AxE Volvo 850 2.0 T5

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#201 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Nové je nové pěkné :good: ,vůbec nezávidím ty starosti a výdaje,ale držím palce :wink:
To vypadá ,že brzy budeš vrčet .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 167
Příspěvky: 308
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T

#202 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od AxE_26 »

14087734_531739403698133_97713510_o.jpg

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 167
Příspěvky: 308
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T

#203 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od AxE_26 »

Ach, copak ty výdaje :D :D

No počítám když to vše půjde dobře tak do 10.9.16 by to mohlo jet :) i oxi :)

Zatím čekám až mi dají dokupy blok i hlavu :)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 167
Příspěvky: 308
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T

#204 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od AxE_26 »

Tak konečně motor po G.O :)
14159037_535423546663052_70303202_n.jpg
14159037_535423546663052_70303202_n.jpg (81.2 KiB) Zobrazeno 2887 x
14193732_535423613329712_1138923068_n.jpg
14193732_535423613329712_1138923068_n.jpg (81.21 KiB) Zobrazeno 2887 x
14172011_535423643329709_1706783371_n.jpg
14172011_535423643329709_1706783371_n.jpg (70.27 KiB) Zobrazeno 2887 x
14138320_535423659996374_501621620_n.jpg
14138320_535423659996374_501621620_n.jpg (42.69 KiB) Zobrazeno 2887 x

lukinl
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 603
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.

#205 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od lukinl »

Když ji miluješ není co řešit :)
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 167
Příspěvky: 308
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T

#206 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od AxE_26 »

IMG_20160903_134057.jpg
IMG_20160904_184730.jpg
IMG_20160904_184746.jpg

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 167
Příspěvky: 308
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T

#207 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od AxE_26 »

14233665_1041958102591678_1665062096_o.jpg
IMG_20160910_200916.jpg

anonym_user

#208 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od anonym_user »

Pekne :good:
Davate do kupy dva motory jo?

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#209 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Dobrej oddíl :D :good:
A´t dělá jen radost a mnoho km v pohodě a klidu :wink:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#210 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od Urvanej »

:Bravo:
To servo na začátku, nebo co to bylo, bylo děsivýý, ale pak šepot qětin :-)
Trochu bych čekal, že to necháš natlačit olej bez svíček, nebo tak něco, ale to si asi udělal a ty hydrosráče asi trvaji dlouho.
Každopáně, klobouk dolu, :Bravo: závidim lidem, co maji koule něco dotáhnout a ne jen syslit do skříně :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 376
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Kroměříž
Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5

#211 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od Marten »

Jak dlouho se to musí zajíždět než tomu můžeš naložit? Jinak moc pěkná práce! :good:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 167
Příspěvky: 308
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T

#212 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od AxE_26 »

Urvanej:
Na začátku ty pazvuky dělalo servo, trochu jsem drbnul do volantu a přestalo to :-) Každopadně olej do serva jsem natlačil už když tam nebyl motor :)

Co se týká natlačení oleje bez svíček, to jsem dělal též, to než jsi natlačilo olej to byla taky doba, ale na štěstí jsem při skládání vše pořádně zalil olejem :)

Hydrosráči přestali klepat zhruba nějak po půl hodině. :) nechtělo se mi to točit když je to nový a hlavně studený. Teďka než se motor zahřeje na volnoběh tak to trvá brutálně dlouho, než jsem docílil 90 stupnu aby zapla sahara tak to trvalo 45 minut :)

Tak teď už každopádně je vše cajk, pazvuky žádné, úniky taky ne, vše odvzdušněné :) tak uvidíme co z toho bude dál :)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 167
Příspěvky: 308
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T

#213 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od AxE_26 »

Marten:

Ohledně zajíždění motoru říká každý něco jiného.

Pokud to vezmu tak, že v dnešní době když jde motor do auta tak jede několik hodin na brzdě než se zajede.

Kdežto u mě ta možnost nebyla, takže počítej kolem 5-10 000 km než jsi to sedne a pak bych mu mohl začít dávat :)

Teďka je tam olej 10w40 přímo určená na zajetí nového motoru který po 800 km vyliji a přejdu na normál oil.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 376
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Kroměříž
Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5

#214 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od Marten »

A už jsi to byl opatrně projet?? Škoda že nejsem taky takovej blázen, ale brácha se ti možná kvůli motoru ozve. :D

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 167
Příspěvky: 308
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T

#215 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od AxE_26 »

No kdo ví zda se ozve, ozval se minule s tím že má prasklinu v bloku, dále nevím jak to skončilo.

Projet to půjdu tak za půl hodiny, ještě musím dotáhnout poloosy :)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 376
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Kroměříž
Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5

#216 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od Marten »

To byl bratranec. Bratr má 2.0T5R.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#217 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od Nimrod »

paráda, gratuluju :-)
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 167
Příspěvky: 308
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T

#218 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od AxE_26 »

No takže potěšující zpráva, motor jsem bohužel vyzkoušel na 8km, což jede velice dobře hlavně od spoda.

Bohužel v ten den, mi odešel altík. Takže dnes jsem vyměnil altík a vše ok. Říkám projedu se, bohužel se podemnou objevovali kapky od oleje.

Takže se začalo hledat odkud olej teče, bohužel kompletně zalitý rozvody :) Takže jsou k.o gufera na vačkách jak přední tak zadní. Na zadní straně vaček olej začal prosakovat taky ale jenom pár kapek, kdežto z přední strany tekl ve velkým.

Hold nové gufera příjdou ve středu, pak uvidíme co poteče dál.

Gufera byli zakoupené u skandixu, mají na sobě vyčištěnou firmu DPH Germany. Takže suma sumárum vydrželi najet 10km a hodinu na volnoběh :)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 167
Příspěvky: 308
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T

#219 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od AxE_26 »

IMG_20161022_175749.jpg
IMG_20161022_173644.jpg
IMG_20161022_175252.jpg
IMG_20161022_175256.jpg
IMG_20161022_175256.jpg
IMG_20161022_175313.jpg

GDPR_user

#220 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od GDPR_user »

Proč má gufero převrácený břit?

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#221 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od Urvanej »

Taky na to koukám, asi chybička při montáži, nebo nějakej šmejd?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 167
Příspěvky: 308
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T

#222 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od AxE_26 »

No tak dnes gufera vyměněny a olej opětovně teče přes gufera na obou stranách.

Takže bych bych spíše řekl že to bude netěsností ventilového víka.

Protože i kdyby ty první gufera měli převráceny břit tak to nic nemění na tom že přes ně první den netekl olej.
Bohužel netěsnost gufer začala až po 3 dnech.

Každopádně zítra půjde dolů víko a zkusím ho přetěsnit a uvidím dál.

Pak mě napadá už jen ucpané odvětrávání kliky které má někdy za následek vytlačování gufer. Ale hold u mě je čisté a plně průchozí. :(

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#223 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Postup utahování víka jste dodrželi a momenty?
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 167
Příspěvky: 308
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T

#224 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od AxE_26 »

Jasný to všechno bylo.

Jen mě mírně znepokojuje mírně kouření olejovou měrkou. Což předpokládám že to má za příčinu netěsnost nezajetých pístních kroužků.

Ale pochybuji o tom že by to mělo za následek vytlačování oleje přes gufera na vačkách.

GDPR_user

#225 AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od GDPR_user »

Čím jste těsnili víko?
Jak může mít motor po GO ucpané odvětrání???
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“