To snad téměř každý...raolsa píše:Řešil jsem to úplně stejně.
Spongebobova zachovalá šedesátka, Britská kočka 5.0 V8
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 7491
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#26 Spongebobova zachovalá šedesátka
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3225
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#27 Spongebobova zachovalá šedesátka
Krasna kombinace modre barvy a bile kuze.
Jakto, ze jsem tebe ani brachu s S80 nikdy ve Slanem nevidel? Volvo nikdy neprehlednu.
Jakto, ze jsem tebe ani brachu s S80 nikdy ve Slanem nevidel? Volvo nikdy neprehlednu.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 92
- Příspěvky: 185
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: XF 5.0 V8
#28 Spongebobova zachovalá šedesátka
To bude tím, že 60 je spíše zaparkovaná v garáži a používám ji jen někdy o víkendu, protože v týdnu jezdím služební ochcávkou TDI
Že jsi neviděl ještě bráchu tak to se trochu divím, protože furt někde courá.
Že jsi neviděl ještě bráchu tak to se trochu divím, protože furt někde courá.
_________________
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5000
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#29 Spongebobova zachovalá šedesátka
Opravdu pěkná kombinace
Jen amatérský dotaz, to je taky pěti hrnek a jaký to má zvuk?
Jen amatérský dotaz, to je taky pěti hrnek a jaký to má zvuk?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3441
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#30 Spongebobova zachovalá šedesátka
Zda se mi to nebo jsi zatizenej jen na pohled zezadu? Vsehovsudy fotka ze predu zadna.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 92
- Příspěvky: 185
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: XF 5.0 V8
#31 Spongebobova zachovalá šedesátka
Ano motor je 5ti válec. Zvuk motoru je trochu dunivější než čtyřválce.
Pro zajímavost přikládám video, ale omluvte sníženou kvalitu obrazu. Je to již starší video.
Na Videu je dokonce vidět i přední část. , ale pro úplnost přidávám i fotku předku.
https://www.youtube.com/watch?v=3An-l6VWp2c
Pro zajímavost přikládám video, ale omluvte sníženou kvalitu obrazu. Je to již starší video.
Na Videu je dokonce vidět i přední část. , ale pro úplnost přidávám i fotku předku.
https://www.youtube.com/watch?v=3An-l6VWp2c
_________________
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3441
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#32 Spongebobova zachovalá šedesátka
Nechci bejt za rejpala. Rozjest super ale prujezd byly sliset vic huceni gum nez motor.
Ale jo zvuk je peknej.
Ale jo zvuk je peknej.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 92
- Příspěvky: 185
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: XF 5.0 V8
#33 Spongebobova zachovalá šedesátka
To je kombinací hrubého nekvalitního asfaltu a gum 225.
_________________
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3441
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#34 Spongebobova zachovalá šedesátka
Jj ale pekny.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 92
- Příspěvky: 185
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: XF 5.0 V8
#35 Spongebobova zachovalá šedesátka
Dnešní skoro jarní den mě donutil trochu ,,protočit"" čísla tachometru. Udělal jsem si okružní jízdu Křivoklátskem a při té příležitosti udělal pár obrázků u mostu. Blízko sedící jen koukal, asi se bál, abych mu je nevyplašil.
_________________
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 92
- Příspěvky: 185
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: XF 5.0 V8
#36 Spongebobova zachovalá šedesátka
Mám zas menší aktualizaci. Poslední dva dny byly ve znamení péče o šedesátku.
V pondělí jsem jsem byl na STK. Při měření emisí došlo k propíranému napojení na diagnostiku a jelikož technik nic neříkal, tak se asi všechny kódy načetly .
Následovalo přejetí do druhých vrat (STK) a tam jsem se trochu zdržel. Nebylo však kvůli nějakým problémům, ale protože auta přede mnou trvaly déle. Jediné co technik vytkl byly orezlé přední kotouče, ale když najedu cca 5000 ročně, tak se ani nedivím. Zaplatil jsem 1300 a odjížděl.
Na dnešek byla naplánována výměna rozvodů, palivového filtru a brzdové kapaliny. Po obeslání pár servisů jsem se rozhodl pro Volvo Dejvice. Auto jsem ráno přivezl, předal a odešel. Přibližně v 16hod. jsem měl telefon, že si mohu auto vyzvednout. Dorazil jsem do servisu a hned při příjezdu mě čekal šok. Tak čisté a naleštěné auto jsem už dlouho neměl. Šel jsem vyřešit předání a zaplatit, mezitím technik přistavil auto před vchod a já mohl odjet. Druhý šok jsem zažil po usednutí do auta. Nejenom že auto bylo umyté z venku, ale také uvnitř po prachu ani památka, koberečky vyluxované, obal od oplatky vyhozen a deseti koruna na košík zůstala.
A teď k ceně (akce 8+)
Rozvody komplet (vč. vodní pumpy, plochého řemenu a napínací kladky, chladící kapaliny) 10.470Kč.
Brdová kapalina a palivový filtr 3.005Kč.
Tímto mohu tento servis jen a jen doporučit.
V pondělí jsem jsem byl na STK. Při měření emisí došlo k propíranému napojení na diagnostiku a jelikož technik nic neříkal, tak se asi všechny kódy načetly .
Následovalo přejetí do druhých vrat (STK) a tam jsem se trochu zdržel. Nebylo však kvůli nějakým problémům, ale protože auta přede mnou trvaly déle. Jediné co technik vytkl byly orezlé přední kotouče, ale když najedu cca 5000 ročně, tak se ani nedivím. Zaplatil jsem 1300 a odjížděl.
Na dnešek byla naplánována výměna rozvodů, palivového filtru a brzdové kapaliny. Po obeslání pár servisů jsem se rozhodl pro Volvo Dejvice. Auto jsem ráno přivezl, předal a odešel. Přibližně v 16hod. jsem měl telefon, že si mohu auto vyzvednout. Dorazil jsem do servisu a hned při příjezdu mě čekal šok. Tak čisté a naleštěné auto jsem už dlouho neměl. Šel jsem vyřešit předání a zaplatit, mezitím technik přistavil auto před vchod a já mohl odjet. Druhý šok jsem zažil po usednutí do auta. Nejenom že auto bylo umyté z venku, ale také uvnitř po prachu ani památka, koberečky vyluxované, obal od oplatky vyhozen a deseti koruna na košík zůstala.
A teď k ceně (akce 8+)
Rozvody komplet (vč. vodní pumpy, plochého řemenu a napínací kladky, chladící kapaliny) 10.470Kč.
Brdová kapalina a palivový filtr 3.005Kč.
Tímto mohu tento servis jen a jen doporučit.
_________________
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#37 Spongebobova zachovalá šedesátka
Tykrávo, si děláš srandu ? Tak to je luxusní cena ! Já to měl ve 2012 u ***** dražší a místo umytí jsem jako bonus dostal zamrskanej interiér špinavou rukavicí, která byla hozená u spolujezdceSpongebob píše: A teď k ceně (akce 8+)
Rozvody komplet (vč. vodní pumpy, plochého řemenu a napínací kladky, chladící kapaliny) 10.470Kč.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 92
- Příspěvky: 185
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: XF 5.0 V8
#38 Spongebobova zachovalá šedesátka
Je to tak, když jsem se rozhodoval kam ho dát, tak jsem ještě s poptávkou oslovil jeden neautorizovaný ale specializující se servis na Volva.
Přišla mi nabídka za tuto práci 12800Kč, ale rozvody zde byly dražší cca 11100Kč.
Tak jsem ani neváhal a objednal se do Dejvic.
Přišla mi nabídka za tuto práci 12800Kč, ale rozvody zde byly dražší cca 11100Kč.
Tak jsem ani neváhal a objednal se do Dejvic.
_________________
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 119
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
#39 Spongebobova zachovalá šedesátka
Je vlastně důvod dávat auto na rozvody jinam než do autorizáku, při té akční ceně?
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#40 Spongebobova zachovalá šedesátka
Já bych jeden měl, stačí se podívat na lidi, co tam pracujou, teda aspoň v jednom. To, co sem viděl, bych žádnýmu volvu nepřál.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 92
- Příspěvky: 185
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: XF 5.0 V8
#41 Spongebobova zachovalá šedesátka
Rok se s rokem sešel a nastal opět čas na výměnu oleje a filtru.
Přikládám i foto štítků z olejů z posledních 5ti let, kde je jasně vidět, že po čtyřleté kilometrové stagnaci jsem loni začal opět více jezdit.
Přikládám i foto štítků z olejů z posledních 5ti let, kde je jasně vidět, že po čtyřleté kilometrové stagnaci jsem loni začal opět více jezdit.
- Přílohy
-
- IMG_20160430_141209_HDR.jpg (101.46 KiB) Zobrazeno 1692 x
-
- IMG_20160430_144655_HDR.jpg (116.59 KiB) Zobrazeno 1692 x
_________________
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 92
- Příspěvky: 185
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: XF 5.0 V8
#42 Spongebobova zachovalá šedesátka
Tak po delší době opět malá aktualizace, i když vlastně není co aktualizovat, protože šedesátka jezdí pořád stejně dobře.
Včera konečně zavítala zima i do našich končin a tak jsem neodolal a zkusil jek se chová ,,šedina" v jejím rodném prostředí.
A ani to AWD jsem nepotřeboval.
Včera konečně zavítala zima i do našich končin a tak jsem neodolal a zkusil jek se chová ,,šedina" v jejím rodném prostředí.
A ani to AWD jsem nepotřeboval.
- Přílohy
-
- IMG_20170105_134334.jpg (68.65 KiB) Zobrazeno 1347 x
-
- IMG_20170105_131757.jpg (76.87 KiB) Zobrazeno 1347 x
-
- IMG_20170105_125941.jpg (85.96 KiB) Zobrazeno 1347 x
_________________
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 92
- Příspěvky: 185
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: XF 5.0 V8
#43 Spongebobova zachovalá šedesátka
Jelikož se mi začal projevovat problém viz: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=59467 , rozhodl jsem se, že na to mrknu. Vypozoroval jsem, že hučení se projevovalo nejčastěji po brždění a při následném i lehkém sešlápnutí brzdy opět přestalo, proto jsem se začal právě u brzd. Myslím si, že kdyby to bylo ložisko, tak by asi hučelo pořád, ale nevím. Včera jsem měl v plánu sundat destičky, kotouče všechno vyčistit obrousit rez a vše zas dát zpět. Destičky vypadaly dobře a mají určitě ještě tak 40%, ale po sundání kotoučů a prohlédnutí jejich vnitřní plochy, jsem si řekl, že tohle už tam vracet nebudu a udělám rovnou nové. Při té příležitosti jsem rovnou sundal tyčky stabilizátoru a také je vyměním. Bohužel jsem si vybral zrovna velikonoční termín a tak budu muset na díly trochu déle čekat. No uvidím a doufám, že už se hučení neukáže.
Pro zajímavost přikládám pár foto jak kotouče vypadají. Takhle zrezlé kotouče se jen tak nevidí, hold autu asi víc škodí to, že skoro nejezdí, než když jezdí tisíce měsíčne.
A protože to bude rok od výměny oleje, tak udělám rovnou i ten, i když má najeto asi jen 3500km.
Pro zajímavost přikládám pár foto jak kotouče vypadají. Takhle zrezlé kotouče se jen tak nevidí, hold autu asi víc škodí to, že skoro nejezdí, než když jezdí tisíce měsíčne.
A protože to bude rok od výměny oleje, tak udělám rovnou i ten, i když má najeto asi jen 3500km.
- Přílohy
-
- IMG_20170415_164940.jpg (81.89 KiB) Zobrazeno 1242 x
-
- IMG_20170415_164925.jpg (100.19 KiB) Zobrazeno 1242 x
-
- IMG_20170414_161219.jpg (95.94 KiB) Zobrazeno 1242 x
-
- IMG_20170414_154126.jpg (103.82 KiB) Zobrazeno 1242 x
_________________
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 92
- Příspěvky: 185
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: XF 5.0 V8
#44 Spongebobova zachovalá šedesátka
Tak jsem osadil komplet nové brzdy TRW a hučení asi zmizelo. Ještě jsem po roce a necelých 4 tis. km vyměnil motorový olej a filtr. Kupodivu ten olej nebyl ani moc černej. A ještě jsem dal nové tyčky stabilizátoru.
_________________
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 92
- Příspěvky: 185
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: XF 5.0 V8
#45 Spongebobova zachovalá šedesátka
Takhle to teď vypadá.
- Přílohy
-
- IMG_20170421_183805.jpg (78.82 KiB) Zobrazeno 1178 x
_________________
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#46 Spongebobova zachovalá šedesátka
To si po dvoch rokoch robil znova brzdy?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 92
- Příspěvky: 185
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: XF 5.0 V8
#47 Spongebobova zachovalá šedesátka
Asi jsem to špatně napsal. Myslel jsem komplet přední. (kotouče+destičky) Ty už byly na autě, když jsem ho kupoval.
_________________
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#48 Spongebobova zachovalá šedesátka
Lebo to znelo, ako by si opäť menil aj zadné
Na S60 som tiež kompletkoval brzdy: http://www.volvoklub.sk/viewtopic.php?f=20&t=9063&start=25
Na S60 som tiež kompletkoval brzdy: http://www.volvoklub.sk/viewtopic.php?f=20&t=9063&start=25
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 17
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Vysočina
- Vůz: V70II 2.5T 2006
#49 Spongebobova zachovalá šedesátka
pěkná S60-tka předchozí majitel je znám? Ta moje 60 mi také spinká víc v garáži než jezdí, na městské ježdění mám starou feldu, prostě kundolap jak prase Ty svíčky používám stejné jako ty, ale rozdíl od původních originálnů jsem nepoznal, ty snad ano? A spokojenost s Mobilem 3000 ? já chci nyní přejít na mobil, jinak to od výroby jezdilo stále na castrol magnatec 5w40.. A hučení jsem měl také, bylo způsobené LZ kotoučem, kde vnitřní strana byla zrezlá a drhla o pakny parkovací brzdy, no a dokonce také se potýkám s problémem na převodovce, synchron na trojce občas zablbne, při řazení jsou slyšet zuby, ale dá se to obejít, stačí po sešlápnutí spojky nechat klesnout motor k 1000ot a tam řadí skvěle... tak hodně štěstí!
_________________
V70II 2.5T, 2006, dovoz z DE
RIP: S60 T5, 2003, 301256km
V70II 2.5T, 2006, dovoz z DE
RIP: S60 T5, 2003, 301256km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 92
- Příspěvky: 185
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: XF 5.0 V8
#50 Spongebobova zachovalá šedesátka
Ahoj,
ne předchozího neznám. Byla to nějaká pražská firma.
Dnes jsem ji zas vytáhl asi po 3 týdnech z garáže do Prahy.
Ve svíčkách jsem poznal jediný rozdíl v ceně a to dost podstatný.
Ten mobil 3000 používám již 6 let a problém s ním nemám, ale na druhou stranu ani nevím, jak bych poznal, že je špatný.
Hučení už se neobjevuje (ťuk ťuk).
Koukám, že na rozdíl ode mě máš plnotučnej motor a pěkne zajetej.
Tak ať slouží.
ne předchozího neznám. Byla to nějaká pražská firma.
Dnes jsem ji zas vytáhl asi po 3 týdnech z garáže do Prahy.
Ve svíčkách jsem poznal jediný rozdíl v ceně a to dost podstatný.
Ten mobil 3000 používám již 6 let a problém s ním nemám, ale na druhou stranu ani nevím, jak bych poznal, že je špatný.
Hučení už se neobjevuje (ťuk ťuk).
Koukám, že na rozdíl ode mě máš plnotučnej motor a pěkne zajetej.
Tak ať slouží.
_________________
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek