No ty ti dají. Říkám pořád, ať koupíš C70.Haben píše:ale až zjistí, že se vzadu nedají otevřít okna, to bude průšvih :-):-)
Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#451 Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#452 Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
V70 II D5 AWD odjíždí s novým majitelem. Byly to krásné necelé 4 roky a přes 52 000 km - hlavně to zimní období (v teple díky bufíku a ve smyku díky AWD)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#453 Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Je to škoda, ale já vidím nová světla na konci tunelu
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 4210
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#454 Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Přesně tak, po smutném konci hezkého soužití přijde něco nového a taky to bude jistě fajn.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 70
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#455 Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Jsem zvědavý až zase uvidím Habenovo další auto naživo.
Určitě to bude, v jeho vlastnictví, stejná voňavka jako V70
btw. S80 také není špatné auto do města
Určitě to bude, v jeho vlastnictví, stejná voňavka jako V70
btw. S80 také není špatné auto do města
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#456 Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Myslim ze okridlenymu sipu tak fandit nebudete
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#457 Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
ale voňavka to bude Sýkroko, máš už sbaleno?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 70
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#458 Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Jak okřídlenýmu šípu ?? Však dostal svolení pro C30, ne?3m3 píše:Myslim ze okridlenymu sipu tak fandit nebudete
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#459 Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Ano. Ale sluzebni bude ve vuni se sipem
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 70
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#460 Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Jo, tak to mě nezajímá já taky trpím v nakloněném Hčku .
Ale na C30 jsem zvědavý, pořád nic na obzoru ?
Ale na C30 jsem zvědavý, pořád nic na obzoru ?
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#461 Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Neco jo. Uvidime pristi tyden. Pak dam vedet
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 70
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#462 Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Paráda , už ti volvo v garáži chybí, co?
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#463 Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
I jo. Ted odpocivam a za normalnich okolnosti bych si sel odpocinout treba s hadrem ci vysavacem do auta. Ale tak jit za sousedem, zda mu to muzu vyluxovat mi prijde blbe a zena uz se taky tesi, ze bude mit auto primarne pro sebe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#464 Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
V utery timpadem dojed driv a cekaj te tu dve auta
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#465 Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Ok a nechej mi jeste maleho, taky mu plenu vezmu vysavacem
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#466 Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Andreas je doma.
Proč Andreas? Neboť bez rodilého Švéda, jménem Andreas, by to nešlo koupit. Tady patří dík Hajnému, který pes svého švédského kamaráda Andrease zajistil první kontakt s prodejcem, prohlídku vozu a zajištění rezervace. Takže jsme se rozhodli, že toto bude první auto, které bude mít jméno – ANDREAS.
Jak se Andreas dostal do Zlína:
Auto jsme hledali cca půl měsíce, po cca předchozím měsíčním rozvažování, cože to vlastně místo V70II chceme na jezdění po městě – auto určené pro moji ženu. Výběr byl zprvu:
- Toyota Yaris model 2012 a výš - kuva nejelo to a drncalo to, pryč s ním
- Suzuki Swift model 2012 a výš - 1,2 moc nejela, jinak to bylo hezké. 1,6 jela slušně – důvody pro zavrhnutí byla miniaturnost auta, že to neumí automaticky stahovat a vytahovat okna a že ostřik oken není rozprašovačem, ale proudem kapaliny
- Mazda 2 model 2008 – 2012 – hezké jen na obrázku, na živo jsme do toho ani neseli a zavrhli
- BMW 1 – model 2008 – 2010 – nakonec recenze byly odrazující, že se to kazí
- Volvo S40 – žena chtěla něco více sexy, než sedan
Takže padla volba na C30, prý 3 dveře nebudou vadit, tak snad to tak bude.
Výběrem auta začalo dilema, co za motor. Benzín byl jasný. Srdce říká T5, ale relativně komplikovaný motor pro městský provoz, který by nám mohl sežrat i naše hodné děti při projetí kolem a hlavně obava, zda to nedostávalo neustálí „rally“ styl. Motor 1,6 zamítnut, neboť už moc slabé. Chtěli jsme aby, když pojede žena po městě na čtverku a bud potřebovat zrychlit a přejet na 4 proudovce do druhého pruhu, tak aby to zrychlilo. Dle servismanů padl tip na 1,8, že to nějak jede a moc nežere. Případně 2,0. Ve hře byl ještě 2,4 pětiválec. V okolních bazarech jsem si vyhlídl 2,4 a 1,8. Dvoulitr nebyl. První jízda s 2,4 103 kw – už při startu žena pronesla: „Jé, to krásně zní.“ Při normální jízdě jsme ani nevěděl, že tam motor je, ticho, ticho a jen ticho. Akcelerace slušná, z pruhu do pruhu to nějak zrychlí, takže ok, od 3 000 ot se to začalo zvedat a v 5 000 ot to slušně tahalo, v 6 200 ot konec. Jooo, to by bylo hezké. A to jsme jeli S40 s 220 000 km na hrbu a utlumeným výkonem na 103 kw. Následovala jízda s 1,8, motor o trochu hlučnější a méně kultivovaný, každé přidání a ubrání plynu trhlo s autem, motoru chyběl na předjíždění výkon, něco se začalo dít ve 4 000 ot a v 5 000 ot konec. No na město by to stačilo, ale mimo město tragédie. Motor 2,0 nikde nebyl, tak jsem oslovil Siggiho a ten svolil k setkání a projížďce. Moc za to děkuji. Oproti 1,8 to táhne lépe, je to někde mezi 1,8 a 2,4, ale chybí tomu postupně vzrůstající tah, motor je kultivovanější jak 1,8 (má myslím dvouhmotu stejně jak 2,4), ale oproti 2,4 je hrubší, ne tak sametový. Takže rozhodnuto, chceme 2,4, snad to nebude žrát ve městě zlobivé děti kolem silnice.
Upřesnili jsme si, že chce nájezd tak do 150 000 km max, spíše méně, že chceme lepší audio (ideálně dynaudio, minimálně high performance, chceme R-design, xenony, tempomat, senzor deště, vyhřívání sedadel. To byla nutnost. Další věci jako elektrická sedadla, šíbr, telefon, bude fajn, ale bez toho se obejdeme.
Začalo hledání – v celé Evropě požadavky splňovali 4 auta. Samozřejmě nic v ČR. Jedno v Nizozemí, ale nájezd 149 000 km, druhé v Německu skoro až u Hranic s NL, nájezd 147 000 km a černé. Černé prý moc ne, že nevynikne auto a bude to furt zasrané. Další byla ve Švédsku, modrá jako měl Pinďa BC, ale jen s tou požadovanou minimální výbavou. A poslední taky ve Švédsku, ale stříbrná… Ale Summum – a to pořádné Summum, kurňa snad vesmírné Summum . Najeto 117 000 km, vše o čem se nám ani nesnilo (BLIS, nezávislé topení, navigace, Dynaudio, elektrická sedadla, Keyless, telefon, bílošedá kůže.. No ty kráso. A i cena hodně pěkná. Takže jsme začal oslovovat prodejce, ten ale nebral telefon, ani nereagoval na email. Začal jsme být smutný a smiřoval se s tím, že nebude. V tom v pátek večer volal Hajnej, že má kamaráda ve Švédsku a že taky bydlí ve Stockholmu. Jen musím počkat do pondělí, až bude car dealer v práci a že tam zavolá. Jo a že Andreas vstává až tak ve 14:00. Takže jsem 3 dny nespal a v pondělí v práci jsme nebyl schopen nic dělat.
Proč Andreas? Neboť bez rodilého Švéda, jménem Andreas, by to nešlo koupit. Tady patří dík Hajnému, který pes svého švédského kamaráda Andrease zajistil první kontakt s prodejcem, prohlídku vozu a zajištění rezervace. Takže jsme se rozhodli, že toto bude první auto, které bude mít jméno – ANDREAS.
Jak se Andreas dostal do Zlína:
Auto jsme hledali cca půl měsíce, po cca předchozím měsíčním rozvažování, cože to vlastně místo V70II chceme na jezdění po městě – auto určené pro moji ženu. Výběr byl zprvu:
- Toyota Yaris model 2012 a výš - kuva nejelo to a drncalo to, pryč s ním
- Suzuki Swift model 2012 a výš - 1,2 moc nejela, jinak to bylo hezké. 1,6 jela slušně – důvody pro zavrhnutí byla miniaturnost auta, že to neumí automaticky stahovat a vytahovat okna a že ostřik oken není rozprašovačem, ale proudem kapaliny
- Mazda 2 model 2008 – 2012 – hezké jen na obrázku, na živo jsme do toho ani neseli a zavrhli
- BMW 1 – model 2008 – 2010 – nakonec recenze byly odrazující, že se to kazí
- Volvo S40 – žena chtěla něco více sexy, než sedan
Takže padla volba na C30, prý 3 dveře nebudou vadit, tak snad to tak bude.
Výběrem auta začalo dilema, co za motor. Benzín byl jasný. Srdce říká T5, ale relativně komplikovaný motor pro městský provoz, který by nám mohl sežrat i naše hodné děti při projetí kolem a hlavně obava, zda to nedostávalo neustálí „rally“ styl. Motor 1,6 zamítnut, neboť už moc slabé. Chtěli jsme aby, když pojede žena po městě na čtverku a bud potřebovat zrychlit a přejet na 4 proudovce do druhého pruhu, tak aby to zrychlilo. Dle servismanů padl tip na 1,8, že to nějak jede a moc nežere. Případně 2,0. Ve hře byl ještě 2,4 pětiválec. V okolních bazarech jsem si vyhlídl 2,4 a 1,8. Dvoulitr nebyl. První jízda s 2,4 103 kw – už při startu žena pronesla: „Jé, to krásně zní.“ Při normální jízdě jsme ani nevěděl, že tam motor je, ticho, ticho a jen ticho. Akcelerace slušná, z pruhu do pruhu to nějak zrychlí, takže ok, od 3 000 ot se to začalo zvedat a v 5 000 ot to slušně tahalo, v 6 200 ot konec. Jooo, to by bylo hezké. A to jsme jeli S40 s 220 000 km na hrbu a utlumeným výkonem na 103 kw. Následovala jízda s 1,8, motor o trochu hlučnější a méně kultivovaný, každé přidání a ubrání plynu trhlo s autem, motoru chyběl na předjíždění výkon, něco se začalo dít ve 4 000 ot a v 5 000 ot konec. No na město by to stačilo, ale mimo město tragédie. Motor 2,0 nikde nebyl, tak jsem oslovil Siggiho a ten svolil k setkání a projížďce. Moc za to děkuji. Oproti 1,8 to táhne lépe, je to někde mezi 1,8 a 2,4, ale chybí tomu postupně vzrůstající tah, motor je kultivovanější jak 1,8 (má myslím dvouhmotu stejně jak 2,4), ale oproti 2,4 je hrubší, ne tak sametový. Takže rozhodnuto, chceme 2,4, snad to nebude žrát ve městě zlobivé děti kolem silnice.
Upřesnili jsme si, že chce nájezd tak do 150 000 km max, spíše méně, že chceme lepší audio (ideálně dynaudio, minimálně high performance, chceme R-design, xenony, tempomat, senzor deště, vyhřívání sedadel. To byla nutnost. Další věci jako elektrická sedadla, šíbr, telefon, bude fajn, ale bez toho se obejdeme.
Začalo hledání – v celé Evropě požadavky splňovali 4 auta. Samozřejmě nic v ČR. Jedno v Nizozemí, ale nájezd 149 000 km, druhé v Německu skoro až u Hranic s NL, nájezd 147 000 km a černé. Černé prý moc ne, že nevynikne auto a bude to furt zasrané. Další byla ve Švédsku, modrá jako měl Pinďa BC, ale jen s tou požadovanou minimální výbavou. A poslední taky ve Švédsku, ale stříbrná… Ale Summum – a to pořádné Summum, kurňa snad vesmírné Summum . Najeto 117 000 km, vše o čem se nám ani nesnilo (BLIS, nezávislé topení, navigace, Dynaudio, elektrická sedadla, Keyless, telefon, bílošedá kůže.. No ty kráso. A i cena hodně pěkná. Takže jsme začal oslovovat prodejce, ten ale nebral telefon, ani nereagoval na email. Začal jsme být smutný a smiřoval se s tím, že nebude. V tom v pátek večer volal Hajnej, že má kamaráda ve Švédsku a že taky bydlí ve Stockholmu. Jen musím počkat do pondělí, až bude car dealer v práci a že tam zavolá. Jo a že Andreas vstává až tak ve 14:00. Takže jsem 3 dny nespal a v pondělí v práci jsme nebyl schopen nic dělat.
Naposledy upravil(a) Haben dne 14 čer 2018 09:53, celkem upraveno 2 x.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#467 Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
V pondělí v 15:00 konečně zacinká Messenger a Andreas píše, že auto je k dispozici, ale že ho Do ČR pán nechce prodat. Kuva, kuva, kuva. Tak začínáme řešit, zda by ho Andreas koupil na sebe a pak mi ho převedl. Andreas váhá a říká, že to snad nějak vyřešíme. Týden Andreas zjišťuje (v té době chudák s horečkama nemocný), zda má auto servisku, co s ním je, v jakém je stavu. Car dealer poprosí, že servis ve Volvu dělaný, ale že na autě něco vibruje mezi 80-90 km/h a že se jim to nechce řešit. Tak já lítám po servisech ve Zlíně a vyzvídám (nakoplé kolo, špatně vyvážené kolo, brzdy, poloosa – těžko určit, ale dle servisu nic závažného). Andreas se obětuje a v horečkách jde občíhnout hezky vypadající auto. Potvrzuje, že vypadá jak na fotkách, že se mu nechce věřit, že je mu 11 let a má uvedený nájezd. Jediná vada byla rýha na jednom obložení nad kolem. Začíná vyjednávání s prodejcem a furt si stojí za tím, že mně to neprodá, Andreas začíná z toho, že by to koupil na sebe couvat. No není divu, má to koupit pro kamaráda svého kamaráda, kterého nikdy neviděl. Převod peněz tak na týden a s poplatky. Takže hledám náhradní řešení.
Nacházím kontakt http://www.autazesvedska.cz Volám Patrikovi Hutníkovi. Ochotně bere telefon a radí, na druhý den jsme domluveni, že za 16 000 Kč udělá administrativu (tedy vyzvedne mě ve Stockholmu na letišti, zaveze k dealerovi, zařídí odkup a následný převod na mě, vyřídí vše na úřadech). Kdyby toto auto nevyšlo, tak mám rezervu o 20 km dál na tu modrou C30 a tam by mi to prodali i do CZ. Problém nastává, když chci rezervovat auto. Jde to ale za nevratných 1 000 EUR, když ho nevezmu. Ty kráso, to jako už je trochu moc. Nakonec Andreas po několika telefonech s car dealerem zajistí, že zálohu nechce, že navíc vyřešil vibrace )nové brzdy za 400 EUR a že chce udělat business, tak že i brzdy budou gratis. Více info, jak probíhá prodej auta ve Švédsku zde: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=123&t=63654
Já rychle kupuji letenku do Stockholmu, nabízím dalším místním pacientům, zda chtějí letět. Ale blázen žádný, který by si vzal dovolenou a jel na dva dni ne na poznávačku, ale na úmornou cestu letadlem a 1 900 km autem zpět. Pak se jeden najde, 3M3, že by jel. Volá ženě, zda dostane vycházky – pochopení se po telefonu moc nedočká. Na druhý den ale volá, že svolení má a měl ho vlastně už na telefonu, že se jen s manželkou nepochopili. Takže rychle rezervace další letenky.
