Bakly S80 moondust

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 122
Příspěvky: 548
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: MSK
Vůz: S80 D5 MY2004

#151 Bakly S80 moondust

Příspěvek od Bakly »

Klasicky vazelínou.

Téma, o kterém jsem se zmiňoval výše je tady.
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 122
Příspěvky: 548
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: MSK
Vůz: S80 D5 MY2004

#152 Bakly S80 moondust

Příspěvek od Bakly »

Tak po delší době - respektive zase po roce - proběhl větší servis u Kuby Hrbáče. Udělalo se:
- výměna některých žárovek;
- výměna čidla spojkového pedálu (po mém vyčištění vždy vydrželo bez problému tak měsíc, takže to byl opruz :D );
- komplet kontrola stavu auta, podvozku atd. (vše OK);
- komplet pneuservis zimní-letní;
- oprava klimatizace (spojka, kompresor, naplnění).

Klimatizace nakonec byla způsobena špatnou spojkou a zadírajícím se klimakompresorem. Teď je při sepnutí spojky krásně tichá. Vím, že cvaknutí při sepnutí je normální, ale na ostravském sraze si pamatuji, že jsem ho měl dost zásadně nejrazantnější. Teď je téměř neslyšitelné. Takže jsem připraven na léto a hranice 28 stupňů už mne nebude děsit :Yahoo!:

+ mnou vyměněny stírátka stěračů světel (okradl jsem Punto o staré stěrače :D)
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 122
Příspěvky: 548
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: MSK
Vůz: S80 D5 MY2004

#153 Bakly S80 moondust

Příspěvek od Bakly »

Možná si někdo pamatujete, jak jsem minulý rok vyháněl vosy ze vstupní branky. Asi to přežily a druhá generace se mi rozhodla pomstít. Včera jsem po dojetí domů viděl pod levé zpětné zrcátko Volva jednu zaletět. Vyhnal jsem ji sprejem na hmyz a následně odtamtud vytáhl 6 buněk hnízda s už nakladenými vajíčky :D Auto stálo jeden den - to to stihla rychle.
58378571_2240144342690439_2310690158980104192_n.jpg
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5128
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#154 Bakly S80 moondust

Příspěvek od Warcz »

Rychlovka. Já tak vozil pavouka v pravém zpětném zrcátku. Vždy mi udělal pavučinu a když jsem nastartoval tak si zalezl do zrcátka. Najel se mnou mraky km :-)
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 122
Příspěvky: 548
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: MSK
Vůz: S80 D5 MY2004

#155 Bakly S80 moondust

Příspěvek od Bakly »

Tak dnes se mi stala zajímavá věc. Potřeboval jsem rychle z domu otočit Karvinou. Zrovna mi skočila rezerva a po cestě byl jenom EuroOil. Vzal jsem proto jen 10l nafty a vyrazil. Po 2km auto skočilo do nouzáku - motor nutný servis. Po odstavení ke krajnici a vypnutí/zapnutí motoru vše zase OK. Nicméně do Karviné (cca 15-20km) to udělalo ještě dvakrát. Z toho jednou na semaforu a tam motor i chcípl. Jen co jsem vše vyřídil, stavil jsem se na Benzinu a vzal Vervu. Po výjezdu z Karviné ještě jednou skočil nouzák, od té doby nic. A auto zase jede jak má. :shock: Doma diagnostika, ale ta neukázala nic. Zároveň žádné divné zvuky či projevy od motoru, prostě nic.

Takže nedělám z toho jasné závěry, ale upozorňuji.

Edit: Tak po 200km ani jednou nic. Takže opravdu to vypadá na naftu...
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007

Tod2
Ověřený
Online
Příspěvků ve vlákně: 35
Příspěvky: 2903
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#156 Bakly S80 moondust

Příspěvek od Tod2 »

Na eurooilu beru pravidelně a nikdy jsem neměl problém. Letos budu měnit palivák, tak jsem zvědav. Ale samozřejmě kvalita nafty poznat z filtru nejde.
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 122
Příspěvky: 548
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: MSK
Vůz: S80 D5 MY2004

#157 Bakly S80 moondust

Příspěvek od Bakly »

Je to moje nejbližší benzínka, takže tam občas brávám. Do C30 se tam taky brávalo pravidelně a vždy OK. Nicméně teď už tam nevezmu nic než benzín. S80 už najela od této zkušenosti asi 1000km a žádný problém. Takže příčina v jejich naftě je jasná. Nevím přesně jak to funguje, ale teoreticky by nemusel být problém v dodávané naftě, ale v chybě obsluhy? Odčerpávání vody z nádrží apod.

