Marek - 945, S90

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 12053
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#26 Marek - 945

Příspěvek od Urvanej »

Jen by mě zajímalo, zda tam náhodou nemáš takovouhle krabku. A kecám, neni mezi pantama a kloboukem, ale přímo na klobouku směrem vpřed. ( :oops: )
Frajer z Olomouce je zajímavej, protože pokud by to nekomunikovalo s motorem, tak by nezjistil ani tu váhu. Jsou tam 2, slovy dvě, jednotky, který mají vliv na chod motoru, jedna je zapalování(EZK), kterou váha nezajímá, a druhá je vstřikování (ECU), která váhu bere.
Přílohy
diag.krabka.JPG
diag.krabka.JPG (24.96 KiB) Zobrazeno 3104 x
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Ondra.
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#27 Marek - 945

Příspěvek od Ondra. »

nevim jak frajera z Olomouce znáš nebo neznáš :D ale máme všeobecně zkušenosti že si mechoší s diagnostikou rádi vymejšlí když si neví rady, dvě takový auta jsme loni zachránili před vrakáčem pouhým vyblikáním.... Máš dvě možnosti buď máš v loketce OBD2 konektor, pak by tě měla zajímat tato informace https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=38&t=42574 pokud tam konektor nemáš tak hledej 2 krabičky co ti posílal uřvanej. Pro obě varianty pak platí tohle http://www.volvoclub.org.uk/faq/EngineOBDCodes.html člověk si to může udělat doma sám a zadarmo...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 133
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Pelhřimov
Vůz: Volvo V60 D5 AWD
Bydliště: Pelhřimov

#28 Marek - 945

Příspěvek od M.a.r.e.k »

Ondra. píše:nevim jak frajera z Olomouce znáš nebo neznáš :D ale máme všeobecně zkušenosti že si mechoší s diagnostikou rádi vymejšlí když si neví rady, dvě takový auta jsme loni zachránili před vrakáčem pouhým vyblikáním.... Máš dvě možnosti buď máš v loketce OBD2 konektor, pak by tě měla zajímat tato informace https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=38&t=42574 pokud tam konektor nemáš tak hledej 2 krabičky co ti posílal uřvanej. Pro obě varianty pak platí tohle http://www.volvoclub.org.uk/faq/EngineOBDCodes.html člověk si to může udělat doma sám a zadarmo...
Frajera znám dobře... :good: Mám v loketce ten konektor na který jsme se připojily. Krabičky jsem tedy v tom případě nenašel. Pokusím se to tedy nějak vyblikat :angel:
20140508_065845.jpg
Ondra. píše:nárazník pasovat bude, bývá rozdíl ale v horní liště která je buď zvlášť a nebo součástí nárazníku, ale pasovat to bude
Nakonec jsem sehnal originál v celkem slušném stavu (nebylo to nic snadného). Měl jsem respekt že ten polský bude z laminátu...
Koupil jsem ten s tou chromovanou lištou. Nechám ho stříknout do laku, takže teď nastává otázka, zda na lakovat do černé i chromové lišty nebo je nechat v tom chromu ve kterém jsou? :unknown:
kV8ba píše:Pokud už má auto evropskou homologaci (zjistíš na štítku), tak by neměl být pro STK (dekru) problém dohledat to v databázi. A za nějaký bakšiš nechat dopsat.
Mě je tam při dovozové technické taky dopsal, měl jsem jen 15" 205/65 a 195/65 a jediné další, které tam našel byly právě 205/55 R16, tedy rozměr na Hydry.

Nebo jedině rozběhnout kolečko Daehne a VČR
Evropskou homologaci bohužel nemá :%)
LUBOŠ píše:a nebo zde blinkr za pár korun http://shop.zavocar.cz/index.php?cPath=4310_11814
:)
Ten blinkr neměl u e-shopu na skladě ani dodavatel, takže jsem vzal ve Štěrboholech použitý, je sice polepen izolačkou, ale až ji sundám měl by vypadat fajn :friends:


Stačí vám, že na autě byli originál svíčky, vzduchový filtr a rozvody??? :crazy:
_________________
Je:Volvo V60 D5 AWD, D5244T, 158 KW, MY 2012
Bylo:Volvo 945, B230FK, LPG, 99KW, r.v. 1996 Volvo S90, B6304S, 150KW, r.v. 1997 Obrázek
Volvo S40, 99KW, r.v. 1998

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 12053
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#29 Marek - 945

Příspěvek od Urvanej »

Jak píšeš, pokud máš zásuvku v loketce, tak je to komplikovanější, musíš si blikátko udělat.
Origo svíčky, rozvody a filtr by v tom případě chtěly vyměnit, protože po tom nájezdu už nebudou nic moc :-D Ale jinak je to běžný jev a taky ti tim pádem hrozí kastról. Jukni pod víško oleje, zda tam je i něco jinýho, než černej humus. Castrol je jeden z nejlepších olejů na tvorbu úsad. Žádnej jinej jich tolik vytvořit neumí. 300tkm stačí jinak nezničitelnýmu motoru, aby byl na odpis.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 117
Registrován: 10 roků
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo 945 B230FK M90 MY96
Kontaktovat uživatele:

#30 Marek - 945

Příspěvek od Hektolitr »

Ahoj,
Mám asi skoro stejné auto, zatím krátce, ale jsem nadmíru spokojen, všechno funguje jak má... Teda... Vyhřívání sedaček jsem nezkoušel pod dojmem Standova komentáře "když jsou sedačky textilní, tak není co řešit". Stírání světlometů jsem nekontroloval... Zkrabatělý tapicírunk mám taky a neřeším to. Nepotřebuju mít auto v dokonalém stavu, tohle auto je pro mně láska a když má tvoje milovaná bradavici na nose, tak ji halt miluješ s bradavicí na nose. Auto mám jako pracanta, vozím v něm tesařskou živnost, což obnáší například projíždění maliniště cestou na stavbu...
Velice rychle jsem přestal řešit i spotřebu, které jsem se ze začátku bál jak čert kříže - po najetí 1300km mi vychází 9,5L kombinovaná, t.j. 3,35Kč/km... Co k tomu dodat, buď chceš jezdit krabicí, nebo nechceš, nemám pocit, že by to plyn nějak zásadně vylepšil.
16ky v techničáku myslím mám, byl tam slušný seznam pneumatik. Techničák mám na stole, ale v tom je opět problém, to bys musel vidět ten stůl. Pokud by Ti ten techničák k něčemu byl, tak mi dej vědět, vyhrabu ho.
Když jsem kamarádovi (Subaru, 70.000km ročně) řekl, že najezdím 10-12tisíc ročně, tak se zasmál s dovětkem, že při takovém nájezdu se nemám na spotřebu vůbec koukat a už vůbec ne uvažovat o montáži LPG. Spotřeba je jen jedním dílkem ve skládance cena_vozu/servis/ručení/údržba/spotřeba...
Auto si chcu taky nechat jak dlouho to půjde. Nejsem mechanik, spoléhám na cit, auto maximálně šetřím, motor zatěžuju až po zahřátí takže mám odpich jak kloboučkář, snažím se co nejvíc předvídat abych zbytečně nebrzdíl a nezrychloval - ano, turbo a +kit vozím jaksi zbytečně. Nevim, LPG životnosti asi nepomůže...
Před montáží plynu bych poradil - sehnat co nejvíce lidí, co v podobném autě plyn mají, zjistit jak se to přesně chová. Auto ozkoušet alespoň jeden rok, pečlivě vést knihu jízd a evidovat tankování. Odhadnout zvýšené náklady na servis a skutečnou úsporu na palivu vzhledem ke stylu jízdy a obvyklé délce trasy. Pak opět přepočítat návratnost investice a zvážit, že auto může kdykoliv umžít na nějaké křižovatce...
Omlouvám se za poněkud nesmlouvavý tón, jsem přepracovaný.
Od srdce gratuluji, Tvoje krabka je fakt moc hezká! Jsem rád, že tu má někdo tak hodně podobné auto.

-hektolitr-
http://setkanitesaru.cz/volvo
_________________
Volvo 945 | B230FK Turbo Kit Plus 126kW | M90 | MY'96 - rv'95 | modrozelená metla | VIN: YV1 945 81 1 T 1 ... |<br>
Volvo 945 | B200FT 114kW | M90 | MY'97 - rv'96 | modrá | VIN: YV1 945 21 1 V 1 ... |

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 133
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Pelhřimov
Vůz: Volvo V60 D5 AWD
Bydliště: Pelhřimov

#31 Marek - 945

Příspěvek od M.a.r.e.k »

Urvanej píše:Jak píšeš, pokud máš zásuvku v loketce, tak je to komplikovanější, musíš si blikátko udělat.
Origo svíčky, rozvody a filtr by v tom případě chtěly vyměnit, protože po tom nájezdu už nebudou nic moc :-D Ale jinak je to běžný jev a taky ti tim pádem hrozí kastról. Jukni pod víško oleje, zda tam je i něco jinýho, než černej humus. Castrol je jeden z nejlepších olejů na tvorbu úsad. Žádnej jinej jich tolik vytvořit neumí. 300tkm stačí jinak nezničitelnýmu motoru, aby byl na odpis.
Vše bylo vyměněno :angel: , motor teď běží k nepoznaní oproti předešlému stavu :angel:
Hektolitr píše:Ahoj,
Mám asi skoro stejné auto, zatím krátce, ale jsem nadmíru spokojen, všechno funguje jak má... Teda... Vyhřívání sedaček jsem nezkoušel pod dojmem Standova komentáře "když jsou sedačky textilní, tak není co řešit". Stírání světlometů jsem nekontroloval... Zkrabatělý tapicírunk mám taky a neřeším to. Nepotřebuju mít auto v dokonalém stavu, tohle auto je pro mně láska a když má tvoje milovaná bradavici na nose, tak ji halt miluješ s bradavicí na nose. Auto mám jako pracanta, vozím v něm tesařskou živnost, což obnáší například projíždění maliniště cestou na stavbu...
Velice rychle jsem přestal řešit i spotřebu, které jsem se ze začátku bál jak čert kříže - po najetí 1300km mi vychází 9,5L kombinovaná, t.j. 3,35Kč/km... Co k tomu dodat, buď chceš jezdit krabicí, nebo nechceš, nemám pocit, že by to plyn nějak zásadně vylepšil.
16ky v techničáku myslím mám, byl tam slušný seznam pneumatik. Techničák mám na stole, ale v tom je opět problém, to bys musel vidět ten stůl. Pokud by Ti ten techničák k něčemu byl, tak mi dej vědět, vyhrabu ho.
Když jsem kamarádovi (Subaru, 70.000km ročně) řekl, že najezdím 10-12tisíc ročně, tak se zasmál s dovětkem, že při takovém nájezdu se nemám na spotřebu vůbec koukat a už vůbec ne uvažovat o montáži LPG. Spotřeba je jen jedním dílkem ve skládance cena_vozu/servis/ručení/údržba/spotřeba...
Auto si chcu taky nechat jak dlouho to půjde. Nejsem mechanik, spoléhám na cit, auto maximálně šetřím, motor zatěžuju až po zahřátí takže mám odpich jak kloboučkář, snažím se co nejvíc předvídat abych zbytečně nebrzdíl a nezrychloval - ano, turbo a +kit vozím jaksi zbytečně. Nevim, LPG životnosti asi nepomůže...
Před montáží plynu bych poradil - sehnat co nejvíce lidí, co v podobném autě plyn mají, zjistit jak se to přesně chová. Auto ozkoušet alespoň jeden rok, pečlivě vést knihu jízd a evidovat tankování. Odhadnout zvýšené náklady na servis a skutečnou úsporu na palivu vzhledem ke stylu jízdy a obvyklé délce trasy. Pak opět přepočítat návratnost investice a zvážit, že auto může kdykoliv umžít na nějaké křižovatce...
Omlouvám se za poněkud nesmlouvavý tón, jsem přepracovaný.
Od srdce gratuluji, Tvoje krabka je fakt moc hezká! Jsem rád, že tu má někdo tak hodně podobné auto.
Ahoj,
moc děkuji za tvůj pohled na věc, názor a pochvalu krabici.
U kůže je v zimě to vyhřívání potřebnější. Zatím jsem ho ještě ani neměřil, ale do zimy to snad zvládnu dát dohromady. :wink:
Stírání světlometů jsem dal do kupy výměnou motorku z dílu 740tky. :good:
Pomalu jsem věděl, že pokud auto nekoupím s LPG, tak ho do něj dám. Když si člověk spočítá, že má investici zpátky do 15 000km a pak jezdí za polovinu, tak jsem si řekl, že čím dřív, tak tím lépe... Proto už jsem na příští týden objednán na přestavbu :wink:
Na křižovatce sice umřít může, ale tak snad se to nestane :%) Po velkém servisu a plánované přestavbě na LPG, bych si taky rád auto nechal maximálně možnou dobu. :wink:
Ondra. psal: je to model 96 nebo 97? Odhaduju 96, jestli má éčko ve vinu tak se nechají 16tky dopsat na DI pokud ne tak jedině p. Daehne z VAC za 2000 nebo Dekra za 3000... Popř kopie techničáku se stejnýma teď nevím kolika prvníma znakama ve vinu kterej 16tky zapsaný má.
Éčko ve vinu nemám :( čili nemám ani evropskou homologaci :no: Teď zůstává otázkou, zdali by to šlo nějak s tou kopií TP? Pokud by jsi měl, jak píše Ondra. stejná první písmena ve vinu a šlo to dopsat, tak ani nevíš jak bych ti byl vděčný. Mám totiž v TP jen 205/60 R15 a to mi ten rozměr přesně nesplňují ani zimní pneumatiky :unknown:
_________________
Je:Volvo V60 D5 AWD, D5244T, 158 KW, MY 2012
Bylo:Volvo 945, B230FK, LPG, 99KW, r.v. 1996 Volvo S90, B6304S, 150KW, r.v. 1997 Obrázek
Volvo S40, 99KW, r.v. 1998

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#32 Marek - 945

Příspěvek od Krystof P. »

Pěkná rakvička :) přeju hodně společně naježděnejch km bez nehod a hlavně ku spokojenosti auta i majitele.

Ondra.
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#33 Marek - 945

Příspěvek od Ondra. »

M.a.r.e.k píše: Ondra. psal: je to model 96 nebo 97? Odhaduju 96, jestli má éčko ve vinu tak se nechají 16tky dopsat na DI pokud ne tak jedině p. Daehne z VAC za 2000 nebo Dekra za 3000... Popř kopie techničáku se stejnýma teď nevím kolika prvníma znakama ve vinu kterej 16tky zapsaný má.
Éčko ve vinu nemám :( čili nemám ani evropskou homologaci :no: Teď zůstává otázkou, zdali by to šlo nějak s tou kopií TP? Pokud by jsi měl, jak píše Ondra. stejná první písmena ve vinu a šlo to dopsat, tak ani nevíš jak bych ti byl vděčný. Mám totiž v TP jen 205/60 R15 a to mi ten rozměr přesně nesplňují ani zimní pneumatiky :unknown:
Poptej se na tvřm DI, tam ti to řeknou nejpřesněji
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 117
Registrován: 10 roků
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo 945 B230FK M90 MY96
Kontaktovat uživatele:

#34 Marek - 945

Příspěvek od Hektolitr »

Ahoj,
Rád bych Ti s tím pomohl. Můj VIN má T-čko:
YV1945811Txxxxxxx

Pneumatiky: (řádek 20 a 21 rubu TP)
6J x 15 H2 ET 25; 195/65 R 15 90 H
6J x 15 H2 ET 25; 195/65 R 15 90 H

Další záznamy:
"Alternativně lze použít pneumatik o rozměru 195/65 R 15 91 H
i 195/65 R 15 87 H na ráfcích 6J x 15 H2 ET 25 nebo 205/60 R 15 91 H
na ráfcích 6,5J x 15 H2 ET 20 i 7J x 15 H2 ET 20 nebo 205/50 R 16 86 H
i 205/55 R 16 88 H na ráfcích 6,5J x 16 H2 ET 25 i 7J x 16 H2 ET 20
nebo 215/45 ZR 17 (DUNLOP SP SPORT 8000, PIRELLI P-ZERO, MICHELIN
XGTV) na ráfcích 7J x 17 H2 ET 20. Ráfky mohou být i z lehké slitiny."


Tak snad Ti to k něčemu bude. Zaslat scan techničáku není problém, papírová kopie by se taky nějak pořídila, s odesíláním originálu bych byl opatrný, ale určitě bysme se nějak dohodli.

S tím LPG: Taky jsem ho bezpodmínečně chtěl, ale Standa mě přesvědčil, ať radši beru auto v dobrém technickém stavu, lhostejno zda má LPG. Teď už o něm neuvažuju... No ale jsem rozhodnopádně zvědav na Tvé LPG-poznatky.
Mít auto v dokonalém stavu musí být radost, zvlášť když je to láska :-) Vlastně první, co jsem s ním nechal udělat, byla oprava karoserie a rozleštění laku, protože moji milou by z toho, jak to auto vypadalo, dozajista trefilo.
_________________
Volvo 945 | B230FK Turbo Kit Plus 126kW | M90 | MY'96 - rv'95 | modrozelená metla | VIN: YV1 945 81 1 T 1 ... |<br>
Volvo 945 | B200FT 114kW | M90 | MY'97 - rv'96 | modrá | VIN: YV1 945 21 1 V 1 ... |

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 117
Registrován: 10 roků
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo 945 B230FK M90 MY96
Kontaktovat uživatele:

#35 Marek - 945

Příspěvek od Hektolitr »

Obrázek
-> Urvanej, 'se omlouvám za fakt diletantskej dotaz - Tohle znamená, že tam ten Turbo-Kit není...?
Dík za odpověď.
_________________
Volvo 945 | B230FK Turbo Kit Plus 126kW | M90 | MY'96 - rv'95 | modrozelená metla | VIN: YV1 945 81 1 T 1 ... |<br>
Volvo 945 | B200FT 114kW | M90 | MY'97 - rv'96 | modrá | VIN: YV1 945 21 1 V 1 ... |

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 133
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Pelhřimov
Vůz: Volvo V60 D5 AWD
Bydliště: Pelhřimov

#36 Marek - 945

Příspěvek od M.a.r.e.k »

Hektolitr píše:Ahoj,
Rád bych Ti s tím pomohl. Můj VIN má T-čko:
YV1945811Txxxxxxx

Pneumatiky: (řádek 20 a 21 rubu TP)
6J x 15 H2 ET 25; 195/65 R 15 90 H
6J x 15 H2 ET 25; 195/65 R 15 90 H

Další záznamy:
"Alternativně lze použít pneumatik o rozměru 195/65 R 15 91 H
i 195/65 R 15 87 H na ráfcích 6J x 15 H2 ET 25 nebo 205/60 R 15 91 H
na ráfcích 6,5J x 15 H2 ET 20 i 7J x 15 H2 ET 20 nebo 205/50 R 16 86 H
i 205/55 R 16 88 H na ráfcích 6,5J x 16 H2 ET 25 i 7J x 16 H2 ET 20
nebo 215/45 ZR 17 (DUNLOP SP SPORT 8000, PIRELLI P-ZERO, MICHELIN
XGTV) na ráfcích 7J x 17 H2 ET 20. Ráfky mohou být i z lehké slitiny."


Tak snad Ti to k něčemu bude. Zaslat scan techničáku není problém, papírová kopie by se taky nějak pořídila, s odesíláním originálu bych byl opatrný, ale určitě bysme se nějak dohodli.

S tím LPG: Taky jsem ho bezpodmínečně chtěl, ale Standa mě přesvědčil, ať radši beru auto v dobrém technickém stavu, lhostejno zda má LPG. Teď už o něm neuvažuju... No ale jsem rozhodnopádně zvědav na Tvé LPG-poznatky.
Mít auto v dokonalém stavu musí být radost, zvlášť když je to láska :-) Vlastně první, co jsem s ním nechal udělat, byla oprava karoserie a rozleštění laku, protože moji milou by z toho, jak to auto vypadalo, dozajista trefilo.
Díky! VIN přesně sedí :friends:

