C3 - V70 2,5TDi alias Modrý stoleček
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 404
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: A(r)s(ch)
- Vůz: V70 II
#1 C3 - V70 2,5TDi alias Modrý stoleček
Ahoj,
v nedávné době jsem se stal konečně majitelem tohohle plže.
Rozhodl jsem se vést si záznamy svých myšlenek a činů, zachovat svědectví o mých pokrocích na poli poznání, aby snad jednou jiní ctižádostiví důstojníci mohli na těchto stránkách hledat poučení. Je mojí světlou nadějí, že jednou bude mít tento deník své místo vedle Napoleonových válečných deníků a Pamětí Julia
Auto jsem koupil v dost zchátralém stavu a ... dnes se již nedivím ničemu. Hodně jsem váhal, jestli hodit auto do škarpy (ideálně na předchozího majitele, který samozřejmě spouuuuuusty věcí opomněl zmínit). Ale, kuwa, projel jsem se s tím a ... mě by to hrabání se v autech chybělo
Pro začátek přikládám fotky od předchozího jidáše/majitele.
v nedávné době jsem se stal konečně majitelem tohohle plže.
Rozhodl jsem se vést si záznamy svých myšlenek a činů, zachovat svědectví o mých pokrocích na poli poznání, aby snad jednou jiní ctižádostiví důstojníci mohli na těchto stránkách hledat poučení. Je mojí světlou nadějí, že jednou bude mít tento deník své místo vedle Napoleonových válečných deníků a Pamětí Julia
Auto jsem koupil v dost zchátralém stavu a ... dnes se již nedivím ničemu. Hodně jsem váhal, jestli hodit auto do škarpy (ideálně na předchozího majitele, který samozřejmě spouuuuuusty věcí opomněl zmínit). Ale, kuwa, projel jsem se s tím a ... mě by to hrabání se v autech chybělo
Pro začátek přikládám fotky od předchozího jidáše/majitele.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 404
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: A(r)s(ch)
- Vůz: V70 II
#2 C3 - V70 2,5TDi alias Modrý stoleček
Zkusím sem popsat nějaké závady, než jsem se do toho pustil...
-baterie KO nakonec byla OK, ale regulátor na alternátoru KO - oprava za cenu regulátoru, baterka zatím v režimu testování
-chytne pěkně,ale bez výkonu ucpané nádechy, stará hadička a hlavně na čidle tlaku štíplé kablíky.. oprava za hubičku
-karoserie snad není bez místa,které potřebuje opravit
-radiátor topení je spíš průtokovým ohřívačem vyměněno za nový, přidal jsem na boky trochu té izolace, ať vzduch fičí kudy má
-blikání všeho,co svítí (pohasínání a rozsvěcení světel, kontrolek...) zmíněný regulátor + totál KO baterie, kterou to nabilo a hned vybilo, proto poklesy a následné "blikání"
-miliony informačních sdělení o závadách z milionů jsou už dvě -Airbag a zadní dveře - občas se rozsvítí i požadavek na kontrolu motoru(asi)
-pískový interiér jak po grupáči kominíků (co si rádi čvachtají nohy v zelené nemrznoučce) kominíky jsem z auta vyhnal a začal ho zamykat
-koberečky proměnlivě zeleno-pískovo-rezavé
-tapecy odlepené a vpadávají dovnitř dveří přilepeno, testuji zatím lepidla, ale vypadá to nadějně
-zavazadlový prostor jak po souloži dvou nádrží s olejem stačilo naučit jednu nádrž polykat
-motor má víc oleje na sobě a kolem sebe, než v sobě prozatímně vyřešeno zacákáním fridexem, potom destilkou a následně ještě naftou
-podtlakové hadičky končí.. mno, "jen tak" snad nalezeno schéma a pozapojováno do stabíků atp. ty taky ještě přijdou na řadu
-čemu šlo v motoru ulámat packy/držáky, tam už nejsou (filtrbox a okolí především)
-domlácený výfuk + podlaha (někdo s tím skákal po šutrech)
-každé kolo o jiné velikosti (vzadu) to bylo snadné
-auto je přesvědčené, že jezdím s otevřeným kufrem
-proti TP tomu chybí webasto a střešní okno chyba byla v úřednících
-chybí komplet povinná výbava (obzvláště teď pláču z absence orig. heveru...)
-hadice chlazení motoru v dezolátním stavu
-v okolí filtrboxu nezapojené konektory (i pod v blatníku)
-hauBna má díru jak od krumpáče (uprostřed nahoře)
-v interiéru se občas objeví nějakej ten vrut (to pak musím nafotit...)
-v autě jsem ještě neměl sex (se ženou)
snad jsem to vypsal vše, kdyžtak budu připisovat, na co přijdu, ale vážně uvažuji nad tím si přitáhnout na díly celou V70 z reichu :-s
-baterie KO nakonec byla OK, ale regulátor na alternátoru KO - oprava za cenu regulátoru, baterka zatím v režimu testování
-chytne pěkně,ale bez výkonu ucpané nádechy, stará hadička a hlavně na čidle tlaku štíplé kablíky.. oprava za hubičku
-karoserie snad není bez místa,které potřebuje opravit
-radiátor topení je spíš průtokovým ohřívačem vyměněno za nový, přidal jsem na boky trochu té izolace, ať vzduch fičí kudy má
-blikání všeho,co svítí (pohasínání a rozsvěcení světel, kontrolek...) zmíněný regulátor + totál KO baterie, kterou to nabilo a hned vybilo, proto poklesy a následné "blikání"
-miliony informačních sdělení o závadách z milionů jsou už dvě -Airbag a zadní dveře - občas se rozsvítí i požadavek na kontrolu motoru(asi)
-pískový interiér jak po grupáči kominíků (co si rádi čvachtají nohy v zelené nemrznoučce) kominíky jsem z auta vyhnal a začal ho zamykat
-koberečky proměnlivě zeleno-pískovo-rezavé
-tapecy odlepené a vpadávají dovnitř dveří přilepeno, testuji zatím lepidla, ale vypadá to nadějně
-zavazadlový prostor jak po souloži dvou nádrží s olejem stačilo naučit jednu nádrž polykat
-motor má víc oleje na sobě a kolem sebe, než v sobě prozatímně vyřešeno zacákáním fridexem, potom destilkou a následně ještě naftou
-podtlakové hadičky končí.. mno, "jen tak" snad nalezeno schéma a pozapojováno do stabíků atp. ty taky ještě přijdou na řadu
-čemu šlo v motoru ulámat packy/držáky, tam už nejsou (filtrbox a okolí především)
-domlácený výfuk + podlaha (někdo s tím skákal po šutrech)
-každé kolo o jiné velikosti (vzadu) to bylo snadné
-auto je přesvědčené, že jezdím s otevřeným kufrem
-proti TP tomu chybí webasto a střešní okno chyba byla v úřednících
-chybí komplet povinná výbava (obzvláště teď pláču z absence orig. heveru...)
-hadice chlazení motoru v dezolátním stavu
-v okolí filtrboxu nezapojené konektory (i pod v blatníku)
-hauBna má díru jak od krumpáče (uprostřed nahoře)
-v interiéru se občas objeví nějakej ten vrut (to pak musím nafotit...)
-v autě jsem ještě neměl sex (se ženou)
snad jsem to vypsal vše, kdyžtak budu připisovat, na co přijdu, ale vážně uvažuji nad tím si přitáhnout na díly celou V70 z reichu :-s
Naposledy upravil(a) C 3 dne 04 kvě 2017 14:22, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 404
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: A(r)s(ch)
- Vůz: V70 II
#3 C3 - V70 2,5TDi alias Modrý stoleček
první cesta za autem a šok, pak cesta s autem zpátky.. a vzhledem k nedostatečnému výkonu můj starší volvo-brať sehnal párátko a propíchl s ním výstup ze sání k čidlu. Sice to nepomohlo, ale byl to první pokus o opravu
-radiátor topení byl stěžejní, jestli si chci auto nechat, hledal jsem rady mezi vámi a našel jich dost, radiátor objednal, vyměnil
-pohasínání a rozsvěcení všeho možného jsem svěřil elektro-expertům (taťka, bratr), odkázali mě na nový alternátor (rozborka a sborka starého ukázaly, že diody jsou OK, špatný je jen regulátor) - táákže regulátor přišel i s radiátorem - vyměněno, složeno, poskládáno
takže z vraku,co si soplil do interiéru se Modrý stoleček posunul na úroveň plže
-radiátor topení byl stěžejní, jestli si chci auto nechat, hledal jsem rady mezi vámi a našel jich dost, radiátor objednal, vyměnil
-pohasínání a rozsvěcení všeho možného jsem svěřil elektro-expertům (taťka, bratr), odkázali mě na nový alternátor (rozborka a sborka starého ukázaly, že diody jsou OK, špatný je jen regulátor) - táákže regulátor přišel i s radiátorem - vyměněno, složeno, poskládáno
takže z vraku,co si soplil do interiéru se Modrý stoleček posunul na úroveň plže
- Přílohy
-
- cestou za párátkem na benzínce sraz :)
- 17917860_1419370814803864_8241148445530845099_o.jpg (97.19 KiB) Zobrazeno 5091 x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 404
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: A(r)s(ch)
- Vůz: V70 II
#4 C3 - V70 2,5TDi alias Modrý stoleček
pátek 21.4.
Potřeboval jsem vhodné rozměry pneumatik na zadní nápravu, udělat evidenčku (měla by být správná kola, ale je to na libovůli technika... tohle jsem riskovat nechtěl) a třeba stihnu opravit ovládání turba (turbo je evidentně OK, něco tam tlačí )
-pneu sehnána, vyměněna (překvapivě bez mojí práce )
-evidenčku jsem dal taky
a cestou sehnat interiérové lepidlo na plasty atp. jsem dostal od pal.PC rozkaz zastavit a vypnout motor (nedostatek chladicí kapaliny), bylo to v němčině, tak jsem samozřejmě poslechl a spodní hadice od chladiče se evidentně rozhodla stávkovat
naštěstí jsem byl vedle Kauflandu, takže pod auto a vymyslet alternativu.. koupil jsem v Kaufu co bylo třeba (včetně šroubováku, který jsem evidentně na místě nechal) a pak někam, kde vymyslím a udělám trvanlivejší řešení (přes víkend mě čekaly dvě/tři cesty a origo hadici sehnat je narychlo nemožné)
-inu kovová trubka o průměru výstupu z chladiče a jako pojivo stará,ale použitelná hadice udělaly své a snad to těch pár dnů vydrží :/
v mezičase jsem,snad správně, vyčetl fungování ventilů podtlaku (až se divím, že mám podtlakové silentbloky? k čemu to vlastně je?) a ventilu ovládání turba. Hadičky vypadající starší jak já jsem rovnou vyměnil (skoro všechny) a dneska/zítra otestuji, co s tím proklatým výkonem....
Potřeboval jsem vhodné rozměry pneumatik na zadní nápravu, udělat evidenčku (měla by být správná kola, ale je to na libovůli technika... tohle jsem riskovat nechtěl) a třeba stihnu opravit ovládání turba (turbo je evidentně OK, něco tam tlačí )
-pneu sehnána, vyměněna (překvapivě bez mojí práce )
-evidenčku jsem dal taky
a cestou sehnat interiérové lepidlo na plasty atp. jsem dostal od pal.PC rozkaz zastavit a vypnout motor (nedostatek chladicí kapaliny), bylo to v němčině, tak jsem samozřejmě poslechl a spodní hadice od chladiče se evidentně rozhodla stávkovat
naštěstí jsem byl vedle Kauflandu, takže pod auto a vymyslet alternativu.. koupil jsem v Kaufu co bylo třeba (včetně šroubováku, který jsem evidentně na místě nechal) a pak někam, kde vymyslím a udělám trvanlivejší řešení (přes víkend mě čekaly dvě/tři cesty a origo hadici sehnat je narychlo nemožné)
-inu kovová trubka o průměru výstupu z chladiče a jako pojivo stará,ale použitelná hadice udělaly své a snad to těch pár dnů vydrží :/
v mezičase jsem,snad správně, vyčetl fungování ventilů podtlaku (až se divím, že mám podtlakové silentbloky? k čemu to vlastně je?) a ventilu ovládání turba. Hadičky vypadající starší jak já jsem rovnou vyměnil (skoro všechny) a dneska/zítra otestuji, co s tím proklatým výkonem....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1325
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#5 C3 - V70 2,5TDi alias Modrý stoleček
Ahoj, čest Tvé práci. Přeji, ať auto dovedeš do stavu, kdy Ti bude dělat alespoň elementární radost.
Dan
Dan
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#6 C3 - V70 2,5TDi alias Modrý stoleček
Ty kokos, to je dobrá žumpa. Smím se zeptat, co tě to auto stálo?
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 404
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: A(r)s(ch)
- Vůz: V70 II
#7 C3 - V70 2,5TDi alias Modrý stoleček
Dane díky vlastně mě tohle asi baví víc než auto v luxusu
Hary - kupoval jsem ho kousek od tebe v Tuhani a.. je to ta "žumpa"
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=97&t=59616
Nutno říct, že jsem slevu nechtěl, prodávající se choval relativně solidně, byl nápomocný... jen asi zapomněl na polovinu věcí. Ale být fér, hodně bych na místě přemýšlel, jestli to vezmu za 15
Hary - kupoval jsem ho kousek od tebe v Tuhani a.. je to ta "žumpa"
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=97&t=59616
Nutno říct, že jsem slevu nechtěl, prodávající se choval relativně solidně, byl nápomocný... jen asi zapomněl na polovinu věcí. Ale být fér, hodně bych na místě přemýšlel, jestli to vezmu za 15
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 948
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Range Rover V8
#8 C3 - V70 2,5TDi alias Modrý stoleček
No veteš je to pořádná a je fakt, že nevím jestli ti je k čemu gratulovat, nebo jen popřát hodně trpělivosti než z tohodle uděláš jak štakš auto. Nicméně vítej mezi námi
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 404
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: A(r)s(ch)
- Vůz: V70 II
#9 C3 - V70 2,5TDi alias Modrý stoleček
tak záhada turba je vyřešena.. ucpané sání (výstup pro čidlo) vyčištěno a beze změny, nakonec je na vině zdemolovaná elektrika (k čidlu tlaku) a provizorní oprava bude nahrazena něčím déletrvajícím... když bude čas,tak zítra
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 71
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dolní Žandov
- Vůz: V70 2.5TDI man., 12/1997
#10 C3 - V70 2,5TDi alias Modrý stoleček
C3 je pravý volvista. Důkaz? Ikdyž jede jiným autem, nechá volvo 55km daleko, stejně má u sebe klíčky
Jo, a viděl už skoro všechny crash testy
Jo, a viděl už skoro všechny crash testy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 404
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: A(r)s(ch)
- Vůz: V70 II
#11 C3 - V70 2,5TDi alias Modrý stoleček
FE Klíčky neklíčky, na střeše mi je Volvo stejně k prdu
a opět trošku postup, takhle vypadal konektor čidla tlaku (hadička ze sání k PP tlumiči), nejspíš to hodili přes hranku k čelnímu oknu a zabouchli kapotu... takže všechny tři kablíky půjdou na opravu
před
https://pix.sfly.com/K5OhRh
a po
https://pix.sfly.com/OyYfb-
a ještě přibude dokončení, ať je to TOPinka
a opět trošku postup, takhle vypadal konektor čidla tlaku (hadička ze sání k PP tlumiči), nejspíš to hodili přes hranku k čelnímu oknu a zabouchli kapotu... takže všechny tři kablíky půjdou na opravu
před
https://pix.sfly.com/K5OhRh
a po
https://pix.sfly.com/OyYfb-
a ještě přibude dokončení, ať je to TOPinka
Naposledy upravil(a) C 3 dne 26 dub 2017 08:49, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 404
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: A(r)s(ch)
- Vůz: V70 II
#12 C3 - V70 2,5TDi alias Modrý stoleček
taky jsem měl trochu času na průzkum a odhaloval taje zaolejování motoru... asi klasika u těchle 2,5 je víko ventilů, to prosakuje a jak bude možnost, tak s FErrorem budeme lepit a ne jen těsnit..
další byla podle všeho jen nedostatečně utažená přetlak. hadice u chladiče sání.. Jako správnej puberťák cákala všude okolo, jen ne tam kam měla...
a poslední věc je měrka - na obrázku opět s provizoriem, než seženu novou (hádám, že budu dělat rovnou rozvody, takže naobjednám hadici chladic->motor, merku, rozvody, vodní pumpu.... a silentbloky
víko ventilů
https://pix.sfly.com/8h2dyZ
měrka
https://pix.sfly.com/H2G2pU
hadice po utažení
https://pix.sfly.com/EDKuKF
další byla podle všeho jen nedostatečně utažená přetlak. hadice u chladiče sání.. Jako správnej puberťák cákala všude okolo, jen ne tam kam měla...
a poslední věc je měrka - na obrázku opět s provizoriem, než seženu novou (hádám, že budu dělat rovnou rozvody, takže naobjednám hadici chladic->motor, merku, rozvody, vodní pumpu.... a silentbloky
víko ventilů
https://pix.sfly.com/8h2dyZ
měrka
https://pix.sfly.com/H2G2pU
hadice po utažení
https://pix.sfly.com/EDKuKF
Naposledy upravil(a) C 3 dne 26 dub 2017 08:44, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 404
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: A(r)s(ch)
- Vůz: V70 II
#13 C3 - V70 2,5TDi alias Modrý stoleček
A jen přidám foto radiátoru po vymontování "alá Robert" - rychlou cestou.. teď už auto schne, vypadá to, že nikde nic neteče a začínám řešit čištění interiéru
https://pix.sfly.com/aTFCn9
tady patří mé díky uživateli ms231, poradil, poslal návody,našel video (které jsem naivně také hledal dříve)
( https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=5&t=59712 )
https://pix.sfly.com/aTFCn9
tady patří mé díky uživateli ms231, poradil, poslal návody,našel video (které jsem naivně také hledal dříve)
( https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=5&t=59712 )
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 404
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: A(r)s(ch)
- Vůz: V70 II
#14 C3 - V70 2,5TDi alias Modrý stoleček
Při prohledávání el. jsem natrefil na další závadu - PP blinkr má zlomené kablíky u konektoru a občas nebliká (hned závada atp atp ...), takže asi začnu shánět konektor i s kablíkama navíc, je to zlomené prakticky u konektoru :/ uvidíme, až půjdou dráty na světlo...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 404
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: A(r)s(ch)
- Vůz: V70 II
#15 C3 - V70 2,5TDi alias Modrý stoleček
dneska prisly silentbloky, komplet rozvody SKF + vodní pumpa SKF, filtry a pitchovinky..
zatím bojuji i s Vidou/Vadisem- trošku mi to komplikuje opravy kvůli OEM, ale to se poddá
a začínám pomalu hledat pěkné liťáky, brzy určitě přijde obleva a rád bych se vozil na nových letních... holky prý milují hluboký vzorek
a odlepují se mi dva tapecy dveří, takže to asi budu muset rozdělat, zjistit, jak to má být přidělané a opravit (lepidlem?) :/ hned jak bude interiér držet tam, kde má, jde se na super-extra-eňo-ňůňo čištění vnitřku vším,co kdy vymysleli ať se na to dá zase koukat
zatím bojuji i s Vidou/Vadisem- trošku mi to komplikuje opravy kvůli OEM, ale to se poddá
a začínám pomalu hledat pěkné liťáky, brzy určitě přijde obleva a rád bych se vozil na nových letních... holky prý milují hluboký vzorek
a odlepují se mi dva tapecy dveří, takže to asi budu muset rozdělat, zjistit, jak to má být přidělané a opravit (lepidlem?) :/ hned jak bude interiér držet tam, kde má, jde se na super-extra-eňo-ňůňo čištění vnitřku vším,co kdy vymysleli ať se na to dá zase koukat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2989
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#16 C3 - V70 2,5TDi alias Modrý stoleček
Tapecy sem onehda lepil takovym tim bilym lepidlem v zluty pixlicce(hergot ted si nemozu vzpomenout jak se menuje)
Chce to ale necim zatizit ty spoje a predtim poradne ocistit.
A nebo sehnat jety a min s..ni
Chce to ale necim zatizit ty spoje a predtim poradne ocistit.
A nebo sehnat jety a min s..ni
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 404
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: A(r)s(ch)
- Vůz: V70 II
#17 C3 - V70 2,5TDi alias Modrý stoleček
Chemoprén? (Pattex?)
pěkně všechno dolů a lepit trochu jsem se bál, jak to tam je vůbec dělané
už jsem plánoval cestu k ne/dalekému čalouníkovi, díky
pěkně všechno dolů a lepit trochu jsem se bál, jak to tam je vůbec dělané
už jsem plánoval cestu k ne/dalekému čalouníkovi, díky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2989
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#18 C3 - V70 2,5TDi alias Modrý stoleček
Tu video jak na to
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 404
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: A(r)s(ch)
- Vůz: V70 II
#19 C3 - V70 2,5TDi alias Modrý stoleček
kurna to je snadnejsi, nez jsem myslel...
takze dneska se rozebira intros
takze dneska se rozebira intros
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 404
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: A(r)s(ch)
- Vůz: V70 II
#20 C3 - V70 2,5TDi alias Modrý stoleček
takže tapecy vyřešeny, evidentně mám nedostatek špuntíků.. naštěstí je poztrácel ten,co demoloval auto přede mnou
rovnou jsem se dopálil nad rezonujícími PP dveřmi a při příležitosti tapece dole jsem nastavil ucháč a našel "povolený" nýtek, který drží vedení skla - klepal se jak študák před sexem,.. bylo to poznat i při otevřených dveřích (stačilo ohnout hřbet).. tak dostal ránu "zevnitř", doproti kladivo a jak se nýtek pěkně zase "utáhl"
https://pix.sfly.com/GjDnMr zvenčí
a zevnitř https://pix.sfly.com/AV2yPq
lepení interiéru, mno to byla zase komedie, uvidíme, jak dlouho to vydrží,ale vypadá to už trošku důstojněji...
teď už jen vysušit, nechat vyčistit, vyčistit motor (koupil jsem si přípravek do oleje od Liqui Moly, vyšlo to na 160,-), povyměňovat filtry, náplně, rozvody, seřídit motor, prohlédnout/opravit ramena, geometrie a jsem ochotný s autem někam ofiko vyjet
a taky mám nepříjemný pocit, že se začíná ozývat dvouhmota..
rovnou jsem se dopálil nad rezonujícími PP dveřmi a při příležitosti tapece dole jsem nastavil ucháč a našel "povolený" nýtek, který drží vedení skla - klepal se jak študák před sexem,.. bylo to poznat i při otevřených dveřích (stačilo ohnout hřbet).. tak dostal ránu "zevnitř", doproti kladivo a jak se nýtek pěkně zase "utáhl"
https://pix.sfly.com/GjDnMr zvenčí
a zevnitř https://pix.sfly.com/AV2yPq
lepení interiéru, mno to byla zase komedie, uvidíme, jak dlouho to vydrží,ale vypadá to už trošku důstojněji...
teď už jen vysušit, nechat vyčistit, vyčistit motor (koupil jsem si přípravek do oleje od Liqui Moly, vyšlo to na 160,-), povyměňovat filtry, náplně, rozvody, seřídit motor, prohlédnout/opravit ramena, geometrie a jsem ochotný s autem někam ofiko vyjet
a taky mám nepříjemný pocit, že se začíná ozývat dvouhmota..
Naposledy upravil(a) C 3 dne 05 kvě 2017 20:44, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2989
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#21 C3 - V70 2,5TDi alias Modrý stoleček
Chtelo by to nejakou fotodokumentaci k tomu romanuaspon pro ty kery neumej cist
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 404
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: A(r)s(ch)
- Vůz: V70 II
#22 C3 - V70 2,5TDi alias Modrý stoleček
tyjo, vlastně to furt fotím, ale je tu omezené ukládání fot (dle pravidel) a nechci to všechno psát znovu
a taky mi to háže chybu, když vkládám odkaz z galerie :/
a taky mi to háže chybu, když vkládám odkaz z galerie :/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 404
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: A(r)s(ch)
- Vůz: V70 II
#23 C3 - V70 2,5TDi alias Modrý stoleček
nutno podotknout, že co jsem auto koupil, mělo motor pěkně zakonzervovaný olejem cákajícím z měrky, přetlakových hadic atp... kromě víka ventilů (to až s rozvody) jsem vše pořádně upevnil, vyměnil, dotáhl a utěsnil a olej mi neumývá motor/podvozek...
.. po pár kilometrech a neustálých oprav se projevila závada na chlazení a trubka z chladiče k pumpě se rozpadla... což mělo opět za následek umytí části motoru a podvozku fridexem.. protože se to stalo na cestě a musel jsem dojet, tak auto ještě krom fridexu dostalo nástřik destilované vody....
...mno a dneska, když to jedu konečně nechat vyčistit zevnitř, tak cítím naftu? "co to asi může být".. Nemusel jsem ani moc přemýšlet,abych zaparkoval a zvedl hauBnu :/ Hadička přepadu vstřiků mi dokonale zalepila motorový prostor palivem ..
zastavil jsem naštěstí až u domu s čištěním, cca 10m před prodejnou autodílů - takže díly a oprava netrvaly ani pul hodky... a už nic nevystřelilo, ale auto jsem tam nechal - je to domů dálka a hlavně hadička/y nevystřelují jen tak, z čerpadla dle všeho jde moc velký tlak (ventilek?!?), nebo ventilek na pal.filtru... v extremu i gufera v čerpadle...
zítra seženu nový ventilek (snad!), na místě výměna a pokud to nepomůže, obejdu zpětný chod do pal. filtru a pošlu to rovnou do nádrže... a jestli tam bude příliš vysoký tlak i tak, půjde čerpadlo na přetěsnění
začínám si říkat, kolik náplní ještě v autě zbývá, než to celý poskládám dohromady
.. po pár kilometrech a neustálých oprav se projevila závada na chlazení a trubka z chladiče k pumpě se rozpadla... což mělo opět za následek umytí části motoru a podvozku fridexem.. protože se to stalo na cestě a musel jsem dojet, tak auto ještě krom fridexu dostalo nástřik destilované vody....
...mno a dneska, když to jedu konečně nechat vyčistit zevnitř, tak cítím naftu? "co to asi může být".. Nemusel jsem ani moc přemýšlet,abych zaparkoval a zvedl hauBnu :/ Hadička přepadu vstřiků mi dokonale zalepila motorový prostor palivem ..
zastavil jsem naštěstí až u domu s čištěním, cca 10m před prodejnou autodílů - takže díly a oprava netrvaly ani pul hodky... a už nic nevystřelilo, ale auto jsem tam nechal - je to domů dálka a hlavně hadička/y nevystřelují jen tak, z čerpadla dle všeho jde moc velký tlak (ventilek?!?), nebo ventilek na pal.filtru... v extremu i gufera v čerpadle...
zítra seženu nový ventilek (snad!), na místě výměna a pokud to nepomůže, obejdu zpětný chod do pal. filtru a pošlu to rovnou do nádrže... a jestli tam bude příliš vysoký tlak i tak, půjde čerpadlo na přetěsnění
začínám si říkat, kolik náplní ještě v autě zbývá, než to celý poskládám dohromady
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 404
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: A(r)s(ch)
- Vůz: V70 II
#24 C3 - V70 2,5TDi alias Modrý stoleček
sice v tom nenacházím útěchu,ale konečně jsem rozchodil VADIS..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1553
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#25 C3 - V70 2,5TDi alias Modrý stoleček
ted se muzes pustit do vidy
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 0 Odpovědi
- 87 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Krabice740
-
- 5 Odpovědi
- 1112 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 15 Odpovědi
- 1022 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jiri.T
-
- 26 Odpovědi
- 1148 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dumi.cz
-
- 9 Odpovědi
- 438 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Momosek9