parník 245

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
kolemjdouci
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 615
Registrován: 7 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 89 745 B230 škatule
Bydliště: Pha skoro

#26 parník 245

Příspěvek od kolemjdouci »

Tak kabelovej svazek se nakonec podařil a jezdíme, ikdyž.. Ty cecky z konektoru šli servat, na krámě měli dutinky zhruba správnýho průměru, nový káble potřebných barev jsem utrhnul z hlena a celý to zbastlil. Funguje to, ale:
- na přístrojovce svítí i po nastartování policajt, amp, brzdy a ručka - jak vánoční stromeček
- při nízkejch otáčkách cvaká relé (tuším blokovací?) jak o život
- celý se to spraví, když odpojím buzení alternátoru, což jde ale udělat jen za chodu, protože při odpojení před nastartováním to nechytne
Údajně je špatná zem, ale kde, boha, kde? Když jsem tuhle cvičně šmátral u spínačky, jestli tomu nepomůžu, tak to najednou začlo startovat. Málem sem se po.chcal :)
Vzadu se ozývá cosi na nápravě, asi kosti?
Jinak ale ingot jezdí vzorně, téměř denně a bez protestů. Cvičně jsem nasadil druhý kola, hliníkový s plnoprofilovýma gumama a vypadá, no řekněme, netradičně:
IMG_20180816_184623.jpg
IMG_20180816_184623.jpg (80.91 KiB) Zobrazeno 1289 x
Nějak mě ale začalo vrtat hlavou, esli není dvojky na denní ježdění škoda, zvlášť když by spíš potřebovala dávat dohromady, než opotřebovávat v městským provozu a jestli teda vlastně nepotřebuju devítku :) Doma je samozřejmě další auto naprosto neprůchozí, takže jinak než směnou to nepůjde, ale červík hlodá. No, kdybyste někdo v tomhle směru něco poradil, sem s tim. Díky.
Naposledy upravil(a) kolemjdouci dne 27 zář 2018 22:57, celkem upraveno 1 x.
_________________
škatule hejbej se

pekelnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1489
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 264 a S80
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#27 parník 245

Příspěvek od pekelnik »

ukaž fotky...
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 7459
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#28 parník 245

Příspěvek od Petr Marek »

Tak červík hlodá vždy. :)

Každopádně si myslím, že je škoda Dvojkou nejezdit. Já jsem si Dvojku kupoval právě proto, abych s ní jezdil a její řízení mě stále neskutečně baví. Ročně nejedu zhruba 15 tisíc kilometrů a v garáži jí nechávám pouze když je silnice prosolená. Občas slýchám názor, že je to moc, občas zase, že jsem měkej, že nejezdím i v zimě... ...takže jsem Ti vlastně asi moc neporadil. :roll:
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#29 parník 245

Příspěvek od Krystof P. »

Podle mě je auta na denní ježdění škoda ve chvíli, kdy si ho chceš nechat, ale začíná bejt skutečnej problém shánět náhradní díly, který jsou spotřebním zbožím. A pak samozřejmě pokud to máš prorezlý a je třeba tohle vyřešit, tak bych to netahal na posolený silnice a napřed vyřešil ochranu.

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 7459
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#30 parník 245

Příspěvek od Petr Marek »

A ještě jsem Ti zapomněl pochválit GT kola. K Parníku pěkně sednou a dle dobového prospektu jsou hodně pevná a zároveň lehká - jeden disk váží pouze 5,8 kg, což je přesně o kilo míň, než moje Corony, které jsou úplně stejně velké. 8)
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

kolemjdouci
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 615
Registrován: 7 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 89 745 B230 škatule
Bydliště: Pha skoro

#31 parník 245

Příspěvek od kolemjdouci »

pekelníku, fotky dodám
Petře, Kryštofe, díky, že jste mě srovnali, čas od času to potřebuju :)
_________________
škatule hejbej se

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#32 parník 245

Příspěvek od Krystof P. »

Já bych třeba potřeboval vzít hromadu 60 tisícovek a hodit jí na devítku. Jenže momentálně je nemám a jednu káru, do který zahučel nepoměrnej balík v poměru k nájezdu už mám. Takže prostě devítka bude dostávat co bude třeba než za 4 roky doplatim hypotéku, a když si to zaslouží, pak ji dostane :p

kolemjdouci
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 615
Registrován: 7 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 89 745 B230 škatule
Bydliště: Pha skoro

#33 parník 245

Příspěvek od kolemjdouci »

Hele, teď jsme nějaký tisícovky vyhazovali, už to nejni kam dávat. Bylo jich ale rozhodně víc, jak 60, tak by Ti asi k ničemu nebyly.
Stav ingota je tady, vesele kvete: https://photos.app.goo.gl/FQNEQshCBpLxhnWf7
V pátek odjede na léčení elektriky, příznaky jsou poměrně rozsáhlý:
- cvaká blokovací(?) relé
- svítí na palubce policajt, alternátor a brzdy
- nesvítí brzdový světla
- nesvítí zpátečka
- nejde ventilátor
- když pohrabu dráty u spínačky, tak točí startér
Možná ještě kouknu do zadních lamp, třeba je zrada tam, ale moc tomu nevěřim. Elektrika zjevně taky utrpěla zásah kutilem. Sice neni všechno natahaný v bílý dvojlince, jak už někde bylo, ale i tak je to bordel.
_________________
škatule hejbej se

penek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2891
Registrován: 10 roků 11 měsíců
Bydliště: Český Brod
Vůz: 240 GL 1987

#34 parník 245

Příspěvek od penek »

Kouknul jsem na ty fotky, je to naprostý porno, i s těma mouchama, resp. právě že s těma mouchama !!!

:Bravo: :Bravo: :Bravo: :good: :good: :good:
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE

Keine Panik auf der Titanic!!!

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#35 parník 245

Příspěvek od Krystof P. »

Tyjo, co je to za divný "pleumatiky" ?

kolemjdouci
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 615
Registrován: 7 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 89 745 B230 škatule
Bydliště: Pha skoro

#36 parník 245

Příspěvek od kolemjdouci »

:lol: na porno je fajn koukat, ale hrát v něm je dost makačka
ty "pleu" jsou zajímavý, plnoprofilový historický papuče Pirelli Cinturato CN36 185HR14. Zrovna tyhle mají zajímavou historii, přivezl je kamarád s ráfkama Fuchs z reichu od chlapíka, co je měl jako náhradní na svý porsche. Asi s nima fakt moc nejezdil, jsou sice starý, ale něco ještě ujedou. Ráfky si vzal kamarád na buse, gumy uvízly u mě. Ale jsou jen 3, 4. je Kleber. Tak jsem ulovil na ebay čtvrtou do party a snad je na cestě. Vlastně se docela hodí k těm dojebaným diskům, co byly asi milijonkrát pískovaný a chybí jim pokličky, který stojí to samý co ty disky samotný.
Asi nikoho nepřekvapí, že řidič má blechy a koktá :)
_________________
škatule hejbej se

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 7459
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#37 parník 245

Příspěvek od Petr Marek »

penek píše:Kouknul jsem na ty fotky, je to naprostý porno, i s těma mouchama, resp. právě že s těma mouchama !!!
I mě se fotografie moc líbí. 8)
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

kolemjdouci
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 615
Registrován: 7 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 89 745 B230 škatule
Bydliště: Pha skoro

#38 parník 245

Příspěvek od kolemjdouci »

na Ingotu je spousta práce, ale majitel není zrovna dobrej menažér, dal si odbočku - náhradní motor, pěkně od podlahy. Bude to takový přenošený dítě, rodící se v težkejch bolestech, možná malinko retard:
IMG_20190516_231925.jpg
IMG_20190516_231925.jpg (87.38 KiB) Zobrazeno 915 x
IMG_20190516_231914.jpg
IMG_20190516_231914.jpg (88.76 KiB) Zobrazeno 915 x
IMG_20190516_232054.jpg
IMG_20190516_232054.jpg (118.12 KiB) Zobrazeno 915 x
tím krytem rozvodů se nenechte zmást, nic pod ním není. Zbejvá toho ještě hodně a ty největší lahůdky teprve přijdou ( vstřiky, čerpadlo).
_________________
škatule hejbej se

Solniak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 535
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem

#39 parník 245

Příspěvek od Solniak »

Moc krasnej green block, krasne se na to diva!
_________________
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12052
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#40 parník 245

Příspěvek od Urvanej »

To je ten blok ode mě? Díval se na něj brusíř? Protože jestli to budeš dělat takhle poctivě, tak by určitě stálo za to udělat celej "novej" :-)
Ale musim uznat, že uchycení motoru na stojánek máš hodně chytře, to by mi nenapadlo a vtekal bych se s těsněníma krz malou dirku mezi ramenama. :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

kolemjdouci
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 615
Registrován: 7 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 89 745 B230 škatule
Bydliště: Pha skoro

#41 parník 245

Příspěvek od kolemjdouci »

nene, ten od Tebe čeká na Solniaka :) Koukal jsem do něj a do brusírny musí, je mázlej na klice.
Tenhle je od Brna, u brusiče byl v Hovorčovicích.
Držák na motor je z netu, nebyl ani moc drahej. Uchycení je podle manuálu, sám bych to nevymyslel :)
_________________
škatule hejbej se

kolemjdouci
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 615
Registrován: 7 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 89 745 B230 škatule
Bydliště: Pha skoro

#42 parník 245

Příspěvek od kolemjdouci »

kokot pro dnešní den
IMG_20190812_080908.jpg
IMG_20190812_080908.jpg (66.98 KiB) Zobrazeno 785 x
kde udělali v Idiotenwerke chybu? Dyl jak rok skladam motor D24 do Ingota a teprve vcera sem zjistil, ze mam sice vanu z dvojky, ale blok je 7/9.
Jasne, jezdit to bude i tak, ale je to proste motor nedvojkovej, do rite..
_________________
škatule hejbej se

vityjan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 880
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Buštěhrad
Vůz: 945 D24TIC 94

#43 parník 245

Příspěvek od vityjan »

Dve merky - kdo to ma? :good:
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 491
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

#44 parník 245

Příspěvek od olivin »

kolemjdouci píše: kde udělali v Idiotenwerke chybu? Dyl jak rok skladam motor D24 do Ingota a teprve vcera sem zjistil, ze mam sice vanu z dvojky, ale blok je 7/9.
Jasne, jezdit to bude i tak, ale je to proste motor nedvojkovej, do rite..
Pretri ten blok na cerno a problem vyresen ;-)

Co nastaveni rozvodu, jak to slo?
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....

kolemjdouci
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 615
Registrován: 7 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 89 745 B230 škatule
Bydliště: Pha skoro

#45 parník 245

Příspěvek od kolemjdouci »

:) to by slo, vezmu to stetkou s asfaltem

ale jo, celkem to slo. to pravitko, prestoze je ze skodovky, nakonec poslouzilo. Merka na napinani remene je genialni a dostalo se i na kolik/zarazku remenice a zarazku vacky. Jsou to drobnosti, ale v souctu je ta prace mnohem snazsi. Kvuli tem pripravkum od Tebe jsem s tim stravil vyrazne min casu, diky!
_________________
škatule hejbej se

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#46 parník 245

Příspěvek od Ondra. »

jednou jsem to už na dvojce viděl dvě měrky... a vůbec mi to hlava nebrala
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 491
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

#47 parník 245

Příspěvek od olivin »

Dej vedet, az si budes hrat s hodinkama na nastaveni cerpadla - sam jsem je nikdy nepouzil....
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....

kolemjdouci
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 615
Registrován: 7 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 89 745 B230 škatule
Bydliště: Pha skoro

#48 parník 245

Příspěvek od kolemjdouci »

dostal jsem dneska další ťafku v podobě účtu za repasi čerpadla a vstřiků. Celkem ta sranda stála 8 tisíc. Začínám bejt na sebe a projekt motor dost nas*anej. Jo, jasně, byl jsem varovanej a tak dál, beru, znávám. Na stávající situaci to ale nic nemění.
Takže, kdyby někdo uvažoval pořídit výhledově do svý sedmy novej etalon, tak o jednom vím. Kromě práce brusírny je nově přetěsněno, pumpa a tak podobně, to je na delší povídání.
Cena bude určitě podnákladová, přesto však blízko průměrný mzdy ČR.
Tak jsem si ulevil. Díky.
_________________
škatule hejbej se

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12052
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#49 parník 245

Příspěvek od Urvanej »

No o čerpadle vím prd, ale vstřiky jsem si dělal sám, a sraní je s tim hrozný, takže na kšeft bych to asi taky neudělal za nějak míň jak za 2000 Kč a to ještě s motorpaláckejma tryskama.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

kolemjdouci
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 615
Registrován: 7 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 89 745 B230 škatule
Bydliště: Pha skoro

#50 parník 245

Příspěvek od kolemjdouci »

napsal jsem to blbě, nemám problém s cenou za repasi jako takovou, ta je ok. Ale celkový náklady jsem si představoval jiný. A že s tím bude míň práce taky. Ale to všechno jste mi řikali, žejo. Navíc to všechno dělám na špatným bloku. Prostě na pikaču. Pořád věřim, že nakonec to bude dobrej motor, ale ne do mýho auta. Do řitě.
_________________
škatule hejbej se
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“