Takže na příští týden jsem domluven na přestavbu, takže až ten plyn zajedu dám hned info co a jak...
Až budu ohledně LPG na úřadě tak se tam poptám jak je to přesně s tím dopsáním TP v případě že máme stejná auta a zapsané jiné rozměry... :wink:

Chlapi, mám nechat tu chromovanou lištu na tom novém nárazníku a nechat to nalakovat bez lišty? Kromě masky na autě žádné chromované prvky nemám... Ať to zase není jak pěst na oko :unknown:

Díky za názory :wink:
_________________
Je:Volvo V60 D5 AWD, D5244T, 158 KW, MY 2012
Bylo:Volvo 945, B230FK, LPG, 99KW, r.v. 1996 Volvo S90, B6304S, 150KW, r.v. 1997 Obrázek
Volvo S40, 99KW, r.v. 1998

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1284
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#37 Marek - 945

Příspěvek od LUBOŠ »

M.a.r.e.k píše:

Takže na příští týden jsem domluven na přestavbu, takže až ten plyn zajedu dám hned info co a jak...
Až budu ohledně LPG na úřadě tak se tam poptám .....

Jestli se mouhu zeptat, kde Ti budou dělat přestavbu na LPG??
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 133
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Pelhřimov
Vůz: Volvo V60 D5 AWD
Bydliště: Pelhřimov

#38 Marek - 945

Příspěvek od M.a.r.e.k »

LUBOŠ píše:Jestli se mouhu zeptat, kde Ti budou dělat přestavbu na LPG??
Na konec jsem se rozhodl že to nechám předělat přímo v Olomouci. Na pána mám mnoho dobrých referencí, tak doufám že bude vše ok...

Luboši, řešili jsme umístění té přípojky na autě. Když bych to dal přímo k víku od nádrže (tak jak to máš ty), tak máme obavy aby se to tam váhou pistole časem nevyboulilo. Nedělá ti to tam zatím nějakou paseku?
_________________
Je:Volvo V60 D5 AWD, D5244T, 158 KW, MY 2012
Bylo:Volvo 945, B230FK, LPG, 99KW, r.v. 1996 Volvo S90, B6304S, 150KW, r.v. 1997 Obrázek
Volvo S40, 99KW, r.v. 1998

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 12053
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#39 Marek - 945

Příspěvek od Urvanej »

Hlavně ať ti plyn neladí po odpojení baterky. LHjetronic 2.4, kterej máš v autě, se učí, a pokud mu odpojíš baterku, učí se znova. Takže pokud bude ladit plyn na nenaučený jednotce, bude se pak jednotka učit na špatně nastavenej plyn. Tohle mu řekni, snad bude vědět co s tim. Ideálně se domluvte předem, jak na to, zda ti to tam nainstaluje, nechá tě vyjet nádrž benzínu a pak ti ten plyn nastaví, nebo jestli je schopen udělat instalaci bez odpojení baterky...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#40 Marek - 945

Příspěvek od peter cz »

To do mě jeden plynař taky hučel, že se to vahou pistole vylomí, nepude zevnitř udělat odvětranej spoj atd... ale zatim to funguje a nic se nedeformuje :)
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Ondra.
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#41 Marek - 945

Příspěvek od Ondra. »

mam to taky pod vickem a pohoda. zvazil bych u lh2.4 jestlinby to nebylo vhodnejsi dat jeanovi... precejenom par bezradnych plynaru jsem u krabic uz videl...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1284
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#42 Marek - 945

Příspěvek od LUBOŠ »

M.a.r.e.k píše:
LUBOŠ píše:Jestli se mouhu zeptat, kde Ti budou dělat přestavbu na LPG??
Na konec jsem se rozhodl že to nechám předělat přímo v Olomouci. Na pána mám mnoho dobrých referencí, tak doufám že bude vše ok...

Luboši, řešili jsme umístění té přípojky na autě. Když bych to dal přímo k víku od nádrže (tak jak to máš ty), tak máme obavy aby se to tam váhou pistole časem nevyboulilo. Nedělá ti to tam zatím nějakou paseku?
Ve víčku nádrže naprosto o.k., doporučuji.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 133
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Pelhřimov
Vůz: Volvo V60 D5 AWD
Bydliště: Pelhřimov

#43 Marek - 945

Příspěvek od M.a.r.e.k »

LUBOŠ píše:
Ve víčku nádrže naprosto o.k., doporučuji.
Takže už jezdím na LPG :good:

Přípojka se nakonec dala do nárazníku, protože v tom víčku od nádrže by nebyla odvětrána... :oops:
_________________
Je:Volvo V60 D5 AWD, D5244T, 158 KW, MY 2012
Bylo:Volvo 945, B230FK, LPG, 99KW, r.v. 1996 Volvo S90, B6304S, 150KW, r.v. 1997 Obrázek
Volvo S40, 99KW, r.v. 1998

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 133
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Pelhřimov
Vůz: Volvo V60 D5 AWD
Bydliště: Pelhřimov

#44 Marek - 945

Příspěvek od M.a.r.e.k »

Volvák mi dělá obrovskou radost, i když na opravách už spolkl mnoho peněz :oops:

Co se týče problému s 16tkovými koly, tak ten byl na konec vyřešen tak, že ve starém německém TP zapsány byli, takže jsem je nechal na úřadě s klasickou velikou ochotou za 50 korun dopsat. Jen mne nenapadlo se na německý TP podívat dříve...
volvo 1 800x600.jpg
volvo 800x600.jpg
_________________
Je:Volvo V60 D5 AWD, D5244T, 158 KW, MY 2012
Bylo:Volvo 945, B230FK, LPG, 99KW, r.v. 1996 Volvo S90, B6304S, 150KW, r.v. 1997 Obrázek
Volvo S40, 99KW, r.v. 1998

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#45 Marek - 945

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Máš ji moc pěknou :good:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 133
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Pelhřimov
Vůz: Volvo V60 D5 AWD
Bydliště: Pelhřimov

#46 Marek - 945

Příspěvek od M.a.r.e.k »

Petr.Chrpa píše:Máš ji moc pěknou :good:
Díky :)
_________________
Je:Volvo V60 D5 AWD, D5244T, 158 KW, MY 2012
Bylo:Volvo 945, B230FK, LPG, 99KW, r.v. 1996 Volvo S90, B6304S, 150KW, r.v. 1997 Obrázek
Volvo S40, 99KW, r.v. 1998

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 133
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Pelhřimov
Vůz: Volvo V60 D5 AWD
Bydliště: Pelhřimov

#47 Marek - 945

Příspěvek od M.a.r.e.k »

Rád bych se vám pochlubil, jak nedávno dokázal můj kamarád nafotit mé Volvo. :angel:

Kdyby se vám fotky líbily, tak tady je odkaz na pár dalších v plné kvalitě včetně níže uvedených. :wink:
https://www.dropbox.com/sh/2ummugvcbak7xxx/AAC416e4_Z_sbdnI0KR3gql9a?dl=0#/
Zatím je tam jenom první várka, další fotografie teprve budou... :kuchta:
DSC_3503.jpg
DSC_3565.jpg
DSC_3654.jpg
DSC_3681.jpg
DSC_3725.jpg
_________________
Je:Volvo V60 D5 AWD, D5244T, 158 KW, MY 2012
Bylo:Volvo 945, B230FK, LPG, 99KW, r.v. 1996 Volvo S90, B6304S, 150KW, r.v. 1997 Obrázek
Volvo S40, 99KW, r.v. 1998

Andree
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 61
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 AT ´98 tmavomodre

#48 Marek - 945

Příspěvek od Andree »

Nadhera. Vystavny kusok :good:
_________________
Volvo C70 2,3 T5 (B5234T3), AT, r.v. 1998
Volvo XC 60 2,4 D3 Ocean Race, r.v. 2012
Volvo XC90 D5 Executive r.v. 2013


bolo: Volvo 440 1,7 turbo, r.v. 1989

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 12053
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#49 Marek - 945

Příspěvek od Urvanej »

Nezbývá nic než smeknout. :Bravo:
PS: na západě bychom tě vzali do klubu :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#50 Marek - 945

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Moc pěkný a ten motor přes tu kapotu prostě supr :good:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“