Poslední návštěva: 11 pro 2019 17:24 Právě je 11 pro 2019 17:24

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Pravidla galerie uživatelů.
V tom to topiku se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý kdo bude chtít si založí vlastní topik s názvem:
Nick – typ auta. / Bláža – P1800 SE
Co napíšete dál, už záleží na každém jednotlivci.
Můžete přiložit dvě fotografie 800x600 pix a dvě 600x400 pix. Které budou umístněné na tomto servru.
Další fotografie je nutno uložit někam jinam a sem jen napostovat.
Moderátoři to budou průběžně kontrolovat a bez varování mazat.
Za zveřejněné informace si přebírá odpovědnost každý sám.



 [ Příspěvků: 55 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: parník 245
PříspěvekNapsal: 27 zář 2018 21:51 
Offline

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 221
Bydliště: Praha
Vůz: Ingot we trust
Tak kabelovej svazek se nakonec podařil a jezdíme, ikdyž.. Ty cecky z konektoru šli servat, na krámě měli dutinky zhruba správnýho průměru, nový káble potřebných barev jsem utrhnul z hlena a celý to zbastlil. Funguje to, ale:
- na přístrojovce svítí i po nastartování policajt, amp, brzdy a ručka - jak vánoční stromeček
- při nízkejch otáčkách cvaká relé (tuším blokovací?) jak o život
- celý se to spraví, když odpojím buzení alternátoru, což jde ale udělat jen za chodu, protože při odpojení před nastartováním to nechytne
Údajně je špatná zem, ale kde, boha, kde? Když jsem tuhle cvičně šmátral u spínačky, jestli tomu nepomůžu, tak to najednou začlo startovat. Málem sem se po.chcal :)
Vzadu se ozývá cosi na nápravě, asi kosti?
Jinak ale ingot jezdí vzorně, téměř denně a bez protestů. Cvičně jsem nasadil druhý kola, hliníkový s plnoprofilovýma gumama a vypadá, no řekněme, netradičně:
Příloha:
IMG_20180816_184623.jpg


Nějak mě ale začalo vrtat hlavou, esli není dvojky na denní ježdění škoda, zvlášť když by spíš potřebovala dávat dohromady, než opotřebovávat v městským provozu a jestli teda vlastně nepotřebuju devítku :) Doma je samozřejmě další auto naprosto neprůchozí, takže jinak než směnou to nepůjde, ale červík hlodá. No, kdybyste někdo v tomhle směru něco poradil, sem s tim. Díky.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Naposledy upravil kolemjdouci dne 27 zář 2018 21:57, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: parník 245
PříspěvekNapsal: 27 zář 2018 21:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2006
Příspěvky: 1926
Bydliště: Ždánice
Bydliště: Ždánice
Vůz: Volvo 262C a 264 a 265 a S80
ukaž fotky...

_________________
262C - 1979, B27E, 264GLE - 1980, B27E / S80 - 2006, 3,2 benzín / 265 - 1979, B27E
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: parník 245
PříspěvekNapsal: 28 zář 2018 08:21 
Offline
Radní
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 4573
Bydliště: Hlavní město Praha
Vůz: V70XC & 240GLE
Tak červík hlodá vždy. :)

Každopádně si myslím, že je škoda Dvojkou nejezdit. Já jsem si Dvojku kupoval právě proto, abych s ní jezdil a její řízení mě stále neskutečně baví. Ročně nejedu zhruba 15 tisíc kilometrů a v garáži jí nechávám pouze když je silnice prosolená. Občas slýchám názor, že je to moc, občas zase, že jsem měkej, že nejezdím i v zimě... ...takže jsem Ti vlastně asi moc neporadil. :roll:

_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +350000 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 130000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +400000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: parník 245
PříspěvekNapsal: 28 zář 2018 08:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 2504
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Podle mě je auta na denní ježdění škoda ve chvíli, kdy si ho chceš nechat, ale začíná bejt skutečnej problém shánět náhradní díly, který jsou spotřebním zbožím. A pak samozřejmě pokud to máš prorezlý a je třeba tohle vyřešit, tak bych to netahal na posolený silnice a napřed vyřešil ochranu.

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: parník 245
PříspěvekNapsal: 28 zář 2018 08:41 
Offline
Radní
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 4573
Bydliště: Hlavní město Praha
Vůz: V70XC & 240GLE
A ještě jsem Ti zapomněl pochválit GT kola. K Parníku pěkně sednou a dle dobového prospektu jsou hodně pevná a zároveň lehká - jeden disk váží pouze 5,8 kg, což je přesně o kilo míň, než moje Corony, které jsou úplně stejně velké. 8)

_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +350000 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 130000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +400000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: parník 245
PříspěvekNapsal: 30 zář 2018 19:26 
Offline

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 221
Bydliště: Praha
Vůz: Ingot we trust
pekelníku, fotky dodám
Petře, Kryštofe, díky, že jste mě srovnali, čas od času to potřebuju :)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: parník 245
PříspěvekNapsal: 30 zář 2018 19:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 2504
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Já bych třeba potřeboval vzít hromadu 60 tisícovek a hodit jí na devítku. Jenže momentálně je nemám a jednu káru, do který zahučel nepoměrnej balík v poměru k nájezdu už mám. Takže prostě devítka bude dostávat co bude třeba než za 4 roky doplatim hypotéku, a když si to zaslouží, pak ji dostane :p

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: parník 245
PříspěvekNapsal: 02 říj 2018 13:15 
Offline

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 221
Bydliště: Praha
Vůz: Ingot we trust
Hele, teď jsme nějaký tisícovky vyhazovali, už to nejni kam dávat. Bylo jich ale rozhodně víc, jak 60, tak by Ti asi k ničemu nebyly.
Stav ingota je tady, vesele kvete: https://photos.app.goo.gl/FQNEQshCBpLxhnWf7
V pátek odjede na léčení elektriky, příznaky jsou poměrně rozsáhlý:
- cvaká blokovací(?) relé
- svítí na palubce policajt, alternátor a brzdy
- nesvítí brzdový světla
- nesvítí zpátečka
- nejde ventilátor
- když pohrabu dráty u spínačky, tak točí startér
Možná ještě kouknu do zadních lamp, třeba je zrada tam, ale moc tomu nevěřim. Elektrika zjevně taky utrpěla zásah kutilem. Sice neni všechno natahaný v bílý dvojlince, jak už někde bylo, ale i tak je to bordel.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: parník 245
PříspěvekNapsal: 02 říj 2018 13:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 1871
Bydliště: Český Brod
Vůz: 240 GL 1987
Kouknul jsem na ty fotky, je to naprostý porno, i s těma mouchama, resp. právě že s těma mouchama !!!

:Bravo: :Bravo: :Bravo: :good: :good: :good:

_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS

Keine Panik auf der Titanic!!!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: parník 245
PříspěvekNapsal: 02 říj 2018 17:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 2504
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Tyjo, co je to za divný "pleumatiky" ?

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: parník 245
PříspěvekNapsal: 02 říj 2018 22:28 
Offline

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 221
Bydliště: Praha
Vůz: Ingot we trust
:lol: na porno je fajn koukat, ale hrát v něm je dost makačka
ty "pleu" jsou zajímavý, plnoprofilový historický papuče Pirelli Cinturato CN36 185HR14. Zrovna tyhle mají zajímavou historii, přivezl je kamarád s ráfkama Fuchs z reichu od chlapíka, co je měl jako náhradní na svý porsche. Asi s nima fakt moc nejezdil, jsou sice starý, ale něco ještě ujedou. Ráfky si vzal kamarád na buse, gumy uvízly u mě. Ale jsou jen 3, 4. je Kleber. Tak jsem ulovil na ebay čtvrtou do party a snad je na cestě. Vlastně se docela hodí k těm dojebaným diskům, co byly asi milijonkrát pískovaný a chybí jim pokličky, který stojí to samý co ty disky samotný.
Asi nikoho nepřekvapí, že řidič má blechy a koktá :)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: parník 245
PříspěvekNapsal: 03 říj 2018 11:12 
Offline
Radní
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 4573
Bydliště: Hlavní město Praha
Vůz: V70XC & 240GLE
penek píše:
Kouknul jsem na ty fotky, je to naprostý porno, i s těma mouchama, resp. právě že s těma mouchama !!!


I mě se fotografie moc líbí. 8)

_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +350000 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 130000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +400000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: parník 245
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2019 23:41 
Offline

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 221
Bydliště: Praha
Vůz: Ingot we trust
na Ingotu je spousta práce, ale majitel není zrovna dobrej menažér, dal si odbočku - náhradní motor, pěkně od podlahy. Bude to takový přenošený dítě, rodící se v težkejch bolestech, možná malinko retard:
Příloha:
IMG_20190516_231925.jpg

Příloha:
IMG_20190516_231914.jpg

Příloha:
IMG_20190516_232054.jpg


tím krytem rozvodů se nenechte zmást, nic pod ním není. Zbejvá toho ještě hodně a ty největší lahůdky teprve přijdou ( vstřiky, čerpadlo).


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: parník 245
PříspěvekNapsal: 17 kvě 2019 10:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2014
Příspěvky: 573
Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem
Vůz: Volvo 244 D24, M47, my90
Moc krasnej green block, krasne se na to diva!

