cayway XC90 & C30

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 37
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Zahranicie
Vůz: 2004 XC90 T6; 2010 C30 T5

#1 cayway XC90 & C30

Příspěvek od cayway »

:crazy: tak XC90 sa zacina dostavat do stadia, ze si zasluzi vlastny topic a asi sa budem pytat na par napadov
par fotiek som potiahol z avdily.cz fb, kde robili vacsinu uprav/oprav

najprv nejaky sumar kde sme

USA 2004 XC90 T6, nejakych 210.000 km, ale kedze ani motor ani prevodovka uz niesu povodne, asi je to uplne jedno
budiky v milach, klima kolecka fahrenheity, spotreba/dojazd v km, radio EU, zadne svetla EU, predne svetla EU facelift
204kW ECU remap priamo na toto auto, zmerane na brzde, pred upravou iba nejakych 180kW
H&R set pruziny + zadne tlmice (nivomaty von) -40mm
Simons 02BDH9DR vyfuk duplex 2x80mm/2x80mm
Disky ETA BETA TETTSUT 9,0x20" 5x108 ET40 CB 67.1 Black matt
K&N vzduchovy filter
prevodovka 4T65EV/GT-HPS3 High Performance rebuild + reman torque converter (3rd level upgrade for up to approx 360whp)
IPD Front & Rear Anti-Sway Bar Kit
IPD Engine Subframe Bushing Complete Kit
IPD Front & Rear HD End Link Kit
UltraRacing 2-Point Front Upper Strutbar
polyuretanové silentbloky predna+zadna naprava by martinopel


este by som spomenul co sa nepodarilo
zadne LED svetla, nijakym sposobom sme sa nevedeli zbavit chybovej hlasky na palubke, svetla svietili ako mali

nejake foto a idem sa vypytovat :)
aha a keby niekto moc chcel, za EUR 12k/CZK 325k by som ho snad pustil ;)
Přílohy
02.JPG
03.JPG
07.JPG
07.JPG (110.84 KiB) Zobrazeno 3548 x
08.JPG
13580557_1115309915181378_5073520117506699557_o.jpg
13580557_1115309915181378_5073520117506699557_o.jpg (109.11 KiB) Zobrazeno 3548 x
_________________
2004 XC90 T6
2010 C30 T5

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 37
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Zahranicie
Vůz: 2004 XC90 T6; 2010 C30 T5

#2 cayway XC90 & C30

Příspěvek od cayway »

takze, co dalej

1. Big Brake Kit; na druhom obrazku je vidno ze origo brzdy v 20" kolach vyzeraju smiesne, ak nie trapne...takze nejakych 380mm/8P dopredu a 365mm/6p dozadu
zatial najlepsie sa mi zda http://ceikaperformance.com, myslim, ze tie patria medzi tie znamejsie a zaroven su asi najlacnejsie zo znamych
nejaky lepsi napad/odporucanie?

vacsi vykon kedze prevodovka je poriesena, moc toho na tieto T6 neexistuje takze asi vsetko bude custom made, co som sa bavil s ludmi tak downpipe tu neni limitujuca vec, takze
2. tie zazracne low pressure turba, da sa to za nieco vymenit? upravit? za vacsie? ma to zmysel?
3. FMIC, asi iba dat niekde pomerat a na mieru vyrobit?
4. taketo nieco dava zmysel?
5. fuel injectors upgrade?

nejaky iny napad?
_________________
2004 XC90 T6
2010 C30 T5

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#3 cayway XC90 & C30

Příspěvek od peter cz »

_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#4 cayway XC90 & C30

Příspěvek od hajnej »

S tou převodovkou to byl zajímavý počin. Prozradíš, na kolik Tě ta akce nakonec vyšla? Bez montáže.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 37
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Zahranicie
Vůz: 2004 XC90 T6; 2010 C30 T5

#5 cayway XC90 & C30

Příspěvek od cayway »

hajnej píše:S tou převodovkou to byl zajímavý počin. Prozradíš, na kolik Tě ta akce nakonec vyšla? Bez montáže.
tak si to tu dame detailne :)

4T65EV/GT-HPS3 Rebuild 2.799,95 USD
4T65EV/GT-Core Fee 700,00 USD
Freight shipping 550,00 USD
==============================
USD > EUR 3.896,16 EUR
clo/dan 709,67 EUR
==============================
4605,83 EUR

v dodacom liste bolo este, ze treba aj novy cooler, inac neplati zaruka :)
takze plus
30741490 311,39 EUR
==============================
4917,22 EUR

nemecky autorizak - robota, olej a dalsie drobnosti na jednu A4ku dalsich 1925,63
==============================
uplne ze vsetko 6842,85 EUR
_________________
2004 XC90 T6
2010 C30 T5

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 37
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Zahranicie
Vůz: 2004 XC90 T6; 2010 C30 T5

#6 cayway XC90 & C30

Příspěvek od cayway »

peter cz píše:Zařadil bych vstřikování vody http://www.snabb.us/AEM-watermethanol-injection-_p_139.html
Nad takymto niecim som zatial vobec neuvazoval, nemam nic nacitane. Bude mat z toho uzitok bezny zavodnik okreskoveho/dialnicneho typu? :)
Nejake plusy/minusy ak s tym mas skusenost, nejaka zavislost na nejakom dalsom komponente?
_________________
2004 XC90 T6
2010 C30 T5

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#7 cayway XC90 & C30

Příspěvek od hajnej »

cayway píše: tak si to tu dame detailne :)
Ty jsi blázen :o
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

S60 GOLD
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1291
Registrován: 11 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

#8 cayway XC90 & C30

Příspěvek od S60 GOLD »

Krasny auto :good:
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 37
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Zahranicie
Vůz: 2004 XC90 T6; 2010 C30 T5

#9 cayway XC90 & C30

Příspěvek od cayway »

martinopel píše:udělal bych hybridní turbíny aby se nafouklo více vzduchu.Celohliníkový IC je samozřejmostí.
Vies aj niekoho konkretneho odporucit? Seba? Nejaky detail prosim k jednemu aj druhemu. Porovnanie upgrade vs stock, take co aj laik pochopi. A nejaky cenovy odhad.
Cena v tomto pripade urcuje postupnost krokov a casovy plan :) Uz som zmiereny, ze brzdy ma vyjdu nejake 4k napriklad.
_________________
2004 XC90 T6
2010 C30 T5

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 37
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Zahranicie
Vůz: 2004 XC90 T6; 2010 C30 T5

#10 cayway XC90 & C30

Příspěvek od cayway »

martinopel píše: Turbíny jsou v sací části zvětšeny o 2,5mm a upraveny tvary lopatek.IC je problém,protože ho zatím na XC90 nikdo nedělá,takže jedině upravit z S60.Počítal bych s tím,že foukne těsnění pod hlavou,takže určitě celoplech.
1. Turbíny jsou v sací části zvětšeny o 2,5mm a upraveny tvary lopatek - kto to spravi a za kolko?
2. vymena za ine (vacsie) turba je blbost/nemozne?
3. IC, vedel by si ty (poznas niekoho ineho) poskytnut nejake rozmery, schemu pripojenia a potom uz len najdeme firmu co to vyrobi?
4. IC, med namiesto hlinika? pri jednom custom vyrobcovi som sa docital, ze drahsie ale lepsie
_________________
2004 XC90 T6
2010 C30 T5

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#11 cayway XC90 & C30

Příspěvek od Urvanej »

Měď je lepčí, ale je hrozně těžká a taky korozně to neni žádná hitparáda. MMěla by smysl na závodní speciál, možná. V tomto ohledu na civilní auto, hliník.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 37
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Zahranicie
Vůz: 2004 XC90 T6; 2010 C30 T5

#12 cayway XC90 & C30

Příspěvek od cayway »

konecne nejaka pekna spolocna foto :)
Přílohy
IMG_0848.JPG
IMG_0848.JPG (116.87 KiB) Zobrazeno 3170 x
_________________
2004 XC90 T6
2010 C30 T5

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 590
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Hodonín
Vůz: xc90 2008 3.2

#13 cayway XC90 & C30

Příspěvek od hefaistos »

Znizeno, 20" kola, polyuretan, zadni tvrsi tlumice.....To musi byt o pater na nasich cestach :sorry:
Jinak jako zabavne auticko proc ne :D

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 37
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Zahranicie
Vůz: 2004 XC90 T6; 2010 C30 T5

#14 cayway XC90 & C30

Příspěvek od cayway »

63miro píše:Znizeno, 20" kola, polyuretan, zadni tvrsi tlumice.....To musi byt o pater na nasich cestach :sorry:
Jinak jako zabavne auticko proc ne :D
nastastie to jazdi po nemeckych cestach, vylet do cz/sk je za trest
_________________
2004 XC90 T6
2010 C30 T5

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 37
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Zahranicie
Vůz: 2004 XC90 T6; 2010 C30 T5

#15 cayway XC90 & C30

Příspěvek od cayway »

Len maly update
XC90 dostala konecne aspon 336 kotuce dopredu, uz to vyzera menej smiesne v tych 20"
Prave predne dvere prelakovane, zadne komplet vymenene.
Este z nej aj opticky nieco bude nakoniec :)
Přílohy
IMG_1144_1024.jpg
IMG_1144_1024.jpg (106.69 KiB) Zobrazeno 2877 x
_________________
2004 XC90 T6
2010 C30 T5

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 14
Registrován: 6 roků 3 měsíce
Bydliště: Trenčín
Vůz: XC90

#16 cayway XC90 & C30

Příspěvek od soapia »

cayway píše:
hajnej píše:S tou převodovkou to byl zajímavý počin. Prozradíš, na kolik Tě ta akce nakonec vyšla? Bez montáže.
tak si to tu dame detailne :)

4T65EV/GT-HPS3 Rebuild 2.799,95 USD
4T65EV/GT-Core Fee 700,00 USD
Freight shipping 550,00 USD
==============================
USD > EUR 3.896,16 EUR
clo/dan 709,67 EUR
==============================
4605,83 EUR

v dodacom liste bolo este, ze treba aj novy cooler, inac neplati zaruka :)
takze plus
30741490 311,39 EUR
==============================
4917,22 EUR

nemecky autorizak - robota, olej a dalsie drobnosti na jednu A4ku dalsich 1925,63
==============================
uplne ze vsetko 6842,85 EUR
Môžem sa opýtať, aké máš skúsenosti s odstupom času s tou prevodovkou? Koľko si na nej najazdil km? Funguje OK?
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“