Poslední návštěva: 13 pro 2019 23:26 Právě je 13 pro 2019 23:26

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Pravidla galerie uživatelů.
V tom to topiku se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý kdo bude chtít si založí vlastní topik s názvem:
Nick – typ auta. / Bláža – P1800 SE
Co napíšete dál, už záleží na každém jednotlivci.
Můžete přiložit dvě fotografie 800x600 pix a dvě 600x400 pix. Které budou umístněné na tomto servru.
Další fotografie je nutno uložit někam jinam a sem jen napostovat.
Moderátoři to budou průběžně kontrolovat a bez varování mazat.
Za zveřejněné informace si přebírá odpovědnost každý sám.



 [ Příspěvků: 285 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
PříspěvekNapsal: 06 kvě 2019 15:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 966
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD
Blade píše:
A ty srouby se chytnou do ceho? Projdou do plechu?

Nášlap na levou nohu mám šroubován krátkým vrutem jen do vrstvy koberce + jsem závit pojistil polymerovým tmelem a drží to dobře.

_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
viewtopic.php?f=96&t=56997


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
PříspěvekNapsal: 06 kvě 2019 16:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 675
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V70 MY14
jsou jen v koberci zavrtané...
Jsou to samořezy, takže jen zlehka dotáhnout a nestrhnout zavit vyřízlý do koberce. :wink:

Kdybych si s tím chtěl víc vyhrát, tak dám jiné šroubky, zespodu vydlabu trošku molitanu a dal bych tam podložku s matičkou...
Ale to není třeba, samořez to drží docela dobře.

_________________
Obrázek V70 D4 120kW, MY14, Summum
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW 2001
Bylo:
Obrázek S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
PříspěvekNapsal: 02 čer 2019 13:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 675
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V70 MY14
Léto začíná a mě začala stávkovat klimatizace.

Při pokusu jen sepnout spojku +12V sepne a nějak to chladí...
Takže budu muset asi řešit novou náplň.
Zřejmě to nikdy nikdo nedoplňoval.

Po znovu-zprovoznění vidy na notebooku hlásí nízký tlak, tak snad pomůže jen nová náplň. :wink:

_________________
Obrázek V70 D4 120kW, MY14, Summum
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW 2001
Bylo:
Obrázek S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
PříspěvekNapsal: 05 čer 2019 11:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 675
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V70 MY14
244.000km

Klima opět jede, ale až na druhý pokus...
Napřed proběhl pokus o naplnění, ale jelikož je ke konci nutno zapnout kompresor aby se tam dotlačil zbytek média, tak toto se nepodařilo a tak náplň nebyla kompletní.
Následoval můj pokus o opravu, napojení na Vidu, zjištěna chyba, vymazána, po opětovném startu se chyba opět načetla a klima stále nejela.
Dále opět načtení, výmaz, odpojení baterie, odpojení tlakového čidla, nic nezjištěno, opět připojení čidla a připojení baterie, načtení chyb a auto bez chyb, zapnutí klimy a kompresor sepnul.
Potom znovu naplní tentokrát už na správnou hodnotu...
Ale kde byla skutečně chyba když jsem nic neopravil netuším... Každopádně to jede. :)

Příloha:
20190603_081356.jpg


Příloha:
20190603_110851.jpg


Příloha:
20190603_110900.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Obrázek V70 D4 120kW, MY14, Summum
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW 2001
Bylo:
Obrázek S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
PříspěvekNapsal: 05 čer 2019 20:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2016
Příspěvky: 1915
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 151kW automat MY2010
Kde je prosím zmíňka, že se musí spustit ke konci plnění klimakompresor?

Já to nechával plnit cca 3týdny z5, nic takového se nedělo a naplnilo se předepsaných 0,8kg. Měnil jsem vodní chladič a klimakompresor.
Jo a ještě jsem si všiml, že když v těchto vedrech dojedu a chcípnu motor, tak je pak slyšet jakoby něco teklo. Po otevření kapoty to zní jakoby z hadic od klimy, po omaku je cítit jakoby v ní něco proudilo, po cca 10s to přestane. Dělá ti to také?

_________________
XC70 MY2010 viewtopic.php?f=96&t=65709


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
PříspěvekNapsal: 06 čer 2019 08:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 675
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V70 MY14
Napsaný to není nikde .
Ale viděl jsem to přímo na té plničce... naplnila cca 3/4 zastavila plnění a napsala odpojit hadici HP, potom spustit kompresor a proběhne doplnění hadicí LP.

_________________
Obrázek V70 D4 120kW, MY14, Summum
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW 2001
Bylo:
Obrázek S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
PříspěvekNapsal: 06 čer 2019 14:24 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 10184
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8
To může bejt "vlastnost" plničky, která neutlačí vzrůstající tlak při plnění a tak potřebuje pomoct, že si to kompresor auta sám odsaje. Kdyby auto bylo studený, třeba stánim přes noc v servisu, tak by to naplnilo rovnou celý.
Ale je to hypotéza, protože nevidim jinej logickej důvod. :-)

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
PříspěvekNapsal: 06 čer 2019 15:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 688
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
Ja loni plnil 60tku a taky normal bez zadneho restartu apod...

_________________
VOLVO XC60, D5 AWD 160Kw 460Nm (STAGE 2 D5T5.com) r.v. 04/2009 manual - Ďáblík
VOLVO C70, T5 SUMMUM 190Kw 375Nm (STAGE 2 D5T5.com) r.v. 12/2007 automat - Kabroš
Diagnostika VDASH Ostrava


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
PříspěvekNapsal: 30 čer 2019 16:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 675
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V70 MY14
Téměř 247.000km
v tomto týdnu jsem s V70kou najel přes 1.700km bez jediného zaváhání. :wink:
A poznal jsem krutou realitu, jaké to je na takovéto trati nemít větrané sesle... :cry:
Cesta tam vedla: po dálnici Praha, Plzeň, Rozvadov, Regensburg, Mnichov, Garmisch a dále po silnicích Ehrwald, Imst, Stelvio, Passo Dello Stelvio, Bormio, Livigno.
Naprosto luxusní je úsek ze Stelvia do Bormia přes Passo v namořské výšce 2.758m, je to druhá nejvýše položená silnice v Evropě která vede od někud někam. Ze Stelvia na Passo je to 48 číslovaných zatáček (vraceček) ve většině z nich jsem byl nucen řadit jedničku a trošku to trápit i přes spojku, protože jak spadnou otáčky pod 1500, tak už se to ani na jedničku nesebere a rychleji se tam jet nedá protože do poslední chvíle není vidět zda něco nejede proti. Cesta z Passo do Bormia už není tak prudká, ale zatáček je tam taky dostatek.
Poté 100km pětidenní pocukávání po Livignu a poslední den samozřejmě natankování do plna, je zde neskutečně levné palivo proti zbytku Itálie a i Evropy... :good:
A cesta zpět opět přes Passo Stelvio a dále Merano, další Passo Giovo (2094m), Brennero, Innsbruck, Garmisch a pak už stejně po dálnici domů.

Co se týká spotřeby:
1, na cestě tam jsem jel po dálnici cca 120km/h, vystál si kolony kolem Mnichova, poté po silnicích jak to šlo v rámci rychlostních limitů, druhá polovina trasy s klimou.
k tomu ještě 100km každodenní popojíždění po Livignu. celkem to vyšlo 5,75 l/100km
2, na cestě zpět to bylo náročnější, 100% klima, více stoupání, více přejezdů kopců, dálnice německá opět 120-130, na české potom už 140-150. dotankováno zatím nemám, ale podle palubáku + jeho odchylky to bude stejně bohatě do 6 litrů.

Tak pár foteček:

Konec dálnice pod Mnichovem - Alpy na dohled
Příloha:
1.jpg


Stoupání na Passo Stelvio
Příloha:
2.jpg


Passo Stelvio
Příloha:
3.jpg


Příloha:
4.jpg


Příloha:
4a.jpg


Passo Stelvio - sjezd do Bormia
Příloha:
5.jpg


Tankování Livigno, v případě samoobsluhy je cena 0,926
Příloha:
6.jpg


Dálniční most Innsbruck - Brennero
Příloha:
7.jpg


Stoupání z Innsbrucku na Garmisch
Příloha:
8.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Obrázek V70 D4 120kW, MY14, Summum
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW 2001
Bylo:
Obrázek S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
PříspěvekNapsal: 20 črc 2019 16:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 675
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V70 MY14
Při delších cestách jsem zjistil že navigace už skutečně vyšla z kondice, přeci jen mapy 2013 už nejsou nic moc.
Na stránkách volvo je možnost stáhnout nové mapy a nahrát je do auta, ale pro tyto starší sensusy se musí prý nejprve aktualizovat software sensusu v servisu a až poté jde nainstalovat nová mapa.
Když máte původní software v autě a vložíte nové mapy na flash disku, auto napíše že nalezeny nové mapy, zda chcete instalovat. potvrzením se přejde na další hlášku že instalace bude trvat 3h a 5min, dalším potvrzením se člověk dostane na zadání licenčního klíče... a zde člověk skončí, protože ho prostě neví... Aktualizace toho softwaru zřejmě tento krok vypustí a pak už si můžete instalovat jak chcete...

Ale jde to i jinak.

Po delším googlení jsem sehnal na kontakt na člověka, co se tím zabývá a licenční klíče generuje na základě VIN za úplatu.
https://gpsunderground.com/forum/forum/ ... -2018-maps
Zkusil jsem se s ním domluvit po mailech a zjistit co a jak.
Za vygenerování klíče chce 65 Euro, což není úplně špatné, horší je že bydlí v Bosně a Hercegovině... Ale tak v době plateb přes internet ani toto není problém, osobně jsem využil Westernunion.
Horší je myšlenka že pošlete někam peníze a už je neuvidíte a nic za ně nedostanete....
To se naštěstí nestalo a do hodinky mi přišel mail a v něm písmeno-číselný kod pro můj sensus...
Naťukal jsem to do auta, auto ho přijalo a spustila se aktualizace map.
Celou dobu přes tři hodiny zapnuté zapalování a auto na nabíječce.
Po třech hodinách hláška instalace dokončena a vypnout na 15mminut motor a vytáhnout flash pro dokončení aktualizace.
čekal jsem co se stane po znovu zapnutí, ale dopadlo to dobře, momentálně mám tedy v autě na starém softwaru poslední vydané mapy z roku 2018...
Tento klíč by měl platit na stálo pro mé auto, takže až vyjdou další mapy tak ho zase použiju...

Příloha:
1.jpg


Příloha:
2.jpg


Příloha:
3.jpg


Příloha:
4.jpg


Příloha:
5.jpg


Příloha:
6.jpg


Příloha:
7.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Obrázek V70 D4 120kW, MY14, Summum
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW 2001
Bylo:
Obrázek S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
PříspěvekNapsal: 20 črc 2019 16:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2017
Příspěvky: 158
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'
A kolik by to vyšlo v tom autorizaku? Jinak pěkný.
Zdá se že spotřeba šla opravdu oproti D5 cca o litr níž.
Ale kdybych si mohl vybrat tak ať tam jsou furt petivalce. :D

_________________
S60 2.4T B5244T3 automat 2002 LPG
V70 III D5 136kw manuál 2008


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
PříspěvekNapsal: 20 črc 2019 17:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 675
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V70 MY14
V autorizáku by to vyšlo kolem 3000Kc údajně...
Ale já tak nerad dávám auto z ruky do servisu ... :wink:

Přeci já mám ještě pořád 5ti válec... :twisted:
V podstatě je to něco jako D5, ale objem je snížen na dva litry... :wink:

_________________
Obrázek V70 D4 120kW, MY14, Summum
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW 2001
Bylo:
Obrázek S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
PříspěvekNapsal: 20 črc 2019 19:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2017
Příspěvky: 158
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'
Aha ja měl nějak zafixovano ze je to uz právě 4 valec, sorry

_________________
S60 2.4T B5244T3 automat 2002 LPG
V70 III D5 136kw manuál 2008


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
PříspěvekNapsal: 20 črc 2019 19:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 675
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V70 MY14
To si myslelo už víc lidí že tyto novodobější jsou už jen 4válcové...
Ale je jich tam fakt 5... :wink:

Příloha:
5ti.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Obrázek V70 D4 120kW, MY14, Summum
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW 2001
Bylo:
Obrázek S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
PříspěvekNapsal: 01 srp 2019 18:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 675
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V70 MY14
Tak už mi tam zase svítí čtvrt mega. :wink:
A jedem dál...
Příloha:
250.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Obrázek V70 D4 120kW, MY14, Summum
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW 2001
Bylo:
Obrázek S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
PříspěvekNapsal: 18 říj 2019 19:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 675
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V70 MY14
256.000km

A je tu další výměna oleje.
Tentokrát jsem si koupil 20ti litrový kanystr a k němu rovnou hned 3 filtry.
Takže při intervalu do 15tkm mám do 300.000km olejově vystaráno...
Je to divný, ale tohle auto vůbec nežere olej, 6 litrů se tam naleje a téměř 6 se zase vyleje. :good:
(a nebo žere a rovnou si ho doplňuje naftou z regenerací) :lol:
Rovnou když jsem to měl odklopené, sundal jsem i sací potrubí od filtru k turbu abych se lépe dostal na žhaviče.
Po proměření jsou na tom odporově všechny stejně dobře, tak jen doufat že to tak vydrží i celou zimu.

Příloha:
olej.jpg


Příloha:
žhaviče.jpg


A ještě jedna... setkání s Britskou kočkou pod Lomnickým štítem...
Příloha:
Volvo_V70 105.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Obrázek V70 D4 120kW, MY14, Summum
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW 2001
Bylo:
Obrázek S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
PříspěvekNapsal: 24 říj 2019 16:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 675
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V70 MY14
Zima může přijít... :wink:
Dnes umyto, navoskováno, vyluxováno, zimní gumové koberce, a nové zimní gumy Michelin Alpin 5 na zánovních diskách z nějakého novodobějšího modelu.

Příloha:
Volvo_V70 108.jpg


Příloha:
Volvo_V70 110.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Obrázek V70 D4 120kW, MY14, Summum
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW 2001
Bylo:
Obrázek S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
PříspěvekNapsal: 25 říj 2019 19:21 
Offline

Registrován: květen 2008
Příspěvky: 1231
Bydliště: Tábor
Vůz: V70 III
A to tam proste muzes mit 205/60/16?

_________________
V70III | Fiat 500 |VW Brouk 1.2 | VW Bus T2 1.6 | Škoda 1202 STW


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
PříspěvekNapsal: 25 říj 2019 20:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 2862
Bydliště: Kralupy n.V.
Vůz: 945 98’ B230FK M90
Dural8 píše:
A to tam proste muzes mit 205/60/16?

Ja je na ex Toma mam taky a mam je i v vtp.

_________________
Je :945 B230FK,M90, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
PříspěvekNapsal: 25 říj 2019 21:25 
Offline

Registrován: květen 2008
Příspěvky: 1231
Bydliště: Tábor
Vůz: V70 III
Ja vim, ze je mel i na S80, uz tam jsem se tomu podivoval pac jsem mel ci mam uz 3 P3 auta a vsechny s minimem 225 na R16...
No ale prolustroval jsem ted navod a tam ten rozmer je, byt na 3.2 rozhodne ne, ale cesky tp snese hodne :)

_________________
V70III | Fiat 500 |VW Brouk 1.2 | VW Bus T2 1.6 | Škoda 1202 STW


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
PříspěvekNapsal: 25 říj 2019 22:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 2862
Bydliště: Kralupy n.V.
Vůz: 945 98’ B230FK M90
Voni to maj i ve Volvu,vyjma V8https://accessories.volvocars.com/en-br/S80(07-)/Accessories/Document/VCC-479698/2015

_________________
Je :945 B230FK,M90, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
PříspěvekNapsal: 26 říj 2019 08:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 675
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V70 MY14
Je to ten nejužší rozměr co mají tyto auta zapsáno.
S80 to měla takto zapsáno už z Průhonic...
Ale V70 je dovoz z Belgie kde v origo Belgickém techničáku to bylo.
Ale paskvil co mi z toho dokázali udělat na magistrátu při přepisu českého tp ... Nakonec jsem tam měl úplně jiné rozměry než ostatní stejná auta...
Až při následné reklamaci zjistili že mi zapsali něco úplně jiného, přeškrtali původní a zapsali znovu správně....

Jinak na 205 se nejezdí v zimě špatně...

_________________
Obrázek V70 D4 120kW, MY14, Summum
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW 2001
Bylo:
Obrázek S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
PříspěvekNapsal: 27 říj 2019 18:01 
Offline

Registrován: srpen 2011
Příspěvky: 389
Bydliště: okr. Vyškov
Dural8 píše:
No ale prolustroval jsem ted navod a tam ten rozmer je, byt na 3.2 rozhodne ne, ale cesky tp snese hodne :)

Na XC70 3.2 mám zimní 215/65 R16 - přesně podle TP. Takže to jde...

_________________
Volvo XC70 D4 Polestar, 2016, Summum, Inscription
ex: Volvo XC70 3.2 AWD, MY09, Summum; Volvo XC70 D5 AWD, 2008, Summum; Volvo XC70 D5 AWD, 2006, Summum; Volvo V50 2.0D 2006, Summum


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
PříspěvekNapsal: 11 lis 2019 19:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 675
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V70 MY14
Dorazily LEDky do SPZ z číny.
S novějším typem čipu CSP.
Líbí se mi to, svítí to dost, možná až moc... :wink:

https://www.aliexpress.com/item/4000121 ... 4c4dj8WmVv

Příloha:
1.jpg


Příloha:
2.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Obrázek V70 D4 120kW, MY14, Summum
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW 2001
Bylo:
Obrázek S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
PříspěvekNapsal: 11 lis 2019 20:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2019
Příspěvky: 108
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Pěkný - nepotřebuješ couvačky :)


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 285 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.251s | 20 Queries | GZIP : On ]