Cico a jeho auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
#1 Cico a jeho auta
Tak i ja si vam dovolit predstavit par kousku ktere jsem mel a mam. Dlouho jsem se na to chystal.
Moje prvni auto bylo Fiat Punto 1,1 40kw 6ti rychlostni r.v.1998
Mel jsem ho necelych 5 let. Celou dobu jsem celkem intenzivne lil vodu a olej, ale auto drzelo jak cert. Denne v provozu, mestsky provoz, dalnice i po poli jezdilo. Byl to verny spolecnik, kteremu bohuzel umrela vodni pumpa pri odjezdu z Prahy na sjezdu na Strancice. Ve meste jezdilo za 7l asi a na dalnici pri klidne jizde 5l pokud si to dobre vybavuju
Druhe bylo Volvo V40 2,0T 118kw r.v.1998
Auto bylo po prvnim majiteli, pekne, zachovale. Bohuzel jsem ho mel asi rok a pul. Celkem se sypalo. Motor zral 1l oleje na 1000km Asi to bylo tim, ze predchozi majitel vedel jen kde se lije voda do ostrikovacu, takze nekontroloval olej atd.
Stejne chvilku po koupi jsem objevil V70 a tajne po ni touzil Na to, ze to bylo kombi tak prostor nic moc. Tehdy jsem jeste potreboval kocarek a to znamenalo, ze kocarek do kufru a mista uz moc nezbylo Spotreba ve meste byla lehce pres 10 litru. Na dalnici jsem se nejmin dostal na 7,1 a tempomatovych 115km/h. Soucasne vozidlo je Volvo V70 2,3 T5 176kw r.v.1999 tzv. Sazka
Je to zatim nejlepsi auto co jsem mel. Kupoval jsem ho nadvakrat bo poprve, kdyz jsem pro nej mel do Kromerize jet jsem to pred bankou kde jsem sel vybrat penize otocil a sel domu. Nevim proc se tak stalo nicmene za par dnu jsem uz jel doopravdy a to s celou rodinou tehdy jeste nasi V40 s vadnou skrtici klapkou a sem tam na tri valce Zpatky uz jsme to svistili v Sazce...Trosku jsem se bal najezdu pres 300 tisic km, ale dneska uz vim, ze najezd nic nemusi znamenat. Ta velikost je super, kufr, posezeni v zadu si lidi vychvalujou...a ten bufik - nejlepsi vec. neni nad to, jak v zime rano prijdu k autu a soused vedle skrabe a ja jen za zvuku duniveho bufiku auto odemknu a jedu
Ve meste mi nejvic palubni pocitac ukazoval spotrebu 11,6 tusim. Na dalnici jsem jeste poradne na spotrebu nejel, ono se to moc neda. To auto zrychluje i od 160km/h Jestli pocitac ukazuje spravne radsi ani nezkousim, ale tipuju to na 12l. Trosku hodne, ale zatim se to da zvladat. Jakmile se ale auto dostane mimo mesto, neni to vubec takovy zrout. Tipuju to mozna i pod 9l coz neni zle. Autu pravidelne menim olej co 10 tisic km, koupil XC masku, komplet vyfuk v nerezu od mekkyho...
Moje prvni auto bylo Fiat Punto 1,1 40kw 6ti rychlostni r.v.1998
Mel jsem ho necelych 5 let. Celou dobu jsem celkem intenzivne lil vodu a olej, ale auto drzelo jak cert. Denne v provozu, mestsky provoz, dalnice i po poli jezdilo. Byl to verny spolecnik, kteremu bohuzel umrela vodni pumpa pri odjezdu z Prahy na sjezdu na Strancice. Ve meste jezdilo za 7l asi a na dalnici pri klidne jizde 5l pokud si to dobre vybavuju
Druhe bylo Volvo V40 2,0T 118kw r.v.1998
Auto bylo po prvnim majiteli, pekne, zachovale. Bohuzel jsem ho mel asi rok a pul. Celkem se sypalo. Motor zral 1l oleje na 1000km Asi to bylo tim, ze predchozi majitel vedel jen kde se lije voda do ostrikovacu, takze nekontroloval olej atd.
Stejne chvilku po koupi jsem objevil V70 a tajne po ni touzil Na to, ze to bylo kombi tak prostor nic moc. Tehdy jsem jeste potreboval kocarek a to znamenalo, ze kocarek do kufru a mista uz moc nezbylo Spotreba ve meste byla lehce pres 10 litru. Na dalnici jsem se nejmin dostal na 7,1 a tempomatovych 115km/h. Soucasne vozidlo je Volvo V70 2,3 T5 176kw r.v.1999 tzv. Sazka
Je to zatim nejlepsi auto co jsem mel. Kupoval jsem ho nadvakrat bo poprve, kdyz jsem pro nej mel do Kromerize jet jsem to pred bankou kde jsem sel vybrat penize otocil a sel domu. Nevim proc se tak stalo nicmene za par dnu jsem uz jel doopravdy a to s celou rodinou tehdy jeste nasi V40 s vadnou skrtici klapkou a sem tam na tri valce Zpatky uz jsme to svistili v Sazce...Trosku jsem se bal najezdu pres 300 tisic km, ale dneska uz vim, ze najezd nic nemusi znamenat. Ta velikost je super, kufr, posezeni v zadu si lidi vychvalujou...a ten bufik - nejlepsi vec. neni nad to, jak v zime rano prijdu k autu a soused vedle skrabe a ja jen za zvuku duniveho bufiku auto odemknu a jedu
Ve meste mi nejvic palubni pocitac ukazoval spotrebu 11,6 tusim. Na dalnici jsem jeste poradne na spotrebu nejel, ono se to moc neda. To auto zrychluje i od 160km/h Jestli pocitac ukazuje spravne radsi ani nezkousim, ale tipuju to na 12l. Trosku hodne, ale zatim se to da zvladat. Jakmile se ale auto dostane mimo mesto, neni to vubec takovy zrout. Tipuju to mozna i pod 9l coz neni zle. Autu pravidelne menim olej co 10 tisic km, koupil XC masku, komplet vyfuk v nerezu od mekkyho...
Naposledy upravil(a) anonym_user dne 13 lis 2016 10:49, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#2 Cico a jeho auta
sazka je nádherná, jako ostatně všechny v70 I v pěkném stavu
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#3 Cico a jeho auta
Pěkný
S těma spotřebama bych řekl, že ses trefil. Taková normální jízda mimo město, když semtam předjedeš, šlápneš na to atd je u mě 8.8l. Jednou jsem jel z Ústí do Kladna za 6,4 jako eko rally. Město mám 13.2 ale hodně studenejch startů a krátký trasy - tohle moc nezkoušim, auto garážuju a jezdim jen dálky. Poslední dobou to mám bohužel dost často za 17 protože Cčko tahám na větší srandu.
S těma spotřebama bych řekl, že ses trefil. Taková normální jízda mimo město, když semtam předjedeš, šlápneš na to atd je u mě 8.8l. Jednou jsem jel z Ústí do Kladna za 6,4 jako eko rally. Město mám 13.2 ale hodně studenejch startů a krátký trasy - tohle moc nezkoušim, auto garážuju a jezdim jen dálky. Poslední dobou to mám bohužel dost často za 17 protože Cčko tahám na větší srandu.
#4 Cico a jeho auta
Mrzi me, ze 70ky nemaji bocni pozicky jako V40. Vecer to vypadalo perfektne.Nimrod píše:sazka je nádherná, jako ostatně všechny v70 I v pěkném stavu
#5 Cico a jeho auta
Ja tez mam kratke trasy. Pokud nemusim tak motor nevypinam. Ja aj tankuju se zaplym motoremKrystof P. píše:Pěkný
S těma spotřebama bych řekl, že ses trefil. Taková normální jízda mimo město, když semtam předjedeš, šlápneš na to atd je u mě 8.8l. Jednou jsem jel z Ústí do Kladna za 6,4 jako eko rally. Město mám 13.2 ale hodně studenejch startů a krátký trasy - tohle moc nezkoušim, auto garážuju a jezdim jen dálky. Poslední dobou to mám bohužel dost často za 17 protože Cčko tahám na větší srandu.
