ms231 | Pohřebák V70I | Brňák 960
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 952
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#26 ms231 | Pohřebák V70I | Brňák 960
Poloosa, zdá se, nebyla úplně ve formě. Stačila povolená manžeta, asi nějakej ten rok ježdění, a už to bylo.
Takže tdičkáři, doporučuju.
A že svět není černobílej, teče mi expanzka.
Zajímalo mě, jak vypadá samotný kloubek, tady je.
A ještě taková vlastně drobnost, co mi udělala velkou radost. Hrál jsem si s diagnostikou, narazil jsem na nastavení volnoběhu. Napadlo mě, jak se mi auto hodně nepříjemně otřese pokaždé při vyřazování, když otáčky padají z cca 2500 na volnoběh. Stejně tak i při přeřazování. Dělá to proto, že otáčky klesnou kousek pod hranici volnoběhu a pak se navýší na volnoběh. A právě při tom spadnutí pod volnoběh se auto otřese. Zkusmo jsem zvýšil volnoběh z necelých 800 na 850 a .. pomohlo! Takže tdičkáři, doporučuju.
A že svět není černobílej, teče mi expanzka.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 952
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#27 ms231 | Pohřebák V70I | Brňák 960
To je tak krasny auto..
A kdyz uz se s nim nechlubim v Susici, tak aspon trochu tady.. Na aute je hotova zase spousta prace. Jednak mi praskla expanzka, tak uz je tam nova.
V dubnu nebylo do ceho pichnout, tak jsem jel ke kapustnakovi pro nivomaty. Vybrali jsme z jeho zasob zanovni. Jsem za ne dost rad. Obzvlast ve vice lidech je zmena dost patrna.
Malem bylo za hodinku vymeneno, ale ukroutil se sroub co je navareny na naprave a drzi nivomat. Necekane jsme tak mohli s kapustnakem stravit cely vecer. Romantika ve dvou. Vsechna cest, kapustnak dvakrat meril a jednou rezal a tak to dobre vymyslel, ze se nam podarilo vymenit samotnou jednu napravnici, aniz by se sahalo na lanka, trubky a tak dal. Takze nakonec vcelku pohoda. V noci jsem prasil okresky na Chrudimsku, hubu od ucha k uchu. Pripadalo mi, ze mam jiny auto. Zadek mel hlavu. Do te doby se jen tak vozil a tahal za predkem.
Nejak nas to sblizilo, tak jsem tyden na to jel ke kapustnakovi pro novy LP blatnik. Muj byl orezly od nejakych sramu, co utrpel Volvous jeste v Nemecku. Je trochu poskrabany, ale nerezne. Porad mi ale zbyva striknout dvere, ktere kvetou taky.
Postupne jsem sbiral material a sily na vymenu konzole drzici palubovky a prechod na automatickou klimu. Ve volnych chvilich jsem aspon vycistil sani a vymenil tesneni, ktere asi nebylo uplne ok, protoze z nej trochu tekl olej.
V pulce kvetna jsem nakoupil posledni dily na automatickou klimu. Udelalo se hezky, znovu jsem natahl monterky. Ukoly jsem mel tri. Jednak jsem chtel vymenit tu hlavni konzoli, co drzi celou palubovku. Kdyz jsem auto koupil, drzela na jednom drzaku, ktery se mi podarilo taky utrhnout. Narychlo jsem to polozil na molitan a pritahl lankama, aby necestovala. Nakonec tohle provizorium vydrzelo dva roky provozu. Zadruhy jsem chtel zkusit vymenit manualni klimu za automatiku, inspirovan z-d-e-n-o-u. Zatreti udelat neco s odrazejici se horni deskou palubky v celnim skle. A za ctvrte az za desate spoustu dalsich drobnosti, co me stvaly a daly se dobre udelat s rozdelanym autem.
Vsechno slo pryc, na novou konzoli jsem postupne vsechno navesil a vsechny spoje jsem polepoval tesnenim pripadne paskou, aby nikdy nic nevrzalo. Fotky nemam. Pouzivam telefon jako lampicku, kdyz delam neco na aute, a asi jsem ho nejak zalehl, nebo na nej pustil kladivko nebo co. Praskl displej. Prisel jsem o fotky, ktere jsem chtel pouzit pri zpetnem sestavovani. Hlavne jsem ale byl smutny, ze jsem prisel o lampicku. Vysledek:
Konzole drzi a je krasna. Splichnul jsem ji matnou cernou, protoze byla ze svetleho introse.
Automaticka klima zlobila, dneska jsem tam definitivne nainstaloval manual a asi na to na nejakou dobu kaslu. Vice zde https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=55238
Horni palubovka se odrazi. Min, ale odrazi. Jedine reseni je asi cerny neleskly hadr.
Skore 1:2.
Nevrzajici palubovka je super vec. Kdyz jsem se jel poprvy projet, mel jsem pocit, ze je auto kompaktnejsi a ze se nerozpada. Neco jako kdyz clovek vymeni spatny veci na naprave a najednou cely auto drzi u sebe, nic nemlati, vsechno vykreje.. Pocit k nezaplaceni:) Znovu hubu od ucha k uchu:)
Dalsi drobnosti, co se svezly..
Z telefonu jsem volal jednou pred tremi lety. Od te doby jenom obcas pipnul, aby upoutal moji pozornost. Ted uz se nesnazi. Z devitky jsem okoukal chytre reseni. V papundeklu, co je u noh ridice a spolujezdce je na lampicku vyriznuta drazka, takze jde vydelat, aniz by se vycvakavala z kontaktu. Coz me vzdycky stvalo. Ale chapu, ze ne vsichni tam lezou nedeli co nedeli. Ja to kazdopadne ocenil. Taky jsem predelal spotrebice na zasuvkach. Pod radiem mam ted navic schovanou zasuvku na dobijeni navigace. V zadnim panelu u zapalovace jsem upgradoval usbcko na napajeni mobilu. Mam usb primo v tom panelu. To je dost dobra vec, ted jsem to jeste lip vyresil. Co jeste chci udelat, zabudovat pod loketku do toho kastliku nekam voltmetr. Nebude na ocich, ale kdyz budu mit zajem, snadno muzu zkontrolovat baterku.
A dneska jsem mel superden. Jednak jsem changnul klimu zpatky na manual, takze uz mi do xichtu permanentne nefici horkej vzduch. Spravil jsem papundekly spolujezdce a ridice, ktery padaly na nohy. Nytovaci kleste - muj nejlepsi kamarad. Vymenil jsem vyvevu za necvakajici. Dlouho jsem se vymeny obaval, hlavne spodniho sroubu. Opet se ale potvrdilo, ze neni spatny mit totez naradi vickrat. Trochu jsem si zaspinil ruce, tak jsem rovnou vymenil olej, at se nemusim myt dvakrat.
A za odmenu jsem prezul na letni (konecne!). Auto ted mesic spis stalo nez jezdilo, mel jsem ho furt rozkopany, tak me kola moc netrapily. A tak kdyz ted vidim, jak jsou krasny.. Parada.
Na zaver rucni myti.
Dela mi radost.
A kdyz uz se s nim nechlubim v Susici, tak aspon trochu tady.. Na aute je hotova zase spousta prace. Jednak mi praskla expanzka, tak uz je tam nova.
V dubnu nebylo do ceho pichnout, tak jsem jel ke kapustnakovi pro nivomaty. Vybrali jsme z jeho zasob zanovni. Jsem za ne dost rad. Obzvlast ve vice lidech je zmena dost patrna.
Malem bylo za hodinku vymeneno, ale ukroutil se sroub co je navareny na naprave a drzi nivomat. Necekane jsme tak mohli s kapustnakem stravit cely vecer. Romantika ve dvou. Vsechna cest, kapustnak dvakrat meril a jednou rezal a tak to dobre vymyslel, ze se nam podarilo vymenit samotnou jednu napravnici, aniz by se sahalo na lanka, trubky a tak dal. Takze nakonec vcelku pohoda. V noci jsem prasil okresky na Chrudimsku, hubu od ucha k uchu. Pripadalo mi, ze mam jiny auto. Zadek mel hlavu. Do te doby se jen tak vozil a tahal za predkem.
Nejak nas to sblizilo, tak jsem tyden na to jel ke kapustnakovi pro novy LP blatnik. Muj byl orezly od nejakych sramu, co utrpel Volvous jeste v Nemecku. Je trochu poskrabany, ale nerezne. Porad mi ale zbyva striknout dvere, ktere kvetou taky.
Postupne jsem sbiral material a sily na vymenu konzole drzici palubovky a prechod na automatickou klimu. Ve volnych chvilich jsem aspon vycistil sani a vymenil tesneni, ktere asi nebylo uplne ok, protoze z nej trochu tekl olej.
V pulce kvetna jsem nakoupil posledni dily na automatickou klimu. Udelalo se hezky, znovu jsem natahl monterky. Ukoly jsem mel tri. Jednak jsem chtel vymenit tu hlavni konzoli, co drzi celou palubovku. Kdyz jsem auto koupil, drzela na jednom drzaku, ktery se mi podarilo taky utrhnout. Narychlo jsem to polozil na molitan a pritahl lankama, aby necestovala. Nakonec tohle provizorium vydrzelo dva roky provozu. Zadruhy jsem chtel zkusit vymenit manualni klimu za automatiku, inspirovan z-d-e-n-o-u. Zatreti udelat neco s odrazejici se horni deskou palubky v celnim skle. A za ctvrte az za desate spoustu dalsich drobnosti, co me stvaly a daly se dobre udelat s rozdelanym autem.
Vsechno slo pryc, na novou konzoli jsem postupne vsechno navesil a vsechny spoje jsem polepoval tesnenim pripadne paskou, aby nikdy nic nevrzalo. Fotky nemam. Pouzivam telefon jako lampicku, kdyz delam neco na aute, a asi jsem ho nejak zalehl, nebo na nej pustil kladivko nebo co. Praskl displej. Prisel jsem o fotky, ktere jsem chtel pouzit pri zpetnem sestavovani. Hlavne jsem ale byl smutny, ze jsem prisel o lampicku. Vysledek:
Konzole drzi a je krasna. Splichnul jsem ji matnou cernou, protoze byla ze svetleho introse.
Automaticka klima zlobila, dneska jsem tam definitivne nainstaloval manual a asi na to na nejakou dobu kaslu. Vice zde https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=55238
Horni palubovka se odrazi. Min, ale odrazi. Jedine reseni je asi cerny neleskly hadr.
Skore 1:2.
Nevrzajici palubovka je super vec. Kdyz jsem se jel poprvy projet, mel jsem pocit, ze je auto kompaktnejsi a ze se nerozpada. Neco jako kdyz clovek vymeni spatny veci na naprave a najednou cely auto drzi u sebe, nic nemlati, vsechno vykreje.. Pocit k nezaplaceni:) Znovu hubu od ucha k uchu:)
Dalsi drobnosti, co se svezly..
Z telefonu jsem volal jednou pred tremi lety. Od te doby jenom obcas pipnul, aby upoutal moji pozornost. Ted uz se nesnazi. Z devitky jsem okoukal chytre reseni. V papundeklu, co je u noh ridice a spolujezdce je na lampicku vyriznuta drazka, takze jde vydelat, aniz by se vycvakavala z kontaktu. Coz me vzdycky stvalo. Ale chapu, ze ne vsichni tam lezou nedeli co nedeli. Ja to kazdopadne ocenil. Taky jsem predelal spotrebice na zasuvkach. Pod radiem mam ted navic schovanou zasuvku na dobijeni navigace. V zadnim panelu u zapalovace jsem upgradoval usbcko na napajeni mobilu. Mam usb primo v tom panelu. To je dost dobra vec, ted jsem to jeste lip vyresil. Co jeste chci udelat, zabudovat pod loketku do toho kastliku nekam voltmetr. Nebude na ocich, ale kdyz budu mit zajem, snadno muzu zkontrolovat baterku.
A dneska jsem mel superden. Jednak jsem changnul klimu zpatky na manual, takze uz mi do xichtu permanentne nefici horkej vzduch. Spravil jsem papundekly spolujezdce a ridice, ktery padaly na nohy. Nytovaci kleste - muj nejlepsi kamarad. Vymenil jsem vyvevu za necvakajici. Dlouho jsem se vymeny obaval, hlavne spodniho sroubu. Opet se ale potvrdilo, ze neni spatny mit totez naradi vickrat. Trochu jsem si zaspinil ruce, tak jsem rovnou vymenil olej, at se nemusim myt dvakrat.
A za odmenu jsem prezul na letni (konecne!). Auto ted mesic spis stalo nez jezdilo, mel jsem ho furt rozkopany, tak me kola moc netrapily. A tak kdyz ted vidim, jak jsou krasny.. Parada.
Na zaver rucni myti.
Dela mi radost.
Naposledy upravil(a) ms231 dne 05 čer 2016 13:35, celkem upraveno 2 x.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#28 ms231 | Pohřebák V70I | Brňák 960
Ty volve,tak že prej já jsem masochista
Tý autoklimy je fakt škoda,nicméně určitě sem postni ty usbčka a zásuvku na navi.
Moc pěkná práce
Tý autoklimy je fakt škoda,nicméně určitě sem postni ty usbčka a zásuvku na navi.
Moc pěkná práce
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 952
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#29 ms231 | Pohřebák V70I | Brňák 960
Zasuvka na navigaci je schovana pod radiem. Neni venku. Se mi prave nelibi, kdyz mam v aute vsude kable. Driv jsem ji mel pod spinacem svetel, draty jsem k ni vedl od tunelu. Ted jsem chtel draty zkratit, protoze je to zbytecny, tak jsem ji dal pod radio.
Na nabijeni pres usbcko jsem mel driv zasuvku nekde pod ruckou a drat k zadnimu panelu. Vypadalo to zvenku stejne jako ted. Ted jsem nabijecku rozdelal a dal to rovnou do panelu, zasuvku vyhodil. A se soucasnym stavem jsem konecne spokojeny:) Taky mi prijde fajn mit kabel tazeny dopredu k telefonu zezadu. I kdyz se to nezda, tak je to idealni, protoze kdyz mas kabel v drzaku, vede ti kabel mezi sedackou a tunelem k drzaku, neprekazi. Kdyz si vezmes telefon do ruky, tak se ti pod rukou zvedne kabel, opet neprekazi a kdyz telefon odlozis, tak se ti kabel sam zase slozi na svoje misto:)
Na nabijeni pres usbcko jsem mel driv zasuvku nekde pod ruckou a drat k zadnimu panelu. Vypadalo to zvenku stejne jako ted. Ted jsem nabijecku rozdelal a dal to rovnou do panelu, zasuvku vyhodil. A se soucasnym stavem jsem konecne spokojeny:) Taky mi prijde fajn mit kabel tazeny dopredu k telefonu zezadu. I kdyz se to nezda, tak je to idealni, protoze kdyz mas kabel v drzaku, vede ti kabel mezi sedackou a tunelem k drzaku, neprekazi. Kdyz si vezmes telefon do ruky, tak se ti pod rukou zvedne kabel, opet neprekazi a kdyz telefon odlozis, tak se ti kabel sam zase slozi na svoje misto:)
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 952
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#30 ms231 | Pohřebák V70I | Brňák 960
A voltmetr.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 948
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Range Rover V8
#31 ms231 | Pohřebák V70I | Brňák 960
Tak ten voltmeter je docela chytrá věc a líbí se mi, jak to decentně schováváš.
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#32 ms231 | Pohřebák V70I | Brňák 960
Pěkná práce
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 92
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 l TDI 1998, S60 2008 2.4D
#33 ms231 | Pohřebák V70I | Brňák 960
Prosimte jakej je povoz na titanech v tdicku? Resim dilema jestli 17 titany ci 16 satelity hold
_________________
V70 1998 TDI charlottka M/T MSA 15.7 kat off, egr off, chip 119kw 374Nm.
Otcova S60 2008 M/T 2.4D 120kw
Motorka Kawasaki Z900 Lucy
V70 1998 TDI charlottka M/T MSA 15.7 kat off, egr off, chip 119kw 374Nm.
Otcova S60 2008 M/T 2.4D 120kw
Motorka Kawasaki Z900 Lucy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 952
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#34 ms231 | Pohřebák V70I | Brňák 960
Tvrdej:) Ale aspon ti nezatuhnou srouby na ramenech, protoze je menis jako divej..
Ale ted bez prehaneni. Kdyz vymetes diru, tak zaupis. Mam navic novy tlumice a jak je auto na predku tezky, tak to jsou slupky. Levy rameno menim po 30000km, pravy jsem uz 50000km nemenil. Coz je asi castejs nez na sestnactkach.A jak je to tvrdy, tak to taky delalo randal v palubovce. Vrzani, skripani, rany. Ale vytlumil jsem ji, ted uz to nevadi.
Jeden cas jsem vazne zvazoval prejit na 16. Jednak komfort a uspora, zaroven jsem nemel zadny kola, co muzu mit podle technicaku na aute. Ale asi jsem za ne chtel moc, tak jsem je radsi zlegalizoval a jezdim na nich. Je totiz jedna vec, na kterou si clovek snadno zvykne, ze se o dost posune hranice, kdy se auto utrhne a vubec je necitelny v zatackach. Na sedmnactkach tomu muzu o dost vic verit.
Ale ted bez prehaneni. Kdyz vymetes diru, tak zaupis. Mam navic novy tlumice a jak je auto na predku tezky, tak to jsou slupky. Levy rameno menim po 30000km, pravy jsem uz 50000km nemenil. Coz je asi castejs nez na sestnactkach.A jak je to tvrdy, tak to taky delalo randal v palubovce. Vrzani, skripani, rany. Ale vytlumil jsem ji, ted uz to nevadi.
Jeden cas jsem vazne zvazoval prejit na 16. Jednak komfort a uspora, zaroven jsem nemel zadny kola, co muzu mit podle technicaku na aute. Ale asi jsem za ne chtel moc, tak jsem je radsi zlegalizoval a jezdim na nich. Je totiz jedna vec, na kterou si clovek snadno zvykne, ze se o dost posune hranice, kdy se auto utrhne a vubec je necitelny v zatackach. Na sedmnactkach tomu muzu o dost vic verit.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#35 ms231 | Pohřebák V70I | Brňák 960
od koho máš ta ramena? nechce se mi věřit, že by takhle málo vydržel lemforder, byť na 17"...
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 952
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#36 ms231 | Pohřebák V70I | Brňák 960
No prave.. za cenu originálu 2x Meyle (v jednom vyhlášeném servisu). Příště půjde lemforder.
A mohl jsem to tam napsat rovnou, protože tady na značce zalezi!
A mohl jsem to tam napsat rovnou, protože tady na značce zalezi!
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 952
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#37 ms231 | Pohřebák V70I | Brňák 960
Tak kde jsme to skoncili.. cerven 2016.
Svec. Jednou mi na dalnici zustalo v ruce zrcatko:) Zatuhl kloubek a ja byl zrovna pri sile. Nouzove jsem to opravil kloubkem ze zrcatka z Punta. A je tam samozrejme dodnes:D
Svec. Jednou mi na dalnici zustalo v ruce zrcatko:) Zatuhl kloubek a ja byl zrovna pri sile. Nouzove jsem to opravil kloubkem ze zrcatka z Punta. A je tam samozrejme dodnes:D
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 952
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#38 ms231 | Pohřebák V70I | Brňák 960
Vymena hadic.
Tahle zterela hadicka sla taky pryc. Bohuzel nova ze skandixu nevydrzela ani instalaci. A zase hotfix, hadickou, co vypada jak zahradni. Rad bych ji vymenil, ale nevim za co, kdyz nova praskne hned.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 952
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#39 ms231 | Pohřebák V70I | Brňák 960
Zamek patych dveri a plastova trubicka oka. Trubicka se casem (15+ let) vydroli a dvere pak nejde zavrit, furt odskakujou. Nejaky Brnak rikal, ze ji vytiskne na 3D tiskarne. Nevytiskl, opet kus zahradni hadicky a dvere i pri jemnem dovreni zacvaknou a drzi. Zas to mel byt hotfix, ale je tam uz druhym rokem.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 952
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#40 ms231 | Pohřebák V70I | Brňák 960
Priprava na technickou v unoru 2017 zacala uz v rijnu. Mam (a mel jsem) dvoje kola R17 205/45 a R16 205/55. ani jedny jsem nemel v tp. Takze klasika, nejdriv Daehne, nepomohl.
Zvazoval jsem i prechod na sestnactky, co tam maji byt, ale titany (za cenu titanu) nikdo nechtel, takze jsem se rozhodl zlegalizovat kola pres Dekru.
Priprava spocivala jenom v dodelani upadlyho dorazu na rameni. S upadlym dorazem jedno kolo drelo a to by asi fakt neproslo:) Rozdil, jestli to mam v tp nebo nemam v tp, je 3050Kc a jeden den dovoleny. Jedna se jenom o papirovanicko s jistym vysledkem. A tady je: A 33.-35. radek v tp: Technickou jsem stejne neudelal. Kola si nafotil a ok, nelibily se mu ale folie na bocnich oknech kufru a na patych dverich. Zaroven zalomcoval pri kontrole svetel motorkem, prekvapive se zachvela hrana, kam svetlo svitilo, napsal neseriditelne. Pak mi dlouho v rohu u stolecku ukazoval, co jsem porusil za paragrafy a protoze mi z kapsicky nic nevypadlo, jel jsem domu. Folie sly pryc, priste vse ok. Na dva roky klid.
Zvazoval jsem i prechod na sestnactky, co tam maji byt, ale titany (za cenu titanu) nikdo nechtel, takze jsem se rozhodl zlegalizovat kola pres Dekru.
Priprava spocivala jenom v dodelani upadlyho dorazu na rameni. S upadlym dorazem jedno kolo drelo a to by asi fakt neproslo:) Rozdil, jestli to mam v tp nebo nemam v tp, je 3050Kc a jeden den dovoleny. Jedna se jenom o papirovanicko s jistym vysledkem. A tady je: A 33.-35. radek v tp: Technickou jsem stejne neudelal. Kola si nafotil a ok, nelibily se mu ale folie na bocnich oknech kufru a na patych dverich. Zaroven zalomcoval pri kontrole svetel motorkem, prekvapive se zachvela hrana, kam svetlo svitilo, napsal neseriditelne. Pak mi dlouho v rohu u stolecku ukazoval, co jsem porusil za paragrafy a protoze mi z kapsicky nic nevypadlo, jel jsem domu. Folie sly pryc, priste vse ok. Na dva roky klid.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 952
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#41 ms231 | Pohřebák V70I | Brňák 960
Mel jsem trochu problem s mlzenim oken. Kdyz to bylo dost podezrely, odhodlal jsem se sundat koberec a ejhle..
Novy radiator. Pri vymene radiatoru se rozpadla plastova spojka, co tvori predel mezi kabinou a motorovym prostorem. Nahradil jsem ji gumovou hadici na chladici kapalinu. Prijde mi to jako mnohem lepsi reseni. Vysledek? Po prvnim kilometru uz topim.
bylo to tam uz pekne zarostly:)Novy radiator. Pri vymene radiatoru se rozpadla plastova spojka, co tvori predel mezi kabinou a motorovym prostorem. Nahradil jsem ji gumovou hadici na chladici kapalinu. Prijde mi to jako mnohem lepsi reseni. Vysledek? Po prvnim kilometru uz topim.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 952
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#42 ms231 | Pohřebák V70I | Brňák 960
Dalsi vyroci.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 952
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#43 ms231 | Pohřebák V70I | Brňák 960
Vymena vakuovky. Klepala, vadilo mi to. Koupil jsem na foru od jednoho clena zanovni. Dosla mi striknuta vakuovka sprejem.. no.. dobre, ok.. po rozebrani:
..mela krapet ozvejkany tesneni. Asi samo domo repas a hned z ni byla zanovni. Ze dvou jsem udelal jednu, zatim neklepe._________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 952
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#44 ms231 | Pohřebák V70I | Brňák 960
Konec roku 2016. Vanoce jsou tady.
A jeste prvni zima na novych kolech - vysnena perfa!
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
#45 ms231 | Pohřebák V70I | Brňák 960
Tie medovniky su super
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 952
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#46 ms231 | Pohřebák V70I | Brňák 960
Vymena vysousece klimatizace.
Prisel jsem na to tak, ze dva dny potom, co mi v servisu testovali tesnost a pak mi ji dali doplna, byla prazdna. A jak uz to byva, jednu vec se da doporadku, dalsi se pokazi. Ulomily se mi drzaky spodniho deklu chladicu. Tak je vic "punk"..
Prisel jsem na to tak, ze dva dny potom, co mi v servisu testovali tesnost a pak mi ji dali doplna, byla prazdna. A jak uz to byva, jednu vec se da doporadku, dalsi se pokazi. Ulomily se mi drzaky spodniho deklu chladicu. Tak je vic "punk"..
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 952
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#47 ms231 | Pohřebák V70I | Brňák 960
Dlouhe studene starty.
Reseni:
1) nahrazeni pruhledne hadicky (s bublinkou) gumovou - nepomohlo
2) serizeni predvstriku - asi pomohlo
3) vymena stop ventilu - teprve probehne
Pred: Po (AutoKelly tuzing style): Cidlo jeste ceka na svou chvili: A co se pokazilo navic - urval jsem drzak merky oleje. Nastesti to slo fixnout:
Reseni:
1) nahrazeni pruhledne hadicky (s bublinkou) gumovou - nepomohlo
2) serizeni predvstriku - asi pomohlo
3) vymena stop ventilu - teprve probehne
Pred: Po (AutoKelly tuzing style): Cidlo jeste ceka na svou chvili: A co se pokazilo navic - urval jsem drzak merky oleje. Nastesti to slo fixnout:
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 952
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#48 ms231 | Pohřebák V70I | Brňák 960
Vymena intercooleru.
Intercooler byl zablity od oleje, sahara zablita a olej se rozprasoval vsude po motoru.
Z tech dvou sroubu drzicich chladic, co nejdou nikdy povolit, se jeden ukroutil, druhy jsem musel odvrtat. A kdyz jsem to mel rozdelane, rovnou jsem vymenil tesneni na vakuovce, co jsem mel nachystane pro vhodnou prilezitost na skladku.
Intercooler byl zablity od oleje, sahara zablita a olej se rozprasoval vsude po motoru.
Z tech dvou sroubu drzicich chladic, co nejdou nikdy povolit, se jeden ukroutil, druhy jsem musel odvrtat. A kdyz jsem to mel rozdelane, rovnou jsem vymenil tesneni na vakuovce, co jsem mel nachystane pro vhodnou prilezitost na skladku.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1357
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#49 ms231 | Pohřebák V70I | Brňák 960
U tebe mě baví, že dlooouuho nic a pak tady vysypeš z rukávu kopec práce. Každopádně - dobrá práce.
Naposledy upravil(a) f.e.e.t dne 15 črc 2018 20:35, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 952
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#50 ms231 | Pohřebák V70I | Brňák 960
Nj, pocitac snese hodne. V realu se clovek musi vzpruzit k dalsimu vykonu a to vzdycky chvili trva:)
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 48 Odpovědi
- 3164 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Krumpl
-
- 1 Odpovědi
- 458 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Krystof P.
-
- 17 Odpovědi
- 1581 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od M4jky
-
- 7 Odpovědi
- 818 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od studak
-
- 24 Odpovědi
- 5366 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tomik T5