Volvo 850 Italská T5

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Premek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 34
Registrován: 3 roky 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 850 T5 Ital

#1 Volvo 850 Italská T5

Příspěvek od Premek »

Zdar všem,

si tady taky založím s dovolením vlákno.
prozatimní progress s mým Italem ze Švédska.
Dorazil tlumící materiál z Ahifi ( varinta tlumení s nízkou váhou cca 30 KG navíc ) o víkendu na to vletím..
Celou palubku mám na svaření a nový potažení, už se nemůžu dočkat až to nainstaluju do auta :twisted:
Stropnice připraveno na montáž..

Horší to je s plánovanejma úpravama motoru.. Turbo mám objednáno z Kinugawy cca měs a půl.. Stále nic. Tak doufám, že se alespoň v létě už povozím.. Sání vzduchu se taky někde zaseklo. Budíky VDO nejsou nikde k dostání.. Atd.. Problém " covid "

Pár foto z demontáže vnitřku. Po týdle zkušenosti, bych se v tom už nikdy nevrtal. Je to strašná práce .. Oni mi to teda starší kolegové řikali, ale já si to vždycky musím vyzkoušet :lol:
Přílohy
PALUBKA .jpeg
DVEŘE .jpeg

honzs
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 312
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 940 B230FB '91

#2 Volvo 850 Italská T5

Příspěvek od honzs »

Obdivuju tuhle peclivou praci s odhlucnenim, at se dari i nadale 8)

Jinak jak shanis sedacky v jinem tematu, tak tyhle nejsou hadrovy, ale tzv. polokuze (kozenka). Uplne bych je nezavrhoval. Podobne jsem mel ve V70 I a v zime i v lete jsem byl spokojenej.

Premek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 34
Registrován: 3 roky 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 850 T5 Ital

#3 Volvo 850 Italská T5

Příspěvek od Premek »

Díky! Asi maš pravdu.. ty kožený stejně nebudou, nebo za raketu. :-)
Já měním celý vnitřek, totiž tak jsem si řikal, že ty kožený sedačky by byli dokonalý .. odhlučňuju proto, že je to celkem jednoduchý, když mám auto bez interieru..

Po dokončení by to mělo vypadat nějak takhle ( Sedačky ještě musíme vyčistit.. ( :
Přílohy
WhatsApp Image 2021-10-07 at 13.41.14.jpeg
WhatsApp Image 2021-10-07 at 13.41.25.jpeg

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1812
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#4 Volvo 850 Italská T5

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Pěkně si se do toho dal :good:
Turbo si objednával jaké 13G nebo větší 15G?a nebo ještě větší?
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Premek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 34
Registrován: 3 roky 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 850 T5 Ital

#5 Volvo 850 Italská T5

Příspěvek od Premek »

"Pěkně si se do toho dal :good:
Turbo si objednával jaké 13G nebo větší 15G?a nebo ještě větší?"

Nakonec mně přesvědčil Aaron z Vastu, že bude nejlepší 19tka :D Mám na cestě od Kinugawa.. Tak uvidíme, jestli měl ten kluk pravdu.

http://shopping.kinugawaturbo.com/turbochargervolvos70850td04hl-19t-711bladesturbinewheelspoolfaster.aspx

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1609
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#6 Volvo 850 Italská T5

Příspěvek od Kein »

Kinugawu jsem kdysi dávno dával do auta taky, za mě bylo v poho, ale prej se přídíralo tvrdil novém majitel.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

Premek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 34
Registrován: 3 roky 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 850 T5 Ital

#7 Volvo 850 Italská T5

Příspěvek od Premek »

Soldní šichta to vytlumení auta.. Jsem si naivně myslel, že by se to za víkend dalo stihnout :-) :-) tak ne no.. Zas je ale krásně vidět, jak je kastle " zdravá"
Přílohy
střecha .jpg
střecha .jpg (92.92 KiB) Zobrazeno 1304 x

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4981
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#8 Volvo 850 Italská T5

Příspěvek od python.p »

To bereš pěkně od podlahy... :)
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Premek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 34
Registrován: 3 roky 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 850 T5 Ital

#9 Volvo 850 Italská T5

Příspěvek od Premek »

Malá prosba o radu/konzultaci na zkušenější.. Přemýšlím, že by bylo nejlepší instalovat ten tlumící materiál dovnitř dveří. Ne na plech stranu co je pod tapcem směrem do kabiny. Ale do dutiny dveří tam kam zajíždí okno :wink: na venkovní stranu .

Když teoreticky sundnám ten mechanismus viz obrázek, může se něco podělat? Jako že budu řešit nastavení výšky dovírání okna apod? Měl by jste někdo fotku rozdělaných dveří? Kuli místu, jestli je tam vůbec místo kam to nalepit...

