Poslední návštěva: 11 pro 2019 19:20 Právě je 11 pro 2019 19:20

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Pravidla galerie uživatelů.
V tom to topiku se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý kdo bude chtít si založí vlastní topik s názvem:
Nick – typ auta. / Bláža – P1800 SE
Co napíšete dál, už záleží na každém jednotlivci.
Můžete přiložit dvě fotografie 800x600 pix a dvě 600x400 pix. Které budou umístněné na tomto servru.
Další fotografie je nutno uložit někam jinam a sem jen napostovat.
Moderátoři to budou průběžně kontrolovat a bez varování mazat.
Za zveřejněné informace si přebírá odpovědnost každý sám.



 [ Příspěvků: 55 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: parník 245
PříspěvekNapsal: 17 dub 2017 21:53 
Offline

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 221
Bydliště: Praha
Vůz: Ingot we trust
Stalo se to a zkouším s tím žít. Jedna bílá 245 mi řiká pane. Je dotažená z Německa, ale s papírama z Holandu.
Ročník 12/79, 2.4 diesel, původně hnědá. Kožený sedačky, jinak nic zvláštního.
Chyb má hromadu, ale jezdí a má něco do sebe. Velikostí i stylem pohybu připomíná parník, motor snad musel bejt původně lodní.
Co s ní budu dělat moc nevím. Zatím se oťukáváme.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: parník 245
PříspěvekNapsal: 17 dub 2017 22:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2015
Příspěvky: 932
Bydliště: Neratovice
Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
Foto! :)

_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: parník 245
PříspěvekNapsal: 19 dub 2017 21:26 
Offline

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 221
Bydliště: Praha
Vůz: Ingot we trust
Dneska jsem se k tomu na chvíli dostal. Auto chytlo, ikdyž to chvíli trvalo. Motor běží, převodovka řadí, alespoň za 1 a zpátečku, posilovač neposiluje, posiluje řidič.
Je to auto ve vůni, vnitřek připomíná kryptu.
Nějaký mušky by se našly, ale jinak je to Karakter.
Příloha:
20170419_143706.jpg
Příloha:
20170419_143700.jpg

Příloha:
20170419_143620.jpg
Příloha:
20170419_143613.jpg
Příloha:
20170419_143608.jpg
Příloha:
20170419_143602.jpg
Příloha:
20170419_143547.jpg
Příloha:
20170419_143536.jpg
Příloha:
20170419_143521.jpg
Příloha:
20170419_143513.jpg
Příloha:
20170419_143506.jpg
Příloha:
20170419_143501.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: parník 245
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2017 19:58 
Offline

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 221
Bydliště: Praha
Vůz: Ingot we trust
pořád se oťukáváme, hlavně to neuspěchat. Trochu šimrám stařečka šroubovákem pod plasty. Podařilo se rozsvítit žárovky středního panelu, trochu se zorientovat ve změti kabelů za středovým panelem a vyměnit krytku řadící páky.
V pořadí je žhavení, následuje výměna oleje a filtrů, ventilový vůle, rozvody. Do zimy nabitej program. A někde mezi tím vším vyřízení dokladů. Bude zábava.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: parník 245
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2017 20:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 1871
Bydliště: Český Brod
Vůz: 240 GL 1987
Neznám tě a už mě sereš... :D :good: :Bravo:

_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS

Keine Panik auf der Titanic!!!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: parník 245
PříspěvekNapsal: 30 kvě 2017 22:14 
Offline
Radní
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 4573
Bydliště: Hlavní město Praha
Vůz: V70XC & 240GLE
Přeji Ti, aby nadšení z dvojky nevyprchalo! :)

_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +350000 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 130000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +400000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: parník 245
PříspěvekNapsal: 31 kvě 2017 22:20 
Offline

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 221
Bydliště: Praha
Vůz: Ingot we trust
Petr: Díky! Uvidíme, snad se to vyvine dobře :) Zatim pluju pod vlajkou "nespechat+nezmastit"
penek: nojo, to mě mrzí, dáme někdy pivo, třeba to povolí. Dvojku máš ale teda pornozní!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: parník 245
PříspěvekNapsal: 01 čer 2017 06:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 1871
Bydliště: Český Brod
Vůz: 240 GL 1987
Dík, taky má svý bodalky stájový, neboj.

