SuGi - Volvo S40 1.8 97, XC60 2.4 09
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3441
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#26 SuGi - Volvo S40 1.8 97
bohužel osobní nemam,nestihl jsem to.. ale tyhle ultery jsou jedný z mála co maj poláci kvalitní...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3226
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#27 SuGi - Volvo S40 1.8 97
SuGi, ty tu káru dáváš pěkně do formy
Líbí !
Líbí !
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 605
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#28 SuGi - Volvo S40 1.8 97
Díkydoktor píše:SuGi, ty tu káru dáváš pěkně do formy
Líbí !
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 605
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#29 SuGi - Volvo S40 1.8 97
Tak na podzim došlo na audio. V autě nebylo poslouchatelný nic, v zadním platě oba repráky byly na pohled v pořádku, ale jakmile se něco pustilo byť s minimálníma basama, tak prděly, div neprolítly oknem.
Ve dveřích nebylo původně nic a v palubce totálně potrhaný malý repráčky, které nezvládly ani to, co ty zadní v platu...
Nejdřív jsem asi před 2 roky koupil nové kenwoody do dveří a do palubky nové originály - bohužel přes aukro a i když byly nepoužité, tak určitě ne nové, jelikož do půl roka byly opět protrhané a to nejsem žádný hlasitý posluchatel...
Na konci léta jsem toho měl už plný zuby, tak jsem krom kabeláže audia vše vyměnil - nejsem zastánce velkého basáku v kufru a ani zesilovače, stačí mi, aby to hrálo čistě a pěkně, na základě toho jsem vybral nové komponentní přední repro Helix Blue 52 - někde na fóru to bylo doporučováno od Conana - a na základě toho jsem jako neznalec vybral. Přední 3 pásmový kenwoody jsem přesunul do zadního plata a udělal si radost novým rádiem.
Výsledek naprosto luxusní - hraje to krásně, čistě a dostatečně hlasitě, tzn. když dam rádio tak na 3/4 už vůbec nejde v autě sedět aniž by to utrhlo hlavu. Navíc mam zadní repráky v rádiu nastavené na nějaký bass efekt, což způsobuje, že zezadu jdou naprosto luxusní basy a to bez basáku
Tuhle sestavu můžu prostě jen doporučit každému, který je lehce nadprůměrně náročným posluchačem - přikládám pár fotek.
Ve dveřích nebylo původně nic a v palubce totálně potrhaný malý repráčky, které nezvládly ani to, co ty zadní v platu...
Nejdřív jsem asi před 2 roky koupil nové kenwoody do dveří a do palubky nové originály - bohužel přes aukro a i když byly nepoužité, tak určitě ne nové, jelikož do půl roka byly opět protrhané a to nejsem žádný hlasitý posluchatel...
Na konci léta jsem toho měl už plný zuby, tak jsem krom kabeláže audia vše vyměnil - nejsem zastánce velkého basáku v kufru a ani zesilovače, stačí mi, aby to hrálo čistě a pěkně, na základě toho jsem vybral nové komponentní přední repro Helix Blue 52 - někde na fóru to bylo doporučováno od Conana - a na základě toho jsem jako neznalec vybral. Přední 3 pásmový kenwoody jsem přesunul do zadního plata a udělal si radost novým rádiem.
Výsledek naprosto luxusní - hraje to krásně, čistě a dostatečně hlasitě, tzn. když dam rádio tak na 3/4 už vůbec nejde v autě sedět aniž by to utrhlo hlavu. Navíc mam zadní repráky v rádiu nastavené na nějaký bass efekt, což způsobuje, že zezadu jdou naprosto luxusní basy a to bez basáku
Tuhle sestavu můžu prostě jen doporučit každému, který je lehce nadprůměrně náročným posluchačem - přikládám pár fotek.
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#30 SuGi - Volvo S40 1.8 97
Máš to pěkný je vidět ,že to děláš ze srdce.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
#31 SuGi - Volvo S40 1.8 97
Tuhle galerii už sleduju delší dobu, a to co jsi s tím autem už provedl, uplně jiný auto Opravdu hezká 40ka
_________________
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 605
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#32 SuGi - Volvo S40 1.8 97
Díky pánové
Snažím se aby v tom bylo příjemné poježdění a zároveň auto dostalo to, co si zaslouží
Snažím se aby v tom bylo příjemné poježdění a zároveň auto dostalo to, co si zaslouží
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
#33 SuGi - Volvo S40 1.8 97
Teď jsem si teprve všiml jak jsi vyřešil zakomponování tlačítek na výhřev z předfaceliftu Nepřemýšlel jsi i o klima panelu z faceliftu ?
_________________
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 605
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#34 SuGi - Volvo S40 1.8 97
Přemýšlel a dost, ale vzhledem k tomu že mam ještě topení ovládané drátama a ne elektronicky, tak by bylo potřeba buď vyměnit komplet topení nebo tam dostat nějak motůrky... Uvidim jak bude čas v létě a jestli se to povede sehnat všechno, myslel jsem si na to minulé léto a nějak k tomu nedošlo...
V tuhle chvíli mam rozdělaný tempomat a shánim ještě přechodku mezi motorovou částí a kabinou, k tomu už mam doma face-ové blatníky a čekám na nástřik, budu ještě měnit motůrek pravého stěrače na světle (taky připraven doma), při tom nové výbojky a H7, přesadit řidičovo dveře, sehnat plastíky na face-ové torpédo co mam doma... docela se nad tím prohnu a ani času tolik teď neni
V tuhle chvíli mam rozdělaný tempomat a shánim ještě přechodku mezi motorovou částí a kabinou, k tomu už mam doma face-ové blatníky a čekám na nástřik, budu ještě měnit motůrek pravého stěrače na světle (taky připraven doma), při tom nové výbojky a H7, přesadit řidičovo dveře, sehnat plastíky na face-ové torpédo co mam doma... docela se nad tím prohnu a ani času tolik teď neni
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
#35 SuGi - Volvo S40 1.8 97
Tyjo, tak to máš ještě práce jak na kostele.... Trochu mi v tomhle připomínáš mě je to zbytečné, ale prostě to chci mít na autě Jinak k tématu, když už by jsi to takhle tu klimu předělával, nestálo by za to tam dát rovnou automatickou klimu (ECC) ?
_________________
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 605
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#36 SuGi - Volvo S40 1.8 97
No kdybych měnil komplet ten panel nejspíš i s topením, tak určitě automatickou
Dokonce už mam čidlo na slunce u repráku spolujezdce
Ono v podstatě k automatický nepotřebuješ nic jiného, než pár čidel v autě a jinak nic, ne? Jen se jedná o jinou krabičku s přepínačema teploty...
Dokonce už mam čidlo na slunce u repráku spolujezdce
Ono v podstatě k automatický nepotřebuješ nic jiného, než pár čidel v autě a jinak nic, ne? Jen se jedná o jinou krabičku s přepínačema teploty...
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3441
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#37 SuGi - Volvo S40 1.8 97
SuGi píše:No kdybych měnil komplet ten panel nejspíš i s topením, tak určitě automatickou
Dokonce už mam čidlo na slunce u repráku spolujezdce
Ono v podstatě k automatický nepotřebuješ nic jiného, než pár čidel v autě a jinak nic, ne? Jen se jedná o jinou krabičku s přepínačema teploty...
Není potřeba ještě nějakej ten SW?
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
#38 SuGi - Volvo S40 1.8 97
tady u těhle starších aut podle mě SW poteřba nebude, podle mě to bude obdobné jako u S/V/C70 mechanická klima má klapky ovládaný lankama jako tady, a když to předěláváš na automatiku, tak stačí pokud vím:
- vyměnit komplet těleso topení a klimy
- pridat rheostat na regulaci rychlsoti větráku
- čidlo teploty vzduchu, a druhý čidlo do té mřížky u spínačů
- klimapanel pro ECC
- světelný čidlo na palubku
- elektroinstalace pro ECC, měla by to být ta kabeláž co když se vyndá komplet palubka tak co je přidělaná na ní
Takhle by to mělo být vše a myslím že u S/V 40 to bude stejný nebo hodně podobný.
- vyměnit komplet těleso topení a klimy
- pridat rheostat na regulaci rychlsoti větráku
- čidlo teploty vzduchu, a druhý čidlo do té mřížky u spínačů
- klimapanel pro ECC
- světelný čidlo na palubku
- elektroinstalace pro ECC, měla by to být ta kabeláž co když se vyndá komplet palubka tak co je přidělaná na ní
Takhle by to mělo být vše a myslím že u S/V 40 to bude stejný nebo hodně podobný.
_________________
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 605
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#39 SuGi - Volvo S40 1.8 97
Ty sis to na svojí C70 předělával? Zní to opravdu hodně podobně a software si taky nemyslím, že bude potřeba, v mém autě nebyl původně ani CEM
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
#40 SuGi - Volvo S40 1.8 97
Já ne, C70 se myslím ani s mechanickou klimou nedělala, ale dělali jsme to s kamarádem v jeho S70. A jelikož já měl u Céčka sundanou palubku už asi 3x a věděl jsem trochu kam sáhnout, tak jsme to spolu měli v létě za jedno odpoledne hotový
_________________
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 605
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#41 SuGi - Volvo S40 1.8 97
No tak já se asi v létě zastavím ... neee, je to moc daleko, palubku už jsem měl taky dole, tak až na to dojde tak to snad nějak zvládnu
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
#42 SuGi - Volvo S40 1.8 97
Podle mě by to mohlo být ještě jednoduší jak u x70 protože ta má dvouzonovou klimu, kdežto x40 mají jednozónovou, tak třeba tam bude i míň komponentů. Jinak počítám s tím že máš aspoň VADIS kde jsou vypsaný všechny komponenty atd, jestli jím nedisponuješ, tak pokud by jsi chtěl tak ti pošlu do SZ nějaký screeny jak je to u x40 řešený
_________________
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 605
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#43 SuGi - Volvo S40 1.8 97
Mam, díky ještě k tomu i elektroinstalace pro modely 2000+ a pro starou z haynese. Jen bych ocenil kompletní elektroinstalaci jako je na http://www.volvowiringdiagrams.com/ pro muj ročník, ale to jsem nenašel...
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 46
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: C30 D5 132 kW A/T
#44 SuGi - Volvo S40 1.8 97
Klobouk dolů, máš to nádherný a připojuji se k ostatním a chválím péči jakou k tomu máš
_________________
Bylo:
Clio mk1 94; Golf mk4 00; Vectra mk3 06; V40 mk1 02
Aktuálně:
Dacia Duster 1.6, 2014
Volvo C30 D5, 2007, A/T
Bylo:
Clio mk1 94; Golf mk4 00; Vectra mk3 06; V40 mk1 02
Aktuálně:
Dacia Duster 1.6, 2014
Volvo C30 D5, 2007, A/T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 605
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#45 SuGi - Volvo S40 1.8 97
Díky
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 605
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#46 SuGi - Volvo S40 1.8 97
Vyrostla mi v autě další tlačítka
Velké díky patří r.chroustovi, který poskytl potřebné díly
A musim říct, že nechápu jak jsem mohl jezdit dálnice bez tempomatu - je to fajn pomocník, který mi nejspíš i snížil spotřebu zachováním konstatní rychlosti
Jinak když bude zájem, přemýšlím, že bych lehce sepsal jak si tempomat dodělat jestli to tu ještě není, je to práce na chvilku, nic těžkého
Velké díky patří r.chroustovi, který poskytl potřebné díly
A musim říct, že nechápu jak jsem mohl jezdit dálnice bez tempomatu - je to fajn pomocník, který mi nejspíš i snížil spotřebu zachováním konstatní rychlosti
Jinak když bude zájem, přemýšlím, že bych lehce sepsal jak si tempomat dodělat jestli to tu ještě není, je to práce na chvilku, nic těžkého
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 46
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: C30 D5 132 kW A/T
#47 SuGi - Volvo S40 1.8 97
Tak to si mi zrovna skočil do nápadu dojíždím každý den 55km do práce a moje V40 tempomat nemá a ač mi to žere 5.2 tak to chci spíš kvůli pohodlí. Takže určo uvítám nějakej návod Musím bejt nějak zběhlej v elektrice? Díky
_________________
Bylo:
Clio mk1 94; Golf mk4 00; Vectra mk3 06; V40 mk1 02
Aktuálně:
Dacia Duster 1.6, 2014
Volvo C30 D5, 2007, A/T
Bylo:
Clio mk1 94; Golf mk4 00; Vectra mk3 06; V40 mk1 02
Aktuálně:
Dacia Duster 1.6, 2014
Volvo C30 D5, 2007, A/T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 605
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#48 SuGi - Volvo S40 1.8 97
No bohužel zrovna tobě by ten návod moc nepomohl - máš diesel a ten to má řešený jinak než benzín. Ale podle schématu snáz, bylo by potřeba vyměnit páčku pod volantem, doplnit čidla na brzdu a spojku a pak by to buď už šlo nebo ještě nějak aktivovat v ECM (přes diagnostiku) případně ECM vyměnit za jinou která to podporuje, pokud to nelze jen aktivovat jako u novějších modelů - to nevím.
Ty 2 čidla na pedály ( k nim budeš potřebovat i krátký kablík, který je spojí a udělá z toho jeden konektor, na který je příprava, to sežeň rovnou s nima):
Páčka pod volant - pozor, před facem a po facu mají jiné zapojení, potřebuješ určitě tu na face:
A ještě 4 plíšky na pedál brzdy, spojky a nad každý z nich, které drží ty čidla - bacha, ty plíšky mají různé tvary, nejspíš měl benzín a dízl jinak pedály, takže taky nutno sehnat správné. Elektroinstalaci znát nemusíš vůbec, všude jsou připravené konektory, všechno jen připojíš.
Pokud můžu doporučit, tak kontaktuj avdily.cz, byl jsem u nich v pondělí a měli tam čerstvě jednu S40 ve facu v dízlu, která tempomat měla, takže všechny díly uvedené výše budou mít momentálně z jednoho auta a měl by jsi to nejsnazší
Jediný čim ti pak můžu pomoc je, že ti pošlu fotku jak cca tam dát ty plíšky kolem pedálů, to je největší problém, blbě se tam leze, ale stačí trocha zručnosti a máš to za 10 min - já asi za půl hodiny
Ty 2 čidla na pedály ( k nim budeš potřebovat i krátký kablík, který je spojí a udělá z toho jeden konektor, na který je příprava, to sežeň rovnou s nima):
Páčka pod volant - pozor, před facem a po facu mají jiné zapojení, potřebuješ určitě tu na face:
A ještě 4 plíšky na pedál brzdy, spojky a nad každý z nich, které drží ty čidla - bacha, ty plíšky mají různé tvary, nejspíš měl benzín a dízl jinak pedály, takže taky nutno sehnat správné. Elektroinstalaci znát nemusíš vůbec, všude jsou připravené konektory, všechno jen připojíš.
Pokud můžu doporučit, tak kontaktuj avdily.cz, byl jsem u nich v pondělí a měli tam čerstvě jednu S40 ve facu v dízlu, která tempomat měla, takže všechny díly uvedené výše budou mít momentálně z jednoho auta a měl by jsi to nejsnazší
Jediný čim ti pak můžu pomoc je, že ti pošlu fotku jak cca tam dát ty plíšky kolem pedálů, to je největší problém, blbě se tam leze, ale stačí trocha zručnosti a máš to za 10 min - já asi za půl hodiny
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 605
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#49 SuGi - Volvo S40 1.8 97
Jo a ještě bude potřeba asi doplnit žárovku do přístrojovky, já jí tam neměl a zatim mi ani nesvítí, tak budu muset zkontrolovat, jestli mi tam vedou kabely nebo jestli mi to moje přístrojovka vůbec podporuje... Rozhodně bude bezpečnější, když svítí kontrolka, že je tempomat zapnutý...
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 605
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#50 SuGi - Volvo S40 1.8 97
Tak je to tady konečně. Konečně má auto dodělaný z venku face-look. Vyměněny blatníky a přední blinkry
Při té příležitosti nové výbojky a nové H7 do dálkových. Zároveň jsem udělal nové připojení elektriky, kde už to nemam jako staré S/V40, že mají jednu žílu proudu na světla z kabiny, ale mam poctivě dvě žíly - na každé světlo jednu, když už tam tu CEM mam, tak je dobrý to využít.
A vlastně tady jsou prvně vidět moje nové disky na zimu - originál.
Při té příležitosti nové výbojky a nové H7 do dálkových. Zároveň jsem udělal nové připojení elektriky, kde už to nemam jako staré S/V40, že mají jednu žílu proudu na světla z kabiny, ale mam poctivě dvě žíly - na každé světlo jednu, když už tam tu CEM mam, tak je dobrý to využít.
A vlastně tady jsou prvně vidět moje nové disky na zimu - originál.
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 1603 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ivanvanata
-
- 3 Odpovědi
- 877 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od petr GT6
-
- 1 Odpovědi
- 843 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 4 Odpovědi
- 751 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa
-
- 6 Odpovědi
- 892 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Dodico