Právě je 25 čer 2018 20:05

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Pravidla galerie uživatelů.
V tom to topiku se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý kdo bude chtít si založí vlastní topik s názvem:
Nick – typ auta. / Bláža – P1800 SE
Co napíšete dál, už záleží na každém jednotlivci.
Můžete přiložit dvě fotografie 800x600 pix a dvě 600x400 pix. Které budou umístněné na tomto servru.
Další fotografie je nutno uložit někam jinam a sem jen napostovat.
Moderátoři to budou průběžně kontrolovat a bez varování mazat.
Za zveřejněné informace si přebírá odpovědnost každý sám.



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 20 zář 2015 17:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 318
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997
přebytečné místo můžete zapnit třeba takto


Přílohy:
IMAG0460.jpg
IMAG0460.jpg [ 267.12 KiB | Zobrazeno 2790 krát ]
IMAG0453.jpg
IMAG0453.jpg [ 135.06 KiB | Zobrazeno 2790 krát ]
IMAG0447.jpg
IMAG0447.jpg [ 202.55 KiB | Zobrazeno 2790 krát ]
IMAG0456.jpg
IMAG0456.jpg [ 295.3 KiB | Zobrazeno 2790 krát ]

_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat


Naposledy upravil LPBoss dne 17 led 2016 16:33, celkově upraveno 1
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 zář 2015 18:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 2929
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 TDi ('98), V50 T5 ('04)
A sakryš...tak povídej...co,jak,z čeho atd... :good:

_________________
V70 I. 4/98 - D5252T, MT, EGR off, FB 764
V50 T5 12/04 - B5254T3, MT, FWD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 zář 2015 18:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 318
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997
z-d-e-n-a píše:
A sakryš...tak povídej...co,jak,z čeho atd... :good:


Je to GT Garrett GT30 z audi A6 3.0TDI model 2014. sací vrtule 71mm.
Svody Nerez číslo materiálu nevim ale bylo to drahé. jedno kolínko asi 220kč
Downpipe 76,1 jako celý výfuk

Dokončili jsme to včera ve 2 ráno tak že ještě moc nevim a nemam na to udělanej soft ale V 2500 už to táhne
předtím sem měl cca 200koní ale s tímhle se to nedá srovnat. mam nastavený omezovač na 4400 otáček a to je na tohle turbo hrozné málé v těhle otáčkách to peklo teprve začíná fungovat :twisted: obtok mam nastavenej na 1,5 ale ze starym turbam jsem měl 2 bary tak že hned zítra tam přidám :good:

_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 zář 2015 21:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 2952
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97
A pajš je tovární?

_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Už máme i vidu... :-)

TEL.: 731 241 432


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 zář 2015 22:21 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13636
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Pls matroš na svody a DP či vejfuk, kdepak? To co tak běžně dohledám je buď 2mm tlustý, nebo kujva drahý.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 zář 2015 06:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 318
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997
Urvanej píše:
Pls matroš na svody a DP či vejfuk, kdepak? To co tak běžně dohledám je buď 2mm tlustý, nebo kujva drahý.

Matroš na svody je z firmy INEREZ.cz jsou to bezešvé trubky a kolínka a jsou opravdu drahý
výfuk a DP jsou z normální potravinářske nerezi 301 ta to vydrží to mame vyzkoušené a je to i levné. to moj všide (inerez, akros, italinox)

_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 zář 2015 06:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 318
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997
Sarkasmic píše:
A pajš je tovární?

pajš???

_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 zář 2015 09:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2009
Příspěvky: 2436
Bydliště: Praha / Divišov
Vůz: 940 B200FT '97
Hezký hezký. Jen ten filtr by to chtělo hodit na druhou stranu motoru za předpokladu že nemáš tovární airbox...

_________________
V70 T5 (251,8 kW/471,3 Nm) '01, manual, black stone
940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red

Bylo: VOLVO S40 2,0T (cca 150 kW/310 Nm) '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T (147 kW/280 Nm) '01, automat, polarctic pearl


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 zář 2015 10:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 318
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997
Mam klasicke airbox s KN. Na druhé straně neni místo. i palivovej filtr se musel šoupnou níž aby se tam vešla ta trubka

_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 zář 2015 10:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 8314
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Prosím admina aby tento námět a debeta byla přeložena do "Jak co vyladit???"
Děkuji.

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 zář 2015 14:03 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 3820
Bydliště: Kralupy n.V.
Vůz: V70 B5244T5 05'
A pripadne pro budouci generace tedy pokud se o to chces podelit tak i o vice know how

_________________
Je :V70 B5244T5 ,M66, 05', 945 B230FK,M90, 98`Bylo :945 B200FT ,M90, 97',V70 D5244T2 ,M55,04'


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 zář 2015 19:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 318
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997
Tohle jsem asi podcenil :oops:


Přílohy:
IMAG0463.jpg
IMAG0463.jpg [ 290.73 KiB | Zobrazeno 2503 krát ]

_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 zář 2015 20:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3578
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
na tu trubku sání použij to, co má dali v 850

http://www.gumex.cz/sil2-hadice-pro-hor ... 14249.html

když máš ty svody a turbo omotaný, tak předpokládám, že by to mělo vydržet. ale možná bych to stejně hodil ještě do Al folie

Mimochodem vzala ta roura s sebou turbo, nebo to vylítalo ?

Jinak respekt :good:

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 zář 2015 20:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 318
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997
Turbo ssebou nevzala je to jen pokroucené projevilo se to tak že se to nechtělo nafouknout a ve 4000 se to rozjelo. a diagnostika (pro rejpaly neorigo diagnostika :lol:) psala regulacní ventil plnícího tlaku. na tuhle rouru jsem koukal taky ale obávám se že to nebude stačit. i tahle byla v AL obalu když se koukneš na první foto ale dík za radu

_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 zář 2015 20:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3578
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
LPBoss píše:
Turbo ssebou nevzala je to jen pokroucené projevilo se to tak že se to nechtělo nafouknout a ve 4000 se to rozjelo. a diagnostika (pro rejpaly neorigo diagnostika :lol:) psala regulacní ventil plnícího tlaku. na tuhle rouru jsem koukal taky ale obávám se že to nebude stačit. i tahle byla v AL obalu když se koukneš na první foto ale dík za radu


Pokud by se ti zdálo že nebude stačit, tak si nech udělat na zakázku odolnější provedení, viz:

Na zakázku dodáváme i v těchto provedeních:
-spojení hadic do délek např. 20 či více metrů pomocí distančního kroužku
-stříbrná nebo černá barva
-polyesterové nebo kevlarové tkanivo pro delší životnost
-samozhášivé provedení
-spirála z nerezové oceli
-izolované provedení (vysoce teplotní pěna nebo plst ze skelných vláken nebo PU pěna)
-dodání s hladkými konci, možnost mít každý konec v jiném průměru

Vim že byla v obalu, ale tahle roura víc vydrží, proto jsem to psal.
Pokud nebude stačit tohle, tak fakt nevim, protože nic odolnějšího už asi neseženeš, leda nerez.

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 zář 2015 20:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 318
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997
http://gms.cz/cz/vyrobek/12075-clip-calor-ht-1100 tohle by to vydželo ale je to mimo moje možnosti.
Na nerezu už pracuju. tohle bylo na zkoušku ale doufal jsem že to vydrží delší dobu. já se bál že tam nerezové vedení nikam neprotáhu ale asi nebude navybranou. :sorry:

_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 zář 2015 09:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 2952
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97
LPBoss píše:
Sarkasmic píše:
A pajš je tovární?

pajš???

:D Njn. Myslel sem pajšl,střeva,no prostě vnitřek motora... :)

_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Už máme i vidu... :-)

TEL.: 731 241 432


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 zář 2015 09:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 318
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997
Jo tak :lol: vnitřek motoru je origo. jen sem celý motor přetesnil. včechny gufera, olejové čerpadlo a těsnění. jo a dal jsem nové šrouby na kliku.

_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 led 2016 16:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 318
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997
Tak sem to konečně nechal odbrzdit a dopadlo to takhle


Přílohy:
IMAG0558.jpg
IMAG0558.jpg [ 241.85 KiB | Zobrazeno 2265 krát ]

_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 led 2016 16:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 318
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997
A k ježíšku jsem si udělal radost a pořídil tohle


Přílohy:
IMAG0549.jpg
IMAG0549.jpg [ 318.66 KiB | Zobrazeno 2264 krát ]
IMAG0550.jpg
IMAG0550.jpg [ 201.83 KiB | Zobrazeno 2264 krát ]

_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 led 2016 16:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3578
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Takže by to chtělo ten IC šoupnout před auto a nechat ho svlažit vodnim ostřikem :)

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 led 2016 16:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 318
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997
Namontoval jsem ho asi centimetr od chladiče tak že se tolik nezahřívá. dnes byl na brzdě celou dobu studenej

_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 led 2016 17:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3578
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
LPBoss píše:
Namontoval jsem ho asi centimetr od chladiče tak že se tolik nezahřívá. dnes byl na brzdě celou dobu studenej


A víš co teda způsobuje ten cutoff mezi 4-4800 ? Mě by napadlo, že jde do turba už moc horkej vzduch...

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 led 2016 17:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 318
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997
Bylo mi na to řečeno. " je to naftak " je to prej tim že se prý už v těhle otáčkách potkávají ventily nebo co. prej by to vyřešila otřejčí vačka. ale padá jen krouťák. kone tam furt jsou.
Ještě tam v dohledné dobe dám jiné trysky a pak uvidíe

_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 led 2016 17:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3578
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Právě koukám, že výkon tam je slušnej, takže by bylo mu pěkný ještě v tom rozmezí dát dostatek krouťáku, ale nevim co všechno máš na autě a jestli máš nějakou mapu atd. Jestli tam půjdou větší vstřiky a neni na to sw, tak to s tim určitě ještě hne. Dík za info, je to pěkný :good:

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.112s | 24 Queries | GZIP : Off ]