Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 36
- Příspěvky: 13041
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#676 Haben - od V70 I přes V70 II k C30
Jak jsem psal, jsem zvědavý, třeba jsem koupil nějaký fejky.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5911
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#677 Haben - od V70 I přes V70 II k C30
Nic spatneho ti nepreju, ale v tomto bych byl rad, kdyby to tak bylo
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 36
- Příspěvky: 13041
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#678 Haben - od V70 I přes V70 II k C30
Hade.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5911
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#679 Haben - od V70 I přes V70 II k C30
Včera jsem se vrhnul na přetření brzdových třmenů. V servisech od léta je oťukali a umatlali při přezouvání kol. Současně jsem přetřel i znovu prolézající rez na chránících plechách brzd.
No a závěr sobotního odpoledne jsem završil instalací síťky do spodního průduchu nárazníku. Proč tady žádná mřížka není, nechápu. Po zimě jde vidět, jak v té spodní části jsou zásahy od kamínků na chladiči.
Jinak podpěry z Lidlu pěkně auto podržely.
No a závěr sobotního odpoledne jsem završil instalací síťky do spodního průduchu nárazníku. Proč tady žádná mřížka není, nechápu. Po zimě jde vidět, jak v té spodní části jsou zásahy od kamínků na chladiči.
Jinak podpěry z Lidlu pěkně auto podržely.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5911
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#680 Haben - od V70 I přes V70 II k C30
V tydnu jsem koupil odmastovac na disky a odstranovac much od Coyote. Vyzkouseno prvni na firemni Octavii a ted na C30. Antimusi sprej na cele auto, odmastovac na disky. Funguje to dobre, muchy se neudrzely a cernota z disku sla krasne dolu. Proste se lesknou jak disky tak cele auto docela slusne.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5911
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#681 Haben - od V70 I přes V70 II k C30
S C30 jsme rok a čtvrt a stihli jsme 4 srazy - jen škoda, že na zimním Jalovci se srazová nálepka nedávala. Poslední nálepka nám přibyla po absolvování slovenského srazu v Povážské Teplé.
Zde důkaz: A zde naše finální ubytování spolu s PinďaBC karavanem. Spanilku, cca 21 km si odřídil na volantu opět synek. Před námi upravená C30 T5 s 350 splašenýma losama. Z výfuku mu to pěkně chrchlalo, patřičně smrdělo a také bílo šedě občas čmoudilo Na závěr tradiční foto před Manínskou tiesnavou - přírodní rezervace s nejužším kaňonem na Slovensku.
Slovenský sraz byl první, kde jsme se vydali ve čtyřech lidech (2 dospělí + 2 děti) pod stan. Celou dobu, co jsme měli V70, jsme jezdili do chatek . Před odjezdem vypukla tedy panika, zda do C30 vše dáme. A výsledek? C30 přeci jen malý kombík je a vše se vešlo: velký stan pro 5 osob, 4x židle, 1x stůl, 2x nafukovací matrace, 4x polštář, 4x spacák, každý dvoje boty, sportovní taška s oblečením na 3 dny, pumpa, fotbalový míč, elektronika, chladící taška a pár dalších drobností. Takže ti, kteří si stěžují, že se nemohou do V70 vlézt, moc nechápu
Zde důkaz: A zde naše finální ubytování spolu s PinďaBC karavanem. Spanilku, cca 21 km si odřídil na volantu opět synek. Před námi upravená C30 T5 s 350 splašenýma losama. Z výfuku mu to pěkně chrchlalo, patřičně smrdělo a také bílo šedě občas čmoudilo Na závěr tradiční foto před Manínskou tiesnavou - přírodní rezervace s nejužším kaňonem na Slovensku.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5911
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#682 Haben - od V70 I přes V70 II k C30
Na včerejším mikrosrazu v Rožnově jsem si od Blade pořídil rozpěrnou tyč do motorového prostoru. Ač je to droboulinká tyčka, tak po cestě nazpět do Zlína jsem hned poznal rozdíl. Auto je na nerovnostech méně nervózní, rychleji reaguje na povely volantem, má snahu v zatáčkách jet téměř jak po kolejích a ve vyjetých kolejích netahá tolik za volant. Po prvních 80 km tedy spokojenost.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#683 Haben - od V70 I přes V70 II k C30
Přesně tak. Už jsem to tady psal, že jsem to měl už na Š Favorit a pak všech dalších autech a dnes to prostě na autě už vyžaduji jako dobrou věc. Je to opravdu znát, auto drží lépe na silnici v zatáčkách a jak píšeš "netahá volant"Haben píše:Na včerejším mikrosrazu v Rožnově jsem si od Blade pořídil rozpěrnou tyč do motorového prostoru. Ač je to droboulinká tyčka, tak po cestě nazpět do Zlína jsem hned poznal rozdíl. Auto je na nerovnostech méně nervózní, rychleji reaguje na povely volantem, má snahu v zatáčkách jet téměř jak po kolejích a ve vyjetých kolejích netahá tolik za volant. Po prvních 80 km tedy spokojenost.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5911
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#684 Haben - od V70 I přes V70 II k C30
Jeden z poslednich hezkych vikendu jsem se rozhodl venovat vymene motoroveho oleje.
Zaroven jsem provedl i dekarbonizaci s vyuzitim BG109 a 30 miutoveho proplachu na bezicim motoru.
Novy olej opet Mobil, ale ne 5W50 ale 5W40 + aditivum BG110. Olejovy filtr MANN.
U P1 musel umisteni olejoveho filtru vymyslet nejaky pomstichtivy konatrukter. Utopeny dole, bez moznosti pouzit retezovy klic. Specialni sestihran o velikosti 36 jsem samozrejme nemel a stejne neni prostor ho tam na vysku nasadit. Takze jsem ho 20 minut povoloval sikovkama
To ze se mi behem vypousteni stareho oleje prevrhla jedna lahev se starym olejem a vylilo se pres 2 l oleje uz neru jen jako maly bonus. Umisteni olejoveho filtru u V70 II bylo tedy lepsi a nejlepsi u V70 I. Jske to prekvapeni.
A pocity a dojmy z aplikace BG? Nic se nezmenilo, tak snad to nezacne alespon zrat olej
Zaroven jsem provedl i dekarbonizaci s vyuzitim BG109 a 30 miutoveho proplachu na bezicim motoru.
Novy olej opet Mobil, ale ne 5W50 ale 5W40 + aditivum BG110. Olejovy filtr MANN.
U P1 musel umisteni olejoveho filtru vymyslet nejaky pomstichtivy konatrukter. Utopeny dole, bez moznosti pouzit retezovy klic. Specialni sestihran o velikosti 36 jsem samozrejme nemel a stejne neni prostor ho tam na vysku nasadit. Takze jsem ho 20 minut povoloval sikovkama
To ze se mi behem vypousteni stareho oleje prevrhla jedna lahev se starym olejem a vylilo se pres 2 l oleje uz neru jen jako maly bonus. Umisteni olejoveho filtru u V70 II bylo tedy lepsi a nejlepsi u V70 I. Jske to prekvapeni.
A pocity a dojmy z aplikace BG? Nic se nezmenilo, tak snad to nezacne alespon zrat olej
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 7494
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#685 Haben - od V70 I přes V70 II k C30
Omlouvám se, že reaguji se zpožděním, ale čtu to tady až teď. Samolepky ze srazů mám také rád, proto jsem se toho ve Volvoklubu před léty, kdy nebyly žádné, ujal. Ale tak nějak se to ustálilo na jednu ročně...Haben píše:S C30 jsme rok a čtvrt a stihli jsme 4 srazy - jen škoda, že na zimním Jalovci se srazová nálepka nedávala.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5911
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#686 Haben - od V70 I přes V70 II k C30
Teploty o tomto vikendu klesly k nule a pod ni, tak prisel spravny cas na zmenu obuti.
Letni dolu: Zimni na auto: Umyt auto i letnaky: No a proto, protoze v servise pri vymene plovaku v nadrzi se rypali i v budicich a upozorneni, ze rucicka vody a otacek ukazuje cca dilek odchylku, coz jsem jim reklamoval a oni ze opravili, ale vysledku akorat posunuli odchylku z plusu do minusu, jsem si dnes upravu rucicek provedl sam. Otacky jsou +-50 ot/min spravne, voda snad bude taky ok, zjistim, az se auto ohreje.
Letni dolu: Zimni na auto: Umyt auto i letnaky: No a proto, protoze v servise pri vymene plovaku v nadrzi se rypali i v budicich a upozorneni, ze rucicka vody a otacek ukazuje cca dilek odchylku, coz jsem jim reklamoval a oni ze opravili, ale vysledku akorat posunuli odchylku z plusu do minusu, jsem si dnes upravu rucicek provedl sam. Otacky jsou +-50 ot/min spravne, voda snad bude taky ok, zjistim, az se auto ohreje.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 4745
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#687 Haben - od V70 I přes V70 II k C30
To přezouváš docela pozdě, když už je to měsíc poinný...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5911
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#688 Haben - od V70 I přes V70 II k C30
My jezdime vicemene jen po Zline a tady znacky prikazujici zimni pneu od 1.11. nejsou a snih ani led pri teplotach, ktere panovaly, to nehrozilo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5911
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#689 Haben - od V70 I přes V70 II k C30
Tak v před minulém týdnu jsem dostal auto po 3 týdnech ze servisu.
Co se podařilo:
- opravit 3 blik doleva - kontakty na páčce odešly do věčných lovišť, tak se dala nová
- vyměnit plovák v nádrži - ten původní ukazoval nesmyslné hodnoty, hladina za jízdy kolísala, nedalo se spolehnout na objem zbývajícího paliva. ale spotřebu ukazoval PC pořádně správně
- samodoma jsem si pak opravil (nastavil) ručičky na palubních budících - jak to v servise rozdělali, tak je nasadili špatně. Nejdříve mi otáčkoměr ukazoval o 200 ot více než VIDA, teplota při zahřátí ukazovala skoro dílek za polovinou. To jsme nahlásil do servisu, s tím, že mi to opraví. Po novém vyzvednutí auta ze servisu zase hodnoty byly o 100 otáček nižší a teplota se nedostala na 90°C. Později jsem zjistil, že i ručička paliva a rychlosti byla vychýlená. Takže během týdne hraní jsme si to nastavil sám- Jednu ručičku, její plastovou osku, jsme stihl zlomit, ale vyrobil jsem si sám z plastového sroubku nové osazení a funguje to bez problémů.
- oprava CEM - při přebírání auta, když se zdálo, že je vyřešený budík, mi při odjezdu začali vyskakovat všechny možné varovné kontrolky a hlášky, auto zhaslo a pak už nešlo nastartovat. Jakmile se za 10 min ochladil interiér, zase to vše nějakou minutu fungovalo a zase vánoční stromeček. V servise odhalili během 20 min, že se začíná odporoučet CEMka. To je ten super bezolovnatý cín, který prostě na některých kontaktech popraskal. Takže auto zůstalo o týden déle v servise a nyní již funguje, dokonce i dálkové ovládání funguje na x stovek metrů, nehlásí slabou baterii
Co se nepodařilo:
- bohužel pokračuje neverending story s bufíkem. Ten mi nefunguje od nákupu, tedy 2 roky. Servis řeší opravu, za to díky, ale zdá se, že už by bylo pro servis levnější, snad to nezaplatím já, cena je domluvená, výměna za nový. Postupně se řešila vytopená ŘJ, pak vnitřnosti, pak se došlo na to, že je prasklý výměník a poslední 3 pokusy o zprovoznění to vždy odnesla ŘJ, která se po pár startech spálí. Prý je tam nějaké kurvítko, tak objednal jinde již bez kurvítka. Tak třeba v roce 2020 nebo 2021 již bufíkovat budeme
Co se podařilo:
- opravit 3 blik doleva - kontakty na páčce odešly do věčných lovišť, tak se dala nová
- vyměnit plovák v nádrži - ten původní ukazoval nesmyslné hodnoty, hladina za jízdy kolísala, nedalo se spolehnout na objem zbývajícího paliva. ale spotřebu ukazoval PC pořádně správně
- samodoma jsem si pak opravil (nastavil) ručičky na palubních budících - jak to v servise rozdělali, tak je nasadili špatně. Nejdříve mi otáčkoměr ukazoval o 200 ot více než VIDA, teplota při zahřátí ukazovala skoro dílek za polovinou. To jsme nahlásil do servisu, s tím, že mi to opraví. Po novém vyzvednutí auta ze servisu zase hodnoty byly o 100 otáček nižší a teplota se nedostala na 90°C. Později jsem zjistil, že i ručička paliva a rychlosti byla vychýlená. Takže během týdne hraní jsme si to nastavil sám- Jednu ručičku, její plastovou osku, jsme stihl zlomit, ale vyrobil jsem si sám z plastového sroubku nové osazení a funguje to bez problémů.
- oprava CEM - při přebírání auta, když se zdálo, že je vyřešený budík, mi při odjezdu začali vyskakovat všechny možné varovné kontrolky a hlášky, auto zhaslo a pak už nešlo nastartovat. Jakmile se za 10 min ochladil interiér, zase to vše nějakou minutu fungovalo a zase vánoční stromeček. V servise odhalili během 20 min, že se začíná odporoučet CEMka. To je ten super bezolovnatý cín, který prostě na některých kontaktech popraskal. Takže auto zůstalo o týden déle v servise a nyní již funguje, dokonce i dálkové ovládání funguje na x stovek metrů, nehlásí slabou baterii
Co se nepodařilo:
- bohužel pokračuje neverending story s bufíkem. Ten mi nefunguje od nákupu, tedy 2 roky. Servis řeší opravu, za to díky, ale zdá se, že už by bylo pro servis levnější, snad to nezaplatím já, cena je domluvená, výměna za nový. Postupně se řešila vytopená ŘJ, pak vnitřnosti, pak se došlo na to, že je prasklý výměník a poslední 3 pokusy o zprovoznění to vždy odnesla ŘJ, která se po pár startech spálí. Prý je tam nějaké kurvítko, tak objednal jinde již bez kurvítka. Tak třeba v roce 2020 nebo 2021 již bufíkovat budeme
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5911
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#690 Haben - od V70 I přes V70 II k C30
S C30 ve 4 lidech na lyze? Ano, jde to
- 4 lyze
- 4 tycky
- 4 lyzaky
- 4 helmy Dalsi level bude unorovy sraz na Jalovci, nebot do auta bude treba dostat jeste jednu sportovni tasku s oblecenim a drogerii na 2 noci a nejake to pitivo
- 4 lyze
- 4 tycky
- 4 lyzaky
- 4 helmy Dalsi level bude unorovy sraz na Jalovci, nebot do auta bude treba dostat jeste jednu sportovni tasku s oblecenim a drogerii na 2 noci a nejake to pitivo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#691 Haben - od V70 I přes V70 II k C30
ty helmy by bez krabice zabírali mnohem méně prostoru takže zahoď krabice a vejde se ještě taška
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2947
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#692 Haben - od V70 I přes V70 II k C30
a když si ty helmy, lyžáky, rukavice (lyže asi ne)... oblečete, obujete, tak i tři tašky...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5911
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#693 Haben - od V70 I přes V70 II k C30
Rally jezdci. Vsichni v helmach
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 5001
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#694 Haben - od V70 I přes V70 II k C30
Nosič na lyže a rakvička a můžete i na cestu kolem světa.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5911
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#695 Haben - od V70 I přes V70 II k C30
To je reseni, ale to se mi nechce. Pricniky Thule mam (sedi z Octavie III), stacilo by jen za cca 1500 kc koupit patice na C30.
Vic me potesi, kdyz vse dostanu dovnitr a nebudu bastlit vred v podobe rakve na C30. Stejne bych asi bojoval s tim, ze bych pres rakev neotevrel zadni dvere.
Vic me potesi, kdyz vse dostanu dovnitr a nebudu bastlit vred v podobe rakve na C30. Stejne bych asi bojoval s tim, ze bych pres rakev neotevrel zadni dvere.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#696 Haben - od V70 I přes V70 II k C30
Poradim tě dobrou věc... nejezdi takhle naloženej do AT nebo DE....
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5911
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#697 Haben - od V70 I přes V70 II k C30
Dekuji, s C30 jezdime jen v CR. Do Alp se jede sluzebnim.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 36
- Příspěvky: 13041
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#698 Haben - od V70 I přes V70 II k C30
Copak se pánům v DE a AT na tom nelíbí?
Že chybí výhled dozadu? Mám venkovní zrcátka.
Nezajištěný náklad? Mám síť mezi nákladovým prostorem a prostorem pro cestující.
Že chybí výhled dozadu? Mám venkovní zrcátka.
Nezajištěný náklad? Mám síť mezi nákladovým prostorem a prostorem pro cestující.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5911
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#699 Haben - od V70 I přes V70 II k C30
Tak v C30 sit neni. Lyze zajistene jsou - prichycene gumicukama za sraky vaku na lyze k ocelovym okum v operadlech zadnich sedacek. Lyzaky jsou na dne zavazadelniku v taskach na boty a na nich jsou helmy.
Policajt muze remcat a otazka je, na jakeho narazis.
Policajt muze remcat a otazka je, na jakeho narazis.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 425
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
#700 Haben - od V70 I přes V70 II k C30
Pokial viem, v At nemôžu byt lyze v interiéri vozidla, asi ostré hrany a podibne...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 8 Odpovědi
- 2841 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 8 Odpovědi
- 657 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Haben
-
- 131 Odpovědi
- 9145 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Haben
-
- 2 Odpovědi
- 623 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od flaksy
-
- 10 Odpovědi
- 745 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PINĎABC