Právě je 23 zář 2018 09:39

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Pravidla galerie uživatelů.
V tom to topiku se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý kdo bude chtít si založí vlastní topik s názvem:
Nick – typ auta. / Bláža – P1800 SE
Co napíšete dál, už záleží na každém jednotlivci.
Můžete přiložit dvě fotografie 800x600 pix a dvě 600x400 pix. Které budou umístněné na tomto servru.
Další fotografie je nutno uložit někam jinam a sem jen napostovat.
Moderátoři to budou průběžně kontrolovat a bez varování mazat.
Za zveřejněné informace si přebírá odpovědnost každý sám.



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 260 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Kryštof P. Volvo C70T5
PříspěvekNapsal: 10 úno 2016 23:20 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13848
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Jako jeslti si myslíš, že ušetříš horní uložení tim, že dáš tvrdší péra, tak to bych se teda bál, že budeš zklamaný. Co se citátu týče, tak ano, pokud tlumič uplně to péro ubrzdí, tak to si v loji. Ale to bys musel mít vyloženě bláto. Když sem jezdil s buginkama, tak sme dávali různý oleje a péra a kombinovalo se všehcno se všim, podle tratě. A skoro všechno bylo na něco dobrý, kromě kombinace tvrdý péro a měkkej olej.
A s těma zatáčkama a tlumičema co brání naklánění. Ano, ale jen u losího testu, kdy je přehoupnutí rychlý, u táhlý zatáčky ti tlumiče tvrdý nepomůžou, jejich tvrdost je v tlumení, nikoliv v tlačení.
Ale to si musí každej představit a pochopit sám...

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kryštof P. Volvo C70T5
PříspěvekNapsal: 14 bře 2016 13:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3663
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Po repasi parabol to svítí jak sviňa :Yahoo!: a to jsou jen obyč žárovky za 50,- jsem velice zvědavej, co to udělá až tam hodim night breakery
Obrázek

Minulý úterý jsem vstával po práci nějak brzo, nevěděl jsem co dělat, tak jsem tam hodil aspoň rozpěru, i když zatim bez hadic k tlumičum:
Obrázek

A mám dva dotazy...

Proč se mi "potí" hadice od chladiče ?
Obrázek

A je tohle považovaný za zakarbonovaný ? Protože už 4 roky používám Mobil1 a poslední dva roky nějakej rozpouštěč svinstev, tak doufám že motor nebude zaprasenej, ale spíš jestli tam mám zkusit nalejt BG109, nebo jestli je to zbytečný. Žádný napečeniny nikdy nejsou, jen je celej prostor prostě zbarvenej do žluta, spíš než takový tmavý hnědý, jak to vypadá podle fotek.
Obrázek

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kryštof P. Volvo C70T5
PříspěvekNapsal: 14 bře 2016 14:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2008
Příspěvky: 3013
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V70 III D5 '08
Krystof P. píše:
Po repasi parabol to svítí jak sviňa :Yahoo!: a to jsou jen obyč žárovky za 50,- jsem velice zvědavej, co to udělá až tam hodim night breakery


Bude to svitit v noci hezky a pak to udela bum :) vydrz NighBreakeru za hodne penez je docela slabounka, prumer je +- pul roka.. slaby vlakna no, uz to pisou i na krabicce, Philips White Vision pripadne X-treme vision maji co se tyce vydrze docela navrch a sviti krasopisne a viditelne lip nez NB.. je to asi neco jak Castrol vs Mobil ;) :D

Krystof P. píše:
Proč se mi "potí" hadice od chladiče ?


Otazka je jestli neni oprskana diky uniku z nejake mikroskuliny na gume pod starou sponou.. :)

_________________
Seashell V70 III D5 '08 (M66) 2.4 / 185 pss... (click to gallery) je
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V / 240 psss... (click to gallery) ex
MINI Cooper R50 PARK LANE '06 1.6 / 115 ps


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kryštof P. Volvo C70T5
PříspěvekNapsal: 14 bře 2016 14:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3663
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
st_Andy píše:
...


O tý výdrži vim, tohle jsou Unlimited, který by měly dýl vydržet a taky některejm lidem (na foru třeba uřvanej někde psal) vydží dlouho dost, věřim že je to hodně daný upevněnim a dobrejma konektorama.
Night Breakery mám odzkoušený, proto vim že chci ty, svítěji moc dobře.

Hadice určitě neni od ničeho ocákaná, tim jsem si naprosto jistej, protože od posledního se s autem ani nehnulo :no:

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kryštof P. Volvo C70T5
PříspěvekNapsal: 14 bře 2016 15:25 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 9572
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Ta hadice mě připadá, že propouští, neboli, že je pórovitá. Jak je stará?

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kryštof P. Volvo C70T5
PříspěvekNapsal: 14 bře 2016 15:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3663
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Nemám informace, je dost možný že bude od výroby. Tak jestli propouští takhle, tak to nebudu ani řešit.

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kryštof P. Volvo C70T5
PříspěvekNapsal: 14 bře 2016 21:14 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 1983
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Krystof P. píše:
Minulý úterý jsem vstával po práci nějak brzo, nevěděl jsem co dělat, tak jsem tam hodil aspoň rozpěru, i když zatim bez hadic k tlumičum:
Obrázek

A mám dva dotazy...

A je tohle považovaný za zakarbonovaný ? Protože už 4 roky používám Mobil1 a poslední dva roky nějakej rozpouštěč svinstev, tak doufám že motor nebude zaprasenej, ale spíš jestli tam mám zkusit nalejt BG109, nebo jestli je to zbytečný. Žádný napečeniny nikdy nejsou, jen je celej prostor prostě zbarvenej do žluta, spíš než takový tmavý hnědý, jak to vypadá podle fotek.
Obrázek


Ahoj rozpěrku ti závidím :good: u mě časem bude taky .
A motor :good: a nekteří můžou závidět co tam lejou kdeco ,viděl jsem nedavno S40ku castrolem litou sice měla 340000km ,ale pod víčkem bylo na :bad: a majitel si holedbal jak to dává do dobrýho servisu na olej :D .

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kryštof P. - Volvo C70T5 & 945
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2016 10:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3663
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Novej citywágn.

945 s B200FT a LPG. Je to rok '97 výbava (super)Polar, bohužel z toho super už moc nezbylo. Jezdí na benzín moc pěkně, na plyn to trošku pokulhává ve vyšších otáčkách, ale jinak to na ježdění klidnou jízdou stačí. Má klimu, která klimovala jenom cestou z nákupu domů a nemá šíbr.
Semtam něco opoužívaný, trošku se rozpadaj pozice pod rádiem na středovym panelu. Místo antény je nějakej prasácky nainstalovanej henten, kterej drží sofistikovaně pod sluneční clonou - prasečina a ne moc funkční.

K těm prasečinám, bohužel se nevyhnuly ani milimetru auta. V kufru flek od nějakýho mazutu, steklej až do zadních kapes, na bočních tapecech samozřejmě taky bordel, stropnice uplně černá, o věcech jako místa kolem pantů dvěří radši ani nemluvim, zaráží mě ta úroveň zahnojení unvitř auta, protože z toho by se člověk fakt doslova poblil. Někdo je možná míň náročnej, nemusim mít zrovna čerstvě vytepovaný sedačky, ale rád bych, abych v interiéru nechytil nějakej svrab.
Motor naprosto zahnojenej odshora dolů, bohužel nemám fotku před vyčištěním, ale dělal jsem to půl dne. Jo a v podběhu bylo nějaký hnízdo :)

Kasle má různý mouchy - škrábance, ťukance, orezlince. Nemám důvod to nějak rozvádět, tohle mazel nebude.

Co se týče jízdy, zatim všechno v pohodě. Motor je na benzín docela živej, na plyn bych řekl že pár koní ztrácí. Tluče něco na podvozku - s pomocí Honzy V. kterej identifikoval zřejmě mrtvý horní uložení jsem si diagnostikoval mrtvý stabilky.

Brzdy jsou tak 10 let po deadlinu kdy měla proběhnout údržba. Brzdily, ale uplně u podlahy. Vodící tyčky (dolní) byly na obou stranách zarezlý tak, že se vůbec nejehbaly. Řezal jsem do toho kladivem a nic, takže ven, prostříkat, ohřát, chytit do svěráku a potom 2x80 kilo prorostlejch kluků visících na držácích a povolilo to. Vyměnit brzdovou kapalinu a už jde pedál krásně, brzdí to hodně a hned nahoře. Tahle močka tam byla místo brzdovky + samozřejmě bubliny jak v sodovce hello kitty:

Servisní kniha:
květen 2016 - Brzdovka + servis předních brzd - 400,-
27.5.2016 - Přední horní uložení Meyle, stabilky meyle, uložení stabilizátoru sidem, olej. filtr - 2.018,-
27.5.2016 - Mobil Super 3000 5W-40 5L, Mogul Trans 80 4L - 1.064,-
1.9.2016 - Rádio 550,-
11.9.2016 - Přední blinkry, krycí sklo hl. světlometu levé 1.204,-
24.9.2016 - Kryt rozvodů, kryt pod motor, p.z. reprák 800,-
10.10.2016 - Plecháče + Zimní pneu 400,- + 3.500,-
Listopad 2016 - Servis přední nápravy, výměna palivového filtru 7.000,-
10.10.2016 - Zadní lišty 200,-
14.10.2016 - Zadní lampy 1000,-
Březen 2017 - Roleta + přední tapece 1.000,-
16.4.2017 - Letní pneu Michelin Energy Saver + přezutí 1.400,-
2.9.2017 - Repase startéru Uhlák 1.900,-
2.9.2017 - Hadice k turbu DO88 + spony 2.000,-
16.9.2017 - Mobil 1 5W-50 1.000,-
16.9.2017 - Díly výfuku 2.000,-


Obrázek

tady je trošku vidět na ohňový cloně ten hnuj.
Obrázek
Obrázek

Profi opjava:
Obrázek
Obrázek


sedačka dotažená na prasáka, takže nefungovalo vejškový štelování:
Obrázek
Obrázek

Obrázek

Obrázek
Obrázek



Vyčištěný auto:
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek


Je smutný, že se auto pohybovalo aspoň podle mejch informací víceméně tady mezi lidma z fóra, bohužel měli (mírně řečeno) k autům odlišnej přístup než mám já. Stálo mě to asi dvojnásobek reálný hodnoty auta, ale trošku mě unavovalo se furt tahat někam za hranice a jezdit se podívat na předem zamluvený auta, tak jsem to prostě vzdal. Co mě těší je, že to pěkně jezdí. Vzhledem k tomu co jsem psal výš už ani nevěřim, že byly měněný jakýkoli kapaliny, takže prostě vyměnim uplně všechno. Kdyby někdo namítal, že to nemohlo bejt tak hrozný, tak uvádim 4 celý víkendový dny práce ve dvou + pár hodin z jednoho pracovního dne. Víceméně na úklid a lehkej servis. Nemít po ruce tátu tak ještě jezdim s igeliťákem na sedačkách.

:beer:

Zapomněl jsem nepodstatnej nájezd - 450k km

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Naposledy upravil Krystof P. dne 16 zář 2017 07:52, celkově upraveno 9

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kryštof P. - Volvo C70T5 & 945
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2016 10:22 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2013
Příspěvky: 683
Bydliště: Prague
Bydliště: Prague
Vůz: 244GL 90', S90 97', 360 85', 965 94'
Tak paráda... :good:

_________________
Je: Volvo 244GL 1990 diplomat sales automat s klimou...:), Volvo 360GLS 1985, Volvo 965 150kw 1993, Volvo 945 dtic 1995
Bylo: Volvo S60 2.5T AWD, Sport, 2007, Volvo S80 D5 summum 2008, Volvo 850R Estate 184kw 1996, Volvo 960 II Estate 150kw 1996, Volvo S60R 220kw 2004, Volvo 460 1995, Volvo 245GLE 1993, Volvo 964 125kw 1994, Volvo S90 150kw 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kryštof P. - Volvo C70T5 & 945
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2016 10:26 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 3871
Bydliště: Kralupy n.V.
Vůz: V70 B5244T5 05'
A joo,
peknej kombik.Muzem udelat sraz italek s LPG.

_________________
Je :V70 B5244T5 ,M66, 05' na prodej,945 B230FK,M90, 98` S80 B6324S ,TF-80SC, 07' Bylo :945 B200FT ,M90, 97',V70 D5244T2 ,M55,04'


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kryštof P. - Volvo C70T5 & 945
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2016 10:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 3325
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017
Krystof P. píše:
Kdyby někdo namítal, že to nemohlo bejt tak hrozný...
Víš jaká je moje nejhorší noční můra? Mít auto na kterým je všechno už hotový 8)
Jinak gratulace k povozu, ať dělá radost :good:

_________________
Je: služebák V40 D2 6q 88kW MY2017
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kryštof P. - Volvo C70T5 & 945
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2016 10:55 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1889
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Gratulace, dle fotek to nevypadá vůbec zle :good:

_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek- NA PRODEJ | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kryštof P. - Volvo C70T5 & 945
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2016 11:19 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 8275
Bydliště: VRZČ
Vůz: 944 GL D24TIC EGR MY 1993
Ex maki hira ze jo? :D

_________________
940 D24TIC´93, skoro fullhouse
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 B5244S AT výbava- glitterball!
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací čestné místo v podpisu: 940GL bikolor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kryštof P. - Volvo C70T5 & 945
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2016 11:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3663
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Nevim, nechci po tom radši moc pátrat. A taky nikomu dělat zle :green:

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kryštof P. - Volvo C70T5 & 945
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2016 11:56 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: září 2014
Příspěvky: 670
Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem
Vůz: Volvo 244 D24, M47, my90
Kryštofe a mě se to auto líbí.
Kombajna mám radši, bílou barvu na něm úplně miluju, super kola.
Punkovej grip na volantu máš, práce byla plná zahrada, co bys chtěl víc??? :D :D
Sněhurka jak vyšitá, pecka. :good:

_________________
BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944, Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kryštof P. - Volvo C70T5 & 945
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2016 12:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3663
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Martine, rád tě uvidim
Tome, taky jsem rád, že je na autě práce. Bez toho by to nebylo ono, ale znáš to :)
Petře a Davide, to bude tim, že jsem nenafotil vady :ROFL: Sice je tim zkreslená představa o autě pro cizího člověka, ale aspoň mi to tady nebije do očí a nejsem nasranej, že jsem to nedal do cajku před focenim. Punkovej grip tam je na místě vydrbaný kůže. Možná je časem spolu s volantem z Cčka pošlu do Strakonic, nebo Volantechu.

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kryštof P. - Volvo C70T5 & 945
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2016 15:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 781
Bydliště: Písek
Vůz: 965
z toho interiéru si nic nedělej, alespoň jsi nemusel nic měnit, stačilo vyčistit....

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kryštof P. - Volvo C70T5 & 945
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2016 15:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3663
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Zdravim souseda (pochazim ze Strakonic) ono to nebude tak horký. Je tam pár plastíci co by chtěly vyměnit. Ale zatim to neřešim.

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kryštof P. - Volvo C70T5 & 945
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2016 15:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 781
Bydliště: Písek
Vůz: 965
:-)
tak vidíš, pohoda :-) já mám u v70 toho na vyměnění celkem dost, ale naštěstí jsou díly relativně levné a dostupné

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kryštof P. - Volvo C70T5 & 945
PříspěvekNapsal: 17 kvě 2016 16:36 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 1983
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Další zadokokař :D
Jinak pěkný a tomass má pravdu kdyby jsi neměl do čeho píchnout tak by jsi byl určitě nervozní :wink:

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kryštof P. - Volvo C70T5 & 945
PříspěvekNapsal: 17 kvě 2016 16:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3663
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
nene, teď to je permanentní awdčkař :green:

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kryštof P. - Volvo C70T5 & 945
PříspěvekNapsal: 18 kvě 2016 05:12 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 8353
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
No Kryštofe =@ :good: veliká gratulace a ať dobře slouží.

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kryštof P. - Volvo C70T5 & 945
PříspěvekNapsal: 18 kvě 2016 23:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3663
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Dík Zdendo :good:

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kryštof P. - Volvo C70T5 & 945
PříspěvekNapsal: 19 kvě 2016 07:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2005
Příspěvky: 60
Bydliště: Broumy
Vůz: V70 D5
Nazdar,
to je můj Sněhulák, měl jsem ho od podzimu 2005 (cca 185 000 km (Mama cars dovoz z Itálie)) do jara 2011 ((cca 350 000km) prodej přes Márru) koupil ho Martin - maki hira.
Za celou dobu provozu servisováno nejdříve v T6R a když se Márra osamostatnil, tak u něj a dostával vždy to co potřeboval. Vždy jsem se snažil, abych s ním mohl kdykoliv kamkoliv vyrazit (Francie, Itálie, Chorvatsko...3 měsíce toulání po Slovinsku...). Plyn tam namontoval až maki hira. Prodával jsem ho v dobré kondici a jenom proto, že jsem koupil V70 a vstoupil do anonymní šedě silnic (už mě nikdo nezdraví :( ). Když jsem se loni dověděl, že je na prodej, tak jsem projevil zájem, ale byl jsem až asi třetí v pořadí... :cry:
V době prodeje jsem se za Sněhuláka rozhodně nestyděl, občas se podíval i na nějaký ten sraz (Žďár nad Sázavou, Sušice-takže pár lidí ho zná)! :wink:

Mám naskenované kompletně všechny dokumenty, tak kdyby jsi je chtěl...

Jsem moc rád, že je o Sněhuláka postaráno...

Martin

_________________
Minulost:
Volvo 740 2,0 sedan 1990
Volvo 940 2,4 TD sedan 1991
Ford Mondeo 2,0 tddi kombi 2001
Volvo 940 Polar 2,0 turbo kombi 1997 "SNĚHULÁK"

Současnost:

Volvo V70 D5 Geartronic / 2005
Land Rover Defender 130 Td5 / 1999


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kryštof P. - Volvo C70T5 & 945
PříspěvekNapsal: 19 kvě 2016 10:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 2191
Bydliště: Brno
Krystof P. píše:
Novej citywágn.

945 s B200FT a LPG. Je to rok '97 výbava (super)Polar, bohužel z toho super už moc nezbylo. Jezdí na benzín moc pěkně, na plyn to trošku pokulhává ve vyšších otáčkách, ale jinak to na ježdění klidnou jízdou stačí. Má klimu, která klimovala jenom cestou z nákupu domů a nemá šíbr.
Semtam něco opoužívaný, trošku se rozpadaj pozice pod rádiem na středovym panelu. Místo antény je nějakej prasácky nainstalovanej henten, kterej drží sofistikovaně pod sluneční clonou - prasečina a ne moc funkční.

K těm prasečinám, bohužel se nevyhnuly ani milimetru auta. V kufru flek od nějakýho mazutu, steklej až do zadních kapes, na bočních tapecech samozřejmě taky bordel, stropnice uplně černá, o věcech jako místa kolem pantů dvěří radši ani nemluvim, zaráží mě ta úroveň zahnojení unvitř auta, protože z toho by se člověk fakt doslova poblil. Někdo je možná míň náročnej, nemusim mít zrovna čerstvě vytepovaný sedačky, ale rád bych, abych v interiéru nechytil nějakej svrab.
Motor naprosto zahnojenej odshora dolů, bohužel nemám fotku před vyčištěním, ale dělal jsem to půl dne. Jo a v podběhu bylo nějaký hnízdo :)

Kasle má různý mouchy - škrábance, ťukance, orezlince. Nemám důvod to nějak rozvádět, tohle mazel nebude.

Co se týče jízdy, zatim všechno v pohodě. Motor je na benzín docela živej, na plyn bych řekl že pár koní ztrácí. Tluče něco na podvozku - s pomocí Honzy V. kterej identifikoval zřejmě mrtvý horní uložení (tlumiče měněný, ale bez nich) jsem si diagnostikoval mrtvý stabilky.

Brzdy jsou tak 10 let po deadlinu kdy měla proběhnout údržba. Brzdily, ale uplně u podlahy. Vodící tyčky (dolní) byly na obou stranách zarezlý tak, že se vůbec nejehbaly. Řezal jsem do toho kladivem a nic, takže ven, prostříkat, ohřát, chytit do svěráku a potom 2x80 kilo prorostlejch kluků visících na držácích a povolilo to. Vyměnit brzdovou kapalinu a už jde pedál krásně, brzdí to hodně a hned nahoře.
Profi opjava:
Je smutný, že se auto pohybovalo aspoň podle mejch informací víceméně tady mezi lidma z fóra, bohužel měli (mírně řečeno) k autům odlišnej přístup než mám já. Stálo mě to asi dvojnásobek reálný hodnoty auta, ale trošku mě unavovalo se furt tahat někam za hranice a jezdit se podívat na předem zamluvený auta, tak jsem to prostě vzdal. Co mě těší je, že to pěkně jezdí. Vzhledem k tomu co jsem psal výš už ani nevěřim, že byly měněný jakýkoli kapaliny, takže prostě vyměnim uplně všechno. Kdyby někdo namítal, že to nemohlo bejt tak hrozný, tak uvádim 4 celý víkendový dny práce ve dvou + pár hodin z jednoho pracovního dne. Víceméně na úklid a lehkej servis. Nemít po ruce tátu tak ještě jezdim s igeliťákem na sedačkách.
Zapomněl jsem nepodstatnej nájezd - 450k km


Tos to auto kupoval potmě? Všechny vyjmenované vady jsou patrné neozbrojeným okem, takže si nestěžuj - asi ses zamiloval na první pohled :)
Daleko horší jsou napastovaný a vyvoněný šunky se skrytejma vadama...
V každým případě jsem rád, že máš zadohrab a doufám, že mu na mokru a sněhu občas v zatáčkách zatopíš!

_________________
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 260 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.091s | 17 Queries | GZIP : Off ]