Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#26 Haben - V70 I 2,5D
Tak po zimě se projevila na autě kvalita českých a slovenských silnic:
- auto při brzdění silně vibrovalo na volantu i brzdovém pedálu
- při ustálené jízdě rovně od cca 90 km/h se třepal volant i s rukama řidiče
- při plném rejdu vlevo překočilo jako by v řízení
- auto mírně plavalo na cestě
Poškození předního levého ramene a čepu řízení způsobilo i mírné zvlnění levého předního kotouče. Po opravě těchto věcí je vše zase v pořádku a auto je jako nové. Použity díly Meyle HD a cena včetně práce za montáž, zbroušení jednoho kotouče, geometrii vyšla na krásných 3 900 Kč
Zajímavé je, že čep byl prakticky zničený a rameno vyviklané, ale na autě nic nebouchalo... takže žena mi zpočátku nadávala, že s autem nic není a vyhazuji jen peníze
- auto při brzdění silně vibrovalo na volantu i brzdovém pedálu
- při ustálené jízdě rovně od cca 90 km/h se třepal volant i s rukama řidiče
- při plném rejdu vlevo překočilo jako by v řízení
- auto mírně plavalo na cestě
Poškození předního levého ramene a čepu řízení způsobilo i mírné zvlnění levého předního kotouče. Po opravě těchto věcí je vše zase v pořádku a auto je jako nové. Použity díly Meyle HD a cena včetně práce za montáž, zbroušení jednoho kotouče, geometrii vyšla na krásných 3 900 Kč
Zajímavé je, že čep byl prakticky zničený a rameno vyviklané, ale na autě nic nebouchalo... takže žena mi zpočátku nadávala, že s autem nic není a vyhazuji jen peníze
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#27 Haben - V70 I 2,5D
minulý týden z ničeho nic uletěla roura výfuku, kde byl dříve katalyzátor, tak nahrazeno novou nerezovou rourou. Zaneseno do úvodního příspěvku k historii V70ky. Následoval výlet Zlín - Špindl - Zlín (plně naloženo: 2 dospělí, 2 děti, kufr až po strop) a zdá se mi že auto nějak málo žere, projel jsme cca 30 litrů nafty na cca 600 km, což je cca 5 l /100 km. To jsem v životě nezajel a navíc jsem nijak pomalu nejel (okresky 90 - 130, město 50, dálnice nebyla, protože není známka). Bližší info o spotřebě budu mít snad zítra. Zatím se mi ale nechce věřit, že by mohl spotřebu o cca litr - litr a půl srazit opravený výfuk (už dříve v něm byla nějaká díra, ale ne velká).
Tento ČT - NE vyrážíme na Šumavu, ale s kolama na střeše, tak to bude těžké spotřebu porovnávat.
Tento ČT - NE vyrážíme na Šumavu, ale s kolama na střeše, tak to bude těžké spotřebu porovnávat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#28 Haben - V70 I 2,5D
možná se ti porouchal i palubní PC
to jsme to teda dopracovali. Soudruzi v naftě si stěžují, že jim ty jejich kamna málo žerou!!! Hnal bych vás do T5-ek, nevděčníci!
to jsme to teda dopracovali. Soudruzi v naftě si stěžují, že jim ty jejich kamna málo žerou!!! Hnal bych vás do T5-ek, nevděčníci!
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#29 Haben - V70 I 2,5D
nestěžují, jen jsou z toho vyvalení a s PP nestraš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#30 Haben - V70 I 2,5D
Tak spotřeba spočítána. Kromě těch 600 km ujetých Zlín - Špindl - Zlín jsme natrckali ještě dalších 250 km po městě, takže celková spotřeba se vyšplhala na 6,7. Odhadem jsme jeli ten Špindl kolem 6,0, zbytek pokazilo město.
Minulý ČT-NE jsme pro změnu vyrazili na Šumavu: opět 2 dospělí, 2 děti, kufr naplněn až po strop, ale na střeše navíc ještě 2 kola. Ujeto 840 km s průměrnou spotřebou 6,7 litru, což si myslím, je slušné, páč jsme na okreskách opět jeli mírně nad limit cca 100 - 120 km/h, pořád předjížděli, protože obzvláště v neděli to byla tragédie, jak se nějací strýčkové plížili po okreskách rychlostí 60-70 km/h. To nadřízeného Superb 2,0TDI 103 kw jel za necelých 10 litrů, jen tam měl dálnici Zlín-Brno-Břeclav při cca 150 km/h.
