volfinka Volvo 850 2,5 10 V , B5252S
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 79
- Příspěvky: 122
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Náchod
- Vůz: Volvo V70 II
- Bydliště: Náchod
#151 volfinka Volvo 850 2,5 10 V , B5252S
Tak holky jsou zas doma po 4 dnech včetně víkendu.
Bestie má za sebou upgrade o jednu volfinku nahoru a disponuje nyní 330 koňma, kroutákem přes 400 a plnou stage 3 BSR
Přední nápravu musíme nyní odložit, 850 našeho kamaráda potřebuje okamžitou pomoc a vyřešit provozní nemoci a běžnou udržbu, tak až za měsíc ...
Volfinka už nečurá olej, gufero pouštělo olej pouze ve chvíli kdy neběžela, když jel motor bylo sucho, tak máme nový gufera a řemen. Cením si přístupu BSR, kloubouk dolů, tak máme konečně spolehlivý servis když něco s čím si neporadíme sami. Zbytek doby si válela kola na sluníčku a čekala na segru než jí vytůní Bestie má za sebou upgrade o jednu volfinku nahoru a disponuje nyní 330 koňma, kroutákem přes 400 a plnou stage 3 BSR
Přední nápravu musíme nyní odložit, 850 našeho kamaráda potřebuje okamžitou pomoc a vyřešit provozní nemoci a běžnou udržbu, tak až za měsíc ...
_________________
Volvo 850 combi 2,5 10V B 5252S VOLFINKA; Volvo 850 combi 2,3 20V T5R B 5234T5 BESTIE
Bylo: Volvo V740 2,3 B230 F - 1 200 000 Km; Volvo 850 2,5 B5254 S - 650 000 km zelený žroutík; Volvo V70 II, 2003 - 290 000 km - zemřel na mostním pilíři - červený sršeň; Fiat Marea Weekend 2,4 TD r.v.99 - mařenka, navzdory investicím přes 100 tis se sypala dále :-(, skvělé vozíto, Fiat Marea Weekend 1,6 SX ZRZKA
Volvo 850 combi 2,5 10V B 5252S VOLFINKA; Volvo 850 combi 2,3 20V T5R B 5234T5 BESTIE
Bylo: Volvo V740 2,3 B230 F - 1 200 000 Km; Volvo 850 2,5 B5254 S - 650 000 km zelený žroutík; Volvo V70 II, 2003 - 290 000 km - zemřel na mostním pilíři - červený sršeň; Fiat Marea Weekend 2,4 TD r.v.99 - mařenka, navzdory investicím přes 100 tis se sypala dále :-(, skvělé vozíto, Fiat Marea Weekend 1,6 SX ZRZKA
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 79
- Příspěvky: 122
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Náchod
- Vůz: Volvo V70 II
- Bydliště: Náchod
#152 volfinka Volvo 850 2,5 10 V , B5252S
Řekni mi v jakém stavu máš horní uložení předních tlumičů a ja ti řeknu jak se o tebe starali .. Volfinko na tebe všichni sra… ,
Vážení 22 let staré originální uložení a tlumiče jsou také původní ! Na třasotestu jsou v poho, ale půjdou také vyměnit. K překvapení, vnitřky hrnců v kastli jsou nezasažený korozí. To auto si o konkrétně tohle prostě neřekne i když to je deset let po smrti, změna v řízení a stabilitě je sakra znát.
Vážení 22 let staré originální uložení a tlumiče jsou také původní ! Na třasotestu jsou v poho, ale půjdou také vyměnit. K překvapení, vnitřky hrnců v kastli jsou nezasažený korozí. To auto si o konkrétně tohle prostě neřekne i když to je deset let po smrti, změna v řízení a stabilitě je sakra znát.
Naposledy upravil(a) Samurai dne 30 říj 2018 15:59, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo 850 combi 2,5 10V B 5252S VOLFINKA; Volvo 850 combi 2,3 20V T5R B 5234T5 BESTIE
Bylo: Volvo V740 2,3 B230 F - 1 200 000 Km; Volvo 850 2,5 B5254 S - 650 000 km zelený žroutík; Volvo V70 II, 2003 - 290 000 km - zemřel na mostním pilíři - červený sršeň; Fiat Marea Weekend 2,4 TD r.v.99 - mařenka, navzdory investicím přes 100 tis se sypala dále :-(, skvělé vozíto, Fiat Marea Weekend 1,6 SX ZRZKA
Volvo 850 combi 2,5 10V B 5252S VOLFINKA; Volvo 850 combi 2,3 20V T5R B 5234T5 BESTIE
Bylo: Volvo V740 2,3 B230 F - 1 200 000 Km; Volvo 850 2,5 B5254 S - 650 000 km zelený žroutík; Volvo V70 II, 2003 - 290 000 km - zemřel na mostním pilíři - červený sršeň; Fiat Marea Weekend 2,4 TD r.v.99 - mařenka, navzdory investicím přes 100 tis se sypala dále :-(, skvělé vozíto, Fiat Marea Weekend 1,6 SX ZRZKA
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 79
- Příspěvky: 122
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Náchod
- Vůz: Volvo V70 II
- Bydliště: Náchod
#153 volfinka Volvo 850 2,5 10 V , B5252S
_________________
Volvo 850 combi 2,5 10V B 5252S VOLFINKA; Volvo 850 combi 2,3 20V T5R B 5234T5 BESTIE
Bylo: Volvo V740 2,3 B230 F - 1 200 000 Km; Volvo 850 2,5 B5254 S - 650 000 km zelený žroutík; Volvo V70 II, 2003 - 290 000 km - zemřel na mostním pilíři - červený sršeň; Fiat Marea Weekend 2,4 TD r.v.99 - mařenka, navzdory investicím přes 100 tis se sypala dále :-(, skvělé vozíto, Fiat Marea Weekend 1,6 SX ZRZKA
Volvo 850 combi 2,5 10V B 5252S VOLFINKA; Volvo 850 combi 2,3 20V T5R B 5234T5 BESTIE
Bylo: Volvo V740 2,3 B230 F - 1 200 000 Km; Volvo 850 2,5 B5254 S - 650 000 km zelený žroutík; Volvo V70 II, 2003 - 290 000 km - zemřel na mostním pilíři - červený sršeň; Fiat Marea Weekend 2,4 TD r.v.99 - mařenka, navzdory investicím přes 100 tis se sypala dále :-(, skvělé vozíto, Fiat Marea Weekend 1,6 SX ZRZKA
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 79
- Příspěvky: 122
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Náchod
- Vůz: Volvo V70 II
- Bydliště: Náchod
#154 volfinka Volvo 850 2,5 10 V , B5252S
taky nerozmrazovalo zrcátko u spolujezdce, vybaven náhradním byť prasklým od Ondry Černého, ale s funkčním výhřevem jsem se jal přelepit zrcátko s tím, že odešla folie.. po 22 letech no neodešla, odešla ta oboustranná lepenka, která drží zrcátko na folii a vytvořila mezi zrcátkem a ohřevem kapsu, takže folie ohřívala vzduch a zrcátko stále zamlžené ... operace se zdařila, zrcátko mi neprasklo, přilepeno mamutem a hřeje jak nové
jen malá fotka pro fajšmekry, kdo má po dotankování takový dojezd na 2,5 benzínu ?
jen malá fotka pro fajšmekry, kdo má po dotankování takový dojezd na 2,5 benzínu ?
_________________
Volvo 850 combi 2,5 10V B 5252S VOLFINKA; Volvo 850 combi 2,3 20V T5R B 5234T5 BESTIE
Bylo: Volvo V740 2,3 B230 F - 1 200 000 Km; Volvo 850 2,5 B5254 S - 650 000 km zelený žroutík; Volvo V70 II, 2003 - 290 000 km - zemřel na mostním pilíři - červený sršeň; Fiat Marea Weekend 2,4 TD r.v.99 - mařenka, navzdory investicím přes 100 tis se sypala dále :-(, skvělé vozíto, Fiat Marea Weekend 1,6 SX ZRZKA
Volvo 850 combi 2,5 10V B 5252S VOLFINKA; Volvo 850 combi 2,3 20V T5R B 5234T5 BESTIE
Bylo: Volvo V740 2,3 B230 F - 1 200 000 Km; Volvo 850 2,5 B5254 S - 650 000 km zelený žroutík; Volvo V70 II, 2003 - 290 000 km - zemřel na mostním pilíři - červený sršeň; Fiat Marea Weekend 2,4 TD r.v.99 - mařenka, navzdory investicím přes 100 tis se sypala dále :-(, skvělé vozíto, Fiat Marea Weekend 1,6 SX ZRZKA
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 79
- Příspěvky: 122
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Náchod
- Vůz: Volvo V70 II
- Bydliště: Náchod
#155 volfinka Volvo 850 2,5 10 V , B5252S
Původní křídlo v ceně více jak půlky origo dílu dlouho nesloužilo snad vinou bouračky, či jej někdo na ulici pokoušel urvat - začalo vylamovat a různě odlamovat a deformovat. Nechali jsme si přivézt originál díl ze Švédska, bohužel dorazil jen s polovinou držáků, ale jako se mi oplatilo u prvého byt ne-originál nelepit na mamuta,ale držáky vyrobit, tak jsem si ty držáky do-vyrobil a Volfíka je originálně okřídlená i když původně tato motorizace je bez křídla, malý tuning no .. ne že bych počítal s další bouračkou, ale nechci nic lepit, když to mohu přišroubovat, jak konstruktér zamýšlel .. :-d
_________________
Volvo 850 combi 2,5 10V B 5252S VOLFINKA; Volvo 850 combi 2,3 20V T5R B 5234T5 BESTIE
Bylo: Volvo V740 2,3 B230 F - 1 200 000 Km; Volvo 850 2,5 B5254 S - 650 000 km zelený žroutík; Volvo V70 II, 2003 - 290 000 km - zemřel na mostním pilíři - červený sršeň; Fiat Marea Weekend 2,4 TD r.v.99 - mařenka, navzdory investicím přes 100 tis se sypala dále :-(, skvělé vozíto, Fiat Marea Weekend 1,6 SX ZRZKA
Volvo 850 combi 2,5 10V B 5252S VOLFINKA; Volvo 850 combi 2,3 20V T5R B 5234T5 BESTIE
Bylo: Volvo V740 2,3 B230 F - 1 200 000 Km; Volvo 850 2,5 B5254 S - 650 000 km zelený žroutík; Volvo V70 II, 2003 - 290 000 km - zemřel na mostním pilíři - červený sršeň; Fiat Marea Weekend 2,4 TD r.v.99 - mařenka, navzdory investicím přes 100 tis se sypala dále :-(, skvělé vozíto, Fiat Marea Weekend 1,6 SX ZRZKA
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#156 volfinka Volvo 850 2,5 10 V , B5252S
tak to má vypadat. nemyslím to křídlo, na něj jsem nikdy nebyl vysazenej
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 79
- Příspěvky: 122
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Náchod
- Vůz: Volvo V70 II
- Bydliště: Náchod
#157 volfinka Volvo 850 2,5 10 V , B5252S
333 333 km na ta léta nic moc
_________________
Volvo 850 combi 2,5 10V B 5252S VOLFINKA; Volvo 850 combi 2,3 20V T5R B 5234T5 BESTIE
Bylo: Volvo V740 2,3 B230 F - 1 200 000 Km; Volvo 850 2,5 B5254 S - 650 000 km zelený žroutík; Volvo V70 II, 2003 - 290 000 km - zemřel na mostním pilíři - červený sršeň; Fiat Marea Weekend 2,4 TD r.v.99 - mařenka, navzdory investicím přes 100 tis se sypala dále :-(, skvělé vozíto, Fiat Marea Weekend 1,6 SX ZRZKA
Volvo 850 combi 2,5 10V B 5252S VOLFINKA; Volvo 850 combi 2,3 20V T5R B 5234T5 BESTIE
Bylo: Volvo V740 2,3 B230 F - 1 200 000 Km; Volvo 850 2,5 B5254 S - 650 000 km zelený žroutík; Volvo V70 II, 2003 - 290 000 km - zemřel na mostním pilíři - červený sršeň; Fiat Marea Weekend 2,4 TD r.v.99 - mařenka, navzdory investicím přes 100 tis se sypala dále :-(, skvělé vozíto, Fiat Marea Weekend 1,6 SX ZRZKA
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 79
- Příspěvky: 122
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Náchod
- Vůz: Volvo V70 II
- Bydliště: Náchod
#158 volfinka Volvo 850 2,5 10 V , B5252S
Tak ten rok hezky trojkově začal a takhle pokračuje.. Volfinko jedém, hyjo .... tak jsme dojely woe ... mno o víkendu se budou dělat nový homokynetáky, hadám taky byli origo .