Spojila se mi s tím ještě jedna vzpomínka. Když jsem ten den dojížděl domů, stálo mi u baráku (asi 300m od benzínky) Mondeo s vozíkem, které pak někdo odtahoval na laně. Naftové Mondea jsou celkem citlivé, takže možná tam taky tankoval. Ale možná jen shoda náhod.
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007

Tod2
Ověřený
Online
Příspěvků ve vlákně: 35
Příspěvky: 2903
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#158 Bakly S80 moondust

Příspěvek od Tod2 »

Taky to mám po cestě. Beru skoro jen tam, protože bez bio sraček. Dávám VIF. Tak jednou za půl roku beru prémiovou benzinu nebo OMV a rozdíl není poznat, tedy ne z jízdy. Ale teď byly vstřiky venku a naprosto čisté.
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 122
Příspěvky: 548
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: MSK
Vůz: S80 D5 MY2004

#159 Bakly S80 moondust

Příspěvek od Bakly »

Delší dobu jsem tu nic nepřidával - nějak nestíhám :) Za dobu nepřítomnosti jsem s S80 stihl pokořit 420 000 a podívala se i do IT Benátek i Alp :D

A dnes je za mnou úspěšné STK.

V nejbližší době je v plánu opět nový 5w50 a přední spodní čepy, které v řízení nejsou nijak cítit, ale už jsou načaté. A bude se muset zase vyměnit osvětlení SPZ... Po 2 letech opět shnilé... Možná tam strčím LEDkové moduly. A v souvislosti s víkem kufru mám ještě jednu věc - objevily se mi tečky na laku, které se loupou. Nevím, jestli nějaká agresivní míza ze stromu a nebo co... :(
rsz_69642557_393481831308133_4579716210316279808_n.jpg
Naposledy upravil(a) Bakly dne 23 srp 2019 19:24, celkem upraveno 1 x.
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007

Blade
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1186
Registrován: 7 roků
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08

#160 Bakly S80 moondust

Příspěvek od Blade »

Hoj, pokud osvetleni je stejne jako u me C70tky tak tu mam jeden par navic...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 122
Příspěvky: 548
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: MSK
Vůz: S80 D5 MY2004

#161 Bakly S80 moondust

Příspěvek od Bakly »

Díval jsem se a podle netu by měly být :) Napíšu PM
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 122
Příspěvky: 548
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: MSK
Vůz: S80 D5 MY2004

#162 Bakly S80 moondust

Příspěvek od Bakly »

Tak se po delší době hlásím. Běžný servis tady nějak nestíhám psát - proběhly ale jen nějaké výměny spotřebáku, olej, žárovky atd... Za chvíli pokořím teprve 430 000. Přes zimu nebylo kam jezdit a teď jsem byl dlouho zavřený doma na home office. Aktuálně proběhl větší servis u Kuby v Opavě. Nechal jsem u něj vyměnit olej+filtry. Dále proběhl servis přední nápravy (čepy, geometrie atd.), vzadu pak excentrické šrouby. Pořád sám sebe straším výměnou dvouhmoty, která se občas ozývá, nicméně zatím nepřišel její čas. Vše funguje :)
K čemu jsem se ale konečně odhodlal je Stage2 od D5T5/D5T5 + EGR. Takže aktuálně ze 160 koní na 200. Nicméně S80 je pořád auto dělané k pohodlnému cestování, takže rychlost a okolní svět se k člověku dostává nějak tak z dálky. Subjektivně jsem to tedy moc nepoznal :D Nicméně jsem s tím počítal už předem. Takže jsem si natočil už před úpravou video. Abych co nejvíce eliminoval řidiče a vyzkoušel celé spektrum otáček, proběhlo video v 60-140km/h na 4. rychlostní stupeň. To samé jsem udělal i dnes po úpravě na stejném úseku silnice. Výsledek přikládám na YouTube. Stříhal jsem jej jen rychle na tabletu. Nicméně výsledkem je rozdíl cca 2,6 vteřiny, což je slušné. :) Jsem rád, že jsem se k tomu konečně odhodlal.
Naposledy upravil(a) Bakly dne 07 kvě 2020 09:41, celkem upraveno 1 x.
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4171
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#163 Bakly S80 moondust

Příspěvek od jancho »

Toto video je soukromé
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 122
Příspěvky: 548
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: MSK
Vůz: S80 D5 MY2004

#164 Bakly S80 moondust

Příspěvek od Bakly »

Youtube mi to zablokoval za hudbu... To se mi ještě nestalo. Navíc jsem čekal, že Apple bude mít ty své automaticky do videí vkládané písničky nějak ošéfované :roll: Už je to tam znova bez ní a odkaz by měl fungovat.
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4171
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#165 Bakly S80 moondust

Příspěvek od jancho »

Pěkné! Rozdíl znatelný.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 122
Příspěvky: 548
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: MSK
Vůz: S80 D5 MY2004

#166 Bakly S80 moondust

Příspěvek od Bakly »

Takto vypadá, že čas spojky s dvouhmotou se blíží, občas se ve vysokých otáčkách a plném plynu stane, že lehce proklouzne... Nicméně objevil se problém - dvakrát se mi při normálním rozjezdu na křižovatce (za tepla) nouzák... :o Dnes doma proběhla diagnostika a chyby tři. ECM-2501, ECM-2503 a ECM-2505. Po znovunastartování byl nouzák pryč.
Nevím, jak moc si to mám dávat do souvislosti se Stage2. Může to být tisíc věcí, nicméně můžu vyloučit samotnou naftu, palivák a čidlo spojky. Jako podezřelý mi možná vyšel regulátor tlaku paliva. Zkusím ještě pojezdit a zjistím, jestli to nebyla nahodilá chyba.

Edit: Moje podezření mi bylo potvrzeno jako dost možné. Nicméně z časových důvodů to teď hned nezvládnu vyřešit. Uvidím, zda se to vůbec objeví znova.
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 122
Příspěvky: 548
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: MSK
Vůz: S80 D5 MY2004

#167 Bakly S80 moondust

Příspěvek od Bakly »

Tak asi můžu s menším odstupem hodnotit a Stage2 super :good: Nejdříve se mi lehce zvedla spotřeba - asi o 0,5l, ale když jsem přestal zkoušet a ustálil styl jízdy zase k normálu, palubák ukazuje o 1 litr méně :) A změnu pociťuji, jen si to chtělo zvyknout. Žádná chyba se zatím neozvala.
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 122
Příspěvky: 548
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: MSK
Vůz: S80 D5 MY2004

#168 Bakly S80 moondust

Příspěvek od Bakly »

Proběhla zimní údržba a někdy se musím pustit do dekontaminace laku, protože vapka a šampon už si s tím neporadí :( Možná se během dlouhé zimy ozvu s fotodokumentací opravy sedačky řidiče, kterou už pár let odkládám, ale opravdu by si to zasloužila. Tak držte palce.
Se slzou v oku jsem tento víkend vzpomínal na to, jak jsem si měnil zadní tlumiče na S80 a jak to bylo vše krásně jednoduché... Vzpomínal jsem na to při výměně tlumičů na C30, kde je to oproti s80 hotové peklo (výměna proběhla zapět dvanáct, nebo spíše 12:05, protože řidičova strana už fungovala tak na 0-20 %). No a samotná výměna: zaprvé vůbec dostat dohromady nové ložiska a tlumiče... Oproti S80 peklo... A zadruhé naprosto hrozný přístup ke šroubům ložisek na autě. Nad řidičovou stranou jsem vyhrál, ale u spolujezdce je jeden šroub zatuhlý a prostě jsem ho nepovolil... Takže jeden tlumič čeká na servis. Nepamatuji, zda byly tlumiče od novoty (220 000) měněny, ale asi jo, jelikož to byly KYB. Teď jsem koupil Sachsy, takže to snad nějakou dobu vydrží.
Novinkou je také to, že jsme tento rok plánovali pořídit nějaký "sporťák" - TT MK1/MK2, C70 nebo něco podobného. No a protože věci jsou vždy podle plánu, máme SuperBa :lol: Pokud by měl někdo zájem o Punto (MY2005) v nic moc stavu, bude brzy za pár korun na prodej. :D
120997821_647609419477732_1433056684902935901_n.jpg
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4196
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#169 Bakly S80 moondust

