Poslední návštěva: 12 pro 2019 12:14 Právě je 12 pro 2019 12:14

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Pravidla galerie uživatelů.
V tom to topiku se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý kdo bude chtít si založí vlastní topik s názvem:
Nick – typ auta. / Bláža – P1800 SE
Co napíšete dál, už záleží na každém jednotlivci.
Můžete přiložit dvě fotografie 800x600 pix a dvě 600x400 pix. Které budou umístněné na tomto servru.
Další fotografie je nutno uložit někam jinam a sem jen napostovat.
Moderátoři to budou průběžně kontrolovat a bez varování mazat.
Za zveřejněné informace si přebírá odpovědnost každý sám.



 [ Příspěvků: 285 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2015 20:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 675
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V70 MY14
Tak Vás tu zdravím všechny,
jelikož už i můj bratr Spongebob zde zaparkoval svoji S60, rozhodl jsem se přidat i moji S80.
V lednu 2012 jsem začal přemýšlet o ojetině, v té době jsem tušil že to bude volvo.
Průběžně jsem sledoval sauto, bazos, tipcars atd.
A v květnu 2012 jsem objevil v inzerci S80, jednu z prvních nového modelu, rok 2006, model 2007, najeto měla 115.700km, na první pohled podle fotek pěkná... prodával ji bazar autorizáku Auto Průhonice. V postatě nejlevnější tento model v nabídce na internetu. Docela divný, na tom autě musí být něco špatně, proč je nejlevnější. :kuchta:
Nejméně pětkrát jsem ji prohlížel na internetu a pak se rozhodnul na ni zajet podívat.
Samozřejmě auto používané, sem tam kosmetické vady, ale na první pohled se mi to prostě líbilo, a tak že se půjdeme svézt, jenže byla mrtvá baterie.
Neměl jsem moc času a dále jsme to neřešili, ještě jsem ji prohlédnul a jel v klidu domů.
Nicméně mi to už spát nedalo a tak za dva dny jsem se vydal se svým Citroenem C4 sedan do bazarů na ocenění a zjištění zda je to vůbec prodejné auto. Upřímně nic moc.
Štěpánek to vůbec nechtěl, Šídlo něco málo nabídl, až v AAA jsem se docela chytil a nabídli to co jsem požadoval... věděl jsem o pověsti AAA, o jejich cenových nabídkách a pak reálných výkupech a tak jsem si moc iluze nedělal.
Další den jsem volal dopoledne do Průhonic, že bych se přijel svézt.
No a odpoledne po projížďce bylo rozhodnuto, jediná zřetelná vada při projížďce bylo klepání od pravého předního kola. Hned vzali auto na dílnu na zjištění co klepe, ale nic tam nebylo. Následoval test tlumičů a byl vadný přední tlumič. Prodejce mi dal tři možnosti...
Adekvátní slevu na auto, nebo výměnu tlumiče a nebo druhou sadu kol za velmi příznivou cenu. Jelikož bylo auto na zimních plechách a byl začátek května, bylo potřeba mít letní kola.
Ještě ten večer jsem vzal citrona do AAA, zde samozřejmě jak to mnozí znají dohadování o ceně, ale nakonec jsem dostal nejnižší sumu za kterou jsem byl ochoten tam citrona nechat.
No a další den už pro S80. :D
Možná jste se na něj byl někdo podívat, možná jste ho chtěl někdo koupit, třeba ho poznáte podle fotky ještě z bazaru. V té době jsem tady ještě nebyl a tak ani nevím jestli se tady třeba neřešilo v kategorii Co neprodávám já.. nebo Varováním aneb ušetřete si cestu...
