volfinka Volvo 850 2,5 10 V , B5252S
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 79
- Příspěvky: 122
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Náchod
- Vůz: Volvo V70 II
- Bydliště: Náchod
#51 volfinka Volvo 850 2,5 10 V , B5252S
Tak jsem se pustil do klimi, pěkně v sobotu, v pul sedmý jsem si dojel na dílnu ( cc 3km), začal vyndavat vysoušeč s přípravky, v osm jsem jel zpět vyvenčit psy než bude horko a pak zpět na dílnu, no a cestou jsem prorazil obě levé gumy o co ? dobrá otázka sám moc nevím, na silnici nic nezbylo, ja obě gumy děravý nový dunlopy najeto cirka 20 tis nakonec jsem našel pneuservis kde bylo v sobotu otevřeno - závěr byl jasný, gumy jsou proražený na dvou místech zboku a jednom na běhounu čili neopravitelný, no v úterý budou nový s obutím a vyvážením za 3 tis, bomba ..
dodělal jsem jen ten vysoušeč, vzal zrzku, sundal kola z bestie, abych dostal volfinku domu a kola z bestie volfince dost sednou .. asi dojde na změnu časem,ale jsou to 17" .. uvidíme, příští víkend pokračovačka v klimě na volfince
dodělal jsem jen ten vysoušeč, vzal zrzku, sundal kola z bestie, abych dostal volfinku domu a kola z bestie volfince dost sednou .. asi dojde na změnu časem,ale jsou to 17" .. uvidíme, příští víkend pokračovačka v klimě na volfince
_________________
Volvo 850 combi 2,5 10V B 5252S VOLFINKA; Volvo 850 combi 2,3 20V T5R B 5234T5 BESTIE
Bylo: Volvo V740 2,3 B230 F - 1 200 000 Km; Volvo 850 2,5 B5254 S - 650 000 km zelený žroutík; Volvo V70 II, 2003 - 290 000 km - zemřel na mostním pilíři - červený sršeň; Fiat Marea Weekend 2,4 TD r.v.99 - mařenka, navzdory investicím přes 100 tis se sypala dále :-(, skvělé vozíto, Fiat Marea Weekend 1,6 SX ZRZKA
Volvo 850 combi 2,5 10V B 5252S VOLFINKA; Volvo 850 combi 2,3 20V T5R B 5234T5 BESTIE
Bylo: Volvo V740 2,3 B230 F - 1 200 000 Km; Volvo 850 2,5 B5254 S - 650 000 km zelený žroutík; Volvo V70 II, 2003 - 290 000 km - zemřel na mostním pilíři - červený sršeň; Fiat Marea Weekend 2,4 TD r.v.99 - mařenka, navzdory investicím přes 100 tis se sypala dále :-(, skvělé vozíto, Fiat Marea Weekend 1,6 SX ZRZKA
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 79
- Příspěvky: 122
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Náchod
- Vůz: Volvo V70 II
- Bydliště: Náchod
#52 volfinka Volvo 850 2,5 10 V , B5252S
Tak neplánovaně se ozvalo hrubým způsoben pravé rameno,(na druhé služebce nach Wolsburg) zatím top urgent pořízeno pravé, hnedka doplníme do páru i levé, a čekají nás i přední náboje ... co mně neskutečně baví čas výměny 20 min, hrubé násilí =0, násilí= 0, vše povolit vyndat, nasadit jak stavebnice cvak cvak cvak a je to ... žadné prostocviky na tyči zavěšen hlavou dolu ve snaze odpojit kulák či vyrvat rameno ze silentbloků jako na mařenkách
- Přílohy
-
- 5.jpg (74.15 KiB) Zobrazeno 2422 x
-
- 4.jpg (119.74 KiB) Zobrazeno 2422 x
-
- 3.jpg (121.94 KiB) Zobrazeno 2422 x
-
- 1.jpg (115.8 KiB) Zobrazeno 2422 x
-
- 2.jpg (126.3 KiB) Zobrazeno 2422 x
_________________
Volvo 850 combi 2,5 10V B 5252S VOLFINKA; Volvo 850 combi 2,3 20V T5R B 5234T5 BESTIE
Bylo: Volvo V740 2,3 B230 F - 1 200 000 Km; Volvo 850 2,5 B5254 S - 650 000 km zelený žroutík; Volvo V70 II, 2003 - 290 000 km - zemřel na mostním pilíři - červený sršeň; Fiat Marea Weekend 2,4 TD r.v.99 - mařenka, navzdory investicím přes 100 tis se sypala dále :-(, skvělé vozíto, Fiat Marea Weekend 1,6 SX ZRZKA
Volvo 850 combi 2,5 10V B 5252S VOLFINKA; Volvo 850 combi 2,3 20V T5R B 5234T5 BESTIE
Bylo: Volvo V740 2,3 B230 F - 1 200 000 Km; Volvo 850 2,5 B5254 S - 650 000 km zelený žroutík; Volvo V70 II, 2003 - 290 000 km - zemřel na mostním pilíři - červený sršeň; Fiat Marea Weekend 2,4 TD r.v.99 - mařenka, navzdory investicím přes 100 tis se sypala dále :-(, skvělé vozíto, Fiat Marea Weekend 1,6 SX ZRZKA
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 948
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Range Rover V8
#53 volfinka Volvo 850 2,5 10 V , B5252S
Jo na bengálu je výměna opravdu jednoduchá. Koukám, že jsi použil meyle, to jsi objednával ta HD-čka?
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 79
- Příspěvky: 122
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Náchod
- Vůz: Volvo V70 II
- Bydliště: Náchod
#54 volfinka Volvo 850 2,5 10 V , B5252S
jj, uvidíme, však vofinka pracuje tvrdě na českých silnicích
_________________
Volvo 850 combi 2,5 10V B 5252S VOLFINKA; Volvo 850 combi 2,3 20V T5R B 5234T5 BESTIE
Bylo: Volvo V740 2,3 B230 F - 1 200 000 Km; Volvo 850 2,5 B5254 S - 650 000 km zelený žroutík; Volvo V70 II, 2003 - 290 000 km - zemřel na mostním pilíři - červený sršeň; Fiat Marea Weekend 2,4 TD r.v.99 - mařenka, navzdory investicím přes 100 tis se sypala dále :-(, skvělé vozíto, Fiat Marea Weekend 1,6 SX ZRZKA
Volvo 850 combi 2,5 10V B 5252S VOLFINKA; Volvo 850 combi 2,3 20V T5R B 5234T5 BESTIE
Bylo: Volvo V740 2,3 B230 F - 1 200 000 Km; Volvo 850 2,5 B5254 S - 650 000 km zelený žroutík; Volvo V70 II, 2003 - 290 000 km - zemřel na mostním pilíři - červený sršeň; Fiat Marea Weekend 2,4 TD r.v.99 - mařenka, navzdory investicím přes 100 tis se sypala dále :-(, skvělé vozíto, Fiat Marea Weekend 1,6 SX ZRZKA
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 79
- Příspěvky: 122
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Náchod
- Vůz: Volvo V70 II
- Bydliště: Náchod
#55 volfinka Volvo 850 2,5 10 V , B5252S
Kurw..., doprd,... kdy se naučí češi jezdit ????do hajzlu ... ááááááááááááááááááááááá
žena a děcko jsou v poho
žena a děcko jsou v poho
- Přílohy
-
- 7.jpg (97.3 KiB) Zobrazeno 2299 x
-
- 6.jpg (108.2 KiB) Zobrazeno 2299 x
-
- 5.jpg (123.21 KiB) Zobrazeno 2299 x
-
- 4.jpg (96.25 KiB) Zobrazeno 2299 x
-
- 3.jpg (117.26 KiB) Zobrazeno 2299 x
-
- 2.jpg (105.21 KiB) Zobrazeno 2299 x
_________________
Volvo 850 combi 2,5 10V B 5252S VOLFINKA; Volvo 850 combi 2,3 20V T5R B 5234T5 BESTIE
Bylo: Volvo V740 2,3 B230 F - 1 200 000 Km; Volvo 850 2,5 B5254 S - 650 000 km zelený žroutík; Volvo V70 II, 2003 - 290 000 km - zemřel na mostním pilíři - červený sršeň; Fiat Marea Weekend 2,4 TD r.v.99 - mařenka, navzdory investicím přes 100 tis se sypala dále :-(, skvělé vozíto, Fiat Marea Weekend 1,6 SX ZRZKA
Volvo 850 combi 2,5 10V B 5252S VOLFINKA; Volvo 850 combi 2,3 20V T5R B 5234T5 BESTIE
Bylo: Volvo V740 2,3 B230 F - 1 200 000 Km; Volvo 850 2,5 B5254 S - 650 000 km zelený žroutík; Volvo V70 II, 2003 - 290 000 km - zemřel na mostním pilíři - červený sršeň; Fiat Marea Weekend 2,4 TD r.v.99 - mařenka, navzdory investicím přes 100 tis se sypala dále :-(, skvělé vozíto, Fiat Marea Weekend 1,6 SX ZRZKA
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 79
- Příspěvky: 122
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Náchod
- Vůz: Volvo V70 II
- Bydliště: Náchod
#56 volfinka Volvo 850 2,5 10 V , B5252S
superba museli odtáhnout, volfinka odjela po svých do T6R ( původně jeli tamtéž na namontování dálky)
béééééééééééééééééééééééééééé
pojištovna dá mrzký pěníy a my to opravíme ya svý, to je spravedlnost na světe
béééééééééééééééééééééééééééé
pojištovna dá mrzký pěníy a my to opravíme ya svý, to je spravedlnost na světe
_________________
Volvo 850 combi 2,5 10V B 5252S VOLFINKA; Volvo 850 combi 2,3 20V T5R B 5234T5 BESTIE
Bylo: Volvo V740 2,3 B230 F - 1 200 000 Km; Volvo 850 2,5 B5254 S - 650 000 km zelený žroutík; Volvo V70 II, 2003 - 290 000 km - zemřel na mostním pilíři - červený sršeň; Fiat Marea Weekend 2,4 TD r.v.99 - mařenka, navzdory investicím přes 100 tis se sypala dále :-(, skvělé vozíto, Fiat Marea Weekend 1,6 SX ZRZKA
Volvo 850 combi 2,5 10V B 5252S VOLFINKA; Volvo 850 combi 2,3 20V T5R B 5234T5 BESTIE
Bylo: Volvo V740 2,3 B230 F - 1 200 000 Km; Volvo 850 2,5 B5254 S - 650 000 km zelený žroutík; Volvo V70 II, 2003 - 290 000 km - zemřel na mostním pilíři - červený sršeň; Fiat Marea Weekend 2,4 TD r.v.99 - mařenka, navzdory investicím přes 100 tis se sypala dále :-(, skvělé vozíto, Fiat Marea Weekend 1,6 SX ZRZKA
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 79
- Příspěvky: 122
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Náchod
- Vůz: Volvo V70 II
- Bydliště: Náchod
#57 volfinka Volvo 850 2,5 10 V , B5252S
tvl
nárazník 5.000 Kč
narazník 4.000 Kč
blatník 2.000 Kč
blatník 2.000 Kč
světlo 1.500 Kč
5tý dveře 3.000 Kč
světlo 1.000 Kč
lak 7.000 Kč
dveře řidiče 2.000 Kč
Lada 3.000 Kč
barva 2.000 Kč
lampa 1.500 Kč
světlo 1.000 Kč
spotřebák 3.000 Kč
38.000 Kč
nárazník 5.000 Kč
narazník 4.000 Kč
blatník 2.000 Kč
blatník 2.000 Kč
světlo 1.500 Kč
5tý dveře 3.000 Kč
světlo 1.000 Kč
lak 7.000 Kč
dveře řidiče 2.000 Kč
Lada 3.000 Kč
barva 2.000 Kč
lampa 1.500 Kč
světlo 1.000 Kč
spotřebák 3.000 Kč
38.000 Kč
_________________
Volvo 850 combi 2,5 10V B 5252S VOLFINKA; Volvo 850 combi 2,3 20V T5R B 5234T5 BESTIE
Bylo: Volvo V740 2,3 B230 F - 1 200 000 Km; Volvo 850 2,5 B5254 S - 650 000 km zelený žroutík; Volvo V70 II, 2003 - 290 000 km - zemřel na mostním pilíři - červený sršeň; Fiat Marea Weekend 2,4 TD r.v.99 - mařenka, navzdory investicím přes 100 tis se sypala dále :-(, skvělé vozíto, Fiat Marea Weekend 1,6 SX ZRZKA
Volvo 850 combi 2,5 10V B 5252S VOLFINKA; Volvo 850 combi 2,3 20V T5R B 5234T5 BESTIE
Bylo: Volvo V740 2,3 B230 F - 1 200 000 Km; Volvo 850 2,5 B5254 S - 650 000 km zelený žroutík; Volvo V70 II, 2003 - 290 000 km - zemřel na mostním pilíři - červený sršeň; Fiat Marea Weekend 2,4 TD r.v.99 - mařenka, navzdory investicím přes 100 tis se sypala dále :-(, skvělé vozíto, Fiat Marea Weekend 1,6 SX ZRZKA
#58 volfinka Volvo 850 2,5 10 V , B5252S
Nezávidím situaci, ale než to všechno shánět a kupovat zvlášť, sehnal bych auto jenom na díly... Třeba se najde i v barvě. Držím palce
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.
#59 volfinka Volvo 850 2,5 10 V , B5252S
Ahoj,
je dobře, že jsou všichni krom aut v pohodě. auta vem čert.
Asi bych to neopravoval podle toho jak vypadá ten zadek, ale tipnul bych si, že podlaha v kufru nebude úplně v pohodě.
Kup druhý auto a sundej ty nový věci co na tomhle jsou.
je dobře, že jsou všichni krom aut v pohodě. auta vem čert.
Asi bych to neopravoval podle toho jak vypadá ten zadek, ale tipnul bych si, že podlaha v kufru nebude úplně v pohodě.
Kup druhý auto a sundej ty nový věci co na tomhle jsou.
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12079
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#60 volfinka Volvo 850 2,5 10 V , B5252S
Sám vidíš účtenku, a ač to zní hrozně morbidně, tak za stejný prachy +- pár korun koupíš celý jiný auto, na který můžeš přeházet co je potřeba a Volfinku poslat do hutí. Pokud bys díly sháněl sám, tak seženeš asi levněji, ale tý práce a na konci všeho toho snažení, shánění a přehazování budeš jen otrávenej a naštvanej. Takže souhlasim s lukinl:
Práce si na něm udělal hodně, auto zase odvedlo tu svoji. Hlavně že jsou všichni živí stále v pořádku.lukinl píše:Kup druhý auto a sundej ty nový věci co na tomhle jsou.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1355
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#61 volfinka Volvo 850 2,5 10 V , B5252S
Když v tvém topicu sleduji jak si volvo omladil, tohle je hodně drsná facka. Držím pěsti a přeji silné nervy.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#62 volfinka Volvo 850 2,5 10 V , B5252S
A nechcete si cernou nechat jako zdroj dilu a vzit ode me cervenou?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 79
- Příspěvky: 122
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Náchod
- Vůz: Volvo V70 II
- Bydliště: Náchod
#63 volfinka Volvo 850 2,5 10 V , B5252S
Ahojte,
Děkujeme, rozum velí jak říkate, ale ne, volfina byla po 6 ti letech opět volvo, najela se mnou 30 tis od února, a prostě zas bude .. at řekne kdokoliv cokoliv...
Děkujeme, rozum velí jak říkate, ale ne, volfina byla po 6 ti letech opět volvo, najela se mnou 30 tis od února, a prostě zas bude .. at řekne kdokoliv cokoliv...
_________________
Volvo 850 combi 2,5 10V B 5252S VOLFINKA; Volvo 850 combi 2,3 20V T5R B 5234T5 BESTIE
Bylo: Volvo V740 2,3 B230 F - 1 200 000 Km; Volvo 850 2,5 B5254 S - 650 000 km zelený žroutík; Volvo V70 II, 2003 - 290 000 km - zemřel na mostním pilíři - červený sršeň; Fiat Marea Weekend 2,4 TD r.v.99 - mařenka, navzdory investicím přes 100 tis se sypala dále :-(, skvělé vozíto, Fiat Marea Weekend 1,6 SX ZRZKA
Volvo 850 combi 2,5 10V B 5252S VOLFINKA; Volvo 850 combi 2,3 20V T5R B 5234T5 BESTIE
Bylo: Volvo V740 2,3 B230 F - 1 200 000 Km; Volvo 850 2,5 B5254 S - 650 000 km zelený žroutík; Volvo V70 II, 2003 - 290 000 km - zemřel na mostním pilíři - červený sršeň; Fiat Marea Weekend 2,4 TD r.v.99 - mařenka, navzdory investicím přes 100 tis se sypala dále :-(, skvělé vozíto, Fiat Marea Weekend 1,6 SX ZRZKA
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 79
- Příspěvky: 122
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Náchod
- Vůz: Volvo V70 II
- Bydliště: Náchod
#64 volfinka Volvo 850 2,5 10 V , B5252S
Urvanej píše:Sám vidíš účtenku, a ač to zní hrozně morbidně, tak za stejný prachy +- pár korun koupíš celý jiný auto, na který můžeš přeházet co je potřeba a Volfinku poslat do hutí. Pokud bys díly sháněl sám, tak seženeš asi levněji, ale tý práce a na konci všeho toho snažení, shánění a přehazování budeš jen otrávenej a naštvanej. Takže souhlasim s lukinl:Práce si na něm udělal hodně, auto zase odvedlo tu svoji. Hlavně že jsou všichni živí stále v pořádku.lukinl píše:Kup druhý auto a sundej ty nový věci co na tomhle jsou.
AMEN
_________________
Volvo 850 combi 2,5 10V B 5252S VOLFINKA; Volvo 850 combi 2,3 20V T5R B 5234T5 BESTIE
Bylo: Volvo V740 2,3 B230 F - 1 200 000 Km; Volvo 850 2,5 B5254 S - 650 000 km zelený žroutík; Volvo V70 II, 2003 - 290 000 km - zemřel na mostním pilíři - červený sršeň; Fiat Marea Weekend 2,4 TD r.v.99 - mařenka, navzdory investicím přes 100 tis se sypala dále :-(, skvělé vozíto, Fiat Marea Weekend 1,6 SX ZRZKA
Volvo 850 combi 2,5 10V B 5252S VOLFINKA; Volvo 850 combi 2,3 20V T5R B 5234T5 BESTIE
Bylo: Volvo V740 2,3 B230 F - 1 200 000 Km; Volvo 850 2,5 B5254 S - 650 000 km zelený žroutík; Volvo V70 II, 2003 - 290 000 km - zemřel na mostním pilíři - červený sršeň; Fiat Marea Weekend 2,4 TD r.v.99 - mařenka, navzdory investicím přes 100 tis se sypala dále :-(, skvělé vozíto, Fiat Marea Weekend 1,6 SX ZRZKA
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 79
- Příspěvky: 122
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Náchod
- Vůz: Volvo V70 II
- Bydliště: Náchod
#65 volfinka Volvo 850 2,5 10 V , B5252S
pojíštovák stale nebyl:
zatím jen ode mne prohlédnuto nicméně to pujde, podlaha nehnutá, co je poničený je roh zadního blatníku dole a je hnutý ten roh kolem 5 dveří, doufám, že až to uvidí klempíra, řekne ok to dám, myslím že dá. koza narazniku pomuchlaná, nastupní hrana vypadá ok bez boulí, jinak mini-příčka mezi koncem blatníku a nosníkem rovná, nezkřivená, tam by to bylo vidět, zevnitř se jeví bez poškození, předek je zvenku, ohnutý držáky předního nárazníku, blatník, dveře řidiče jsou fuč, to nikdo nevyklepe hlavně kit a to ne, to by upadlo,levý zadní blatník má štrejchanec a promáčklinu od svodidel, nic tragického, ale nic malého , druhý dveře za řidičem, poškrábaný na plech.
zatím jen ode mne prohlédnuto nicméně to pujde, podlaha nehnutá, co je poničený je roh zadního blatníku dole a je hnutý ten roh kolem 5 dveří, doufám, že až to uvidí klempíra, řekne ok to dám, myslím že dá. koza narazniku pomuchlaná, nastupní hrana vypadá ok bez boulí, jinak mini-příčka mezi koncem blatníku a nosníkem rovná, nezkřivená, tam by to bylo vidět, zevnitř se jeví bez poškození, předek je zvenku, ohnutý držáky předního nárazníku, blatník, dveře řidiče jsou fuč, to nikdo nevyklepe hlavně kit a to ne, to by upadlo,levý zadní blatník má štrejchanec a promáčklinu od svodidel, nic tragického, ale nic malého , druhý dveře za řidičem, poškrábaný na plech.
_________________
Volvo 850 combi 2,5 10V B 5252S VOLFINKA; Volvo 850 combi 2,3 20V T5R B 5234T5 BESTIE
Bylo: Volvo V740 2,3 B230 F - 1 200 000 Km; Volvo 850 2,5 B5254 S - 650 000 km zelený žroutík; Volvo V70 II, 2003 - 290 000 km - zemřel na mostním pilíři - červený sršeň; Fiat Marea Weekend 2,4 TD r.v.99 - mařenka, navzdory investicím přes 100 tis se sypala dále :-(, skvělé vozíto, Fiat Marea Weekend 1,6 SX ZRZKA
Volvo 850 combi 2,5 10V B 5252S VOLFINKA; Volvo 850 combi 2,3 20V T5R B 5234T5 BESTIE
Bylo: Volvo V740 2,3 B230 F - 1 200 000 Km; Volvo 850 2,5 B5254 S - 650 000 km zelený žroutík; Volvo V70 II, 2003 - 290 000 km - zemřel na mostním pilíři - červený sršeň; Fiat Marea Weekend 2,4 TD r.v.99 - mařenka, navzdory investicím přes 100 tis se sypala dále :-(, skvělé vozíto, Fiat Marea Weekend 1,6 SX ZRZKA
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.
#66 volfinka Volvo 850 2,5 10 V , B5252S
obávám se, že s odhadem ceny opravy kolem 40tkč to bude u 20let starýho auta pro pojišťovnu totálka.
Vážně bych si ji doma nechal jako zdroj dílů a pořídil novej kousek.
Vážně bych si ji doma nechal jako zdroj dílů a pořídil novej kousek.
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#67 volfinka Volvo 850 2,5 10 V , B5252S
Bohužel to bude totalka, na 100%.
Nechat si to jako zdroj, ač to bude bolet.....
Nechat si to jako zdroj, ač to bude bolet.....
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#68 volfinka Volvo 850 2,5 10 V , B5252S
stejně mi je z toho uvažování zle. je auto, který má pomuchlaný plechy a rozbitá některá světla, je pojízdné, motorově v pořádku.... a dle inteligence pojišťoven ho raději hodíme na vrakáč a pokusíme se omladit průměrný věk automobilů v čechách (nebo nevím, co jiného je k tomu vede)
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.
#69 volfinka Volvo 850 2,5 10 V , B5252S
odpoveď je RENTABILITA - zůstatková hodnota auta před nehodou je nižší než náklady na opravu do stavu před nehodou.Nimrod píše:stejně mi je z toho uvažování zle. je auto, který má pomuchlaný plechy a rozbitá některá světla, je pojízdné, motorově v pořádku.... a dle inteligence pojišťoven ho raději hodíme na vrakáč a pokusíme se omladit průměrný věk automobilů v čechách (nebo nevím, co jiného je k tomu vede)
Kdyby se opravovalo vše bylo by ti zle kdyby ti každej rok přišla složenka ne na 4500,-/rok povinného ručení, ale na 14500,-/rok jen proto, že má někdo opravený auto jehož hodnota po opravě je stejně nižší než před ní protože jak víme všichni rádi kupujeme bourané vozy.
Toto vozidlo je aktuálně technicky nezpůsobilý k provozu i přes to, že to vrčí troubí a brzdí a domů dojelo po vlastní ose.
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#70 volfinka Volvo 850 2,5 10 V , B5252S
konec konců pokud mi ale někdo nabourá, tak mi může být jedno, že dotyčný platí podstatně víc na povinným, že jo (a že zas o tolik vyšší není). mně, jakož to člověka s dospělym nabouranym autem, to ale vyjde pokaždý na hovno, pokud jsem zrovna nejel na vrakoviště...
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.
#71 volfinka Volvo 850 2,5 10 V , B5252S
zkus si uvědomit, že systém povinného ručení nejvíc dotují ti, kteří jej vůbec nevyužijí. Tzn. zaplatím každej rok pojistku nic se nestane pak si ideálem pro pojišťovnu a dotuješ ostatní bourající a auta, který se opravují.Nimrod píše:konec konců pokud mi ale někdo nabourá, tak mi může být jedno, že dotyčný platí podstatně víc na povinným, že jo (a že zas o tolik vyšší není). mně, jakož to člověka s dospělym nabouranym autem, to ale vyjde pokaždý na hovno, pokud jsem zrovna nejel na vrakoviště...
Si ochoten dotovat nerentabilní opravy vozidel bez ohledu na značku vozu? Pak oněch 14tkč bude potřebná průměrná cena pojistky na to, aby se takový opravy daly dotovat. Máš zájem o takový systém? Pokud o takovým přesvědčíš všechny český řidiče jdu si otevřít servis, protože to bude super byznis
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#72 volfinka Volvo 850 2,5 10 V , B5252S
jo, tomuhle rozumím. na druhou stranu mi to zrovna tady přijde dost na hraně a rozhodně bych z toho totálku nutně nedělal. přece jen jsou 850, který se prodávaj nad 50 000,-
navíc mi sere to, když se vyhazují věci, který vlastně dobře fungují...
navíc mi sere to, když se vyhazují věci, který vlastně dobře fungují...
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12079
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#73 volfinka Volvo 850 2,5 10 V , B5252S
Tomu se řiká ekonomika a ekologie, páč ty novější jsou ekologický, že jo...
Ale nikdo neřeší, že to starý už vyrobený je a to nový se musí vyrobit, takže další potenciální odpad...
Ale nikdo neřeší, že to starý už vyrobený je a to nový se musí vyrobit, takže další potenciální odpad...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#74 volfinka Volvo 850 2,5 10 V , B5252S
nezapomeň na "ekologickou" likvidaci... hlavně že nám roste hdp, to nás jednou zachrání...
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.
#75 volfinka Volvo 850 2,5 10 V , B5252S
obávám se, že na hraně ti to příjde jen proto, že je to volvo.
Volvo mě baví. Mám ho hlavně pro zábavu a taky proto, že když nabourám tak doufám, že vylezu celej, zabouchnu dveře, poděkuju a půjdu pro jiný.
Volvo mě baví. Mám ho hlavně pro zábavu a taky proto, že když nabourám tak doufám, že vylezu celej, zabouchnu dveře, poděkuju a půjdu pro jiný.
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 15 Odpovědi
- 1692 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od labanos
-
- 27 Odpovědi
- 6245 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pišta...
-
- 1 Odpovědi
- 1214 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 6 Odpovědi
- 415 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tomaskejr
-
- 43 Odpovědi
- 3302 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa