Poslední návštěva: 11 pro 2019 18:27 Právě je 11 pro 2019 18:27

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Pravidla galerie uživatelů.
V tom to topiku se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý kdo bude chtít si založí vlastní topik s názvem:
Nick – typ auta. / Bláža – P1800 SE
Co napíšete dál, už záleží na každém jednotlivci.
Můžete přiložit dvě fotografie 800x600 pix a dvě 600x400 pix. Které budou umístněné na tomto servru.
Další fotografie je nutno uložit někam jinam a sem jen napostovat.
Moderátoři to budou průběžně kontrolovat a bez varování mazat.
Za zveřejněné informace si přebírá odpovědnost každý sám.



 [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Fizz P2 XC70D5
PříspěvekNapsal: 04 črc 2015 14:30 
Offline

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 133
Bydliště: Cca Brno
Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003
Viz název.
Výbava nic zásadního: hneda kůže, vyhřívané zrcátka a ofuk předního skla, automatická klima dvouzonova, automat 5q, telefon, navigace, palubak v češtině, alarm, tažné zařízení orig. Volvo, HU803 s měničem na 4CD, stmívácí zrcatko, alarm, víc mě nenapada...

Rád bych pořešil výhřev předních sedaček, zatmavit zadní část auta + drobný bodylift.

Nějaký neduhy poléčeny:
Komplet čištění motoru s pomocí BG
Vyměněny komplet náplně (převodovka, HALDEX, diff)
Nový žhavičky
Filtry (nafta vzduch pylak)
Repas mechatroniky automatu
Vyměněny silenty v předních ramenech
Vyměněny dolní kulové čepy
Tyčky stabilizátoru
Přední brzdové hadice
Zadní kotouče a desky
Zadní ložiska
Komplet servis klimy včetně seřízení spojky kompresoru
Nové přední tlumiče včetně pružin a horního uložení a prachovek s dotazy
Nové zadní tlumiče
Nové čelní sklo

Co by to ještě chtělo:
Na budikach blbnou hodiny --->budiky ready by Jou81

Uvažuju:
120kW polepšit ---> hotovo ugrade na 147kW
Bodylift BädSwede nebo alternativně v řešení
Vyhřívaný sedačky --> hotovo
Bufik ---> hotovo včetně NT a letniho odvetravani interieru


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Naposledy upravil Fizz dne 10 bře 2016 14:20, celkově upraveno 3

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fizz XC70D5
PříspěvekNapsal: 04 črc 2015 18:33 
Offline

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 133
Bydliště: Cca Brno
Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003
Plus teda tak co půl roku menim nějakou hadici vždy když se mi auto vrátí ze servisu a dělá se něco s motorem tak nějaký týden po tom praskne hadice k ic. Dvakrát sem měnil inlet cooleru a teď zase outlet.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fizz XC70D5
PříspěvekNapsal: 26 srp 2015 20:46 
Offline

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 133
Bydliště: Cca Brno
Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003
Bufik doma v krábici, v součinnosti opraven DIM přístrojové desky (by jou81), holt bez hodin bufec načasovat nepůjde. Ještě instalační sadu a další kurvitko může do auta.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fizz XC70D5
PříspěvekNapsal: 24 lis 2015 23:09 
Offline

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 133
Bydliště: Cca Brno
Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003
Tak uz nevím... Po dvou podivnych startech s několikadenním rozestupem a po dalsich 2tisicich kilometrech bez problemu se projevil strzeny zavit na klice na hlavni remenici skocili rozvody a je to potkaný... K nasrání.

Auto je v autoambo ceka na novy motor, souběžně snad dořeší i špajzka nebo uhlovka, pro pohodlí posadky i vyhrev sedaček a bufik.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fizz XC70D5
PříspěvekNapsal: 25 lis 2015 00:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2006
Příspěvky: 1879
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
Pěknej kousek a ty pneu jsou aboslutně top! :good:
Vždy jsem si říkal že bych takové na XC nacpal, vlastnit ho :D

Každopádně upřímnou soustrast k motoru :friends: A to pořád říkám nesmrtelná celohliníková Dpětka...
Otázkou je jak a z jakých příčin k tomu došlo...

_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fizz XC70D5
PříspěvekNapsal: 25 lis 2015 19:18 
Offline

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 133
Bydliště: Cca Brno
Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003
Diky. Jo chvalil si je i kamarad ktereho sem vezl zaryty subarista pri takovem "cross country" zkonstatoval ze by necekal takovy uspech haldexu. Za což samozřejmě vděčím gumam. Neni to na závody nicmene maji dost tvrde bočnice takze v zakrutach e to jistější nez na předchozích dunlopech a jako bonus fakt nemusis řešit treba obrubníky.

No nejaky jouda přetahl matku na remenici a casem to zavit uz nedal remenice se povolila preskočilo to a hotovo.
S tim autem sem si vyžral smulu za poslednich 10 aut no. Nejradsi bych rekl ze ted uz se tam nema co vysrat ale radsi budu mlčet.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fizz XC70D5
PříspěvekNapsal: 30 lis 2015 13:06 
Offline

Registrován: červenec 2013
Příspěvky: 34
Bydliště: Podolí
Vůz: XC 70 D5 AWD (D5244T4), M66, MY 2007
Sem si říkal podle těch pneumatik že sem ho nedávno viděl stát v Kobylnicích. (Ne zas tak daleko od mýho XC :D ) A právě ty gumy se mě taky zalíbily, do terénu to musí být super, ale předpokládám, že na nějaký delší vzdálenosti třeba po dálnici to asi nebude nic extra? A co spotřeba, hne to s ní nějak?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fizz XC70D5
PříspěvekNapsal: 04 pro 2015 18:48 
Offline

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 133
Bydliště: Cca Brno
Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003
Cestovani uplne v klidu ale nejsu divoch vetsinou do 150 takze rozdíl 00nic takrka jak zimaky. Hlucnost taky cca jak zimaky a je dost odlisna podle typu povrchu (rozdilne asfalty beton atd...) nicmene rozdil uvnitr takrka minimální zavres okno a nezajima te to.

Spotřeba. Maji vetsi obvod takze logicky se spotreba hnula nicmene kdyz prepocitam rozdil poloměrů (delší převod) tak navyseni spotřeby bylo 5-7% tzn zanedbatelné aspon pro mě. Blato /rozbredly snih super, trava atd taky. Logicky náledí slabší ale hodne resitelne razantnim snizenim tlaku... Za me spokojenost. Konec konců to i hezky vypadá...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fizz XC70D5
PříspěvekNapsal: 05 pro 2015 05:10 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 1871
Bydliště: Český Brod
Vůz: 240 GL 1987
To je prostě krásná kára. A ty gumy jsou porno! :good:

P.S. Nic netmav! :wink:

_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS

Keine Panik auf der Titanic!!!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fizz XC70D5
PříspěvekNapsal: 05 pro 2015 13:16 
Offline

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 133
Bydliště: Cca Brno
Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003
Myslis okna? Ty mam v planu uz dva roky zadni a komplet kufr ale nejak sem se k tomu jeste nedostal....


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fizz XC70D5
PříspěvekNapsal: 04 led 2016 13:00 
Offline

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 133
Bydliště: Cca Brno
Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003
New motor s najezdem cca o 70tkm méně...
Hlavne ze starý nedavno dostal komplet BG kůru....

Prevodovka cuká furt asi vychozene ulozeni hřídele a uniká tlak. Bohužel to začalo po výměně rozvaděče čímž se resilo zase cukani podřazovaní pri dobrzdění např ke křižovatce....

Novej motor, GO špajzky, novy brzdy, tlumiče pruziny,... Co se vysere teď? Nejaky typy?...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fizz XC70D5
PříspěvekNapsal: 04 led 2016 13:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2011
Příspěvky: 3671
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
Motorek nebo kolecko zadniho sterace? :D

_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fizz XC70D5
PříspěvekNapsal: 04 led 2016 13:46 
Offline

Registrován: červen 2009
Příspěvky: 1268
Bydliště: Praha
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
kolik to mělo najeto že ten motor kleknul? a jaký důvod byl diagnostikován?

co zadní stěrač? ten taky časem odejde :pardon:

_________________
miláššek Saab 9-3SS r.03 1.8t 110kW + BRC
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fizz XC70D5
PříspěvekNapsal: 04 led 2016 15:10 
Offline

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 133
Bydliště: Cca Brno
Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003
Stěrač se vykáknul asi tyden po koupi... Rozebrano opraveno funguje... Takovy drobnosti neresim... Motor nejakych 230-240... Duvod viz výše...

Za ty love mohlo uz byt P3....

Samo nejaky čepy hadicky atd... Dejme tomu spotřebák.... A to su k autu rekl bych nadstandartne hodnej...

Vychazi me to nejaky 3kacky kilak jen v opravach....k tomu spotrebak, plus phm... At nezeru jestli to vychazi na 7kc celkem tak jen proto ze zapominam :ryba:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fizz XC70D5
PříspěvekNapsal: 07 led 2016 14:14 
Offline

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 133
Bydliště: Cca Brno
Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003
pecka prevodovka na sracku asi nejaky nevydareny repas...

v kostce chybejici lamela krivy kos vydrene ulozeni hrideli atd... :o

tomu uz se neda ani zasmat, vic me serou vyhozene penize v péči vymena oleje pruplach, BG komplet motoru atd....

a to sem si vul chtel v lete koupit jine v hezcejsi kombinaci a vybavě... zas bych se nikdy nedozvedel kolik bych usetril... vidim to tak ze mam auto prinejmensim na 10let stim co sem do nej nasypal...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fizz XC70D5
PříspěvekNapsal: 07 led 2016 15:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2006
Příspěvky: 1617
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 B5244T3 '02
Tak uz se jen pochlub, komupak se ta "repase" prevodovky tak naramne povedla. At se alespon nespali ostatni...

PS. ty gumy jsou 215/70 ?

_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fizz XC70D5
PříspěvekNapsal: 07 led 2016 18:01 
Offline

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 133
Bydliště: Cca Brno
Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003
Nevim. Delal to nekdo pred tim nez sem to koupil a byvaly majitel určitě ne.

Jo 215/70/16... Teď to tam stoji bez motoru a to mi přijde tak idealni vyska predku...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fizz P2 XC70D5
PříspěvekNapsal: 22 led 2016 11:39 
Offline

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 133
Bydliště: Cca Brno
Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003
tak prevodovka je u davida patočky a pry dodrbane co slo co muze byt otocene je otocene a nektere dily uplne chybeji...

radost... sem za ty prachy co me to uz stalo mohl mit treba pavlovu VORku a jeste by mi zbylo na slusny servis... :o :o


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fizz P2 XC70D5
PříspěvekNapsal: 05 úno 2016 09:52 
Offline

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 133
Bydliště: Cca Brno
Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003
Ták Čenda je zase zpátky, všchno vrčí stírá atd jeste jsou nejaky drobny veci na doladění hlavne v proudění elektronů plus kablik pod sedačku a tlačítka výhřevu, bufík bufíkuje prozatím jako příhřev ale i tak dobrá zpráva ze bufik za par lidovych penez bufuje a nehulí
(nastesti me nepotkala hajnýho sága), v konecný fázi bude asi potreba jeste vyresit nejaky solenoid v mozku (kopanec z P na D zustal).

pak nalijem nejaký softíky :kuchta: a doufam ze bude na dost dlouhou dobu klid prerusovany jen vymenou olejů a podobnych vymluv dostat se na cely den na dilnu...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fizz P2 XC70D5
PříspěvekNapsal: 10 bře 2016 14:16 
Offline

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 133
Bydliště: Cca Brno
Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003
Tak po návratu ze servisu se projevil i po kompletním repasu železa převodovky pořád stejný problém a to kopanec z P na D, že by se toto mohlo stát na dvou ruznych prevodovkach a bylo to prevodovkou zpusobené sjme shodne s Jeanem z amba vyloucili, i když v ZP opakovaně tvrdili že rozvaděč je v porádku že mu "nemůže" nic být když je po repasu, konzultace s davidem stvrdila že mechanický repas rozvadeče neřeší již unavené solenoidy, součsně se projevovalo cuknutí mezi 1 a 2, vahave razeni mezi 3a4 pri lehke noze a obcasne cuknuti pri podrazeni z 5 na 4.

v reakci na toto mi ze ZP odpovedeli ze je spatne zelezo prevodovky, po te co se udelala prevodovka mi bylo receno ze ty razy zpusobuje opotrebovany menic, ktery se delal taky, nakonec to byl prave onen repasovany rozvadec, trosku me zklamal pristup ZP kdy jejich reakce misti aha omlouvame se muze se stat "jeden z tisice" riziko repasu, akorat rikali ze to neni mozne, z meho hlediska se skvele zachovalo auto AMBO, s tím že oni mi rozvadec dodali a montovali v rámcio opravy kterou sem zadal tak ze mi rozvadec zdarma vymeni v ramci reklamace (repas uz sem nechtel tak sem doplatil pomernou cast k cene nového) a ze si to se ZP vyreší sami,...

takže výsledek od půlky listopadu kdy auto nedobre radilo a melo potkaný motor je:
- "nový" motor ktery ma o cca 70tkm méně
- nove rozvody a vodni pumpa
- novy silentblok motoru
- nove predni čepy (jeden v reklamaci nevydrzel ani rok)
- nové pakny pro rucni brzdu (rozpadly se pri preparkovavani v servise)
- repas hydromenice
- novy hydraulicky rozvadec
- namontovany bufik + instalace nezavisleho topeni
- instalace odvetravani interieru od volvocesky
- vyhrev sedacek (dodelany tzn nove dečky + tlacitka + software)
- deaktivace alarmu (plané poplachy byly na denním pořádku)
- upgrade z 120kW na 147kW od volvočesky...

zatím to vypadá v klidu počkám jak si sednou adaptace a pak poreferuju jak to jede, nicméně už ted musím říct ze motor má hladší chod a zátah je "důkladnější" bez poklesu progrese kroutícího momentu jak tomu bylo u továrního nastavení. zrovna mě čeká delší cestování včetně courání prahou, včetně dálnice, i okresek tak myslím že důkladně prověřím zda to bylo opodstatněné a jaký to má přínos.

doufám že servis time už jsem si vybral a že ted bude následovat enjoy time...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fizz P2 XC70D5
PříspěvekNapsal: 10 bře 2016 14:45 
Offline

Registrován: srpen 2014
Příspěvky: 1291
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Kks tak si si uzil dost s autom ale dufam ze uz budes mat z neho len radost.tiez riesim prevodovku a vahak som ci ZP alebonpan patocka. Vsadim na istotu pana patocku. A co ten chip? Je to poznat ? Oplati sa? Ja mam 136kw a chcel by som tych 160kw. Diky


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fizz P2 XC70D5
PříspěvekNapsal: 26 dub 2016 21:35 
Offline

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 133
Bydliště: Cca Brno
Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003
Premyslim o prodeji auta z duvodu zmeny zaměstnání, nainvestovano cca 200t kupe pred 3 roky za 172,.... Letos velky servis za 150t, repase prevodovky druhy motor atd atd... Dodelana vybava, bufik, vyhrev sedacek (nove dečky) auto je rv 2002 (MY03) bez DPF (originalne není) + dle roku vyroby emise porad po staru.
Auto pro nekoho kdo chce P2 po servise.
Levné to není doporucuju cenu konfrontovat s množstvim udelanych veci vetsinu lze potvrdit v AutoAmbo zbytek jsem delal sám od vetsiny mam účtenky.

219000,-?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fizz P2 XC70D5
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2016 20:05 
Offline

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 133
Bydliště: Cca Brno
Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003
Novy brzdy na předku, vrtany zimmermanny a desky origo volfo...

Musim uznat s ze se stage 2 chipem je z toho konecne auto co jede i do kopce.

Krouťák je mocný, dynamika auta uplne jinde než v sérii. Nemam pocit ze by sla spotreba dolů ale zase mam pocit ze podstatne častěji proste prišlapnu aby auto ukazalo co umí...

Obcas mi vyskočí hláška ze nutny servis motoru, nevim jestli overboost nebo netesnost ci problem s natacenim lopatek, budu se muset zastavit v ambu.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fizz P2 XC70D5
PříspěvekNapsal: 06 črc 2016 21:43 
Offline

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 133
Bydliště: Cca Brno
Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003
Konecne camping výlet s xc včetně cross country pasáže směle zdůvodněné hledanim vhodneho placu pro přenocování, vysledkem byl v celku rovný plácek s nizkou trávou, potůčkem pro chlazeni lahvačů a krásným vyhledem.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fizz P2 XC70D5
PříspěvekNapsal: 18 črc 2016 13:36 
Offline

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 133
Bydliště: Cca Brno
Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003
V autě už se uhnízdil i originální Subwoofer...

V kombinaci s HU803 to není úplně špatný zvuk.


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot], Loewe a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.067s | 19 Queries | GZIP : On ]