Kishmick - 940 Turbo-sedan

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
Odpovědět
  • Autor
  • Zpráva
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 112
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#1 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Zdravím všechny! Postuji další- čerstvý přírůstek. Tentokrát tedy opravdu, konečně, návrat ke krabici-zadokolce... Je to:

Volvo: 940 Turbo (sedan)
Rok: MY 1990
Motor: B 230FT
Hlava motoru: 1000530
Převodovka: M46 Overdrive 4+1
Náprava: 1041 (G80 diff)
Barva: 214 Dark grey metallic
AC: Bez klimatizace

Další úpravy:
Wiseco Pistons (CR - 8.6:1)
K1 Connecting Rods (I-Beam)
iPd Turbo Performance Camshaft
Garrett GT3076R, Tial 44mm EWG
Getrag 265/5 Dog-leg
Tenaci Torsen diff
Full 3-Inch Exhaust(Exhaust Manifold)
3" MAF, 550cc Bosch Injectors
AEM 340LPH Fuel Pump(Hardwire Wiring)
High-Flow Fuel Rail 17.5mm
PQY-7855 Adjustable Fuel Pressure Regulator
do88 Radiator WC-250, Racing FMIC, SPAL Fan 350mm
Koni Sport Shocks- Front, Bilstein B6- Rear
Lesjöfors -40mm Coil Springs, Strongflex
Front Breakes: XC90 336, Discs: 354mm
AFR (AEM + LSU 4.9),OP, EGT+ BOOST Gauges etc...
OCEAN MK18 Wheels (215/35 R18 Tires)
Chip-Stoni (LH 2.4 + EZK)

Dovezeno včera z Německa(od party kolem Schwedenpancer.com :D ). Město-Coburg (inzerát Mobile.de). Auto si předchozí majitel začal upravovat přibližně před rokem(cena úprav min. 4tis Euro). A to tak- že dal, jako první, do profi firmy: rozebrat, vyčistit a vyztužit motor (kované písty Wiseco, kované ojnice K1). Dále nová: vodní pumpa, altík, cívka, vstřiky atd...K dalším úpravám(jiná-silnější převodovka z BMW, větší turbo atd...) se už nedostal. Vzhledem k současné, celkové finanční situaci auto po roce prodává. Auto jede skvěle, motor-luxus(i s origo turbem Garrett T25 a "navýšením" na 1.1Bar)!!! M46 řadí plynule-i 5ka, zpátečka. Ideální základ pro další-větší "sleeper" projekt :thumbup: Jako vždy budu přidávat něj. fota. atd...
Conrods, Pistons.jpg
Conrods, Pistons.jpg (63.23 KiB) Zobrazeno 5506 x
Motor.jpg
940.jpg
940 zezadu.jpg
Gauges.jpg
Gauges.jpg (118.87 KiB) Zobrazeno 5506 x
Naposledy upravil(a) kishmick dne 27 bře 2024 20:04, celkem upraveno 10 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 9
Registrován: 1 rok 8 měsíců
Bydliště: Drahotuše okres Přerov
Vůz: Volvo s60 2008 2,4i 103kw aka Bezzubka

#2 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od Humplis »

Moc se mi líbilo vaše vlákno o pekelné s60. A troufám si odhadovat že tentokrát bude opět výsledek skvělý! Už se těším 8)

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 112
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#3 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Díky, díky. :D S60T5 jsem ještě úplně nedotáhl (třeba lepší spojka se na 2.4T5 shání velice špatně). A vlastně-tam lze dosáhnout i s neupraveným motorem taky těch cca400koní velice snadno. Tentokrát jsem měl, motorově, při nákupu opět docela štěstí. Redblock s takovou úpravou se nevidí každý den. Vypadalo to, že i když do toho motoru dal 4tis. Euro, nakonec ho to moc netrápilo(ten prodej). Mě to stálo taky trochu námahy. Pouze sledovat mobile.de - cca 1rok(když nepočítám těch 7.5tis. Euro, na které jsme to nakonec usmlouvali :crazy: ). A pak pro to auto do Coburgu dojet. Budu se snažit to trochu dorazit, dotáhnout to... Byla by škoda, kdyby motor, co zvládne 500HP, skončil s origo turbem a origo převodovkou na nějakých 22O- 250ti a těšil bych se z toho, že mám megaodolný blok-držák, co vydrží 3mil. km.
Naposledy upravil(a) kishmick dne 10 pro 2023 11:32, celkem upraveno 3 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#4 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od Petr.Chrpa »

:lol: Bomba :good: Pěkný jsem zvědavej jak to vylepšíš a základ teda supr .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#5 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od Nimrod »

gratuluju, jsem zvědav na průběh :-)
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 4924
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#6 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od python.p »

Hezky pěkně !
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1280
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#7 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od Dural8 »

By mě zajímalo, jak brzy překonvertuješ svůj avatar na krabici -> další postižený :D

Tak gratulace
_________________
V60 D4

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 112
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#8 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Děkuji všem za gratulace. :good: 940ka je supertank!!! A abyste neřekli-jedno foto. Sundal jsem ty dvě světla Hella (už mají jiného majitele), nastříkal jsem si v lakovně mřížku-grill, změřil míry na nový nerez-3"výfuk a hlavně udělal přihlášení(ekodaň atd..)...takže sedan už je na značkách-ode dneška!!!
Sprayed Grill.jpg
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 112
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#9 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Na Redblocku byl německý sportovní filtr Raid HP 526320. Bývalý majitel ho tam měl, protože, mimo jiné, splňuje v Německu TUV. Tady v Čechách je to jaksi-skoro k ničemu. Zkusil jsem ho vyměnit za většího Epmana(poslední z mých zásob). Motor to uvítal s nadšením. Chudák-origo turbíčko-13C má aspoň o trochu rychlejší náběh :D (na budíku bohatosti žádné velké změny).
EPMAN.jpg
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 112
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#10 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Dneska jsem si připravil skoro celý výfuk. Ještě koupím cca metr a půl rovný, nerez.trubky-mezi rezonátor a ohyb nad nápravou-a je to. Díly použiju stejný, jako u T5ky(i moje slavná koncovka!!! :%) ). Jen tentokrát pouze: jeden rezonátor a jeden průchozí tlumič. Všechno bude průměr 76mm-jako vždy. Downpipe pak asi upravím z P2(jeden tady mám navíc). Příruby dělat nebudu-všechno bude na spony. Už se těším na zvuk.
Vyfuk-redblock.jpg
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 112
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#11 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Dnes přišlo na řadu omlazení palivového systému(a příprava na pozdější zvyšování průtoku :D ). Dal jsem na auto "High Flow" lištu a nastavitelný regulátor tlaku paliva. Lišta-Ebay, perfektní zpracování(rozměrově identická s "Nuke" lištou). Regulátor PQY- velmi dobré recenze na youtubu. S instalací skoro žádné problémy(spojky, teflonová páska atd...). Pro ty, koho zajímají komponenty a chtěl by to napasovat na redblock také, přidávám můj rozkres dílů. Nastavitelný regulátor funguje perfektně-ještě lépe, než origo(rozsah si můžete posouvat). Nastavuje se obecně na 3bary-při nezapojené hadičce podtlaku(při volnoběhu). Po připojení hadičky klesne tlak na 2.25 Baru(otáčky spadnou na 600-700). Při tůrování perfektní-rychlá odezva na tlak :good: . Jsem spokojen.
P.S.Jen jsem musel, kvůli liště, vyřadit "vstřik studeného startu"-pak se asi bude jednat jen o cca 2 počáteční startování navíc :crazy: uvidíme...
Lišta.jpg
Lišta.jpg (110 KiB) Zobrazeno 4958 x
Regulátor-díly.jpg
Regulátor-díly.jpg (126.95 KiB) Zobrazeno 4958 x
Regulátor s lištou.jpg
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 4924
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#12 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od python.p »

Hustý, slušná práce.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#13 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od Nimrod »

fakt supr
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#14 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od Basstl »

Tenhle projekt mě baví.
Gratuluju k parádní káře a rád to budu dál sledovat. :)
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 112
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#15 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Díky chlapi. Byl jsem teď pryč - tak se vracím po delší době. Budu se teď snažit dokončit 2.část paliv. systému- a to směrem dozadu. Tlačí to zatim jen 3bary a to je pekelně málo. Čekám na lepší čerpadlo(vybral jsem AEM 320LPH) a taky musím uříznout to čerpadlo, co je uprostřed auta. Místo něj dávám MAHLE filtr(největší, jakej jsem našel). Tím pádem už nebude hlavní to uprostřed, ale hlavní bude to v nádrži(což se dělá celkem běžně). Plus nějakej ten filtřík "100 Micronů" do motor.prostoru-ať je nějaká sranda :D . Moje příprava:
AEM 320 LPH.jpg
AEM 320 LPH.jpg (67.78 KiB) Zobrazeno 4723 x
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#16 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od peter cz »

Pokud budeš přecházet na jedno čerpadlo, je dobré dát pro něj silnější napájecí kabely, jako to mají novější 940 kde je jedno čerpadlo z výroby.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 12053
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#17 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od Urvanej »

A kvůli přístupu a nechutný práci s nádrží doporučuju dát jako hlavní to pod sedačkou. Máš to skoro plug and play a nemusíš do nádrže a natahovat dráty.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 112
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#18 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Zdar chlapi, díky za poznatky :good: .
Udělám to radši celý nový: el.vedení-silný kabely s novým relé (ať se neztrácí napětí-to origo je slabonký, polámaný atd..) Do nádrže stejně musím, protože se mi seknul-rozpojil? plovák od benzín.budíku. Tam mám zase připravený silikonový dráty do benzínu(radši bych teflon.bužírku, ale ten nikde neni-možná tak v NASA :D . Takže to udělám najednou. A ještě k tomu všechny benzín.hadice, svorky, přechodky atd. Nic těžkýho, složitýho. Budou se pak lépe hledat případné problémy, kterým se tím může i tak nějak předejít.
Už mi taky přišel chip od Dirka ze Švédska (vstřiky 550cc, 012 MAF) https://www.stonis-world.com/. Posílá to velice rychle. Týden po zaplacení to dorazilo! Až mi přijdou USCAR-konektory ke vstřikům, ihned ho otestuju. Bude to tak na půl roku, abych ještě trochu potrápil (možná i popravil) převodovku M46 a pak se uvidí...třeba už do tý doby bude nová převodovka-zrovna dneska jsem jednu-Nissan 350 Z propás-sakra :%) ...
chip.jpg
chip.jpg (109.86 KiB) Zobrazeno 4604 x
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 12053
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#19 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od Urvanej »

aaa, tady někdo hledá CD009 :-D To hledáš dobře :good: Ale neboj, M46 vydrží celkem dost, to jen amíkum to furt umírá, páč jsou to dobytek a neumí řadit.
Moc nehcápu, když máš v autě EV1 a dáváš EV1, tak proč měnit konektory...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#20 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od peter cz »

Chipy od Stoniho jsem taky jezdil (s 016 váhou) a byly super :good: určitě ale vyměň chip i v zapalování (EZK116)... tzn. sehnat jednotku s paticí nebo patici (EZK-Daughterboard) dodělat do tvojí. Nechceš přece nechat seriovou zapalovací mapu :wink:
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 112
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#21 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Mám v autě EV1. Ale ty nový 550cc jsou,Tome, EV6 (přikládám foto....). Navíc se tam musí udělat ještě drážka na úchyt k liště. Ano...jsou to ty samé vstřiky, které si jako "svoje" přivlastnili např. iPd-jako 650cc. Oni totiž těch 600cc dávaji taky-stačí jen tlak 4bary a je to(to taky nebude problém). A berou je asi od DeatschWerks-jasně-jsou v jejich případě trochu zvětšený, ale mě to takhle v sérii(550-600) bude stačit. 600cc bude potom na pozdějších 450HP skoro ideálních 75% zátěže-podle někt.konfigurátorů.
Jinak dík Petře, ohledně zapalování zkusim ještě dohledat. Zatim ten výkon nebudu moc hrotit, jen o něco víc, než mám teď.
550cc.jpg
550cc.jpg (105.18 KiB) Zobrazeno 4566 x
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 12053
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#22 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od Urvanej »

ahaa, já vycházel z fotky nahoře
Tak mnoho zdaru!
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 112
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#23 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Dnešní dokončení nerez-celo-třípalcového sportovního výfuku. Zatím jsem ho napasoval na stávající origo-turbo. Na nové turbo to nebude problém předělat - určitě na V-Band. Přední část-downpipe je nově(oproti origu) s vlnovcem, dvěma maticemi na 2 lambdy a s výměnnou trubkou-za trubku s katem-EURO1(zatím vyrábím). Všechno na spony. Zvuk super, jízda super, chování motoru lepší (zlepšila se bohatost směsi-ze 14.9 na 13.7). Další část, která na autě zůstane až nadoživotí-snad. Teď si dám nějaký čas od výfuků pauzu.
3 inch.jpg
Naposledy upravil(a) kishmick dne 02 zář 2022 20:38, celkem upraveno 1 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

kolemjdouci
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 615
Registrován: 7 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 89 745 B230 škatule
Bydliště: Pha skoro

#24 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kolemjdouci »

moc hezký to je.
ten vlnovec je kvůli tlumení vibrací předpokládám?
proč jsou prosím Tě ty lambdy vedle sebe, myslel jsem (asi blbě), že má bejt jedna před a druhá za katalyzátorem? díky
_________________
škatule hejbej se

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 112
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#25 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Zdar, to je na speciální lambdu k přídavnému budíku, co měří bohatost směsi(chudá směs-noční můra všech tunerů). Budík je od značky AEM a je na fotce nahoře. Je to širokopásmová lambda sonda BOSCH LSU 4.9. A má to společně s budíkem hrozně rychlou odezvu - tušim 2 milisekundy? Tak proto....
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“