Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Solniak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 535
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem

#201 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007 + Volvo 960 1994 B6304S

Příspěvek od Solniak »

Honzo.
My tvé rozhodnutí respektujeme, ale rozhoduješ se na základě matoucích informací. Můžeš být tak velmi laskavý a hodný, prostě takový jaký jsi a alespoň se s tím autem projet venku? A teprve poté se rozhodnout?
:twisted:
_________________
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 59
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 940 B200FT 1998

#202 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007 + Volvo 960 1994 B6304S

Příspěvek od pepa559 »

Mně se nelíbí. U 960 by se mi líbil zvuk tichý jako šepot květin.
_________________
Bylo: Chrysler New Yorker, 3,3L, 1990; Volvo 340 DL, 1,6 diesel, 1985; Toyota Carina E, 1995
Je: Volvo 940 B200FT, 1998

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 550
Příspěvky: 4171
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#203 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007 + Volvo 960 1994 B6304S

Příspěvek od jancho »

Davide, vtipné přirovnání :-)
Ano, souhlas, není to auto na dovolenou, je to pro zábavu, ale čeho je moc, toho je příliš :-)
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 4924
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#204 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007 + Volvo 960 1994 B6304S

Příspěvek od python.p »

Sám jsem uvažoval jak porešit zvuk u své XC, ale pak jsem si uvědomil že u D5 to asi nemá moc cenu. :D

Záleží na chuti, sluchu každého :)
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#205 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007 + Volvo 960 1994 B6304S

Příspěvek od tomasss »

Pockat pockat...nerikal jsi ze tam bude TLUMIC? :-D
S touhle konfiguraci to skutecne bude kraval jak blazen, a treba na dalnici na delsi cestu nepouzitelny. Jestli jsi koukal na tu moji galerku co jsem sem daval...jak stredovej, tak zadni tlumic byl podstatne vetsi (zadni v podstate nejvetsi co Simons dela, a zaroven nejvetsi co se tam fyzicky vesel) a bylo to tak na >hranici<.
PS: zda se mi to, nebo je prumer trubek do katu a z katu stejnej? Tam by se to melo zvetsovat, pro tenhle motor idealne z 2x2" do 1x2.5".
PPS: ale jinak zpracovani vypada solidne :good:
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 550
Příspěvky: 4171
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#206 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007 + Volvo 960 1994 B6304S

Příspěvek od jancho »

Solniak píše:Honzo.
My tvé rozhodnutí respektujeme, ale rozhoduješ se na základě matoucích informací. Můžeš být tak velmi laskavý a hodný, prostě takový jaký jsi a alespoň se s tím autem projet venku? A teprve poté se rozhodnout?
:twisted:
Davide, vždy si Tvé rady rád vyslechnu, většinou se jimi řídím a vážím si toho, ale tentokrát Tě neposlechnu. Je mi jasné, že v uzavřené dílně to bylo zkreslené, ale vážně jsem rozhodnutý i bez projetí, že to chci tišší.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 12053
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#207 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007 + Volvo 960 1994 B6304S

Příspěvek od Urvanej »

Pokud by byl někdo ochoten v tomto jezdit, tak je šílenej. Uzavřenej prostor ano nebo ne je fuk, todle fakt nejde. Na volnoběh to musí jen ševelit. Ty parodie na tlumiče, který jsou na tom vedení, nemůžou tlumit pořádně ani turbovej motor, natož atmosféru. Takže za mě bych vyměnil určitě ten poslední, páč je fakt mrňavej a přidal ještě jeden větší cestou.
Mam na turbovym motoru dva asi 10x větši tlumiče a když jsem jel v poklidu dálku, tak to bylo dost na hraně, kdy je to ještě příjemný. Hlasitější bych to opravdu nesnesl.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 550
Příspěvky: 4171
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#208 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007 + Volvo 960 1994 B6304S

Příspěvek od jancho »

tomasss píše:Pockat pockat...nerikal jsi ze tam bude TLUMIC? :-D
S touhle konfiguraci to skutecne bude kraval jak blazen, a treba na dalnici na delsi cestu nepouzitelny. Jestli jsi koukal na tu moji galerku co jsem sem daval...jak stredovej, tak zadni tlumic byl podstatne vetsi (zadni v podstate nejvetsi co Simons dela, a zaroven nejvetsi co se tam fyzicky vesel) a bylo to tak na >hranici<.
PS: zda se mi to, nebo je prumer trubek do katu a z katu stejnej? Tam by se to melo zvetsovat, pro tenhle motor idealne z 2x2" do 1x2.5".
PPS: ale jinak zpracovani vypada solidne :good:
Tome, díky, Tvých rad si také vážím. Tvojí galerku mám samozřejmě projetou včetně Tvého videa na youtubu a auto jsem měl čest slyšet i osobně, když s ním byl u mě Pavel, co ho má po Tobě a takovýto zvuk se mi líbí.
Ve výrobě výfuku se nevyznám a dám na odborníky. Ano, měl tam být tlumič. Dle Tvé reakce se asi nic z toho, co tam je nenazývá tlumič a jsou to jen rezonátory?
A ano, řekl bych, že trubky před i za katem mají stejný průměr.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 550
Příspěvky: 4171
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#209 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007 + Volvo 960 1994 B6304S

Příspěvek od jancho »

Urvanej píše:Pokud by byl někdo ochoten v tomto jezdit, tak je šílenej. Uzavřenej prostor ano nebo ne je fuk, todle fakt nejde. Na volnoběh to musí jen ševelit. Ty parodie na tlumiče, který jsou na tom vedení, nemůžou tlumit pořádně ani turbovej motor, natož atmosféru. Takže za mě bych vyměnil určitě ten poslední, páč je fakt mrňavej a přidal ještě jeden větší cestou.
Mam na turbovym motoru dva asi 10x větši tlumiče a když jsem jel v poklidu dálku, tak to bylo dost na hraně, kdy je to ještě příjemný. Hlasitější bych to opravdu nesnesl.
Zkušenosti opravdu nemám a nemám s čím posuzovat a poměřovat, ale souhlasím s tím, co píšeš. Myslím si, že jizda v tomto stavu nebude vůbec příjemná a ty tlumiče, co tam jsou mi přijdou opravdu hodně malé.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 252
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Votice
Vůz: 960 II 3.0

#210 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007 + Volvo 960 1994 B6304S

Příspěvek od StepanB »

Šmarja, kdybych měl s tímhle výfukem jezdit, tak bud auto na kraj naší obce tlačit s vypnutým motorem a i tak bych s tím jezdil výhradně v noci, aby si na čelo mohly klepat jenom srnky. Tvoje rozhodnutí výfuk ztišit úplně chápu.
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#211 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007 + Volvo 960 1994 B6304S

Příspěvek od tomasss »

Ještě jedna technicka...kde je napojena lambda? Na tom jediným místě kde je to správně ji nejak nevidím...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 550
Příspěvky: 4171
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#212 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007 + Volvo 960 1994 B6304S

Příspěvek od jancho »

StepanB píše:Šmarja, kdybych měl s tímhle výfukem jezdit, tak bud auto na kraj naší obce tlačit s vypnutým motorem a i tak bych s tím jezdil výhradně v noci, aby si na čelo mohly klepat jenom srnky. Tvoje rozhodnutí výfuk ztišit úplně chápu.
:-)
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 550
Příspěvky: 4171
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#213 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007 + Volvo 960 1994 B6304S

Příspěvek od jancho »

tomasss píše:Ještě jedna technicka...kde je napojena lambda? Na tom jediným místě kde je to správně ji nejak nevidím...
Lambda je tam, kde má být, dle mého názoru. Jen na foto ještě není zapojená (toto je foto od kluka, co ten výfuk vyráběl a na mých fotkách, kdy už byla zapojená jsem detail nenafotil).
Přílohy
received_998369896970271.jpeg
received_998369866970274.jpeg
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 4973
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#214 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007 + Volvo 960 1994 B6304S

Příspěvek od PINĎABC »

ty vado :shock: To vypadá dobře jak cip. Kolik to vyjde a dělají zakázkově na všechny typy aut?

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 4924
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#215 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007 + Volvo 960 1994 B6304S

Příspěvek od python.p »

Dobrá otázka :)
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 550
Příspěvky: 4171
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#216 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007 + Volvo 960 1994 B6304S

Příspěvek od jancho »

PINĎABC píše:ty vado :shock: To vypadá dobře jak cip. Kolik to vyjde a dělají zakázkově na všechny typy aut?
Teď jsem tam za 26 včetně nové lambdy, pokud přibude ještě další tlumič, tak ještě + cca 2tis.
Ano, dělají zakázkově na všechna auta.
https://www.bsrczech.cz/produkty/sportovni-vyfuky
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

Solniak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 535
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem

#217 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007 + Volvo 960 1994 B6304S

Příspěvek od Solniak »

Honzo a muzes to jen projet venku? A udelat video
_________________
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 550
Příspěvky: 4171
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#218 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007 + Volvo 960 1994 B6304S

Příspěvek od jancho »

Davide, teoreticky ano, prakticky to bude horší. Vím, že teď působím jako umíněnec, ale auto stojí v Letňanech a to je pro mě cesta přes celou Prahu a navíc zbytečná cesta, protože jsem rozhodnutý ten výfuku ztišit, takže bych tam podnikl cestu jen kvůli videu a to se mi fakt nechce. Sorry jako 8)
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

Solniak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 535
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem

#219 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007 + Volvo 960 1994 B6304S

Příspěvek od Solniak »

Kazdopadne to bude dobry pocin, tak jako tak. Tve auto i rozhodnuti, to je jasny. Tesim se na vysledek.
_________________
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 550
Příspěvky: 4171
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#220 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007 + Volvo 960 1994 B6304S

Příspěvek od jancho »

Díky ;-) Taky se těším :-)
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#221 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007 + Volvo 960 1994 B6304S

Příspěvek od tomasss »

jancho píše:Tome, díky, ....
Za nic...když se nemůžu hrabat ve svým autě, dělá mi radost do toho aspoň kecat jinejm :D
To první je rezonátor, to druhý...no těžko říct jak to nazvat.
Píšeš o tom že se vsadí ješte jeden tlumič. Bacha na to, ten co tlumí nejvíc je ten poslední (proto je taky skoro vždy největší), a naopak středovej moc vlivu nemá. Takže bejt tebou, vyhodím tu koncovou atrapu, tam vrazím to největší co se tam vejde, a případně teda ten co je teď vzadu dát za rezonátor. Pokud tam půjde nacpat něco většího, tím líp.
Hodně důležitej je katalyzátor (proto jsem se už v úvodu ptal na CPSI), pokud je dostatečně jemnej taky utlumí hodně.
Lambda je "technicky" správně, jen si nejsem jistej jestli je pro případnou demontáž/montáž tohle místo šťastný.
Jakej průměr jsou ty roury, 2.5"?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 550
Příspěvky: 4171
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#222 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007 + Volvo 960 1994 B6304S

Příspěvek od jancho »

tomasss píše:
jancho píše:Tome, díky, ....
Za nic...když se nemůžu hrabat ve svým autě, dělá mi radost do toho aspoň kecat jinejm :D
To první je rezonátor, to druhý...no těžko říct jak to nazvat.
Píšeš o tom že se vsadí ješte jeden tlumič. Bacha na to, ten co tlumí nejvíc je ten poslední (proto je taky skoro vždy největší), a naopak středovej moc vlivu nemá. Takže bejt tebou, vyhodím tu koncovou atrapu, tam vrazím to největší co se tam vejde, a případně teda ten co je teď vzadu dát za rezonátor. Pokud tam půjde nacpat něco většího, tím líp.
Hodně důležitej je katalyzátor (proto jsem se už v úvodu ptal na CPSI), pokud je dostatečně jemnej taky utlumí hodně.
Lambda je "technicky" správně, jen si nejsem jistej jestli je pro případnou demontáž/montáž tohle místo šťastný.
Jakej průměr jsou ty roury, 2.5"?
Já jsem fakt úplný amatér v tomto směru. Zadal jsem zakázku, řekli jsme si co a jak a šlo se na to. Takže toho moc nevím. Neznám ani průměr trubek a ani ke katu se nemůžu vyjádřit. Svěřil jsem to profíkům, tak snad ví co a jak.
To jsem jim přesně sdělil, že současný koncák bych přesunul mezi střeďák a nový koncák, který bude klasický velký oválný. Vědí, že to chci decentní, tak uvidím, jak se s tím poperou.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 550
Příspěvky: 4171
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#223 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007 + Volvo 960 1994 B6304S

Příspěvek od jancho »

Tak dnes jsem devítku konečně (asi po měsíci) vyzvedl po dokončení výfuku. Od poslední návštěvy byl přidán stredový tlumič. Na volnoběh bych byl i spokojen, ale pod plynem je to stále hrůza, je to to zkrátka na můj vkus moc hlasité. Po hodině jízdy mi duněla hlava. Řekl bych, že od poslední návštěvy se to extra nezměnilo. Mám teď jiné důležitější starosti a už nemám čas a náladu to řešit a hlavně nechci, aby devítka stála v tomto počasí dále venku, takže jsem jí stáhl domů. Lehce pojezdím, když bude hezky a na jaře se tam holka vrátí na výměnu koncového tlumiče za větší.

Zde dnešní video:

"
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#224 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007 + Volvo 960 1994 B6304S

Příspěvek od tomasss »

Jestli tomu spravne rozumim a vzadu zustala ta atrapa, tak to proste bude v otackach hlasity. To jsem ti mohl rict i predem :)
Kdyz to tak pozoruju, prace vypada paradne ale ta volba prvku mi pripada...jak kdyby delali atmosferickej motor poprve.
Bejt tebou, tlumice si od Simonsu koupim sam (viz moje reference a rozmery) a akorat jim to tam privezu na montaz...
Jede to lip?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 550
Příspěvky: 4171
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#225 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007 + Volvo 960 1994 B6304S

Příspěvek od jancho »

Souhlasím, práce vypadá parádně, ale volba prvků je nešťastná. A ano vzadu zůstala ta atrapa na tlumič i přes to, že jsem jim jasně jasně říkal, ať ho posunou na místo středového a dozadu dají něco pořádného. Nějaké rapidní zlepšení při jízdě nepozoruji.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“