Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 535
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem
#201 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007 + Volvo 960 1994 B6304S
Honzo.
My tvé rozhodnutí respektujeme, ale rozhoduješ se na základě matoucích informací. Můžeš být tak velmi laskavý a hodný, prostě takový jaký jsi a alespoň se s tím autem projet venku? A teprve poté se rozhodnout?
My tvé rozhodnutí respektujeme, ale rozhoduješ se na základě matoucích informací. Můžeš být tak velmi laskavý a hodný, prostě takový jaký jsi a alespoň se s tím autem projet venku? A teprve poté se rozhodnout?
_________________
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 59
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 940 B200FT 1998
#202 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007 + Volvo 960 1994 B6304S
Mně se nelíbí. U 960 by se mi líbil zvuk tichý jako šepot květin.
_________________
Bylo: Chrysler New Yorker, 3,3L, 1990; Volvo 340 DL, 1,6 diesel, 1985; Toyota Carina E, 1995
Je: Volvo 940 B200FT, 1998
Bylo: Chrysler New Yorker, 3,3L, 1990; Volvo 340 DL, 1,6 diesel, 1985; Toyota Carina E, 1995
Je: Volvo 940 B200FT, 1998
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 555
- Příspěvky: 4205
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#203 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007 + Volvo 960 1994 B6304S
Davide, vtipné přirovnání
Ano, souhlas, není to auto na dovolenou, je to pro zábavu, ale čeho je moc, toho je příliš
Ano, souhlas, není to auto na dovolenou, je to pro zábavu, ale čeho je moc, toho je příliš
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 5004
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#204 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007 + Volvo 960 1994 B6304S
Sám jsem uvažoval jak porešit zvuk u své XC, ale pak jsem si uvědomil že u D5 to asi nemá moc cenu.
Záleží na chuti, sluchu každého
Záleží na chuti, sluchu každého
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#205 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007 + Volvo 960 1994 B6304S
Pockat pockat...nerikal jsi ze tam bude TLUMIC?
S touhle konfiguraci to skutecne bude kraval jak blazen, a treba na dalnici na delsi cestu nepouzitelny. Jestli jsi koukal na tu moji galerku co jsem sem daval...jak stredovej, tak zadni tlumic byl podstatne vetsi (zadni v podstate nejvetsi co Simons dela, a zaroven nejvetsi co se tam fyzicky vesel) a bylo to tak na >hranici<.
PS: zda se mi to, nebo je prumer trubek do katu a z katu stejnej? Tam by se to melo zvetsovat, pro tenhle motor idealne z 2x2" do 1x2.5".
PPS: ale jinak zpracovani vypada solidne
S touhle konfiguraci to skutecne bude kraval jak blazen, a treba na dalnici na delsi cestu nepouzitelny. Jestli jsi koukal na tu moji galerku co jsem sem daval...jak stredovej, tak zadni tlumic byl podstatne vetsi (zadni v podstate nejvetsi co Simons dela, a zaroven nejvetsi co se tam fyzicky vesel) a bylo to tak na >hranici<.
PS: zda se mi to, nebo je prumer trubek do katu a z katu stejnej? Tam by se to melo zvetsovat, pro tenhle motor idealne z 2x2" do 1x2.5".
PPS: ale jinak zpracovani vypada solidne
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 555
- Příspěvky: 4205
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#206 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007 + Volvo 960 1994 B6304S
Davide, vždy si Tvé rady rád vyslechnu, většinou se jimi řídím a vážím si toho, ale tentokrát Tě neposlechnu. Je mi jasné, že v uzavřené dílně to bylo zkreslené, ale vážně jsem rozhodnutý i bez projetí, že to chci tišší.Solniak píše:Honzo.
My tvé rozhodnutí respektujeme, ale rozhoduješ se na základě matoucích informací. Můžeš být tak velmi laskavý a hodný, prostě takový jaký jsi a alespoň se s tím autem projet venku? A teprve poté se rozhodnout?