Pivo klíďo kdykoliv kdekoliv, po rozvodu mám poměrně dost volnýho času... :wink: :beer:

_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS

Keine Panik auf der Titanic!!!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: parník 245
PříspěvekNapsal: 12 čer 2017 21:06 
Offline

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 221
Bydliště: Praha
Vůz: Ingot we trust
o víkendu jsem upřel pár hodin rodině a lehl pod auto s cílem vyměnit filtry a olej. Nebudu napínat, oboje se podařilo, ale pár mušek to tedy mělo.
- nebyl jsem schopen najít vypouštěcí šroub. Pod motorem nic, vana hladká. Ze strany bloku taky nic. Místo, na který odkazuje návod, taky nic. Po 15 minutách jsem objevil něco na zadní straně vany, za přední nápravou, na něčem, co vypadá jako přídavná vana? Nejdřív jsem myslel, že to patří převodovce, ale oleje z toho vyteklo odpovídající množství, tak snad to bylo ono. Šla na to 17 klíč.
- malá eko-katastrofa nastala při demontáži olejovýho filtru
- ..a druhá při palivovým
Motor ale po dokončení operace naskočil. Dokonce mi přijde, že běží klidněji. Tak to beru, jako že dobrý.
Studenej sice kouří, a trochu i po zahřátí, ale to přičítám stáří a kroužkům(?).
Dodalo mi to odvahy a chystám se na vůle ventilů. A jestli i to dopadne, tak na výměnu rozvodovýho řemene. Tam mám ale dost strach z rozštelování čerpadla, tak uvidíme.
Jo, a předtim taky ještě chci vyměnit vodu v chladiči, ale tam snad neni co zkazit ( ha, ha).
Maličkej kousek jsem se svezl u nás po vsi. V neděli odpoledne jsem spoléhal, že švestky nejsou, a bylo to boží. Na ksichtě rohlík, na tachometru 40 a za sebou modrou mlhu. Prostě adrenalin.
Tak, milý deničku, to je všechno. Pokračování příště?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: parník 245
PříspěvekNapsal: 13 čer 2017 05:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2014
Příspěvky: 803
Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
Vůz: Volvo V70 I 2,5TDi, 760 2,8 PRV
Pokud budeš dělat jen rozvody, tak čerpadlo nerozhodíš, to je umístěné vzadu u příčky a má samostatný řemen. Nicméně doporučuji udělat i to. Nicméně kdyby řemen praskl na pohonu čerpadla, tak se auto jen zastaví, beze škod.

_________________
Je:Volvo V70 Tdi Stříbřenka
Bylo:Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: parník 245
PříspěvekNapsal: 13 čer 2017 07:13 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 807
Bydliště: Olovnice, Sušice
Vůz: 945 D24TIC 94
Rozhodně udělej oba řemeny, ušetříš si druhé zbytečné nastavování ...

A fridex vyměníš též při rozvodech, protože budeš určitě měnit i pumpu a vodu tak budeš mít vypuštěnou....

_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: parník 245
PříspěvekNapsal: 13 čer 2017 07:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2014
Příspěvky: 803
Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
Vůz: Volvo V70 I 2,5TDi, 760 2,8 PRV
Přesně tak jsem to i myslel, měnit každopádně oba včetně kladek a vodní pumpy.

_________________
Je:Volvo V70 Tdi Stříbřenka
Bylo:Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: parník 245
PříspěvekNapsal: 15 čer 2017 21:10 
Offline

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 221
Bydliště: Praha
Vůz: Ingot we trust
Chlapi díky. Sem to ale asi podelal, vodu sem vyměnil včera. A nějak si nedovedu představit, jak ji vypouštim řízeně do kýblu, to asi nedopadne.
Řemeny mam dva, jeden vypada jako na pumpu a druhej asi rozvodovej. Kladky zatim nee.
Sakra, a to sem měl z ty vody takovou radost ( přesneji teda destilka + nějaky nemrzlo 50/50). No nic, no, znova se to musi jet.
Taky mi došlo, ze náplni je v aute víc a měl bych asi vyměnit olej v převodoce a diferencialu? Brzdovku? No, asi jo. To bude na dlouho..
Motor ale běží celkem hezky. Posilovač posiluje, sem tam v řízení něco chroupne a na nápravě klepne. Je to fakt velký lego.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: parník 245
PříspěvekNapsal: 16 čer 2017 08:29 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 10171
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8
vodu vypustíš spodní hadicí od chladiče, stejně je na rozvody lepčí chladič vyndat, líp se tam může.
Zadní řemen jsem neměnil, protože ten když rupne, tak jen zastavíš, ale škoda žádná. :-) Hlavně je na něj vidět a ten muj i po cca 150tkm vypadá ještě dobře.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: parník 245
PříspěvekNapsal: 16 čer 2017 21:24 
Offline

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 221
Bydliště: Praha
Vůz: Ingot we trust
Moc děkuju. Zkusim to. Těch řemenů vpředu je tuším víc než 2. Jeden rozvodovej, jeden k posilovači a dvojitej k větráku, je to možný?
Fakt musim i pumpu? Kladky asi i jo, ale do pumpy se mi nechce :-/
Ten zadní řemen k čerpadlu vypadá dobře, nechám ho teda tak.
Uvidíme, třeba se to povede..


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: parník 245
PříspěvekNapsal: 25 zář 2017 21:21 
Offline

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 221
Bydliště: Praha
Vůz: Ingot we trust
Na rozvody jsem zatím odvahu nenašel. Tak jsem alespoň vyměnil olej v převodovce a diferenciálu. Bordelu na magnetech nebylo moc a i oleje jsem čekal horší. Tekly a měly barvu do červena, žádný bláto.
No a taky ty tapce, který maj sololit za ty roky plesnivej a zkroucenej postupně měnim. Šablony na řezání, kdyby byl zájem, tak rád poskytnu. Případně i kontakt na firmu, kde to pálí. Moc mě baví tam jezdit a koukat, jak to parádně fachčí :)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: parník 245
PříspěvekNapsal: 25 zář 2017 21:48 
Offline
Radní
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 4573
Bydliště: Hlavní město Praha
Vůz: V70XC & 240GLE
Samé skvělé zprávy, jen tak dál! :good:

Ještě poznámka k náplním v převodovce a difu. Zkušenost mám se svojí Dvojkou naprosto stejnou. Při výměně bylo původních náplní dostatečné množství a ani nevypadaly nijak zvlášť znehodnoceně.

_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +350000 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 130000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +400000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: parník 245
PříspěvekNapsal: 27 zář 2017 10:05 
Offline

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 221
Bydliště: Praha
Vůz: Ingot we trust
Díky :)
S tím objemem náplní jsi mi připomněl, že při vypouštění ( schválně jsem to měřil) z převodovky vyteklo 1.6l místo 2.3l a z diferenciálu 1.0l místo 1.6l. čemu to přičíst, nevím, ztratit se to kam nemá a že by někdo při výměně šetřil, se mi taky nezdá. Na druhou stranu byl i celkem problém tam požadovaný množství nacpat. Přestože bylo auto v obou případech nakloněným, tak ty požadovaný objemy se tam sotva vešly, vždycky už přetejkalo.
Uvidíme, dneska je hezky, tak se pojedu projet a třeba se nevrátím na odtahovce :)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: parník 245
PříspěvekNapsal: 17 říj 2017 20:06 
Offline

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 221
Bydliště: Praha
Vůz: Ingot we trust
363 tkm, výměna rozvodů, kontrola vůle ventilů ( bez nutnosti seřízení), výměna těsnění pod víkem ventilů, guma místo původního korku.
Mimochodem vodní pumpu jsem koupil blbě, takže ji mám navíc. Kdyby někdo potřeboval bez stavitelnýho šroubu, rád ji posunu dál.
Asi budu zase k smíchu, ale spotřeba na další nádrži zase vychází cca 7.2l. Začínám podezírat denní počítadlo, že švindluje. Možná jsou menší kola na autě?
Pod autem se objevuje olej, odněkud zjevně teče, zatím neřeším, ale budu muset. V garáži flek utřu snadno, na asfaltu parkoviště to vypadá blbě.
V pořadí je taky výměna pantu dveří řidiče, kterej má vůli, výměna sedaček, zadních bezp. pasů, doplnění chybějících věcí interieru, ať se v tom dá kulturně jezdit.
Taky se objevila vůle na řízení a asi klepe nějakej kulák.
No, program je bohatej, já výrazně méně :)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: parník 245
PříspěvekNapsal: 22 čer 2018 20:29 
Offline

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 221
Bydliště: Praha
Vůz: Ingot we trust
Tak přidám update, olej z auta už neteče, v řízení nelupe a vůbec se to chová celkem civilizovaně. Používám ten ingot téměř denně a paráda. Snažím se i něco dělat, ale jde to tak nějak napůl..
Příloha:
volvo.jpg


Jednu věc udělám a dvě zku.vim. Ake radist z jizdy tam je, to zase jo :)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: parník 245
PříspěvekNapsal: 22 čer 2018 21:19 
Offline
Radní
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 4573
Bydliště: Hlavní město Praha
Vůz: V70XC & 240GLE
Samé dobré zprávy, jen tak dál! :good:

_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +350000 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 130000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +400000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: parník 245
PříspěvekNapsal: 23 čer 2018 07:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 2861
Bydliště: Kralupy n.V.
Vůz: 945 98’ B230FK M90
Mel bys ji privest ukazat na vodochody :)

_________________
Je :945 B230FK,M90, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: parník 245
PříspěvekNapsal: 23 čer 2018 22:06 
Offline

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 221
Bydliště: Praha
Vůz: Ingot we trust
tenhle čtvrtek by to už snad mohlo vyjít :)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: parník 245
PříspěvekNapsal: 15 črc 2018 20:36 
Offline

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 221
Bydliště: Praha
Vůz: Ingot we trust
just for record: 370370km, výměna oleje vč. filtru, čištění chladicí soustavy (celej víkend jsem se s tím jebal, nejdřív jsem utrh spodní šroub na domečku termostatu, kterej se při čištění vyndavá, pak jsem si několikrát pustil horkou vodu v garáži na podlahu - tolikrát sem v životě nevytíral, a nakonec výměna oleje, jasně, BG109 byl, vč. zajebání podlahy, jo, tý čistý, volejem a znovu vytírání. Takže suma sumárum, perfektně uklizená podlaha v garáži, víkend v tahu, ale auto je funkční)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: parník 245
PříspěvekNapsal: 27 srp 2018 18:28 
Offline

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 221
Bydliště: Praha
Vůz: Ingot we trust
tak dneska mě Ingot překvapil trojkombinací. Odpoledne nesu cosi do garáže a pod autem louže chladící kapaliny, chvíli dumám, pak vytírám ten sliz a utěšuju se, že to bude jenom vypadlá hadice. Nebyla, byla zpuchřelá. Dobrý, to ještě není tak zlý.
Opřu se o chladič a povolí, trochu, ale přeci. Levej držák dodržákoval, konkrétně to vzdala nanejtovaná matka. To taky není tak zlý. Ještě chvíli koukám do motoru, zavadim o kabel a ejhle, je holej. A sousední taky. Kabeláž D24 neni složitá, v mym případě neni vůbec. Izolace je pryč, nohavice tvrdý a některý kabely po zásahu kutilem. Takže těch pár drátů šlo ven a dumám, co s tím. Ty silikonový cecky v konektoru jsem ještě neviděl a vůbec netušim, kde je sehnat.
Příloha:
IMG_20180827_190519.jpg

Příloha:
IMG_20180827_190556.jpg

Příloha:
IMG_20180827_184837.jpg


Budiž mu přičteno k dobru, že se pokazil způsobně v garáži, mimo pracovní dobu a hromadně.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 55 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot], raolsa a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.070s | 19 Queries | GZIP : On ]