Zajsoft & Keetka - S80 T6 '99

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2205
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#1 Zajsoft & Keetka - S80 T6 '99

Příspěvek od Zajsoft »

(Ve výstavbě, zatím spíš jen strohý seznam úprav, poznámek, myšlenek...)

Pořízeno: Říjen 2014, 83.000Km | Aktuální nájezd: 113.000Km


Motor:
CHIP na 320k/425Nm(odbrzděno u HTS Zábřeh, cca 318k na N95 a 315k na LPG - přesný čísla až najdu graf z brzdy...) | XTUNING
Svíčky Denso Iridium Tough VK20Y (Jiny kafe, Brisk uz nikdy více..)
Silikonové těsnění víčka oleje | Martinopel - Švédské Tanky
LPG Elpigas(aktuální spotřeba když to honím na krev, je cca 19L[nějak to žere, mělo by to bejt tak 17...], když se to nehoní, tak 11-12, průměr cca 15)
Dopsat Polyuretany...
Právě probíhá:
Úprava/výměna turbín za Hybridy...

Plánováno:
Výměna LPG vstřiků za větší - HANA H2100 (až 200HP/válec :D)
Větší reduktor, na cca 350-400HP(asi KME R2 TWIN (290kW/395k)...

Sání:
2x Precision TCV(jeden řízen regulátorem tlaku v kabině - zatím nezapojeno, a druhý je řízen ECM) | Snabb
Intake Pressure Compensation Valve | Forge Motosport
The Splitter, a Recirculation and Blow Off Valve | Forge Motosport
Electronic Throttle Body Spacer| Snabb
Tepelný izolátor na sání | Martinopel - Švédské Tanky
Celohliníkový InterCooler | do88.se
Sportovní vložka filtru | Pipercross
Právě probíhá:
Nerezové sání, od turbín k IC a od IC k ETM - ve výrobě(mám origo do88.se Kit, ale jak sem očekával, tak nepasuje, takže se buď upraví, nebo na zakázku vyrobí nové...)

Voda & Chlazení:
Celohliníkový vodní chladič | do88.se
Sikonový kit k chladiči | do88.se
Sikonový kit k expanzce | do88.se

Podvozek:
Rozpěra v motoru | Ultra Racing
Rozpěra v kufru | Ultra Racing
Přední rám | Ultra Racing
Zadní rám | Ultra Racing
Tlumiče přední: SACH SuperTouring = Stock | Zadní: SACH SuperTouring = Stock
Dopsat Polyurerany...
Právě probíhá:
PE silembloky předních ramen | Martinopel - Švédské Tanky
PE silembloky rám/kastle | Martinopel - Švédské Tanky

Plánováno:
Plánovaná výměna tlumičů a pružin

Brzdy:
Přední větrané a vrtané kotouče 305mm | Zimmerman (v plánu výmena za 320mm) + brzdové destičky EBC YellowStuff DP41229R (Příště v plánu zkusit: Ferodo Racing DS2500 FCP1382H)
Zadní vrtané kotouče 288mm | Zimmerman (v plánu výmena za 305mm) + brzdové destičky EBC YellowStuff DP41231R
Sikonový kit k posilovači | do88.se

Kola:
Letní: 18" kola MOMO, 225/40 v předu: GOODRIDE | vzadu: NEXEN
Zimmí: Michelin Primacy Alpin 3 17" 225/50
V plánu:
Zimní 18" - již nachystány v garáži, na které asi půjdou(Continental CONTI WINTER CONTACT TS 810 S 235/40 R18 95V FR XL TL)
Naposledy upravil(a) Zajsoft dne 02 zář 2018 11:43, celkem upraveno 27 x.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2205
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#2 Zajsoft - S80 T6 '99

Příspěvek od Zajsoft »

Honza píše:Tohle nejni galerie ale reklamni kampaň. Asi by to chtělo trochu upravit.
Mas pocit, ze neco z toho propaguju? Vetsina jsou linky primo na vyrobce, a u tlumicu ktere vybiram na zatim nejlevnejsi prodejce ktereho sem nasel, coz tak mozna muze drazdit nektere mistni profi prodejce, obzvlaste pokud to prodavaj znacne draz...

A kazdou chvili se nekdo pta, kde se da sehnat tohle, tamhlec to a podobne...
Takze jestli je neco spatne, nebo neco porusuju, tak bud prosim konkretni...

A ne, nemam potrebu si psat ruzovy denicek, o tom co se mi rozbylo, ze sem vymenil pojistku a podobne, coz uz je tu milionkrat...
Proste uvadim, co mam, okdud to je, pripadne casem i treba rozvedu, proc sem co vybral... Aby z toho mohli pripadne ostatni cerpat
a ne, ze kdyz ted vybiram tlumice, tak najednou nikdo nic nevi, nikdo nic nevidel, nikdo nic nezna...

Ale samozrejme to muzu klidne smazat at si kazdej ty desitky(spis stovky) hodin hleda sam jinde (obzvlaste o T6, na ktere je v nekterych smerech kor problem neco sehnat)... Apropo i presne proto sem se konecne registroval do VK, aby nikdo nemel blby kecy, kolik toho mam v podpisu, nedej boze, abych si tam misto toho dal link na galerii, kde to prave vse postupne sepisu na jedno misto...
Naposledy upravil(a) Zajsoft dne 17 kvě 2016 07:12, celkem upraveno 4 x.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2205
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#3 Zajsoft - S80 T6 '99

Příspěvek od Zajsoft »

3m3 píše:Chybi tu prevodovka
Mno ta je jasna a zatim stock, ale dopisu :-D
A az klekne(a vsichni vime, ze klekne[osobne hadam ze za 10-20kkm]), tak samozrejme bude poptavka na ND(pokud se nevyplati si u nich rovnou poskladat celou skrin...) u http://www.tripleedgeperformance.com/ jen zalezi kam az se rozhodnu s upravama jit co se tyce vykonu, resp. kroutaku a jaky bude volny rozpocet az to pride...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12039
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#4 Zajsoft - S80 T6 '99

Příspěvek od Urvanej »

Jako k ničemu mi to neni, ale velmi oceňuji ty odkazy, protože kolikrát dohledat co kdo použil, je nadlidskej výkon.
Tak ať to táhne! :good:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 184
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: 960 II.

#5 Zajsoft - S80 T6 '99

Příspěvek od Pavel K. »

S manuálem T6ka jede jako prase, možná by nebylo na škodu o tom popřemýšlet. :twisted:
_________________
je:
Mazda 6 MPS
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1310
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

#6 Zajsoft - S80 T6 '99

Příspěvek od Arkaz »

Sak ale s manualom v T6 uz boli pokusi ale nebolo to dobre. Jednoducho manual a t6 nejde dokopy bohuzel neni to sprevodovane na ten motor. K t6 jedine automat s performance kitem. Inak pekne upravy ;) ked ta prevodovka klakne podla m a nema vyznam ju opravovat BEZ perfoemance kitu kedze mas auto este chipnute a z vykonom pojdes dalej. Ten automat nezvlada seriovy vykon a nie to este upraveny. Potom daj aj nejake foto nech sa pokochame :)

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2205
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#7 Zajsoft - S80 T6 '99

Příspěvek od Zajsoft »

Pavel K. píše:S manuálem T6ka jede jako prase, možná by nebylo na škodu o tom popřemýšlet. :twisted:
Nejsem cvicena opice, abych maval klackem... :%)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2205
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#8 Zajsoft - S80 T6 '99

Příspěvek od Zajsoft »

Arkaz píše:Sak ale s manualom v T6 uz boli pokusi ale nebolo to dobre. Jednoducho manual a t6 nejde dokopy bohuzel neni to sprevodovane na ten motor. K t6 jedine automat s performance kitem. Inak pekne upravy ;) ked ta prevodovka klakne podla m a nema vyznam ju opravovat BEZ perfoemance kitu kedze mas auto este chipnute a z vykonom pojdes dalej. Ten automat nezvlada seriovy vykon a nie to este upraveny. Potom daj aj nejake foto nech sa pokochame :)
Ono by bylo dobre si nejdriv precist vsechny posty ;-) Viz. https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=54860&p=643555#p643302
Performance upravy AT byli v planu jeste predtim, nez se T6 vubec koupila...
Jinak zpredovovani MT je to nejmensi... A ARD nabizi upravu SW na MT, jen mezi reci... Fotky nemaj smysl, proste normalni S80 :-D Nekde drbla, haupna poskrabana, naraznik dobytej... Je to asi jako furt dokola vystavovat panska prirozeni standarnich parametru, furt to same dokola :-D

Ted sem prave akorat koupil v Lidlu rucni frezku, takze se konecne pustim do slicovani sani, jeste koupim srouby a konecne nasadim skoro po roce nachystanej izolator sani...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 184
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: 960 II.

#9 Zajsoft - S80 T6 '99

Příspěvek od Pavel K. »

Měl jsem ji s automatem a řídil jsem i tu s manuálem. A z tý s klackem mi bylo zle, hrabalo to snad i na trojku. Neskutečnej rozdíl.
_________________
je:
Mazda 6 MPS
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2205
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#10 Zajsoft - S80 T6 '99

Příspěvek od Zajsoft »

Pavel K. píše:Měl jsem ji s automatem a řídil jsem i tu s manuálem. A z tý s klackem mi bylo zle, hrabalo to snad i na trojku. Neskutečnej rozdíl.
No me dela tohle i AT :-D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2205
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#11 Zajsoft - S80 T6 '99

Příspěvek od Zajsoft »

Tak sem si koupil par nahradnich dilu... :-D :-D :-D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4904
Registrován: 6 roků 9 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#12 Zajsoft - S80 T6 '99

Příspěvek od python.p »

Asi by to chtělo aktualizaci. :P
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2205
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#13 Zajsoft - S80 T6 '99

Příspěvek od Zajsoft »

No zatim to lezi pod snehem, motor/turbiny, etc. jsou hotovy, na aute. Musi se dodelat na zakazku nejaky potrubi, oil catch tank a tak dale... Nebyl cas resit(takze se i pres 1/2roku resila reklamace IC od DO.88), koupili jsme barak, takze jsem mel jiny starosti, takze se mezitim koupilo V70R, V8, ted C70 a na T6ku se prdelo...
Ale uz se mi tu pro ni kupy krabice s dalsima dilama, namatkou IPD horni HD ulozeni tlumicu, novy stabilizatory z IPD, a tak dale...
Velky brzdy z XC90 a buhvi co vsechno, cekam az bude teplo :-D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4904
Registrován: 6 roků 9 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#14 Zajsoft - S80 T6 '99

Příspěvek od python.p »

Aha ... Tak tomu rozumím. :)
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 362
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: eRko :)

#15 Zajsoft - S80 T6 '99

Příspěvek od majty »

co bylo spatne s IC od do88? Mam ho tady v krabici tak me moc netesi ze si ho musel reklamovat
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2205
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#16 Zajsoft - S80 T6 '99

Příspěvek od Zajsoft »

majty píše:co bylo spatne s IC od do88? Mam ho tady v krabici tak me moc netesi ze si ho musel reklamovat
Rupnul... A zdlouhava reklamace byla zavinena mnoha faktory na mnoha stranach. Ale nakonec sem dostal novej kus.
Obecne je problem, ze ten IC je proste tezkej a jak uz tu treba psal Martinopel, tak je potreba dodelat vyztuhy, protoze jinak je vaha na plastovejch drzacich vodniho chladice(kterej ja teda mam celoALU tez od DO88).

Kazdopadne ted na C70 budu zkouset celoALU IC($190) a celoALU vodni chladic($199) od GPI, neb za cenu 1 chladice od DO88, ma tady clovek 2 a od lidi co ho maj(prodava se bezne za 2x tolik od Jap Parts) sem slysel, ze za ty prachy rozhodne spokojenost...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“