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 12081
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#207 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007 + Volvo 960 1994 B6304S
Pokud by byl někdo ochoten v tomto jezdit, tak je šílenej. Uzavřenej prostor ano nebo ne je fuk, todle fakt nejde. Na volnoběh to musí jen ševelit. Ty parodie na tlumiče, který jsou na tom vedení, nemůžou tlumit pořádně ani turbovej motor, natož atmosféru. Takže za mě bych vyměnil určitě ten poslední, páč je fakt mrňavej a přidal ještě jeden větší cestou.
Mam na turbovym motoru dva asi 10x větši tlumiče a když jsem jel v poklidu dálku, tak to bylo dost na hraně, kdy je to ještě příjemný. Hlasitější bych to opravdu nesnesl.
Mam na turbovym motoru dva asi 10x větši tlumiče a když jsem jel v poklidu dálku, tak to bylo dost na hraně, kdy je to ještě příjemný. Hlasitější bych to opravdu nesnesl.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 555
- Příspěvky: 4205
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#208 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007 + Volvo 960 1994 B6304S
Tome, díky, Tvých rad si také vážím. Tvojí galerku mám samozřejmě projetou včetně Tvého videa na youtubu a auto jsem měl čest slyšet i osobně, když s ním byl u mě Pavel, co ho má po Tobě a takovýto zvuk se mi líbí.tomasss píše:Pockat pockat...nerikal jsi ze tam bude TLUMIC?
S touhle konfiguraci to skutecne bude kraval jak blazen, a treba na dalnici na delsi cestu nepouzitelny. Jestli jsi koukal na tu moji galerku co jsem sem daval...jak stredovej, tak zadni tlumic byl podstatne vetsi (zadni v podstate nejvetsi co Simons dela, a zaroven nejvetsi co se tam fyzicky vesel) a bylo to tak na >hranici<.
PS: zda se mi to, nebo je prumer trubek do katu a z katu stejnej? Tam by se to melo zvetsovat, pro tenhle motor idealne z 2x2" do 1x2.5".
PPS: ale jinak zpracovani vypada solidne
Ve výrobě výfuku se nevyznám a dám na odborníky. Ano, měl tam být tlumič. Dle Tvé reakce se asi nic z toho, co tam je nenazývá tlumič a jsou to jen rezonátory?
A ano, řekl bych, že trubky před i za katem mají stejný průměr.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 555
- Příspěvky: 4205
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#209 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007 + Volvo 960 1994 B6304S
Zkušenosti opravdu nemám a nemám s čím posuzovat a poměřovat, ale souhlasím s tím, co píšeš. Myslím si, že jizda v tomto stavu nebude vůbec příjemná a ty tlumiče, co tam jsou mi přijdou opravdu hodně malé.Urvanej píše:Pokud by byl někdo ochoten v tomto jezdit, tak je šílenej. Uzavřenej prostor ano nebo ne je fuk, todle fakt nejde. Na volnoběh to musí jen ševelit. Ty parodie na tlumiče, který jsou na tom vedení, nemůžou tlumit pořádně ani turbovej motor, natož atmosféru. Takže za mě bych vyměnil určitě ten poslední, páč je fakt mrňavej a přidal ještě jeden větší cestou.
Mam na turbovym motoru dva asi 10x větši tlumiče a když jsem jel v poklidu dálku, tak to bylo dost na hraně, kdy je to ještě příjemný. Hlasitější bych to opravdu nesnesl.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 251
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Votice
- Vůz: 960 II 3.0
#210 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007 + Volvo 960 1994 B6304S
Šmarja, kdybych měl s tímhle výfukem jezdit, tak bud auto na kraj naší obce tlačit s vypnutým motorem a i tak bych s tím jezdil výhradně v noci, aby si na čelo mohly klepat jenom srnky. Tvoje rozhodnutí výfuk ztišit úplně chápu.
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#211 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007 + Volvo 960 1994 B6304S
Ještě jedna technicka...kde je napojena lambda? Na tom jediným místě kde je to správně ji nejak nevidím...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 555
- Příspěvky: 4205
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#212 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007 + Volvo 960 1994 B6304S
StepanB píše:Šmarja, kdybych měl s tímhle výfukem jezdit, tak bud auto na kraj naší obce tlačit s vypnutým motorem a i tak bych s tím jezdil výhradně v noci, aby si na čelo mohly klepat jenom srnky. Tvoje rozhodnutí výfuk ztišit úplně chápu.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 555
- Příspěvky: 4205
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#213 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007 + Volvo 960 1994 B6304S
Lambda je tam, kde má být, dle mého názoru. Jen na foto ještě není zapojená (toto je foto od kluka, co ten výfuk vyráběl a na mých fotkách, kdy už byla zapojená jsem detail nenafotil).tomasss píše:Ještě jedna technicka...kde je napojena lambda? Na tom jediným místě kde je to správně ji nejak nevidím...
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5008
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#214 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007 + Volvo 960 1994 B6304S
ty vado To vypadá dobře jak cip. Kolik to vyjde a dělají zakázkově na všechny typy aut?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 5004
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#215 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007 + Volvo 960 1994 B6304S
Dobrá otázka
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 555
- Příspěvky: 4205
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#216 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007 + Volvo 960 1994 B6304S
Teď jsem tam za 26 včetně nové lambdy, pokud přibude ještě další tlumič, tak ještě + cca 2tis.PINĎABC píše:ty vado To vypadá dobře jak cip. Kolik to vyjde a dělají zakázkově na všechny typy aut?
Ano, dělají zakázkově na všechna auta.
https://www.bsrczech.cz/produkty/sportovni-vyfuky
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 535
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem
#217 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007 + Volvo 960 1994 B6304S
Honzo a muzes to jen projet venku? A udelat video
_________________
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 555
- Příspěvky: 4205
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#218 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007 + Volvo 960 1994 B6304S
Davide, teoreticky ano, prakticky to bude horší. Vím, že teď působím jako umíněnec, ale auto stojí v Letňanech a to je pro mě cesta přes celou Prahu a navíc zbytečná cesta, protože jsem rozhodnutý ten výfuku ztišit, takže bych tam podnikl cestu jen kvůli videu a to se mi fakt nechce. Sorry jako
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 535
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem
#219 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007 + Volvo 960 1994 B6304S
Kazdopadne to bude dobry pocin, tak jako tak. Tve auto i rozhodnuti, to je jasny. Tesim se na vysledek.
_________________
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 555
- Příspěvky: 4205
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#220 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007 + Volvo 960 1994 B6304S
Díky Taky se těším
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#221 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007 + Volvo 960 1994 B6304S
Za nic...když se nemůžu hrabat ve svým autě, dělá mi radost do toho aspoň kecat jinejmjancho píše:Tome, díky, ....
To první je rezonátor, to druhý...no těžko říct jak to nazvat.
Píšeš o tom že se vsadí ješte jeden tlumič. Bacha na to, ten co tlumí nejvíc je ten poslední (proto je taky skoro vždy největší), a naopak středovej moc vlivu nemá. Takže bejt tebou, vyhodím tu koncovou atrapu, tam vrazím to největší co se tam vejde, a případně teda ten co je teď vzadu dát za rezonátor. Pokud tam půjde nacpat něco většího, tím líp.
Hodně důležitej je katalyzátor (proto jsem se už v úvodu ptal na CPSI), pokud je dostatečně jemnej taky utlumí hodně.
Lambda je "technicky" správně, jen si nejsem jistej jestli je pro případnou demontáž/montáž tohle místo šťastný.
Jakej průměr jsou ty roury, 2.5"?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 555
- Příspěvky: 4205
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#222 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007 + Volvo 960 1994 B6304S
Já jsem fakt úplný amatér v tomto směru. Zadal jsem zakázku, řekli jsme si co a jak a šlo se na to. Takže toho moc nevím. Neznám ani průměr trubek a ani ke katu se nemůžu vyjádřit. Svěřil jsem to profíkům, tak snad ví co a jak.tomasss píše:Za nic...když se nemůžu hrabat ve svým autě, dělá mi radost do toho aspoň kecat jinejmjancho píše:Tome, díky, ....
To první je rezonátor, to druhý...no těžko říct jak to nazvat.
Píšeš o tom že se vsadí ješte jeden tlumič. Bacha na to, ten co tlumí nejvíc je ten poslední (proto je taky skoro vždy největší), a naopak středovej moc vlivu nemá. Takže bejt tebou, vyhodím tu koncovou atrapu, tam vrazím to největší co se tam vejde, a případně teda ten co je teď vzadu dát za rezonátor. Pokud tam půjde nacpat něco většího, tím líp.
Hodně důležitej je katalyzátor (proto jsem se už v úvodu ptal na CPSI), pokud je dostatečně jemnej taky utlumí hodně.
Lambda je "technicky" správně, jen si nejsem jistej jestli je pro případnou demontáž/montáž tohle místo šťastný.
Jakej průměr jsou ty roury, 2.5"?
To jsem jim přesně sdělil, že současný koncák bych přesunul mezi střeďák a nový koncák, který bude klasický velký oválný. Vědí, že to chci decentní, tak uvidím, jak se s tím poperou.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 555
- Příspěvky: 4205
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#223 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007 + Volvo 960 1994 B6304S
Tak dnes jsem devítku konečně (asi po měsíci) vyzvedl po dokončení výfuku. Od poslední návštěvy byl přidán stredový tlumič. Na volnoběh bych byl i spokojen, ale pod plynem je to stále hrůza, je to to zkrátka na můj vkus moc hlasité. Po hodině jízdy mi duněla hlava. Řekl bych, že od poslední návštěvy se to extra nezměnilo. Mám teď jiné důležitější starosti a už nemám čas a náladu to řešit a hlavně nechci, aby devítka stála v tomto počasí dále venku, takže jsem jí stáhl domů. Lehce pojezdím, když bude hezky a na jaře se tam holka vrátí na výměnu koncového tlumiče za větší.
Zde dnešní video:
"
Zde dnešní video:
"
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#224 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007 + Volvo 960 1994 B6304S
Jestli tomu spravne rozumim a vzadu zustala ta atrapa, tak to proste bude v otackach hlasity. To jsem ti mohl rict i predem
Kdyz to tak pozoruju, prace vypada paradne ale ta volba prvku mi pripada...jak kdyby delali atmosferickej motor poprve.
Bejt tebou, tlumice si od Simonsu koupim sam (viz moje reference a rozmery) a akorat jim to tam privezu na montaz...
Jede to lip?
Kdyz to tak pozoruju, prace vypada paradne ale ta volba prvku mi pripada...jak kdyby delali atmosferickej motor poprve.
Bejt tebou, tlumice si od Simonsu koupim sam (viz moje reference a rozmery) a akorat jim to tam privezu na montaz...
Jede to lip?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 555
- Příspěvky: 4205
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#225 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007 + Volvo 960 1994 B6304S
Souhlasím, práce vypadá parádně, ale volba prvků je nešťastná. A ano vzadu zůstala ta atrapa na tlumič i přes to, že jsem jim jasně jasně říkal, ať ho posunou na místo středového a dozadu dají něco pořádného. Nějaké rapidní zlepšení při jízdě nepozoruji.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 689 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mates
-
- 0 Odpovědi
- 4030 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Švícko
-
- 25 Odpovědi
- 4234 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jancho
-
- 2 Odpovědi
- 731 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mirekcafa
-
- 19 Odpovědi
- 1674 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka