AxE Volvo 850 2.0 T5

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1812
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#76 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Urvanej píše:Hele rozvody s tim VVT na riskách nikdy moc nebejvaji. "potěší" nad cizí blbostí. :-D
Tomáši tohle VVT nemá :wink:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1619
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#77 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od Sarkasmic »

Uřvanej by si měl dát bludišťáka a vrátit se k zadokolkám... Jaký VVT v 850ce???? :shock:
Ad ventilový víko-opravu ho dělal martin? Nějak mi to nesedí poté co si tvrdě stál za originál volvo lepidlem... :D
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#78 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od Urvanej »

Jojo, tvl zase měsíc FWD banán, chjo, a to mi to dojít mohlo...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#79 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od Krystof P. »

Hele už jsem to psal několíkrát. Jsi blázen tohle dávat dokupy. A ještě jestli to měl mopl v pacu (kina neberu, to je mimo moje chapaní) tal to fakt nechapu už vůbec...co je to za lidi, mazec

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 167
Příspěvky: 308
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T

#80 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od AxE_26 »

Hold je mi to líto vyhodit :D Tak motor je skoro venku tak naháním někoho kdo mi udělá výbrus protože válce mají odjetej grot. Takže udělá se komplet motor, pak se přestříká kastle, přetěsní se řízení, udělají se pružiny a zadní tlumiče, vymění se přední okno, pak se pořeší 15G turbo, kované ojky, dále novej intercooler i chladič vody a přešijí se komplet kožené sedačky a hurá do provozu. :lol:

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#81 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od Urvanej »

Taky koukám používáš pana "Onose". :lol: U mě to nějak fláká. "Ono se" mi tu ještě nic neudělal a dycky sem musel já. ;-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 167
Příspěvky: 308
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T

#82 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od AxE_26 »

12768095_471654323039975_1093202236_o.jpg
12784582_471654339706640_660211570_n.jpg
12784582_471654339706640_660211570_n.jpg (24.63 KiB) Zobrazeno 2878 x
12768095_471654323039975_1093202236_o.jpg
Přílohy
12767954_471654326373308_1835169905_o.jpg

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 167
Příspěvky: 308
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T

#83 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od AxE_26 »

Takže při dnešním pokračování alá rozborka :-D

Jsem jsi fandil jak bude turbo ok, když má najeto 17 000km. Protože předchozí majitel Kein ho měnil ve 200 000km v roce 2011.

Jak vidím turbo nějak nepřežilo, natož koupě byla ve 212 000km, od koupě měla 850ka vyměněn 2x olej, mobil 5w50 a vždy se turbo dochlazovalo 3 minuty na volnoběh :)

No nic, bude potřeba nové, takže budu nejspíše volit 15G.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 53
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Pečky okr. Kolín
Vůz: nějakých pár fordů

#84 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od LiborM »

Cco to bylo zač, ze to vydrželo takovou chvilku? A omluv neznaleho, ale 15G znamená co? Asi me to toiz čeká taky.. Dik Libor
_________________
850 combi t5 r.v.1995

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 167
Příspěvky: 308
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T

#85 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od AxE_26 »

Já ti nepovím, nevím jak se k tomu choval kein, když turbo vyměnil. Plus turbo kupoval z Japonska.

Nevím co je za sračku, bud odešlo špatným zacházením, nebo to byl vadnej kus.

Což turbo olej bralo, a vždycky ho trošku házelo do sání už od koupi ale to je věc druhá.

Sám se divím že vydrželo tak málo. Hold bude z něj další kousek na poličku, mám tu jak 13G tak i 15G.

Turbo 15G (td04hl-15g) se dávalo na motory 2.3 T5-Rplus je větší, na tyto italský 2.0 T5 se dávali jen 13G (TD04HL-13G) což je menší.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 53
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Pečky okr. Kolín
Vůz: nějakých pár fordů

#86 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od LiborM »

Taky mam itala a podezření na turbo, plive též do sání olej a při prerazeni v otackach se zahuli.. Takze 15G pasuje a je větší, cili víc tlačí? :)
_________________
850 combi t5 r.v.1995

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 167
Příspěvky: 308
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T

#87 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od AxE_26 »

No tak to je radost :D :D

Ano je to tak jak říkáš, ale nevím zda budou potřeba k tomu větší vstřiky nebo ne. Netuším. To jsem se ještě nedozvěděl.

Já sem 15G turbo měl namontované na náhradním motoru co jsem dovezl. Ale vstřiky tam byli původní, takže fungovat by to mělo nejspíše normálně ale možná se pletu.

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1812
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#88 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od Petr.Chrpa »

AxE_26 píše:Já ti nepovím, nevím jak se k tomu choval kein, když turbo vyměnil. Plus turbo kupoval z Japonska.

Nevím co je za sračku, bud odešlo špatným zacházením, nebo to byl vadnej kus.



Turbo 15G (td04hl-15g) se dávalo na motory 2.3 T5-Rplus je větší, na tyto italský 2.0 T5 se dávali jen 13G (TD04HL-13G) což je menší.
Ahoj pokud si myslím tak ten vnitřek je Kinugawa s tím byly nějaké problémy dříve nevím jak dnes
Mitsu by bylo o dost dražší. :wink:
Edit :,ale o tom se moc tenkrát nevědělo

http://svedsketanky.cz/diskuse/viewtopic.php?f=67&t=813

Jinak na 15G ti stačí stejné vstříky :wink:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

GDPR_user

#89 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od GDPR_user »

Pokud by měl někdo zájem,tak jedno 13G tady mám po repase.

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1619
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#90 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od Sarkasmic »

Propos Martine- když už jsi došel i sem-co říkáš na to originál těsnící lepidlo pod víkem?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 167
Příspěvky: 308
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T

#91 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od AxE_26 »

Tak už se nám to chystá na poličku :-D :-D
12765728_471718146366926_1255860591_o.jpg
12765728_471718146366926_1255860591_o.jpg (107.86 KiB) Zobrazeno 2854 x

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 167
Příspěvky: 308
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T

#92 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od AxE_26 »

Tak dneska konečně vana dole, podle těch usazenin, můžu říct že jsem rád že jsem tu vanu neviděl před výplachem :-D :D
12772899_472150832990324_1952234001_o.jpg
12776791_472150839656990_400071038_o.jpg
12790156_472150842990323_1191518238_o.jpg
12776791_472150839656990_400071038_o.jpg
12787349_472150852990322_1531142693_o.jpg

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 167
Příspěvky: 308
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T

#93 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od AxE_26 »

Vidím že se opětovně nějaký kutil nudil. Ať žijou mlhovky. :%)
12528699_472150862990321_457521385_o.jpg
12528699_472150862990321_457521385_o.jpg (92.58 KiB) Zobrazeno 2783 x
12788002_472150859656988_372374427_n.jpg
12788002_472150859656988_372374427_n.jpg (13.69 KiB) Zobrazeno 2783 x
12787091_472151419656932_263916681_o.jpg
12787091_472151419656932_263916681_o.jpg (110.55 KiB) Zobrazeno 2783 x
12788629_472151006323640_1971093015_o.jpg
12788629_472151006323640_1971093015_o.jpg (114.55 KiB) Zobrazeno 2783 x
12788419_472151082990299_1400727142_o.jpg

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#94 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od Fíla »

AxE_26 píše:Tak dneska konečně vana dole, podle těch usazenin, můžu říct že jsem rád že jsem tu vanu neviděl před výplachem :-D :D


To je ten všemi opěvovaný Mobil1 5w50? Tak to jsem rád, že jdu proti proudu a ve svých autech ho nemám :lol:
Hodně štěstí, držím palce.... neměl bych na to nervy. :good:
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 167
Příspěvky: 308
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T

#95 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od AxE_26 »

Hurá je to venku :-D
12788678_472415189630555_247188068_o.jpg

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1619
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#96 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od Sarkasmic »

A teď mi řekni,je těm kroužkům něco???
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 167
Příspěvky: 308
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T

#97 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od AxE_26 »

12788414_1688293701448729_864656896_o.jpg
12788414_1688293701448729_864656896_o.jpg (116.17 KiB) Zobrazeno 2619 x
12787164_1688293711448728_777816257_o.jpg
12769541_1688295171448582_1710283020_n.jpg
12769541_1688295171448582_1710283020_n.jpg (41.74 KiB) Zobrazeno 2619 x
12782467_1688295181448581_1100923649_n.jpg
12782467_1688295181448581_1100923649_n.jpg (48.49 KiB) Zobrazeno 2619 x
12784480_1688295201448579_1198338674_n.jpg
12784480_1688295201448579_1198338674_n.jpg (52.03 KiB) Zobrazeno 2619 x
12804466_1688295164781916_777557590_n.jpg
12804466_1688295164781916_777557590_n.jpg (50.17 KiB) Zobrazeno 2619 x
12825372_1688295191448580_594448734_n.jpg
12825372_1688295191448580_594448734_n.jpg (53.22 KiB) Zobrazeno 2619 x
Ovšem že všechny ojniční ložiska jsou vydřená stejně.:)
12498649_1688293838115382_1753395917_n.jpg
12498649_1688293838115382_1753395917_n.jpg (78.06 KiB) Zobrazeno 2606 x
Naposledy upravil(a) AxE_26 dne 02 bře 2016 18:41, celkem upraveno 1 x.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 167
Příspěvky: 308
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T

#98 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od AxE_26 »

Takže co se týká kroužků,

tak jednoduše jak už můžeš vidět dle fotek, tak jsou speklé a hlavně jsou vyhřáté, takže je roztáhneš v pohodě jedním prstem. Ale zase můžu říct že jsou v lepší kondici než z motoru který jsem dovezl od Petr.Chrpa, což tam motor měl na válcích nějakých 5 barů pokud se nepletu a pístní kroužky měli luxusně po obvodu vyjetý pěkný grot :D

Ale jak jde vidět tak proplach BG109 s kroužkama neboli s karbonem víceméně moc nepohla (tedy aspoň s kroužky) možná by to zachránil druhý až třetí proplach pomocí BG 109. Což na první proplach můžu říct že to byla síla co z motoru šlo :-D

Jen tak na okraj,
Tlaky na válcích byli před proplachem:
1 válec 8.6bar
2 válec 8.5bar
3 válec 8.1bar
4 válec 8.6bar
5 válec 7.5bar

s olejem
1 válec 11bar
2 válec 11bar
3 válec 11,3bar
4 válec 10bar
5 válec 8.9bar

Po výplachu pomocí BG 109, se tlaky na všech válcích srovnali na rovných 9 barů. Po nalití trochu oleje se tlaky zvedli na 11 barů, což ovšem jak je jasno tak klesla i spotřeba oleje, z původních 1l na 500 až 1000km při lehké noze, tak při svižnějším tempu motor bral 2L na 500-800km.
Po výplachu jsem se dostal s lehkou nohou na 1000km 3 deci oleje, těžší noha tak půl litr až 7 deci. Samozřejmě že ovšem házelo i turbo olej do sání, takže nedávám vše za vinu pístním kroužkům.

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 1610
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#99 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od Kein »

Když to sesumarizuju, tak já jakožto minulý majitel:

Olej jsem měnil co rok - vždy Mobil 1 5W50 vycházelo to cca 7-10 000km ročně
Turbo jsem nikdy nehonil studené a dochlazoval vždy - jinými slovy nikdy jsem neprasil, když jsem věděl, že se bude blížit konec cesty nebo naopak když bylo auto ještě studené - o to víc je překvapení jestli je teď v řiti páč bylo právě proto kupované nové.

Co je zajímavé je však to, že proběhlo několikrát i vyčištění pomocí BG a očividně to zase takový efekt nemělo. Spíš by mě zajímal, po tomto rozebraní motoru, odhadovaný nájezd, protože v bazaru, když jsem v roce 2008 auto kupoval mělo údajných 180 000km.

Zajímavé také, je, že jsem celou dobu žil v domnění, že mám leštěnku, z čehož jsem i usuzoval díky tomu ,že v době kdy jsem 850 měl, tak jsem jezdil i v 850 2.3 T5 a V70 2.0 T5 a všechny auta na mě působily velmi podobně s tím že 2.3 teda jela líp vocpodu, z čehož vyplívá, že buď byly všechny tři auta stejně v prdeli (V70 jezdi stále) a nebo na tom 850 zase není tak špatně.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#100 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od Krystof P. »

No asi jsi moc leštěnku neměl, spíš mrdku před smrtí, který jsi moc nepřidal, podle toho co axe píše :ROFL:
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“