Pavel K. - 2X 960II 3.0

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 184
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 960 II.

#1 Pavel K. - 2X 960II 3.0

Příspěvek od Pavel K. »

Ahoj všichni.

Rozhodl jsem se napsat svůj příběh ohledně Volva a konečně, pochlubit se svejma mazlíkama. :)

Teď někdy to budou dva roky, co jsem si koupil první Volvo. Dva roky od chvíle, kdy se mi 80% zdejší komunity vysmálo, co jsem si to koupil za vrak. Nejhorší na tom bylo, že ty jejich zlé závistivé lži byly pravdivé :D a auto se do pár měsíců beznadějně rozsypalo. Přestože moje vyrachtaná vosumdesátka biturbo klepala, vrzala, žrala jak pominutá a furt se rozbíjela, beru to dnes jako dobrej kauf. Tolik věcí, co jsem se za ten krátký časový úsek naučil o autech, jsem se snad o ničem jiném nenaučil.

Koukal jsem po osumdesátkách, ale všechno bylo drahý. Pan Jiřička mi dvě velice ochotně půjčil, v pro mě velice nepříjemném životním období bez auta. Jednu dokonce snad v deset večer. :o A to jsem nikdy nebyl nějaký velký zákazník. Za což paradoxně nevím, jestli mu mám děkovat. :sorry: Prohloubil ve mě lásku k těmhle autům. Byly to noční můry. Obě se světlym interiérem, jedna 2.4 atmosféra, s manuálem, černá, se střešnim oknem. Vypadala jak jaguár. Ta byla perfektní. Druhá byla 2.4T s automatem po repasi, tmavě modrá. To byla kára, že se mi z ní dodnes podlamujou kolena. A já v tý době neměl ani floka. Dodneška toho lituju, koupil bych si nejradši obě. (Kdo plánujete nějaký hezký Volvo, určitě navštivte T6R, vždycky tam měli suprový koráby, mají na to čuch ;) )

Měl jsem tou dobou ještě jednu takovou malou modrou Mazdu, ta byla super, žrala kolem sedmi po městě, byla nabušená výbavou a dalo se v ní luxusně přespat. Ale tou dobou jsem v autě trávil víc času, než mi bylo milé a proto jsem se rozhodl pro kompromis. Levnej kompromis. Koupil jsem si Mazdu 323 sedan, 1.8i 84kW. A ta plně uspokojovala to dítě ve mě. Byla lehká, kvalty krátký namrskaný za sebou a podvozek měla perfektní. Vzpomínal jsem ale na Volvo. Na to, jak jsem se plavně přesouval na příč Evropou a když byla nálada, drtil jsem levej pruh a tlačil před sebou úplně všechno.

Měl jsem přečtený snad celý fórum a byl jsem rozhodnutý pro osmdesátku. Furt mě to táhlo spíš srdcem, než rozumem. Když jsem pak s odstupem času našetřil nějaký lováky, byl jsem se podívat s bejvalym šéfem do Áček. Tenkrát tam ten mistr připlul s osumdesátkou třílitrem atmosférou, co měla najeto jak 3 roky starý auto. Byla nádherná!! Opět láska na první pohled a já zapomněl, že jsme v Áčkách. V kastlíku štos faktur z T6R. Druhý den jsem volal panu Jiřičkovi a zjistil jsem, že to auto má převodovku před smrtí. To zachránil situaci minimálně podruhé. :good:

Už jsem byl zoufalý, konzultoval jsem tenkrát výběr s tomasssem a ten se se mnou byl i na jedno autí podívat. Ale nebylo to to pravé. Hodně mi pomáhal. V ten den jsem jel poprvé jeho krásnou 960. To auto působilo magicky.

Nakonec vygradoval jeden inzerát tady na Volvofóru, čehož jsem využil. Tak se konečně v tomto příběhu, kterej možná ani nikoho nezajímá, dostáváme k první mojí devítce. Půl mega na hrbu, lehlej motor, LPG a automat pochybného stavu. Vyrazil jsem na Cínovec a auto jsem prohlédl. Bylo zazimovaný a čekalo na novýho majitele. Jak v nějakym béčkovym filmu. Krásnej kus železa. Pár dní na to jsem tam jel s doprovodem s odtahovkou. Auto jsme natočili a až na ten klepavej zvuk působilo honosně. U rodičů v Chlumci jsme ho složili a já ho zaparkoval.

Začal jsem znovu drtit fórum. Naučil jsem se rozpoznávat zadokolky a zjistil jsem o nich co jen se do mě vešlo. Plán byl osadit stříbrnou devítku motorem z S80. Tak, jak to měl tomasss. Jenže nikomu se do toho nechtělo.

Pár týdnů na to mi přišla osudová zpráva od tomassse. V létě se stěhuje do Belgie a potřebuje se zbavit aut. No a na problém bylo zaděláno.

Příště se o obou autech rozepíšu trošku víc. :)

Mockrát děkuji celé komunitě kolem značky Volvo! Jste skvělí a budu se snažit pomáhat ostatním minimálně tak, jak jste všichni pomáhali mě. :)

Díky. :)
Přílohy
Moje první Volvo. :)
Moje první Volvo. :)
Stříbrná 960.
Stříbrná 960.
Interiér stříbrné 960.
Interiér stříbrné 960.
DSC00904.JPG
DSC00904.JPG (108.65 KiB) Zobrazeno 1073 x
DSC00905.JPG
Interiér tomasssova (teď už mého :D ) korábu.
Interiér tomasssova (teď už mého :D ) korábu.
Devítky spolu, stříbrná zatím s původním motorem.
Devítky spolu, stříbrná zatím s původním motorem.
Na letních.
Na letních.
Jedna z natáčení. Kombík svědomitě tahal techniku a sedan se staral o pohodlí héreček. :D
Jedna z natáčení. Kombík svědomitě tahal techniku a sedan se staral o pohodlí héreček. :D
Vlajkové lodě s rozdílem více než 20 let.
Vlajkové lodě s rozdílem více než 20 let.
_________________
je:
Mazda 6 MPS
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12071
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#2 Pavel K. - 2X 960II 3.0

Příspěvek od Urvanej »

No hlavně žes vytrval... :good:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 251
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Votice
Vůz: 960 II 3.0

#3 Pavel K. - 2X 960II 3.0

Příspěvek od StepanB »

Přesně tak, respekt. Mě o víkendu přepadla malomyslnost a nevím, nevím, jestli vytrvám.
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#4 Pavel K. - 2X 960II 3.0

Příspěvek od Ondra. »

StepanB píše:Přesně tak, respekt. Mě o víkendu přepadla malomyslnost a nevím, nevím, jestli vytrvám.
To ja mam obden... moje malomyslnost se znasobila od doby co jsem zalozil rodinu. On pak clovek ty priority vidi trochu jinak
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 491
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

#5 Pavel K. - 2X 960II 3.0

Příspěvek od olivin »

Ondra. píše:
StepanB píše:Přesně tak, respekt. Mě o víkendu přepadla malomyslnost a nevím, nevím, jestli vytrvám.
To ja mam obden... moje malomyslnost se znasobila od doby co jsem zalozil rodinu. On pak clovek ty priority vidi trochu jinak
Jj, presne tak. Od te doby co mam rodinu se muj vozovy park co se Volv tyce zdvojnasobil :oops:
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“