bestie Volvo 850 combi, 20V, 2,3 T-5R B5234

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 122
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Bydliště: Náchod
Vůz: Volvo V70 II
Bydliště: Náchod

#26 bestie Volvo 850 combi, 20V, 2,3 T-5R B5234

Příspěvek od Samurai »

jj je, zajímalo by nás, kdo má ještě takovouhle desku v 850 nebo ji jinde :-)
kontrolky doplněny, tracs se pokorně rozsvítí se zapalováním a pak zhasne jak všechny ostatní uff :jaj:
IMG_20161029_111721.jpg
IMG_20161029_111721.jpg (125.19 KiB) Zobrazeno 1058 x

no tohle dole nám odešlo, zatím jsme tam dali z volfinky, kterou ještě opravujem, ale .. lze to nějako opravit, přestal jet větrák :no:
Přílohy
IMG_20161029_145933.jpg
IMG_20161029_145933.jpg (87.09 KiB) Zobrazeno 1058 x
IMG_20161029_180654.jpg
IMG_20161029_180654.jpg (102.79 KiB) Zobrazeno 1058 x
IMG_20161029_180626.jpg
IMG_20161029_180626.jpg (80.94 KiB) Zobrazeno 1058 x
_________________
Volvo 850 combi 2,5 10V B 5252S VOLFINKA; Volvo 850 combi 2,3 20V T5R B 5234T5 BESTIE
Bylo: Volvo V740 2,3 B230 F - 1 200 000 Km; Volvo 850 2,5 B5254 S - 650 000 km zelený žroutík; Volvo V70 II, 2003 - 290 000 km - zemřel na mostním pilíři - červený sršeň; Fiat Marea Weekend 2,4 TD r.v.99 - mařenka, navzdory investicím přes 100 tis se sypala dále :-(, skvělé vozíto, Fiat Marea Weekend 1,6 SX ZRZKA

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4196
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#27 bestie Volvo 850 combi, 20V, 2,3 T-5R B5234

Příspěvek od Nosound89 »

Ta deska se mi líbí :) pěkný detail od volva :good:
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

ms231
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 950
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha západ
Vůz: V60 2018 T3
Bydliště: Praha západ

#28 bestie Volvo 850 combi, 20V, 2,3 T-5R B5234

Příspěvek od ms231 »

Je to regulátor otáček ventilátoru a jediný, co o něm vím, že odchází.:(
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 71
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Dolní Žandov
Vůz: V70 2.5TDI man., 12/1997

#29 bestie Volvo 850 combi, 20V, 2,3 T-5R B5234

Příspěvek od ferror »

Táta s s elektronikou rád hraje. Jsou dvě zásadní otázky:
1) jak dlouho to můžeš postrádat? Táta se tím neživí a byl by to první konkrétní výrobek, kde by ve volném čase hledal příčinu
2) Kolik stojí nový kus? Aby se ta práce s tím vůbec vyplatila

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 122
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Bydliště: Náchod
Vůz: Volvo V70 II
Bydliště: Náchod

#30 bestie Volvo 850 combi, 20V, 2,3 T-5R B5234

Příspěvek od Samurai »

ahoj

mno kus je nefukční, tedy hledáme jiný, takže délka postrádání je přímo uměrná tomu jak dlouho bude nefukční :D

nový kus stojí 4500,- CZK :crazy:
_________________
Volvo 850 combi 2,5 10V B 5252S VOLFINKA; Volvo 850 combi 2,3 20V T5R B 5234T5 BESTIE
Bylo: Volvo V740 2,3 B230 F - 1 200 000 Km; Volvo 850 2,5 B5254 S - 650 000 km zelený žroutík; Volvo V70 II, 2003 - 290 000 km - zemřel na mostním pilíři - červený sršeň; Fiat Marea Weekend 2,4 TD r.v.99 - mařenka, navzdory investicím přes 100 tis se sypala dále :-(, skvělé vozíto, Fiat Marea Weekend 1,6 SX ZRZKA

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#31 bestie Volvo 850 combi, 20V, 2,3 T-5R B5234

Příspěvek od Ondra. »

už na FB jsem psal aby ses obrátil na sarkasmica, jednou jsem s nim řešil že to lze opravit :o
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 71
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Dolní Žandov
Vůz: V70 2.5TDI man., 12/1997

#32 bestie Volvo 850 combi, 20V, 2,3 T-5R B5234

Příspěvek od ferror »

Tak jestli budeš mít zájem, napiš mi SZ a domluvíme se. Podle cenovky nového by se oprava měla bohato vyplatit

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 321
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Dejvice
Vůz: 850 xc90

#33 bestie Volvo 850 combi, 20V, 2,3 T-5R B5234

Příspěvek od Wolfram1944 »

Samurai píše:ahoj

mno kus je nefukční, tedy hledáme jiný, takže délka postrádání je přímo uměrná tomu jak dlouho bude nefukční :D

nový kus stojí 4500,- CZK :crazy:
Relevantní vlákno:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=126&t=50345
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 122
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Bydliště: Náchod
Vůz: Volvo V70 II
Bydliště: Náchod

#34 bestie Volvo 850 combi, 20V, 2,3 T-5R B5234

Příspěvek od Samurai »

Bestie,

Chvilku o ní neslyšet, to proto že jezdí, nezlobí, ale také na ní došlo.

1) kosmetika, konečně máme blatník PP a páté dveře, sehnali jsme z vrakoviště nepoškozené a že to byl úkol, dali do laku a namontovali :-)

nové díly nastříkány vně i zvenku včetně řádného ošetření :-)

paté dveře na tom byli tragicky, ty se rozpadali, důstojná náhrada :-)

Tak už jen rozleštit u leštiče a nalepit napisy Volvo 850 T5-R :-)

2) To byla nutnost, přiblížila se technická a výfuk jak řešeto .. jdeme cestou originálních dílů a no a této cenové relaci vyhrál Sport Flow BSR a návazně downpipe a stage 3 8)
Přílohy
2.jpg
2.jpg (99.05 KiB) Zobrazeno 504 x
1.jpg
1.jpg (105.23 KiB) Zobrazeno 504 x
13.jpg
12.jpg
11.jpg
10.jpg
9.jpg
8.jpg
7.jpg
6.jpg
5.jpg
4.jpg
3.jpg
2.jpg
1.jpg
_________________
Volvo 850 combi 2,5 10V B 5252S VOLFINKA; Volvo 850 combi 2,3 20V T5R B 5234T5 BESTIE
Bylo: Volvo V740 2,3 B230 F - 1 200 000 Km; Volvo 850 2,5 B5254 S - 650 000 km zelený žroutík; Volvo V70 II, 2003 - 290 000 km - zemřel na mostním pilíři - červený sršeň; Fiat Marea Weekend 2,4 TD r.v.99 - mařenka, navzdory investicím přes 100 tis se sypala dále :-(, skvělé vozíto, Fiat Marea Weekend 1,6 SX ZRZKA

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 122
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Bydliště: Náchod
Vůz: Volvo V70 II
Bydliště: Náchod

#35 bestie Volvo 850 combi, 20V, 2,3 T-5R B5234

Příspěvek od Samurai »

......
Přílohy
22222.jpg
2222.jpg
5.jpg
5.jpg (76.61 KiB) Zobrazeno 503 x
4.jpg
4.jpg (95.09 KiB) Zobrazeno 503 x
Naposledy upravil(a) Samurai dne 20 črc 2018 22:12, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo 850 combi 2,5 10V B 5252S VOLFINKA; Volvo 850 combi 2,3 20V T5R B 5234T5 BESTIE
Bylo: Volvo V740 2,3 B230 F - 1 200 000 Km; Volvo 850 2,5 B5254 S - 650 000 km zelený žroutík; Volvo V70 II, 2003 - 290 000 km - zemřel na mostním pilíři - červený sršeň; Fiat Marea Weekend 2,4 TD r.v.99 - mařenka, navzdory investicím přes 100 tis se sypala dále :-(, skvělé vozíto, Fiat Marea Weekend 1,6 SX ZRZKA

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#36 bestie Volvo 850 combi, 20V, 2,3 T-5R B5234

Příspěvek od Basstl »

Krásná práce. :good:
Čím jsi stříkal ty blatníky zevnitř?
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 122
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Bydliště: Náchod
Vůz: Volvo V70 II
Bydliště: Náchod

#37 bestie Volvo 850 combi, 20V, 2,3 T-5R B5234

Příspěvek od Samurai »

díky, je to klasika nástřik podvozku a dutin od BODY a je to přestříkaný barvou s lakem jako zvenku :wink:
_________________
Volvo 850 combi 2,5 10V B 5252S VOLFINKA; Volvo 850 combi 2,3 20V T5R B 5234T5 BESTIE
Bylo: Volvo V740 2,3 B230 F - 1 200 000 Km; Volvo 850 2,5 B5254 S - 650 000 km zelený žroutík; Volvo V70 II, 2003 - 290 000 km - zemřel na mostním pilíři - červený sršeň; Fiat Marea Weekend 2,4 TD r.v.99 - mařenka, navzdory investicím přes 100 tis se sypala dále :-(, skvělé vozíto, Fiat Marea Weekend 1,6 SX ZRZKA

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 122
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Bydliště: Náchod
Vůz: Volvo V70 II
Bydliště: Náchod

#38 bestie Volvo 850 combi, 20V, 2,3 T-5R B5234

Příspěvek od Samurai »

Tak došlo i na katalyzátor a ugrade řídící jednotky a plná stage 3 BSR :-) = :D 256 KW, 416 Nm
7.jpg
Kratce před vanoci začala bestie kapat olej, divný u 850, hledal a našel jsem trubku z turba do motoru tlaková, no dotáhnout šla tak dobrý , týden nic, po týdnu zase kap, kap, kap .. vyndám šroub, s tím že si změřím těsnění na trubku a dám nový, no se šroubem jsem vymontoval i kousky závitu z bloku :shock: :shock: :shock:
6.jpg
5.jpg
no tak vyvrtat, udělat závit 16, vrazit vložku a jezdíme dál 8)
tvl místa jak víte kde, přístup jak víte k čemu :P , výplach + nový olej to jen kuli pár kapkám oleje :-D
4.jpg
3.jpg
2.jpg
1.jpg
_________________
Volvo 850 combi 2,5 10V B 5252S VOLFINKA; Volvo 850 combi 2,3 20V T5R B 5234T5 BESTIE
Bylo: Volvo V740 2,3 B230 F - 1 200 000 Km; Volvo 850 2,5 B5254 S - 650 000 km zelený žroutík; Volvo V70 II, 2003 - 290 000 km - zemřel na mostním pilíři - červený sršeň; Fiat Marea Weekend 2,4 TD r.v.99 - mařenka, navzdory investicím přes 100 tis se sypala dále :-(, skvělé vozíto, Fiat Marea Weekend 1,6 SX ZRZKA

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#39 bestie Volvo 850 combi, 20V, 2,3 T-5R B5234

Příspěvek od peter cz »

Samurai píše:stage 3 BSR :-) = :D 256 KW, 416 Nm
Vem to někdy na brzdu, prosím :green: Proč vůbec dávat nějaký větší turba apod., v Adusumu vám načipujou čísla jaký si jen budete přát :lol:
Ale jinak to máš hezký.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 122
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Bydliště: Náchod
Vůz: Volvo V70 II
Bydliště: Náchod

#40 bestie Volvo 850 combi, 20V, 2,3 T-5R B5234

Příspěvek od Samurai »

díky, každý svému, nemáme v povaze pomlouvat bez důkazů, zkušenosti s nima máme dobré, auto povýšilo výrazně pocitově, systém řazení se radikálně změnil, chtělo by to zoufale 6, navíc myslím že větší turbo než tam je už je na kovaný ojnice a jiné věci, třeba někdy, kdo ví 8)
_________________
Volvo 850 combi 2,5 10V B 5252S VOLFINKA; Volvo 850 combi 2,3 20V T5R B 5234T5 BESTIE
Bylo: Volvo V740 2,3 B230 F - 1 200 000 Km; Volvo 850 2,5 B5254 S - 650 000 km zelený žroutík; Volvo V70 II, 2003 - 290 000 km - zemřel na mostním pilíři - červený sršeň; Fiat Marea Weekend 2,4 TD r.v.99 - mařenka, navzdory investicím přes 100 tis se sypala dále :-(, skvělé vozíto, Fiat Marea Weekend 1,6 SX ZRZKA
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“