Příspěvek od Nosound89 »

Bakly píše: 06 říj 2020 11:11 ..
Novinkou je také to, že jsme tento rok plánovali pořídit nějaký "sporťák" - TT MK1/MK2, C70 nebo něco podobného. No a protože věci jsou vždy podle plánu, máme SuperBa :lol: ..
To máš asi jako já 2 roky zpět, kdy jsem se konečně začal dívat po něčem jako 350Z a podobně a koupil jsem Navaru :ROFL:
To říkám pořád, člověk může plánovat jak chce, ale pak přijde výhodná nabídka na něco úplně jiného a člověk po tom stejně sáhne.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 122
Příspěvky: 548
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: MSK
Vůz: S80 D5 MY2004

#170 Bakly S80 moondust

Příspěvek od Bakly »

Je to tak :D Toto je zainvestovaný SuperB od kamaráda za naprostý zlomek rozpočtu, takže nešlo odolat :D Má to sice o metr více, než bylo plánované auto, je to úplně jiný typ auta... Ale co už :D Teď se celkem bojím toho pekla, až budu prodávat Punto... Chci ho dát jen kolem 10 000 a moc dobře si pamatuji, jací lidé se ozývali (a jaká byla domluva...), když jsem auto za desítku prodával minule :bad:
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 122
Příspěvky: 548
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: MSK
Vůz: S80 D5 MY2004

#171 Bakly S80 moondust

Příspěvek od Bakly »

Dnes jen malá předzimní údržba. Mimo dolití trošky oleje a servokapaliny jsem lehce vyčistil vrch motoru. Pravděpodobně jsem se někdy netrefil do díry a byla tam hnusná olejová připečenina :D
Taky jsem vyměnil kabinový filtr. Občas jsem měl po příchodu do auta lehce zamlžené přední sklo. Kupoval jsem ho 4 roky zpět při koupi auta. Byl mi v blízkých autodílech prodán jako uhlíkový (i dle čísla výrobce měl být), nicméně byl na uhlík nezvykle celý bílý. No dnes po vytažení jako uhlíkový i vypadal :bad: Už byl nejvyšší čas :D
Stejně jako dvě předchozí zimy si myslím, že baterka už to určitě nedá, ale kupodivu zatím vždycky vydržela. Jen v mínusových teplotách občas točí trošku zdechleji, než by se mi líbilo. Tak uvidíme, jak tento rok.
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007

gigy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 503
Registrován: 6 roků 7 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

#172 Bakly S80 moondust

Příspěvek od gigy »

tyvoe 4 roky kabiňák to musela bejt dobrá mňamka :D
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#173 Bakly S80 moondust

Příspěvek od raolsa »

Mě se protrhl po roce a půl, když jsem na něj zapomněl. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Tod2
Ověřený
Online
Příspěvků ve vlákně: 35
Příspěvky: 2903
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#174 Bakly S80 moondust

Příspěvek od Tod2 »

Kabinový aspoň jednou ročně. Dávám MANN MF FP2855. Je fakt lepší a už nestojí takový ranec.
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 122
Příspěvky: 548
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: MSK
Vůz: S80 D5 MY2004

#175 Bakly S80 moondust

Příspěvek od Bakly »

Uznávám, jsem prase :pardon: :lol: Technicky se všechno snažím držet na co nejlepší úrovni, palivák měním skoro každý rok, ale ty 4 roky s jedním kabiňákem nějak rychle utekly :D

MANN je super. Používám ho díky Kubově servisu na všechny filtry. Kabinový neberu jako tak důležitý, takže experimentuji. Teď jsem vzal KAMOKA 6080089, který mě zaujal tím, že je na pohled naprosto stejný, jako MANN (včetně materiálu). Položit je vedle sebe, tak se těžko hledá rozdíl. Tak uvidíme.

A abych to nezapomněl napsat do deníčku, asi 2 týdny zpět proběhla BG čistící kůra (naftová, ne olejová). Od kamaráda se mi navíc podařilo výhodně koupit 1,5 litru VIFu (zbavil se všech nafťáků, tak neměl využití), který jsem předtím nikdy nepoužíval. Tak vyzkouším a bude se tuto zimu jezdit jedna báseň.
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“