Jedná se o Volvo S80 model 2007 s motorem 3,2 175kW, převodovka šestistupňová Geatronic, výbava Summum, (okna, zcrátka, 2xel.sedačka, xenon, blueooth, 4x výhřev sedačky, přední odvětrávka, parkovací čidla vpředu a vzadu, dešťový senzor atd.)
1.majitel byla leasingovka, asi vozidlo z operativního leasingu.
Do týdne jsem zůstal viset, zkolabovala oživená baterie, tak jsem jako první investoval do nové baterie. Ta je tam dodnes a pohoda.
No a začal jsem řešit vadný tlumič.
A zde vznikla zásadní chyba, byl jsem přesvědčen o vysokých cenách v servisu volvo. Tak jsem sehnal tlumiče, horní ložiska a auto svěřil do zdejšího malého servisu...jasně pane, volva umíme, známe, uděláme atd... :ryba:
Něco jako servis Špagetka z reklamy na Průhonice. =@
Ráno jsem auto odevzdal, večer bylo auto hotové a já si ho převzal, bylo to super tiché, prostě dokonalé. Bohužel jen na chvilku, do čtrnácti dnů se z auta při zatáčení volantem a jízdě po nerovnostech začaly ozývat zvuky, připomínající starou dřevěnou loď. A to v takové míře že se za autem otáčeli kolemjdoucí. :sorry:
Tak jsem poprvé navštívil autorizovaný Volvo servis Dejvice, zde jsem byl překvapen ochotou, přístupem a prostě vším. Auto hned vzali do dílny na prohlídku co s tím vlastně je, bylo zjištěno že zvuky jdou z předních tlumičů - horního uložení a budou se muset rozebrat a vyndat. Tak jsme se domluvili na další den na opravu.
A zde jsem se přesvědčil o cenách. Skutečně neskutečný, na to že museli udělat úplně tu samou práci jako v malém servisu, byla cena za práci nižší. Sice hodinová sazba vyšší, ale počet hodin výrazně nižší. :good:
A tak mi to nedalo a zeptal jsem se na cenu kdybych to celé svěřil jim, včetně nových tlumičů. Jak jistě už tušíte, cena by byla i zde nižší.
A dále postupně následovalo:
120.000km - olej Mobil1 ESP Formula, všechny filtry, svíčky NGK - výměna doma
130.000km - vadná lambda sonda. Řešeno opět v Dejvicích, při té příležitosti i výměna brzdové kapaliny.
131.000km - přestavba auta na LPG
133.500km - vadné parkovací čidlo, opět Dejvice
137.000km - další parkovací čidlo, tentokrát použito koncernové škoda doma
139.000km - olej Mobil1 ESP Formula, filtr výměna doma
146.000km - olej v automatu v Dejvicích
149.000km - hvízdající auto a kouř od pravého zadního kola, když jsem to rozebral, odlouplo se obložení pakny a šprajclo se pod druhou paknu. Řešeno doma výměnou paken, kotoučů a destiček TRW.
154.000km - nefunkční klima, děravý chladič, řešeno opět doma v garáži výměnou + následná náplň
159.000km - olej Mobil1 ESP Formula, všechny filtry výměna doma
160.000km - LED DRL
171.000km - svíčky NGK doma
174.000km - 4x stabilizační tyčka Lemforder - doma
176.000km - olej Mobil1 ESP Formula, filtr výměna doma
176.500km - další parkovací čidlo, tentokrát použito koncernové doma
K dnešnímu dni najeto přes 177.000km, to znamená že jsem s autem najel za tři roky přes 60.000km, z toho na plyn přes 45.000km.
Olej, filtry, svíčky, brzdy atd se musí dělat na každém autě, tak když vezmeme jen závady, tak skutečně nic moc, jen ty parkovací čidla se nějak nepovedly, možná je to tím že to není ničím chráněno a lítá tam na ně všechen bordel od zadních kol.
Další info o provozu budu průběžně přidávat... Co můžu, tak na autě udělám sám.
No a teď koukám jak jsem se rozepsal... Tak nějaké fotky...
Napřed tři ještě z Průhonic:
Příloha:
1.jpg