Ale tu mestskou spotrebu mas dost. To je pocitac nebo vypocitane? Ja nemam kde jezdit casto dalky Parkrat v roce Praha a trosku casteji Brno sem tam nejaka mensi streka. Jezdim s nim do roboty 8km. V zime je mi lito to vypnout, nekdy si dam par km navic at si pekne pobuble. Tez bych si dal nejaky okruh
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#6 Cico a jeho auta
Je to podle palubáku & vypočítaná, kecá max o decku. Teda aspoň ta kombinovaná. Já když město, tak trasa 2km do práce, takže proto 13.2.
Jezdit z jednoho konce města na druhej, tak jsem snadno na 11
Jezdit z jednoho konce města na druhej, tak jsem snadno na 11
#7 Cico a jeho auta
O deci to se da rict, ze uz nekeca. 2km to uz je fakt na kolo nebo skutra. Ja bych tez mohl na kole, ale jezdi se mnou par lidi. Autobusy mame zrusene a jeden dlouhy usek je celkem neprijemny. Tam to banda masti min.90km/h a je to tam celkem na tasno, hlavne kdyz v protismeru jede dalsi auto...Skutra zase nemam kde dat.
#8 Cico a jeho auta
Vlakno jsem si zalozil tez proto, bo bych se chtel sem tam na neco zeptat tak at nezakladam nejake dalsi vlakna.
Takze se ptam Co s tim? Jedna calounice mi rikala, ze za dva tisice mi to opravi. Prijde mi, ze za dva tisice si poridim jinou sedacku a pri trose stesti i se zadnima sedadlama. Hlavne jsem se ji zapomel zeptat jestli sedacka musi ven nebo muze zustat. Neopravoval to nekdo samadoma? Ten sev uz byl oslabeny a casem se udelala dirka. Jinak sedacka skoro TOP.
Takze se ptam Co s tim? Jedna calounice mi rikala, ze za dva tisice mi to opravi. Prijde mi, ze za dva tisice si poridim jinou sedacku a pri trose stesti i se zadnima sedadlama. Hlavne jsem se ji zapomel zeptat jestli sedacka musi ven nebo muze zustat. Neopravoval to nekdo samadoma? Ten sev uz byl oslabeny a casem se udelala dirka. Jinak sedacka skoro TOP.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#9 Cico a jeho auta
obávám se, že abys sehnal všechny cekožený sedačky v elektrice a s vyhřívání v top stavu za dvojku, by chtělo víc než jen trochu štěstí. já se snažím sehnat jen přední pár bez elektriky a myslím si, že v pěknym stavu se do dvojky nemám šanci vejít...
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#10 Cico a jeho auta
Určitě opravit, shánět nové je blbost a ještě větší pokud je máš v takovém stavu.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
#11 Cico a jeho auta
Tak asi budu muset nechat opravit, ale chce to jeste cas. Horsi to bude vyndat a naplanovat to tak abych byl bez auta.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
#12 Cico a jeho auta
Krasna V70.....milujeme T5
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#14 Cico a jeho auta
cico píše:Tak asi budu muset nechat opravit, ale chce to jeste cas. Horsi to bude vyndat a naplanovat to tak abych byl bez auta.
Vyndání je na chvilku, stačí kleštěma odštípat všechny ty drátěné kroužky - 10minut.
Potah sundáváš pouze z podsedáku, opěrka zůstává,
Zašítí ručně, pevným špagátem. Já použil kombinaci klasická pevná nit a silon. Event. čalouník, ale v tomto rozsahu na šev 10 cm bych řešil samodomo. Dělal jsem to už 3x, na 460, 850 i V70 - všechno sám, ručně.
Nandání zpět je časově náročnější, počítej tak hoďku, pokud sedačka zůstává v autě, možná méně, pokud si ji vyndáš, ale zase počítej dobu na vyndání a nandání sedačky z auta a potřebuješ poměrně velký torx a silnou ráčnu. Bacha na airbagy, topení a pod. Nesmíš rozpojit drát airbagu, pokud budou klíče v zapalování, což budou, protože je to elektrická sesle. Jinak budeš mít chybovou hlášku a pomůže pouze diagnostika.
Při uchycení zpět nepoužívej ty drátěné kroužky ale plastové zdrhovadla.
Sakuprdum práce na jeden víkendový den.
Jinak jezdí to i bez potahu, stačí na to hodit deku.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
#15 Cico a jeho auta
No doktore, pekny navod, diky. Uz ted se mi dela zle jak se vidim jak se v tom hrabu
#16 Cico a jeho auta
Stalo se mi to mozna aj pred pul rokem. Jedeme do Ostravy (celkem asi 50km) a pred jizdou kontroluju a dolivam olej bo jsem se dlouho nedival...Cesta, vsechno dobre a pri jizde domu cca 2km od baraku mi kouri z pod kapoty. Dojizdim na cervenou a modlim se aby se rozla zelena at ten dym nekde moc videt. Dobre, dojedu domu a divam se na motor. Ja zapomel zavrit vicko pro nalevani oleje. Samozrejme, ze jsem ho cestou ztratil.
Jeste, ze to nezaclo dymyt nekde v puli cesty Vyslo to pekne.
Takze pozor pri dolevani oleje
Jeste, ze to nezaclo dymyt nekde v puli cesty Vyslo to pekne.
Takze pozor pri dolevani oleje
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#17 Cico a jeho auta
Tak hlavně sundej plastovej dekl a vytři olej u cívek
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5012
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#19 Cico a jeho auta
stalo se mi přesně to samé až na to že jsem víčko neztratil a od té doby si dávám dvakrát větší pozor.
#20 Cico a jeho auta
Nejhorsi na tom je, ze se mi to stalo vecer a na druhy den nebo pozitri jsem mel jet do Brna nebo do Prahy tusim. Ve finale jsem to jel hledat na kole, ale svoje jsem mel vyfoukle a nemel pumpu. Svagr mi pujcil svoje kolo, ale ja mu ho asi po 500 metrech pichnul
Dvakrat vetsi pozor si uz davam tez
Dvakrat vetsi pozor si uz davam tez
#21 Cico a jeho auta
Vcera jsem nakopl bufik. Bezproblemu krasne bezel ani nedymyl, takze pripraven na zimu. Nekde jsem tu cetl, ze by se nemel bufik spustit kdyz je slaba baterka nebo malo benzinu. Aspon u me to s tou baterkou neni pravda. Loni jsem bufikoval prisel k autu, bufik jel, ale uz jsem nenastartoval. Takze asi tak kdyby to nekoho zajimalo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#22 Cico a jeho auta
Nejsi sám Asi před dvěma lety taky Akorát to víčko mi zůstalo položené na motoru bylo to po výměně někam jsem ,ale pospíchal.cico píše:Stalo se mi to mozna aj pred pul rokem. Jedeme do Ostravy (celkem asi 50km) a pred jizdou kontroluju a dolivam olej bo jsem se dlouho nedival...Cesta, vsechno dobre a pri jizde domu cca 2km od baraku mi kouri z pod kapoty. Dojizdim na cervenou a modlim se aby se rozla zelena at ten dym nekde moc videt. Dobre, dojedu domu a divam se na motor. Ja zapomel zavrit vicko pro nalevani oleje. Samozrejme, ze jsem ho cestou ztratil.
Jeste, ze to nezaclo dymyt nekde v puli cesty Vyslo to pekne.
Takze pozor pri dolevani oleje
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 325
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
#24 Cico a jeho auta
jojo,bufíkem už jsem si taky baterku odrovnal....
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
#25 Cico a jeho auta
A sviti ti podsviceni toho ovladaciho panelu?tomik T5 píše:jojo,bufíkem už jsem si taky baterku odrovnal....
A jak bufikuje, cvaka?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek