Poslední návštěva: 18 črc 2019 22:01 Právě je 18 črc 2019 22:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Pravidla fóra


Pravidla galerie uživatelů.
V tom to topiku se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý kdo bude chtít si založí vlastní topik s názvem:
Nick – typ auta. / Bláža – P1800 SE
Co napíšete dál, už záleží na každém jednotlivci.
Můžete přiložit dvě fotografie 800x600 pix a dvě 600x400 pix. Které budou umístněné na tomto servru.
Další fotografie je nutno uložit někam jinam a sem jen napostovat.
Moderátoři to budou průběžně kontrolovat a bez varování mazat.
Za zveřejněné informace si přebírá odpovědnost každý sám.



 [ Příspěvků: 53 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: V70 T5 Drive 2015
PříspěvekNapsal: 04 čer 2015 11:24 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2008
Příspěvky: 1657
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Padík
homy píše:
Ten startstop si nech vypnout v servisu, koncern to za mírný poplatek či zdarma udělá.


Tím chceš říci, že ofiko servis ti vypne strat/stop?
Tedy že ti na tvou žádost udělá vozidlo technicky nezpůsobilým?
Hmmm, to jsem ještě neslyšel.

_________________
Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: V70 T5 Drive 2015
PříspěvekNapsal: 04 čer 2015 20:59 
Offline

Registrován: srpen 2009
Příspěvky: 427
Bydliště: Kolín
Vůz: Volvo V70 Summum T5 Drive-E 2015
3m3 píše:
Spoiler slusi,
k te kosmetice-nechci se nikoho zastavat ani jich ale ja pouzivam tvrdsi vosk na konzervaci a auto se pak lepe a rychlejc meje.
Nemuzes chtit aby kosmetika zabranila spineni auta uplne. :wink:

Mě jen překvapilo, že se špiní stejně jako bez ochrany. Asi jsem moc kritickej, ale když oni to očekávání reklamou zvyšujou :roll: .
Například jak ta voda stéká z kapoty. Já mám zkušenost, že ta voda na kapotě zůstává a dělá po uschnutí fleky. Zaplatil jsem si od nich nanesení dvou vrstev i s prací, ale příště si raději koupím ten vosk. A za zbytek peněz co ušetřím, projedu dvě nádrže :jaj: .

Na stopstart už jsem si nějak zvyknul, dokonce se někdy na křižovatce hodí. Už je to takovej obřad. Usednu, nastartuju a poté vypnu to "A".

_________________
Bylo: Saab 9-5 aero 2001
Je: Volvo V70 Summum T5 Drive-E 2015 (Polestar)
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: V70 T5 Drive 2015
PříspěvekNapsal: 04 čer 2015 22:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 2807
Bydliště: Kralupy n.V.
Vůz: 945 98’ B230FK M90
Me treba u firemku kdyz stojim v praglu ve stau start stop chybi...

_________________
Je :945 B230FK,M90, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'


Naposledy upravil 3m3 dne 07 bře 2016 10:29, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: V70 T5 Drive-E 2015
PříspěvekNapsal: 22 pro 2015 17:15 
Offline

Registrován: srpen 2009
Příspěvky: 427
Bydliště: Kolín
Vůz: Volvo V70 Summum T5 Drive-E 2015
V pátek to byl rok a dnes je po první garančce. Takový správný čas na rekapitulaci.
Nejdříve některá fakta:
Najeto 20.400km
spotřeba 8,8 l/100km dle spritmonitor
Podle celkových nákladů (včetně započítané přibližné ztráty hodnoty od pořízení cca 5Kč/km) mi ujetý kilometr vychází na zhruba 14Kč/km.
Ale jsem přesvědčen, že druhý rok už to bude méně. Už tam nebudou nějaké počáteční položky.
Doposud 2x měněn olej a jednou svolávačka na SW lambády.

Garančka byla docela dlouhá. Nalili mi tam vlastnoručně dovezený Mobil1. Házelo jim to chybu v SW převodovky, tak to celé přehráli znovu a aktualizovali to. Žádné nesrovnalosti ale převodovka v provozu nesignalizovala. Měnili i pylový filtr a na mé přání mi zdarma vyměnili nové gumy na stěrače. Údajně dolili 0,4l chladící kapaliny. To mi přišlo zvláštní, že by unikala (?). Vráceno umyté. Párkrát se nesklopilo zadní zrcátko, na chybu nepřišli, prý je vše ok. Vyhřívání seslí prý nejde zmírnit.

A teď k samotnému autu.
Na co jsem změnil názor, nebo co chválím:
a) Už mi nevadí navigace. Naučil jsem se ji správně ovládat. Dokonce po letním výletu do Černé Hory je lepší než v novém Passatu.
b) Už mi nevadí stopstart systém. Zvyknul jsem si a dokonce jsem zjistil, že je tišší a rychlejší než u jiných nových aut.
c) Zvyknul jsem si na středový panel, netlačí do nohy jako ze začátku.
d) Jízdní vlastnosti. Komfort velmi vysoký, přitom tolik neplave jak by se dalo čekat. Dokonce si myslím, že podvozek zvládne daleko sportovnější režim, než má převodovka nastaveno.
e) Výkon naprosto dostačující, pro tuhle motorizaci optimální. Pokud vydrží, nemusíte se bát, že nebudou k prodeji ojeté V70 v benzínu 8). Jediný nezvyk je trochu hlučnější projev zvenku. Uvnitř je stále ticho umocněné laminovanými skly.
f) Brzdy velmi dobré. Účinné a dobře dávkujou. Vyzkoušeno i na Volvo škole smyku, kde dostaly pořádně co pro to.
g) Kombinace tmavě šedého laku a béžového interiéru se mi stále líbí a ani naše 5-letá dcera ho zatím nestačila poničit.
h) Ticho na palubě je úžasné. Nevím jestli tomu pomáhají ta laminovaná skla. Každopádně palec nahoru.
Pár lidí už to řídilo a všichni tím byli překvapeni. A to mají nové moderní konkurenty :roll: .

Co bych vytknul:
- Roleta v kufru je hrozná, nemá žádné vodící koleje a doufám, že v nástupci bude lepší. V praxi mi vadí.
- Převodovka by mohla být lépe odstupňovaná na nižších stupních. Mezi 2 a 3 je poměrně velká "mezera" a při přeřazování nahoru dvojku víc vytáčí a z trojky dolů zase hodně skáče. Navíc se tyhle stupně dost používají ve městě. Ale pokud to člověk nesleduje, moc si toho nevšimne. A ve 130 točí na osmičku příjemných 1950 ot.
- Přenos síly na přední kola je problematický. Při vlhké vozovce a razantnějším rozjezdu téměř vždy hrabe. V tomto bude čtyřkolka asi lepší. Ale tu bych v Polabí stejně moc nevyužil. Nevím jak je to s těžším 6V nebo 5V, ale tenhle 4V je možná až moc lehký :D .

Celkově velká spokojenost a doufám, že to tak zůstane nadále. Nemusíte mít strach. Poslední ročníky staré V70 vypadají dobře a i s novými benzíňáky se naučíte žít :good:

_________________
Bylo: Saab 9-5 aero 2001
Je: Volvo V70 Summum T5 Drive-E 2015 (Polestar)
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: V70 T5 Drive-E 2015
PříspěvekNapsal: 25 dub 2016 19:06 
Offline

Registrován: srpen 2009
Příspěvky: 427
Bydliště: Kolín
Vůz: Volvo V70 Summum T5 Drive-E 2015
Update:
1) Karoserie ošetřena nanokosmetikou Pikatec diamond
2) Optimalizováno továrním softwarem Polestar. Výkon navýšen ze 180 kW na 186 kW a především krouťák z 350Nm na 400 Nm

Ad 1) Za tu cenu (3.500 Kč) jsem zvědavej na výsledek. Kosmetiku jsem nanášel sám, i s důkladným umytím vozu jsem to dělal přes 4 hodiny. Jako radu budoucím uživatelům této kosmetiky obecně, doporučuji nechat si časovou rezervu. Především rozleštění skel je nejen práce namáhavá, ale především zdlouhavá. Musí se nanášet a leštit každé okno zvlášť.

Ad 2) Dojmy lze (po prvních 200 km) rozdělit na dvě části. Jednak v normálním režimu převodovky, a potom v režimu "S".

V normálním režimu je znát především vyšší krouťák. Je znatelný větší efekt zatlačení do sedaček. Subjektivně cítím větší odezvu na přidání plynu, ale sladění s osmistupňovou převodovkou podle mě není úplně ideální. Byl jsem zvyklý na pohodovou a plavnou jízdu, s Polestarem došlo k jedné změně. Při menším přidání plynu se nic moc neděje, tak jako dříve. Ale při dalším sešlápnutí v jeden moment dojde k poměrně většímu "kopanci", což komfortu teda nepřidává. Je potřeba plyn nově lépe dávkovat a dávat si na to pozor. Pokud sešlápnu plyn více, auto má chuť zrychlovat a vyšší Nm jsou opravdu cítit. Pokud však rychleji uberu, auto téměř škubne. Sumasumárum, musím si zvyknout jinak dávkovat plyn a jinak s ním zacházet. Pak se to snad zlepší :roll: .

Ve sportovním režimu už je to jiné kafe. Konečně nedělá režim svému jménu ostudu. Tady jsem spokojen. Auto reaguje rychle, táhne lépe, je živější, drží více otáčky a docela se přibližuje bývalému aeru v saabu :good: .

Změřím akceleraci a dám auto na brzdu. Schválně jak se to bude lišit od tovární verze, což už změřeno jednou mám. Motor měl původně 360Nm místo papírových 350. Tak uvidím.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Bylo: Saab 9-5 aero 2001
Je: Volvo V70 Summum T5 Drive-E 2015 (Polestar)
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: V70 T5 Drive-E 2015
PříspěvekNapsal: 07 čer 2016 21:01 
Offline

Registrován: srpen 2009
Příspěvky: 427
Bydliště: Kolín
Vůz: Volvo V70 Summum T5 Drive-E 2015
O víkendu výlet mj. na Kehlsteinhaus a Grossglockner Hochalpinstrasse (zrovna jsme "chytili" cyklistický závod). Ve čtyřech lidech, s plným kufrem a včetně toho krpálu pod Grossglockner průměrná spotřeba 7,9l/100km. K čemu smradlavej diesel? :jaj:

Jeden postřeh. Při sjezdu z Grossglockneru si převodovka sama začala brzdit motorem, aniž bych přepínal na manuál. Docela mě to překvapilo. Často nechala dvojku i přes 4000 otáček. Snad to tak má být a nejednalo se o potenciální problém :D .


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Bylo: Saab 9-5 aero 2001
Je: Volvo V70 Summum T5 Drive-E 2015 (Polestar)
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: V70 T5 Drive-E 2015
PříspěvekNapsal: 18 pro 2016 00:26 
Offline

Registrován: srpen 2009
Příspěvky: 427
Bydliště: Kolín
Vůz: Volvo V70 Summum T5 Drive-E 2015
Absolvována dvouletá prohlídka, vše ok, nalili tam opět mnou dodaný olej Mobil.
Po dvouletém společném žití a najetých (jen) 35 tis. km mohu konstatovat následující:

Interiér:
-Béžová je sice náročnější na údržbu, ale v praxi nutí slušného majitele k opatrnosti a čistotě. Častěji sice musí ošetřovat kůži a čistit palubku, na druhou stranu není interiér nijak poznamenán a vypadá jako nový. Nejvíce se špiní volant (vnitřní část) a sedačka od džínů nebo manžestráků. Osobní doporučení je čistit sedačky raději častěji. Jde to dobře dolů a špína nemá čas se "zažrat" :jaj:
-Místo vzadu je na typ auta velmi podprůměrné, a vzhledem k rozvoru a délce auta jej považuji za jednu ze slabin řady V70III.
-Roletka v kufru bez vodících lišt při méně opatrném zacházení lehce odře stěny kufru. Další negativum.
-Systém pro uchycení zavazadel v kufru je k ničemu, tašky na něm nedrží a opěrka při deceleraci často spadne. Vyřešil jsem to tak, že vozím umělohmotnou přepravku a v kufru mám raději přes dno oboustrannou podložku, která ten systém zakrývá.
-Nastavení adresy v navigaci je zdlouhavé a navigace často nezná číslo popisné. Internetové připojení nefunguje, ale spárování s telefonem funguje dobře.
-Aktivní display na přístrojovce je sice fajn, ale v praxi mám nastaven jen sportovní režim a ostatní nepoužívám.
-Ovládání menu je přehledné, rychlé a pro mě příjemnější, než systém v nových modelech S/V/XC90. Dotykáč beru na mobilu, ale v autě dávám přednost čudlíkům.
-Chválím výkonnou klimatizaci a rychlý náběh topení. Někdy až žasnu jak rychle se interiér dokáže ochladit. Pánové ze Škodovky mají co dohánět.

Motor:
-Srdce auta, nový motor Drive-E, pro sklaní fandy hnusnej bezcharakterní dvoulitrovej čtyřválec. Emoce stranou, tenhle motor plní přesně to, co od něj zákazník Volva v sériovém provedení čeká. Rychle jede dopředu, v normálním režimu použití není ani slyšet, pouze ve vyšších otáčkách se projevuje tak, že spolujezdce může občas napadnout, zda nejede v dieselu.
-Za více než 3 roky praxe se nikde ve světě neobjevily jakékoliv problémy týkající se motoru v této kombinaci (T5). Možná ještě málo času za námi, ale vypadá to, že pokud bude v budoucnu někde problém, motoru se to týkat nebude.
-Na německé dálnici ochotně zrychluje i při rychlostech kolem 200 km/h.
-Dlouhodobá spotřeba se zatím usadila na velmi dobrých 8,76l/100km. V zimě je průměrná spíše mezi 9,5-10 a v létě na dlouhých cestách není problém při klidné jízdě spotřeba kolem 7 litrů, i níže (např. na dovolené ve Švédsku). Při dlouhodobé jízdě na dálnici tempem 120 km/h není problém mít spotřebu 7,5. Krátké trasy motoru nesvědčí a spotřeba roste snadno i k 15 litrům.
-Za celou dobu jsem nemusel dolévat ani kapku oleje, nechávám tam lít mnou koupený Mobil, protože v servisu tam zásadně lejou Castrol.

Převodovka:
-Osmistupňový automat montují teď do všech 90tek a tady je vše v pořádku. Jednotlivé převody skáčou neznatelně, řidiče neobtěžují a fungují tak jak mají. Při rychlosti 130 km/h drží osmička lehce pod 2000 ot., a kolem 90km/h drží 1500 ot.
-Jediné místo, kterého jsem si všimnul, je při setrvačné deceleraci, kdy dochází k přeřazení v rychlosti 65 km/h. V tomto jediném bodě člověk převodovku zaregistruje, ale hned na ni zase zapomene.
-Převodovka se celkem rychle učí, a dokáže se přizpůsobit stylu řidiče. Nejvíce to poznávám, když si auto po delší době vezmu po manželce. Také např. při sjezdu z Grossglockneru převodovka sama od sebe držela otáčky kolem 4500, aby docházelo k brždění motorem.
-Při manuálním řazení, které využívám jen zcela výjimečně, řadím vyšší stupeň od sebe. Nevím nevím, lepší mi přijde opačný postup. Řadit na vyšší stupeň k sobě.
-Sportovní režim využívám pouze při potřebě rychlého předjíždění nebo zrychlení na dálnici. Upřímně, kdyby tam nebylo, taky bych to přežil.

Podvozek:
-Evidentně fordí škola, Mondeo v hávu severském, ale komfort dostačující. Náklony v zatáčkách nepovažuju za tak velké (na rozdíl od profesionálních recenzentů). Znám auta, která jsou tvrdší, ale naklánějí se podstatně více :angel: .
-Chválím nízký hluk od podvozku, v tomto bodě dokazuje Volvo svoji prémiovost a rozdíl od "obyčejnějších" značek.
-Trakce na mokru je žalostná, čert ví jestli za to může lehčí motor, nebo pneumatiky Michelin. Samozřejmě se nejedná o čtyřkolku. Ovšem tak špatnou trakci jsem vážně nečekal. Naštěstí se nejedná o nic důležitého. Na semaforech s nikým nezávodím...
-Manévrovatelnost je horší, občas se vytočit z parkovacího místa je věc náročná a zdlouhavá.

Závěrem:
Stejně jako si saabisti zvykli na údajně nesaabovskou 9-5, nepoctivou, poznamenanou katováním kostů a zavrženou staršími saabisty odkojenými starou 900, zvyknou si volvisti i na V70III s tímto benzínovým motorem. Auto nemá výrazné slabiny, je vyvážené, léty prověřené, a nové věci v podobě převodovky a motoru autu neubližují. Dnešní majitelé starších V70 stejně budou tyhle motory kupovat, a za dalších 10 let je budou chválit a postesknou si, že staré dobré Drive-E jsou nahrazovány nějakým novým typem elektromotoru :D .

_________________
Bylo: Saab 9-5 aero 2001
Je: Volvo V70 Summum T5 Drive-E 2015 (Polestar)
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: V70 T5 Drive-E 2015
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2017 22:04 
Offline

Registrován: srpen 2009
Příspěvky: 427
Bydliště: Kolín
Vůz: Volvo V70 Summum T5 Drive-E 2015
Jelikož jsem si nechal zvěčnit svoje tuctové volovo na budoucí časy, a páč se mi fotky líbí, tak sem dávám vzorek k nakouknutí.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Bylo: Saab 9-5 aero 2001
Je: Volvo V70 Summum T5 Drive-E 2015 (Polestar)
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: V70 T5 Drive-E 2015
PříspěvekNapsal: 26 kvě 2017 07:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 2807
Bydliště: Kralupy n.V.
Vůz: 945 98’ B230FK M90
Pekny fotky :wink:

_________________
Je :945 B230FK,M90, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: V70 T5 Drive-E 2015
PříspěvekNapsal: 26 kvě 2017 11:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2016
Příspěvky: 380
Bydliště: Čavisov
Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design
Pěkné fotky pěkného auta :good: Je dobré si počíst, kam se v rámci trojkové generace 70ka posunula :-)

_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : http://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: V70 T5 Drive-E 2015
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2018 12:04 
Offline

Registrován: srpen 2009
Příspěvky: 427
Bydliště: Kolín
Vůz: Volvo V70 Summum T5 Drive-E 2015
Kontrolní otázka. Na jaké palivo jezdí volvo z fotky níže?


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Bylo: Saab 9-5 aero 2001
Je: Volvo V70 Summum T5 Drive-E 2015 (Polestar)
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: V70 T5 Drive-E 2015
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2018 12:06 
Offline

Registrován: srpen 2009
Příspěvky: 427
Bydliště: Kolín
Vůz: Volvo V70 Summum T5 Drive-E 2015
No dobrá, to bylo asi jednoduchý. Jezdí na benzín a je to dvoulitr Drive-E.

Teď trochu těžší otázka. A na co jezdí volvo z tohoto obrázku?


Nebudu napínat, je to taky benzín. Začíná mě udivovat, za kolik dokáže tohle auto jezdit... :Yahoo!:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Bylo: Saab 9-5 aero 2001
Je: Volvo V70 Summum T5 Drive-E 2015 (Polestar)
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: V70 T5 Drive-E 2015
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2018 12:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 4673
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum
To na tu novou T5 je smesna spotreba. Sice, pokud si dobre vzpominam, bylo sdelovano, ze predchozi T5 byly vice dynamicke, ale verim, ze tato motorizace i tak bude az az rychla a s velmi hezkou az dieslovou spotrebou.

_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: V70 T5 Drive-E 2015
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2018 12:34 
Offline

Registrován: srpen 2009
Příspěvky: 427
Bydliště: Kolín
Vůz: Volvo V70 Summum T5 Drive-E 2015
Nevím jak je to s dynamikou tohoto motoru v nové V90. Ale v tomhle, bez čtyřkolky, s pomocí Polestaru, je naprosto dostačující. Trochu živosti mu bere osmistupňová převodovka s ležérním přístupem.

_________________
Bylo: Saab 9-5 aero 2001
Je: Volvo V70 Summum T5 Drive-E 2015 (Polestar)
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: V70 T5 Drive-E 2015
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2018 14:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2016
Příspěvky: 468
Bydliště: Ronov nad Doubravou
Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
Ta spotřeba je fantastická a pokud se tě na to někdy někdo zeptá a uslyší od tebe tyhle hodnoty, bude jenom nevěřícně kroutit hlavou. A je mi jasné, že o to víc je teď ta spotřeba udivující, když je člověk zvyklý na něco jiného ze saabu. :-D

_________________
Volvo černá V70 2.5 TDI 9/1998


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: V70 T5 Drive-E 2015
PříspěvekNapsal: 14 pro 2018 21:33 
Offline

Registrován: srpen 2009
Příspěvky: 427
Bydliště: Kolín
Vůz: Volvo V70 Summum T5 Drive-E 2015
Je za námi čtvrtá garančka. To to letí, volvínu jsou už téměř čtyři roky. 62 tisíc na hrbu, bez ztráty květinky, bez sebemenších problémů, hrozná nuda :D . Dokonce dostalo velkou pochvalu od mechoše za podvozek. Prý je až v překvapivě dobré kondici. Desky vepředu i vzadu stále cajk, v saabu jsem je měnil častěji.
Velké plus servisu za výměnu oleje v převodovce. Nenechali mě to zmínit, automaticky dali vědět, že by se mělo. Opět vlastní olej Mobil1, protože ten oficiální Castrol nemám rád. Švédským autům nějak nechutná.
Vše OK, až na tu cenu. Bez oleje téměř 18 tisíc, a to mu nic nebylo, uf. Podle položek věřím, že by to mohlo být o trochu méně. Ale co už, mám ho rád, tak mu dopřeju. Za hybridního yarise jsem po roce platil 3.500, to je rozdíl.


V70 v téhle generaci, z posledních let, je za mě hezký rodinný parník. Po 4 letech je interiérová béžová stále béžová, vevnitř čistá jako z výroby, přestože v něm vozíme jednoho menšího sviště. Zatím úplně největší výtku po těch letech mám k nedotáčivosti a horší trakci při rozjezdu. Holt to není sportovec, ale věřím, že podvozkově to umí některá auta stejné generace lépe...

_________________
Bylo: Saab 9-5 aero 2001
Je: Volvo V70 Summum T5 Drive-E 2015 (Polestar)
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: V70 T5 Drive-E 2015
PříspěvekNapsal: 14 pro 2018 22:54 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 9174
Bydliště: Dubí (Teplice)
Vůz: V70 D5 AWD 2006
Hodně penez udělala vymena oleje v prevodovce.

_________________
V70 D5 AWD 136kW, 2005, M66, +320tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: V70 T5 Drive-E 2015
PříspěvekNapsal: 14 pro 2018 23:42 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 9758
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Bez oleje? Cena jenom za práci. :%)
Co tam vlastně všechno měnili - dělali?
I když, já se ani moc nedivím. Mě nacenili výměnu oleje a kabinového filtru na 8500,-Kč

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: V70 T5 Drive-E 2015
PříspěvekNapsal: 14 pro 2018 23:53 
Offline

Registrován: srpen 2009
Příspěvky: 427
Bydliště: Kolín
Vůz: Volvo V70 Summum T5 Drive-E 2015
Převodový olej 4400
Práce celkem 7000
Filtry, stěrače a nějaký drobnosti zbytek. S motorovým olejem by to bylo o takové 4000 víc.

_________________
Bylo: Saab 9-5 aero 2001
Je: Volvo V70 Summum T5 Drive-E 2015 (Polestar)
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: V70 T5 Drive-E 2015
PříspěvekNapsal: 15 pro 2018 00:04 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 9758
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Já myslel, že jsi dodal i převodový olej.

Jak dlouho to dělali, respektive kolik je na faktuře hodin?

6600,- za filtry, stěrače a zbytek? Co to bylo?

Já jen abych byl v obraze. Jestli třeba nemám zdražit. :ROFL:

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: V70 T5 Drive-E 2015
PříspěvekNapsal: 15 pro 2018 00:43 
Offline

Registrován: srpen 2009
Příspěvky: 427
Bydliště: Kolín
Vůz: Volvo V70 Summum T5 Drive-E 2015
4 hodiny práce v autorizáku. Jednou za rok se to snese. Ještě mám rok záruku na nějaké kravinky, tak snad to bude i dál jen spotřebka.

_________________
Bylo: Saab 9-5 aero 2001
Je: Volvo V70 Summum T5 Drive-E 2015 (Polestar)
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: V70 T5 Drive-E 2015
PříspěvekNapsal: 23 bře 2019 10:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2008
Příspěvky: 520
Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
Hmmm, tak jsem to procetl, pekne zkusenosti sem davas. Uvazuji o tomhle motoru do S80, daji se posledni typy koupit za slusny penize.
Toho motoru jsem se bal, ale vypada to, ze to bude v pohode.
Diky za to, pomohl jsi mi urcite v rozhodovani.

_________________
Volvík S60 2,4i 120kw
Suzuki Samurai 1,3i 51 kw
Volvík "velkej" V70 2,5T 155KW


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: V70 T5 Drive-E 2015
PříspěvekNapsal: 27 bře 2019 10:13 
Offline

Registrován: srpen 2009
Příspěvky: 427
Bydliště: Kolín
Vůz: Volvo V70 Summum T5 Drive-E 2015
Nemám nalítáno tolik s benzínovým pětiválcem, to mám hlavně info od švagra co má pětiválec v C70. Takže největší vypovídací hodnotu má to, když řídil moje volvíno do Alp a zpátky. A podle jeho reakcí můj motor rozhodně ostudu nedělal :).

Se spotřebouje to tak, že od té doby co využíváme ve městě jenom yarise, spotřeba poměrně výrazně klesla (od 10/2017), viz spritmonitor v úvodu.

Jelikož jsem byl jedním z prvních majitelů tohoto nového motoru, prodloužil jsem si pro sichr záruku na 5 let. Za těch pár let jsem nenašel na netu problémy spojené s touhle motorizací. Pokud si člověk zvykne na trochu chraplavější projev za studena (přímovstřik), tak tenhle motor můžu doporučit. T5 je zatím stále žhavý kandidát i na mé budoucí přibližovadlo. Což samo o sobě už je recenze na motor :). Sice má velkého potenciálního soupeře v šestiválci biturbo, ale ještě není rozhodnuto.

_________________
Bylo: Saab 9-5 aero 2001
Je: Volvo V70 Summum T5 Drive-E 2015 (Polestar)
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: V70 T5 Drive-E 2015
PříspěvekNapsal: 15 čer 2019 17:18 
Offline

Registrován: srpen 2009
Příspěvky: 427
Bydliště: Kolín
Vůz: Volvo V70 Summum T5 Drive-E 2015
Vrátil jsem se s volvem ze Skandinávie. Jen já a auto, sami dva, Abisko, Lofoty, Nordkapp atd, hlavně spaní po hotelích, mám už rád svoje pohodlí:). Zažili jsme toho opravdu hodně, od vedra po sněžení, ale největší nebezpečí po celou dobu skýtali sobi na silnici/kolem silnice. Asi 5x jsem musel brzdit, ale naštěstí jsou méně pohybliví než třeba srnky :). Nic opravdu krizového.

Co auto? Naprostá pohoda, sedačka pohodlná i na dlouhá sezení. Co mě mile překvapilo, byla průměrná spotřeba motoru T5. Včetně hodinového popojíždění ve Stockholmu a těžšího terénu na severu celá cesta průměr 6,3 l/100km. Ano, lehce přes 6 litrů. Nejednou jsem viděl průměrnou spotřebu dle počítače lízat rovných 6 litrů.

Spousta poznatků, některé už tu v různých vláknech jsou, takže jen pár věcí:
-Neberte benzín na Lofotech. Raději kdekoliv jinde. Nejdražší v samotném Norsku. Na Lofotech za litr kolem 17,6NOK a třeba už kousek východněji o více než korunu levnější.
-Jet takhle zkraje června má své obrovské výhody. Všichni jezdí o prázdninách, mně by ty lidi všude vadili.
-Fandům letectví silně doporučuji Flygvapenmuseum v Linköpingu. Všechna letadla od roku 1910, včetně vraku vytažené DC-10 z roku 1952, kterou sestřelil Mig-15. Vstup zdarma.
-Mimo Lofot a dalších známých míst doporučuji projet cestu Skibotn-Kilpisjärvi. Nádherná příroda, krásné výlety.
-Jak nejdelší dobu jsem ve svém pruhu neviděl auto? 150 km, prostě paráda :).
Pár nezajímavých fotek níže.
Závěr: Motor dokáže být úsporný když se chce, a přitom nezůstat brzda provozu. S motorem jako takovým jsem stále velmi spokojen.

Jo a kdyby vás to zajímalo, tak pokuta za mírné překročení rychlosti je v Norsku 2100NOK.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Bylo: Saab 9-5 aero 2001
Je: Volvo V70 Summum T5 Drive-E 2015 (Polestar)
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection


Naposledy upravil saabik dne 15 čer 2019 18:22, celkově upraveno 2

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: V70 T5 Drive-E 2015
PříspěvekNapsal: 15 čer 2019 17:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 4673
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum
Pekny vylet, jen neni skoda to absolvovat sam?
Spotreba super. Ta novodoba T5 mozna nema zvukovy a vykonovy charakter jak stare T5, ale jak pises. Brzdou nejsi, vykonu dostatek a spotreba neskutecna

_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 53 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.073s | 20 Queries | GZIP : On ]