Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 1898
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#276 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Takže když máš poslední dílek tak už se nezobrazí žádná další výstraha s minimálním dojezdem a zdechne to?
To já myslel že tam začne něco svítit - dojezd vypne ,ale budeš tam mít 10-20km garantovaných.
Tak to tedy nic moc a navíc ukazatel paliva je zrovna dost hrubý. Zatím každé auto co jsem měl mělo výstrahu na reservu dvoufázovou a i když byla nula tak to jelo.
Dobře žes to vyzkoušel Brzo bych možná dopadl stejně.
EDIT : teď to čtu ještě jednou a rezerva je tedy také normálně dvoufázová jenže na nic když to zdechne jak zčervená - když natankuješ tak ukazuje přesně?
Jestli by to nešlo překalibrovat protože takhle to přece nemůže být normální - nebo snad ano?
To já myslel že tam začne něco svítit - dojezd vypne ,ale budeš tam mít 10-20km garantovaných.
Tak to tedy nic moc a navíc ukazatel paliva je zrovna dost hrubý. Zatím každé auto co jsem měl mělo výstrahu na reservu dvoufázovou a i když byla nula tak to jelo.
Dobře žes to vyzkoušel Brzo bych možná dopadl stejně.
EDIT : teď to čtu ještě jednou a rezerva je tedy také normálně dvoufázová jenže na nic když to zdechne jak zčervená - když natankuješ tak ukazuje přesně?
Jestli by to nešlo překalibrovat protože takhle to přece nemůže být normální - nebo snad ano?
Naposledy upravil(a) Munga dne 03 pro 2019 22:04, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#277 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
No vidíte chlapci a já už několikrát nenastartoval, když byl dojezd 160 km. Ani nevím jestli moje Volvo má nějakou kontrolku na rezervu v nádrži, páč se mi ještě nikdy nerozsvítila.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#278 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Tak to moc nepotěší. S V40 jsem najel ještě as 25km, když jsem na displeji viděl dojezd ---. A dojej jsem, nezhaslo to
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#279 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Munga píše:Takže když máš poslední dílek tak už se nezobrazí žádná další výstraha s minimálním dojezdem a zdechne to?
To já myslel že tam začne něco svítit - dojezd vypne ,ale budeš tam mít 10-20km garantovaných.
Tak to tedy nic moc a navíc ukazatel paliva je zrovna dost hrubý. Zatím každé auto co jsem měl mělo výstrahu na reservu dvoufázovou a i když byla nula tak to jelo.
Dobře žes to vyzkoušel Brzo bych možná dopadl stejně.
EDIT : teď to čtu ještě jednou a rezerva je tedy také normálně dvoufázová jenže na nic když to zdechne jak zčervená - když natankuješ tak ukazuje přesně?
Jestli by to nešlo překalibrovat protože takhle to přece nemůže být normální - nebo snad ano?
Ukazuje přesně a odpovídá to, jen ta poslední fáze je nevychytaná...
Každý dílek odpovídá 150km a více podle stylu jízdy. (jen při plné mám první dílek na 250km, ale to je dáno tím že to o pět litrů přeplňuju, jinak od vystřelení pistole je taky na 150km)
Ještě když se rozsvítila červená čárka a pomlčky, tak jsem si říkal, dobrý-od teď mám ještě tak 20km a pumpu mám před sebou 10km, to vyjde v pohodě... a pak to hned kleklo, naštěstí v místě kde se staví dálnice a mohl jsem to setrvačností poslat na rozestavěný úsek a nepřekážel provozu který byl v tu chvíli docela silný...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 53
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#280 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Ideální způsob jak si odpravit palivové čerpadlo v nádrži.
Já osobně tankují, když je v nádrži 1/4 někdy i dříve.
Já osobně tankují, když je v nádrži 1/4 někdy i dříve.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#281 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Ja snad jeste nemel nikdy ani rezervu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#282 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Já se běžně taky držím pořád mezi 1/4 a plnou, ale na druhou stranu jsem rád že jsem to zkusil.
To se že mi dojde palivo se stane maximálně jednou za deset let...
To se že mi dojde palivo se stane maximálně jednou za deset let...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 1898
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#283 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
To je pravda že čerpadlo není rádo, ale někdy se prostě stane. Mě tedy spodní půlka nádrže mizí podstatně rychleji než horní což mi dělalo snad každé auto, ale na Volvu je to nejzřetelnější.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#284 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Nemoc na kterou trpí tato Volva je odstraněna.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#285 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
266.000km
Dnes výměna poškozeného čelního skla u R-Speeda v Náchodě.
Už jsem úplně zapomněl jaké to je vidět z auta při jízdě proti slunci jako by tam žádné okno nebylo...
Jen už teď vím že limit připojištění 10.000Kč u mého okna (dešťák, City Safety, výhřev) je fakt málo a pro příště to bude chtít zvednout...
R-Speed mi půjčil na mezičas náhradní V70 a kdybych neviděl že má 430tkm najeto, tipoval bych mu podle jízdního projevu mnohem méně.
Dnes výměna poškozeného čelního skla u R-Speeda v Náchodě.
Už jsem úplně zapomněl jaké to je vidět z auta při jízdě proti slunci jako by tam žádné okno nebylo...
Jen už teď vím že limit připojištění 10.000Kč u mého okna (dešťák, City Safety, výhřev) je fakt málo a pro příště to bude chtít zvednout...
R-Speed mi půjčil na mezičas náhradní V70 a kdybych neviděl že má 430tkm najeto, tipoval bych mu podle jízdního projevu mnohem méně.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#286 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
267.000km
mohlo by to být psáno pod heslem když se nedaří...
Jak už jsem zmínil v některém jiném tématu zde, trápilo mě poklepávání od přední nápravy a byl jsem odhodlán udělal na předních tlumičích horní uložení s ložiskem.
Tím si ale před nedávnem neúspěšně prošel uživatel Munga a tak jsem zjišťoval co a jak dál...
Dozvěděl jsem se od pár lidí že na vině může být i tlumič, ačkoli není vyteklý, tak může mít vůle a klepat.
A tak padla volba to udělat všechno (uložení s ložisky, tlumiče, prachovky, dorazy a gumy mezi tlumič a pružinu a mezi pružinu a horní uložení), původní zůstanou jen pružiny když budou tedy v pohodě.
Ale když už udělám předek, tak udělám i zadek... volba padlo na tlumiče a horní uložení... Vše objednáno...
Tlumiče Sachs, dorazy a prachovky KYB, ložiska SKF, horní uložení přední Lemforder, horní uložení zadní Monroe.
Od kolegy v práci jsem si půjčil stahováky domácí výroby... nevypadají na to, ale fakt jsou dobrý.
Začal jsem pravým předním kolem, šlo to dobře, tlumič venku během chvilky, pružina stažena v pohodě, sestava také rozebrána během chvilky, pružina přehozena na druhou sestavu a vrácení do auta... prostě dokonalost.
Druhý den jsem se pustil do druhé strany.
Opět vyndání tlumiče během chvilky, pružina také stažena... problém nastal při povolování středové matice... absolutně nešla povolit a na řadu přišla flexa a destruktivní rozborka s cílem zachránit jediné - pružinu... to se povedlo a tak pružina přehozena opět na druhou sestavu, následovalo vrácení do auta.
A pak jsem se všimnul že je kloub poloosy u převodovky nějaký divný, vyosený a při otáčení v něm lupalo.
Takže bylo jasné že s tímto jsem nemohl jezdit a muselo se to stát při výměně tlumiče.
Dále jsem chtěl shodit čep ramene z těhlice, to se mi absolutně nepovedlo a tak jsem musel opět sundat tlumič z těhlice a povolit poloosu a vyndat ji z těhlice.
Dále vypuštění oleje převodovky a vyndání poloosy ven z auta. Po sundání manžety se to rozpadlo a vypadla na mě klec ložiska a šest kuliček.
Následující čtyři hodiny jsem nakonec úspěšně skládal kloub zpátky dohromady, následovalo vrácení do převodovky, opatrně do těhlice a nasazení na tlumič, nalití oleje a bylo druhé kolo konečně hotové.
Pak jsem se ještě vrátil pro jistotu na pravou stranu jestli se tam něco s poloosou nestalo taky, ale naštěstí to tam bylo v pořádku...
No nic a jdeme na zadek, už když jsem sundal kolo, tak ten tlumič vypadal masivnější než ty co jsem koupil.
Proběhla demontáž starého tlumiče.
Namontoval jsem nový a během pár minut tam zase vrátil ten starý a ten tam už zůstane.
Během těch pár minut jsem totiž zjistil že moje auto nemá na zadku standartní tlumiče, ale nivomaty.
Pro standartní tlumiče bych musel vyměnit ještě pružiny za standartní, pak by to šlo aplikovat. Ale na to kašlu, klepání šlo ze předku.
Po projížďce to duté tupé klepání zmizelo, takže účel splněn... Alespoň něco...
A zadní uložení a tlumiče vrátím eshopu ve 14 denní lhůtě pro vrácení.
Chybama se člověk učí...
mohlo by to být psáno pod heslem když se nedaří...
Jak už jsem zmínil v některém jiném tématu zde, trápilo mě poklepávání od přední nápravy a byl jsem odhodlán udělal na předních tlumičích horní uložení s ložiskem.
Tím si ale před nedávnem neúspěšně prošel uživatel Munga a tak jsem zjišťoval co a jak dál...
Dozvěděl jsem se od pár lidí že na vině může být i tlumič, ačkoli není vyteklý, tak může mít vůle a klepat.
A tak padla volba to udělat všechno (uložení s ložisky, tlumiče, prachovky, dorazy a gumy mezi tlumič a pružinu a mezi pružinu a horní uložení), původní zůstanou jen pružiny když budou tedy v pohodě.
Ale když už udělám předek, tak udělám i zadek... volba padlo na tlumiče a horní uložení... Vše objednáno...
Tlumiče Sachs, dorazy a prachovky KYB, ložiska SKF, horní uložení přední Lemforder, horní uložení zadní Monroe.
Od kolegy v práci jsem si půjčil stahováky domácí výroby... nevypadají na to, ale fakt jsou dobrý.
Začal jsem pravým předním kolem, šlo to dobře, tlumič venku během chvilky, pružina stažena v pohodě, sestava také rozebrána během chvilky, pružina přehozena na druhou sestavu a vrácení do auta... prostě dokonalost.
Druhý den jsem se pustil do druhé strany.
Opět vyndání tlumiče během chvilky, pružina také stažena... problém nastal při povolování středové matice... absolutně nešla povolit a na řadu přišla flexa a destruktivní rozborka s cílem zachránit jediné - pružinu... to se povedlo a tak pružina přehozena opět na druhou sestavu, následovalo vrácení do auta.
A pak jsem se všimnul že je kloub poloosy u převodovky nějaký divný, vyosený a při otáčení v něm lupalo.
Takže bylo jasné že s tímto jsem nemohl jezdit a muselo se to stát při výměně tlumiče.
Dále jsem chtěl shodit čep ramene z těhlice, to se mi absolutně nepovedlo a tak jsem musel opět sundat tlumič z těhlice a povolit poloosu a vyndat ji z těhlice.
Dále vypuštění oleje převodovky a vyndání poloosy ven z auta. Po sundání manžety se to rozpadlo a vypadla na mě klec ložiska a šest kuliček.
Následující čtyři hodiny jsem nakonec úspěšně skládal kloub zpátky dohromady, následovalo vrácení do převodovky, opatrně do těhlice a nasazení na tlumič, nalití oleje a bylo druhé kolo konečně hotové.
Pak jsem se ještě vrátil pro jistotu na pravou stranu jestli se tam něco s poloosou nestalo taky, ale naštěstí to tam bylo v pořádku...
No nic a jdeme na zadek, už když jsem sundal kolo, tak ten tlumič vypadal masivnější než ty co jsem koupil.
Proběhla demontáž starého tlumiče.
Namontoval jsem nový a během pár minut tam zase vrátil ten starý a ten tam už zůstane.
Během těch pár minut jsem totiž zjistil že moje auto nemá na zadku standartní tlumiče, ale nivomaty.
Pro standartní tlumiče bych musel vyměnit ještě pružiny za standartní, pak by to šlo aplikovat. Ale na to kašlu, klepání šlo ze předku.
Po projížďce to duté tupé klepání zmizelo, takže účel splněn... Alespoň něco...
A zadní uložení a tlumiče vrátím eshopu ve 14 denní lhůtě pro vrácení.
Chybama se člověk učí...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#287 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Pokračování hesla když se nedaří...
Netrvalo ani 300km a klepání je zpět.
Takže tlumiči to sice nebylo, ale tak výměna jim určitě už prospěla po těch kilometrech.
Další krokem bude výměna rejdových čepů a při tom zkouška vůle kloubu řídící axiální tyčky.
Rejdový čep sice nemá absolutně žádnou vůli žádným směrem, ale při kývání do krajních poloh z něj jde kovový zvuk.
Při srovnání s čepy na 206cc jsou tyto čepy absolutně tiché... loni jsem je měnil.
Takže si myslím že tentokrát jsem už snad na správné stopě...
Netrvalo ani 300km a klepání je zpět.
Takže tlumiči to sice nebylo, ale tak výměna jim určitě už prospěla po těch kilometrech.
Další krokem bude výměna rejdových čepů a při tom zkouška vůle kloubu řídící axiální tyčky.
Rejdový čep sice nemá absolutně žádnou vůli žádným směrem, ale při kývání do krajních poloh z něj jde kovový zvuk.
Při srovnání s čepy na 206cc jsou tyto čepy absolutně tiché... loni jsem je měnil.
Takže si myslím že tentokrát jsem už snad na správné stopě...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 53
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#288 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Zkus uložení předního stabilizatoru, příští týden je budu měnit Smidczemu, taky se mu vrátilo klepání.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#289 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Uložení se ani nehne.
čep taky vypadá bez vůle, žádné pohyby nemá, ale v krájních polohách jde kov na kov... ¨
Uvidím až budu mít nový a vyndám ho jak bude vypadat.
Dělají to obě strany.
čep taky vypadá bez vůle, žádné pohyby nemá, ale v krájních polohách jde kov na kov... ¨
Uvidím až budu mít nový a vyndám ho jak bude vypadat.
Dělají to obě strany.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#290 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
268.000km
na autě jsou nové rejdové čepy, nakonec jsem koupil Lemforder, hýbou se o poznání více ztuha než původní originály na autě.
Při výměně jsem ještě zkoušel vůle axiálních tyček řízení a nic špatného jsem nezjistil, tak snad jsou a budou dobré.
Po výměně tlumičů jsem měl solidně naladěnou sbíhavost a tak jsem šel stylem přesného odpočítání počtu závitů natočení nového čepu stejným počtem závitů s tím že to bude úplně stejně dokonale...
No.... není tomu tak a není čep jako čep... auto bylo neskutečně sbíhavé.
A tyto nové čepy jsem musel každý o další dva závity zašroubovat, aby byla sbíhavost zase dobrá.
Zda výměna pomohla či nikoli napíšu až po nějakých km, protože u tlumičů jsem si byl na 100% jistý že to pomohlo a po pár stovkách km se klepání vrátilo...
na autě jsou nové rejdové čepy, nakonec jsem koupil Lemforder, hýbou se o poznání více ztuha než původní originály na autě.
Při výměně jsem ještě zkoušel vůle axiálních tyček řízení a nic špatného jsem nezjistil, tak snad jsou a budou dobré.
Po výměně tlumičů jsem měl solidně naladěnou sbíhavost a tak jsem šel stylem přesného odpočítání počtu závitů natočení nového čepu stejným počtem závitů s tím že to bude úplně stejně dokonale...
No.... není tomu tak a není čep jako čep... auto bylo neskutečně sbíhavé.
A tyto nové čepy jsem musel každý o další dva závity zašroubovat, aby byla sbíhavost zase dobrá.
Zda výměna pomohla či nikoli napíšu až po nějakých km, protože u tlumičů jsem si byl na 100% jistý že to pomohlo a po pár stovkách km se klepání vrátilo...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#291 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Rozměrům čepů nevěřím a dělám to tak, že si na tyčku udělám rysku a změřím si délku ke středu hlavice. To je asi nejpřesnější co se dá udělat, ale stejně by to chtělo změřit mašinkou.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#292 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Jojo, jak je to jiný výrobce, tak má jinou délku čepu...
Na měření mašinkou jsem nikdy s žádným autem nebyl a nikdy jsem neměl s geometrií problém.
Já si vystačím s 1,5 metrovým rovným hliníkovým jeklem (vodováha), fixa, metr, klíče na seřizování a auto zaparkované na rovině.
Na měření mašinkou jsem nikdy s žádným autem nebyl a nikdy jsem neměl s geometrií problém.
Já si vystačím s 1,5 metrovým rovným hliníkovým jeklem (vodováha), fixa, metr, klíče na seřizování a auto zaparkované na rovině.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#293 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Tak to vypadá že skutečně výměna rejdových čepů pomohla.
Auto ztichlo a to duté klepání už není.
Teď pro změnu slyším něco jiného zase... Ale to zdaleka není tak hrozné.
Nicméně si pohrávám s myšlenkou když už jsem toho tolik vyměnil, tak to dorazit a dát tam ještě nová ramena komplet se silenbloky ....
Auto ztichlo a to duté klepání už není.
Teď pro změnu slyším něco jiného zase... Ale to zdaleka není tak hrozné.
Nicméně si pohrávám s myšlenkou když už jsem toho tolik vyměnil, tak to dorazit a dát tam ještě nová ramena komplet se silenbloky ....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 53
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#294 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Smidcemu taky něco bouchalo / klepalo a byly to tyčky stabilizátoru. Jedna úplně KO, klepala i v ruce. Ale měnili jsme rovnou i uložení předního stabíku.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#295 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Tyčky jsou na autě "zánovní", dal jsem tam nové když jsem dělal brzdy.
Uložení stabilizátoru je zatím původní.
Každopádně předchozí S80 měla na ramenou výměnné silenbloky a čepy.
Tady na novějším MY se už zřejmě "poučili" od Frantíků (mám to tak i na 206CC) a čep je nedílnou součástí ramena a je to v prodeji rovnou i se silenbloky komplet.
Uložení stabilizátoru je zatím původní.
Každopádně předchozí S80 měla na ramenou výměnné silenbloky a čepy.
Tady na novějším MY se už zřejmě "poučili" od Frantíků (mám to tak i na 206CC) a čep je nedílnou součástí ramena a je to v prodeji rovnou i se silenbloky komplet.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#296 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Aktuálně mám na Volvu dojezd téměř 6.000km...
Levnější už to nebude, očekávám že zítra nebo v pátek proběhne už i první zdražování nafty...
Tak proč si neudělat trošku zásobu když jsou prázdné nádoby...
Nasr*l jsem pár lidí ve frontě na Onu na Krupý u Rakovníka a nechal tam přes 6.000kč...
plná do auta a 220 litrů v kufru...
Levnější už to nebude, očekávám že zítra nebo v pátek proběhne už i první zdražování nafty...
Tak proč si neudělat trošku zásobu když jsou prázdné nádoby...
Nasr*l jsem pár lidí ve frontě na Onu na Krupý u Rakovníka a nechal tam přes 6.000kč...
plná do auta a 220 litrů v kufru...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#297 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 53
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#298 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
To ses mohl zastavit, byl jsi ode mě 13km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#299 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
269.000km
Tak jsem si nakonec pohrál s myšlenkou vyměnit i ta ramena...
Myslím že dobré rozhodnutí... ačkoli dle stk a i mě když jsem za to bral pajsrer to bylo v pohodě bez vůle, po vyndání si už myslím něco jiného...
v tu chvíli na obou ramenech má už velký silenblok trochu vůle, malý je celkem dobrý a čep je totálně na sračk…
Jelikož mám už model kde nejde měnit čep samostatně, chtěl jsem něco co vydrží... proto ramena meyle HD by snad měla být jistota. Tam se ty nové silenbloky ani nehnou.
Po včerejšku mám zatím hotovu stranu řidiče, dnes udělám druhou.. byla nečekaná komplikace, opět jsem byl línej si povolit poloosu z těhlice (minuta práce navíc) a opět jsem si vytrhnul kloub poloosy. Tentokrát už to umím, a tak rozborka a zborka kloubu komplet do hodiny hotova.
Dnes dorazím druhou stranu, udělám opět geometrii a uvidím co to bude dělat za jízdy...
štve mě kterým směrem to jde... na předchozí s80 jsem měnil čepy samostatně na třech šroubkách za pár stovek... tady je to v kuse s ramenem za pár tisíc.
Tak jsem si nakonec pohrál s myšlenkou vyměnit i ta ramena...
Myslím že dobré rozhodnutí... ačkoli dle stk a i mě když jsem za to bral pajsrer to bylo v pohodě bez vůle, po vyndání si už myslím něco jiného...
v tu chvíli na obou ramenech má už velký silenblok trochu vůle, malý je celkem dobrý a čep je totálně na sračk…
Jelikož mám už model kde nejde měnit čep samostatně, chtěl jsem něco co vydrží... proto ramena meyle HD by snad měla být jistota. Tam se ty nové silenbloky ani nehnou.
Po včerejšku mám zatím hotovu stranu řidiče, dnes udělám druhou.. byla nečekaná komplikace, opět jsem byl línej si povolit poloosu z těhlice (minuta práce navíc) a opět jsem si vytrhnul kloub poloosy. Tentokrát už to umím, a tak rozborka a zborka kloubu komplet do hodiny hotova.
Dnes dorazím druhou stranu, udělám opět geometrii a uvidím co to bude dělat za jízdy...
štve mě kterým směrem to jde... na předchozí s80 jsem měnil čepy samostatně na třech šroubkách za pár stovek... tady je to v kuse s ramenem za pár tisíc.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 53
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#300 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Parádní práce.
Koukám rovnou i uložení stabiku co? Jaký to byl nakonec průměr a jaké jsi bral? No a jak šli namontovat, nám posledně furt vylejzali ven jak to bylo namazane.
Koukám rovnou i uložení stabiku co? Jaký to byl nakonec průměr a jaké jsi bral? No a jak šli namontovat, nám posledně furt vylejzali ven jak to bylo namazane.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 5 Odpovědi
- 408 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PINĎABC
-
- 3 Odpovědi
- 621 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jergus.balaz
-
- 4 Odpovědi
- 150 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Giew
-
- 103 Odpovědi
- 4742 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od boo-beek
-
- 2 Odpovědi
- 3222 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dali