Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#101 Tom0 - S80 3,2
O víkendu výměna dalšího motůrku v zámku dveří, tentokrát dveře řidiče co posledních pár let v zimě hůř zamykají.
Takže původní zamykání funguje už jen u spolujezdce.
A dnes dořešen problém s CD mechanikou rádia který jsem řešil zde:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=65433
Takže původní zamykání funguje už jen u spolujezdce.
A dnes dořešen problém s CD mechanikou rádia který jsem řešil zde:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=65433
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#102 Tom0 - S80 3,2
Blíží se 255.000km
A máme tu další závadu...
Před nějakým časem auto zahlásilo málo chladící a tak jsem dolil a jelo se dál.
Jenže za pár stovek kilometrů znovu a pak znovu...
No, bál jsem se nejhoršího... Těsnění pod hlavou..
Ale dnes se ukázala pořádná louže pod autem a tak jsem začal zkoumat odkud to jde.
Když jsem pod to zalehnul, viděl jsem jen že je mokrá vana a teče od někud nahoře u olejového filtru.
Na tom autě je všechno tak nalisovaný že není nikam vidět, natož někam sahnout.
Takže se musí postupně rozebírat aby bylo něco vidět.
A tak postupně šlo ven:
baterie a box baterie, box vzduchového filtru a potrubí, klimakompresor, sahara, kompletní sání, a už bylo tak nějak viděl.
A mokro odkud to šlo bylo na tělese termostatu, tak termostat dolů a výsledek je nejen odfouklé těsnění příruby, ale i odlomený kus příruby a rozpadlý termostat.
Takže dám nové těleso termostatu, poskládám to dohromady a musí to zase fungovat.
Jen nevím jaké dám těleso termostatu, originál ve Volvu je za 4.300kč, a v různých eshopech je FeBi od 2.000Kč, další budu ještě hledat a pak se uvidí.
A máme tu další závadu...
Před nějakým časem auto zahlásilo málo chladící a tak jsem dolil a jelo se dál.
Jenže za pár stovek kilometrů znovu a pak znovu...
No, bál jsem se nejhoršího... Těsnění pod hlavou..
Ale dnes se ukázala pořádná louže pod autem a tak jsem začal zkoumat odkud to jde.
Když jsem pod to zalehnul, viděl jsem jen že je mokrá vana a teče od někud nahoře u olejového filtru.
Na tom autě je všechno tak nalisovaný že není nikam vidět, natož někam sahnout.
Takže se musí postupně rozebírat aby bylo něco vidět.
A tak postupně šlo ven:
baterie a box baterie, box vzduchového filtru a potrubí, klimakompresor, sahara, kompletní sání, a už bylo tak nějak viděl.
A mokro odkud to šlo bylo na tělese termostatu, tak termostat dolů a výsledek je nejen odfouklé těsnění příruby, ale i odlomený kus příruby a rozpadlý termostat.
Takže dám nové těleso termostatu, poskládám to dohromady a musí to zase fungovat.
Jen nevím jaké dám těleso termostatu, originál ve Volvu je za 4.300kč, a v různých eshopech je FeBi od 2.000Kč, další budu ještě hledat a pak se uvidí.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#103 Tom0 - S80 3,2
Volvo zůstává ve stavu - nepojízdné
Objednal jsem nakonec termostat FeBi za 1900Kč.
A k tomu ještě kladky INA pro řemen příslušenství, které už začínaly mít vůli.
Dnes proběhla montáž a vrácení všeho zpět, nalití kapaliny a nastartování, vše se zdálo dobré až se pod autem objevila opět louže.
Zjistil jsem že to teče opět pod přírubou termostatu, dotáhnout není jak a tak opět vypustit a kompletně vše znovu rozebrat.
A začal jsem dotahovat už tak dost utáhlé šrouby až se ozvalo chroupnutí a jeden ze šroubů se utrhnul.
A tak povolit zbylé tři a sundat termostat a zde již bylo vidět kde je problém.
Původní originální termostat má pouzdra na šrouby z nějakého kvalitního materiálu a drží v tom plastu dokonale.
Tento FeBi má ta pouzdra snad z hliníku (nebo co je to za srač*u) a navíc v plastu drží nic moc.
Takže při dotahování jsem vlastně protlačoval hliníkové pouzdro tělesem příruby a z druhé strany to rovnou roznýtovával, a přitom se příruba vůbec neměla šanci přitáhnout k bloku motoru.
Zlomený šroub jsem po hodinové operaci dostal ven, zítra nějak pošteluju ty pouzdra aby z toho nekoukala ven a budu muset dám nějaké velkoplošné podložky aby se to stáhlo bloku.
Objednal jsem nakonec termostat FeBi za 1900Kč.
A k tomu ještě kladky INA pro řemen příslušenství, které už začínaly mít vůli.
Dnes proběhla montáž a vrácení všeho zpět, nalití kapaliny a nastartování, vše se zdálo dobré až se pod autem objevila opět louže.
Zjistil jsem že to teče opět pod přírubou termostatu, dotáhnout není jak a tak opět vypustit a kompletně vše znovu rozebrat.
A začal jsem dotahovat už tak dost utáhlé šrouby až se ozvalo chroupnutí a jeden ze šroubů se utrhnul.
A tak povolit zbylé tři a sundat termostat a zde již bylo vidět kde je problém.
Původní originální termostat má pouzdra na šrouby z nějakého kvalitního materiálu a drží v tom plastu dokonale.
Tento FeBi má ta pouzdra snad z hliníku (nebo co je to za srač*u) a navíc v plastu drží nic moc.
Takže při dotahování jsem vlastně protlačoval hliníkové pouzdro tělesem příruby a z druhé strany to rovnou roznýtovával, a přitom se příruba vůbec neměla šanci přitáhnout k bloku motoru.
Zlomený šroub jsem po hodinové operaci dostal ven, zítra nějak pošteluju ty pouzdra aby z toho nekoukala ven a budu muset dám nějaké velkoplošné podložky aby se to stáhlo bloku.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 260
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Benešovsko
- Vůz: nevolvo
#104 Tom0 - S80 3,2
Chtělo by se napsat, origo je origo, ale řešil bych to stejně.
_________________
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#105 Tom0 - S80 3,2
Je to tak.
No snad to zítra složím a pojede to už konečně.
No snad to zítra složím a pojede to už konečně.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#106 Tom0 - S80 3,2
Aktuálně už 14 dní jezdí bez zaváhání.
Za tu dobu najeto přes 1000km a termostat drží.
Ale mám jiný problém, asi mi hráblo a dnes jsem složil zálohu na jiné auto.
A tak tohle bude NA PRODEJ, zítra tady sestavím inzerát.
Za tu dobu najeto přes 1000km a termostat drží.
Ale mám jiný problém, asi mi hráblo a dnes jsem složil zálohu na jiné auto.
A tak tohle bude NA PRODEJ, zítra tady sestavím inzerát.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#107 Tom0 - S80 3,2
Šupej hodit orientační cenovku co bude nového?
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#108 Tom0 - S80 3,2
Představuju si tak 160.000Kč s tím že to bude na letních kolech 18"...
Zimní k tomu nemám - nedám.... budu je potřebovat pro nástupce...
Co to bude sem dám v příštím týdnu až si ho přivezu domu...
Zimní k tomu nemám - nedám.... budu je potřebovat pro nástupce...
Co to bude sem dám v příštím týdnu až si ho přivezu domu...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 321
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dejvice
- Vůz: 850 xc90
#109 Tom0 - S80 3,2
Mám tentýž motor v xc90, nájezd 200 nebo ca 250 tisíc. Sbírám odvahu na výměnu plochého řemene a kladek a tvoje fotky mi v tom docela pomáhají.
Zeptám se na vodní pumpu. Máš tam pořád původní?
Servisní program o ní totiž mlčí, ale na věky asi taky nebude. Co by tě přimělo k výměně?
A napsal bych, že ti asi odešlo těsnění u vakuové pumpy. Ale když budeš prodávat, tak je to jedno.
Zeptám se na vodní pumpu. Máš tam pořád původní?
Servisní program o ní totiž mlčí, ale na věky asi taky nebude. Co by tě přimělo k výměně?
A napsal bych, že ti asi odešlo těsnění u vakuové pumpy. Ale když budeš prodávat, tak je to jedno.
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 580
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#110 Tom0 - S80 3,2
Taky stejny motor, takze - tesneni u vakuovky na 3.2 casem odchazi. Nahrada tusim jen origo, za par gumicek a sroubku ptaji kolem 2tis kc. Fakt. Dil cislo 31401556.
Ale tam u mne prosakoval tesnenim olej kdyz to netesnilo, ne chladici kvapalina myslim.
Vodni pumpa se podle planu nemeni, me vsak zacala chrastit, takze vymena za original volvo (aftermarket dela tusim febi, ale tomu neverim) - takze zase palka. Pokud nechrasti tak asi nemenit, k cemu.
Remen a kladky udelaji ve volvu nebo volvi mechanik za par kacek a je to jistejsi jako kdyz to dela nekdo poprve. Pokud by se neco udelalo spatne tak to napacha mozna dost skody, nevim.
Ale tam u mne prosakoval tesnenim olej kdyz to netesnilo, ne chladici kvapalina myslim.
Vodni pumpa se podle planu nemeni, me vsak zacala chrastit, takze vymena za original volvo (aftermarket dela tusim febi, ale tomu neverim) - takze zase palka. Pokud nechrasti tak asi nemenit, k cemu.
Remen a kladky udelaji ve volvu nebo volvi mechanik za par kacek a je to jistejsi jako kdyz to dela nekdo poprve. Pokud by se neco udelalo spatne tak to napacha mozna dost skody, nevim.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2125
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#111 Tom0 - S80 3,2
Dá se sehnat neorigo sada cca za polovic https://www.ebay.com/itm/RKX-Vacuum-Pump-seal-kit-rebuild-gasket-T6-3-2l-VOLVO-LAND-ROVER-LR2-/23230734541463miro píše:Taky stejny motor, takze - tesneni u vakuovky na 3.2 casem odchazi. Nahrada tusim jen origo, za par gumicek a sroubku ptaji kolem 2tis kc. Fakt. Dil cislo 31401556.
Ale tam u mne prosakoval tesnenim olej kdyz to netesnilo, ne chladici kvapalina myslim.
případně pokud by měl někdo sadu k dispozici, tak změřit rozměry o-kroužků a už by nebyl problém vybrat z běžně dostupných...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 321
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dejvice
- Vůz: 850 xc90
#112 Tom0 - S80 3,2
Staré těsnění mám v pytlíku. Kritický u mě byl spoj motor-pumpa. Podruhé bych se poohlédl po vhodném kroužku z fluoroelastomeru nebo něčeho takového...
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#113 Tom0 - S80 3,2
Vodní pumpa se neřešila nikdy... je původní...
Vakuovka je mastná.
Vakuovka je mastná.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#114 Tom0 - S80 3,2
¨Tom0 píše:
Ale mám jiný problém, asi mi hráblo a dnes jsem složil zálohu na jiné auto.
A tak tohle bude NA PRODEJ, zítra tady sestavím inzerát.
Předpokládám, že to bude nějaká V8
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#115 Tom0 - S80 3,2
Si úplně vedle ....
Když píšu že mi hráblo, tak mi hráblo ....
A vím že možná tohoto rozhodnutí budu litovat ....
Když píšu že mi hráblo, tak mi hráblo ....
A vím že možná tohoto rozhodnutí budu litovat ....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#116 Tom0 - S80 3,2
Takž jde mimo švédskou ocel??Tom0 píše:Si úplně vedle ....
Když píšu že mi hráblo, tak mi hráblo ....
A vím že možná tohoto rozhodnutí budu litovat ....
To asi bude auto s <> ve znaku
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#117 Tom0 - S80 3,2
Tak o něco víš píšu že k autu zimní nedám....
Budu je potřebovat pro nástupce...
Budu je potřebovat pro nástupce...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1355
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#118 Tom0 - S80 3,2
A zase 3.2 a ještě s LPG! Až tuhle motorizaci budu shánet tak zase nic nebude. :-/
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#119 Tom0 - S80 3,2
Dělám si srandu. Jít z Volva do Rencka, to by ti muselo opravdu hrábnoutTom0 píše:Tak o něco víš píšu že k autu zimní nedám....
Budu je potřebovat pro nástupce...
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#120 Tom0 - S80 3,2
Nové auto ještě nemám, ale už je zaplaceno.
Nicméně podle zápisu o technickém stavu kupuju totální vrak...
Nicméně podle zápisu o technickém stavu kupuju totální vrak...
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 5001
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#121 Tom0 - S80 3,2
To je jen proto aby nebylo co reklamovat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#122 Tom0 - S80 3,2
To je jasný, to chápu a vím že to mají úplně všechny bazary na všechny auta...
V horších případech se dokonce i píše že vozidlo je na náhradní díly.
že bych si vytvořil podobnou přílohu pro prodej S80...
V horších případech se dokonce i píše že vozidlo je na náhradní díly.
že bych si vytvořil podobnou přílohu pro prodej S80...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#123 Tom0 - S80 3,2
práskneš, z jakého bazaru to bereš? Tedy, jestli třeba AAA nebo ESA....Tom0 píše:To je jasný, to chápu a vím že to mají úplně všechny bazary na všechny auta...
V horších případech se dokonce i píše že vozidlo je na náhradní díly.
že bych si vytvořil podobnou přílohu pro prodej S80...
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#124 Tom0 - S80 3,2
Dobrý je že víš, že to je totální blbost, protože takhle vybavený auto je maximálně pět let starý, a tudíž nemůže mít takový problémy
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 5001
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#125 Tom0 - S80 3,2
to samé mi napsali, když jsem kupoval xc v Průhonicích
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 5 Odpovědi
- 408 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PINĎABC
-
- 3 Odpovědi
- 621 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jergus.balaz
-
- 4 Odpovědi
- 147 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Giew
-
- 103 Odpovědi
- 4703 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od boo-beek
-
- 2 Odpovědi
- 3171 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dali