Volvo S80 2.5AWD (my2004) - příběh další meluzíny

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
konstantinos.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 306
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Rejvíz
Vůz: XC70 D5 AWD my11
Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
Kontaktovat uživatele:

#1 Volvo S80 2.5AWD (my2004) - příběh další meluzíny

Příspěvek od konstantinos.cz »

Ahoj ahoj.. Na co jsem se těšil při návratu ze zahraničí se stalo, v bazarech se objevilo auto, které jsem si přál přesně ve specifikaci kterou jsem si přál, navíc awd.. Při koupi auta svítil problém DTSC, tak jsem předpokládal nefunkční AWD, bufík bufoval, auto jelo zhruba tak podobně jako má minulá 2.9i, brzdy byly trošku slabší, ale to není trabl.. Na testovací jízdě jsme ujeli cca 20km. Na nefunkční AWD jsem dostal zajímavou slevu..
K autu je cebia, bazarníci dost fér a seriózní... Auto měla nějaká firma 12/2003, pak to od firmy koupil její zaměstnanec, který v tom jezdil až do roku 2014 a pak v tom poslední roky jezdila jeho žena, která najezdila celkem 10tis.km. Dohromady 238kkm. Podle původního TP to pasuje a nemyslím, že by to mělo být jinak. K autu byly zimní i letní kola, ty zimní tři roky staré a skoro nejeté..což by pasovalo popisu ježdění ženy..zimní i letní origo koberečky.. jinak senzor stěračů, (volví) bixenony, origo tažné (to mi třeba nějak nepasuje, ale budiž), audio hu801, origo bufik/ventilace, navi, elektrické sedačky, celokůže, brzdový asistent a ostatní volví summum věci..


Po pár kilometrech skočila AT po kopnutí do nouzového režimu, zařadila se trojka nafurt. Vypnul/nastartoval jsem a řadilo to normálně i s chybou. Hned jsem volal do bazaru, že se tam vracím a asi se na to vyprdneme. Tam měli zavřeno a tak jsme se domluvili, že mi dají 24 hodin a já si zajedu do servisu a zjistím, co to vlastně může být. Byl jsem za Martinopel a pak oku2cx a na auto jsme se podívali (tímto jim moc moc děkuju) a výsledek byl, že v tomto stavu má to auto cenu náhradních dílů, AT je prostě loterie a zbytek se dá dát dokupy. Zamířil jsem do bazaru a čekal na výsledek jednání s majitelem auta,.. po cestě ještě začalo auto strašně kouřit a já už jsem si říkal, že to asi nemá být moje. No.. auto celkem unikát, za každou cenu jsem to nechtěl ale po dvoudenním jednání jsem to auto dostal opravdu za cenu náhradních dílů a rozhodl jsem se, že to dám dokupy. Prostě to pro mě stojí za to.

Tak.. majitel o těch chybách fakt vědět nemusel, dokonce si myslel, že se awd zapíná stisknutím "W" na voliči automatu.. Jeho žena si chyb určitě nevšimla, pochybuju, že se někdy dostala nad 2500ot/min, (turbo se asi fakt roky netočilo) a olej v převodovce i v motoru byl měněn na jaře 2017. Kdo ale ví jak...nikdo..

Martinopel poznamenal, že už jen kvůli tomu castrolu by se na to vyprdnul.. (nějaký volvo servis v brně do toho fakt lil Castrol)..

Nejdříve jsem se pustil do turba, vymontovali jsme to mé (na ose turba byla dost velká vůle), odeslali na repas a namontovali zpět.. Doufal jsem, že bude ohledně motoru vše ok, turbo zatáhne a po vteřině až dvou se turbo odstaví a zabere za dalších pár vteřin. Diagnostika píše moc vysoký tlak turba.. Solenoid vyměněn, nic se neděje.. tak nějak nechápu trabl.. je to turbem? Jinak už to po výměně nekouří..
A/T už další chybu nehlásí, ale s řazením občas váhá.. vyměním olej, uvidím.

Pak jsem si všiml, když to bylo na zvedáku, že kardan se volně točí.. má se volně točit? že není připojený haldex je logické, ale myslel jsem, že do rozvodovky vepředu - úhlovky - je připojen napevno... může na to mít vliv zařazený rychlostní stupeň P-R-N-D? No.. a ještě ke všemu přestal bufík bufovat.. čeká mě tedy dost práce,,
Přílohy
DSC_0088_resize.JPG
DSC_0087_resize.JPG
2017-10-08 23.18.10_resize.jpg
PSX_20171020_122301_resize.jpg
PSX_20171020_122344_resize.jpg
Naposledy upravil(a) konstantinos.cz dne 20 říj 2017 12:50, celkem upraveno 1 x.
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 13027
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#2 Volvo S80 2.5AWD (my2004) - příběh další meluzíny

Příspěvek od raolsa »

Kardan se volně točit nemá, respektive točit se může, ale zároveň s předními koly, takže máš v pytli úhlovku.
Já jsem ji dělal při zhruba stejných kilometrech.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

konstantinos.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 306
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Rejvíz
Vůz: XC70 D5 AWD my11
Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
Kontaktovat uživatele:

#3 Volvo S80 2.5AWD (my2004) - příběh další meluzíny

Příspěvek od konstantinos.cz »

takže nejen úhlovka, ale i haldex..heh..
super :D
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 13027
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#4 Volvo S80 2.5AWD (my2004) - příběh další meluzíny

Příspěvek od raolsa »

Haldexu třeba nic není, ale nejdřív musí mít co přenášet. :D
Měl jsi auto na diagnostice? Co píše za chyby?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

konstantinos.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 306
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Rejvíz
Vůz: XC70 D5 AWD my11
Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
Kontaktovat uživatele:

#5 Volvo S80 2.5AWD (my2004) - příběh další meluzíny

Příspěvek od konstantinos.cz »

DEM..
Přílohy
2017-10-03 11.34.07.jpg
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 333
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Vůz: S 80 2,4b 125kw

#6 Volvo S80 2.5AWD (my2004) - příběh další meluzíny

Příspěvek od Jasko »

Ja by som sa bal najviac toho lockup ventilu dem a uhlovka bude to najmenej
Keď zabrzdiš na križovatke vyradi to rychlosť? Pokial ano navštivil by som volvo servis a dal nahrať sw na servis pack2 a samozrejme preplachnut almaru demku rovno pošli Pavlovi na repas mam ten isty model a riešil som DEM ta bola z ineho modelu roku a BCM ta umrela na pajku

konstantinos.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 306
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Rejvíz
Vůz: XC70 D5 AWD my11
Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
Kontaktovat uživatele:

#7 Volvo S80 2.5AWD (my2004) - příběh další meluzíny

Příspěvek od konstantinos.cz »

No.. to jsem taky zvedavy.. myslim, ze ne,,zustava zarazena, u pavla uz jsem byl, zalohu CEM udelal. na pruplach se chystam ASAP. uhlovka - nebo haldex? nebo oboje?
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 333
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Vůz: S 80 2,4b 125kw

#8 Volvo S80 2.5AWD (my2004) - příběh další meluzíny

Příspěvek od Jasko »

Dem jednotka je riadiaca jednotka haldexu ta je priamo na ňom zospodu odchadza koli oxidacii a tebe nekomunikuje takže by som začal tam. Inač vie narobiť pekne svinstvo na can zbernici.

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5111
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#9 Volvo S80 2.5AWD (my2004) - příběh další meluzíny

Příspěvek od Honza »

K tomu smazání máš nějakej životně důležitej problém. Nebylo by lepší se podělit s tím jak to dopadlo.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“