_________________
Volvo 850 combi 2,5 10V B 5252S VOLFINKA; Volvo 850 combi 2,3 20V T5R B 5234T5 BESTIE
Bylo: Volvo V740 2,3 B230 F - 1 200 000 Km; Volvo 850 2,5 B5254 S - 650 000 km zelený žroutík; Volvo V70 II, 2003 - 290 000 km - zemřel na mostním pilíři - červený sršeň; Fiat Marea Weekend 2,4 TD r.v.99 - mařenka, navzdory investicím přes 100 tis se sypala dále :-(, skvělé vozíto, Fiat Marea Weekend 1,6 SX ZRZKA
Volvo 850 combi 2,5 10V B 5252S VOLFINKA; Volvo 850 combi 2,3 20V T5R B 5234T5 BESTIE
Bylo: Volvo V740 2,3 B230 F - 1 200 000 Km; Volvo 850 2,5 B5254 S - 650 000 km zelený žroutík; Volvo V70 II, 2003 - 290 000 km - zemřel na mostním pilíři - červený sršeň; Fiat Marea Weekend 2,4 TD r.v.99 - mařenka, navzdory investicím přes 100 tis se sypala dále :-(, skvělé vozíto, Fiat Marea Weekend 1,6 SX ZRZKA
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#159 volfinka Volvo 850 2,5 10 V , B5252S
To se takhle ustříh?
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 79
- Příspěvky: 122
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Náchod
- Vůz: Volvo V70 II
- Bydliště: Náchod
#160 volfinka Volvo 850 2,5 10 V , B5252S
nj, jako nůžkama v koloně, chci se rozjet a bum a tlačím ke straně, ještě ten homokineták sebou vzal skoro nový ložisko, alsp jsem nemusel přemýšlet jak to ložisko dostanu s hřídele kloubu
_________________
Volvo 850 combi 2,5 10V B 5252S VOLFINKA; Volvo 850 combi 2,3 20V T5R B 5234T5 BESTIE
Bylo: Volvo V740 2,3 B230 F - 1 200 000 Km; Volvo 850 2,5 B5254 S - 650 000 km zelený žroutík; Volvo V70 II, 2003 - 290 000 km - zemřel na mostním pilíři - červený sršeň; Fiat Marea Weekend 2,4 TD r.v.99 - mařenka, navzdory investicím přes 100 tis se sypala dále :-(, skvělé vozíto, Fiat Marea Weekend 1,6 SX ZRZKA
Volvo 850 combi 2,5 10V B 5252S VOLFINKA; Volvo 850 combi 2,3 20V T5R B 5234T5 BESTIE
Bylo: Volvo V740 2,3 B230 F - 1 200 000 Km; Volvo 850 2,5 B5254 S - 650 000 km zelený žroutík; Volvo V70 II, 2003 - 290 000 km - zemřel na mostním pilíři - červený sršeň; Fiat Marea Weekend 2,4 TD r.v.99 - mařenka, navzdory investicím přes 100 tis se sypala dále :-(, skvělé vozíto, Fiat Marea Weekend 1,6 SX ZRZKA
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 15 Odpovědi
- 1692 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od labanos
-
- 27 Odpovědi
- 6245 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pišta...
-
- 1 Odpovědi
- 1214 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 6 Odpovědi
- 415 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tomaskejr
-
- 43 Odpovědi
- 3302 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa