SuGi - Volvo S40 1.8 97, XC60 2.4 09
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#51 SuGi - Volvo S40 1.8 97
jj, pěkný vozítko to je
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 605
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#52 SuGi - Volvo S40 1.8 97
Jedna jarní výletovka s letníma
Jinak u auta nastal po výměně předku nový problém.
Jinak u auta nastal po výměně předku nový problém.
Naposledy upravil(a) SuGi dne 28 pro 2019 17:51, celkem upraveno 1 x.
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 46
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: C30 D5 132 kW A/T
#53 SuGi - Volvo S40 1.8 97
Máš to fakt moc parádní, lidi jako ty mě vždy nabijí energií něco dělat na svém autě
_________________
Bylo:
Clio mk1 94; Golf mk4 00; Vectra mk3 06; V40 mk1 02
Aktuálně:
Dacia Duster 1.6, 2014
Volvo C30 D5, 2007, A/T
Bylo:
Clio mk1 94; Golf mk4 00; Vectra mk3 06; V40 mk1 02
Aktuálně:
Dacia Duster 1.6, 2014
Volvo C30 D5, 2007, A/T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 605
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#54 SuGi - Volvo S40 1.8 97
Tak přátelé, i když mi to srdce trhá, Sko půjde asi brzo do světa.
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#55 SuGi - Volvo S40 1.8 97
není to škoda??
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 605
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#56 SuGi - Volvo S40 1.8 97
Neee, je to Volvo
Mrzí mě to, ale byla mi nabídnuta XC60 za velmi slušnou nabídku od známého, takže s prokázanou historií. Ještě uvidím, jestli dokážu uživit dvě auta a podle toho se rozhodnu. Je fakt vymazlená až na lak a bylo by mi jí líto.
Mrzí mě to, ale byla mi nabídnuta XC60 za velmi slušnou nabídku od známého, takže s prokázanou historií. Ještě uvidím, jestli dokážu uživit dvě auta a podle toho se rozhodnu. Je fakt vymazlená až na lak a bylo by mi jí líto.
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#57 SuGi - Volvo S40 1.8 97
SuGi píše:Neee, je to Volvo
Mrzí mě to, ale byla mi nabídnuta XC60 za velmi slušnou nabídku od známého, takže s prokázanou historií. Ještě uvidím, jestli dokážu uživit dvě auta a podle toho se rozhodnu. Je fakt vymazlená až na lak a bylo by mi jí líto.
Pusť mi XCčko a zbavím tě tvého dilema
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 605
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#58 SuGi - Volvo S40 1.8 97
Tak je to tady. Nový přírůstek do rodiny
2.4D 120kW AT, 2009, koupeno s poctivým nájezdem 125 tis., servisováno, nebouráno. Včera zkontrolován stav v autorizáku a auto dostalo jedničku s hvězdičkou
2.4D 120kW AT, 2009, koupeno s poctivým nájezdem 125 tis., servisováno, nebouráno. Včera zkontrolován stav v autorizáku a auto dostalo jedničku s hvězdičkou
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#59 SuGi - Volvo S40 1.8 97
Tak to je rozumná náhrada
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 605
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#60 SuGi - Volvo S40 1.8 97
Snad. Ale je to hrozivě velký, ty to Deshi musíš pociťovat taky z V40 do S80. Zatim to mam tak blbě nastavené, že když chci zapnout mlhovky, tak se musim předklonit, abych dosáhl
Při tom mam volant co nejhloubějc, sedačku co nejníž a od volantu akorát na položení zápěstí na volant.
Při tom mam volant co nejhloubějc, sedačku co nejníž a od volantu akorát na položení zápěstí na volant.
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#61 SuGi - Volvo S40 1.8 97
SuGi píše:Snad. Ale je to hrozivě velký, ty to Deshi musíš pociťovat taky z V40 do S80. Zatim to mam tak blbě nastavené, že když chci zapnout mlhovky, tak se musim předklonit, abych dosáhl
Při tom mam volant co nejhloubějc, sedačku co nejníž a od volantu akorát na položení zápěstí na volant.
jj, je to dobrý skok. z velkého do menšího, ale dá se to. Jde o zvyku. Nejhorší pro mě bylo, že v S80 nemusím řadit a ve V40 jo
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 605
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#62 SuGi - Volvo S40 1.8 97, XC60 2.4 09
Tak v úterý proběhla návštěva ve D5T5 a lehká úprava jednotky motoru, která se nyní pyšní místo 120kW krásnými 160kW a místo 340Nm neuvěřitelnými 460Nm. A to věřte, že ten krouťák je opravdu poznat.
Hned při první cestě Praha -> ČB jsem měl výrazně nižší spotřebu než na co jsem zvyklý a to jsem ještě musel neustále krouťák zkoušet kličkováním jako zajíc. Takže když jsem od konce dálnice u Příbrami dojel do ČB se spotřebou 7.3 (palubák), s tím že jsem tomu opravdu dával hoodně za uši, tak jsem na to zíral jak puk
Ve volné chvíli dám dohromady účtenky za tankování z minulých 3 měsíců a budu sledovat dlouhodobý vývoj, o kolik to kleslo, ale myslím že to bude minimálně slibovaných 10-15%.
Hned při první cestě Praha -> ČB jsem měl výrazně nižší spotřebu než na co jsem zvyklý a to jsem ještě musel neustále krouťák zkoušet kličkováním jako zajíc. Takže když jsem od konce dálnice u Příbrami dojel do ČB se spotřebou 7.3 (palubák), s tím že jsem tomu opravdu dával hoodně za uši, tak jsem na to zíral jak puk
Ve volné chvíli dám dohromady účtenky za tankování z minulých 3 měsíců a budu sledovat dlouhodobý vývoj, o kolik to kleslo, ale myslím že to bude minimálně slibovaných 10-15%.
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 605
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#63 SuGi - Volvo S40 1.8 97, XC60 2.4 09
Tak ještě fotka nových fólií na autě
Jinak fotky jsou příšerné, protože jsem si takhle jel vyfotit auto, dojel jsem na místo, sahám po mobilu kterým většinou fotím a koukám... já mam Nokii 3510. Svůj mobil mam v reklamaci a vůbec mě to nenapadlo. Tak jsem čapnul tablet, což vysvětluje kvalitu fotek.
Jinak fotky jsou příšerné, protože jsem si takhle jel vyfotit auto, dojel jsem na místo, sahám po mobilu kterým většinou fotím a koukám... já mam Nokii 3510. Svůj mobil mam v reklamaci a vůbec mě to nenapadlo. Tak jsem čapnul tablet, což vysvětluje kvalitu fotek.
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 605
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#64 SuGi - Volvo S40 1.8 97, XC60 2.4 09
Tak po delší době sem zase střelím co je tak nového.
V první řadě se auto neubránilo, a už je na tom podobně jak Sko... instalace parrota:
Potom jsme byli v Běšinách, kde jsme od kamaráda Davida dostali svítící znak!
A spali jsme v autě, kde to bylo nadmíru pohodlné
Dále z číny došly plastíky kolem středového tunelu, které autu dodali vevnitř trochu šmrnc
A nakonec za mnou zase přišel kamarád že vybírá jiné auto místo Golfa, tak odjel s parádní V40 a když za náma přijede domu švagr a kamarád, tak už je tam víc aut jak na Brněnskym srazu:
V první řadě se auto neubránilo, a už je na tom podobně jak Sko... instalace parrota:
Potom jsme byli v Běšinách, kde jsme od kamaráda Davida dostali svítící znak!
A spali jsme v autě, kde to bylo nadmíru pohodlné
Dále z číny došly plastíky kolem středového tunelu, které autu dodali vevnitř trochu šmrnc
A nakonec za mnou zase přišel kamarád že vybírá jiné auto místo Golfa, tak odjel s parádní V40 a když za náma přijede domu švagr a kamarád, tak už je tam víc aut jak na Brněnskym srazu:
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 605
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#65 SuGi - Volvo S40 1.8 97, XC60 2.4 09
A aby to Sku nebylo líto, minulý týden dostal nový snímač polohy škrtící klapky.
Naposledy upravil(a) SuGi dne 28 pro 2019 17:53, celkem upraveno 1 x.
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 605
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#66 SuGi - Volvo S40 1.8 97, XC60 2.4 09
Páni, to už jsem sem nic rok nedával To mrkám, tak to Vám o víkendu udělám shrnutí, jak mě XC60 skoro 2 roky těšila, projeli jsme skandinávii, koupil jsem jí nové obutí i s ALU, pravidelně ji servisoval a za to se mi minulý pátek potkala díky zadřenému klimakompresoru, čímž mě neuvěřitelně nasrala...
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#67 SuGi - Volvo S40 1.8 97, XC60 2.4 09
Ahoj nemas jeste prosim nekde odkaz na ty sttibrne listy kolem loketky z aliexpresu? diky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 605
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#68 SuGi - Volvo S40 1.8 97, XC60 2.4 09
Naše dovolená ve Skandinávii minulý rok. Jeli jsme 4 lidi v XC, výlet trval necelých 14 dní.
Projeli jsme ve Skandinávii Goteborg, losí farmu, Uppsalu, Stockholm.
V Norsku Oslo, Bergen, Alesund, Trondheim, Trolí stezku, Dalsnibu, vodopády a mnoho mnoho dalšího.
Nakonec zastávka v Dánsku v Kodani.
Ti co byli na severu, tak vědí jaké to je, ti co neví, tak doporučuji, aby to zjistili, protože to nelze slovy ani popsat
Přikládám pár fotek a jelikož je to Volvofórum, tak hlavně fotky s autem, aby bylo vidět, jak mu to doma sluší.
Projeli jsme ve Skandinávii Goteborg, losí farmu, Uppsalu, Stockholm.
V Norsku Oslo, Bergen, Alesund, Trondheim, Trolí stezku, Dalsnibu, vodopády a mnoho mnoho dalšího.
Nakonec zastávka v Dánsku v Kodani.
Ti co byli na severu, tak vědí jaké to je, ti co neví, tak doporučuji, aby to zjistili, protože to nelze slovy ani popsat
Přikládám pár fotek a jelikož je to Volvofórum, tak hlavně fotky s autem, aby bylo vidět, jak mu to doma sluší.
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 605
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#69 SuGi - Volvo S40 1.8 97, XC60 2.4 09
A druhá várka
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 605
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#71 SuGi - Volvo S40 1.8 97, XC60 2.4 09
Před Skandinávií dostalo auto nová ALU a obutí Contintental ContiSport - a jezdí se na nich parádně, touhle dobou už na nich je nalítáno tak 25 tis. km.
Ne dlouho po výměně rozvodů se v listopadu potkal motor, díky zadřenému klimakompresoru. Ten sebou pro jistotu vzal i kladku z bloku motoru, takže odtah do Prahy, vyšetření závady a následná výměna motoru za jiný v AVdílech. "Nový" motor s nájezdem cca 125 tis. km má pro změnu vyběhané hydroštely, takže to není už úplně lahodný traktorový zvuk. Každopádně auto znovu jezdí s v novým klimakompresorem, kterému snad chvilku potrvá, než zase potká motor.
Tento nemilý zážitek jsem tu už někde na fóru popisoval stručněji, tak se nebudu více opakovat.
Ne dlouho po výměně rozvodů se v listopadu potkal motor, díky zadřenému klimakompresoru. Ten sebou pro jistotu vzal i kladku z bloku motoru, takže odtah do Prahy, vyšetření závady a následná výměna motoru za jiný v AVdílech. "Nový" motor s nájezdem cca 125 tis. km má pro změnu vyběhané hydroštely, takže to není už úplně lahodný traktorový zvuk. Každopádně auto znovu jezdí s v novým klimakompresorem, kterému snad chvilku potrvá, než zase potká motor.
Tento nemilý zážitek jsem tu už někde na fóru popisoval stručněji, tak se nebudu více opakovat.
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 605
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#72 SuGi - Volvo S40 1.8 97, XC60 2.4 09
Před létem jsme konečně dali na XC tažné! Mezitím my v Průhonicích zapůjčili sexy zebratého prcka. A pak už jsme se na to vrhli a můžeme vozit kdejaké náklady a hlavně kola kam chceme bez nepraktického skládání do kufru.
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 605
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#73 SuGi - Volvo S40 1.8 97, XC60 2.4 09
Po 7 letech věrnosti ve Volvo jsem se ve středu stal konečně majitel krabicovitých tvarů.
Přivezl jsem si V70 XC, která byla v prosinci dovezena ze Švédska, je k ní serviska vedená do 200 tis. km a hromada faktur (samozřejmě švédsky). Nájezd při koupi byl cca 326 tis. km. AWD repasované.
Předchozí majitel z nějakého důvodu vyměnil funkční nivomaty za tlumiče, které byly už tak trochu po smrti, takže auto nehezky sedělo a každý "hop" na silnici zdůraznilo několika dalšími. Nivomaty jsem k němu dostal, takže dnes se vrátili na své místo. Vypadají opravdu v pohodě a rozhodně jsou v lepším stavu, než ty tlumiče. Je potřeba vyměnit prachovky, ale k tomu se co nevidět dostanu.
Jsou na výměnu zadní brzdy, včetně ručky, která nedrží, přední levé ABS čidlo, hromada kosmetických věcí a drobností.
Co je horší, tak trochu popískává turbo v nižších otáčkách víc než by mělo a je celé oblité od oleje. Stejně tak občas zapíská posilovač, když se pohybuje kolem plného rejdu. Při pohledu do motoru skrze olejové víčko je to tak zakarboněný, že předchozí výměny oleje asi nebyly zrovna předpisové (i v té servisce je vidět, že v roce 2000+ už si pomalu mysleli, že mohou jezdit "longlife" intervaly), takže autu teď párkrát vyměním olej v hodně zkrácených intervalech.
Navíc má vzadu výfuky o průměru komínové roury a stejně tak je slyšet na kilometry daleko. Vevnitř je taky kapku větší kravál.
No a dnes mě poprvé vypeklo. Po ujetí společných 300km najednou přestalo reagovat na plyn. Jak jsem zastavil, tak auto zdechlo a už nešlo nastartovat. Po prozkoumání byl v místě pod čerpadlem flek od benzínu. Tak jsem to rozebral a světe div se, asi tam někomu rupla hadička, tak jí v půlce rozřízl a mezi ten zbytek a čerpadlo napojil jinou hadičku se stahovákem a ten ustřelil. Oprava tím pádem na chvilku a zadarmo, ale hadičku asi seženu originální, ať to už nemusím řešit
Přivezl jsem si V70 XC, která byla v prosinci dovezena ze Švédska, je k ní serviska vedená do 200 tis. km a hromada faktur (samozřejmě švédsky). Nájezd při koupi byl cca 326 tis. km. AWD repasované.
Předchozí majitel z nějakého důvodu vyměnil funkční nivomaty za tlumiče, které byly už tak trochu po smrti, takže auto nehezky sedělo a každý "hop" na silnici zdůraznilo několika dalšími. Nivomaty jsem k němu dostal, takže dnes se vrátili na své místo. Vypadají opravdu v pohodě a rozhodně jsou v lepším stavu, než ty tlumiče. Je potřeba vyměnit prachovky, ale k tomu se co nevidět dostanu.
Jsou na výměnu zadní brzdy, včetně ručky, která nedrží, přední levé ABS čidlo, hromada kosmetických věcí a drobností.
Co je horší, tak trochu popískává turbo v nižších otáčkách víc než by mělo a je celé oblité od oleje. Stejně tak občas zapíská posilovač, když se pohybuje kolem plného rejdu. Při pohledu do motoru skrze olejové víčko je to tak zakarboněný, že předchozí výměny oleje asi nebyly zrovna předpisové (i v té servisce je vidět, že v roce 2000+ už si pomalu mysleli, že mohou jezdit "longlife" intervaly), takže autu teď párkrát vyměním olej v hodně zkrácených intervalech.
Navíc má vzadu výfuky o průměru komínové roury a stejně tak je slyšet na kilometry daleko. Vevnitř je taky kapku větší kravál.
No a dnes mě poprvé vypeklo. Po ujetí společných 300km najednou přestalo reagovat na plyn. Jak jsem zastavil, tak auto zdechlo a už nešlo nastartovat. Po prozkoumání byl v místě pod čerpadlem flek od benzínu. Tak jsem to rozebral a světe div se, asi tam někomu rupla hadička, tak jí v půlce rozřízl a mezi ten zbytek a čerpadlo napojil jinou hadičku se stahovákem a ten ustřelil. Oprava tím pádem na chvilku a zadarmo, ale hadičku asi seženu originální, ať to už nemusím řešit
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#74 SuGi - Volvo S40 1.8 97, XC60 2.4 09
Prosím tě, co to máš na XC60 držák na kola? Taky chci 4-místný , kolik tě přišel?
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 605
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#75 SuGi - Volvo S40 1.8 97, XC60 2.4 09
Thule G929, tehdá jako origo příslušenství Volvo. Kolik přesně ti nepovím, mám ho už asi 5 let, ale bylo to určitě přes 10k. Letos jsem k němu přikoupil ještě adaptér:Deshi píše:Prosím tě, co to máš na XC60 držák na kola? Taky chci 4-místný , kolik tě přišel?
https://www.obchodth.cz/261-adapter-thule-928-1.html
Tu 929 asi přestávají vyrábět, už jí moc nemůžu najít, je na Heurece v pár obchodech https://nosice-kol.heureka.cz/thule-euroclassic-g6-929/.
Každopádně je super, drží, nehoupe se, jde i s těma 4 koly v pohodě vyklonit abys mohl do kufru, všechna kola jsou zamčená, držák ke kouli taky. 13 zásuvka včetně zpáteček. Nosnost na kolo 15kg tuším.
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 1652 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ivanvanata
-
- 3 Odpovědi
- 883 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od petr GT6
-
- 1 Odpovědi
- 845 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 4 Odpovědi
- 752 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa
-
- 6 Odpovědi
- 896 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Dodico