Zkusím si také založit a udržovat progress thread mého plechového povozu.
Jednodušší opravy se snažím dělat sám, na ostatní mám několik známých po okolí, záleží co je za problém. Nejsem automechanik ani nic příbuzného
Nicméně servisovat to v autorizáku bych opravdu nechtěl.
Kdyby někdo potřeboval poradit s opravou, kterou tu mám vypsanou, pište, není problém poradit, když budu vědět, rád pro fórum také něco udělám.
06.02.2014 - 157 320 km - Koupeno
08.02.2014 - 157 500 km - 750,- Odstranění jakési tuning krabičky z motoru, která tam zbyla od minulého majitele.
21.02.2014 - 157 750 km - 1460,- Vybroušení náhradní čepele klíčku, originál Volvo.
22.02.2014 - 157 800 km - 500,- Motor čas od času přestal z ničeho nic na pár sekund táhnout - vyčištění škrtící klapky (nebyla moc špinavá), váhy vzduchu, kontrola vodičů od řídící jednotky. Bez výsledku.
28.02.2014 - 157 800 km - 5000,- Originál diagnostika odhaluje vadný snímač tlaku paliva.
20.05.2014 - 158 933 km - 4000,- Nelze seřídit geometrii, těhlice pp kola je křivá. Koupě komplet použité těhlice + tlumiče + horního uložení + ložiska.
12.06.2014 - 159 453 km - 2370,- Srovnání pp šišatého disku, vyvážení všech kol, geometrie, montáž zakoupené těhlice s tlumičem.
28.08.2014 - 159 600 km - 1100,- Nové svíčky.
28.09.2014 - 162 000 km - 1303,- Olej, filtr.
16.10.2014 - 163 000 km - 286,- Nový zpětný ventilek na hadici k ostřikovačům.
29.10.2014 - 163 500 km - 15000,- Komplet rozvody, nový radiátor topení, pravý silenblok motoru, práce
02.12.2014 - 164 900 km - 80,- Oprava nefukčního AWD (zkorodovaný konektor k haldex jednotce), preventivní přetěsnění a vyčištění haldex jednotky.
13.12.2014 - 165 195 km - 5500,- Auto přestalo dobíjet. Výměna regulátoru napětí na alternátoru.
02.01.2015 - 166 200 km - 2760,- Ježíšek přinesl 12 litrů převodového oleje. Výplach převodovky.
01.02.2015 - 168 000 km - 1300,- Neprošel jsem na STK, že se světla nedají štelovat z motorového prostoru (ty plastové matičky byly utržené).
07.02.2015 - 168 500 km - 0,- Oprava ostřiku světel, čerpadlo bylo zarezlé.
16.04.2015 - 172 347 km - 2500,- Výměna těsnících kroužků v klimatizačním okruhu, těsnící složka + naplnění klimatizace.
18.05.2015 - 174 178 km - 1200,- Nové xenonové výbojky
14.07.2015 - 177 000 km - 1715,- Nová expanzní nádobka + šrouby krytu motoru, originál Volvo
16.07.2015 - 177 500 km - 1314,- Olej, filtr.
22.07.2015 - 178 253 km - 750,- LED osvětlení interiéru.
01.08.2015 - 178 808 km - 0,- Vymezení vůle spojky klimakompresoru.
22.09.2015 - 179 000 km - 1500,- Po jízdě se opět zamlží sklo. Reklamace, přetěsnění radiátoru. Čištění škrtící klapky - není zanesená.
07.10.2015 - 181 981 km - 1854,- Nový silenblok převodovky, kabinový filtr, čištění teplotního čidla
18.04.2016 - 186 704 km - 3500,- Závada na komunikační sběrnici - zkrat
18.11.2016 - 193 254 km - 1490,- Olej, filtr.
11.12.2016 - 194 327 km - 3600,- Všechny 4 brzdové destičky, stříkaní dutin (prevence), nová brzdová kapalina, odvzdušnění brzd
23.12.2016 - 194 768 km - 6800,- Nová pravá přední poloosa
30.12.2016 - 195 210 km - 2100,- Montáž poloosy, výměna horního uložení levého předního tlumiče
18.04.2017 - 195 925 km - 137,- Nová krytka zadního stěrače
21.05.2017 - 196 453 km - 0,- Oprava motorku ostřikovačů předního a zadního skla (zarezlý motor)
Tučně označené opravy jsou vyfocené níže.
Opravy:
Zde budu dávat opravy, které jsem zvládl nafotit.
Oprava Haldex jednotky
Palubák píše "Anti-skid service required". Haldex od koupě nespíná. Autorizák "vadná haldex jednotka", cena 30 000,-, R-Speed: "Vadná jednotka" lze namontovat použitou za 7 000,-. Jdu po kabelu až k jednotce, kde zjišťuji, že už proud nedorazí. Po sundání konektoru je vše jasné. Zkorodované kontakty. Do jednotky se naštěstí nic nedostalo, ale pro jistotu jsem ji nechal vyčistit a přetěsnit. Přepájel jsem nový konektor a hle AWD jede.
Oprava manuálního pozicování světel.
Zezadu světel existují plastové "matičky" kterými lze nastavovat podelný a svislý základní směr světel. Na STK mi svítily malinko nahoru a pán je neměl čím nastavit, jelikož já měl matičky utrhané (trocha špíny, větší tření a plastová matička se utrhne) již od koupě. STK jsem neprošel. Nové světla se mi kvůli tomu ale kupovat nechtěla. Koupil jsem tedy různě poškozené z vrakoviště, rozebral a udělal jeden funkční pár.
