Právě je 17 pro 2017 06:53

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Pravidla galerie uživatelů.
V tom to topiku se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý kdo bude chtít si založí vlastní topik s názvem:
Nick – typ auta. / Bláža – P1800 SE
Co napíšete dál, už záleží na každém jednotlivci.
Můžete přiložit dvě fotografie 800x600 pix a dvě 600x400 pix. Které budou umístněné na tomto servru.
Další fotografie je nutno uložit někam jinam a sem jen napostovat.
Moderátoři to budou průběžně kontrolovat a bez varování mazat.
Za zveřejněné informace si přebírá odpovědnost každý sám.



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Zajsoft - S80 T6 '99
PříspěvekNapsal: 08 kvě 2016 09:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 410
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 I 2.8 T6 '99 AT, S80 II V8 '07
(Ve výstavbě, zatím spíš jen strohý seznam úprav, poznámek, myšlenek...)

Pořízeno: Říjen 2014, 83.000Km | Aktuální nájezd: 113.000Km


Motor:
Chip na 320k/425Nm(odbrzděno u HTS Zábřeh, cca 318k na N95 a 315k na LPG - přesný čísla až najdu graf z brzdy...) | XTUNING
Svíčky Denso Iridium Tough VK20Y (Jiny kafe, Brisk uz nikdy více..)
Silikonové těsnění víčka oleje | Martinopel - Švédské Tanky
LPG Elpigas(aktuální spotřeba když to honím na krev, je cca 19L[nějak to žere, mělo by to bejt tak 17...], když se to nehoní, tak 11-12, průměr cca 15)
Dopsat Polyuretany...
Právě probíhá:
Úprava/výměna turbín za Hybridy...

V plánu:
Výměna LPG vstřiků za větší - HANA H2100 (až 200HP/válec :D)
Větší reduktor, na cca 350-400HP(asi KME R2 TWIN (290kW/395k)...

Sání:
2x Precision TCV(jeden řízen regulátorem tlaku v kabině - zatím nezapojeno, a druhý je řízen ECM) | Snabb
Intake Pressure Compensation Valve | Forge Motosport
The Splitter, a Recirculation and Blow Off Valve | Forge Motosport
Electronic Throttle Body Spacer| Snabb
Tepelný izolátor na sání | Martinopel - Švédské Tanky
Celohliníkový InterCooler | do88.se
Sportovní vložka filtru | Pipercross
Právě probíhá:
Nerezové sání, od turbín k IC a od IC k ETM - ve výrobě(mám origo do88.se Kit, ale jak sem očekával, tak nepasuje, takže se buď upraví, nebo na zakázku vyrobí nové...)

Voda & Chlazení:
Celohliníkový vodní chladič | do88.se
Sikonový kit k chladiči | do88.se
Sikonový kit k expanzce | do88.se

Podvozek:
Rozpěra v motoru | Ultra Racing
Rozpěra v kufru | Ultra Racing
Přední rám | Ultra Racing
Zadní rám | Ultra Racing
Tlumiče přední: SACH SuperTouring = Stock | Zadní: SACH SuperTouring = Stock
Dopsat Polyurerany...
Právě probíhá:
PE silembloky předních ramen | Martinopel - Švédské Tanky
PE silembloky rám/kastle | Martinopel - Švédské Tanky

V plánu:
Plánovaná výměna tlumičů a pružin

Brzdy:
Přední větrané a vrtané kotouče 305mm | Zimmerman (v plánu výmena za 320mm) + brzdové destičky EBC YellowStuff DP41229R (Příště v plánu zkusit: Ferodo Racing DS2500 FCP1382H)
Zadní vrtané kotouče 288mm | Zimmerman (v plánu výmena za 305mm) + brzdové destičky EBC YellowStuff DP41231R
Sikonový kit k posilovači | do88.se

Kola:
Letní: 18" kola MOMO, 225/40 v předu: GOODRIDE | vzadu: NEXEN
Zimmí: Michelin Primacy Alpin 3 17" 225/50
V plánu:
Zimní 18" - již nachystány v garáži, na které asi půjdou(Continental CONTI WINTER CONTACT TS 810 S 235/40 R18 95V FR XL TL)

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG, Hafo úprav | S80 II V8 AWD '07, AT, LPG | S80 2.9 '99 MT & Nákupní taška do města: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280HP/350Nm(odhad, zatím neodbržděno) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Naposledy upravil Zajsoft dne 28 pro 2016 09:17, celkově upraveno 26

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zajsoft - S80 T6 '99
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2016 21:48 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: září 2003
Příspěvky: 8822
Bydliště: Č.Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Tohle nejni galerie ale reklamni kampaň. Asi by to chtělo trochu upravit.

