Taky me to napadlo Ja tam planuju mit CAT trvale, ale i tak ho planuju dat na V-band, stejne jako zbytek, uz jen pro pohodli prace, kdyz bude potreba do toho vrtat...Krystof P. píše:Tak to nakonec dobře dopadlo, koukám. Nechci ti kopat do hraček, ale proč sis tam nenechal udělat V bandy, nebo napojení na svorky - na nahození katu pro případ, že bys chtěl jít na STK ?
majty - 1998 V70R AWD
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2206
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#26 majty - 1998 V70R AWD with KKK K24 ;)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 20
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Žatec
- Vůz: V70 D5 MY2009
#27 majty - 1998 V70R AWD with KKK K24 ;)
Fakt nechápu co vede lidi k tomu investovat do auta takto spoustu peněz i času, aby pak nemohlo legálně vyjet na silnici.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2206
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#28 majty - 1998 V70R AWD with KKK K24 ;)
Njn z toho si nic nedelej, nekteri zas nechapem, jak nekdo muze jezdit na saze, pokud k nim nema pristup asi taky z ne zrovna legalniho zdrojehomola.pav píše:Fakt nechápu co vede lidi k tomu investovat do auta takto spoustu peněz i času, aby pak nemohlo legálně vyjet na silnici.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#29 majty - 1998 V70R AWD
Pěkná práce to ty?majty píše:vyroba 3" downpipe bez katu - poradnej rozdil oproti ty prasarne ktera byla pricpana jeste vrtulkou z mrtvyho turba
To by jsi mohl začít dělat výrobu
Takže se tam dostane 3 palec u AWD ?Nějaké překážky u AWD
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 362
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
#30 majty - 1998 V70R AWD
nene to je od toho borce z Jicina 3" se tam dostane... ale mista je opravdu maaloPetr.Chrpa píše:Pěkná práce to ty?majty píše:vyroba 3" downpipe bez katu - poradnej rozdil oproti ty prasarne ktera byla pricpana jeste vrtulkou z mrtvyho turba
To by jsi mohl začít dělat výrobu
Takže se tam dostane 3 palec u AWD ?Nějaké překážky u AWD
Jinak kat nebude problem pridat pokud by byly problemy na STK
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#31 majty - 1998 V70R AWD with KKK K24 ;)
Sorry, já nechtěl rozjet takovej shitstorm, jen jsem si říkal, že třeba řekneš, že ho budeš swapovat někde jinde, nebo že na stk prdíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 362
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
#32 majty - 1998 V70R AWD with KKK K24 ;)
tohle auto uz zadny shitstorm neohrozi ! Jinak, ale co se tyce zvuku tak docela zklamani... Je to takove "plechove" a dela to prave absence toho katalyzatoru... kdybych to vedel tak tam necham dat alespon nejaky rezonator.
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#33 majty - 1998 V70R AWD with KKK K24 ;)
Ty to máš až dozadu ? Jen rouru ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 362
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
#34 majty - 1998 V70R AWD with KKK K24 ;)
nn zbytek je zatim stock... ale ten plechovej zvuk sem myslel vylozene ze predu primo od te DP je to slyset... vzadu je to v poradku
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#35 majty - 1998 V70R AWD with KKK K24 ;)
Pokud ti to nikde nemlátí, nebo neni děravej ten vlnovec, tak rezonátor to v pohodě usměrní do pěknýho zvuku.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 362
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
#36 majty - 1998 V70R AWD with KKK K24 ;)
myslis jako nahradu toho katu? a samozrejme to nikde nemlati a vlnovec je uplne novy je to takovej dost specifickej zvuk... tezko popsat... proste takovy plechovy no... nevim jak to popsat... Metju co ma DP taky bez katu ma uplne to same, resili sme to.
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#37 majty - 1998 V70R AWD with KKK K24 ;)
Nein, rezonátor můžeš umístit kam chceš, třeba jeden a jeden tlumič. Bohužel ty experimenty s tim, kdy je zvuk subjektivně nejlepší jsou docela drahý a na vkusu každýho. Do toho DP už bych asi neřezal, ale zas pro toho profíka co to dělal to asi problém neni. Kdyžtak OBX, jestli dělají jen catback a pásne na awd, což by snad měl, má (zase subjektivně) podle mě nejlepší zvuk. Ale je proti takovýmu Simonsovi docela syrovej.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 362
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
#38 majty - 1998 V70R AWD with KKK K24 ;)
asi si porad nerozumime... ten plechovy zvuk ktery myslim dela ta downpipe... je to slyset v aute, z venku za autem to slyset neni... Metju mi rikal, ze to dela absence katu. Btw pisu SZ
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 17 Odpovědi
- 932 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od SlavomirSK
-
- 2 Odpovědi
- 637 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od majty
-
- 14 Odpovědi
- 980 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Roger
-
- 3 Odpovědi
- 445 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Marten