AxE Volvo 850 2.0 T5
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 167
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#26 AxE Volvo 850 2.0 T5
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1620
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#27 AxE Volvo 850 2.0 T5
Pružiny jsem neměnil - budou origo. Co se týče gufer - ty se měnily a docela mě to udivuje, že to chčije zase přes ně, měl sjem za to, že to teče přes těsnění víka...ještě když jsem auto dával pravidelně jednomu zdejšímu mechanikovi...
Homokyneťáky jsem měnil - to samý čepy řízení, dávaly se tam TRW, uložení zadních tlumičů taky, celkem pravidelně jsem co zimu měnil tyčky stabilizátoru, různé značky. Buďto to byl shit v dílech a nebo se musela stát chyba jinde, teď už to řešit nehodlám, ale co za díly půjde do mého stávajícího si už ohlídám. každopádně držím palce a rozhodně budu osud modrého draka sledovat.
Jinak pořád mám k dispozici vrak červené 850 konkrétně ta výplň kapoty tam je + další věci - klidně ho daruju za odvoz, nebo díly z něj, je tam kopa použitelných věcí a maličkostí, v opačném případě půjde do šrotu.
Homokyneťáky jsem měnil - to samý čepy řízení, dávaly se tam TRW, uložení zadních tlumičů taky, celkem pravidelně jsem co zimu měnil tyčky stabilizátoru, různé značky. Buďto to byl shit v dílech a nebo se musela stát chyba jinde, teď už to řešit nehodlám, ale co za díly půjde do mého stávajícího si už ohlídám. každopádně držím palce a rozhodně budu osud modrého draka sledovat.
Jinak pořád mám k dispozici vrak červené 850 konkrétně ta výplň kapoty tam je + další věci - klidně ho daruju za odvoz, nebo díly z něj, je tam kopa použitelných věcí a maličkostí, v opačném případě půjde do šrotu.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#28 AxE Volvo 850 2.0 T5
Velmi rad sledujem tuto temu pavi sa mi ako to volvo davas dokopy. Investicia je sice velka ale zase bides vediet na com si co vsetko je a ck neni vymenene. Myslim ze po takejto GO ta caka vela stastnych kilometrov
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 167
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#29 AxE Volvo 850 2.0 T5
Tak to uz mas jedno, motor stejně puhde na g.o takze gufera udelam tento měsíc a je klid.Kein píše:Pružiny jsem neměnil - budou origo. Co se týče gufer - ty se měnily a docela mě to udivuje, že to chčije zase přes ně, měl sjem za to, že to teče přes těsnění víka...ještě když jsem auto dával pravidelně jednomu zdejšímu mechanikovi...
Homokyneťáky jsem měnil - to samý čepy řízení, dávaly se tam TRW, uložení zadních tlumičů taky, celkem pravidelně jsem co zimu měnil tyčky stabilizátoru, různé značky. Buďto to byl shit v dílech a nebo se musela stát chyba jinde, teď už to řešit nehodlám, ale co za díly půjde do mého stávajícího si už ohlídám. každopádně držím palce a rozhodně budu osud modrého draka sledovat.
Jinak pořád mám k dispozici vrak červené 850 konkrétně ta výplň kapoty tam je + další věci - klidně ho daruju za odvoz, nebo díly z něj, je tam kopa použitelných věcí a maličkostí, v opačném případě půjde do šrotu.
Jinak co se týče čepu atd tak to jsem videl ze jsi tam dal TRW coz to je papir sam o sobe. Nevim kolik jsi na to najel ty ale asi moc ne a od dob co jsi auto prodal tak jestli to najelo 4000km tak je to moc. Ja jsem dal vse MOOG jako vsude jinde a nemuzu jsi stezovat takze uvidime kolik to snese na teto 850ce.
Jinak co se tyka toho vraku co mas tak to uz ani nevím jak vypadá jestli je to futral nebo sedan a hlavne co tam je.
Popripade by jsme se nejak domluvili.
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1620
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#30 AxE Volvo 850 2.0 T5
Nafotím ti ho - je to červený sedan 2.3 T5 - nemá kola a už na něm něco chybí - hlava, víko, PP a PZ dveře nárazník apod. nicméně člověk nikdy neví co se mu odsere. Hlavně tam je převodovka poloosy, serepetičky z interiéru (stejná barva jako má modrej drak), nějaký ty plechy apod.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 167
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#31 AxE Volvo 850 2.0 T5
Tak je to doma
Samozřejmě že celé auto bylo bez závad ale jak už to bývá zvykem tak na starou vránu se musí přece něco vymyslet
Samozřejmě že celé auto bylo bez závad ale jak už to bývá zvykem tak na starou vránu se musí přece něco vymyslet
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 13062
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#33 AxE Volvo 850 2.0 T5
Aby jsi nebyl z těch MOOGů zklamaný. Já od nich koupil spodní čep - vydržel 3000 km, řekl jsem si "asi špatnej kus", tak jsem koupil stejný nový a vydržel 2500 km. Takže šrot.AxE_26 píše:Ja jsem dal vse MOOG jako vsude jinde a nemuzu jsi stezovat takze uvidime kolik to snese na teto 850ce.
Teď tam mám Febi, zatím najeto 30000 km a v pohodě.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 167
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#34 AxE Volvo 850 2.0 T5
Záleží jak se to vezme, jeden říká že febi jsou němci další brečí že to jsou poláci.raolsa píše:Aby jsi nebyl z těch MOOGů zklamaný. Já od nich koupil spodní čep - vydržel 3000 km, řekl jsem si "asi špatnej kus", tak jsem koupil stejný nový a vydržel 2500 km. Takže šrot.AxE_26 píše:Ja jsem dal vse MOOG jako vsude jinde a nemuzu jsi stezovat takze uvidime kolik to snese na teto 850ce.
Teď tam mám Febi, zatím najeto 30000 km a v pohodě.
Já jsem dřív od Febi bral vše a pohoda ale jednoho dne co jsem od nich vzal tak stálo za dvě věci, se mnou to vypeklo na horním uložení. Uložení vydrželo asi tak 2000km. Už je to asi do dnes přes rok a stále je na reklamaci
Na V40 jsem dělal čepy tak jsem dal Moog protože mě to doporučili mechanici že mám vzít jedině to, tak jsem dal na ně a dneska ty čepy mají odjeto přes 30 000km a neví vůbec o ničem. (ptal jsem se jen proto že toho bylo na výběr z tisíc druhu, ale byl jsem taky rozhodnut pro Febi ale nějak jsem to od té doby zavrhnul a od té doby febi neberu)
Stabíky jsem dával na bílou 850ku tam mají odjeto přes 20 000km, a vše drží. Takže ono je to těžko, člověk jsi nevybere.
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1620
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#35 AxE Volvo 850 2.0 T5
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=50417&p=585123#p585123
Loketku a LP těhlici už na modrém máš
Loketku a LP těhlici už na modrém máš
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 167
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#36 AxE Volvo 850 2.0 T5
Tak konečně nějaké disky, Dezent R18, na chvilku
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
#37 AxE Volvo 850 2.0 T5
A já jsem si pořád myslel, že ten bílej sedan co tě v něm potkávám je T5..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 167
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#38 AxE Volvo 850 2.0 T5
bohužel to T5 není To má otec mu to postačí já jsem byl zatížen na T5 tak jsem si sehnal aspoň 2.0T když né 2.3T5-R.Marten píše:A já jsem si pořád myslel, že ten bílej sedan co tě v něm potkávám je T5..
Minule jsi mě taky potkal v té modré T5
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
#39 AxE Volvo 850 2.0 T5
Však 2,0 T5 jede taky super, ta moje bílá je 2,0. A jak jsem dneska mával jsi byl ty nebo tvůj tata?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
#40 AxE Volvo 850 2.0 T5
A dneska na mě mávala nějaká slečna se zelenou V40.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 167
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#41 AxE Volvo 850 2.0 T5
Jo jede dobře zatím jsi nestezuju na závodníky v Octavii zatím stačíMarten píše:Však 2,0 T5 jede taky super, ta moje bílá je 2,0. A jak jsem dneska mával jsi byl ty nebo tvůj tata?
To musel být otec v té bílé krabici.
No a moji bývalou v40 zdědila přítelkyně kterou nejde ani za tím volantem pomalu vidět
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 167
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#42 AxE Volvo 850 2.0 T5
Tak už se nám to vrakuje
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 167
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#43 AxE Volvo 850 2.0 T5
Tak dnes konečně proběhla výměna všech čtyř dveří, za normální nepomlácené dveře.
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 184
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 960 II.
#44 AxE Volvo 850 2.0 T5
Tohle je prostě skvělý!!
_________________
je:
Mazda 6 MPS
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
je:
Mazda 6 MPS
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 167
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#45 AxE Volvo 850 2.0 T5
Ať žije škrtící klapka Takto vypadala klapka v den koupě auta
Dále se dali nové hadice, trubky, dále se omrklo turbo (což vůle do stran nebyla žádná, ale pouze byla do předu a do zadu - axiální vůle asi tak 0.01-0.04mm) Plus bylo potřeba dát novou objímku na hadici která vede z airboxu na turbo, protože hadice na turbu vůbec nedržela
Takže závěrem, chci říct, že dotyční kteří auto od Keina nechtěli koupit jen z důvodu že dochází k vyfukování výparů z olejové měrky, nebylo způsobeno přicpaným odvětráváním kliky, protože odvětrávání bylo průchozí ale důvodem jsou pístní kroužky jak už někteří zmíňili. Což kroužky jsou zapečený jak malina, plus tomu odpovídají tlaky a spotřeba oleje. To je tak když má někdo potřebu tomu dávat za studena.
Tímto nechci nikoho obviňovat. Nebo tak něco, při koupi už to bylo víceméně jasné že to bude kroužkama i přesto že jsme se shodli že to bude v odvětrávání. Ale jak říkám byl jsem stejně rozhodnut že auto půjde na kompletní G.O. Takže mi to bylo vcelku jedno
Tak o víkendu byl nejvyšší čas se podívat na odvětrávání kliky,
Tomu říkám odvětrávání Plastová trubka byla rozlámaná na 3 části, což po hromadě jí držela pouze izolace ve které byla zasunuta. Takže se není čemu divit že odvětrávání pomalu ani nefunguje.
Takže odvětrávání bylo průchozí ale skoro každá hadice popraskaná nebo nezapojená nebo tam nebyla vůbec.Dále se dali nové hadice, trubky, dále se omrklo turbo (což vůle do stran nebyla žádná, ale pouze byla do předu a do zadu - axiální vůle asi tak 0.01-0.04mm) Plus bylo potřeba dát novou objímku na hadici která vede z airboxu na turbo, protože hadice na turbu vůbec nedržela
Takže závěrem, chci říct, že dotyční kteří auto od Keina nechtěli koupit jen z důvodu že dochází k vyfukování výparů z olejové měrky, nebylo způsobeno přicpaným odvětráváním kliky, protože odvětrávání bylo průchozí ale důvodem jsou pístní kroužky jak už někteří zmíňili. Což kroužky jsou zapečený jak malina, plus tomu odpovídají tlaky a spotřeba oleje. To je tak když má někdo potřebu tomu dávat za studena.
Tímto nechci nikoho obviňovat. Nebo tak něco, při koupi už to bylo víceméně jasné že to bude kroužkama i přesto že jsme se shodli že to bude v odvětrávání. Ale jak říkám byl jsem stejně rozhodnut že auto půjde na kompletní G.O. Takže mi to bylo vcelku jedno
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#46 AxE Volvo 850 2.0 T5
No práce máš teda dost ,ale jsi do toho pěkně zapálenej tak ať to jde
Nejhorší vždycky je když něco uděláš a najednou ti vyleze zase něco dalšího .
Nejhorší vždycky je když něco uděláš a najednou ti vyleze zase něco dalšího .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1620
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#47 AxE Volvo 850 2.0 T5
Já auto poctivě zahříval! Pokud byly speklý, tak to jsem musel tak koupit i já, předchozí majitel byl tak trochu tuner, udělal jsem hodně detuzingu. každopádně se mi líbí, jak to dáváš do kupy.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 167
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#48 AxE Volvo 850 2.0 T5
Tak to už máš teďka jedno, ale pokud ti motor žral olej tak jak žere, což při prodeji jsi udával 0.5L až 1 litr na 1000km, tak už jsi to tak koupil od toho tuzéra . Natož když to hulí z olejové měrky a odvětrávání kliky je průchozí Stejně teďka za měsíc budu mít doma další motor B5204T tak na tom se udělá G.O pak motory přehodím a tento na který jezdím tak pak ho spravím též kompletně a bude do náhrady.
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#49 AxE Volvo 850 2.0 T5
Takze sem to nakonec tenkrat odhadl spravne. Mi totiz prialo ze to i malo jelo, porovnaval sem to s b5254t v combi v70awd a prisla mi o dost rychlejsi. Hlavne at slouzi
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 167
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#50 AxE Volvo 850 2.0 T5
Hold stačilo pomerit tlaky a bylo by ti to jasný hned
Ale tak to už je tedka jedno, motor se spraví a bude klid sice to bude stát balík ale zase pojede od novoty to už mě pak i přežije
Ale tak to už je tedka jedno, motor se spraví a bude klid sice to bude stát balík ale zase pojede od novoty to už mě pak i přežije
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 8 Odpovědi
- 1866 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od 3m3
-
- 1 Odpovědi
- 1387 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od AxE_26
-
- 15 Odpovědi
- 1694 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od labanos
-
- 27 Odpovědi
- 6246 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pišta...
-
- 43 Odpovědi
- 3304 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa