Beza - S60 T5
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 50
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 10
- Vůz: S60 T5
#1 Beza - S60 T5
Ahoj, dovolím si založit svou galerii.
Jedná se o Volvo s60 T5 kupované zde na fóru od uživatele Pep
Motor B5234T3 184 kw
Rok výroby 2004
Převodovka automat Aisin AW55-50/51S
Nájezd 284 000 km (28.9.2021)
Auto jsem viděl inzerovat zde na fóru a také na fb klubu. Ze začátku jsem na auto jenom koukal, ale pak jsem se rozhoupal a jel se na auto podívat. První dojmy byly super, předchozí majitel mi o autě vše řek a večer jsem se ještě koukal zde na jeho galerii. Druhý den jsem překecal bráchu, aby se jel na auto podívat se mnou. Po projížďce a chvíli rozmýšlení bylo jasný, že auto bude moje. Za pár dní se auto přepsalo a já si ho mohl začít na plno užívat. Na autě je pár úprav, a tak se T5 podobá trošku eRku.
Z výbavy mi na autě chybí akorát střešní okno. Jelikož to není nové auto, tak se zde najdou i vady na kráse. Za zmínku stojí řidičova sedačka, která má popraskanou kůži a roztrženou bočnici. A také je to lak, který má už skoro 300 tis km na hrbu a najdou se zde oděrky na dveřích a nějaké ty ďubky.
Co se týče úprav, tak je zde R nárazník, brzdy a volant. Stabilizační tyčky a stabilizátory vpředu i vzadu od IPD. Přední ramena a uložení rozpěrné tyče je v polyuretanu. Vše dělal majitel Pep a má to ve své galerii, tak se zde nebudu opakovat.
Moje první úprava začala výměnou halogenových světel za xenonové, dodělání motorků stěračů a přívod ostřikovače. ERkový nárazník měl na to přípravu, tak mi přišla škoda toho nevyužít a nechat místo pro stěrače volné. Také jsem vyměnil zadní světla za faceliftová. V plánu je výměna plastových madel dveří za kožené eRkové - už jsou na cestě V plánu je potom úprava výkonu na stage 1, ale zatím nevím kdy se k tomu odhodlám.
Pár fotek pro představu
Jedná se o Volvo s60 T5 kupované zde na fóru od uživatele Pep
Motor B5234T3 184 kw
Rok výroby 2004
Převodovka automat Aisin AW55-50/51S
Nájezd 284 000 km (28.9.2021)
Auto jsem viděl inzerovat zde na fóru a také na fb klubu. Ze začátku jsem na auto jenom koukal, ale pak jsem se rozhoupal a jel se na auto podívat. První dojmy byly super, předchozí majitel mi o autě vše řek a večer jsem se ještě koukal zde na jeho galerii. Druhý den jsem překecal bráchu, aby se jel na auto podívat se mnou. Po projížďce a chvíli rozmýšlení bylo jasný, že auto bude moje. Za pár dní se auto přepsalo a já si ho mohl začít na plno užívat. Na autě je pár úprav, a tak se T5 podobá trošku eRku.
Z výbavy mi na autě chybí akorát střešní okno. Jelikož to není nové auto, tak se zde najdou i vady na kráse. Za zmínku stojí řidičova sedačka, která má popraskanou kůži a roztrženou bočnici. A také je to lak, který má už skoro 300 tis km na hrbu a najdou se zde oděrky na dveřích a nějaké ty ďubky.
Co se týče úprav, tak je zde R nárazník, brzdy a volant. Stabilizační tyčky a stabilizátory vpředu i vzadu od IPD. Přední ramena a uložení rozpěrné tyče je v polyuretanu. Vše dělal majitel Pep a má to ve své galerii, tak se zde nebudu opakovat.
Moje první úprava začala výměnou halogenových světel za xenonové, dodělání motorků stěračů a přívod ostřikovače. ERkový nárazník měl na to přípravu, tak mi přišla škoda toho nevyužít a nechat místo pro stěrače volné. Také jsem vyměnil zadní světla za faceliftová. V plánu je výměna plastových madel dveří za kožené eRkové - už jsou na cestě V plánu je potom úprava výkonu na stage 1, ale zatím nevím kdy se k tomu odhodlám.
Pár fotek pro představu
Naposledy upravil(a) Beza97 dne 28 zář 2021 15:16, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1678
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#2 Beza - S60 T5
Pěkný vůz, hmmm
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 50
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 10
- Vůz: S60 T5
#3 Beza - S60 T5
Jako první servis na autě jsem dělal výměnu intercooleru. Když jsem dodělával xenony a měl jsem sundaný nárazník, znepokojoval mě oblitý chladič vzduhu od oleje. Tak jsem se domníval, že bude někde prasklý. Pustil jsem se tedy do výměny, která byla ale zbytečná. Chladič byl sice špinavý a oblitý, ale neshledal jsem na něm žádné praskliny. I tak jsem chladič vyměnil za nový sériový, jelikož jsem ho měl už připravený a nechtěl jsem výměnu řešit v budoucnosti.
Říkal jsem si, že by možná stálo za to vzít větší cooler, jenže s tím by pak souvisely další úpravy, která by bylo vhodné udělat, jako např. větší turbo, výfuk, svody atd atd. a už by to nebyla oprava za "pár kaček", ale větší investice, která zatím není v plánu.
Když jsem měl vypuštěný vodní chladič, chladící kapalina co z něj vytekla byla pěkně hnusná. Tak jsem zatím na pár dní dolil chladič destilkou s tím, že to nechám pár dní trošku propláchnout a před zimou ještě T5 dostane novou chladící kapalinu.
Říkal jsem si, že by možná stálo za to vzít větší cooler, jenže s tím by pak souvisely další úpravy, která by bylo vhodné udělat, jako např. větší turbo, výfuk, svody atd atd. a už by to nebyla oprava za "pár kaček", ale větší investice, která zatím není v plánu.
Když jsem měl vypuštěný vodní chladič, chladící kapalina co z něj vytekla byla pěkně hnusná. Tak jsem zatím na pár dní dolil chladič destilkou s tím, že to nechám pár dní trošku propláchnout a před zimou ještě T5 dostane novou chladící kapalinu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 372
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#4 Beza - S60 T5
Xenony a faceliftové zadní lampy šedesátce sluší, je vidět, že je v dobrých rukách.
Jsem zvědavý na další updaty.
Jsem zvědavý na další updaty.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
#5 Beza - S60 T5
Vetsi intercooler jsi klidne mohl dat i na mensi turbo...
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 109
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha/Kralupy n./Vltavou
- Vůz: S60 T5 2003 LPG
#6 Beza - S60 T5
Ahoj, řešil jsi nějak naklápění xeroxů nebo jezdíš po prázdnu a šteluješ kolečkem?
_________________
Je: V70XC II 2.4T 147kW MAN ´00 Vexy - LPG; S60 T5 184kW MAN ´03 Hackus - LPG
Bylo: V70XC II 2.4T 147kW AUT ´00 Shrek - ST2; V70 II 2.5 TDI 103kW MAN ´00 Bubák; V70I 2.5 TDI 103kW ´99 Burák; V40 2.0 100kW ´02 Čenda
Je: V70XC II 2.4T 147kW MAN ´00 Vexy - LPG; S60 T5 184kW MAN ´03 Hackus - LPG
Bylo: V70XC II 2.4T 147kW AUT ´00 Shrek - ST2; V70 II 2.5 TDI 103kW MAN ´00 Bubák; V70I 2.5 TDI 103kW ´99 Burák; V40 2.0 100kW ´02 Čenda
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 50
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 10
- Vůz: S60 T5
#7 Beza - S60 T5
Ahoj,
jelikož mám vzadu nivomaty, tak jsem naklápění světel nějak extra neřešil. Jinak jsem si vzal tátovo auto, najel jsem ke garáži, udělal jsem si značky podle jeho xenonu a pak jsem podle toho došteloval svoje xenony.
jelikož mám vzadu nivomaty, tak jsem naklápění světel nějak extra neřešil. Jinak jsem si vzal tátovo auto, najel jsem ke garáži, udělal jsem si značky podle jeho xenonu a pak jsem podle toho došteloval svoje xenony.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 50
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 10
- Vůz: S60 T5
#8 Beza - S60 T5
eRkové prvky
Při prohlížení různých inzercí jsem si udělal radost, a koupil si na auto pár kravinek z eRka, které přidaly autu určitě pár koníků navíc
Kryt budíků
Původní kryt jsem nahradil krytem s prošitím Kryty motoru
Také jsem vyměnil klasické plastové černé kryty motoru za R plastové kryty. Stříbrný kryt byl takový ošoupaný a hodně špinavý, tak jsem ho důkladně očistil a trošku stříknul barvou. Madla dveří
Původní plastová a ošahaná madla jsem nahradil koženýma s prošitím
Při prohlížení různých inzercí jsem si udělal radost, a koupil si na auto pár kravinek z eRka, které přidaly autu určitě pár koníků navíc
Kryt budíků
Původní kryt jsem nahradil krytem s prošitím Kryty motoru
Také jsem vyměnil klasické plastové černé kryty motoru za R plastové kryty. Stříbrný kryt byl takový ošoupaný a hodně špinavý, tak jsem ho důkladně očistil a trošku stříknul barvou. Madla dveří
Původní plastová a ošahaná madla jsem nahradil koženýma s prošitím
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 50
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 10
- Vůz: S60 T5
#9 Beza - S60 T5
Měrka oleje
Při výměně původních gumových hadic k intercooleru za silikonové Do88 jsem svou nešikovností zalomil měrku od oleje. Objednal jsem tedy měrku z alíku, která je na 99% shodná s původní. Přišla za 3 týdny a oproti originální měrce je lacinější. Za mě spokojenost. Zde je odkaz: https://www.aliexpress.com/item/1005002605066202.html?spm=a2g0o.9042311.0.0.27424c4d4JBnr8
Při výměně původních gumových hadic k intercooleru za silikonové Do88 jsem svou nešikovností zalomil měrku od oleje. Objednal jsem tedy měrku z alíku, která je na 99% shodná s původní. Přišla za 3 týdny a oproti originální měrce je lacinější. Za mě spokojenost. Zde je odkaz: https://www.aliexpress.com/item/1005002605066202.html?spm=a2g0o.9042311.0.0.27424c4d4JBnr8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3190
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#10 Beza - S60 T5
vymazlená, luxusní kára
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#11 Beza - S60 T5
Děláš z ní pěkné auto.
Ještě bych dal křidélko na kufr a dřevodekor bych vyměnil za stříbrný nebo černý, dřevo tam moc neladí .
Ještě bych dal křidélko na kufr a dřevodekor bych vyměnil za stříbrný nebo černý, dřevo tam moc neladí .
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 50
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 10
- Vůz: S60 T5
#12 Beza - S60 T5
Odřený nárazník
V říjnu jsem auto zaparkoval v podzemních garážích OC Nový Smíchov. Když jsem přišel k autu, nárazník byl docela slušně odřený a popraskaný. K místu jsem zavolal policii, která podle kamer dohledala viníka, dostal jsem protokol pro pojišťovnu a hned druhý den jsem začal řešit opravu.
Opravu jsem řešil v autorizovaném servisu, jelikož byl smluvní servis pojišťovny, ze které šlo pojistné plnění. Zde se podělím o neblahou zkušenost u Auto Kurtze. Zajel jsem k nim, jelikož mám práci pár metrů od nich. Řekli, že nárazník je na výměnu (což jsem očekával). Čekal jsem ještě dva týdny, než viník nahlásil škodu na pojišťovně ze své strany, aby vše bylo v pořádku.
Po čtyřech týdnech čekání na ověřování dostupnosti R nárazníku mi bylo od Kurzte sděleno, že se již tento sportovní nárazník nevyrábí a že tedy nejsou schopni opravu provést. Tuto informaci jsem získal až když jsem k nim znovu zajel osobně, jelikož mi sami ani nezavolali. Začal jsem tedy pátrat, zda se již opravdu nedá nárazník nikde sehnat. Z Auto Průhonice mi sdělili, že nárazník lze normálně objednat a dostupnost dílu je do 14ti dnů. Tak jsem zvolil pro opravu Auto Průhonice. Nevím zda se jim to u Kurze nechtělo opravovat, nebo se jim to nevyplatilo, netuším. Ale celé jednání bylo takové neochotné, během čekání nenabídnou ani kafe. Když jsem se ptal na náhradní vůz během opravy tak mi sdělili, že samozřejmě mám nárok z pojišťovny na náhradní vůz, ale jelikož moje Volvo není nejnovější tak neví, zda mi mohou nějaké jejich nové půjčit, že jim to pojišťovna neproplatí a další bláboly. Také že mám nárazník z jiného modelu, který na autě nemá vůbec být a neví, jestli jim pojišťovna neuzná jen klasický sériový.
V Průhonicích byl přístup úplně jiný. Zajel jsem do jejich nové pobočky, hned mi nabídli občerstvení, jednání s technikem bylo úplně jiné. Také mi řekli, že nárazník vymění kus za kus, objednají náhradní krycí lištu, předběžně nacenili opravu, domluvili jsme se na náhradním voze (V60 B4 - bylo to super svezení) a oprava proběhla během čtyř dnů u nich. Auto mi ještě pochválili, že vypadá moc hezky, což mi lichotilo Když jsem jim řekl zkušenost a jednání z předchozího servisu, tak se docela divili...
Každopádně oprava nakonec proběhla v pořádku. Jediný zádrhel byl pří přehození mlhovek z původního nárazníku do nového, protože mlhovky byly přilepené mamutem a jak říkal technik, bylo to dost na "pankáče" . Jedinou výtku mám k namontování předních stěračů světel, protože byly namontovány opačně. S předávacím technikem jsem to řešil a uznal chybu. Stěrače jsem si pak doma přehodil.
V říjnu jsem auto zaparkoval v podzemních garážích OC Nový Smíchov. Když jsem přišel k autu, nárazník byl docela slušně odřený a popraskaný. K místu jsem zavolal policii, která podle kamer dohledala viníka, dostal jsem protokol pro pojišťovnu a hned druhý den jsem začal řešit opravu.
Opravu jsem řešil v autorizovaném servisu, jelikož byl smluvní servis pojišťovny, ze které šlo pojistné plnění. Zde se podělím o neblahou zkušenost u Auto Kurtze. Zajel jsem k nim, jelikož mám práci pár metrů od nich. Řekli, že nárazník je na výměnu (což jsem očekával). Čekal jsem ještě dva týdny, než viník nahlásil škodu na pojišťovně ze své strany, aby vše bylo v pořádku.
Po čtyřech týdnech čekání na ověřování dostupnosti R nárazníku mi bylo od Kurzte sděleno, že se již tento sportovní nárazník nevyrábí a že tedy nejsou schopni opravu provést. Tuto informaci jsem získal až když jsem k nim znovu zajel osobně, jelikož mi sami ani nezavolali. Začal jsem tedy pátrat, zda se již opravdu nedá nárazník nikde sehnat. Z Auto Průhonice mi sdělili, že nárazník lze normálně objednat a dostupnost dílu je do 14ti dnů. Tak jsem zvolil pro opravu Auto Průhonice. Nevím zda se jim to u Kurze nechtělo opravovat, nebo se jim to nevyplatilo, netuším. Ale celé jednání bylo takové neochotné, během čekání nenabídnou ani kafe. Když jsem se ptal na náhradní vůz během opravy tak mi sdělili, že samozřejmě mám nárok z pojišťovny na náhradní vůz, ale jelikož moje Volvo není nejnovější tak neví, zda mi mohou nějaké jejich nové půjčit, že jim to pojišťovna neproplatí a další bláboly. Také že mám nárazník z jiného modelu, který na autě nemá vůbec být a neví, jestli jim pojišťovna neuzná jen klasický sériový.
V Průhonicích byl přístup úplně jiný. Zajel jsem do jejich nové pobočky, hned mi nabídli občerstvení, jednání s technikem bylo úplně jiné. Také mi řekli, že nárazník vymění kus za kus, objednají náhradní krycí lištu, předběžně nacenili opravu, domluvili jsme se na náhradním voze (V60 B4 - bylo to super svezení) a oprava proběhla během čtyř dnů u nich. Auto mi ještě pochválili, že vypadá moc hezky, což mi lichotilo Když jsem jim řekl zkušenost a jednání z předchozího servisu, tak se docela divili...
Každopádně oprava nakonec proběhla v pořádku. Jediný zádrhel byl pří přehození mlhovek z původního nárazníku do nového, protože mlhovky byly přilepené mamutem a jak říkal technik, bylo to dost na "pankáče" . Jedinou výtku mám k namontování předních stěračů světel, protože byly namontovány opačně. S předávacím technikem jsem to řešil a uznal chybu. Stěrače jsem si pak doma přehodil.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 50
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 10
- Vůz: S60 T5
#13 Beza - S60 T5
Údržba před zimou
Sice se zpožděním ale přece
Před zimou jsem na aute vyměnil olej a auto řádně navoskoval. Už nějaký čas s bráchou na zimu používáme vosk Soft 99 Fusso Coat, který má slušnou vydrž a odolnost vůči sněhu a soli. Dále jsem natáhnul na zimní kola keramickou ochranu z alíku, od které jsem čekal že kola ochrání během zimy. Zatím to drží dobře, na poslední fotce lze vidět, že při jízdě ve sněhu jsou kola poměrně čistá a když přijedu na wapku, kola stačí jen opláchnout bez použití další chemie.
Sice se zpožděním ale přece
Před zimou jsem na aute vyměnil olej a auto řádně navoskoval. Už nějaký čas s bráchou na zimu používáme vosk Soft 99 Fusso Coat, který má slušnou vydrž a odolnost vůči sněhu a soli. Dále jsem natáhnul na zimní kola keramickou ochranu z alíku, od které jsem čekal že kola ochrání během zimy. Zatím to drží dobře, na poslední fotce lze vidět, že při jízdě ve sněhu jsou kola poměrně čistá a když přijedu na wapku, kola stačí jen opláchnout bez použití další chemie.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1353
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#14 Beza - S60 T5
Jak si tam při výměně nárazníku dali hned reklamu v podobě podznačníků.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 742
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#15 Beza - S60 T5
Nepřemýšlíš o rozlepení světel a přelakování vnitřních černých plastů na stříbrné abys z toho měl R světla? Také jsem to dělal a hned to vypadlo líp.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 50
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 10
- Vůz: S60 T5
#16 Beza - S60 T5
Nesound89 - nějaké to křídélko je v plánu, něco už doma mám, ale instalaci chystám až na jaře.
Thor -123 - zatím jsem spokojen s černými, líbí se mi k barvě auta. Ale stříbrná je také fajn, možná z nich někdy udělám R
Thor -123 - zatím jsem spokojen s černými, líbí se mi k barvě auta. Ale stříbrná je také fajn, možná z nich někdy udělám R
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 50
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 10
- Vůz: S60 T5
#17 Beza - S60 T5
Oil catch can
Jelikož minulý víkend bylo poměrně hezky, dostal jsem se konečně k instalaci lapače. Postupoval jsem podle návodu zde: https://alex31014.wixsite.com/kuladventures/post/volvo-s60-r-oil-catch-can-install
Oil catch can jsem objednal obyčejný z alíku viz odkaz: https://www.aliexpress.com/item/32919492899.html?spm=a2g0o.9042311.0.0.27424c4dKp5OrE
Umístění filtru je zatím zkušební, ale asi mi to takto vyhovuje. Jen upravím uchycení, jelikož s těmi stříbrnými sponkami to není úplně ono.
Po týdnu zkoušení a ujetí cca 250km vypadá nádobka takto
Jelikož minulý víkend bylo poměrně hezky, dostal jsem se konečně k instalaci lapače. Postupoval jsem podle návodu zde: https://alex31014.wixsite.com/kuladventures/post/volvo-s60-r-oil-catch-can-install
Oil catch can jsem objednal obyčejný z alíku viz odkaz: https://www.aliexpress.com/item/32919492899.html?spm=a2g0o.9042311.0.0.27424c4dKp5OrE
Umístění filtru je zatím zkušební, ale asi mi to takto vyhovuje. Jen upravím uchycení, jelikož s těmi stříbrnými sponkami to není úplně ono.
Po týdnu zkoušení a ujetí cca 250km vypadá nádobka takto
Naposledy upravil(a) Beza97 dne 19 úno 2022 15:26, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 50
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 10
- Vůz: S60 T5
#18 Beza - S60 T5
Oprava vrzání a lupání v rejdu
Při přejíždění nerovností se od pravého předního kola začalo ozývat vrzání. Zkusil jsem nejprve horní uložení tlumiče prolít silikonovým olejem a vrzání se zmírnilo. Objednal jsem horní gumokovové ložisko od Lemforderu na obě strany. Po rozebrání bylo vidět, že guma už má to nejlepší za sebou. Na uložení bylo datum výroby 2015, značku jsem nedohledal. Na straně řidiče bylo uložení natrhnuté. S výměnou uložení jsem také vyměnil prachovky a dorazy na předních tlumičích.
Dále jsem sháněl zajišťovací šrouby poloos s gumovým kuželem, který se zřejmě dával na xcéčka ale dnes už nelze objednat. Prodávají se pouze šrouby s kovovou podložkou ale bez gumy. Našel jsem náhradu od IPD, nebo Poláci nabízí gumovou vložku z polyuretanu.
Rozhodl jsem se, že si zkusím podložky vyrobit sám. Našel jsem rozměry gumového kuželu, formu jsem si vyrobil na 3D tiskárně a jako hmotu na gumu jsem použil polyuretanový tmel. K výztuze jsem použil podložky, které jsem nakládal na sebe. Vnitřní průměr měly 10,5 mm a vnější 20 mm což bylo ideální. Docela jsem se s tím pral, jelikož tmel byl tuhý a do formy jsem ho musel pasovat přes injekční stříkačku. Snažil jsem se hmotu upěchovat párátkem a špejlí, aby ve hmotě nebyly bublinky. Ale nakonec se to docela povedlo.
Tisícihran jsem ještě namazal vazelínou A00 a lupání v rejdu přestalo. Ještě budu muset zajet na geometrii jelikož volant po výměně uložení není v rovině.
Při přejíždění nerovností se od pravého předního kola začalo ozývat vrzání. Zkusil jsem nejprve horní uložení tlumiče prolít silikonovým olejem a vrzání se zmírnilo. Objednal jsem horní gumokovové ložisko od Lemforderu na obě strany. Po rozebrání bylo vidět, že guma už má to nejlepší za sebou. Na uložení bylo datum výroby 2015, značku jsem nedohledal. Na straně řidiče bylo uložení natrhnuté. S výměnou uložení jsem také vyměnil prachovky a dorazy na předních tlumičích.
Dále jsem sháněl zajišťovací šrouby poloos s gumovým kuželem, který se zřejmě dával na xcéčka ale dnes už nelze objednat. Prodávají se pouze šrouby s kovovou podložkou ale bez gumy. Našel jsem náhradu od IPD, nebo Poláci nabízí gumovou vložku z polyuretanu.
Rozhodl jsem se, že si zkusím podložky vyrobit sám. Našel jsem rozměry gumového kuželu, formu jsem si vyrobil na 3D tiskárně a jako hmotu na gumu jsem použil polyuretanový tmel. K výztuze jsem použil podložky, které jsem nakládal na sebe. Vnitřní průměr měly 10,5 mm a vnější 20 mm což bylo ideální. Docela jsem se s tím pral, jelikož tmel byl tuhý a do formy jsem ho musel pasovat přes injekční stříkačku. Snažil jsem se hmotu upěchovat párátkem a špejlí, aby ve hmotě nebyly bublinky. Ale nakonec se to docela povedlo.
Tisícihran jsem ještě namazal vazelínou A00 a lupání v rejdu přestalo. Ještě budu muset zajet na geometrii jelikož volant po výměně uložení není v rovině.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 50
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 10
- Vůz: S60 T5
#19 Beza - S60 T5
Minulý víkend jsem vytáhnul auto poprvé za hranice. Cesta směřovala do Německa, do menšího města vedle Frankfurtu.
Auto zvládlo cestu na jedničku. Plný kufr věcí, 4 vysoký kluci v autě. Na zadních sedáčkách to bylo těsnější, ale dalo se to prý přežít.
Měl jsem trošku vítr z toho, až auto více naložím. Minulý rok jsem takhle auto naložil naráz a pak mi dřely gumy o podběhy, jelikož kvůli větším brzdám jsou na autě 15mm podložky na kolech. Pak jsem pátral na fóru a dočetl jsem se, že je to normální a po pár set metrech se nivomaty dofoukají a bude klid. Tentokrát to bylo úplně v pohodě a auto krásně drželo výšku.
Po návratu byla potřeba důkladná očista od hmyzu
Auto zvládlo cestu na jedničku. Plný kufr věcí, 4 vysoký kluci v autě. Na zadních sedáčkách to bylo těsnější, ale dalo se to prý přežít.
Měl jsem trošku vítr z toho, až auto více naložím. Minulý rok jsem takhle auto naložil naráz a pak mi dřely gumy o podběhy, jelikož kvůli větším brzdám jsou na autě 15mm podložky na kolech. Pak jsem pátral na fóru a dočetl jsem se, že je to normální a po pár set metrech se nivomaty dofoukají a bude klid. Tentokrát to bylo úplně v pohodě a auto krásně drželo výšku.
Po návratu byla potřeba důkladná očista od hmyzu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 50
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 10
- Vůz: S60 T5
#20 Beza - S60 T5
Silentbloky motoru
Konečně jsem se dostal k výměně všech silentbloků na motoru. Zvolil jsem díly značky Lemforder. Asi nejvíc jsme se bráchou zasekli na zadním spodním silentbloku. V domácích podmínkách to zabralo 4 hodinky času, ale nakonec se vše podvedlo. Některé uložení bylo už fakt hodně unavené... Dva hlavní spodní silentbloky (hrušky) byly ještě původní, ostatní už aspoň jednou měněny byly.
Konečně jsem se dostal k výměně všech silentbloků na motoru. Zvolil jsem díly značky Lemforder. Asi nejvíc jsme se bráchou zasekli na zadním spodním silentbloku. V domácích podmínkách to zabralo 4 hodinky času, ale nakonec se vše podvedlo. Některé uložení bylo už fakt hodně unavené... Dva hlavní spodní silentbloky (hrušky) byly ještě původní, ostatní už aspoň jednou měněny byly.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 50
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 10
- Vůz: S60 T5
#21 Beza - S60 T5
Výfuk
Tentokrát přišel na řadu výfuk. Původní výfuk byl ještě plně funkční, nikde nebyl prorezlý skrz a ještě by nějakou dobu na autě fungoval. Naskytla se ale možnost koupit zánovní nerezový výfuk BSR od místního uživatele Kishmick. Tak jsem rovnou od něj koupil i downpipe
Montáž trvala pár hodinek ve dvou, s výsledkem jsem spokojen. Auto jde líp za plynem, rychlejší odezva na přidání plynu, snadněji se motor vytáčí a samozřejmě sportovnější zvuk.
Tentokrát přišel na řadu výfuk. Původní výfuk byl ještě plně funkční, nikde nebyl prorezlý skrz a ještě by nějakou dobu na autě fungoval. Naskytla se ale možnost koupit zánovní nerezový výfuk BSR od místního uživatele Kishmick. Tak jsem rovnou od něj koupil i downpipe
Montáž trvala pár hodinek ve dvou, s výsledkem jsem spokojen. Auto jde líp za plynem, rychlejší odezva na přidání plynu, snadněji se motor vytáčí a samozřejmě sportovnější zvuk.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 50
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 10
- Vůz: S60 T5
#22 Beza - S60 T5
Hydrografika
Na podzim minulého roku jsem se pustil do změny dekoru lišt v interiéru. Původní imitaci dřeva jsem nahradil imitací karbonu.
Z alíku jsem objednal folii a pustil se do práce doma. Několik pokusů bylo neúspěšných, až postupně jsem vychytával dobu působení aktivátoru na fólii a princip obtisknutí. Nakonec jsem lišty zalakoval bezbarvým lakem.
Na podzim minulého roku jsem se pustil do změny dekoru lišt v interiéru. Původní imitaci dřeva jsem nahradil imitací karbonu.
Z alíku jsem objednal folii a pustil se do práce doma. Několik pokusů bylo neúspěšných, až postupně jsem vychytával dobu působení aktivátoru na fólii a princip obtisknutí. Nakonec jsem lišty zalakoval bezbarvým lakem.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 50
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 10
- Vůz: S60 T5
#23 Beza - S60 T5
Budík tlaku turba
Měl jsem pocit, že auto by mělo být s novým výfukem a downpipepem mrštnější. Instaloval jsem přídavný budík na tlak turba. Umístění budíku jsem okoukal od jiných uživatelů a na 3D tiskárně jsem si vytisknul rámeček.
Turbo tlačí max. 0,5 bar. Na opravě se pracuje
Měl jsem pocit, že auto by mělo být s novým výfukem a downpipepem mrštnější. Instaloval jsem přídavný budík na tlak turba. Umístění budíku jsem okoukal od jiných uživatelů a na 3D tiskárně jsem si vytisknul rámeček.
Turbo tlačí max. 0,5 bar. Na opravě se pracuje
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5896
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#24 Beza - S60 T5
Hydrografika zajimava. Chapu spravne, ze folii jsi nelepil, ale jen se prilozi a chemie ji obtiskne na puvodni material?
S folii na madla jsem se natrapil na v70 II. Plno strihani folie, nanaseni a vyhlazovani bublinek.
S folii na madla jsem se natrapil na v70 II. Plno strihani folie, nanaseni a vyhlazovani bublinek.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 720 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mirekcafa
-
- 56 Odpovědi
- 6792 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Cronicle
-
- 1 Odpovědi
- 487 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lkopcansky
-
- 146 Odpovědi
- 13616 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pep
-
- 9 Odpovědi
- 638 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od flaksy