AxE Volvo 850 2.0 T5

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 167
Příspěvky: 308
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T

#101 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od AxE_26 »

Teďka už to máš jedno at je to tak nebo tak.

Turbo jsi psal že jsi měnil v roce 2011 což auto mělo na STK najeto 200 089km, takže počítám že jsi ho vyměnil ve 200 000km, což turbo bralo olej už od koupě natož i teď. Protože vždy byl olej v sání, natož při demontáži turba které bylo komplet zachcané olejem. Což mimochodem auto jsi prodal mojemu kámošovi ve 211 - 212 xxx km ?. Kámoš najel cca 2000km a pak auto skončilo u mě a já jsem do rozebrání s autem najel cca 5000km. I ode mě dostal školení jak se má k autu chovat natož dochlazování turba atd, takže vše dodržoval, hold turbo tak nebo tak šlo srát.
Jednoduše je to jen další věc která se točí a je na hovno a hlavně je to spotřební zboží, takže nikdo tu nic z nás už nezachrání.

Pak jak jsi viděl tak psal i petr chrpa že turbo bylo repas a nikdo o tom dříve nevěděl, proto ta cena, kdyby to mělo být miší turbo tak by bylo daleko dražší. Ale toto jsou vše jen pochyby.

Turbo ti klidně můžu ukázat že vrtule se dotýká ulity, natož když jezdíš do Kroměříže tak se kdykoliv můžeš zastavit :)

Na fotkách jsi vše ostatní viděl, jak přetěsněné víko, dál nedotažená palice na jednom šrubu, dál všechny hydroštely k.o, dále jsou díky hydroštelům ventily sklepány 1-2mm. Dál díky shit rozvodům jsou všechny ventily podpáleny, natož nebyl funkční ani napínák řemene, takže se divim že se to ještě nepotkalo. :-D Takže hlava na vyhazov, přežili to pouze vačky které jsou jako nové.

Co se týká výplachu, tak co jsem z motoru vylil já tak byla hrůza děs, na vyplach jsem dával nový olej, protože jsem měl větší error s chladičem vody,(2x mi za jízdy střelili olejové hadice) (někdo při výměně fridexu zkur... výpustnou zátku na chladiči, takže jak jsem jí povolil tak zpátky dát už nešla protože byli k.o závity, takže jsem si k fridexu mohl objednat i novej chladič kdybych to věděl :-D)
Jak říkám motor na vyplach měl nový olej, po 3 hodinách vrčení, z motoru jsem vylíval kaši a né olej. Olej měl odhadem najeto tak 30-40 000km :-D Samozřejmě že po týdnu co olej stál v kanistru, tak na dně byli luxusní sračky, karbon, písek prostě vše možný a nebylo tam toho fakt málo.

Takže jak tvrdíš zda jsi olej měnil co rok alá 7-10 000km plus jsi dělal proplach, tak potom buď mobil je shit olej, který dobře maže ale luxusně zanechává karbon jako zmiňovaný castrol nebo jinak nevím kde je error (víc by nám řekl martinopel který používá jen mobil 1 5w50, což ovšem otázka zda se někdy díval do olejové vany)

Spíše mi řekni kdo měl auto před tebou nebo kolik těch lidí bylo, protože ty mlhovky mě vcelku pobavili, a plno takových dalších věcí, třeba jako byli natažený kabely na subwoofer do kufru :-D atd.

Jako teďka už nikdo nic z nás nezachrání, já jsem na rozpočtu za 130 000 jen za díly, plus přestříkání a obšití novych sedaček, takže 200 000 na opravu padne. :)

Jen na okraj, válce jsou na štěstí jako nové, mají stále honování které není zaleštěné a nemají rýhy což jsem vcelku hleděl. Ale ovšem válce mají vyjetý menší grot. Ovšem neřeknu ti kolik desetin mm, protože to nemám změřené. Zatím čistím písty od zapečeného oleje :-D Což jak jsem už psal po výplachu tak BG s kroužky pohlo ale tento karbon s drážek pístu nemá fakt nejspíše šanci odstranit, možná kdybych dal dvě plechovky do oleje tak možná ale nevěřím tomu.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 167
Příspěvky: 308
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T

#102 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od AxE_26 »

Zde co se týká zadních třmenů, to nevím kdo ti je měnil, zda ty sám nebo někdo z klubu.

Ale můžu říct že takto jsem se dlouho nepobavil.
Dojdou ti nové kotouče řekneš jsi jdu je vyměnit, jedna strana 30 minut.
nachystáš jsi věci, povolíš kolo, chceš povolit odvzdušňovák a ejhle ukroutil se, zarvanej jak nikdy. Ale říkám jsi no nic tak se odvrtá není to po prvé.
Pak říkám jsi vytáhnu brzdové desky, tyčky které jsou provlečené destičkami. Ejhle podívám se líp, naprasknutý třmen. :-D tak zkusím tyčky vytáhnout, no světe div se ony vytáhnout nejdou, ze zadní strany jakoby je někdo přivařil :-D Samozřejmě že kus třmenu upadlo. V ten moment už mi to bylo šumák, protože jsem musel sehnat nové třmeny, takže nějak se mi po určité době tyčky podařilo vytáhnout ale násilím. Po vytažení desek a zvednutí třmenu, se dívám a gumičky rozbité na kusy, a pístky v mrtvolném stavu.

No nic vrhnu se na pravou stranu, zde už jsem to vzdal, protože tyčky v deskách byli úplně to samo co na levé straně a vytáhnout stejně nešli. Třmen na prasklý nebyl, ale to už mě nezachránilo.
říkám tak aspoň třmen vytáhnu když mi dojdou nové tak at jsi to nachystám. Tak zkouším povolit hadici a zase někdo akční trubku tak zarval že nemožné jí povolit z třmenu, takže se třmen musel ustřihnout a museli se natáhnout nové trubky k zadním třmenům.

Takže za mě super práce :-D :-D Ono ten kdo ty brzdy měnil stačilo koupit sadu nových tyčinek na zajištění brzdových desek která stojí 2xx kč. A nemuselo se toto stát.
Takže jsem si velice nadšen zakoupil nové třmeny za 4k, ale můžu říct že to brzdí luxusně než předtím :)
DSC_0280.JPG
DSC_0281.JPG
11287284_368192036719538_1243022428_n.jpg
11287284_368192036719538_1243022428_n.jpg (61.32 KiB) Zobrazeno 3176 x
12699222_467365013468906_1163478330_o.jpg
12696645_467364973468910_236962162_o.jpg
12696427_467364953468912_437951794_o.jpg
12696402_467365023468905_1753295737_o.jpg
12695534_467365020135572_1620041838_o.jpg
12695296_467364990135575_734094964_o.jpg
12675190_467365003468907_321919808_o.jpg
12675178_467364946802246_126135002_o.jpg
Naposledy upravil(a) AxE_26 dne 05 bře 2016 22:50, celkem upraveno 1 x.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 167
Příspěvky: 308
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T

#103 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od AxE_26 »

Jen když už jsem u těch závad, tak jak zminuješ že jsi jezdil s V70 2.0 T5 nebo 850 2.3 a s touto mojí 850kou.

Tak mi chceš říct že spotřeba oleje a benzínu ti nikdy nepřišla divná ? Natož aspoň jsi změřit tlaky na válcích aspoň u této 850ky.

Sice nevím jak jsi s tím dokázal jezdit za 9 až 9.5L na 100km jak jsi říkal, protože u mě to není možné.

Ventily k.o, pístní kruhy k.o škrtící klapka zasr... jako jetel plus vydřená kterou jsem měnil před rozebráním auta, dál nefunkční odvětrávání kliky které mělo ulámanou trubku pod sáním na kusy ale nešlo to vidět protože byla v izolaci, dál sání nedotažené spodkem, drželo jen vrchem, hadice na turbu povolená která vede z airboxu takže turbo tahalo falešnej vzduch plus tam letěl i bordel, plus příruba od turba k výfuku taky nedotažená, na tu jsem došel nedávno jak se ochladilo a začalo se kouřit z motoru, což podle fotky kterou jsem přidal, jde vidět jak je opálená příruba do modra jak to tama foukalo, opětovně turbo dotažené vrchem na fest ale spodek na volno a tak bych mohl pokračovat dál a dál.

Ať jsem jezdil 80km/h a jen lechtal plyn, tak to jezdilo za 12.3, podle pc když jsem mu dával tak to jezdilo za 18-20l,

Při lehké noze a max 90km/h rychlosti byla 70l nádrž na 500 max 530km víc ani ránu, což spotřeba vychází na reálných 13,2L až 14L na 100km/h. Což se taky není čemu divit, protože 3 vstřiky z 5 jsou k.o, bohužel nerozprašují benzín ale pouze kapou a už je to vcelku delší dobu protože to jde vidět na pístu jaký to zanechává flek, na štěstí písty nejsou propálené.

Jako mě je to vcelku jedno, já jsem věděl že kámoš se rozbrečí po koupě auta a bude ho chtít hodit do šrotu, ale věděl jsem že auto skončí u mě a já jsi ho spravím, takže jsem s určitýma věcma počítal.

Jen mě prostě zaráží pár věcí na autě které jsem zminil, nevím kdo ti to spravoval nebo zda jsi to dělal sám. :)
Naposledy upravil(a) AxE_26 dne 04 bře 2016 16:42, celkem upraveno 1 x.

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#104 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od doktor »

obdivuji tvůj entusiasmus. :jaj:
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#105 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od Fíla »

Jak už jsem ti psal, neměl bych na to nervy. Kdysi jsem měl jednu 850, kde se jedna závada opravila a v tu chvíli se tři další objevily. Po naprosto zbytečném proinvestování x desítek tisíc jsem ji nechal na díly. Tolik se mi ulevilo...

Takže fakt respekt za odvahu :good: , ale se zdravým rozumem to nemá co dělat :D aneb když ji miluješ, ....


P.S. Jsem velice rád, že nejsem nucen využívat služeb stejného mechanika jako předchozí majitel...
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

st_Andy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1929
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

#106 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od st_Andy »

zdilím vase emoce hosi, prejit si anabazou u jedne T5-ky mi do zivota bohate stacilo az mi z toho zacli sedivet chlupy na prsou :green: takze jsem fanousek kazdyho kdo na to ma cas, plnou kapsu, a zeleznej nerv! :crazy: Kazdopadne drzim vsecky palce, kdyz to jede, je to porno, jenom at to jede :good: :wink:

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 1619
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#107 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od Kein »

AxE_26 píše:Jen mě prostě zaráží pár věcí na autě které jsem zminil, nevím kdo ti to spravoval nebo zda jsi to dělal sám. :)
Mě to zaráží taky, protože do auta jsem nasolil za těch šest let asi 120 000,- jen do údržby. auto jezdilo vždy a jen pouze k Martinovi, taktéž na turbo. Já jsem si sám nedělal nic až na občasnou výměnu pyl. filtru.

Spotřebu jsem měl do deseti litrů a to po městě. počítal jsem si i profil na spotreby.cz viz: https://www.spotreby.cz/volvo-850-b5204t-155-kw-210-hp-a1162/ - je tam i popsán i částečný servis než jsem to přestal aktualizovat.

Upřímně nevím co se s autem za ty dva roky všechno dělo, ale upřímně mě sere, že u auta do kterého jsem nasral nemalé peníze se objevuje to co se objevuje.

A jo, auto přede mnou měl tuzér, a mlhovky jsou jeho práce, plus další hromada věcí, které jsem postupně se snažil debordelizovat. Jinak u nájezdu km počítej i to, že se asi rok jezdilo s nefunknčím odometrem, než se to spravilo.

Jinak jo, docela rád bych se v Kromu s tebou někdy sešel a auto viděl pokud by to teda nevadilo, plus případně dozodpověděl dotazy. Mě konec toho auta není úplně šumák a hromadu věcí, co se zde líčí jsem za dobu užívání auta fakt nepozoroval.
Naposledy upravil(a) Kein dne 04 bře 2016 22:10, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

lukinl
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 602
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.

#108 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od lukinl »

Ahoj a gratulace k tomu, že to bude super kočár.

Jinak Axe ony ty brzdy jsou na 850kách dost na pytel hlavně co se týče materiálů protože když to zrezne nepovolíš třeba ty trubky na zadku ani omylem, ale nová se dá koupit za 100Kč
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 167
Příspěvky: 308
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T

#109 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od AxE_26 »

Keine neber to nějak ode mě špatně nic pro tobě nebo tak něco ale jsou věci mezi nebem a zemí, které někdy nelze pochopit. Kdyby jsi řekl že jsi proinvestoval do auta 40-50 000kč tak by se to pochopit dalo, ale za cenu 120 000 za šest let ? Se musím jako kok.. zeptat na čem jsi ty prachy proinvestoval, nebo musím oponovat tím že na toto auto to fakt nebylo. :D a i kdyby ano tak tvá prodejní cena za 23 000kč by byla víceméně směšná, a druhá stránka věci, pokud bych těch 160 talířu do toho obětoval tak bych to auto už fakt neprodal a klidně bych jsi ho nechal jako veterána, ale záleží na člověku.

Ptám se tak debilně, jen díky tomu že na tvé bývalé auto alá moje, mám objednáno jen díly za 140 000kč z Volva které budou potřeba a jedná se o komplet opravu celého auta, samozřejmě není v tom celolak, pneumatiky a další takový kokotiny.

Ono jsi odpovím sám, protože jak říkáš že jsi sám nic na autě nedělal, tak je mi jasné kam prachy tečou.

Ale jen okrajem když to vezmu, tak tvůj prodejní inzerát byl že na autě jsi dělal v roce 2008:
Rozvody,svíčky,olej v motoru v převodovce, brzdovku, fridex.
Rok 2009: pylový filtr,motorový olej,přední zadní kotouče + desky a brzdové hadice s paknama pro ručku, výměna horního zadního uložení tlumivek.
Rok 2010: motorový olej,stabilizátory, tyče řízení, axiální táhla řízení, manžety, homokinetáky a geometrie plus přečalounění volantu a výměna vzducháče.
Rok 2011: motorový olej, turbo, nové hadice k chladiči apod, nová brzdovka, a baterka.
Rok 2012: motorový olej, čidlo teploty, termostat, benál čerpadlo, benzínový filtr :-D, vzduchový filtr, a fridex.
Rok 2013: motorový olej, rozdělovač + palec, kabely, geometrie.
Rok 2014: motorový olej, filtr vzduchu, svíčky, pyl filtr.
Zda se ti že by toto vše stálo 160 000kč, budiž kdyby jsi měnil sračky co jsou pod palubkou jako je radiator k topení a další takový mrdky, tak nemyslím jsi že by tě to vše stálo 120 talířů ale budiž.


Za dva roky co se s autem dělo: to ti řeknu hned. Auto jsi od tebe kupoval můj kámoš který měl sotva papíry.
Dostal školení jak má s autem zacházet hlavně s tím podělaným turbem protože jsme si všeci mysleli jak je ještě funkční a vydrží hodně hodně dlouho. Takže zahřívání motoru, dochlazování turba, žadný vytáčení za studena atd.
V den koupě, auto skončilo u mě, můžu ti říct že ostravy alá z hlučína jsem to měl dom 100km, na 100km jsem propálil s tím žralokem 60 litrů benzínu i kdybych mu dával fest tak jsi to stejně nevezme :-D To by dokázalo sežrat max auto co má S60Gold s tím výkonem :-D
No nic ať nežeru, po cestě od tebe jsem zatáhl auto ke mě, a už jsem začal chodit, vytáhnu svíce tak svíčky co se týká směsi tak ok, ale svíčky měli strupy jako kráva, takže se divím že se to ještě neupalilo, jednoduše to vypadalo jak kdyby motor chlastal vodu.
Dál vytáhnu filtr z airboxu, ten černej jako kráva a zanesenej ve velkým stylu bordelem. Pak sundám hadice od klapky, tak byl v ní olej a hurá jsme u škrtící klapky která byla zahnojená ve velkým tak se vyčistila a hold byla vydřená, ta se měnila den před rozděláním auta.
Dále se vyměnil olej za Mobil 5w50 plus olejovej filtr.
A pak říkam podívám se na benzínovej filtr, lehnu pod to a filtr origo Volvo 95 rok :-D tak ten měněn určitě nebyl :-D

Takže vyměnili se tyto blbosti a tím to skončilo. Auto všeho všudy jezdilo 3 měsíce, až jednoho dne majiteli upadl dálkový klíč který ležel přes noc u auta na zemi, jenomže o to by nešlo, přes noc chcalo a klíč vyskratoval. Takže nějakou chvíli s autem ještě pojezdil a pak se začal zapínat všemocný alarm :-D Takže auto skončilo u mě na zahradě a rok tam stálo, skoro do STK, nějaký 3-4 měsíce před STK se zapojila baterka a hurá alarm nějak se vyresetoval a přestal řvát - celou dobu bylo vytažené relé na alarm a odpojená baterka. Takže se auto dalo v pohodě nahodit a mohlo se fungovat. Před odstavením vozu ke mě na zahradu se majitel rozbrečel že na takovýho vraka sere a dá ho do šrotu, jenomže to jsem nechtěl takže jsem si ho vzal já, zrušila se pojistka a udělala se na mě, samozřejmě že ještě není udělanej přepis, na štěstí auto není v polopřevodu.

Takže po uvedení vozu do provozu, jsem začal chodit, nedalo mi spát kouření z olejové měrky a hlavně v jakým stavu je turbo.

Tak říkám pustím se do odvětrávání kliky, začnu povolením sání, saní dorvané vrchem na prase, a spodkem úplně na volno. Supr, jdeme dál, hadice co vede v izolaci pod sáním tak rozlámaná na kusy a molitan který byl jako izolace tak totálně prochcanej olejem, co se týká odvetrávání tak krabice byla plná sraček. Takže se dala krabice nové hadice, nové těsnění a namrskalo se to zpět. Výsledek ? opětovné hulení z měrky. V ten moment bylo jasné že to jsou kroužky.

Pak říkám pustím se na turbo, hadice které vedou z odfuku, aktuátoru do TCV tak se mě sypali v rukách, takže opětovně vyměna hadic, trubka co vede z airboxu na turbo uvolněná takže bordel a přisávání falešného vzduchu v plné ráži :-D samozřejmě taky tak vypadali lopatky turba které byli krásně černé.
Samozřejmě došlo se na vůli vrtule v ten moment mi bylo jasné proč je olej v sání.
Takže se vše složilo a jezdilo se s tím dál.

Dále došlo na výměnu fridexu místo červéného co tam byl, tak jsem dal origo modrý alá tyrkys.
Při výměně jak jsem zjistil byl v hajzlu chladič strhaný závity v zátce, takže došlo na výměnu chladiče za jetý který vydržel týden a při protažení pavouku, chladič krásně se nafoukl v plastu a rupnul.
Při vytažení chladiče, nějaký dobrák měl všechny 3 chladiče venku a při vytažení zničil neboli pomačkal žebra na všech chladičích. Dále došlo na vyčištění mezichladiče který byl zalepené olejem jako jetel. (Což ted je to stejně jedno protože všechny 3 chladiče budu dávat nové)

Dále výměna stabilizátorů, předních tlumičů, horního uložení, pouzdra ramen, axiální tyče řízení které byli vyčvachtané jako nikdy, ovšem i čepy ramen takže ještě mě čekají ramena a výměna zadních vychcaných tlumičů. Což nic co bych nevěděl už od koupi vozu. Dále ještě výměna kompletních pružin, nevím co kdo vozil těžkého ale už po prvé šlo vidět jak auto sedí na prdeli a sedí do dnes.

Dále výměna předních kotoučů plus desky, dále se měnili i zadní kotouče i desky, jenomže jak už jsem psal nahoře tak někdo se vyřádil na třmenech tak se museli dát i nové třmeny dál nové lanovody, pakny.

Takže suma sumárum je podvozek zcela hotov, jen zbývají přední ramena, zadní tlumiče s horním uložením a komplet pružiny.

Dále výměna protrhaných (v rozích) koberců jak u řidiče tak u spolujezdce. Pak výměna oleje v převodovce.

No a pak už byli ostatní sračky, jako je měření tlaků a výplach motoru atd atd.

Pak nedotažené turbo se projevilo začátkem zimy, jak se ochladilo tak šlo krásně vidět jak se hulí od turba.

Dále došlo i k zapojení vypadané hadice na ostřikovače, jak už pod autem zůstavala kaluž.

Dál, při rozebrání motoru, luxusní tmel, gufera na vačkách tvrdé jako beton, dal nefunkční hydroštely, omlácené ventily, špatně udělané rozvody, 3 nefunkční vstřiky z 5, pak vymlácená kladka co je na altík a zároven je jako napínací a tak můžu chodit dál a dál. Pak tečení oleje po zadní straně už od koupě, olej chcal z místa kde nebyla dotažená palice.

No a na plno dalších sraček se dochází tedka při rozebírání auta a chystání ho na G.O :-)

A co se týká že auto před tebou měl víceméně koko. tak to už mi je jasné též, mlhovky a další tuna sraček vypovídá sama za sebe.

Na auto se dojet můžeš mrknout a uvidíš že jsi prdel nedělám :-) Jak se auto dovezlo od tebe tak stojí u mě, sice už s hromadou novýma věcma. Předchozí majitel si neuměl vyměnit ani žárovku takže ten na autě nedělal vůbec nic, vše jsem musel dělat já. :)

Jestli jsi myslíš že auto půjde do šrotu, tak určitě že nepůjde toho se bát nemusíš :D
Naposledy upravil(a) AxE_26 dne 05 bře 2016 23:40, celkem upraveno 4 x.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 167
Příspěvky: 308
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T

#110 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od AxE_26 »

Tak další dobroty ve vaně :-D
2016-03-05 13.52.35.jpg
2016-03-05 13.52.25.jpg

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 167
Příspěvky: 308
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T

#111 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od AxE_26 »

2016-03-05 14.31.22.jpg
2016-03-05 14.31.38.jpg
2016-03-05 14.31.46.jpg
Přílohy
2016-03-05 14.31.57.jpg

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 167
Příspěvky: 308
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T

#112 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od AxE_26 »

2016-03-05 14.32.21.jpg
2016-03-05 14.32.28.jpg
2016-03-05 15.47.36.jpg
2016-03-05 16.17.24.jpg
2016-03-05 16.34.50.jpg
2016-03-05 16.35.00.jpg
2016-03-05 16.35.18.jpg
2016-03-05 16.35.22.jpg
Tak opětovně nám někdo krásně zalíval altík servoolejem a né málo :-D :lol: :ROFL:

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2167
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#113 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od karelvolvo »

myslím že máš jedinou možnost oddělit železo od hliníku protože za ten Ti ještě něco dají !!!
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2205
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#114 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od Krystof P. »

Axe, jak se píše tady, uteč od toho dokud můžeš, nebo sežeň lepší motor, protože jestli jsi do toho doteď utopil jenom 20, tak se furt můžeš ještě zachránit. Do auta očividně těch 120 litrů který vypálil kein nikdy nedoteklo, jinak by mělo komplet go motoru, podvozku a brzd. 2.0T5 za to nestojí

anonym_user

#115 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od anonym_user »

Moc lidi jako ty obdivuju :)
Mit na to love, prostory a hlavne to umet, tak bych se v tom chtel hrabat taky :good:

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1814
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#116 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Je vidět ,že to auto miluješ :D a chceš ho mít v pořádku :beer: .
Ale já bych se do tohoto nepustil .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 167
Příspěvky: 308
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T

#117 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od AxE_26 »

No s altíkem je to pecka, hlavně vymýt to ani nejde. Takže bude nejspíše na zahození.

Náhradní co mám, tak tam jsou k.o ložiska, tak uvidím co třetí který je ještě na další 850tce :-D Popřípadě musím koupit novej za 6K :-D


No jednoduše mám dilema, bud to spravit nebo to pustit ze skály :-D Ale když jsem v tom, natož 40k do toho padlo.
Prostě je mi to líto to sešrotovat :-D prostě 200-230 000x se v tom utopí, to už mám propočítané teď.

Plán je to hodit do původního stavu, akorát až na barvu v té ještě nemám jasno.
Plus tento motor překroužkovat a uvidím bud a nebo, popřípadě tu mám další motor tak ten jsi udělam na výbrus kterej bude stát tak 25k písty plus práce, takže 40k blok suma sumárum, takže bud se zajede ten co je na autě a pokud ne tak ho zahodím a dám druhého 2.0 T5.

2.3 by se hodila a není to moc k dostání a já už tě motoru mám dost :D furt nahánět motory a kupovat další vyhrkaný vrány :-D

cico:
no pustit se do toho může kde kdo, ale nevím kdo jak je na tom s nervama, každý den se nervuješ a bud to jsou zarvaný šruby, utrhaný dráty s hadicama, nebo strhaný závity a plno peckovních věcí, jako tečící hadice atd :-D plus motor zachcanej olejem jak kráva, do toho ještě altík takže se člověk nestačí divit co tam najde dalšího :-D ale klidny u toho nejsem nikdy :-D Někdy mám 100 chutí vzít flexu a rozřezat to na půl a bude klid :-D

Petře:
Prosím tě, dyt jsi dělal horší věci na těch tvojích Rkách :D :D které tě stáli balík :D :D Furt je to dokola :-D

anonym_user

#118 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od anonym_user »

Jak budu nekdy delat GO motoru, tak se ti ozvu :D

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 167
Příspěvky: 308
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T

#119 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od AxE_26 »

:D no to by jsi měl :-D

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 167
Příspěvky: 308
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T

#120 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od AxE_26 »

2016-03-06 17.29.05.jpg

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 167
Příspěvky: 308
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T

#121 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od AxE_26 »

Tak dnes konečně jsem se dostal na povolení sání a omrknutí ventilů, tak se krásně přidírají výfukové ventily :-D a sací jsou zase zalepené olejem ve velkým i sání :-D
2016-03-06 16.21.45.jpg
2016-03-06 16.21.27.jpg
2016-03-06 16.21.38.jpg
2016-03-06 16.21.38.jpg (122.51 KiB) Zobrazeno 2867 x
2016-03-06 17.04.10.jpg
2016-03-06 17.04.23.jpg
2016-03-06 17.05.26.jpg
2016-03-06 17.05.16.jpg
2016-03-06 17.05.16.jpg (117.61 KiB) Zobrazeno 2867 x
2016-03-06 17.05.55.jpg
2016-03-06 17.05.55.jpg (117.11 KiB) Zobrazeno 2867 x
2016-03-06 17.08.39.jpg
2016-03-06 17.08.39.jpg (100.06 KiB) Zobrazeno 2867 x
2016-03-06 17.20.36.jpg
2016-03-06 17.21.24.jpg
2016-03-06 17.21.24.jpg (105.17 KiB) Zobrazeno 2867 x
2016-03-06 17.21.33.jpg
2016-03-06 17.21.40.jpg
2016-03-06 17.21.40.jpg (110.52 KiB) Zobrazeno 2867 x

L4W
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 595
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Šumperk
Vůz: Volvo XC90 D5 MY07

#122 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od L4W »

Výživnej topic. Já jako laik nechápu jednu věc - když tady popisuješ jednu závadu za druhou, jak je vůbec možné, že to auto bylo pojízdné? Když sem to tak prošel tak si nejsem jist, jestli na motoru vůbec funkovalo něco jak má.
Dále se docela divím, že se k tomu ještě nevyjádřil Martin, kterej se jinak poslední dobou vyjadřuje skoro ke všemu. :oops: Přece jen to není zrovna dobrá reklama když auto, které podle Keina servisoval hlavně on, je takovej vrak.
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW

GDPR_user

#123 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od GDPR_user »

L4W píše:Výživnej topic. Já jako laik nechápu jednu věc - když tady popisuješ jednu závadu za druhou, jak je vůbec možné, že to auto bylo pojízdné? Když sem to tak prošel tak si nejsem jist, jestli na motoru vůbec funkovalo něco jak má.
Dále se docela divím, že se k tomu ještě nevyjádřil Martin, kterej se jinak poslední dobou vyjadřuje skoro ke všemu. :oops: Přece jen to není zrovna dobrá reklama když auto, které podle Keina servisoval hlavně on, je takovej vrak.
Už jsem to psal jinde,auto jsem viděl naposledy někde 2014 a to bylo plně pojízdné.Co se s ním dělo po té,co jej Kein prodal opravdu netuším,ale nic dobrého to evidentně nebylo.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 167
Příspěvky: 308
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T

#124 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od AxE_26 »

To se divím taky že se nevyjádřil.

Ono vrak to je bohužel je, i od pohledu to tak vypadá hlavně z venku

Co se týká motoru, tak auto jezdilo, proto taky od koupě najelo 5000km a odstavil jsem ho. Spotřeba oleje jak jsem psal 1l na 1000km lehká noha, těžka 2l 500-800km není problém. K.o pístní kruhy, ventily, nedotažená hlava a plno dalších věcí jako je k.o turbo dál k.o 3 vstřiky z 5 a tak můžu pokračovat dál.

Samozřejmě tomu odpovídala spotřeba benzínu 70l benzínu max na 500km, což je 13L lehká noha když jsem jezdil max 80 a motor vůbec nevytáčel :-D

No a plno věcí se spravovalo jak se auto dovezlo, a pak jak rok stálo a obnovilo se nějaký 3 měsíce před STK, tak jsem jel na STK na zkoušku at se mrknou co je v hajzlu a už se chodilo, tyče, stabíky, ramena zadní kotouče zvlněný atd. Což už když jsem jel od keina tak auto při dobrždování poskakovalo :D takže kotouče zvlněné byli ale to je pro mě směšná oprava i částka, ale člověk hold nepočítal se třmenama :D takže před STK jsem do toho nasypal přes 30 talířu aby to vůbec prošlo, natož kompletně umyt pochcané řízení které teče a hlavně motor z místa kde nebyla dotažená hlava a pak okamžitě na STK. :-D

Takže auto jelo, za studena mlátili hydroštely, až se natlačili olejem tak přestali ale furt šli slyšet, až motor se prohřál po delší jízdě tak slyšet nešli ale stejně všech 20 jich je nefunkční všechny jsou jako beton.

Ale motor jel jako pila, i přesto že měl na pytel tlaky, skoro všechny hadice se rozpadali v rukách, nefunkční odvětrávání a spotřeba oleje i benzínu jako kráva.

Prostě každý den jsi našel nějakou závadu a už jsi jen spravoval a nadával :-D Pak už jsem to nevydržel a auto jsem rozebral protože už mě to fakt nebavilo něco spravovat po částech a zároven s tím jezdit.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 167
Příspěvky: 308
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T

#125 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od AxE_26 »

martinopel píše:
L4W píše:Výživnej topic. Já jako laik nechápu jednu věc - když tady popisuješ jednu závadu za druhou, jak je vůbec možné, že to auto bylo pojízdné? Když sem to tak prošel tak si nejsem jist, jestli na motoru vůbec funkovalo něco jak má.
Dále se docela divím, že se k tomu ještě nevyjádřil Martin, kterej se jinak poslední dobou vyjadřuje skoro ke všemu. :oops: Přece jen to není zrovna dobrá reklama když auto, které podle Keina servisoval hlavně on, je takovej vrak.
Už jsem to psal jinde,auto jsem viděl naposledy někde 2014 a to bylo plně pojízdné.Co se s ním dělo po té,co jej Kein prodal opravdu netuším,ale nic dobrého to evidentně nebylo.
Auto se koupilo, jezdil s ním předchozí majitel všeho všudy 3 měsíce který s tím najel 2-3 000km mezi tím co auto dojelo, vyměnil se olej a všechny filtry a přední brzdy, po 3 měsících až majitel brečel že co vše bude stát a co je potřeba spravit a natož že to žere jak mrdka, tak řekl že to sešrotuje. Jenomže to jsem já nechtěl, takže auto zůstalo u mě stát skoro rok skrze alarm a ztracený dálkáč...

Pak před STK se auto vytáhlo, udělala se změna pojistky at jí platím já a jel jsem na STK na zkoušku co je na autě shit, a už se chodilo, ramena, čepy, tyče řízení, stabíky zadní kotouče a třmeny.

A tak můžu pokračovat dál, protáhlo se to STK a pak se spravovali další věci které se našli.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“