z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#301 z-d-e-n-a: V70I TDi & V50 T5
Hlavní problém Lobro i jiných výrobců manžet je že nemají internetový katalog , případně mne opravte, na jednotlivé typy vozů a nejde najít přesný typ manžety včetně označení. Mě se třeba zatím na moje auto nepodařilo zjistit čísla manžet na poloose ani pro originál.
P.S. Mám za to, že právě Lobro dělá prvovýrobu pro Volvo.
P.S. Mám za to, že právě Lobro dělá prvovýrobu pro Volvo.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 265
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#302 z-d-e-n-a: V70I TDi & V50 T5
Takhle - kdysi jsem na V70 kupoval vnější manžetu právě od Lobro, do dvou let normálka praskla. V místě u spony na poloose. Ono celkově jsem trochu bojoval s rozměry, bo se vyrábí jedna a ta samá manžeta jak pro atmosféry (slabší poloosa) tak pro turba - jenže jak je na turbo poloosa silnější, musíš jí taky víc roztáhnout a tam si myslím byl problém. Jenže jinej rozměr jsem prostě nenašel, tak jsem se zdravě nasr..l a koupil origo za cca 1500,- (!!!).
Ve volvokrabičce byla manžeta (kupodivu) Lobro, ale naprosto rozdílné kvality, dokonce i s vyraženým nápisem LOBRO. Ale průměrově úplně stejná jako aftermarket. Na V50 jsem měl manžety GKN (ale poloosa už byla asi továrně zrepasovaná, takže nevím co tam bylo původně). Manžetu přímo od GKN jsem žádnou nenašel, ani dle čísla na manžetě, pouze mi to vyhodilo Spidan (= GKN?). Ale stejně nebyla nikde dostupná. A pořád jsem bojoval se dvěma možnýma rozměrama. Takže jsem zase nakonec vzal od Lobro oba rozměry a měly je právě u Votonu oba a dostupný s tím, že pak ten nepasující rozměr vrátím do 14ti dnů. Takže uvidíme co vydrží.
Každopádně originál manžeta od Volva je nechutně drahej špás.
Ve volvokrabičce byla manžeta (kupodivu) Lobro, ale naprosto rozdílné kvality, dokonce i s vyraženým nápisem LOBRO. Ale průměrově úplně stejná jako aftermarket. Na V50 jsem měl manžety GKN (ale poloosa už byla asi továrně zrepasovaná, takže nevím co tam bylo původně). Manžetu přímo od GKN jsem žádnou nenašel, ani dle čísla na manžetě, pouze mi to vyhodilo Spidan (= GKN?). Ale stejně nebyla nikde dostupná. A pořád jsem bojoval se dvěma možnýma rozměrama. Takže jsem zase nakonec vzal od Lobro oba rozměry a měly je právě u Votonu oba a dostupný s tím, že pak ten nepasující rozměr vrátím do 14ti dnů. Takže uvidíme co vydrží.
Každopádně originál manžeta od Volva je nechutně drahej špás.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 265
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#303 z-d-e-n-a: V70I TDi & V50 T5
Taková hanba, čtvrt roku žádnej apgrejd.
Až to tak vypadá, že jenom leju naftu/benzin a nic neřeším a jezdím. A vono vlastně fakt.
Tady bych chtěl trochu pět ódy hlavně na tédéíčko, to je tak strašně vděčný auto když skoro půl roku po mě nic zásadního nechce, na to nejsem zvyklej - jen jezdit a užívat si (v rámci možností) plně funkčního auta.
Vlastně od posledního postu proběhly na obou autech jen drobnosti:
V50: Obligátní přezutí na zimáky (nechal jsem se unést dyzajnem 16" Siriusů, což si samozřejmě vynutilo použití vymezovacích kroužků), což mi připomnělo, že nemám žádnou fotku na zimácích.
Navíc jen proběhla STK, výměna plynových vzpěr kufru a seřízení geometrie.
V70: Celou zimu jsem na to auto ani nesáhl, pouze minulý víkend už mě nadobro přestala bavit nefunkční dálka centrálu. Ona mi ta dálka teda nechodí dobře už min.půl roku
Četl jsem něco o přeletování přijímače nad budíkama, inu jal jsem se vercajku a pájky a hurá na to.
Mám tu z rozborky ještě jeden přijímač, tak jsem je chtěl zkusit jen prohodit (jsou záměnné). Ta samozřejmě nefungovala taky. Tak se strhla pájecí orgie jak na příjímači, tak na jednom vysílači (mám dva), zkoušení baterek do ovladače,...a najednou hurá! Dálka dálkuje!
Nakonec nebyl vůbec problém v žádném z tišťáků, ale v prachobyčejné baterii. Nějak úplně přesně nerozumím PROČ, ale baterie z KIKu (2,99V) nedokázala odemknout auto. Za to Energizer (2,88V), který jsem měl v náhradním ovladači, absolutně bez problémů. A to jsem oba ovladače před rozebíráním palubovky zkoušel oba. Nechápu! Takže po půl roce odemykání klíčkem konečně funguju jako civilizovaný člověk. A zase musím ocenit ten můj "předface" model - zámek na kufru je prostě k nezaplacení!
No a když už jsem měl rozebranou palubku, vypodložil jsem plast pěnovou izolačkou pod čelním oknem (neskutečně to povrzávalo). A taky jsem vybrousil kousek kastle pod torpédem kvůli odtokovým kanálkům. Torpédo šlo hodně blbě vyndávat kvůli rozpěře tlumičů.
Coming soon...
Až to tak vypadá, že jenom leju naftu/benzin a nic neřeším a jezdím. A vono vlastně fakt.
Tady bych chtěl trochu pět ódy hlavně na tédéíčko, to je tak strašně vděčný auto když skoro půl roku po mě nic zásadního nechce, na to nejsem zvyklej - jen jezdit a užívat si (v rámci možností) plně funkčního auta.
Vlastně od posledního postu proběhly na obou autech jen drobnosti:
V50: Obligátní přezutí na zimáky (nechal jsem se unést dyzajnem 16" Siriusů, což si samozřejmě vynutilo použití vymezovacích kroužků), což mi připomnělo, že nemám žádnou fotku na zimácích.
Navíc jen proběhla STK, výměna plynových vzpěr kufru a seřízení geometrie.
V70: Celou zimu jsem na to auto ani nesáhl, pouze minulý víkend už mě nadobro přestala bavit nefunkční dálka centrálu. Ona mi ta dálka teda nechodí dobře už min.půl roku
Četl jsem něco o přeletování přijímače nad budíkama, inu jal jsem se vercajku a pájky a hurá na to.
Mám tu z rozborky ještě jeden přijímač, tak jsem je chtěl zkusit jen prohodit (jsou záměnné). Ta samozřejmě nefungovala taky. Tak se strhla pájecí orgie jak na příjímači, tak na jednom vysílači (mám dva), zkoušení baterek do ovladače,...a najednou hurá! Dálka dálkuje!
Nakonec nebyl vůbec problém v žádném z tišťáků, ale v prachobyčejné baterii. Nějak úplně přesně nerozumím PROČ, ale baterie z KIKu (2,99V) nedokázala odemknout auto. Za to Energizer (2,88V), který jsem měl v náhradním ovladači, absolutně bez problémů. A to jsem oba ovladače před rozebíráním palubovky zkoušel oba. Nechápu! Takže po půl roce odemykání klíčkem konečně funguju jako civilizovaný člověk. A zase musím ocenit ten můj "předface" model - zámek na kufru je prostě k nezaplacení!
No a když už jsem měl rozebranou palubku, vypodložil jsem plast pěnovou izolačkou pod čelním oknem (neskutečně to povrzávalo). A taky jsem vybrousil kousek kastle pod torpédem kvůli odtokovým kanálkům. Torpédo šlo hodně blbě vyndávat kvůli rozpěře tlumičů.
Coming soon...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 1358
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#304 z-d-e-n-a: V70I TDi & V50 T5
Good job! (Mně to bylo divný, že není žádnej progress)
A co jinak T5? To ta V50 i když byla tak dodělaná po mechanický stránce, tak motor je ok? Takže to vlastně nebyl zase tak špatnej kup, ne?
A co jinak T5? To ta V50 i když byla tak dodělaná po mechanický stránce, tak motor je ok? Takže to vlastně nebyl zase tak špatnej kup, ne?