Minulý ČT-NE jsme pro změnu vyrazili na Šumavu: opět 2 dospělí, 2 děti, kufr naplněn až po strop, ale na střeše navíc ještě 2 kola. Ujeto 840 km s průměrnou spotřebou 6,7 litru, což si myslím, je slušné, páč jsme na okreskách opět jeli mírně nad limit cca 100 - 120 km/h, pořád předjížděli, protože obzvláště v neděli to byla tragédie, jak se nějací strýčkové plížili po okreskách rychlostí 60-70 km/h. To nadřízeného Superb 2,0TDI 103 kw jel za necelých 10 litrů, jen tam měl dálnici Zlín-Brno-Břeclav při cca 150 km/h.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#31 Haben - V70 I 2,5D
tak hlavně že jsi spokojen, že už zase nejezdíš pod 6l
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#32 Haben - V70 I 2,5D
ano, už je to srovnané ale třeba to ještě přijde
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#33 Haben - V70 I 2,5D
jedna aktuální fotka z výletu na Šumavu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#34 Haben - V70 I 2,5D
Moc hezká fotečka! Jinak zpět k letním liťákům... Jsou rozhodně zajímavý,mě se líbí,jen by to chtělo 16tky nebo alespoň nižší profil pneu. Jinak autí je fajn a moc pěkná barva
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#35 Haben - V70 I 2,5D
díky za pochvalu
16ky jsem původně nekupoval z těchto důvodů:
- zimní disky jsou taky 15" tak kdyby se něco stalo a bylo potřeba přehodit třebas pneu na nové disky
- v době koupě jsem natrefil na tyto letní 15" disky za velice dobrou cenu, prakticky nejlevnější 16" byly o cca 800 Kč na kus dražší a to se mi ještě nelíbily. Ty, co se mi líbily, byly 2x dražší
- vyšší náklady na 16" pneu
- komfort na 15" bude vyšší než 16"
- vyšší profil (mám 205/60) je na naše krásné silnice dle mě lepší (méně vše trpí včetně posádky) a při tom pneu dobře drží stopu - nepamatuji si, že by mi někdy pištěly v zatáčce či se nějak převalovaly
Ale pravda je, že 16" by tomu více slušely, ale teď již měnit nebudu
16ky jsem původně nekupoval z těchto důvodů:
- zimní disky jsou taky 15" tak kdyby se něco stalo a bylo potřeba přehodit třebas pneu na nové disky
- v době koupě jsem natrefil na tyto letní 15" disky za velice dobrou cenu, prakticky nejlevnější 16" byly o cca 800 Kč na kus dražší a to se mi ještě nelíbily. Ty, co se mi líbily, byly 2x dražší
- vyšší náklady na 16" pneu
- komfort na 15" bude vyšší než 16"
- vyšší profil (mám 205/60) je na naše krásné silnice dle mě lepší (méně vše trpí včetně posádky) a při tom pneu dobře drží stopu - nepamatuji si, že by mi někdy pištěly v zatáčce či se nějak převalovaly
Ale pravda je, že 16" by tomu více slušely, ale teď již měnit nebudu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#36 Haben - V70 I 2,5D
Dnes vyměněny pakny na ruční brzdě - začaly cinkat. Současně se vyměnila brzdová kapalina a odvzdušnily brzdy + výměna jednoho brzdícího pístku, který zůstával viset. Sranda za 2 600 Kč.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#37 Haben - V70 I 2,5D
Po třech letech už byl gril značně oprýskaný od kamínku, takže dnes znovu nastříkán na černou matnou. Na a protože byl od kamínků oprýskaný i nárazník, tak stříknutý taky. Auto hlavně nově nalakovaným grilem ožilo, tak snad to zase nějakou dobu vydrží.
Co to zatím kazí, je oprýskaný znak. Dá se ten vrchní plast nějak sundat a dostat se k logu Volva? Zrenovoval bych jej a nechal překrýt novým plastem.
Co to zatím kazí, je oprýskaný znak. Dá se ten vrchní plast nějak sundat a dostat se k logu Volva? Zrenovoval bych jej a nechal překrýt novým plastem.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#38 Haben - V70 I 2,5D
Jedny z posledních fotografií našeho prvního Volva, než půjde z největší pravděpodobností do světa a nahradí jej V70 II. Více k prodeji zde: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=41329&p=470434#p470434
Naposledy upravil(a) Haben dne 12 srp 2013 18:35, celkem upraveno 2 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#39 Haben - V70 I 2,5D
a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#40 Haben - V70 I 2,5D
ještě něco
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#41 Haben - V70 I 2,5D
a poslední
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#42 Haben - V70 I 2,5D
V70 II je doma.
I když jsem z počátku hledal manuál, upřednostňoval světlý interiér, tak jsme pořídili automat v černé kůži Parametry: 120 kw 2,4D, automat, r.v. 2004, výbava Momentum, tmavě zelená barva. Ve výbavě snad jen chybí prémiové audio, integrovaný telefon (ale je tam bluetooth od Nokie) a střešní okno. Jsem druhým majitelem (pokud nepočítám jako prvního majitele leasingovku). Přede mnou jezdil autem generální ředitel, vše dlouhé cesty po celé Evropě. Auto jsme koupili záměrně v relativně špatném stavu a provedli následující opravy:
09/2013, 394 000 km:
- repas turba
- výměna gufer kolem kliky
- napínací kladka
- horní uložení předních tlumičů
- výměna silentbloků předních ramen
- žhavící svíčka do předehřevu
- spodní silentblok motoru
- rozvody včetně vodní pumpy
- výměna motorového oleje 5w40 Mobil Super 3000
- výměna oleje v automatické převodovce
- všechny filtry (palivový, kabinový, vzduchový, olejový)
- vyčištění klimy
- geometrie
- renovace předních světel
- podložky pod vstřikovače
- stočení brzdových kotoučů
- ruční brzda
- motorek zadního ostřikovače
- renovace rolety + jejího navíjení
- pořízení zimních pneu Nokian WR A3 205/55 R16 + disky
- výměna podkovy řízení
- seřízení světel
- seřízen íruční brzdy
V plánu je dále zatmavení skel.
Co ještě není na autě poladěno, tak oprava škrábanců na laku z parkoviště (a že jich je... ale k autu byla korekční tužka, tak snad to půjde snadno), výměna části kůže na řidičově sedáku (roztrženo), sundání dálničních nálepek z roku 2012 snad ze 6 zemí EU (sundal jsem 3 a zbytek nejde ). No a samozřejmě olepení losíkama. Jo a ještě budu dávat karbonovou fólii na madla, výplně kapes dveří, bočnice středového tunelu - plasty jsou již mírně ošoupané a mně to vadí
Suma sumárům opravy a další zbytné investice za cca 75 000 CZK. Nicméně po těchto opravách je auto ve 100% kondici.
První dojmy: auto je komfortem samozřejmě dále než V70 I, automat řadí krásně plynule, jen si na sebe zvykáme - no uvidíme, jak nám to půjde. Co mě trochu mrzí je, že má V70 II menší rejd než V70 I, kde už to bylo nepříjemné
Dnes jsem stihnul vyčistit interiér, naimpregnovat sedačky a umýt auto zvenku, takže pár úvodních fotek:
I když jsem z počátku hledal manuál, upřednostňoval světlý interiér, tak jsme pořídili automat v černé kůži Parametry: 120 kw 2,4D, automat, r.v. 2004, výbava Momentum, tmavě zelená barva. Ve výbavě snad jen chybí prémiové audio, integrovaný telefon (ale je tam bluetooth od Nokie) a střešní okno. Jsem druhým majitelem (pokud nepočítám jako prvního majitele leasingovku). Přede mnou jezdil autem generální ředitel, vše dlouhé cesty po celé Evropě. Auto jsme koupili záměrně v relativně špatném stavu a provedli následující opravy:
09/2013, 394 000 km:
- repas turba
- výměna gufer kolem kliky
- napínací kladka
- horní uložení předních tlumičů
- výměna silentbloků předních ramen
- žhavící svíčka do předehřevu
- spodní silentblok motoru
- rozvody včetně vodní pumpy
- výměna motorového oleje 5w40 Mobil Super 3000
- výměna oleje v automatické převodovce
- všechny filtry (palivový, kabinový, vzduchový, olejový)
- vyčištění klimy
- geometrie
- renovace předních světel
- podložky pod vstřikovače
- stočení brzdových kotoučů
- ruční brzda
- motorek zadního ostřikovače
- renovace rolety + jejího navíjení
- pořízení zimních pneu Nokian WR A3 205/55 R16 + disky
- výměna podkovy řízení
- seřízení světel
- seřízen íruční brzdy
V plánu je dále zatmavení skel.
Co ještě není na autě poladěno, tak oprava škrábanců na laku z parkoviště (a že jich je... ale k autu byla korekční tužka, tak snad to půjde snadno), výměna části kůže na řidičově sedáku (roztrženo), sundání dálničních nálepek z roku 2012 snad ze 6 zemí EU (sundal jsem 3 a zbytek nejde ). No a samozřejmě olepení losíkama. Jo a ještě budu dávat karbonovou fólii na madla, výplně kapes dveří, bočnice středového tunelu - plasty jsou již mírně ošoupané a mně to vadí
Suma sumárům opravy a další zbytné investice za cca 75 000 CZK. Nicméně po těchto opravách je auto ve 100% kondici.
První dojmy: auto je komfortem samozřejmě dále než V70 I, automat řadí krásně plynule, jen si na sebe zvykáme - no uvidíme, jak nám to půjde. Co mě trochu mrzí je, že má V70 II menší rejd než V70 I, kde už to bylo nepříjemné
Dnes jsem stihnul vyčistit interiér, naimpregnovat sedačky a umýt auto zvenku, takže pár úvodních fotek:
Naposledy upravil(a) Haben dne 09 lis 2013 13:45, celkem upraveno 6 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#43 Haben - V70 I 2,5D -> V70 II 2,4D AT
Aaa kraska odtajnena,at dobre slouzi
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Vůz: S80 ll 136KW 2007 D5244T4
- Bydliště: Liptovsky Hradok
#44 Haben - V70 I 2,5D
Nadherna dama
Naposledy upravil(a) volvo s80 dne 06 říj 2013 07:00, celkem upraveno 1 x.
_________________
S80ll 136KW manual seda metaliza D5 244T4 r v2007
S80ll 136KW manual seda metaliza D5 244T4 r v2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#45 Haben - V70 I 2,5D -> V70 II 2,4D AT
Dopr,já to snad taky prodám... Má to filtr pevných částic?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#46 Haben - V70 I 2,5D -> V70 II 2,4D AT
nemá, to byla jediná podmínka, ze které jsem nehodlal ustoupit. Co se mi splnilo, že mám pofacelift, i když to zpočátku vzhledem k rozpočtu vypadalo nereálně
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#47 Haben - V70 I 2,5D -> V70 II 2,4D AT
pěkná kára ať dobře slouží ! Dovedu si na takové představit kola -leštěny 17 Thory
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#48 Haben - V70 I 2,5D -> V70 II 2,4D AT
díky Karle, 17 a Thory by určitě slušely, ale vzhledem k našim cestám a ekonomickým nárokům volím 16"
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#49 Haben - V70 I 2,5D -> V70 II 2,4D AT
moc pěkný fárko...co ten fm transmiitter, nejde tam vrazit ten yatour třebas? co máš za radio?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#50 Haben - V70 I 2,5D -> V70 II 2,4D AT
podíval jsem se co to ten yatour je a věc je to hezká. Rádio je HU-650, myslím, že tam CD-changer není, ale PIN konektor by tam snad na CD changer měl být. Chtěl jsem vyndat celý klima panel (nesvítí tlačítko DSTC), ale díky řadící páce jej ven nedostanu - no a řadící páku demontovat se mi nechce.
Nicméně, za 2000 Kč pro občasné poslouchání je to věc zbytečně luxusní. Ale zase budou Vánoce...
Nicméně, za 2000 Kč pro občasné poslouchání je to věc zbytečně luxusní. Ale zase budou Vánoce...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 8 Odpovědi
- 2843 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 8 Odpovědi
- 659 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Haben
-
- 131 Odpovědi
- 9147 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Haben
-
- 10 Odpovědi
- 745 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PINĎABC
-
- 5 Odpovědi
- 459 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od metju