Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#151 Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Dnes proveden menší upgrade exteriéru, zatmaveny okna, ať nám do Volva lidi nečumějí
- Přílohy
-
- f1bw.jpg (63.52 KiB) Zobrazeno 3679 x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#152 Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Razím zásadu, že věci na autě mají fungovat (jako za nova nebo ještě lépe). Když už máš auto AWD, tak se připojený zadní náhon může hodit, na sněhu určitě (zcela nesrovnatelné). Za jiných - krajních - podmínek (si myslím) tohle může rozhodnout třeba o tom, jestli zůstaneš na silnici nebo přistaneš v příkopě. Ale to je fakt krajnost...Haben píše:... Pak by to znamenalo, že kdyby spotřeba klesla o litr na sto, tak je návratnost projetých necelých 100 litrů nafty, tedy řekněme s rezervou 2 nádrže. Takže teoreticky po 2 000 km už ti jde úspora do kapsy. Zatím je to teorie, kterou si časem potvrdím nebo vyvrátím.
A jestli chceš šetřit za palivo, tak na to jsou jiné prokazatelně funkční metody. Navíc s sebou nesou i bonus zvýšení kroutivého momentu a výkonu motoru
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#153 Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Ano Pavle, o službách D5T5 budu určitě přemýšlet,jakmile si ověřím, že je auto v dobré kondici. Teď je na to ještě brzy. Nehledě na to, že jsem překvapený, jak líné to ve vyšších otáčkách a rychlostech je oproti V70 I 2,5 TDI. S V70 I jsem dával 100-160 km/h za 12,8, s D5 AWD je to za rovných 17 sec!!! Trochu nemilé překvapení AWD ubere tedy hooodně na dynamice.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#154 Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Dle mě sundej kola, dej pěkný 16" 205tky a máš půl litru doma i bez kardanu...bohužel kvůli vzhledu, ale je to fakt.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#155 Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Habene, kolik vůbec ročně najedeš, že řešíš půl litr?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#156 Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Honzo, já původně 17ky nechtěl, ale byly součástí auta - no a "vyhoď "17ky s 5mm vzorkem Michelin Pilot Sport, což není vůbec špatná guma. Já vím, že buď, pokud by byl zájem, tak o prodeji 17" budu uvažovat třeba i teď. Co vím určitě, tak že až je ojedu, tak koupím určitě 16".
Ročně cca 15 000 km - není to sice pořádná porce, ale proč zbytečně vyhodit oknem 5 000 Kč, když třeba půjde něco se spotřebou udělat. Viz. třeba ty pneu, chip, kardan na léto ven. Prostě jsem takový, že pokud někde nemusím něco přeplatit a dané řešení mi vyhovuje, tak to neudělám
Ročně cca 15 000 km - není to sice pořádná porce, ale proč zbytečně vyhodit oknem 5 000 Kč, když třeba půjde něco se spotřebou udělat. Viz. třeba ty pneu, chip, kardan na léto ven. Prostě jsem takový, že pokud někde nemusím něco přeplatit a dané řešení mi vyhovuje, tak to neudělám
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#157 Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
já jsem to šetření na palivu už nějak vzdal. jezdím už jen na Vervu
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#158 Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
+1 s chrochtem na BP ultimate a ani do T5 ani do 850R jsem v ČR nikdy nic jinýho než MaxxMotion/carreru 100 netankoval. Oni se ty opravdu prémiový paliva odmění i větším dojezdem.hajnej píše:já jsem to šetření na palivu už nějak vzdal. jezdím už jen na Vervu
Martine, za mě kardan ven. Znásobíš tím životnost komponentů AWD. Když už tady všichni zpochybňujou tu spotřebu, tak když náklady repase AWD rozpočítáš na kilometry, tak tohle je přesně věc, která z D5 v AWD může udělat srovnatelně "úsporný" auto s T5.
Navíc mi to přijde krásně logický, v létě si budeš užívat dodatečně získyný dynamiky, a v zimě kdy se jezdí pomalejc budeš jezdit bezpečně s AWD a ta dynamika s AWD bude na rozvážnější zimní ježdění bohatě stačit.
Jestli s tím nesouvisí nějakej elektronickej zádrhel, tak bejt to moje auto, už si sháním na víkend volnou jámu
Se sněhem souhlasím. Ještě teoreticky na mokru, tam bych ale řek že co se týká bezpečnosti, tak mnohem větší roli hraje výběr vhodných pneumatik.ok2ucx píše:Razím zásadu, že věci na autě mají fungovat (jako za nova nebo ještě lépe). Když už máš auto AWD, tak se připojený zadní náhon může hodit, na sněhu určitě (zcela nesrovnatelné).
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#159 Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Já třeba rozdíly v dojezdu na Vervu a naftu z Makra u V70 I s 2,5 TDI nikdy neregistroval. Při dovozu auta z Holandska mám zkušenost, že jsem ujel 876 km na 61 l nafty, tankováno na Aralu v Německu. Tak to pak mohu porovnat, až pojedu dlouhou trasu autem po dálnici na naftu z Makra, zda je tam rozdíl.
Dalibore, za mě kardan půjde za nějaký ten týden ven a pokud to nebude hlásit nějaké chyby nebo padat do nouzáku, tak až do zimy v autě nebude. Alespoň to prověřím a dám vědět.
Za mne AWD potřebuji opravdu jen na sněhu, na mokru nejezdím jako prase, vozím přeci vzadu a vedle sebe to nejcennější, co mám
Dalibore, za mě kardan půjde za nějaký ten týden ven a pokud to nebude hlásit nějaké chyby nebo padat do nouzáku, tak až do zimy v autě nebude. Alespoň to prověřím a dám vědět.
Za mne AWD potřebuji opravdu jen na sněhu, na mokru nejezdím jako prase, vozím přeci vzadu a vedle sebe to nejcennější, co mám
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#160 Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Mimochodem koukám, že máš XCčkový hagusy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#161 Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Je pravda, ze jsem stribrne na V70 II nikdy nevidel, tak vim alespon, proc. Ale ta stribrna tam vypada tak nejak honosneji nez bezny cerny plast
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#162 Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Nesmysl půl litru je moc a záleží taky na značce pneu. Mně třeba sedumnáctky hodně překvapili hlavně co se týká jízdních vlastností ale je fakt že pegasusy mají šířku 8 palců. Spotřeba mně zůstala stejná pod 1200km na nádrž nejduDural8 píše:Dle mě sundej kola, dej pěkný 16" 205tky a máš půl litru doma i bez kardanu...bohužel kvůli vzhledu, ale je to fakt.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#163 Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Losíci jsou konečně doma a našli svoje místo na Volvu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#164 Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
máš to čím dál hezčí
možná ještě pořešíme fajnový držáky SPZ a pak už bys byl to totálně libovej
možná ještě pořešíme fajnový držáky SPZ a pak už bys byl to totálně libovej
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#165 Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
rámeček s holandským autorizákem je fajnový oproti původnímu prostému černému držáku na V70 I nicméně volvloklubáckýmu podznačníku se nebráním
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 3441
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#166 Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
K tem hagusum kamarad ma taky V70 ale pred FL a hagusi mel cerny... Vzal smirgl a udelal z nich XC.. Jen na zadni stojce nema vylisek XC
Jinak peknej Volverin... I ta barva...
Jinak peknej Volverin... I ta barva...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#167 Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
k těm hagusům, ony jsou sice stříbrné (na omak to je jak eloxovaný hliník), ale nejsou to dle mne hagusy z XC70,páč tam není to logo. Takže to vypadá na origo V70 hagusy v nějaké limitované edici
Jinak náš syn během dětského filmového festivalu ve Zlíně získal reflexní samolepku losa, tak jej už máme na autě
Jinak náš syn během dětského filmového festivalu ve Zlíně získal reflexní samolepku losa, tak jej už máme na autě
- Přílohy
-
- 1.jpg (102.62 KiB) Zobrazeno 3341 x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#168 Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
ještě dlužím informaci, jak auto funguje s vyndaným kardanem. Normálně, člověk při běžné jízdě nic nepozná. Co jsem zkoušel, tak na trávě, když prohrábnou přední kola, tak se rozbliká kontrolka stabilizace a to je vše. Jakmile přední kola dohrabou, kontrolka zhasne. Nikde žádný výstražný trojúhelník nebo varovná hláška.
Ale už se těším na zimu, že vrátím kardan a vyzkouším, jak se s tím jezdí na sněhu
Ale už se těším na zimu, že vrátím kardan a vyzkouším, jak se s tím jezdí na sněhu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2433
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#169 Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
A rozdil 100-160km/h s kardanem a bez?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#170 Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
s kardanem, bez chipu a bez vyčištěného egr 17 sec
s vyndaným kardanem, s chipem, bez vyčištěného egr 14,5 sec
s vyndaným kardanem, s chipem, s vyčištěným egr 13,2 sec
takže se to moc nedá porovnat, ale příští týdne bude ještě nějaký experiment s chipem, tak možná bude možnost jej na jednu akceleraci odstranit a změřit
s vyndaným kardanem, s chipem, bez vyčištěného egr 14,5 sec
s vyndaným kardanem, s chipem, s vyčištěným egr 13,2 sec
takže se to moc nedá porovnat, ale příští týdne bude ještě nějaký experiment s chipem, tak možná bude možnost jej na jednu akceleraci odstranit a změřit
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#171 Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
čistil jsi egr? jak složitá je to operace? Viděl jsem na youtube nějaký video a moc se mi do toho nechce...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#172 Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
čistil to mechanik. já bych to nedal. Čistil:
- EGR
- sání
- nějaké malé hadičky
- hlavu
- osazení novými těsněními
Já bych to nedal. Bylo to pěkně prý zasrané. Např. někde do motoru jdou nějaké dvě malé hadičky, jedna s čistým vzduchem, druhá se spalinami od EGR - tak ta se spalinami od EGR byla totálně neprůchodná. Jinak mechanik ještě přivřel EGR, co to šlo, aby nehlásilo auto chybu. Chtěl jsem jej zavřít, ale ani přes VIDU se to díky chipu nepodařilo udělat. Jinak, když to zvládneš sám, tak ušetříš tak 2 000 Kč
- EGR
- sání
- nějaké malé hadičky
- hlavu
- osazení novými těsněními
Já bych to nedal. Bylo to pěkně prý zasrané. Např. někde do motoru jdou nějaké dvě malé hadičky, jedna s čistým vzduchem, druhá se spalinami od EGR - tak ta se spalinami od EGR byla totálně neprůchodná. Jinak mechanik ještě přivřel EGR, co to šlo, aby nehlásilo auto chybu. Chtěl jsem jej zavřít, ale ani přes VIDU se to díky chipu nepodařilo udělat. Jinak, když to zvládneš sám, tak ušetříš tak 2 000 Kč
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#173 Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Včera jsme koupili sedačku 15-36 kg pro druhé dítě. Aby doma nebylo peklo, tak jsme vybrali stejnou, jak má starší syn. Překvapilo mne, že jsem si toho všiml až u druhé sedačky - potěšily nápisy SIPS (Side Impact Protection System)- k Volvu se to hodí náramně
No a protože čas od času děti řvou, že je řeže pás, rozhodla se žena, že vyrobí dětem chrániče na bezpečnostní pásy. No a takhle to dopadlo
A poslední bonus ze včerejška, z Volva došly nějaké reklamní dárky (propiska, notes, USB flashka, pouzdro na mobil a odznáček. Propiska a notes našli své místo v přihrádce spolujezdce, flashku si zabavil syn na hraní (bohužel rádio USB nepodporuje, škoda) a odznáček našel místo na spolujezdcovu pásu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 3441
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#174 Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Tvl ta fleška s označkem jsou pěkny masírky.... Jak si k tomu přišel jako reklamní darky? Jinak USB k radiu je řešitelný problem
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#175 Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
že je USB řešitelný problém vím, ale nakonec yatour zatím nepořizujeme. Reklamní věci jsou z dětské soutěže Prostě dětské dárky
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 8 Odpovědi
- 2840 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 8 Odpovědi
- 656 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Haben
-
- 131 Odpovědi
- 9144 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Haben
-
- 2 Odpovědi
- 622 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od flaksy
-
- 10 Odpovědi
- 745 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PINĎABC