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 265
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#305 z-d-e-n-a: V70I TDi & V50 T5
No on by nějakej progres byl, jenže když můžu, tak se věnuju tomuto haraburdí:
Co padesátka? No jak jsem psal výše, neměl jsem se jí ještě čas se pořádně pověnovat, ta přijde na řadu hned po fordíkovi. Každopádně podvozek byl na kaši, předek už jakštakš mám (teď se mi zdá že začíná hučet ložisko), zadní náprava mě teprv čeká - všechno co je gumový je na kaši, jedna prasklá pružina a niva už začínají být taky k.o. To auto chtěl prostě někdo dojezdit do mrtě a pak zahodit. Jenže nezachraň T5ku v manuálu, že jo.
Co je ještě potřeba nejnutnějšího - rozvody, přetěsnit motor (simerinky, vana, víko ventilů,...), klimakompresor sákne, chci vejfuk novej atd.
Jestli to byl dobrej kup? Takhle - zatím toho nelituju, nedělám si iluze že za padesát tisíc koupíš auto v o dost lepším stavu.
Kombinace potyčky se srnkou, mojí časově náročný práce a blbýho zimního počasí (čék to pastlí venku) je prostě vražedná. Co by člověk na dílně stihnul do týdne, já dělám dva měsíce. To je prostě v prd...Co padesátka? No jak jsem psal výše, neměl jsem se jí ještě čas se pořádně pověnovat, ta přijde na řadu hned po fordíkovi. Každopádně podvozek byl na kaši, předek už jakštakš mám (teď se mi zdá že začíná hučet ložisko), zadní náprava mě teprv čeká - všechno co je gumový je na kaši, jedna prasklá pružina a niva už začínají být taky k.o. To auto chtěl prostě někdo dojezdit do mrtě a pak zahodit. Jenže nezachraň T5ku v manuálu, že jo.
Co je ještě potřeba nejnutnějšího - rozvody, přetěsnit motor (simerinky, vana, víko ventilů,...), klimakompresor sákne, chci vejfuk novej atd.
Jestli to byl dobrej kup? Takhle - zatím toho nelituju, nedělám si iluze že za padesát tisíc koupíš auto v o dost lepším stavu.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 265
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#306 z-d-e-n-a: V70I TDi & V50 T5
V70:
Technickou jsem neprošel Dostal jsem měsíční ultimátum, bo prasklá pjužina vlevo vzadu. Takže včera nahozeny nové STD Lesjoforsy. No, misky mě pak čekají taky, vypadají pekelně
Ale to sfouknu při jednom až při komplet repasu zadní nápravy a brzd. Jinak výměna pružin vzadu je krásná práce, stahováky netřeba. Prostě povolíš tlumič a vyvěsíš nápravu.
Technickou jsem neprošel Dostal jsem měsíční ultimátum, bo prasklá pjužina vlevo vzadu. Takže včera nahozeny nové STD Lesjoforsy. No, misky mě pak čekají taky, vypadají pekelně
Ale to sfouknu při jednom až při komplet repasu zadní nápravy a brzd. Jinak výměna pružin vzadu je krásná práce, stahováky netřeba. Prostě povolíš tlumič a vyvěsíš nápravu.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 265
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#307 z-d-e-n-a: V70I TDi & V50 T5
...a taky výměna kabiňáku. Mezi filtry na foto je vidět stříklej kousek na motorové přepážce toho vybrání pro "okap" z torpéda.
Plus pro zajímavost jak velká je činná plocha kabiňáku Meyle.
Plus pro zajímavost jak velká je činná plocha kabiňáku Meyle.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 265
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#308 z-d-e-n-a: V70I TDi & V50 T5
Konečně!!! Vytoužené SC-901! Díky S60Gold!
Od Scarabeuse ho už asi nevypáčim., tak alespoň tak. Sic hapruje changer, chtěl jsem to nějak rozchodit ale asi na to dlabu, stejně frčím na Yatouru.
Musím říct, ač nejsem audiofil, že oproti SC-900 to hraje ještě o kousek lépe.
Od Scarabeuse ho už asi nevypáčim., tak alespoň tak. Sic hapruje changer, chtěl jsem to nějak rozchodit ale asi na to dlabu, stejně frčím na Yatouru.