_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96 / V70I 2,5TDi,98


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zajsoft - S80 T6 '99
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2016 22:15 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 3674
Bydliště: Kralupy n.V.
Vůz: V70 B5244T5 05'
Chybi tu prevodovka

_________________
Je :V70 B5244T5 ,M66, 05', 945 B230FK,M90, 98`Bylo :945 B200FT ,M90, 97',V70 D5244T2 ,M55,04'


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zajsoft - S80 T6 '99
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2016 22:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 410
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 I 2.8 T6 '99 AT, S80 II V8 '07
Honza píše:
Tohle nejni galerie ale reklamni kampaň. Asi by to chtělo trochu upravit.

Mas pocit, ze neco z toho propaguju? Vetsina jsou linky primo na vyrobce, a u tlumicu ktere vybiram na zatim nejlevnejsi prodejce ktereho sem nasel, coz tak mozna muze drazdit nektere mistni profi prodejce, obzvlaste pokud to prodavaj znacne draz...

A kazdou chvili se nekdo pta, kde se da sehnat tohle, tamhlec to a podobne...
Takze jestli je neco spatne, nebo neco porusuju, tak bud prosim konkretni...

A ne, nemam potrebu si psat ruzovy denicek, o tom co se mi rozbylo, ze sem vymenil pojistku a podobne, coz uz je tu milionkrat...
Proste uvadim, co mam, okdud to je, pripadne casem i treba rozvedu, proc sem co vybral... Aby z toho mohli pripadne ostatni cerpat
a ne, ze kdyz ted vybiram tlumice, tak najednou nikdo nic nevi, nikdo nic nevidel, nikdo nic nezna...

Ale samozrejme to muzu klidne smazat at si kazdej ty desitky(spis stovky) hodin hleda sam jinde (obzvlaste o T6, na ktere je v nekterych smerech kor problem neco sehnat)... Apropo i presne proto sem se konecne registroval do VK, aby nikdo nemel blby kecy, kolik toho mam v podpisu, nedej boze, abych si tam misto toho dal link na galerii, kde to prave vse postupne sepisu na jedno misto...

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG, Hafo úprav | S80 II V8 AWD '07, AT, LPG | S80 2.9 '99 MT & Nákupní taška do města: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280HP/350Nm(odhad, zatím neodbržděno) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Naposledy upravil Zajsoft dne 17 kvě 2016 06:12, celkově upraveno 4

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zajsoft - S80 T6 '99
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2016 22:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 410
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 I 2.8 T6 '99 AT, S80 II V8 '07
3m3 píše:
Chybi tu prevodovka

Mno ta je jasna a zatim stock, ale dopisu :-D
A az klekne(a vsichni vime, ze klekne[osobne hadam ze za 10-20kkm]), tak samozrejme bude poptavka na ND(pokud se nevyplati si u nich rovnou poskladat celou skrin...) u http://www.tripleedgeperformance.com/ jen zalezi kam az se rozhodnu s upravama jit co se tyce vykonu, resp. kroutaku a jaky bude volny rozpocet az to pride...

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG, Hafo úprav | S80 II V8 AWD '07, AT, LPG | S80 2.9 '99 MT & Nákupní taška do města: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280HP/350Nm(odhad, zatím neodbržděno) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zajsoft - S80 T6 '99
PříspěvekNapsal: 17 kvě 2016 07:06 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 12925
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Jako k ničemu mi to neni, ale velmi oceňuji ty odkazy, protože kolikrát dohledat co kdo použil, je nadlidskej výkon.
Tak ať to táhne! :good:

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zajsoft - S80 T6 '99
PříspěvekNapsal: 17 kvě 2016 13:17 
Offline

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 381
Bydliště: Praha
Vůz: 960 II.
S manuálem T6ka jede jako prase, možná by nebylo na škodu o tom popřemýšlet. :twisted:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zajsoft - S80 T6 '99
PříspěvekNapsal: 17 kvě 2016 13:51 
Offline

