Basstl - V70 TDI Pracant
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
#1 Basstl - V70 TDI Pracant
Volvo V70 TDI Pracant - manželka mu říká "Bělouš"
barva: taxi weiß
motor: 5252T, automat AW50-42
rok výroby: 1999
Současný nájezd: 337 280km
Nevím jestli je to skutečný nájezd, ale vzhledem k tomu, že auto sloužilo jako taxi jen první 2 roky, tak bych tomu věřil. poté bylo přepsáno na manželku taxikáře a sloužilo jako druhé auto.
země původu: Německo
v ČR 1. majitel
Výbava: Socka edition. Manuální klima, vylítanej interiér, hadrový sedačky bez výhřevu.
Alu kola letní Meteor, zimní Columba.
klady: Moje 1. Volvo. 16.2. ho budu mít 10 let.
zápory: Vylítanej taxík, takže interiér a exteriér mají hodně za sebou, ale po technický stránce auto funguje pořád dobře.
Rozhodl jsem se představit moje 1. Volvo.
Auto není žádná voňafka, ale za věrný služby si zaslouží svojí galerii.
Sjezdil jsem tenkrát půl Německa, abych si nakonec přivezl poslední auto ze seznamu.
Taxík na plecháčích. Interiér i exteriér nic moc, ale po technický stránce bylo výborný a já tenkrát potřeboval levný auto, co bude sloužit.
V létě 2017 odešel automat a já už byl rozhodnutej ho sešrotovat.
Jako náhradu jsem pořídil Dunkelrot.
Potom se mi ale naskytla možnost levný výměny automatu a já si tenkrát řekl, že do toho půjdu a bude auto na práci a pro manželku (to jsem ještě nevěděl, že přibudou ještě 3 další ).
V současný době se auto chystá na větší údržbu.
Na autě se za celou dobu co ho mám dělala jen běžná údržba.
Doplnil jsem jen pár věcí co mi v autě chyběli.
Originál rádio, tažný.
Jak už bylo řečeno, v autě je druhý automat, který zatím řadí hladce a sametově.
Momentálně se chystám na:
Brzdy:
Přední i zadní třmeny, desky Ferodo DS Performance, panceřový hadice, lanovody, hlavní brzdovej válec, vývěva, proplach.
Podvozek:
Přední tlumiče B4 včetně horního uložení, pružiny (zadek byl dělaný vloni).
Motor:
Rozvody včetně řemenice a volnoběžky, sundat a vyčistit vanu + šrouby na klice a kontrola trysek osrřiku pístů, kontrola a seřízení vstřiků, žhavičky včetně příhřevu vody, celková kontrola, filtry, olej.
Další věci:
Oprava výfuku
Instalace lepších sedaček z Dunkelrotu (v elektrice, s výhřevem).
Do budoucna:
Instalace přídavných světel
Instalace mlhovek
Možná lakování odřených nárazníků (doma v garáži)
barva: taxi weiß
motor: 5252T, automat AW50-42
rok výroby: 1999
Současný nájezd: 337 280km
Nevím jestli je to skutečný nájezd, ale vzhledem k tomu, že auto sloužilo jako taxi jen první 2 roky, tak bych tomu věřil. poté bylo přepsáno na manželku taxikáře a sloužilo jako druhé auto.
země původu: Německo
v ČR 1. majitel
Výbava: Socka edition. Manuální klima, vylítanej interiér, hadrový sedačky bez výhřevu.
Alu kola letní Meteor, zimní Columba.
klady: Moje 1. Volvo. 16.2. ho budu mít 10 let.
zápory: Vylítanej taxík, takže interiér a exteriér mají hodně za sebou, ale po technický stránce auto funguje pořád dobře.
Rozhodl jsem se představit moje 1. Volvo.
Auto není žádná voňafka, ale za věrný služby si zaslouží svojí galerii.
Sjezdil jsem tenkrát půl Německa, abych si nakonec přivezl poslední auto ze seznamu.
Taxík na plecháčích. Interiér i exteriér nic moc, ale po technický stránce bylo výborný a já tenkrát potřeboval levný auto, co bude sloužit.
V létě 2017 odešel automat a já už byl rozhodnutej ho sešrotovat.
Jako náhradu jsem pořídil Dunkelrot.
Potom se mi ale naskytla možnost levný výměny automatu a já si tenkrát řekl, že do toho půjdu a bude auto na práci a pro manželku (to jsem ještě nevěděl, že přibudou ještě 3 další ).
V současný době se auto chystá na větší údržbu.
Na autě se za celou dobu co ho mám dělala jen běžná údržba.
Doplnil jsem jen pár věcí co mi v autě chyběli.
Originál rádio, tažný.
Jak už bylo řečeno, v autě je druhý automat, který zatím řadí hladce a sametově.
Momentálně se chystám na:
Brzdy:
Přední i zadní třmeny, desky Ferodo DS Performance, panceřový hadice, lanovody, hlavní brzdovej válec, vývěva, proplach.
Podvozek:
Přední tlumiče B4 včetně horního uložení, pružiny (zadek byl dělaný vloni).
Motor:
Rozvody včetně řemenice a volnoběžky, sundat a vyčistit vanu + šrouby na klice a kontrola trysek osrřiku pístů, kontrola a seřízení vstřiků, žhavičky včetně příhřevu vody, celková kontrola, filtry, olej.
Další věci:
Oprava výfuku
Instalace lepších sedaček z Dunkelrotu (v elektrice, s výhřevem).
Do budoucna:
Instalace přídavných světel
Instalace mlhovek
Možná lakování odřených nárazníků (doma v garáži)
Naposledy upravil(a) Basstl dne 09 led 2020 12:25, celkem upraveno 3 x.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#2 Basstl - V70 TDI Pracant
Nějaký fotky.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 948
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Range Rover V8
#3 Basstl - V70 TDI Pracant
Tohle auto se mi líbí... Fakt, asi mám rád ty pracanty. Jen mi pověz, to koleno máš odkud? V lěté jsem to docela obdivoval na Dunkerotu, že bych se trochu opičil, co ty dálky, nemáš s nima problém na STK? Máš je sólo nebo spouštěné s dálkovejma?
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
#4 Basstl - V70 TDI Pracant
Světla ještě nejsou zapojený, ale zapojím je sólo na samostatnej vypínač. Zároveň budou spárovaný s dálkovejma tak, aby při vypnutí dálkovejch zhasly.
Koleno a hadice jsem bral z BSR.
Bral jsem toho tenkrát víc a tohle mi zbylo, tak jsem to dal na Pracanta.
Ještě jsem našel jednu fotku, jak s tím jezdí manželka...
Koleno a hadice jsem bral z BSR.
Bral jsem toho tenkrát víc a tohle mi zbylo, tak jsem to dal na Pracanta.
Ještě jsem našel jednu fotku, jak s tím jezdí manželka...
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1355
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#5 Basstl - V70 TDI Pracant
Tu opravenou/vyměněnou automatku ti dělal Kapustnák nebo se pletu?
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 260
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#6 Basstl - V70 TDI Pracant
Taky se me to libi a uvazoval jsem, ze bych to dal v modre, vcetne podtlakovych hadicek. Ten kus redukovanej s prechodku s vyvodem na podtlak je samo/domo ?Basstl píše:....Koleno a hadice jsem bral z BSR.
Bral jsem toho tenkrát víc a tohle mi zbylo, tak jsem to dal na Pracanta. ...
R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1355
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#7 Basstl - V70 TDI Pracant
Zvětši si fotky a uvidíš tam napsáno DO88.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 260
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#8 Basstl - V70 TDI Pracant
a joo uz to vidimf.e.e.t píše:Zvětši si fotky a uvidíš tam napsáno DO88.
Dik R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
#9 Basstl - V70 TDI Pracant
Je to tak. Povedlo se až na druhej pokus a Lubošovi patří můj velkej dík a důvěra.f.e.e.t píše:Tu opravenou/vyměněnou automatku ti dělal Kapustnák nebo se pletu?
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#10 Basstl - V70 TDI Pracant
Ta odbočka je tohle.
https://www.bsrczech.cz/produkty/hadice-intercooler/hadice-prislusenstvi/odbocky-hadic
Určitě vy to šlo udělat levnějc, např. z ventilku.
https://www.bsrczech.cz/produkty/hadice-intercooler/hadice-prislusenstvi/odbocky-hadic
Určitě vy to šlo udělat levnějc, např. z ventilku.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#11 Basstl - V70 TDI Pracant
Pracant připravený na menší servis.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4745
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#12 Basstl - V70 TDI Pracant
Menší servis neznamená vyměnit půl auta
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
#13 Basstl - V70 TDI Pracant
Já si říkal že toho moc nebude, ale když jsem to včera narovnal do kufru, tak jsem zjistil, že jsem právě ztrojnásobil hodnotu auta.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4745
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#14 Basstl - V70 TDI Pracant
Co sou ty dvě modrý krabičky vepředu nalevo?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2907
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#15 Basstl - V70 TDI Pracant
Vsázím na přední třmeny
#16 Basstl - V70 TDI Pracant
Jsou to přední třmeny. Budou se měnit i zadní, ale ty zůstaly u Lukáše.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#17 Basstl - V70 TDI Pracant
Co je v plánu udělat.
Brzdy:
Přední i zadní třmeny, desky Ferodo DS Performance, panceřový hadice, lanovody, hlavní brzdovej válec, vývěva, proplach.
Podvozek:
Přední tlumiče B4 včetně horního uložení, pružiny (zadek byl dělaný vloni).
Motor:
Rozvody včetně řemenice a volnoběžky, sundat a vyčistit vanu + šrouby na klice a kontrola trysek osrřiku pístů, kontrola a seřízení vstřiků, žhavičky včetně příhřevu vody, celková kontrola, filtry, olej.
Další věci:
Oprava výfuku
Instalace lepších sedaček z Dunkelrotu (v elektrice, s výhřevem).
Brzdy:
Přední i zadní třmeny, desky Ferodo DS Performance, panceřový hadice, lanovody, hlavní brzdovej válec, vývěva, proplach.
Podvozek:
Přední tlumiče B4 včetně horního uložení, pružiny (zadek byl dělaný vloni).
Motor:
Rozvody včetně řemenice a volnoběžky, sundat a vyčistit vanu + šrouby na klice a kontrola trysek osrřiku pístů, kontrola a seřízení vstřiků, žhavičky včetně příhřevu vody, celková kontrola, filtry, olej.
Další věci:
Oprava výfuku
Instalace lepších sedaček z Dunkelrotu (v elektrice, s výhřevem).
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#18 Basstl - V70 TDI Pracant
Co se od posledně udělalo:
Komplet zadní brzdy včetně ručky a lanovodů (ještě musím dodat desky, protože jsem omylem přibalil desky z erka).
Sedačky v elektrice s výhřevem (původem z Dunkelrotu).
Přední tlumiče B4, pružiny, uložení a gumy na přizvednutí +30mm).
Taky jsem koupil XCéčkovej přední nárazník, tak budu dělat XC bodykit.
Nárazník přijde nalakovat, dám na něj ty přídavný lampy.
Podvozek +30mm a plechovej dekl pod motor a chladič.
Komplet zadní brzdy včetně ručky a lanovodů (ještě musím dodat desky, protože jsem omylem přibalil desky z erka).
Sedačky v elektrice s výhřevem (původem z Dunkelrotu).
Přední tlumiče B4, pružiny, uložení a gumy na přizvednutí +30mm).
Taky jsem koupil XCéčkovej přední nárazník, tak budu dělat XC bodykit.
Nárazník přijde nalakovat, dám na něj ty přídavný lampy.
Podvozek +30mm a plechovej dekl pod motor a chladič.
- Přílohy
-
- 84356611_165673428062629_6786281750562603008_n.jpg (98.45 KiB) Zobrazeno 1199 x
-
- 84235881_539903216620252_4671765124770430976_n.jpg (54.55 KiB) Zobrazeno 1199 x
-
- 84006192_2909151445802699_4088287044445405184_n.jpg (60.93 KiB) Zobrazeno 1199 x
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#19 Basstl - V70 TDI Pracant
Práce pokračuje.
Vyměněný komplet brzdy. Třmeny, kotouče Zimmermann, desky Ferodo DS performance, panceřový hadice, pakny, lanovody, hlavní brzdovej válec, proplach brzdovkou Millers Oils DOT 5.1.
Dál jsem sehnal starší XC nárazník, kterej potřebuje menší opravu a nový XC mřížky.
Vyměněný komplet brzdy. Třmeny, kotouče Zimmermann, desky Ferodo DS performance, panceřový hadice, pakny, lanovody, hlavní brzdovej válec, proplach brzdovkou Millers Oils DOT 5.1.
Dál jsem sehnal starší XC nárazník, kterej potřebuje menší opravu a nový XC mřížky.
- Přílohy
-
- 87337826_208645666993941_5527861332176535552_n.jpg (63.94 KiB) Zobrazeno 1137 x
-
- 87150596_2528874860555619_3520864054384001024_n.jpg (113.92 KiB) Zobrazeno 1137 x
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4745
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#20 Basstl - V70 TDI Pracant
Sem zvědavej, jak to bude vypadat přizvedlí a s xc nárazníkem . Hodíš odkaz, kde si koupil tu sadu gum na to zvýšení? Mam ty čínský, pořád nejsou na autě a tyhle vypadaj líp...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
#21 Basstl - V70 TDI Pracant
Přidávám foto přizvedlýho podvozku. Lepší zatím nemám.
Další práce:
Vyčištění vany. Vana prý až na černý olej byla naprosto čistá.
Dále kontrola trysek ostřiku pístů - jsou v pořádku.
Dotaženy šrouby na klice. Vyměněny hydroštely.
Rozvody zatím musí počkat, protože k výměně vývěvy došlo minutu po dvanáctý a odnesla to vačka.
Objednal jsem novou vačkovou tyč INA.
Další práce:
Vyčištění vany. Vana prý až na černý olej byla naprosto čistá.
Dále kontrola trysek ostřiku pístů - jsou v pořádku.
Dotaženy šrouby na klice. Vyměněny hydroštely.
Rozvody zatím musí počkat, protože k výměně vývěvy došlo minutu po dvanáctý a odnesla to vačka.
Objednal jsem novou vačkovou tyč INA.
- Přílohy
-
- 87464229_2687874848169017_402687741306863616_n.jpg (71.87 KiB) Zobrazeno 1053 x
-
- 85253409_174767033946177_5268845972112277504_n.jpg (63.53 KiB) Zobrazeno 1053 x
-
- 85179369_200298444414859_8882754900916699136_n.jpg (85.04 KiB) Zobrazeno 1053 x
-
- 87077990_590639021667008_3717468462986035200_n.jpg (74.68 KiB) Zobrazeno 1053 x
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#22 Basstl - V70 TDI Pracant
Bude rovnou ostra vacka, nebo jeji uprava?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
#23 Basstl - V70 TDI Pracant
Nebude, je to pracovní auto.
I tak si myslím že dostane nadstandardní péči.
I tak si myslím že dostane nadstandardní péči.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 260
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#24 Basstl - V70 TDI Pracant
Prizvedl jsi to jen diky tem gumovym podlozkam, nebo jsou delsi i pruziny ?
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 D5 07', XC90 D5 04'
#25 Basstl - V70 TDI Pracant
Moc pěkná práce ty gumové podložky mě také zajímají, kde jsi kupoval ? Koukal jsem že plánuješ XC Bodykit, kdyžtak mohu dodat komplet boční lišty a prahy z XC a možná i nějaké další věci
_________________
Je: Volvo S60 D5, 07'
Volvo XC90 D5, 04'
Nissan Juke , 1.6I Xtronic, 83kw, 2018
Je: Volvo S60 D5, 07'
Volvo XC90 D5, 04'
Nissan Juke , 1.6I Xtronic, 83kw, 2018
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek