Marek - 945, S90

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 133
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Pelhřimov
Vůz: Volvo V60 D5 AWD
Bydliště: Pelhřimov

#1 Marek - 945, S90

Příspěvek od M.a.r.e.k »

Dlouho jsem hledal a čekal než se objevilo to pravé. :angel:

Na velikonoční pondělí jsem z Čech na Moravu přivezl 940tku s motorizací B230FK. Je to původem němec z roku 1996 s zřejmě poctivými 200 000 kilometry. Má pár nedostatků, šrámů a nutných investic, ale i přesto jsem se do něj zamiloval! Tady je zatím pár provizorních fotek z parkoviště, jakmile se dostanu do přírody, tak pořídím lepší... :wink:
Přílohy
IMG_4204-800.jpg
IMG_4204-800.jpg (47.8 KiB) Zobrazeno 4078 x
IMG_4201-800.jpg
IMG_4201-800.jpg (59.41 KiB) Zobrazeno 4078 x
IMG_4194-800.jpg
IMG_4194-800.jpg (59.28 KiB) Zobrazeno 4078 x
IMG_4192-800.jpg
IMG_4192-800.jpg (59.25 KiB) Zobrazeno 4078 x
Naposledy upravil(a) M.a.r.e.k dne 28 dub 2014 12:51, celkem upraveno 6 x.
_________________
Je:Volvo V60 D5 AWD, D5244T, 158 KW, MY 2012
Bylo:Volvo 945, B230FK, LPG, 99KW, r.v. 1996 Volvo S90, B6304S, 150KW, r.v. 1997 Obrázek
Volvo S40, 99KW, r.v. 1998

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 133
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Pelhřimov
Vůz: Volvo V60 D5 AWD
Bydliště: Pelhřimov

#2 Marek - 945

Příspěvek od M.a.r.e.k »

Byl bych moc rád za každou radu, pomoc a nabídku. :wink:

Nefunguje mi: vyhřívání sedadel a nemohu zprovoznit motorek stěrače světlometu (stěrač se rozjede ale v určité poloze se zasekne a už nejde) :%)

Rád bych: Pravý přední blinkr, přední nárazník, originál rádio.

Musím ho startovat pod plynem a mám skrabatělé přední tapecíry dveří :unknown:

Předem moc děkuji za případné rady a nabídky... :beer:
_________________
Je:Volvo V60 D5 AWD, D5244T, 158 KW, MY 2012
Bylo:Volvo 945, B230FK, LPG, 99KW, r.v. 1996 Volvo S90, B6304S, 150KW, r.v. 1997 Obrázek
Volvo S40, 99KW, r.v. 1998

peter cz
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#3 Marek - 945

Příspěvek od peter cz »

Pěkný :good: koukám nárazníky jsou komplet v laku?
Jinak ten motorek stěrače je nejjednodužší prostě vyměnit, u vyhřívání sedadel bych začal změřením zda není přerušen drát v dečkách.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 133
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Pelhřimov
Vůz: Volvo V60 D5 AWD
Bydliště: Pelhřimov

#4 Marek - 945

Příspěvek od M.a.r.e.k »

peter cz píše:Pěkný :good: koukám nárazníky jsou komplet v laku?
Jinak ten motorek stěrače je nejjednodužší prostě vyměnit, u vyhřívání sedadel bych začal změřením zda není přerušen drát v dečkách.
Díky! Ano nárazníky jsou v laku. Jen ten přední je na levé straně poškozen a je spolu s blinkrem jediným na oko nepěkným místem na autě...
Jakpak prosím změřím ten drát v dečkách??? Něco jsem se dočetl o relé, které je pod sedačkou. Ale dostat se k němu je snad na demontování sedačky :/

Podle mne jsou nějaké špatné ty ozubené díly u toho motorku... :unknown:
_________________
Je:Volvo V60 D5 AWD, D5244T, 158 KW, MY 2012
Bylo:Volvo 945, B230FK, LPG, 99KW, r.v. 1996 Volvo S90, B6304S, 150KW, r.v. 1997 Obrázek
Volvo S40, 99KW, r.v. 1998

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 133
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Pelhřimov
Vůz: Volvo V60 D5 AWD
Bydliště: Pelhřimov

#5 Marek - 945

Příspěvek od M.a.r.e.k »

Ještě bych se rád zeptal na nějaké informace a názory ohledně LPG.

To, že ho tento motor bez problémů zvládne, jsem se snad dozvěděl správně.

Uvažuji nad variantou použité nádrže a potrubí s novými membránami atd... nebo jsem zjistil poloviční ceny montáže a dílů u našich polských sousedů...

Protože čím dřív bych jezdil za polovinu, tím lépe. :Bravo:
_________________
Je:Volvo V60 D5 AWD, D5244T, 158 KW, MY 2012
Bylo:Volvo 945, B230FK, LPG, 99KW, r.v. 1996 Volvo S90, B6304S, 150KW, r.v. 1997 Obrázek
Volvo S40, 99KW, r.v. 1998

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#6 Marek - 945

Příspěvek od Urvanej »

Dobře si ten plyn spočítej. Já ho z toho samýho auta právě kuchám ven, protože se mi prostě nevyplatí.
Motorek stěrače jde rozebrat, ale chce to trpělivost, je tam moc pacek a pokud jich při rozebírání ulámeš jen 25%, tak si machr :-)
Výhřev si změř dečky, odpor vedení, konektory pod sedadlem, ale bacha kdybys měl boční pytle, aby sis je neodpálil.
Blinkry se furt prodávaji, kup si nový, stojí to pár korun, pokud nebudeš kupovat originál.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

smolda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1136
Registrován: 11 roků 3 měsíce
Bydliště: Turnov
Vůz: 745 TIC

#7 Marek - 945

Příspěvek od smolda »

Přerušený drát v dečce se nejlépe změří pípákem :) aneb kontinuelita obvodu...je to na každém multimetru - když se spojí ty dva měřící kabely, tak to začne pípat. Takže pokud píchneš jeden kabel na jeden kolík dečky a druhý kabel na druhý kolík dečky, ta přerušený drát poznáš tak, že multimetr ani zázrakem nezapípá.ží :

Jinak ta devítka je fakt boží :)) jsem ulítlej na černý auta a tohle je fakt dokonalej pohřebák :good:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 79
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Vůz: XC70 2.5T AWD 2005
Bydliště: Praha 6

#8 Marek - 945

Příspěvek od Maples »


LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1284
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#9 Marek - 945

Příspěvek od LUBOŠ »

a nebo zde blinkr za pár korun http://shop.zavocar.cz/index.php?cPath=4310_11814
:)
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

kV8ba
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 449
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
Kontaktovat uživatele:

#10 Marek - 945

Příspěvek od kV8ba »

Gratuluji k pěkné krabici :good: Je od někoho místního z fóra??
Ad plyn, záleží kolik toho najezdíš... já ho v autě mám, zatím rozesraný a přemýšlím zda ho má cenu zprovoznit (cca 10t) nebo radši vypárat a mít klid.
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí

lukinl
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 603
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.

#11 Marek - 945

Příspěvek od lukinl »

Jen bych dodal, že odporový drát v dečce má odpor takže bacha na to multimetr nemusí nutně pípat i když multimetr nastavíš na pípání.
lepší varianta je změřit odpor
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 133
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Pelhřimov
Vůz: Volvo V60 D5 AWD
Bydliště: Pelhřimov

#12 Marek - 945

Příspěvek od M.a.r.e.k »

Urvanej píše:Dobře si ten plyn spočítej. Já ho z toho samýho auta právě kuchám ven, protože se mi prostě nevyplatí.
Motorek stěrače jde rozebrat, ale chce to trpělivost, je tam moc pacek a pokud jich při rozebírání ulámeš jen 25%, tak si machr :-)
Výhřev si změř dečky, odpor vedení, konektory pod sedadlem, ale bacha kdybys měl boční pytle, aby sis je neodpálil.
Blinkry se furt prodávaji, kup si nový, stojí to pár korun, pokud nebudeš kupovat originál.
V čem se ti nevyplatí? :o
Ať počítám jak počítám, tak pořizovací cenu mám za nějaký ten tisíc kilometrů zpět a zatím jsem nějaké velké úskalí LPG nezjistil :Search:
smolda píše:Přerušený drát v dečce se nejlépe změří pípákem :) aneb kontinuelita obvodu...je to na každém multimetru - když se spojí ty dva měřící kabely, tak to začne pípat. Takže pokud píchneš jeden kabel na jeden kolík dečky a druhý kabel na druhý kolík dečky, ta přerušený drát poznáš tak, že multimetr ani zázrakem nezapípá.ží :

Jinak ta devítka je fakt boží :)) jsem ulítlej na černý auta a tohle je fakt dokonalej pohřebák :good:
Až ho budu mít zpět ze servisu, hned to proměřím :wink:
Jojo černá mu velice sluší :good:
LUBOŠ píše:a nebo zde blinkr za pár korun http://shop.zavocar.cz/index.php?cPath=4310_11814
:)
Super, hned jdu po něm 8)
kV8ba píše:Gratuluji k pěkné krabici :good: Je od někoho místního z fóra??
Ad plyn, záleží kolik toho najezdíš... já ho v autě mám, zatím rozesraný a přemýšlím zda ho má cenu zprovoznit (cca 10t) nebo radši vypárat a mít klid.
Pán, který mi auto prodal fórum zná, ale to je asi tak vše.
Nenajezdím toho zatím nějak závratně moc, ale co bude v budoucnu nikdo neví a auto si plánuji nechat dlouho... :wink:
_________________
Je:Volvo V60 D5 AWD, D5244T, 158 KW, MY 2012
Bylo:Volvo 945, B230FK, LPG, 99KW, r.v. 1996 Volvo S90, B6304S, 150KW, r.v. 1997 Obrázek
Volvo S40, 99KW, r.v. 1998

smolda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1136
Registrován: 11 roků 3 měsíce
Bydliště: Turnov
Vůz: 745 TIC

#13 Marek - 945

Příspěvek od smolda »

lukinl píše:Jen bych dodal, že odporový drát v dečce má odpor takže bacha na to multimetr nemusí nutně pípat i když multimetr nastavíš na pípání.
lepší varianta je změřit odpor
No mě všechny 4 dečky pípaly :) takže vlastně 100%...sice vzorek pouhých 4 kusů, ale pípalo to :D asi takhle: když to bude pípat, tak je fajn...když to nebude, tak zkusit ještě dodatečně změřit odpor a pak to bude případně jasný :)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 133
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Pelhřimov
Vůz: Volvo V60 D5 AWD
Bydliště: Pelhřimov

#14 Marek - 945

Příspěvek od M.a.r.e.k »

Dnes jsem u evidenční kontroly na technické zjistil že Hydry (16tky) nemám zapsané ve velkém TP, mám tam jen 15tky :oops: Co s tím? :%)

Stále poptávám přední nárazník, případně originální rádio.

S těmi zvlněnými tapecíry předních dveří se bude těžko něco dělat. :(
_________________
Je:Volvo V60 D5 AWD, D5244T, 158 KW, MY 2012
Bylo:Volvo 945, B230FK, LPG, 99KW, r.v. 1996 Volvo S90, B6304S, 150KW, r.v. 1997 Obrázek
Volvo S40, 99KW, r.v. 1998

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#15 Marek - 945

Příspěvek od Ondra. »

UltrasVidras píše:Dnes jsem u evidenční kontroly na technické zjistil že Hydry (16tky) nemám zapsané ve velkém TP, mám tam jen 15tky :oops: Co s tím? :%)

Stále poptávám přední nárazník, případně originální rádio.

S těmi zvlněnými tapecíry předních dveří se bude těžko něco dělat. :(
potřebuješ věci který prostě nejsou :D :D :D :D
tapecy jaká barva? na rádio jedině ebay ale zaplať zaplať, já po letech teprv teď ulovil origo devítkový rádio :)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#16 Marek - 945

Příspěvek od Ondra. »

je to model 96 nebo 97? Odhaduju 96, jestli má éčko ve vinu tak se nechají 16tky dopsat na DI pokud ne tak jedině p. Daehne z VAC za 2000 nebo Dekra za 3000... Popř kopie techničáku se stejnýma teď nevím kolika prvníma znakama ve vinu kterej 16tky zapsaný má
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

kV8ba
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 449
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
Kontaktovat uživatele:

#17 Marek - 945

Příspěvek od kV8ba »

Pokud už má auto evropskou homologaci (zjistíš na štítku), tak by neměl být pro STK (dekru) problém dohledat to v databázi. A za nějaký bakšiš nechat dopsat.
Mě je tam při dovozové technické taky dopsal, měl jsem jen 15" 205/65 a 195/65 a jediné další, které tam našel byly právě 205/55 R16, tedy rozměr na Hydry.

Nebo jedině rozběhnout kolečko Daehne a VČR
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 133
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Pelhřimov
Vůz: Volvo V60 D5 AWD
Bydliště: Pelhřimov

#18 Marek - 945

Příspěvek od M.a.r.e.k »

Ondra. píše: potřebuješ věci který prostě nejsou :D :D :D :D
tapecy jaká barva? na rádio jedině ebay ale zaplať zaplať, já po letech teprv teď ulovil origo devítkový rádio :)
Whauu s rádiem :D Tapecy jsou černé, stejně jako interiér...
Ondra. píše:je to model 96 nebo 97? Odhaduju 96, jestli má éčko ve vinu tak se nechají 16tky dopsat na DI pokud ne tak jedině p. Daehne z VAC za 2000 nebo Dekra za 3000... Popř kopie techničáku se stejnýma teď nevím kolika prvníma znakama ve vinu kterej 16tky zapsaný má
Datum první registrace v německém techničáku byl březen roku 1996. Ve vinu písmeno E nemám :( To se bude těžko někdo hledat :%)
kV8ba píše:Pokud už má auto evropskou homologaci (zjistíš na štítku), tak by neměl být pro STK (dekru) problém dohledat to v databázi. A za nějaký bakšiš nechat dopsat.
Mě je tam při dovozové technické taky dopsal, měl jsem jen 15" 205/65 a 195/65 a jediné další, které tam našel byly právě 205/55 R16, tedy rozměr na Hydry.

Nebo jedině rozběhnout kolečko Daehne a VČR
Díky za radu, mrknu na štítek, až se dostanu k autu :angel: Nevím jistě jestli je to pan Daehne, ale prej s ním není moc domluva :unknown:
_________________
Je:Volvo V60 D5 AWD, D5244T, 158 KW, MY 2012
Bylo:Volvo 945, B230FK, LPG, 99KW, r.v. 1996 Volvo S90, B6304S, 150KW, r.v. 1997 Obrázek
Volvo S40, 99KW, r.v. 1998

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 133
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Pelhřimov
Vůz: Volvo V60 D5 AWD
Bydliště: Pelhřimov

#19 Marek - 945

Příspěvek od M.a.r.e.k »

Mohl bych se prosím zeptat, zdali by mi tento přední nárazník pasoval??? Volal jsem jim a mají tam psáno jen do roku 1994. Je v něm po tomto roce nějaký rozdíl???

http://www.autodilyaaa.cz/predni-naraznik-volvo-740-760-903207/d-104595/

Blinkr jsem u nich taky našel a byl by tak za týden...

http://www.autodilyaaa.cz/predni-smerovka-s-obrysem-volvo-740-760-903220/d-104612/
Předem díky za vaše rady a názory :wink:
_________________
Je:Volvo V60 D5 AWD, D5244T, 158 KW, MY 2012
Bylo:Volvo 945, B230FK, LPG, 99KW, r.v. 1996 Volvo S90, B6304S, 150KW, r.v. 1997 Obrázek
Volvo S40, 99KW, r.v. 1998

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#20 Marek - 945

Příspěvek od Ondra. »

nárazník pasovat bude, bývá rozdíl ale v horní liště která je buď zvlášť a nebo součástí nárazníku, ale pasovat to bude
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 133
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Pelhřimov
Vůz: Volvo V60 D5 AWD
Bydliště: Pelhřimov

#21 Marek - 945

Příspěvek od M.a.r.e.k »

Ondra. píše:nárazník pasovat bude, bývá rozdíl ale v horní liště která je buď zvlášť a nebo součástí nárazníku, ale pasovat to bude
Díky, údajně ty polské levné nárazníky bývají z laminátu (ikdyž paní po telefonu říkala že je plastový) a špatně prý sedí.. Lepší by prý byl originál, takže by snad měli mít originál u pana Čížka ve Štěrboholech.
_________________
Je:Volvo V60 D5 AWD, D5244T, 158 KW, MY 2012
Bylo:Volvo 945, B230FK, LPG, 99KW, r.v. 1996 Volvo S90, B6304S, 150KW, r.v. 1997 Obrázek
Volvo S40, 99KW, r.v. 1998

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 133
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Pelhřimov
Vůz: Volvo V60 D5 AWD
Bydliště: Pelhřimov

#22 Marek - 945

Příspěvek od M.a.r.e.k »

Auto mám v servisu a včera jsme ho připojily na diagnostiku. Diagnostika nám píše i po smazání vážné závady, stále špatnou váhu vzduchu. Jediný problém který pociťuji, je že musím startovat lehce pod plynem. Mysleli jsme, že je to krokovým motorkem, ale zřejmě to bude tou váhou vzduchu, je to možné?
Mám zkusit sehnat tu váhu? Je opravdu špatná? Případně neválí se někomu doma v regálu?

Přidávám fotku váhy vzduchu.

Předem děkuji za pomoc :wink:
Přílohy
20140429_165135.jpg
_________________
Je:Volvo V60 D5 AWD, D5244T, 158 KW, MY 2012
Bylo:Volvo 945, B230FK, LPG, 99KW, r.v. 1996 Volvo S90, B6304S, 150KW, r.v. 1997 Obrázek
Volvo S40, 99KW, r.v. 1998

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#23 Marek - 945

Příspěvek od Ondra. »

kdo na to ma diagnostiku? zkusil bych to napred radeji vyblikat...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#24 Marek - 945

Příspěvek od Urvanej »

Blejskni prostor mezi kloboukem levýho tlumiče a levým pantem kapoty v motorovym prostoru prosím.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 133
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Pelhřimov
Vůz: Volvo V60 D5 AWD
Bydliště: Pelhřimov

#25 Marek - 945

Příspěvek od M.a.r.e.k »

Ondra. píše:kdo na to ma diagnostiku? zkusil bych to napred radeji vyblikat...
Frajer z Olomouce. Mám dojem že jen s motorem to nekomunikovalo... Pobavím se s ním ohledně toho vyblikávání :wink:
Urvanej píše:Blejskni prostor mezi kloboukem levýho tlumiče a levým pantem kapoty v motorovym prostoru prosím.
Auto je v servisu, hned jak se k němu dostanu tak fotím :wink: Jen by mne zajímalo co tam naleznu :shock:
_________________
Je:Volvo V60 D5 AWD, D5244T, 158 KW, MY 2012
Bylo:Volvo 945, B230FK, LPG, 99KW, r.v. 1996 Volvo S90, B6304S, 150KW, r.v. 1997 Obrázek
Volvo S40, 99KW, r.v. 1998
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“