Registrován: srpen 2014
Příspěvky: 803
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Sak ale s manualom v T6 uz boli pokusi ale nebolo to dobre. Jednoducho manual a t6 nejde dokopy bohuzel neni to sprevodovane na ten motor. K t6 jedine automat s performance kitem. Inak pekne upravy ;) ked ta prevodovka klakne podla m a nema vyznam ju opravovat BEZ perfoemance kitu kedze mas auto este chipnute a z vykonom pojdes dalej. Ten automat nezvlada seriovy vykon a nie to este upraveny. Potom daj aj nejake foto nech sa pokochame :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zajsoft - S80 T6 '99
PříspěvekNapsal: 18 kvě 2016 15:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 410
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 I 2.8 T6 '99 AT, S80 II V8 '07
Pavel K. píše:
S manuálem T6ka jede jako prase, možná by nebylo na škodu o tom popřemýšlet. :twisted:

Nejsem cvicena opice, abych maval klackem... :%)

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG, Hafo úprav | S80 II V8 AWD '07, AT, LPG | S80 2.9 '99 MT & Nákupní taška do města: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280HP/350Nm(odhad, zatím neodbržděno) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zajsoft - S80 T6 '99
PříspěvekNapsal: 18 kvě 2016 15:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 410
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 I 2.8 T6 '99 AT, S80 II V8 '07
Arkaz píše:
Sak ale s manualom v T6 uz boli pokusi ale nebolo to dobre. Jednoducho manual a t6 nejde dokopy bohuzel neni to sprevodovane na ten motor. K t6 jedine automat s performance kitem. Inak pekne upravy ;) ked ta prevodovka klakne podla m a nema vyznam ju opravovat BEZ perfoemance kitu kedze mas auto este chipnute a z vykonom pojdes dalej. Ten automat nezvlada seriovy vykon a nie to este upraveny. Potom daj aj nejake foto nech sa pokochame :)

Ono by bylo dobre si nejdriv precist vsechny posty ;-) Viz. viewtopic.php?f=96&t=54860&p=643555#p643302
Performance upravy AT byli v planu jeste predtim, nez se T6 vubec koupila...
Jinak zpredovovani MT je to nejmensi... A ARD nabizi upravu SW na MT, jen mezi reci... Fotky nemaj smysl, proste normalni S80 :-D Nekde drbla, haupna poskrabana, naraznik dobytej... Je to asi jako furt dokola vystavovat panska prirozeni standarnich parametru, furt to same dokola :-D

Ted sem prave akorat koupil v Lidlu rucni frezku, takze se konecne pustim do slicovani sani, jeste koupim srouby a konecne nasadim skoro po roce nachystanej izolator sani...

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG, Hafo úprav | S80 II V8 AWD '07, AT, LPG | S80 2.9 '99 MT & Nákupní taška do města: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280HP/350Nm(odhad, zatím neodbržděno) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zajsoft - S80 T6 '99
PříspěvekNapsal: 28 kvě 2016 21:07 
Offline

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 381
Bydliště: Praha
Vůz: 960 II.
Měl jsem ji s automatem a řídil jsem i tu s manuálem. A z tý s klackem mi bylo zle, hrabalo to snad i na trojku. Neskutečnej rozdíl.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zajsoft - S80 T6 '99
PříspěvekNapsal: 28 kvě 2016 21:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 410
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 I 2.8 T6 '99 AT, S80 II V8 '07
Pavel K. píše:
Měl jsem ji s automatem a řídil jsem i tu s manuálem. A z tý s klackem mi bylo zle, hrabalo to snad i na trojku. Neskutečnej rozdíl.

No me dela tohle i AT :-D

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG, Hafo úprav | S80 II V8 AWD '07, AT, LPG | S80 2.9 '99 MT & Nákupní taška do města: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280HP/350Nm(odhad, zatím neodbržděno) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zajsoft - S80 T6 '99
PříspěvekNapsal: 18 zář 2016 20:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 410
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 I 2.8 T6 '99 AT, S80 II V8 '07
Tak sem si koupil par nahradnich dilu... :-D :-D :-D

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG, Hafo úprav | S80 II V8 AWD '07, AT, LPG | S80 2.9 '99 MT & Nákupní taška do města: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280HP/350Nm(odhad, zatím neodbržděno) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR
Ferrita


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.108s | 19 Queries | GZIP : Off ]