Právě je 22 dub 2019 02:53

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Pravidla fóra


Pravidla galerie uživatelů.
V tom to topiku se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý kdo bude chtít si založí vlastní topik s názvem:
Nick – typ auta. / Bláža – P1800 SE
Co napíšete dál, už záleží na každém jednotlivci.
Můžete přiložit dvě fotografie 800x600 pix a dvě 600x400 pix. Které budou umístněné na tomto servru.
Další fotografie je nutno uložit někam jinam a sem jen napostovat.
Moderátoři to budou průběžně kontrolovat a bez varování mazat.
Za zveřejněné informace si přebírá odpovědnost každý sám.



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 867 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: S60 GOLD S70 T5
PříspěvekNapsal: 08 zář 2018 20:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2013
Příspěvky: 875
Bydliště: Brno
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni S70 T5,drive S60 D5, 850R
Castecne vyreseno. Majlk me poradil at zkontroluju ventily co jdou do sani a jeden byl v prdeli. Propoustel porad. Takze jsem chtel objednat nove a Volvo je uz nevyrabi. Takze jsem je nahradil . A auto uz plni 1.2-1.3baru. Jeste nejake km pockam ,trrba se holka rozchodi.....:-)) pokud bych mel udelat porovnani s 19t tak spodek stejnej ,mozna trosku agresivnejsi a vrsek je moc dobrej. 200 je tam hned a vubec nepolevuje. Tahne jako ........takze dobry. To video musim udelat....neni zatim kde a kdy....:-))

_________________
Volvo S70 T5,22T,550cc.....
Drive : Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: S60 GOLD S70 T5
PříspěvekNapsal: 08 zář 2018 21:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2017
Příspěvky: 1665
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
V pondělí :P Jak si projedu pro svoje auto.

_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @225 ořů v plné síle!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: S60 GOLD S70 T5
PříspěvekNapsal: 08 zář 2018 22:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 1731
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
:good:
S60 GOLD píše:
Castecne vyreseno. Majlk me poradil at zkontroluju ventily co jdou do sani a jeden byl v prdeli. Propoustel porad. Takze jsem chtel objednat nove a Volvo je uz nevyrabi. Takze jsem je nahradil . A auto uz plni 1.2-1.3baru. Jeste nejake km pockam ,trrba se holka rozchodi.....:-)) pokud bych mel udelat porovnani s 19t tak spodek stejnej ,mozna trosku agresivnejsi a vrsek je moc dobrej. 200 je tam hned a vubec nepolevuje. Tahne jako ........takze dobry. To video musim udelat....neni zatim kde a kdy....:-))

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: S60 GOLD S70 T5
PříspěvekNapsal: 09 zář 2018 10:57 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 1048
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
S60 GOLD píše:
Castecne vyreseno. Majlk me poradil at zkontroluju ventily co jdou do sani a jeden byl v prdeli. Propoustel porad. Takze jsem chtel objednat nove a Volvo je uz nevyrabi. Takze jsem je nahradil . A auto uz plni 1.2-1.3baru. Jeste nejake km pockam ,trrba se holka rozchodi.....:-)) pokud bych mel udelat porovnani s 19t tak spodek stejnej ,mozna trosku agresivnejsi a vrsek je moc dobrej. 200 je tam hned a vubec nepolevuje. Tahne jako ........takze dobry. To video musim udelat....neni zatim kde a
kdy....:-))

BTW mas tam zpetnej ventil na vystupu sani do posilovace brzd?

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, AT, AWD, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: S60 GOLD S70 T5
PříspěvekNapsal: 09 zář 2018 11:29 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2010
Příspěvky: 1370
Bydliště: Teplice
Zajsoft píše:
BTW mas tam zpetnej ventil na vystupu sani do posilovace brzd?

Ten tam je sériově, nebo se musí doplnit?

_________________
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 T5 176kW automat 1998 "Black"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, chip Volvocesky 120 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant"
Bylo:
V40 2,0T (163k), automat, 2003 E85 "brouček"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: S60 GOLD S70 T5
PříspěvekNapsal: 09 zář 2018 11:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2013
Příspěvky: 875
Bydliště: Brno
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni S70 T5,drive S60 D5, 850R
Tady je ten ventil


Přílohy:
1536485310266_adobe.jpg
1536485310266_adobe.jpg [ 216.77 KiB | Zobrazeno 1835 krát ]

_________________
Volvo S70 T5,22T,550cc.....
Drive : Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: S60 GOLD S70 T5
PříspěvekNapsal: 09 zář 2018 20:36 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 1048
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
Basstl píše:
Zajsoft píše:
BTW mas tam zpetnej ventil na vystupu sani do posilovace brzd?

Ten tam je sériově, nebo se musí doplnit?

Jak u čeho, na kabru nebyl, tak jsem hodně tam přidal :-)
Páčz mi pride zbytecny tam pouštět tlak :-D

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, AT, AWD, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: S60 GOLD S70 T5
PříspěvekNapsal: 09 zář 2018 21:39 
Offline

Registrován: srpen 2011
Příspěvky: 239
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: eRko :)
jake part number ma ten ventil ? A kolik jich tam je ? K cemu vlastne slouzi ? Muze mi nekdo objasnit jejich funkci prosim :-)

_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: S60 GOLD S70 T5
PříspěvekNapsal: 09 zář 2018 22:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2009
Příspěvky: 686
Bydliště: Praha 10
Vůz: V70 R, B5234T4, '98
Zajsoft píše:
BTW mas tam zpetnej ventil na vystupu sani do posilovace brzd?


Na hadici k posilovači se nedává nikdy, tak nějak z principu funkce není potřeba.

_________________
V70 R AWD, B5234T4, M58, 1998, saffron
V60 D3, M66, Ocean Race, 2013; Subaru Legacy kombi, 2008, 2,5l benzín


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: S60 GOLD S70 T5
PříspěvekNapsal: 09 zář 2018 22:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2009
Příspěvky: 686
Bydliště: Praha 10
Vůz: V70 R, B5234T4, '98
majty píše:
jake part number ma ten ventil ? A kolik jich tam je ? K cemu vlastne slouzi ? Muze mi nekdo objasnit jejich funkci prosim :-)


Ventily jsou dva a slouží k tomu, aby byl v uhlíkovém filtru výparů paliva neustálý podtlak. Pokud je otevřena škrtící klapka, tak jsou vysávány výpary hadicí co vede do trubky mezi váhu vzduchu a turbo. Pokud je škrtící klapka zavřena, pak se příslušný ventil uzavře a výpary jsou přepouštěny přímo do sání, kde je podtlak.
Ty ventily jsou obyčejné jednosměrné, s kuličkou a pružinkou. Jako náhrada se dají sehnat od ATE, stojí cca 50,- korun kus. Jen při zapojování dávat pozor, aby se nedaly obráceně.

_________________
V70 R AWD, B5234T4, M58, 1998, saffron
V60 D3, M66, Ocean Race, 2013; Subaru Legacy kombi, 2008, 2,5l benzín


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: S60 GOLD S70 T5
PříspěvekNapsal: 10 zář 2018 00:01 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 1048
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
Fíla píše:
Zajsoft píše:
BTW mas tam zpetnej ventil na vystupu sani do posilovace brzd?


Na hadici k posilovači se nedává nikdy, tak nějak z principu funkce není potřeba.


A proc sem ho teda mel originalne na S80 2.9i '99? :-D (A mam pocit, zda ho nemam origo i na T6 a mozna i na necem jinem...)
O osobne sem ho tam dal proto, ze kdyz tlakuju sani uz hned za vahou vzduchu(pro kontrolu netesnosti),
tak nepotrebuju rvat 1,5baru do posilovace brzd :-D

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, AT, AWD, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: S60 GOLD S70 T5
PříspěvekNapsal: 12 zář 2018 00:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2009
Příspěvky: 686
Bydliště: Praha 10
Vůz: V70 R, B5234T4, '98
Proč? Protože atmosféra, protože vývěva. Jinak všechny posilovače mají na vstupu sériový ventil, takže rvi si tlak jaký chceš kam chceš, v posilovači budeš mít stejně podtlak. Dokonce ho budeš mít i v hadicí ze sání do posilovače, protože i zde platí Venturiho efekt.

_________________
V70 R AWD, B5234T4, M58, 1998, saffron
V60 D3, M66, Ocean Race, 2013; Subaru Legacy kombi, 2008, 2,5l benzín


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: S60 GOLD S70 T5
PříspěvekNapsal: 13 zář 2018 09:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2013
Příspěvky: 875
Bydliště: Brno
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni S70 T5,drive S60 D5, 850R
Po dlouhe dobe na projizdce....-)


Přílohy:
volvo.jpg
volvo.jpg [ 109.31 KiB | Zobrazeno 1616 krát ]

_________________
Volvo S70 T5,22T,550cc.....
Drive : Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: S60 GOLD S70 T5
PříspěvekNapsal: 14 zář 2018 17:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2013
Příspěvky: 875
Bydliště: Brno
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni S70 T5,drive S60 D5, 850R
Tak uz nam to plni tak jak ma. Nasel jsem natrzenou hadici u ventilu. Nebyla tam dlouho a samozrejme natrzena zespodu takze nesla ta prasklina videt. Jsem stastnej...:-D

_________________
Volvo S70 T5,22T,550cc.....
Drive : Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: S60 GOLD S70 T5
PříspěvekNapsal: 14 zář 2018 18:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2017
Příspěvky: 1665
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Takže už je z toho raketa? :D

_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @225 ořů v plné síle!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: S60 GOLD S70 T5
PříspěvekNapsal: 14 zář 2018 19:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2013
Příspěvky: 875
Bydliště: Brno
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni S70 T5,drive S60 D5, 850R
Jecto uplne jine auto. Jen jsem to nemohl poradne vyzkouset...prasi a to je porad jen hrabacka...:-))

_________________
Volvo S70 T5,22T,550cc.....
Drive : Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: S60 GOLD S70 T5
PříspěvekNapsal: 14 zář 2018 21:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 1731
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
S60 GOLD píše:
Jecto uplne jine auto. Jen jsem to nemohl poradne vyzkouset...prasi a to je porad jen hrabacka...:-))

:D :good:

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: S60 GOLD S70 T5
PříspěvekNapsal: 14 zář 2018 21:03 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2010
Příspěvky: 1370
Bydliště: Teplice
:good:
Tohle už bude nutně potřebovat špéru a zásobu pneumatik. :)

_________________
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 T5 176kW automat 1998 "Black"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, chip Volvocesky 120 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant"
Bylo:
V40 2,0T (163k), automat, 2003 E85 "brouček"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: S60 GOLD S70 T5
PříspěvekNapsal: 15 zář 2018 10:27 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 1048
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
S60 GOLD píše:
Tak uz nam to plni tak jak ma. Nasel jsem natrzenou hadici u ventilu. Nebyla tam dlouho a samozrejme natrzena zespodu takze nesla ta prasklina videt. Jsem stastnej...:-D

O tom mi povidej, sem aktualne nekde kolem 1,5bar+ a furt nekde neco rupe, netesni... A tlakovat motor celej nad 1bar je oser, merka lita - podrzis/privazes, pak zas to neudrzi olejove vicko... :-D

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, AT, AWD, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: S60 GOLD S70 T5
PříspěvekNapsal: 24 zář 2018 11:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2013
Příspěvky: 875
Bydliště: Brno
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni S70 T5,drive S60 D5, 850R
Takze auto me zacalo blbnout tim ,ze neplnilo.....zavada : nahodila chyba vaha vzduchu. Vcera znova a uz je tam trvala zavada vaha vzduchu. Objednal jsem upgrade vahu co nabizi Vivaperformance :
http://www.vivaperformance.com/maf-upgr ... o-engines/

Vahu uz ,mam a uz se resi software.
Vaha puvodni nebyla stara...tak nevim.....asi bude potreba vetsi a bude do budoucna klid. Jinak oproti te puvodni ta nova....to je kanon jako krava....:-))))

_________________
Volvo S70 T5,22T,550cc.....
Drive : Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: S60 GOLD S70 T5
PříspěvekNapsal: 02 říj 2018 17:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2013
Příspěvky: 875
Bydliště: Brno
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni S70 T5,drive S60 D5, 850R
Dnes vymeneny jednocestne ventily za original Volvo a jeste k tomu koupeno
https://www.ipdusa.com/products/9234/12 ... 70-v70-c70. Mel jsem jeden vyvod nalomeny. Trosku jsme poladily ovladani na wastegatu. A jede to zase lip. Musim natocit to video. Jinak jsem zjistil ze mam rozbitou levou mlhovku. No jo no...dalnice...

_________________
Volvo S70 T5,22T,550cc.....
Drive : Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: S60 GOLD S70 T5
PříspěvekNapsal: 09 říj 2018 10:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2006
Příspěvky: 564
Bydliště: sk- trnava
U anglanov som nasiel part numera toho jednocestneho ventilu, ten od ATE sa da bezne zohnat.
Kód:
Citroen part# 4575 08 - £10.51 + vat
Jaguar part# CAC 4188 - NO LONGER AVAILABLE
Mercedes-Benz part# - MA000 431 61 07 - £3.95 + vat
Opel part# 5 45 205 - £?
Peugeot part# - as per Citroen
Renault part# 77 00 659 282 - £13.35 + vat
Volvo part# 1228272 - £80.00 approx (sold as a complete breather pipe with both valves). May also be part# 9485451.

For OE info:
Brand: ATE
Article Number: 24.7718-7301.2
Article description: Valve, vacuum hose.

_________________
850 T5R 2.0 1995 green


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: S60 GOLD S70 T5
PříspěvekNapsal: 23 říj 2018 20:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2013
Příspěvky: 875
Bydliště: Brno
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni S70 T5,drive S60 D5, 850R
No porad se neci deje....odesel me klimakompresor. Takze je objednanej novej. Na aute uz snad nebude zadnej starej dil....vse je nove...:-))). No a snad se udela i ta posrana prevodovka. Lepsi zprava je ,ze se uz nahrava soft na upgrade vzduchove vahy z Audi RS4. Tak uvidime jak vse pujde....:-))

_________________
Volvo S70 T5,22T,550cc.....
Drive : Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: S60 GOLD S70 T5
PříspěvekNapsal: 23 říj 2018 20:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2016
Příspěvky: 192
Bydliště: ZNOJMO
Bydliště: Znojmo
Vůz: XC70, D5 AWD aut, 151kw, 2,4 r.v 2011
Teda ty máš s tou károu svatou trpělivost :good:

_________________
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 VOLVOCESKY 175KW
Vida k dispozici


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: S60 GOLD S70 T5
PříspěvekNapsal: 23 říj 2018 20:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2013
Příspěvky: 875
Bydliště: Brno
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni S70 T5,drive S60 D5, 850R
smidcze píše:
Teda ty máš s tou károu svatou trpělivost :good:

Jo taky si rikam...nekdy me uz pekne s..... ale ....pak se svezu a je vse jinak. :-)

_________________
Volvo S70 T5,22T,550cc.....
Drive : Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 867 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.252s | 19 Queries | GZIP : On ]