Příloha:
2.jpg

Příloha:
3.jpg

A další moje:
Příloha:
4.jpg

Příloha:
5.jpg

Příloha:
6.jpg

DRL:
Příloha:
DRL.jpg

A letos z jara udělány folie:
Příloha:
7.JPG


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Obrázek V70 D4 120kW, MY14, Summum
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW 2001
Bylo:
Obrázek S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG


Naposledy upravil Tom0 dne 03 zář 2018 15:26, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tom0 - S80 3,2
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2015 21:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2006
Příspěvky: 1926
Bydliště: Ždánice
Bydliště: Ždánice
Vůz: Volvo 262C a 264 a 265 a S80
koukám, že máme stejné vozy. Až na barvu tedy. Já ho mám od ledna a zatím to odnesl jen kábl od kufrových dveří a nefungoval jeden reprák. S těma čidlama jen někdy problém, že do nich nateče a pak to píská furt, asle pak to zas vyschne a je klid. přeji ti další šťastné kilometry.

_________________
262C - 1979, B27E, 264GLE - 1980, B27E / S80 - 2006, 3,2 benzín / 265 - 1979, B27E
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tom0 - S80 3,2
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2015 08:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 675
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V70 MY14
Tak když to píská furt, tak je to ještě dobrý. To vždycky po vyschnutí ustane.
Horší je hláška na palubáku: Parkovací asistent, doporučen servis.
To už je většinou čidlo na výměnu. Občas se vzpamatuje, ale jen na chvilku.

_________________
Obrázek V70 D4 120kW, MY14, Summum
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW 2001
Bylo:
Obrázek S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tom0 - S80 3,2
PříspěvekNapsal: 11 črc 2015 18:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 675
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V70 MY14
Další práce na autě:
177.500km - výměna předních destiček TRW - doma, staré ještě 2mm obložení, ale začalo se loupat, šprajcovat a vypalovat kotouč.
181.000km - desinfekce klimatizace - doma, žádné předražené spreje, ale jak jsem se dočetl tady na foru, tak použit Ajatin roztok... Opravdu to zabralo a zápach je pryč...

Jinak jen tankuju a jezdím... Auto zvládlo Tatry a zpět bez ztráty kytičky. :)

Příloha:
Brzdy.JPG


Příloha:
Slovensko 072.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Obrázek V70 D4 120kW, MY14, Summum
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW 2001
Bylo:
Obrázek S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tom0 - S80 3,2
PříspěvekNapsal: 12 črc 2015 20:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2006
Příspěvky: 1617
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 B5244T3 '02
Co tam mas za LPG system?

_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tom0 - S80 3,2
PříspěvekNapsal: 13 črc 2015 06:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 675
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V70 MY14
Je tam namontováno Lovato Easy Fast.
Nádrž Toroid 46l

_________________
Obrázek V70 D4 120kW, MY14, Summum
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW 2001
Bylo:
Obrázek S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tom0 - S80 3,2
PříspěvekNapsal: 21 črc 2015 19:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 675
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V70 MY14
Najeto přes 182.000km, to znamená že měla proběhnout výměna řemenu klimakompresoru a serva.
Rozvody se na tomto motoru nějak neřeší.
když jsem viděl jak je tam plochý řemen umístěn, chtěl jsem to jednoznačně svěřit servisu, ale tak nějak jsem se včera chtěl podívat v jakém je stavu.
No, není tam moc vidět, tak jsem vyndal box filtru, sání až ke klapce, baterii a box baterie...
A už jsem tam viděl docela solidně, řemen byl poměrně popraskaný (9let a 182.000km).
Tak jsem zkoumal jak se to asi tak mění, povolil jsem napínák a shodil řemen z klimatizace...
A zjistil že to dál nejde.
Tak šel klimakompresor ven aby nepřekážel. Dále mi překážela napínací kladka, tak šla taky ven, stejně tak druhá kladka - ta sice nepřekážela, ale taky vyndaná.
Největší sranda byla se servem, nechápu proč to nemohli udělat nějak jednodušeji, na tom jsem strávil snad hodinu než jsem přišel na to jak ten řemen vyndat. Možná jsem měl špatný postup, ale snad úspěšný.
Prohlídnul jsem kladky a zas tak špatně nevypadají a i vůle v ložiskách minimální. Tak jsem je tam vrátil zpět.
Co mě překvapilo že řemen vůbec nežene alternátor, ten je na druhé straně hnaný druhou hřídelí.
Montáž proběhla v opačném pořadí než demontáž, nic mi nezbylo, tak snad jsem to složil správně... Na zkušební jízdě vše funguje jak má.
Příloha:
1.jpg

Příloha:
2.JPG

Příloha:
3.JPG

Příloha:
4.JPG

Příloha:
5.JPG

Příloha:
6.JPG

Příloha:
7.JPG


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Obrázek V70 D4 120kW, MY14, Summum
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW 2001
Bylo:
Obrázek S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tom0 - S80 3,2
PříspěvekNapsal: 21 črc 2015 21:31 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 10171
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8
Pěkný vozeň toto. A pak že si na těch novejch čovek sám nic neudělá.
Jinak s těma cenovkama servisu mohu celkem souhlasit. Bohužel fakt musíš mít něco novějšího, protož starší auta fakt neznaji a tak se jim do toho moc nechce. Na druhou stranu místní fachman se nebál vrazit auto do autorizáku na jednu hnusnou práci, kterou by jeden dělal celej den a za práci tam nechal pár korun, protože normohodiny voe :-D

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tom0 - S80 3,2
PříspěvekNapsal: 21 črc 2015 22:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2005
Příspěvky: 3524
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW
Mohl bys mi, pls třeba do SZ napsat kde a za kolik byla provedena přestavba na plyn??

díky

_________________
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 8/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Dream car: C70


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tom0 - S80 3,2
PříspěvekNapsal: 30 črc 2015 19:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 675
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V70 MY14
Losíci jsou na místě :)
Příloha:
1.JPG

Příloha:
2.JPG


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Obrázek V70 D4 120kW, MY14, Summum
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW 2001
Bylo:
Obrázek S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tom0 - S80 3,2
PříspěvekNapsal: 06 lis 2015 15:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 675
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V70 MY14
Tachometr se přehoupnul přes 190.000km a jedem dál... :)
Proběhla výměna oleje, filtru a chladící kapaliny.

Drobná úprava osvětlení interiéru, to nudné žluté světlo mě přestalo bavit, a tak předělávka na ledově bílé LEDky
Ale problém, v osvětlení interiéru jsou použity tak atypické žárovky, že je problém je vůbec sehnat v provedení žárovky, natož LED.
Poradil jsem si po svém a z LED s paticí G4 (určena pro pokojové bodovky) jsem si vytvořil osvětlení interiéru.
Myslím že je to 4W provedením rozměrově to tam akorát sedlo... :D
Po zhasnutí malinko svítí, ale to je skoro nepostřehnutelné.
Foto:
Příloha:
1.jpg


Příloha:
2.jpg


Příloha:
3.jpg


Příloha:
4.jpg


Příloha:
5.jpg


Příloha:
6.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Obrázek V70 D4 120kW, MY14, Summum
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW 2001
Bylo:
Obrázek S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tom0 - S80 3,2
PříspěvekNapsal: 06 lis 2015 22:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2012
Příspěvky: 2352
Bydliště: ± Frýdek-Místek
Vůz: hledá se náhrada
Tom0 píše:
Tachometr se přehoupnul přes 190.000km a jedem dál... :)
Proběhla výměna oleje, filtru a chladící kapaliny.

Drobná úprava osvětlení interiéru, to nudné žluté světlo mě přestalo bavit, a tak předělávka na ledově bílé LEDky
Ale problém, v osvětlení interiéru jsou použity tak atypické žárovky, že je problém je vůbec sehnat v provedení žárovky, natož LED.
Poradil jsem si po svém a z LED s paticí G4 (určena pro pokojové bodovky) jsem si vytvořil osvětlení interiéru.
Myslím že je to 4W provedením rozměrově to tam akorát sedlo... :D
Po zhasnutí malinko svítí, ale to je skoro nepostřehnutelné.
Foto:
Příloha:
1.jpg


Příloha:
2.jpg


Příloha:
3.jpg


Příloha:
4.jpg


Příloha:
5.jpg


Příloha:
6.jpg


Bomba! Toto je první designová věc kterou dělám ve všech svých autech :-)! Žluté (teplé) světlo už jaksi nemusím a bílé světlo auto dost omladí :good:

_________________
V70II 2,4i 125kW, B5244S, MY02 ;; S60 2,4i 135kW, B5244S, Black, MY01 - chip ARD (rodiče)
ex. S80 V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, Summum+, Four-C, MY07 ex. V40 2,0 100 kW, B4204S2 Black Metallic, MY03;V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, Summum , Blue Met., MY05 - chip ARD stage 2, celonerez BSR Galerie


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tom0 - S80 3,2
PříspěvekNapsal: 06 lis 2015 22:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2005
Příspěvky: 3524
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW
jen záleží, jak hodně se to interiérové světlo zintenzivní a jestli to už potom není moc ........

_________________
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 8/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Dream car: C70


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tom0 - S80 3,2
PříspěvekNapsal: 07 lis 2015 13:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2015
Příspěvky: 138
Bydliště: Rakousko
Bydliště: Burgendland
Vůz: Volvo S80, ChryslerGrand Voyager, BMW118
vypada to velmi dobre, to se ti podarilo

_________________
VW Golf II, Honda Accord, Volvo 740, Mitsubshi Galant, KIA Carens, VW Passat, Citroen BX, Audi A6 TDI, BMW 520, VW Passat TDI, Peugeot 406, Sssangyong, Golf IV Kombi, BMW 530, Mercedes Benz 300TD, Alfa Romeo 166, Lancia Kappa, Audi A4 TDI, Chrysler Voyager IV, Jaguar S, Audi S6, Toyota Landcruiser, BMW 118, Chrysler Voyager V, Volvo S80


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tom0 - S80 3,2
PříspěvekNapsal: 07 lis 2015 18:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 675
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V70 MY14
Intenzita světla se zvýšila, ale zas ne tak moc. A bílé světlo v kombinaci s černým interiérem je bomba... =@

_________________
Obrázek V70 D4 120kW, MY14, Summum
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW 2001
Bylo:
Obrázek S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tom0 - S80 3,2
PříspěvekNapsal: 08 lis 2015 12:07 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2008
Příspěvky: 4328
Bydliště: Buštěhrad, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Moc pekne auto. Je videt, ze jsi dost sikovny a ze se toho nebojis :good: Kolik to zere plynu? Dojezd asi nebude ani 400 km, ne?

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tom0 - S80 3,2
PříspěvekNapsal: 08 lis 2015 12:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 675
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V70 MY14
Tak žere mi to od 10 do 13 plynu.
Těch 10l/100km dosáhnu na dlouhé trase s klidnou nohou, tam k tomu není žádný benzín.
a běžně se pohybuji mezi 11-12 plynu a k tomu tak 1,3l benzínu na starty a přístřik.
zde detailní sprit:
https://www.spritmonitor.de/en/detail/564350.html
dojezd je přímo úměrný velikosti nádrže.
já mám toroid 46l, tankuji do prázdné nádrže 40-41l
takže dojezd je max.400km na dlouhé trase a lehkou nohou... jinak běžně těch 300-350km.
LPG stanice jsou hodně rozšířené.
Ale dát tam válcovou nádrž 80-100l, tak by byl dojezd někde úplně jinde...

_________________
Obrázek V70 D4 120kW, MY14, Summum
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW 2001
Bylo:
Obrázek S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tom0 - S80 3,2
PříspěvekNapsal: 08 lis 2015 13:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 2504
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Ty "ledově bílý" hnusný modrý LEDky jsou teda fakt krok zpátky, ale zase to nebudeš muset dlouho měnit, pokud jsi použil nějaký kvalitnější.

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tom0 - S80 3,2
PříspěvekNapsal: 08 lis 2015 13:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2015
Příspěvky: 138
Bydliště: Rakousko
Bydliště: Burgendland
Vůz: Volvo S80, ChryslerGrand Voyager, BMW118
ja v tom krok zpatky rozhodne nevidim, to originalni nazloutle osvetleni, to je uz davno prekonane, at uz v autech, ci domacnosti nebo v prumyslu, vidim to naopak super, a perfektne udelane, jen tak dal

_________________
VW Golf II, Honda Accord, Volvo 740, Mitsubshi Galant, KIA Carens, VW Passat, Citroen BX, Audi A6 TDI, BMW 520, VW Passat TDI, Peugeot 406, Sssangyong, Golf IV Kombi, BMW 530, Mercedes Benz 300TD, Alfa Romeo 166, Lancia Kappa, Audi A4 TDI, Chrysler Voyager IV, Jaguar S, Audi S6, Toyota Landcruiser, BMW 118, Chrysler Voyager V, Volvo S80


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tom0 - S80 3,2
PříspěvekNapsal: 08 lis 2015 13:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2012
Příspěvky: 2352
Bydliště: ± Frýdek-Místek
Vůz: hledá se náhrada
Krystof P. píše:
Ty "ledově bílý" hnusný modrý LEDky jsou teda fakt krok zpátky, ale zase to nebudeš muset dlouho měnit, pokud jsi použil nějaký kvalitnější.


já myslím, že to je jen špatně nafoceno a jedná se o čistě bílé světlo

_________________
V70II 2,4i 125kW, B5244S, MY02 ;; S60 2,4i 135kW, B5244S, Black, MY01 - chip ARD (rodiče)
ex. S80 V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, Summum+, Four-C, MY07 ex. V40 2,0 100 kW, B4204S2 Black Metallic, MY03;V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, Summum , Blue Met., MY05 - chip ARD stage 2, celonerez BSR Galerie


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tom0 - S80 3,2
PříspěvekNapsal: 08 lis 2015 14:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 675
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V70 MY14
jasně, je to foceno mobilem a hodně to fotka zkresluje...
Je to čistě bílý světlo, modrý bych si tam nedal, ty tuzingový doby se škodou favorit jsou pryč...

_________________
Obrázek V70 D4 120kW, MY14, Summum
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW 2001
Bylo:
Obrázek S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tom0 - S80 3,2
PříspěvekNapsal: 08 lis 2015 14:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2014
Příspěvky: 74
Bydliště: Praha Zapad
Vůz: XC70 2.5T LPG
Tom0 píše:
Ale dát tam válcovou nádrž 80-100l, tak by byl dojezd někde úplně jinde...


Ta 46 l nadrz je maximum,co se vejde misto rezervy? Vim, ze do V70 P2 se vejde sedmdesatka, ale je fakt, ze v novejsich jsem asi takhle velkou jeste nevidel.

_________________
Volvo XC70 2.5T AT LPG (MY2007) SUMMUM
Mercedes Benz E350CDI 4MATIC (MY2010)

ex Audi A4 Avant 2.7TDI


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tom0 - S80 3,2
PříspěvekNapsal: 08 lis 2015 14:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 675
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V70 MY14
maximum na průměr a na výšku přizvedne podlážku kufru cca o 1cm.
Šlo by dát i vyšší nádrž, ale už by se musela nějak řešit podlážka.
ten 1cm jsem vyřešil že jsem vykuchal spodní vrstvu podlážky a vyšlo to dokonale, podlážka sedí jak má...
Je to tam vcelku blbě řešený, je to navržený jen na dojezdovku, dno rezervy se zužuje a tím je prostor pod nádrží nevyužit cca 5cm.
Takto se to zužuje zřejmě aby byl prosto pro tlumiče výfuku.

Starší modely tam mají prostoru o poznání víc a ještě tam mají baterku...

_________________
Obrázek V70 D4 120kW, MY14, Summum
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW 2001
Bylo:
Obrázek S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tom0 - S80 3,2
PříspěvekNapsal: 21 lis 2015 18:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 675
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V70 MY14
Tento týden jsem vyměnil kapalinu posilovače řízení.
Žádné problémy s ní nebyly, ale pro dobrý pocit, byla tam 9 let.
Tak alespoň jednou za život auta. :)

_________________
Obrázek V70 D4 120kW, MY14, Summum
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW 2001
Bylo:
Obrázek S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tom0 - S80 3,2
PříspěvekNapsal: 23 bře 2016 15:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 675
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V70 MY14
Po delší odmlce zase jedna aktualizace.
Jelikož se na autě nic nekazí, všechno funguje jak má, prodej jsem si nakonec rozmyslel.
Tak jsem se včera pustil vyřešit jeden z důvodů proč jsem chtěl to auto vlastně prodat.
Chtěl jsem auto s tažným, tak už ho mám... :D
Nakonec vybrané tažné zařízení Westfalia s vertikálním odnímatelným systémem.
Je to v současnosti asi to nejdražší na trhu co je, ale má jednu výhodu, po odmontování v podstatě nepoznáte že má auto tažné.
Nic není vidět...
Včera jsem na tom pracoval cca 5 hodin, dělal jsem volně a s rozmyslem.

Začal jsem nájezdy:
Příloha:
01.jpg


Následuje demontáž nárazníku - nic složitého (šroubky v podběhu, dvě matice mezi výfuky a jinak jen zácvaky):
Příloha:
02.jpg


Dále vzpěra pod nárazníkem musí pryč... 3+3 šrouby:
Příloha:
03.jpg


Na místo původní vzpěry se zasunou kotvy tažného a přišroubují se, ještě před tím se musí povolit výfuky a pustit je níž i se štíty:
Příloha:
04.jpg


Příloha:
05.jpg


Mezi kotvy se přichytí vlastní tažné a vše se důkladně utáhne:
Příloha:
06.jpg


Následuje sestavení mechanismu vyklápěcí zásuvky a připevnění vlastní zásuvky - nic složitého.
Jen zásuvka měla původní vývody dozadu, já musel předělat nahoru, překážela karoserie auta.
Příloha:
07.jpg


Příloha:
08.jpg


Příloha:
09.jpg


Dále nutno udělat neviditelný výřez nárazníku dle pokynů v návodu:
Příloha:
10.jpg


Příloha:
11.jpg


A už jen nasadit nárazník zpět... a výsledek posuďte sami...
Příloha:
12.jpg


Příloha:
13.jpg


Příloha:
14.jpg


Příloha:
15.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Obrázek V70 D4 120kW, MY14, Summum
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW 2001
Bylo:
Obrázek S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 285 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.261s | 20 Queries | GZIP : On ]