Poslední návštěva: 12 pro 2019 12:52 Právě je 12 pro 2019 12:52

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Pravidla galerie uživatelů.
V tom to topiku se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý kdo bude chtít si založí vlastní topik s názvem:
Nick – typ auta. / Bláža – P1800 SE
Co napíšete dál, už záleží na každém jednotlivci.
Můžete přiložit dvě fotografie 800x600 pix a dvě 600x400 pix. Které budou umístněné na tomto servru.
Další fotografie je nutno uložit někam jinam a sem jen napostovat.
Moderátoři to budou průběžně kontrolovat a bez varování mazat.
Za zveřejněné informace si přebírá odpovědnost každý sám.



 [ Příspěvků: 923 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 33, 34, 35, 36, 37
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: S60 GOLD S70 T5
PříspěvekNapsal: 27 srp 2019 10:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2013
Příspěvky: 918
Bydliště: Brno
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni S70 T5,drive S60 D5, 850R
Tak zahada spatneho plneni nejspis vyresena....bylo to filtrem. :x ..dal jsem jiny a je klid. Je pravda ze ten KN byl takovej trosku dojebanej ale zew to bude delat takovej bordel top bych si nemyslel. Jeste vymenea projistotu lambda sonda a davane nove origo svicky,jsou vazne nejlepsi. Ted jeste tu klapku a uz mam vse na vymenu spojky...jen cas neni.... :D

_________________
Volvo S70 T5,22T,550cc.....
Drive : Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: S60 GOLD S70 T5
PříspěvekNapsal: 30 srp 2019 18:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2013
Příspěvky: 918
Bydliště: Brno
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni S70 T5,drive S60 D5, 850R
Tak vse je pripravene na montaz…...dnes dorazila spojka na 850R. Ještě budeme menit odvetrani klikovky a bude se menit skrtici klapka za vetsi. Tim letos končíme.Uz i tak jsem do auta vrazil vic nez jsem chtěl...ale to je tak každý rok..... :Yahoo!:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Volvo S70 T5,22T,550cc.....
Drive : Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: S60 GOLD S70 T5
PříspěvekNapsal: 30 srp 2019 18:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2013
Příspěvky: 918
Bydliště: Brno
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni S70 T5,drive S60 D5, 850R
Ještě jednou se vratim k problemu s plnenim. Uz jsem byl tak zoufalej ze jsem vymenil svicky zpet za origose ( udelal jsem jedine dobře a uz tam nikdy jiné nedam) ,vymenil jsem vzduchovy filtr a porad jsem mel podezreni na lambdu i když diagnostika ukazovala ze chodi a vse je ok. Uz jezdim tyden a auto krasne jede a plni 1.4 bar. Myslim si ze lambda dělala bordel a potom jednotka stahovala tlak...jinak si to nedovedu vysvětlit....filtr by snad takovej bordel nedelal a svicky na plneni nemaji vliv...ještě jednou dodam ze me to neplnilo vic jak 0,3bar ,pak se to zase chytlo a pak zase a zase......ted jsem stastnej jako zelva. Ještě jsem objednal z USA housing vahy...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Volvo S70 T5,22T,550cc.....
Drive : Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: S60 GOLD S70 T5
PříspěvekNapsal: 31 srp 2019 15:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 136
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4 T5 , V70II 2.4i 130Kw BSR, Heico
Ahoj! Gratuluju! :D Konečně se někam dostáváš!!! Máš dobrý turbo. S větším turbem nemusíš ani tak tlakovat a výkon je stejnej (jako u menšího s větším tlakem). To já měl úplně obrácený problémy s plněním. Od začátku mi to plnilo super! Tak , jak mělo. A to jsem třeba zapomněl zapojit váhu vzduchu (konektor) jezdil s tim celý dopoledne a normálně to dávalo super max. tlak (svítila jen kontrolka motoru) !!! Proto bych třeba nelaboroval s housingem na váhu a s těmahle "postraníma" věcma. Ale neni na škodu, když máš absolut jistotu, že to bude o trošku líp fungovat, než originál. Good luck !!! Sejdeme se někdy na brzdě :roll: !!!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: S60 GOLD S70 T5
PříspěvekNapsal: 31 srp 2019 17:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2013
Příspěvky: 918
Bydliště: Brno
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni S70 T5,drive S60 D5, 850R
kishmick píše:
Ahoj! Gratuluju! :D Konečně se někam dostáváš!!! Máš dobrý turbo. S větším turbem nemusíš ani tak tlakovat a výkon je stejnej (jako u menšího s větším tlakem). To já měl úplně obrácený problémy s plněním. Od začátku mi to plnilo super! Tak , jak mělo. A to jsem třeba zapomněl zapojit váhu vzduchu (konektor) jezdil s tim celý dopoledne a normálně to dávalo super max. tlak (svítila jen kontrolka motoru) !!! Proto bych třeba nelaboroval s housingem na váhu a s těmahle "postraníma" věcma. Ale neni na škodu, když máš absolut jistotu, že to bude o trošku líp fungovat, než originál. Good luck !!! Sejdeme se někdy na brzdě :roll: !!!

Ahoj.Urcite na brzdu pojedu po prekopani spojky. Sice me to u te brzdy bude trosku rvat srdce ale vydrzim to....:-)))) A jak rikam ,jestli tam nebude na zacatku ta 4......tak pojedu na Macochu :-)))))

_________________
Volvo S70 T5,22T,550cc.....
Drive : Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: S60 GOLD S70 T5
PříspěvekNapsal: 24 zář 2019 13:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2013
Příspěvky: 918
Bydliště: Brno
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni S70 T5,drive S60 D5, 850R
Tak dnes jsme se pustili do predelani sani tzv bigbore intake. Demontovalo se sani ,ktere se odveze na frezu aby se udelala vetsi dira na klapku z 850 2,5 20v. S tim se zrovna udela odvetrani klikove skrine,vymeni se cidla klepani a olejovy spinac .


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Volvo S70 T5,22T,550cc.....
Drive : Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: S60 GOLD S70 T5
PříspěvekNapsal: 25 zář 2019 19:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 1822
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Ahoj
Měl si vzít i sání mělo by to pásnout :wink:
Já bral z V70ky 125kW včetně sání ,ale momentálně jsem mimo ČR tak se k tomu dostanu až v zimě,abych ti to potvrdil ,protože až se vrátím tak budu mít pracovní frmol.

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: S60 GOLD S70 T5
PříspěvekNapsal: 26 zář 2019 10:22 
Offline

Registrován: srpen 2011
Příspěvky: 301
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: eRko :)
Ja mel sani z 850 125kW a nepasovalo nebyli tam nejake vyvody na podtlak hadice tusim, ale tech verzi je vic mozna z v70 by pasovalo.

_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: S60 GOLD S70 T5
PříspěvekNapsal: 26 zář 2019 16:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 136
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4 T5 , V70II 2.4i 130Kw BSR, Heico
Hadice (vývody ze sání) na podtlaky zaslepit, vývod z PCV svézt stranou (já to dělám u všech aut). Takový auto, do kterýho dáš tolik peněz, si rozhodně zaslouží nasávat jen a pouze čistý vzduch (a ne sr...y).


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: S60 GOLD S70 T5
PříspěvekNapsal: 08 říj 2019 08:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2013
Příspěvky: 918
Bydliště: Brno
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni S70 T5,drive S60 D5, 850R
Tak jsem objednal novou trubku sani ,kde bude novy PTC a navarena priruba na blow off ventil. Dale objednany blow off synapse . A porad premyslim nad vstrikovani vody.

1. http://www.snabb.us/Performance-Fresh-A ... _p_10.html
2. http://www.snabb.us/Synapse-Synchronic- ... p_154.html

A mozna ...
3. http://www.snabb.us/AEM-watermethanol-i ... p_139.html

_________________
Volvo S70 T5,22T,550cc.....
Drive : Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: S60 GOLD S70 T5
PříspěvekNapsal: 08 říj 2019 21:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 1822
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
S60 GOLD píše:
Dale objednany blow off synapse . A porad premyslim nad vstrikovani vody.


Sem to řikal ,že ti to dlouho nevydrží nic na tom neudělat :D
Jinak jezdil s tím Dali na 850tce jak byl spokojenej nevím ,když to namontoval tak jsem byl zajíc na upravy 850 .
Byl jsem rád ,že vím co to má v serii :D .

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: S60 GOLD S70 T5
PříspěvekNapsal: 09 říj 2019 15:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2013
Příspěvky: 918
Bydliště: Brno
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni S70 T5,drive S60 D5, 850R
No ja nemam zadnou zkusenost s vstrikovanim vody.... Namontovat asi nebude problem ale nastavit vse aby fungovalo.... To uz nevim

_________________
Volvo S70 T5,22T,550cc.....
Drive : Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: S60 GOLD S70 T5
PříspěvekNapsal: 13 říj 2019 10:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2013
Příspěvky: 918
Bydliště: Brno
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni S70 T5,drive S60 D5, 850R
Tak jsem jeste objednal.....
https://www.nitrousexpress.com/stage-1- ... no-201.asp

A pak uz rovnou udelat remap ecu od Vasttuningu.. :-)

_________________
Volvo S70 T5,22T,550cc.....
Drive : Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: S60 GOLD S70 T5
PříspěvekNapsal: 13 říj 2019 11:18 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 1381
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
S60 GOLD píše:
Tak jsem jeste objednal.....
https://www.nitrousexpress.com/stage-1- ... no-201.asp

A pak uz rovnou udelat remap ecu od Vasttuningu.. :-)
Mel si vzít rovnou Stage2, 1 není řízená, tam je jen tlakovej spínač...

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, M47, 58kW, '90, MT
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: S60 GOLD S70 T5
PříspěvekNapsal: 13 říj 2019 17:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2013
Příspěvky: 918
Bydliště: Brno
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni S70 T5,drive S60 D5, 850R
Zajsoft píše:
S60 GOLD píše:
Tak jsem jeste objednal.....
https://www.nitrousexpress.com/stage-1- ... no-201.asp

A pak uz rovnou udelat remap ecu od Vasttuningu.. :-)
Mel si vzít rovnou Stage2, 1 není řízená, tam je jen tlakovej spínač...

Bral jsem na doporuceni Aerona z Vasttuningu. Ten rikal at vezmu stage 1.

_________________
Volvo S70 T5,22T,550cc.....
Drive : Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: S60 GOLD S70 T5
PříspěvekNapsal: 13 říj 2019 17:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 136
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4 T5 , V70II 2.4i 130Kw BSR, Heico
Vypadá to parádně!!! Prej voda s methanolem i docela čistí motor a nemělo by to mít skoro žádný mínusy, co se opotřebení motoru týče (až na ten výkon!!!). Zatim nikoho neznám, kdo by si to dával na auto. Jsem na to zvědavej !!! Super!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: S60 GOLD S70 T5
PříspěvekNapsal: 13 říj 2019 17:39 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 1381
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
kishmick píše:
Vypadá to parádně!!! Prej voda s methanolem i docela čistí motor a nemělo by to mít skoro žádný mínusy, co se opotřebení motoru týče (až na ten výkon!!!). Zatim nikoho neznám, kdo by si to dával na auto. Jsem na to zvědavej !!! Super!

No ja to mam v planu uz davno, akorat ve Stage 2, aby to slo krapet ridit, neb Stage 1, je ciste 1 tlakovej spinac = zapnuto/vypnuto.
Akorat tenhle rok byl krapet hektickej, takze clovek nemel poradne na auta cas a ted pro zmenu budu delat GO 3 motoru najednou :D

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, M47, 58kW, '90, MT
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: S60 GOLD S70 T5
PříspěvekNapsal: 13 říj 2019 18:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2013
Příspěvky: 918
Bydliště: Brno
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni S70 T5,drive S60 D5, 850R
kishmick píše:
Vypadá to parádně!!! Prej voda s methanolem i docela čistí motor a nemělo by to mít skoro žádný mínusy, co se opotřebení motoru týče (až na ten výkon!!!). Zatim nikoho neznám, kdo by si to dával na auto. Jsem na to zvědavej !!! Super!

Taky jsem zvedavej jaky to bude. Ale nejdriv leden, unor 2020.

_________________
Volvo S70 T5,22T,550cc.....
Drive : Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: S60 GOLD S70 T5
PříspěvekNapsal: 09 lis 2019 15:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2013
Příspěvky: 918
Bydliště: Brno
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni S70 T5,drive S60 D5, 850R
Dnes dosla nova trubka sani od snabbu. Nechal jsem si od nich udelat vystup na blow off, a vymeneny ptc ventil. Za tyden dojde blow off Synapse a na vanoce bude doma snowperformance..


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Volvo S70 T5,22T,550cc.....
Drive : Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: S60 GOLD S70 T5
PříspěvekNapsal: 09 lis 2019 17:57 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 1381
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Dobra volba, mame na C70 a spokojenost...

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, M47, 58kW, '90, MT
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: S60 GOLD S70 T5
PříspěvekNapsal: 09 lis 2019 18:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 136
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4 T5 , V70II 2.4i 130Kw BSR, Heico
Čau! Super kvalita :) ! Kolikátej už máš, prosim tě, blow off (počítám tak čtvrtej? :D )? Dříve jsi se zmiňoval, že to není "ono", takže zkoušíš novej-od kterýho čekáš lepší odezvu, zvuk, těsnost, stabilitu? Já se přiznám, že jsem na auto dával taky už asi tři (kvůli zvuku), ale mám jiný senzory (na tlak +váhu). Ty tam nemáš senzor tlaku, takže to bude asi náchylnější na váhu vzduchu. Zkus napsat víc podrobností, co to přesně dělá, když jsi měl třeba otevřenej blow off. Hapruje volnoběh? Máš pak bohatou směs? Hodně jsi psal, že jsi se nemohl dobrat správnýho tlaku(to už jsi vyřešil), ale to by nemělo s blow offem souviset. Jinak je mi jasný, že uzavřenej blow off je "nejstabilnější"-to říkaji všichni, protože to, co ti změří váha se neztrácí.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: S60 GOLD S70 T5
PříspěvekNapsal: 09 lis 2019 19:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2013
Příspěvky: 918
Bydliště: Brno
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni S70 T5,drive S60 D5, 850R
Ja uz trubku od Snabbu mam dlouho. Ale tenkrat jsem objednaval blbe. Vzal jsem na 850. Ale vyvody jsem predelal. Ted jsem vzal novou i s novym ptc a pripravou na ten blow off. Nikdy jsem nemel kvalitni blow off az ten posledni forge. Ale chtel jsem jeste lepsi a tak jsem objednal Synapse. Je drahej ale pry dobrej. Co se otacek motoru tyka tak me nikdy volnobeh nejak nehaproval, nemel jsem problem. Ale mam rad ten zvuk. . Jinak plneni jsem vyresil a nevyresil. Vse se bude ladit pristi rok od Vastuningu ktery me udela i vystup z jednotky kde bude napojene cerpadlo od snowperformance a jedntoka vzdy vyhodnoti kdy je nejlepsi cas na spusteni.....Momentalne jsem nastavil tlak wastegatu na 0.5 baru a turbo melitalo az k 1.8baru...takze jsem stahl ale nemuzu to nejak vyladit na tech stabilnich 1.3-1.4 bar. A pripada me ze kdyz zmenim nastaveni wastegatu tak vzdy je lepsi resetnout jednotku... Mozna jen pocit...

_________________
Volvo S70 T5,22T,550cc.....
Drive : Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: S60 GOLD S70 T5
PříspěvekNapsal: 09 lis 2019 20:56 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 1381
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
To nebude jen pocit...

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, M47, 58kW, '90, MT
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 923 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 33, 34, 35, 36, 37

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot], dugy a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.266s | 19 Queries | GZIP : On ]