oxi - Volvo 855 T5 r.v. 94/95
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
#151 oxi - Volvo 855 T5 r.v. 94/95
Originál Titan jsou bez erka.
R měli až Pegasy a ty se dávaly až na V70.
Titan na 850 T5R.
R měli až Pegasy a ty se dávaly až na V70.
Titan na 850 T5R.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 163
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: Volvo 855 T5
#152 oxi - Volvo 855 T5 r.v. 94/95
jo takle to je.. tak to děkuji za osvětu to jsem netušil.. a dá se pak nějak rozlišit originál od replik či nějakých napodobenin?Basstl píše:Originál Titan jsou bez erka.
R měli až Pegasy a ty se dávaly až na V70.
Titan na 850 T5R.
_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
#153 oxi - Volvo 855 T5 r.v. 94/95
Ještě existujou kola Satelit. Ty se dávaly na jedničkový V70R.
Odkdy byly v nabídce Pegasy nevím. Možná by mohl někdo upřesnit.
Titan a Satelit existujou jenom ve velikosti 17" a pouze originál.
Pegasy jsou 17" a 18" a dělají se repliky.
100% je poznáš podle nápisu Volvo na zadní straně.
Sestupně Titan, Satelit, Pegasus.
Odkdy byly v nabídce Pegasy nevím. Možná by mohl někdo upřesnit.
Titan a Satelit existujou jenom ve velikosti 17" a pouze originál.
Pegasy jsou 17" a 18" a dělají se repliky.
100% je poznáš podle nápisu Volvo na zadní straně.
Sestupně Titan, Satelit, Pegasus.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 603
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.
#154 oxi - Volvo 855 T5 r.v. 94/95
Ahoj nebyly drahý dle stavu moje pegasusy už vyšly na 15 a ještě bude
1300,- stát odlakovna
Cca 5000,- lak
A gumy.
1300,- stát odlakovna
Cca 5000,- lak
A gumy.
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#155 oxi - Volvo 855 T5 r.v. 94/95
satelity jsou i 16"... a za mě to jsou nejhezčí kola na 850/x70. ale to, co máš na obrázku, podle mě nejsou satelity, protože ty maj takový ten lem u patky na odřeníBasstl píše:Titan a Satelit existujou jenom ve velikosti 17"
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 603
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.
#156 oxi - Volvo 855 T5 r.v. 94/95
ještě bych přidal
Meteor, comet, a volans to jsou další typy kol k zamyšlení
Meteor, comet, a volans to jsou další typy kol k zamyšlení
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
#157 oxi - Volvo 855 T5 r.v. 94/95
Máš pravdu, dělaly se i 16"Nimrod píše: satelity jsou i 16"... a za mě to jsou nejhezčí kola na 850/x70. ale to, co máš na obrázku, podle mě nejsou satelity, protože ty maj takový ten lem u patky na odření
- Přílohy
-
- alloy (1).jpg (52.29 KiB) Zobrazeno 539 x
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 163
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: Volvo 855 T5
#158 oxi - Volvo 855 T5 r.v. 94/95
díky za osvětu chlapi .. no je fakt že ty PEGAGUSy by se mi líbíli .. jako další nápad byly právě METEOR/COMET a nebo se naštvu a koupím něco jiné popř. pohraju si s těmi co mám a já jedině 17"
to lukinl: no nemohu teď jen tak vytáhnout 20papíru (proto to pro mě bylo trošku víc ).. takže musím trošku pošetřit
to lukinl: no nemohu teď jen tak vytáhnout 20papíru (proto to pro mě bylo trošku víc ).. takže musím trošku pošetřit
_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
#159 oxi - Volvo 855 T5 r.v. 94/95
Nejlevnější z tebou zmiňovaných budou asi Comet. Meteor se dělal jenom 16" a Comet jsou úplně stejný, jen 17".
Když si chvíli počkáš, tak seženeš v hezkým stavu do 10k. Já ty moje kupoval za 9 i dobrejma gumama.
Nedávno tu byla o jedny bitka asi za 6k.
Když si chvíli počkáš, tak seženeš v hezkým stavu do 10k. Já ty moje kupoval za 9 i dobrejma gumama.
Nedávno tu byla o jedny bitka asi za 6k.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 163
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: Volvo 855 T5
#160 oxi - Volvo 855 T5 r.v. 94/95
konečně jsem se dostal k nahrání videa s novým výfukem .. a tady jej máte
https://youtu.be/rSp0grH6c-Y
https://youtu.be/rSp0grH6c-Y
_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 12 Odpovědi
- 781 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 3 Odpovědi
- 1636 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od VanThomas
-
- 27 Odpovědi
- 6193 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pišta...
-
- 9 Odpovědi
- 1278 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jancho
-
- 181 Odpovědi
- 16154 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kolemjdouci