Musím říct, ač nejsem audiofil, že oproti SC-900 to hraje ještě o kousek lépe.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#309 z-d-e-n-a: V70I TDi & V50 T5
Co máš s changerem ? Ten na 3 cd, nebo kufrovej ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 265
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#310 z-d-e-n-a: V70I TDi & V50 T5
Kufrovej nemám, blbne mi tenhle v rádiu - nebaští ani origo CD a občas se hryzne při prohazování CD...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 265
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#311 z-d-e-n-a: V70I TDi & V50 T5
Postupuju děsně pomalu. Na V70 konečně nahozeny 302mm brzdy, chtěl jsem u toho vyměnit i hadičky se třmenama, ale jak to tak bývá, nepovolil jsem hadičky, takže prozatím odloženo než posháním vercajky na výrobu brzd. trubiček.
Na V50 jsem konečně sehnal kloudný vrátka nádrže v barvě, nepoškozený plast kolem budíků (původní byl provrtaný od HF), přibyla nějaká ta dioda na osvětlení, nová manža ručky a konečně taky olosíkováno. Takže jen kosmetický úpravy.
Ale konečně se schyluje k repasu zadní nápravy - objednán přípravek na výměnu předních silentbloků podélných ramen, ještě objednat nový ramena a tyčky...
Na V50 jsem konečně sehnal kloudný vrátka nádrže v barvě, nepoškozený plast kolem budíků (původní byl provrtaný od HF), přibyla nějaká ta dioda na osvětlení, nová manža ručky a konečně taky olosíkováno. Takže jen kosmetický úpravy.
Ale konečně se schyluje k repasu zadní nápravy - objednán přípravek na výměnu předních silentbloků podélných ramen, ještě objednat nový ramena a tyčky...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 265
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#312 z-d-e-n-a: V70I TDi & V50 T5
Miniprogres na V70: Výměna pochybně fungujícího a prehistorického válečkového TCV.
Šupnul jsem tam zde doporučovaný pírburk určený pro Porsche (kupoval jsem ho původně pro T5).
Zkusil jsem ho a ono to nějak funguje.
Obnáší to akorát upravit držák a prohodit piny na konektoru.
Šupnul jsem tam zde doporučovaný pírburk určený pro Porsche (kupoval jsem ho původně pro T5).
Zkusil jsem ho a ono to nějak funguje.
Obnáší to akorát upravit držák a prohodit piny na konektoru.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 265
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#313 z-d-e-n-a: V70I TDi & V50 T5
Nová manžeta fofrklacku plus jeho zkrácení. Aneb šortšiftr po Česku.
Bohužel mě řadičku napadlo zkrátit až když jsem nechal udělat manžetu, takže je jí trochu víc než by člověk potřeboval. Ale ten zpropadený bílý plastový kroužek! Vyloupnout ho bez poškození nelze. A nový tam nacvaknout zpátky - to je snad na lis. Každopádně mě ta přední packa praskla, zaplaťpámbu to tam drží ale asi to není ono, řazení jde celkem ztuha.
Uvidíme jestli si to sedne. Když ne, ještě to zkusím předělat a rovnou nechám udělat manžetu na míru.
Délka fofrklacku je teď ale super!
Bohužel mě řadičku napadlo zkrátit až když jsem nechal udělat manžetu, takže je jí trochu víc než by člověk potřeboval. Ale ten zpropadený bílý plastový kroužek! Vyloupnout ho bez poškození nelze. A nový tam nacvaknout zpátky - to je snad na lis. Každopádně mě ta přední packa praskla, zaplaťpámbu to tam drží ale asi to není ono, řazení jde celkem ztuha.
Uvidíme jestli si to sedne. Když ne, ještě to zkusím předělat a rovnou nechám udělat manžetu na míru.
Délka fofrklacku je teď ale super!
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
#314 z-d-e-n-a: V70I TDi & V50 T5
Ten plastovej krouzek budu menit taky... Ale moc se me do toho ted nechce... Jinak to mas moc pekny!!!
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
#315 z-d-e-n-a: V70I TDi & V50 T5
Zdena fakt pekný interiér. Je ťažké zohnať ten svetlý drevodekor?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 265
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#316 z-d-e-n-a: V70I TDi & V50 T5
V50 - přetěsnění sání & pucuňk klapky
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 265
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#317 z-d-e-n-a: V70I TDi & V50 T5
V50 - malej repas zadní nápravy.
Všechno gumový na kaši, prasklá pružina a nivomaty víc v háji než jsem čekal.
Začal jsem v pátek odpoledne a skončil v ráno v šest. Nevím jestli to mám na starý kolena ještě zapotřebí Jinak kdyby to někdo chtěl taky řešit, mrkněte jaký ramena máte, zdá se že jsou dva druhy:
Všechno gumový na kaši, prasklá pružina a nivomaty víc v háji než jsem čekal.
Začal jsem v pátek odpoledne a skončil v ráno v šest. Nevím jestli to mám na starý kolena ještě zapotřebí Jinak kdyby to někdo chtěl taky řešit, mrkněte jaký ramena máte, zdá se že jsou dva druhy:
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 265
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#318 z-d-e-n-a: V70I TDi & V50 T5
...malá odměna za "noční šichtu".
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 13060
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#319 z-d-e-n-a: V70I TDi & V50 T5
A ty máš jakou verzi těch ramen?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 265
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#320 z-d-e-n-a: V70I TDi & V50 T5
Já mám ty horní. Ty spodní jsou z tátovýho C-maxe 06', kterého jsem dělal minulý týden.raolsa píše:
A ty máš jakou verzi těch ramen?
Zdá se že nivomaty na verzi ramen nemají vliv (miska na pružinu v rameni je stejná), asi jde o způsob uchycení stabíku (čepy vs. tyčky).
Každopádně e-shopy to nějak nerozlišují a nakonec jsem objednal Febi, neb jako jediný výrobce měl právě ty zahnuté ramena.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#321 z-d-e-n-a: V70I TDi & V50 T5
Dával jsem 31277584
- Přílohy
-
- 31277584.jpg (60.7 KiB) Zobrazeno 647 x
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 265
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#322 z-d-e-n-a: V70I TDi & V50 T5
Na AWD?Michl píše:Dával jsem 31277584
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#323 z-d-e-n-a: V70I TDi & V50 T5
Ano, na současnou V50 T5 AWD.z-d-e-n-a píše:Na AWD?Michl píše:Dával jsem 31277584
Jiné jsou jen tlumiče a pružiny, podvozkové díly jsou stejné (alespoň v mém případě D2 FWD x T5 AWD). Tlumiče se dělají bohužel jen origo, druhovýroba pro AWD neexistuje.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#324 z-d-e-n-a: V70I TDi & V50 T5
pěkná práce Zdenku
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 265
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#325 z-d-e-n-a: V70I TDi & V50 T5
V50 - výměna nivomatů.
Sehnal jsem nakonec jetý, bo 12k za jeden novej tlumič je fakt peklo. Nebo takhle - vzhledem k aktuálnímu stavu celého auta je cena za tlumiče neůměrná.
Bohužel se prodávající nepochlubil že horní uložení je totálně k.o. Ono teda celkově kupovat jetý tlumiče z bazoše je celkem psycho...
Inu jal jsem se prohodit horní uložení z mých tlumičů (kupodivu zdravý, asi je někdo kdysi měnil).
Bohužel povolení matek na "nových" tlumičích se neuskutečnilo dle představ: Díky bohu je ale závit výměnný! Což mi teda zachránilo 2500,-, za který jsem niva koupil. Takže horní uložení vč. závitů použito ze starých tlumičů. Auto vzadu konečně nemlátí a už se to nechá i udržet na silnici. Teď už jen geometrie a pro letošek doufám s podvozkem šlus.
Sehnal jsem nakonec jetý, bo 12k za jeden novej tlumič je fakt peklo. Nebo takhle - vzhledem k aktuálnímu stavu celého auta je cena za tlumiče neůměrná.
Bohužel se prodávající nepochlubil že horní uložení je totálně k.o. Ono teda celkově kupovat jetý tlumiče z bazoše je celkem psycho...
Inu jal jsem se prohodit horní uložení z mých tlumičů (kupodivu zdravý, asi je někdo kdysi měnil).
Bohužel povolení matek na "nových" tlumičích se neuskutečnilo dle představ: Díky bohu je ale závit výměnný! Což mi teda zachránilo 2500,-, za který jsem niva koupil. Takže horní uložení vč. závitů použito ze starých tlumičů. Auto vzadu konečně nemlátí a už se to nechá i udržet na silnici. Teď už jen geometrie a pro letošek doufám s podvozkem šlus.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 291 Odpovědi
- 45038 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lkopcansky
-
- 1 Odpovědi
- 526 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dan2
-
- 21 Odpovědi
- 1827 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa
-
- 8 Odpovědi
- 1442 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Codyhuman
-
- 26 Odpovědi
- 3491 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Hájčus