_________________
BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944, Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: parník 245
PříspěvekNapsal: 17 kvě 2019 11:27 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 10171
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8
To je ten blok ode mě? Díval se na něj brusíř? Protože jestli to budeš dělat takhle poctivě, tak by určitě stálo za to udělat celej "novej" :-)
Ale musim uznat, že uchycení motoru na stojánek máš hodně chytře, to by mi nenapadlo a vtekal bych se s těsněníma krz malou dirku mezi ramenama. :-D

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: parník 245
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2019 15:10 
Offline

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 221
Bydliště: Praha
Vůz: Ingot we trust
nene, ten od Tebe čeká na Solniaka :) Koukal jsem do něj a do brusírny musí, je mázlej na klice.
Tenhle je od Brna, u brusiče byl v Hovorčovicích.
Držák na motor je z netu, nebyl ani moc drahej. Uchycení je podle manuálu, sám bych to nevymyslel :)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: parník 245
PříspěvekNapsal: 12 srp 2019 15:28 
Offline

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 221
Bydliště: Praha
Vůz: Ingot we trust
kokot pro dnešní den
Příloha:
IMG_20190812_080908.jpg

kde udělali v Idiotenwerke chybu? Dyl jak rok skladam motor D24 do Ingota a teprve vcera sem zjistil, ze mam sice vanu z dvojky, ale blok je 7/9.
Jasne, jezdit to bude i tak, ale je to proste motor nedvojkovej, do rite..


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: parník 245
PříspěvekNapsal: 12 srp 2019 19:23 
Online
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 807
Bydliště: Olovnice, Sušice
Vůz: 945 D24TIC 94
Dve merky - kdo to ma? :good:

_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: parník 245
PříspěvekNapsal: 12 srp 2019 21:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2014
Příspěvky: 466
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E
kolemjdouci píše:
kde udělali v Idiotenwerke chybu? Dyl jak rok skladam motor D24 do Ingota a teprve vcera sem zjistil, ze mam sice vanu z dvojky, ale blok je 7/9.
Jasne, jezdit to bude i tak, ale je to proste motor nedvojkovej, do rite..

Pretri ten blok na cerno a problem vyresen ;-)

Co nastaveni rozvodu, jak to slo?

_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Velorex 16/350 1971, Land Rover Series III 88 2.25 petrol...........


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: parník 245
PříspěvekNapsal: 12 srp 2019 23:45 
Offline

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 221
Bydliště: Praha
Vůz: Ingot we trust
:) to by slo, vezmu to stetkou s asfaltem

ale jo, celkem to slo. to pravitko, prestoze je ze skodovky, nakonec poslouzilo. Merka na napinani remene je genialni a dostalo se i na kolik/zarazku remenice a zarazku vacky. Jsou to drobnosti, ale v souctu je ta prace mnohem snazsi. Kvuli tem pripravkum od Tebe jsem s tim stravil vyrazne min casu, diky!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: parník 245
PříspěvekNapsal: 13 srp 2019 05:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 5077
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/940/V70II
jednou jsem to už na dvojce viděl dvě měrky... a vůbec mi to hlava nebrala

_________________
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT,, 940GL bikolor,940 D24TIC´93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: parník 245
PříspěvekNapsal: 13 srp 2019 22:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2014
Příspěvky: 466
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E
Dej vedet, az si budes hrat s hodinkama na nastaveni cerpadla - sam jsem je nikdy nepouzil....

_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Velorex 16/350 1971, Land Rover Series III 88 2.25 petrol...........


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: parník 245
PříspěvekNapsal: 30 zář 2019 15:49 
Offline

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 221
Bydliště: Praha
Vůz: Ingot we trust
dostal jsem dneska další ťafku v podobě účtu za repasi čerpadla a vstřiků. Celkem ta sranda stála 8 tisíc. Začínám bejt na sebe a projekt motor dost nas*anej. Jo, jasně, byl jsem varovanej a tak dál, beru, znávám. Na stávající situaci to ale nic nemění.
Takže, kdyby někdo uvažoval pořídit výhledově do svý sedmy novej etalon, tak o jednom vím. Kromě práce brusírny je nově přetěsněno, pumpa a tak podobně, to je na delší povídání.
Cena bude určitě podnákladová, přesto však blízko průměrný mzdy ČR.
Tak jsem si ulevil. Díky.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: parník 245
PříspěvekNapsal: 30 zář 2019 17:14 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 10171
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8
No o čerpadle vím prd, ale vstřiky jsem si dělal sám, a sraní je s tim hrozný, takže na kšeft bych to asi taky neudělal za nějak míň jak za 2000 Kč a to ještě s motorpaláckejma tryskama.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: parník 245
PříspěvekNapsal: 30 zář 2019 18:05 
Offline

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 221
Bydliště: Praha
Vůz: Ingot we trust
napsal jsem to blbě, nemám problém s cenou za repasi jako takovou, ta je ok. Ale celkový náklady jsem si představoval jiný. A že s tím bude míň práce taky. Ale to všechno jste mi řikali, žejo. Navíc to všechno dělám na špatným bloku. Prostě na pikaču. Pořád věřim, že nakonec to bude dobrej motor, ale ne do mýho auta. Do řitě.


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 55 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Ahrefs [Bot], CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.071s | 18 Queries | GZIP : On ]