Se mi nechce strávit hoďku rozděláváním, abych zjistil, že to nemám kam nalepit protože tam není místo.

Díky všem za případné komenty..
Přílohy
Inkeddveře_ 8086_LI.jpg

Giew
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 399
Registrován: 4 roky
Bydliště: Popovice
Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW

#10 Volvo 850 Italská T5

Příspěvek od Giew »

850 nemám, ale kdyby Ti to pomohlo, kluci z ahifi mají návody: https://www.ahifi.cz/clanky/detail/jak-spravne-odhlucnit-dvere.htm
https://www.ahifi.cz/clanky/detail/jak-vytlumit-dvere-auta.htm
Možná už jsi četl.
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007

Premek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 34
Registrován: 3 roky 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 850 T5 Ital

#11 Volvo 850 Italská T5

Příspěvek od Premek »

Ahifi, to má všechno hezky zpracováné. Kupoval jsem materiál od nich.. ( není to reklama, jenom konstatování :-) )

Blade
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1200
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08

#12 Volvo 850 Italská T5

Příspěvek od Blade »

U C70II se mi to veslo pod ten plech ale nevim kolik mista je v 850 v tomto prostoru

Premek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 34
Registrován: 3 roky 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 850 T5 Ital

#13 Volvo 850 Italská T5

Příspěvek od Premek »

Solidní šichta tu 850 vytlumit :%) Konečně se to blíží ke konci ...
Přílohy
Střecha hotovo .jpg
Střecha hotovo .jpg (78.47 KiB) Zobrazeno 1107 x
podlaha  .jpg
podlaha .jpg (119.97 KiB) Zobrazeno 1107 x
Dveře vytlumeno (1).jpg
Dveře vytlumeno (1).jpg (124.6 KiB) Zobrazeno 1107 x

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4981
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#14 Volvo 850 Italská T5

Příspěvek od python.p »

Ale teď se bude cestovat hnedka lépe a co teprve to audio :)
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Giew
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 399
Registrován: 4 roky
Bydliště: Popovice
Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW

#15 Volvo 850 Italská T5

Příspěvek od Giew »

je to strašná práce, znám to od sebe... vždycky, když to dělám, říkám si, tohle bude jen na chvíli... a pak z toho je několik hodin :%)
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007

lukinl
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 602
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.

#16 Volvo 850 Italská T5

Příspěvek od lukinl »

Klidně ten plech sundej místa na dveřích je tam tolik že to ještě budeš chvíli vytlumovat. Já bych to pak nalepil i pod tapec. Mechanika je triviální a není na ni moc co pokazit
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW

Premek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 34
Registrován: 3 roky 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 850 T5 Ital

#17 Volvo 850 Italská T5

Příspěvek od Premek »

"Klidně ten plech sundej místa na dveřích je tam tolik že to ještě budeš chvíli vytlumovat. Já bych to pak nalepil i pod tapec. Mechanika je triviální a není na ni moc co pokazit"

Už jsem na to přišel jak se to rozdělává ( díky Robertovi a jeho youtube kanálu ) .. A souhlas, místa je tam hodně :-)

Premek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 34
Registrován: 3 roky 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 850 T5 Ital

#18 Volvo 850 Italská T5

Příspěvek od Premek »

Jdeme do finále! :-) v podstatě hotovo, akorát musím počkat na tapce dveří nevím kde všude se dotýkají plechu, tak abych to nevytlumil a pak znovu nesundával .. Preventivně jsem vyměnil i radiator topení, byl tam původní z roku 94, byl tam malej průsak v napojení trubek do radiatoru - těsnění v ha..lu.
Přílohy
76EDB508-30C1-41A7-9B13-14A35C12DB4D.JPG
76EDB508-30C1-41A7-9B13-14A35C12DB4D.JPG (74.23 KiB) Zobrazeno 923 x
IMG_4877.jpg
IMG_4877.jpg (95.24 KiB) Zobrazeno 923 x
IMG_4883.jpg
IMG_4883.jpg (87.47 KiB) Zobrazeno 923 x

honzs
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 312
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 940 B230FB '91

#19 Volvo 850 Italská T5

Příspěvek od honzs »

Dobra prace, radiator topeni se hodi vymenit :good:
Doporucuje se zrusit i to komplikovane propojeni u motorove steny, viz
https://volvo850wagon.wordpress.com/2017/11/29/bypass-heater-hose-firewall-coupling/

Premek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 34
Registrován: 3 roky 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 850 T5 Ital

#20 Volvo 850 Italská T5

Příspěvek od Premek »

" Doporucuje se zrusit i to komplikovane propojeni u motorove steny, viz
https://volvo850wagon.wordpress.com/201 ... -coupling/ "

Díky za podnět! :good:

Premek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 34
Registrován: 3 roky 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 850 T5 Ital

#21 Volvo 850 Italská T5

Příspěvek od Premek »

Nevzdal jsem to ... Jdeme do finále, začal jsem vnitřek dávat zpět do auta.. nemám zatím hotovou palubku a nově počalouněný tapce dveří ( pan restaurátor na tom maká už pátý měsíc :-) )
No,
Byl jsem to projet a i bez časti plastů, který ještě chybí nainstalovat to odhlučnění má velkej efekt ( nečekal jsem tak velký ) na komfort uvnitř auta i s SIMONS SPORT výfuk je v autě celkem klid. Ozve se od 4,5 tis výš, což je ideál. Půjde v tom jezdit i delší trasy a na dálnici si půjde se spolujezdcem povídat.. Nejsou slyšet kamínky jak naráží o podvozek a hučeni pneu je rovněž fuč..

Abych tu celou akci nějak shrnul.. Třeba to někoho bude zajímat. Nárust hmotnosti auta tak 5-10 kg oproti normálu mám lehkou verzi odhlučnění( původní izolaci jsem vyhodil ), není znatelný. Cena za materiál cca 10 tis. Práce strašná, nevypadá to ale, fakt je to náročný, celou tu kastli polepit správně. Řek bych, jako amatér v jednom dva full víkendy od rána do večera a bylo by to. Bez demontáže a montáže plastů, sedaček. Montáž vnitřku, asi záleží no, já se učil za pochodu.. Třeba vyndat tu po..ranou pojistku ze spouštěcího mech. okna mi zabralo celkem dlouho :-) :-) a dost jsem u toho pochyboval o správnosti směru trávení mého volného času.. ale to je fuk.
Dál se mi na týdle akci líbilo, že se vlastně celý auto dalo pořádně uklidit. Původní izolace byla sem tam chycená plísní, prach atd. jezdila od 94, tak ono tam něco napadá.. Koberce šli do čistírny.

Pár fotek..
3FF44700-0569-44D7-80D1-079ADB5D1C0A.JPG
3FF44700-0569-44D7-80D1-079ADB5D1C0A.JPG (57.32 KiB) Zobrazeno 849 x
IMG_5088.jpg
IMG_5088.jpg (79.91 KiB) Zobrazeno 849 x

S60 GOLD
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1291
Registrován: 11 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

#22 Volvo 850 Italská T5

Příspěvek od S60 GOLD »

Dobra prace !!!!!
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

Premek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 34
Registrován: 3 roky 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 850 T5 Ital

#23 Volvo 850 Italská T5

Příspěvek od Premek »

Zdravím všechny,

"projekt" pokračuje a já bych poprosil o radu/názor. Asi nebudu první kdo to řešil... :D

vzal jsem za své jednu radu co mi byla dána :
" Doporucuje se zrusit i to komplikovane propojeni u motorove steny, viz
https://volvo850wagon.wordpress.com/201 ... -coupling/ "

Faktem je, že to původní připojení je potencionální zdroj problémů. Vyhodil jsem ten původní konektor z plastu a origo kovové trubky jsem " naspojkoval" hadicemi a propojil hadice z motoru s výměníkem skrz motorovou přepážku.

Napadlo mně, že by bylo nejlepší vyrobit kovové trubky, které by vedly z radiátoru přímo do hadice která vede od/do motoru a naspojkovat to pouze z motorového prostoru. Spojení objímkou by tak bylo pouze na dvou přístupných místech a ne na šesti . . Odpadla by tak možnost, že se časem spojovací hadice skrz mot. přepážku prodře a bude tam Ch..át voda do kabiny. Kdo to dělal, ví že je tam celkem dost špatnej přístup.. Když už to mám rozděláný, rád bych to dodělal tak, že to nikdy v životě nebudu muset předělávat.
Doufám, že je to srozumitelně napsaný :D

Byl by někdo odsud schopný a ochotný vyrobit kovové vedení z radiatoru přímo do hadice co je v mot. prostoru ?
Přílohy
IMG_6074.jpg

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1812
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#24 Volvo 850 Italská T5

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Ahoj máš to krásny jinak tu trubku chyť si topenáře a ať ti to vyrobí z Cu trubek na topení s odpovídajícím průměrem :wink:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 146
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Ostrov nad Oslavou
Vůz: Nissan E.110/35

#25 Volvo 850 Italská T5

Příspěvek od CouDy »

Neměl bych dobrej pocit křížit CU trubky s AL vnitřkem motoru a radiátorů. Nešlo by to spíš udělat z trubek na hydrauliku??
_________________
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“