Ve středu nám to letí 9:25 z Prahy. V úterý přespávám u 3M3 a jeho manželka nás ráno odváží na letiště. 11:20 přistáváme ve Stockhomu, 11:45 už sedíme v autě s Patrikem.12:00 a jsme u car dealera. Car dealer nás přivítá ihned jdeme do garáží se podívat na auto. Trpělivě cca 40 minut čeká, než obhlédneme auto uděláme diagnostiku. Diagnostika pouze hlásí problém se žhavící svíčkou na bufíku – bufík tedy nejede, ale to je drobnost. Co si všímáme, tak že lak na kapotě i náraznících je jak nový, zadní nárazník v jedné části mírně nepasuje. Patrik nás uklidňuje a říká: „Měl jsem strach, zda car dealer nebude Turek, tento je v pohodě, rodilý Švéd, prostředí ok, jde vidět, že se starají. Ve Švédsku je běžné, že lakují po pár letech nárazníky, kapoty. Prostě lítají tu šutry, parkování taky problém. „ Dáváme na Patrika, neboť všechny okna jsou z roku výroby, kromě čelního – to je ale běžné, neboť to tam několikrát mění každý. Žádáme tedy o projížďku. Car dealer nám dává klíče, ať jedeme a sám odchází do svého kanclíku. Toto jsem zažil v NL a teď zde – prostě jiná mentalita.
Projížďka ok – podvozek pevný, nic nebouchá, motor táhne plynule, nekouří. Po projížďce znovu na diagnostiku. Vyletěla pouze chyb protiprokluzu. Já ho vypínal, tak nevím, zda to nemělo spojitost, tak to neřeším. Vzadu se ulomila ještě stírací lišta, tak holt bude třeba nová – dealer nemá.
Jdeme si tedy plácnout, vše za 20 min vyřízené. Následně předávám ještě litr Becherovky Andreasovi, který přijel a jsem rád, že jsem ho mohl poznat.
V 14:00 vše vyřešeno a můžeme vyrazit. S 3M3 jdeme ještě na burger. V 14:30 jsme po jídle a ve 22:00 nám jede trajekt – musíme tam být v 21:30. Je to 650 km ze Stockholmu a zabere to cca 6 a ½ hodiny. Jenže sněží a sněží fest. Takže raději ještě trajekt neobjednáváme. Přeci jen je to tak tak a ještě musíme někde koupit stěrač a natankovat. Neboť těch 650 km je tak na tu nádrž. První, již dopředu známá, komplikace přichází se zimními pneu, která obsahuje hřeby. Ve Švédsku je to povolené, Německo a ČR již ne. Řešením je to přezut po vylodění se v Rostocku. Ale toto nám znemožňuje zjištění, že v autě není hever ani klíč – tak budeme doufat.
Druhá komplikace přichází na benzince, kdy mi to nechce vzít předplatbu na tankování. Takže trvá oslovení policistů, následně obsluhy a po 20 min natankováno a koupen stěrač – ta lišta dozadu, za pěkných 550 Kč V tuto chvíli máme dojezd na trajekt ve 21:35, což už může být problém a navíc sype tak, že jedeme po sněhu. Takže to stáhnout o 5 minut bude asi nad naše síly. Prvních 100 km řídí 3M3 a já volám domů, že auto vezeme a řeším nějaké pracovní záležitosti, kontroluji, zda je trajekt volný. 3M3 stáhl cca minutku i v tom sněhu. V rychlostech mírně přes limit pokračuji i já a věřím, že policie nás nezměří a nezaplatím cca 7 000 Kč za rychlost o 10 km větší. Pokračuji tedy já, 3M3 odpočívá a já věřím v to, že hřeby na pneu nás ochrání před smykem. Naštěstí po cca 150 km přestává sněžit. Zjišťujeme, jak fantasticky svítí xenony. Prakticky nebylo potřeba pouštět dálky. A když jsme je pustili, tak to bylo skoro jak za dne. Mám z toho velkou radost. 200 km před cílem je dojezd menší než potřebná vzdálenost, dojezd jsem stáhl na 21:31, ale musím už zvolnit, aby to papalo co nejmíň. Na tankování není čas. Zvolněním se dojezd zvedá a máme rezervu 30 km. 100 km před cílem si s 3M3 potvrzujeme, že trajekt stihneme, rezervujeme lístky. A najednou, systém se tvářil, že je pořád volno a teď píše vyprodáno, tak to zkoušíme znova a je fakt vyprodáno. No tak co, počkáme na další do 02:00, rezervujeme – VYPRODÁNO. Začínáme trošku nervóznět, co tady do 8:00 budeme dělat a i ten bude možná vyprodaný? Volám domů ženě, vše ověřuje ještě na PC. Potvrzuje vyprodanost trajektu ve 22:00, ale že v 02:00 je volno, ale zvýšili cenu z 93 EUR na 160 EUR. Odmítáme a raději zaplatíme 300 km navíc přes Dánsko a 80 EUR za mosty. Tím si ušíváme na sebe s 3M3 bič a nutnost ujet 2 200 km v kuse. Vše jsme nakonec zvládli, 3M3 vystupuje v 8:30 v Kralupech, já si u nich dávám sprchu a pokračuji do Zlína, kde ve 12:00 úspěšně předávám vozidlo ženě. Při mytí skel v Kralupech přichází poslední komplikace, no spíše nemilé zjištění. Na zcela neposkvrněném skle jsme našli jednu pavučinku a dva další zásahy od kamínků. Tak budeme muset zaplatit pojištění skla a necháme vyměnit . Komplikaci v podobě placené české dálnice jsem vyřešil nepoužitou roční dálniční známkou rodičů, kam jsem gumovacím perem našeho synka vepsal SPZ a ve Zlíně ji vygumoval a předal rodičům zpět.
Celých 2 200 km zvládlo auto při rychlostech 110 – 130 km/h s 9 litrovou spotřebou, bez jediného zaváhání. Spotřeb by měl být o něco nižší, tak se na servise podíváme na vzduchový filtr a svíčky. Na servisu uděláme rozvody a sám si pak vyměním náplně a filtry.
Teď už zbývá jen auto dovybavit losíkama, které mi během mé nepřítomnosti přišli od Spy. Následovat bude zatmavení oken, čeština z D5T5, možná spojlery do fólie dle volby ženy (líbí se jí klasická dvoubarevnost C30), možná bluetooth modul do telefonu, možná chip na 135 kw, možná sklápění zrcátka se zařazením zpátečky, možná dvojitý výfuk.
Mnou sepsané návody k C30:
Instalace neoriginálního subwooferu pod přední sedadlo: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=55&t=69797&p=833331#p833331
Servisní historie za bývalého majitele:
14. 05. 2007, 0 km
- registrace vozidla ve Švédsku
23. 03. 2009, 20 804 km
- záruční prohlídka
- výměna provozních kapalin a filtrů
31. 01. 2013, 63 791 km
- prohlídka v autorizovaném servisu ve Švédsku
- výměna provozních kapalin a filtrů
- výměna čelního skla
14. 05. 2014, 75 572 km
- autorizovaný servis Švédsko
- výměna provozních kapalin a filtrů
13. 04. 2015, 93 199 km
- autorizovaný servis Švédsko
- výměna provozních kapalin a filtrů
- výměna brzdové kapaliny
29. 06. 2017, 111 584 km
- výměna provozních kapalin a filtrů
07. 02. 2018, 117 300 km
- výměna originálních předních kotoučů a desek
- zadní stěrač
Servisní historie za mého vlastnictví:
23. 03. 2018, 120 250 km
- rozvody, pumpa, kladky, řemeny
- olejový, palivový, vzduchový, kabinový filtr
- náplně
- svíčky
- dezinfekce klimatizace
- vyvážení letních a zimních pneu
- výfuk (duplex)
- zatmavení skel
- čeština
25. 05. 2018, 121 250 km
- horní uložení tlumičů, geometrie, oprava odtoku vody ze šíbru, nový střední díl výfuku
29. 05. 2018, 121 350 km
- výměna čelního skla v SPX CAR
13. 06. 2018, 121 600 km
- vytáhnutí důlků ze střechy po upadlé větvi
20. 06. 2018, 121 800 km
- výměna zadních silentbloků (LM) na předních ramenech + geometrie
22. 08. 2018, 122 500 km
- baterie Exide Premium 90Ah 720A
22. 11. 2018, 124 200 km
- vyvážení letních a zimních kol
- nákup 4 l Mobil 1 5W50
05. 02. 2019, 125 000 km
- naplnění klimatizace + kontrola netěsností
- zadní stěrač včetně ramene
- motorek ostřikovače světlometů
- nano fólie Wrap Style 160 mikrometrů na přední světla
- gumové koberečky
12. 04. 2019, 126 600 km
- přední pružiny Germany
- zadní brzdy + desky ATE
- přední ložiska SKF
02. 07. 2019, 127 800 km
- doplnění náplně klimatizace 247 g a 15 ml oleje do klimakompresoru
- seřízení vůle na klima spojce (měla 1,2 mm)
09. 08. 2019, 128 500 km
- rozpěrná tyč do motorového prostoru
01. 09. 2019, 129 000 km
- subwoofer JBL BASS PRO
14. 09. 2019, 129 200 km
- dekarbonizace BG 109 + aditivum do oleje BG 110
- olej Mobil Super 3000 5W40
- olejový filtr MANN
1. 12. 2019, 129 500 km
- výměna plováku v nádrži
- oprava 3 bliku (páčka)
- přeletování CEM
10. 4. 2020, 131 366 km
- kabinový uhlíkový filtr MANN 2440
1. 10. 2020, 133 686 km
- palivové čerpadlo BOSCH + plovák + palivový filtr
24. 11. 2020, 134 125 km
- seřízení světel
- aplikován čistič motoru do paliva
30. 6. 2021, 135 500 km
- doplnění + čištění AC
- nový chladič AC
28. 9. 2021, 137 475 km
- motorový olej Mobil 5W40
- olejový filtr MANN
Nacházím kontakt http://www.autazesvedska.cz Volám Patrikovi Hutníkovi. Ochotně bere telefon a radí, na druhý den jsme domluveni, že za 16 000 Kč udělá administrativu (tedy vyzvedne mě ve Stockholmu na letišti, zaveze k dealerovi, zařídí odkup a následný převod na mě, vyřídí vše na úřadech). Kdyby toto auto nevyšlo, tak mám rezervu o 20 km dál na tu modrou C30 a tam by mi to prodali i do CZ. Problém nastává, když chci rezervovat auto. Jde to ale za nevratných 1 000 EUR, když ho nevezmu. Ty kráso, to jako už je trochu moc. Nakonec Andreas po několika telefonech s car dealerem zajistí, že zálohu nechce, že navíc vyřešil vibrace )nové brzdy za 400 EUR a že chce udělat business, tak že i brzdy budou gratis. Více info, jak probíhá prodej auta ve Švédsku zde: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=123&t=63654
Já rychle kupuji letenku do Stockholmu, nabízím dalším místním pacientům, zda chtějí letět. Ale blázen žádný, který by si vzal dovolenou a jel na dva dni ne na poznávačku, ale na úmornou cestu letadlem a 1 900 km autem zpět. Pak se jeden najde, 3M3, že by jel. Volá ženě, zda dostane vycházky – pochopení se po telefonu moc nedočká. Na druhý den ale volá, že svolení má a měl ho vlastně už na telefonu, že se jen s manželkou nepochopili. Takže rychle rezervace další letenky.
Ve středu nám to letí 9:25 z Prahy. V úterý přespávám u 3M3 a jeho manželka nás ráno odváží na letiště. 11:20 přistáváme ve Stockhomu, 11:45 už sedíme v autě s Patrikem.12:00 a jsme u car dealera. Car dealer nás přivítá ihned jdeme do garáží se podívat na auto. Trpělivě cca 40 minut čeká, než obhlédneme auto uděláme diagnostiku. Diagnostika pouze hlásí problém se žhavící svíčkou na bufíku – bufík tedy nejede, ale to je drobnost. Co si všímáme, tak že lak na kapotě i náraznících je jak nový, zadní nárazník v jedné části mírně nepasuje. Patrik nás uklidňuje a říká: „Měl jsem strach, zda car dealer nebude Turek, tento je v pohodě, rodilý Švéd, prostředí ok, jde vidět, že se starají. Ve Švédsku je běžné, že lakují po pár letech nárazníky, kapoty. Prostě lítají tu šutry, parkování taky problém. „ Dáváme na Patrika, neboť všechny okna jsou z roku výroby, kromě čelního – to je ale běžné, neboť to tam několikrát mění každý. Žádáme tedy o projížďku. Car dealer nám dává klíče, ať jedeme a sám odchází do svého kanclíku. Toto jsem zažil v NL a teď zde – prostě jiná mentalita.
Projížďka ok – podvozek pevný, nic nebouchá, motor táhne plynule, nekouří. Po projížďce znovu na diagnostiku. Vyletěla pouze chyb protiprokluzu. Já ho vypínal, tak nevím, zda to nemělo spojitost, tak to neřeším. Vzadu se ulomila ještě stírací lišta, tak holt bude třeba nová – dealer nemá.
Jdeme si tedy plácnout, vše za 20 min vyřízené. Následně předávám ještě litr Becherovky Andreasovi, který přijel a jsem rád, že jsem ho mohl poznat.
V 14:00 vše vyřešeno a můžeme vyrazit. S 3M3 jdeme ještě na burger. V 14:30 jsme po jídle a ve 22:00 nám jede trajekt – musíme tam být v 21:30. Je to 650 km ze Stockholmu a zabere to cca 6 a ½ hodiny. Jenže sněží a sněží fest. Takže raději ještě trajekt neobjednáváme. Přeci jen je to tak tak a ještě musíme někde koupit stěrač a natankovat. Neboť těch 650 km je tak na tu nádrž. První, již dopředu známá, komplikace přichází se zimními pneu, která obsahuje hřeby. Ve Švédsku je to povolené, Německo a ČR již ne. Řešením je to přezut po vylodění se v Rostocku. Ale toto nám znemožňuje zjištění, že v autě není hever ani klíč – tak budeme doufat.
Druhá komplikace přichází na benzince, kdy mi to nechce vzít předplatbu na tankování. Takže trvá oslovení policistů, následně obsluhy a po 20 min natankováno a koupen stěrač – ta lišta dozadu, za pěkných 550 Kč V tuto chvíli máme dojezd na trajekt ve 21:35, což už může být problém a navíc sype tak, že jedeme po sněhu. Takže to stáhnout o 5 minut bude asi nad naše síly. Prvních 100 km řídí 3M3 a já volám domů, že auto vezeme a řeším nějaké pracovní záležitosti, kontroluji, zda je trajekt volný. 3M3 stáhl cca minutku i v tom sněhu. V rychlostech mírně přes limit pokračuji i já a věřím, že policie nás nezměří a nezaplatím cca 7 000 Kč za rychlost o 10 km větší. Pokračuji tedy já, 3M3 odpočívá a já věřím v to, že hřeby na pneu nás ochrání před smykem. Naštěstí po cca 150 km přestává sněžit. Zjišťujeme, jak fantasticky svítí xenony. Prakticky nebylo potřeba pouštět dálky. A když jsme je pustili, tak to bylo skoro jak za dne. Mám z toho velkou radost. 200 km před cílem je dojezd menší než potřebná vzdálenost, dojezd jsem stáhl na 21:31, ale musím už zvolnit, aby to papalo co nejmíň. Na tankování není čas. Zvolněním se dojezd zvedá a máme rezervu 30 km. 100 km před cílem si s 3M3 potvrzujeme, že trajekt stihneme, rezervujeme lístky. A najednou, systém se tvářil, že je pořád volno a teď píše vyprodáno, tak to zkoušíme znova a je fakt vyprodáno. No tak co, počkáme na další do 02:00, rezervujeme – VYPRODÁNO. Začínáme trošku nervóznět, co tady do 8:00 budeme dělat a i ten bude možná vyprodaný? Volám domů ženě, vše ověřuje ještě na PC. Potvrzuje vyprodanost trajektu ve 22:00, ale že v 02:00 je volno, ale zvýšili cenu z 93 EUR na 160 EUR. Odmítáme a raději zaplatíme 300 km navíc přes Dánsko a 80 EUR za mosty. Tím si ušíváme na sebe s 3M3 bič a nutnost ujet 2 200 km v kuse. Vše jsme nakonec zvládli, 3M3 vystupuje v 8:30 v Kralupech, já si u nich dávám sprchu a pokračuji do Zlína, kde ve 12:00 úspěšně předávám vozidlo ženě. Při mytí skel v Kralupech přichází poslední komplikace, no spíše nemilé zjištění. Na zcela neposkvrněném skle jsme našli jednu pavučinku a dva další zásahy od kamínků. Tak budeme muset zaplatit pojištění skla a necháme vyměnit . Komplikaci v podobě placené české dálnice jsem vyřešil nepoužitou roční dálniční známkou rodičů, kam jsem gumovacím perem našeho synka vepsal SPZ a ve Zlíně ji vygumoval a předal rodičům zpět.
Celých 2 200 km zvládlo auto při rychlostech 110 – 130 km/h s 9 litrovou spotřebou, bez jediného zaváhání. Spotřeb by měl být o něco nižší, tak se na servise podíváme na vzduchový filtr a svíčky. Na servisu uděláme rozvody a sám si pak vyměním náplně a filtry.
Teď už zbývá jen auto dovybavit losíkama, které mi během mé nepřítomnosti přišli od Spy. Následovat bude zatmavení oken, čeština z D5T5, možná spojlery do fólie dle volby ženy (líbí se jí klasická dvoubarevnost C30), možná bluetooth modul do telefonu, možná chip na 135 kw, možná sklápění zrcátka se zařazením zpátečky, možná dvojitý výfuk.
Mnou sepsané návody k C30:
Instalace neoriginálního subwooferu pod přední sedadlo: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=55&t=69797&p=833331#p833331
Servisní historie za bývalého majitele:
14. 05. 2007, 0 km
- registrace vozidla ve Švédsku
23. 03. 2009, 20 804 km
- záruční prohlídka
- výměna provozních kapalin a filtrů
31. 01. 2013, 63 791 km
- prohlídka v autorizovaném servisu ve Švédsku
- výměna provozních kapalin a filtrů
- výměna čelního skla
14. 05. 2014, 75 572 km
- autorizovaný servis Švédsko
- výměna provozních kapalin a filtrů
13. 04. 2015, 93 199 km
- autorizovaný servis Švédsko
- výměna provozních kapalin a filtrů
- výměna brzdové kapaliny
29. 06. 2017, 111 584 km
- výměna provozních kapalin a filtrů
07. 02. 2018, 117 300 km
- výměna originálních předních kotoučů a desek
- zadní stěrač
Servisní historie za mého vlastnictví:
23. 03. 2018, 120 250 km
- rozvody, pumpa, kladky, řemeny
- olejový, palivový, vzduchový, kabinový filtr
- náplně
- svíčky
- dezinfekce klimatizace
- vyvážení letních a zimních pneu
- výfuk (duplex)
- zatmavení skel
- čeština
25. 05. 2018, 121 250 km
- horní uložení tlumičů, geometrie, oprava odtoku vody ze šíbru, nový střední díl výfuku
29. 05. 2018, 121 350 km
- výměna čelního skla v SPX CAR
13. 06. 2018, 121 600 km
- vytáhnutí důlků ze střechy po upadlé větvi
20. 06. 2018, 121 800 km
- výměna zadních silentbloků (LM) na předních ramenech + geometrie
22. 08. 2018, 122 500 km
- baterie Exide Premium 90Ah 720A
22. 11. 2018, 124 200 km
- vyvážení letních a zimních kol
- nákup 4 l Mobil 1 5W50
05. 02. 2019, 125 000 km
- naplnění klimatizace + kontrola netěsností
- zadní stěrač včetně ramene
- motorek ostřikovače světlometů
- nano fólie Wrap Style 160 mikrometrů na přední světla
- gumové koberečky
12. 04. 2019, 126 600 km
- přední pružiny Germany
- zadní brzdy + desky ATE
- přední ložiska SKF
02. 07. 2019, 127 800 km
- doplnění náplně klimatizace 247 g a 15 ml oleje do klimakompresoru
- seřízení vůle na klima spojce (měla 1,2 mm)
09. 08. 2019, 128 500 km
- rozpěrná tyč do motorového prostoru
01. 09. 2019, 129 000 km
- subwoofer JBL BASS PRO
14. 09. 2019, 129 200 km
- dekarbonizace BG 109 + aditivum do oleje BG 110
- olej Mobil Super 3000 5W40
- olejový filtr MANN
1. 12. 2019, 129 500 km
- výměna plováku v nádrži
- oprava 3 bliku (páčka)
- přeletování CEM
10. 4. 2020, 131 366 km
- kabinový uhlíkový filtr MANN 2440
1. 10. 2020, 133 686 km
- palivové čerpadlo BOSCH + plovák + palivový filtr
24. 11. 2020, 134 125 km
- seřízení světel
- aplikován čistič motoru do paliva
30. 6. 2021, 135 500 km
- doplnění + čištění AC
- nový chladič AC
28. 9. 2021, 137 475 km
- motorový olej Mobil 5W40
- olejový filtr MANN
Naposledy upravil(a) Haben dne 29 zář 2021 08:31, celkem upraveno 19 x.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#468 Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Rád jsem ti pomohl ke krásnému kousku, který se jen tak nevidí. Už se těším, až ho uvidím naživo.Haben píše: Tady patří dík Hajnému, který přes svého švédského kamaráda Andrease zajistil první kontakt s prodejcem, prohlídku vozu a zajištění rezervace.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 371
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Čavisov
- Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design
#469 Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Tak to je super jak vozidlo, tak i příběh jak to všechno bylo. Taky jsem rád, že jsem trošku pomohl a že ti to vyšlo. Ať manželce slouží, snad někdy uvidím i na živo. Už se těším na více "čistých" domacích fotek
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 4210
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#470 Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Habene, hezky sepsaný příběh a nádherné auto.
Gratuluji a ať vám dlouho věrně slouží.
Gratuluji a ať vám dlouho věrně slouží.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#471 Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
moc pěkný auto Habene - gratuluji
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 48
- Příspěvky: 12089
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#472 Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Velmi hezky pěkně
Sem teda kvůli takovýmu martyriu čekal spíš T5, ale stejně je to slušný.
Pokud jsem to pochopil správně, tak si dojel až do čr na hřebíkách... to by mohl bejt celkem zajímavej artykl
Sem teda kvůli takovýmu martyriu čekal spíš T5, ale stejně je to slušný.
Pokud jsem to pochopil správně, tak si dojel až do čr na hřebíkách... to by mohl bejt celkem zajímavej artykl
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#473 Haben - od V70 I přes V70 II k C30
Martyrium to bylo. I Sýkorka říkal, že jsem měl vzít T5. Ale to by fakt ve městě sežralo i naše hodné dětí a navíc jsem se nejvíc bál, aby ten motor nebyl uhoněný. C30 s takovým motorem si o to říká. Na to poskakování po městě a 2x za rok na sraz to je až až. Hlavní je, že máme Volvo motor
Ano, až na hřebíkách do ČR. Když jsme otevřeli okno, tak to bylo jako sypající se kuličky či jízda po silonu A budeme je prodávat. Good Year UltraGrip 205/55 R16, mají cca 7-8 mm. Na rally někomu či tomu, kdo bude jezdit neustále na ujetém sněhu či ledu, poslouží lépe. Zkoušel jsem to na ledu i uježděném sněhu a pěkně to brzdí a drží stopu. Teď přemýšlíme, zda to prodat i s diskama a nechat si na léto R17 s novými letňáky a na konci léta prodat i letňáky a koupit celoroční R17. Či prodat jen zimáky s hřeby a koupit nějaké R16 zimáky. Protože 3 - 5 tis ročně - to mi 2 sady pneu vydrží 10 let
Ano, až na hřebíkách do ČR. Když jsme otevřeli okno, tak to bylo jako sypající se kuličky či jízda po silonu A budeme je prodávat. Good Year UltraGrip 205/55 R16, mají cca 7-8 mm. Na rally někomu či tomu, kdo bude jezdit neustále na ujetém sněhu či ledu, poslouží lépe. Zkoušel jsem to na ledu i uježděném sněhu a pěkně to brzdí a drží stopu. Teď přemýšlíme, zda to prodat i s diskama a nechat si na léto R17 s novými letňáky a na konci léta prodat i letňáky a koupit celoroční R17. Či prodat jen zimáky s hřeby a koupit nějaké R16 zimáky. Protože 3 - 5 tis ročně - to mi 2 sady pneu vydrží 10 let
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 70
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#474 Haben - od V70 I přes V70 II k C30
Tomu říkám vybavená C30 , opravdu hodně pěkné!!! Takže v létě nějaký sraz jestli manželka půjčí
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#475 Haben - od V70 I přes V70 II k C30
Haluv mlyn to jisti. A jestli manzelka pujci nepujci je jedno. Jede taky
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 8 Odpovědi
- 2850 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 8 Odpovědi
- 660 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Haben
-
- 131 Odpovědi
- 9150 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Haben
-
- 10 Odpovědi
- 745 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PINĎABC
-
- 5 Odpovědi
- 459 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od metju