Oprava ostřikovačů světel.
Jednoho dne jsem si všiml, že světla nejsou ostřikovaná. Ale věděl jsem, že to původně fungovalo. Musel jsem sundat celý nárazník a pak zkoušet jestli čerpadlo (je na světla zvlášť) vydává nějaký zvuk nebo ne. Po rozebrání jsem zjistil, že je kompletně zarezlé, někudy se tam dostala voda. Vyčistil jsem, přetěsnil a už to funguje jak má. Když byl dole nárazník, vyčistil jsem i mlhovky.
Černá mřížka.
Protože se mi ten původní radiátor opravdu nelíbil a maska z S40 nebo FL modelu je pekelně drahá, rozhodl jsem se dipovat stávající. Šlo to pěkně a výsled také ušel.
Nicméně po několika měsících a agesivním hmyzu je dip místy slezlý a začíná prokukovat původní stříbrná. Nevím jestli jsem tam dal moc malou vrstvu, nebo to jednoduše není na to určené, ale je k tomu jednoduchý přístup, tak to možná přestříkám klasickou barvou. Ještě uvidím.
huntsmann - Volvo V50 T5 AWD
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 57
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Nové Město nad Metují
- Vůz: V50 T5 AWD
- Bydliště: Východní Čechy
#1 huntsmann - Volvo V50 T5 AWD
Naposledy upravil(a) huntsmann dne 23 kvě 2017 23:09, celkem upraveno 9 x.
_________________
Nyní: Volvo V50 T5 AWD
Bylo: Nebylo :-)
Členům VolvoKlubu nabízím provedení diagnostiky přes VIDA-DICE.
Nyní: Volvo V50 T5 AWD
Bylo: Nebylo :-)
Členům VolvoKlubu nabízím provedení diagnostiky přes VIDA-DICE.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#2 huntsmann - Volvo V50 T5 AWD
Pěkné, pěkné.
Asi budu muset zveřejnit pár fotek Padíka.
Asi budu muset zveřejnit pár fotek Padíka.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 57
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Nové Město nad Metují
- Vůz: V50 T5 AWD
- Bydliště: Východní Čechy
#3 huntsmann - Volvo V50 T5 AWD
To určitě udělej, budu tvým věrným návštěvníkem. Zajímá mě hlavně ten chip
Ekonomické statistiky:
Ekonomické statistiky:
- Přílohy
-
- Ujetá vzdálenost
- Ujetá vzdálenost_201510182348.png (15.75 KiB) Zobrazeno 2462 x
-
- Spotřeba
- Spotřeba_201510182348.png (25.53 KiB) Zobrazeno 2462 x
-
- Provozní náklady
- Provozní náklady_201510182347.png (14.66 KiB) Zobrazeno 2462 x
_________________
Nyní: Volvo V50 T5 AWD
Bylo: Nebylo :-)
Členům VolvoKlubu nabízím provedení diagnostiky přes VIDA-DICE.
Nyní: Volvo V50 T5 AWD
Bylo: Nebylo :-)
Členům VolvoKlubu nabízím provedení diagnostiky přes VIDA-DICE.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 57
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Nové Město nad Metují
- Vůz: V50 T5 AWD
- Bydliště: Východní Čechy
#4 huntsmann - Volvo V50 T5 AWD
Nějaké foto po dlouhé době
_________________
Nyní: Volvo V50 T5 AWD
Bylo: Nebylo :-)
Členům VolvoKlubu nabízím provedení diagnostiky přes VIDA-DICE.
Nyní: Volvo V50 T5 AWD
Bylo: Nebylo :-)
Členům VolvoKlubu nabízím provedení diagnostiky přes VIDA-DICE.
#5 huntsmann - Volvo V50 T5 AWD
Paráda ! Mám také V50 T5 AWD, jen v mauálu a nějaka jinak výfuky - jsou rovné, ne takhle dolu. Asi tuning ?
_________________
Ex Saab 900 turbo 8v 5 dv. ex Peugeot 205GTi ex Saab 900 SPG, ex Seat Leon 1,4 a ex Volvo 480 Turbo, nyní VW T3 multivan (1990) a Volvo V50 T5 AWD (2006)
Ex Saab 900 turbo 8v 5 dv. ex Peugeot 205GTi ex Saab 900 SPG, ex Seat Leon 1,4 a ex Volvo 480 Turbo, nyní VW T3 multivan (1990) a Volvo V50 T5 AWD (2006)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#6 huntsmann - Volvo V50 T5 AWD
Pravda, mé jsou také rovně. Nemůže to být FL?
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 57
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Nové Město nad Metují
- Vůz: V50 T5 AWD
- Bydliště: Východní Čechy
#7 huntsmann - Volvo V50 T5 AWD
Určitě, od FL jsou rovně. Nutno podotknout že je to mnohem hezčí
_________________
Nyní: Volvo V50 T5 AWD
Bylo: Nebylo :-)
Členům VolvoKlubu nabízím provedení diagnostiky přes VIDA-DICE.
Nyní: Volvo V50 T5 AWD
Bylo: Nebylo :-)
Členům VolvoKlubu nabízím provedení diagnostiky přes VIDA-DICE.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 168
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Turnov
- Vůz: Xc90 V8 2008
- Bydliště: Turnov
#8 huntsmann - Volvo V50 T5 AWD
No,nevím proč,ale taky je mám dolů
_________________
Volvo XC90 V8 2008 Executive
Volvo XC90 V8 2008 Executive
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek