Právě je 25 úno 2018 06:47

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Pravidla galerie uživatelů.
V tom to topiku se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý kdo bude chtít si založí vlastní topik s názvem:
Nick – typ auta. / Bláža – P1800 SE
Co napíšete dál, už záleží na každém jednotlivci.
Můžete přiložit dvě fotografie 800x600 pix a dvě 600x400 pix. Které budou umístněné na tomto servru.
Další fotografie je nutno uložit někam jinam a sem jen napostovat.
Moderátoři to budou průběžně kontrolovat a bez varování mazat.
Za zveřejněné informace si přebírá odpovědnost každý sám.



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 542 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Haben - od V70 I přes V70 II k C30
PříspěvekNapsal: 27 led 2013 22:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 4379
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum
Sice po 3 letech, ale přeci…

Volvo V70 I. generace, barva šedá metalíza, motor 2,5D, výkon 103 kw (D5252T), r.v. 2000, původ Itálie. Kilometry jsou ok – nyní něco málo přes 300 000 km.

Výbava:
- Béžový kožený interiér, obložení plastovým dřevem, originál tkané koberečky, zatmavená všechna okna, okna + zrcátka v elektrice, automatická klimatizace, centrál + alarm + hlídání pohybu ve vozidle, PPC, tempomat, originál rádio SC-802, SIPS, HID xenony, alu Volvo disky Antila, atd. Protože je to Ital, tak chybí vyhřívaný sedadla – to jediné mi zatím vadí.

Já jsem celkově 3. majitelem, auto jezdilo do roku 2008 v Itálii, poté rok v Německu – stejný majitel, v říjnu 2009 si jej dovezl nový majitel do ČR, udělal kompletní servis, aby zjistil, že pro přítelkyni je to příliš veliké. Takže od ledna 2010 jsem se stal třetím majitelem já.

K Volvu nás dovedla náhoda. V70 I se mi vždy líbilo, ale nebylo zpočátku v hledáčku. Hledali jsme kombi kvůli přírůstku v rodině. Procházel jsem bazary a díval se klasicky po Octavia I, Passat B5, Avensis I. No a protože nebylo moc na výběr, dotázal jsem se kamaráda, ten se dotázal svého dalšího a ten se zeptal v servise, kde pod sněhem, odložené Volvo již leželo cca 2 měsíce. Po pár projetích, odsouhlasení tchánem a otcem, jsme jej nakonec koupili – bez účasti mechanika – cena 110 000 CZK. K ceně si nyní říkáte, že poměrně vysoká, ale zohledňovala nedávné investice minulého majitele (tak snad ta cena nebyla zase tak veliká).

Já postupně nechal na autě dodělat:
- Hagusy
- Zimní gumové koberce
- Gumová látka do kufru
- Zadní parkovací senzory (samodoma)
- Přední ostřikovače světel (samodoma )

Průměrná spotřeba od koupě je Obrázek – 70% město, 20% okresky, 10% dálnice

Přidávám ještě odkaz, co vše se vleze do naší V70 I, aby to nezapadlo: http://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=9&t=38522

A ještě návody na V70 I, co jsem sepsal:
- demontáž předního nárazníku + instalace ostřikovačů světel: http://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=27997
- nasazení táhla klapky cirkulace vzduchu: http://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=98&t=42816
- demontáž lišty 5. dveří: http://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=41547

SERVISNÍ ÚKONY:

INVESTICE PŘEDCHOZÍHO MAJITELE - 09/2009, 276 000 km:
- Kompletní rozvody včetně kladky, řemenice alternátoru, stabilizátory přední nápravy, nová chladící náplň, brzdové kotouče + desky, brzdová kapalina, zadní tlumiče (nivomaty)
- Nové zimní pneu Bridgestone Blizzak R15 205/60
- Odstranění katalyzátoru

INVESTICE PŘEDCHOZÍHO MAJITELE - 12/2009, 281 500 km:
- Výměna oleje 5W 40 BP

No a odteď začínají moje investice:
03/2010, 283 000 km:
- Nové letní pneu Brdigestone Turanza R15 205/60
- Nové letní alu disky ATS Exclusive Line
- Montáž zadních parkovacích senzorů

05/2010, 284 000 km:
- Výměna váhy vzduchu
- Zaslepen EGR ventil

07/2010, 286 000 km:
- Výměna cívky kompresoru klimatizace + náplň + čištění klimatizace

08/2010, 289 000 km:
- Výměna P tyčky stabilizátoru

12/2010, 292 000 km:
- Výměna radiátoru topení

06/2011, 294 000 KM:
- Výměna oleje Mobil Super 3000 5W40 + olejový filtr - samodoma

05/2012, 302 000 km:
- Sportovní vzduchový filtr - samodoma
- Výměna brzdové kapaliny

07/2012, 303 000 km:
- Výměna manžet + spony

08/2012, 306 000 km:
- Výměna levého předního ložiska + náboje Meyle HD

10/2012, 307 000 km:
- Výměna xenon žárovek - samodoma

12/2012, 309 000 km:
- Výměna zámku levých předních dveří
- Oprava utřepaných drátů od zadního stěrače – samodoma
- Vyčištění odtoku kondenzátu klimatizace – samodoma
- Nacvaknutí udpadlého táhla klapky vnitřní cirkulace - samodoma

01/2013, 309 500 km:
- Seřízení vůle na klimakompresoru

04/2013, 311 500 km:
- Výměna levého ramene Meyle HD
- Výměna levého čepu řízení Meyle HD
- Geometrie + vyvážení letních kol
- Zbroušení levého předního kotouče
- Vymytí a impregnace sportovního vzduchového filtru - samodoma

05/2013, 312 000 km:
- Výměna oleje Mobil Super 3000 5W40 + olejový filtr - samodoma

06/2013, 313 000 km:
- STK do 06/2015
- výměna roury výfuku, kde byl kdysi dávno katalyzátor za nerezovou rouru (ta stávající se rozpadla)

07/2013, 315 000 km:
- výměna paken ruční brzdy + seřízení ruční brzdy
- výměna brzdové kapaliny + odvzdušnění
- odstranění rzi na lemu zadních kotoučů

11/2013, 318 000 km:
- geometrie
- vyvážení zimního obutí

11/2013, 319 000 km:
- výměna kabinového filtru - samodoma
- oprava táhla klapky vnitřní cirkulace - samodoma
- nové žárovky v dálkách H7 Bosch Plus 90 - samodoma
- seřízení světel
- "renovace" volantu - kožený potah - samodoma

02/2014, 320 500 km:
- výměna palivového filtru Bosch - samodoma (měnil Tommi)

10. 3. 2014, 321 467 km: prodáno

A zde je několik aktuálních fotek
Příloha:
4.jpg
4.jpg [ 61.24 KiB | Zobrazeno 10028 krát ]

Příloha:
1.jpg
1.jpg [ 42.62 KiB | Zobrazeno 10028 krát ]

Příloha:
2.jpg
2.jpg [ 91.73 KiB | Zobrazeno 10028 krát ]

Příloha:
3.jpg
3.jpg [ 81.83 KiB | Zobrazeno 10028 krát ]

Příloha:
6.jpg
6.jpg [ 43.3 KiB | Zobrazeno 10028 krát ]

Příloha:
7.jpg
7.jpg [ 54.55 KiB | Zobrazeno 10028 krát ]

Příloha:
8.jpg
8.jpg [ 38.31 KiB | Zobrazeno 10028 krát ]

Příloha:
9.jpg
9.jpg [ 49.96 KiB | Zobrazeno 10028 krát ]

Příloha:
10.jpg
10.jpg [ 48.04 KiB | Zobrazeno 10028 krát ]

Příloha:
11.jpg
11.jpg [ 60.37 KiB | Zobrazeno 10028 krát ]

Příloha:
13.jpg
13.jpg [ 40.4 KiB | Zobrazeno 10028 krát ]

Příloha:
15.jpg
15.jpg [ 70.9 KiB | Zobrazeno 10028 krát ]

Příloha:
16.jpg
16.jpg [ 60.21 KiB | Zobrazeno 10028 krát ]

Příloha:
17.jpg
17.jpg [ 64.46 KiB | Zobrazeno 10028 krát ]

Příloha:
18.jpg
18.jpg [ 54.76 KiB | Zobrazeno 10028 krát ]

_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF


Naposledy upravil Haben dne 28 úno 2015 22:45, celkově upraveno 22

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Haben - V70 I 2,5D
PříspěvekNapsal: 27 led 2013 22:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 4379
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum
Další fotky


Přílohy:
20.jpg
20.jpg [ 57.26 KiB | Zobrazeno 10023 krát ]
19.jpg
19.jpg [ 79.95 KiB | Zobrazeno 10023 krát ]
21.jpg
21.jpg [ 53.23 KiB | Zobrazeno 10023 krát ]
22.jpg
22.jpg [ 53.51 KiB | Zobrazeno 10023 krát ]
24.jpg
24.jpg [ 47.61 KiB | Zobrazeno 10023 krát ]
26.jpg
26.jpg [ 65.53 KiB | Zobrazeno 10023 krát ]
28.jpg
28.jpg [ 54.54 KiB | Zobrazeno 10023 krát ]
29.jpg
29.jpg [ 59.9 KiB | Zobrazeno 10023 krát ]
30.jpg
30.jpg [ 48.16 KiB | Zobrazeno 10023 krát ]

_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Haben - V70 I 2,5D
PříspěvekNapsal: 27 led 2013 22:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 10031
Bydliště: Dubí (Teplice)
Bydliště: Lovosice (práce)
Vůz: V70, S60
ten volant si říká o nové čalounění. jinak pěkný vůz
já to taky musím přefotit. na jaře, až to vyleštím

_________________
V70 D5 AWD 136kW, 2005, M66, +280tis km
S60 2.4i 125kW+LPG, 2001, M56, +350tis km
ex: V70 D5 120kw 2001, toho času 450tis km
Diagnostika


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Haben - V70 I 2,5D
PříspěvekNapsal: 27 led 2013 23:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 4379
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum
ano, ano, volant si říká o nový potah, ale zatím to neplánuji.

_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Haben - V70 I 2,5D
PříspěvekNapsal: 28 led 2013 00:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2005
Příspěvky: 7293
Bydliště: J. Hradec
Hezký auto, hlavně ta barva (jediná V70 kterou v té barvě znám aspoň z fotek) a slušná výbava :good: K tomu dřevoplastu, 850 má pravou dýhu a stará 70 údajně taky (jestli je to co máš origo), jenom je to tak nalitý lakem až to působí uměle.

_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Haben - V70 I 2,5D
PříspěvekNapsal: 28 led 2013 02:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2004
Příspěvky: 6171
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
dat hezke kola na leto a bude to pekny auto :)

_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Haben - V70 I 2,5D
PříspěvekNapsal: 28 led 2013 08:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 4379
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum
to dali: dřevěné obložení je originál - tak to tedy asi ta dřevotříska bude - ale jak píšeš, působí to jak umělé
to wickey: hezká kola na léto tam mám - ty první fotky (vím, že nejsou origo, ale mně se líbí)

_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Haben - V70 I 2,5D
PříspěvekNapsal: 28 led 2013 08:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2011
Příspěvky: 896
Bydliště: Prahák
Vůz: Volvo
Haben píše:
hezká kola na léto tam mám - ty první fotky (vím, že nejsou origo, ale mně se líbí)


Taky si myslím, že ty kola tomu seknou...

_________________
je: 850 T5-R GUL sedan manuál '95
bylo: VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Haben - V70 I 2,5D
PříspěvekNapsal: 29 led 2013 15:57 
Offline

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 74
Bydliště: Otrokovice
pěkný kousek,asi někdy budu muset zavítat do Zlína na jižňáky :) Zajímalo by mě, po tom odstranění katu, změnil se nějak zvuk motoru? Mám možnost porovnat moje 850 TDI bez katu a kámošovo 850 TDI s katem, obě dvě auta najeto skoro stejně a to jeho je výrazně tišší.

_________________
je: O3 TDI :-(
bylo: bílé 850TDI kombi, V70II TDI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Haben - V70 I 2,5D
PříspěvekNapsal: 29 led 2013 16:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 4379
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum
zavítej a klidně i na sraz, něco se plánuje možná na tuto sobotu, kdyžtak dám info.
Se změnou zvuku po odstranění katu nemohu sloužit - já už to bez něj koupil. Co mám zprávu, tak to má asi vliv jen na dynamiku. Ti co s tím jeli a měli možnost porovnat s jinými V70 2,5D, tak říkají, že se jim zdá, že to jede lépe. Já bych samozřejmě další koně přivítal, ale to asi každý. To, co může potvrdit jejich tvrzení je, že to oproti uváděnnému zrychlení 10,5 sec na 100 zvládá o cca sekundu lépe... ale to je jen z jednoho měření do vlákna: http://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=9&t=37133&hilit=zrychlen%C3%AD+160&start=75

_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Haben - V70 I 2,5D
PříspěvekNapsal: 29 led 2013 19:05 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2008
Příspěvky: 5078
Bydliště: Buštěhrad, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 2004, V70 T5 1999
Ty kola tomu skutečně seknou.

Volant nemusíš nutně měnit, ta kůže jde přebrousit a obarvit a bude to vypadat jako nové s minimálními náklady, kdežto přečalouněný volant nikdy nebude vypadat jako origo.

A mimochodem stejně tak jde restaurovat i kožená sedačka. Potřebuješ jenom správný odstín barvy a na vyplnění prasklin tekutou kůži.

Sám jsem TO dělal před půl rokem a výsledek je pořád parádní.

_________________
Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW, 350NM
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96,
Vstup do galerie ZDE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Haben - V70 I 2,5D
PříspěvekNapsal: 29 led 2013 21:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 4379
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum
Opravná sad vypadá zajímavě. Je potřeba ta čistící sada? Pokud by stačilo jen koupit tu tekutou kůži http://www.opravykuze.cz/?page=online-shop&id=143 a k tomu tu houbičku http://www.opravykuze.cz/?page=online-shop&cat=41, tak bych možná ten volant i udělal. Na sedačku prdím (ta je jakž takže, praskliny nejsou moc otevřené a pravidelně ji zvláčňuji nějakým krémem), protože tam se bojím, že netrefím barvu. Volant, když dostane trochu jiný odstín, tak to nevadí.

_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Haben - V70 I 2,5D
PříspěvekNapsal: 29 led 2013 21:14 
Offline

Registrován: červen 2009
Příspěvky: 2183
Bydliště: Praha
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Hezký auto, zajímavá barva.

Když se ale tak dívám na ten nájezd - skutečně si potřeboval nafťáka? Detto když se tolik motáš po městě? Nic ve zlým, já bych to udělal jinak, ale možná máš nějaký dobrý důvody.

Ten volant si fakt říká o resuscitaci. Do toho bych zainvestoval. Soused si nechával na bavoráka udělat kožené obšití a stálo ho to asi patnáctset. A vypadá to perfektně :good:

_________________
miláššek Saab 9-3SS r.03 1.8t 110kW + BRC
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Haben - V70 I 2,5D
PříspěvekNapsal: 29 led 2013 21:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 4379
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum
já chtěl nafťáka, protože jsem na něj zvyklý - ničím jiným jsem prakticky nejezdil. V benzínu mám najeto tak 1 000 km, v naftě tak 80 000 km - takže to byl ten důvod. Možná příští auto bude benzín, ale jedině s lpg nebo znovu nafta. Já s malým náletem problém nemám. Neeviduji, že by byly větší investice kvůli tomu, že je to nafta.
Jediné, co je trochu blbé, že to hřeje později, než benzín - ale to je jinak vše.

_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Haben - V70 I 2,5D
PříspěvekNapsal: 29 led 2013 21:20 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2008
Příspěvky: 5078
Bydliště: Buštěhrad, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 2004, V70 T5 1999
Haben píše:
Opravná sad vypadá zajímavě. Je potřeba ta čistící sada? Pokud by stačilo jen koupit tu tekutou kůži http://www.opravykuze.cz/?page=online-shop&id=143 a k tomu tu houbičku http://www.opravykuze.cz/?page=online-shop&cat=41, tak bych možná ten volant i udělal. Na sedačku prdím (ta je jakž takže, praskliny nejsou moc otevřené a pravidelně ji zvláčňuji nějakým krémem), protože tam se bojím, že netrefím barvu. Volant, když dostane trochu jiný odstín, tak to nevadí.


Potřebuješ pouze tekutou kůži a barvu na kůži. Čištění stačí nějakým odmašťovadlem. Smirkovou houbičku si koupíš v OBI. Používá se třeba na sádrokarton na jemné dobrušování, nebo na smirkování laku na dřevěných plochách, takže to není problém sehnat.

Je v tom tolik barvy a ty tekutý kůže, že s tím uděláš komplet celé auto a ještě ti zbyde.

_________________
Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW, 350NM
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96,
Vstup do galerie ZDE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Haben - V70 I 2,5D
PříspěvekNapsal: 29 led 2013 21:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 4379
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum
hmm, tak to je výzva na léto... díky za tip, doktore

_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Haben - V70 I 2,5D
PříspěvekNapsal: 29 led 2013 21:25 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2008
Příspěvky: 5078
Bydliště: Buštěhrad, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 2004, V70 T5 1999
Rozdíl je v tom, že ta tekutá kůže přichází v dózičce, nikoliv v tubě, a nanáší se špachtličkou (špachtli prosímtě nekupuj, poslouží skutečně cokoliv). Je to praktičtější. Bude to nějaký polymer, který lze libovolně obarvit.
Vyžádej si k zapůjčení vzorník.

Podívej na ty jejich videa, jsou fakt hodně inspirativní. Tohle skutečně není od Horsta Fuchse.

_________________
Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW, 350NM
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96,
Vstup do galerie ZDE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Haben - V70 I 2,5D
PříspěvekNapsal: 14 úno 2013 23:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2005
Příspěvky: 7293
Bydliště: J. Hradec
Haben píše:
Se změnou zvuku po odstranění katu nemohu sloužit - já už to bez něj koupil. Co mám zprávu, tak to má asi vliv jen na dynamiku. Ti co s tím jeli a měli možnost porovnat s jinými V70 2,5D, tak říkají, že se jim zdá, že to jede lépe. Já bych samozřejmě další koně přivítal, ale to asi každý. To, co může potvrdit jejich tvrzení je, že to oproti uváděnnému zrychlení 10,5 sec na 100 zvládá o cca sekundu lépe... ale to je jen z jednoho měření do vlákna: http://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=9&t=37133&hilit=zrychlen%C3%AD+160&start=75

Mám v autě prokazatelně chip (sám jsem s autem na chipování byl a znát to bylo dost) a po shlédnutí tvýho videa přiznám bez mučení, že ti to jede líp jak mě (100-160 udělám za podobnej čas, ale celý na čtyřku, kdežto ty u toho stihneš přeřadit, což přidává minimálně 0,5vteřiny) . Takže buď je tvoje auto chipovaný, nebo je na mým něco špatně :oops: . Co si tak vzpomínám, tak zimní 15" kola jako to máš ty dělaly z mýho auta raketu, zvlášť po chipu, takže si myslím, že by mi to na nich jelo +- stejně.
Jako argument proti tomu, že chyba je v mojem autě můžu dát k dobru, že jsem ujel S60 D5 120kW manuál (regulérní závod, chtěli jsme to porovnat) což je lehčí auto s cca podobným krouťákem a o něco míň koňma než bych měl mít já po chipu.
Takže bych viděl "chybu" spíš v tvojem autě :good: Takhle by to zkrátka podle mě v sérii jet nemělo, hlavně ta ochota točit se přes 4000otáček až na hranici 4500, tam už by to v sérii nemělo mít žádnou sílu. Přesně k tomuhle je dobrej ten topik 100-160 :Bravo:

_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Haben - V70 I 2,5D
PříspěvekNapsal: 15 úno 2013 07:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 4379
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum
díky za tvoje srovnání Dali. Já auto kupoval tak jak je, prodávající se o chip nezmiňoval. Přemýšlím, jak to ověřit, protože za brzdu se mi 1 000 CZK jen tak z legrace dávat nechce. Nemůže lepší hodnoty ve zrychlení a ochotu točit se dělat zaslepený EGR, vykuchaný kat a sportovní vzduchový filtr (klasický obdélníkový - ale i před sportovním filtrem to jelo stejně)???

_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Haben - V70 I 2,5D
PříspěvekNapsal: 15 úno 2013 08:29 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 3741
Bydliště: Kralupy n.V.
Vůz: V70 B5244T5 05'
Jede ti to moc pekne,

jen co je to za cervenej cudl vpravo pod volantem? :oops:

_________________
Je :V70 B5244T5 ,M66, 05', 945 B230FK,M90, 98`Bylo :945 B200FT ,M90, 97',V70 D5244T2 ,M55,04'


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Haben - V70 I 2,5D
PříspěvekNapsal: 15 úno 2013 10:17 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2008
Příspěvky: 5078
Bydliště: Buštěhrad, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 2004, V70 T5 1999
Haben píše:
díky za tvoje srovnání Dali. Já auto kupoval tak jak je, prodávající se o chip nezmiňoval. Přemýšlím, jak to ověřit, protože za brzdu se mi 1 000 CZK jen tak z legrace dávat nechce. Nemůže lepší hodnoty ve zrychlení a ochotu točit se dělat zaslepený EGR, vykuchaný kat a sportovní vzduchový filtr (klasický obdélníkový - ale i před sportovním filtrem to jelo stejně)???


pátral bych po cizopasní krabce v motorovém prostoru anebo nezvyklých kabelech.

_________________
Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW, 350NM
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96,
Vstup do galerie ZDE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Haben - V70 I 2,5D
PříspěvekNapsal: 15 úno 2013 11:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 4379
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum
nic takového tam doktore není :-) jen cizopasné kabely pro HIDy

To 3m3: červený čudlík je tlačítko pro ostřik světlometů - dělal jsem to kvůli xenonům, aby alespoň kvůli tomuto při případné kontrole policajti neremcali (zatím mě ale ani jednou nezastavili :-) ťuk, ťuk), viz. http://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=27997 Ale někteří to myslím nazvali jako nouozový katapult pro sedadlo spolujezdce obsazený manželkou :D

_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Haben - V70 I 2,5D
PříspěvekNapsal: 20 úno 2013 20:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 4379
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum
dali píše:
Haben píše:
Se změnou zvuku po odstranění katu nemohu sloužit - já už to bez něj koupil. Co mám zprávu, tak to má asi vliv jen na dynamiku. Ti co s tím jeli a měli možnost porovnat s jinými V70 2,5D, tak říkají, že se jim zdá, že to jede lépe. Já bych samozřejmě další koně přivítal, ale to asi každý. To, co může potvrdit jejich tvrzení je, že to oproti uváděnnému zrychlení 10,5 sec na 100 zvládá o cca sekundu lépe... ale to je jen z jednoho měření do vlákna: http://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=9&t=37133&hilit=zrychlen%C3%AD+160&start=75

Mám v autě prokazatelně chip (sám jsem s autem na chipování byl a znát to bylo dost) a po shlédnutí tvýho videa přiznám bez mučení, že ti to jede líp jak mě (100-160 udělám za podobnej čas, ale celý na čtyřku, kdežto ty u toho stihneš přeřadit, což přidává minimálně 0,5vteřiny) . Takže buď je tvoje auto chipovaný, nebo je na mým něco špatně :oops: . Co si tak vzpomínám, tak zimní 15" kola jako to máš ty dělaly z mýho auta raketu, zvlášť po chipu, takže si myslím, že by mi to na nich jelo +- stejně.
Jako argument proti tomu, že chyba je v mojem autě můžu dát k dobru, že jsem ujel S60 D5 120kW manuál (regulérní závod, chtěli jsme to porovnat) což je lehčí auto s cca podobným krouťákem a o něco míň koňma než bych měl mít já po chipu.
Takže bych viděl "chybu" spíš v tvojem autě :good: Takhle by to zkrátka podle mě v sérii jet nemělo, hlavně ta ochota točit se přes 4000otáček až na hranici 4500, tam už by to v sérii nemělo mít žádnou sílu. Přesně k tomuhle je dobrej ten topik 100-160 :Bravo:

Dali, nedalo mi to a zkusil jsem zrychlení 100-160 na 4. a 5. stupeň na stejném místě, jako dřívější video:
4th: 13,20 sec (na 4 jsem o sekundu pomalejší než-li na 3 a 4)
5th: 23,60 sec (tady je to děs)

Naměřené hodnoty pomocí stopek z videa +- nějaká desetina...

Z toho plyne, že ten rozdíl mezi tvým čiplým a mým stock autem je! Já mám pocit, že auto jede do cca 3. stupně docela slušně, pak už je to slabší. 5ka už je líná, skoro 25 sec je dle mě dost - přijde mi to, jako kdyby 5ka byla hodně dlouhá a těžká.

_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Haben - V70 I 2,5D
PříspěvekNapsal: 20 úno 2013 22:52 
Offline

Registrován: září 2011
Příspěvky: 97
Bydliště: Mladá Boleslav
majtinek píše:
Haben píše:
hezká kola na léto tam mám - ty první fotky (vím, že nejsou origo, ale mně se líbí)


Taky si myslím, že ty kola tomu seknou...


neeeeeeeeeeeeeee :shock:

_________________
VW T5 Carravelle Long
Volvo V70 2.5 aut 121Kw 1999
Bylo: Volvo V70 2.5TDI MY 1999 Volvo V70 2.5 T aut.154Kw MY 2004
Volvo 850 T5 kombi aut.166Kw MY 96
Volvo V70 2.5 106Kw aut. 99


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Haben - V70 I 2,5D
PříspěvekNapsal: 14 dub 2013 10:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 4379
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum
Přezuto na léto, opět dány disky, které se někomu líbí a někomu ne, nazpět jsou originální Volvo koberečky a pokud má někdo malé děti, tak ukázka, jak se dá za hodinu práce z gumové látky vyrobit ochrana na zadní stranu sedadel. Stačí k tomu: gumová látka o patřičných rozměrech, tu podložit nějakou polotvrdou fólií (to se těžko popisuje, ale musí držet tvar, nekroutit se, ale musí být ohebná), guma na upnutí za hlavovou opěrku a zádovou opěrku, šicí stroj. Nestojí to téměř nic, svoji funkci to plní na 100% no a vzhled není na výstavu, ale taky to není zase úplný propadák. A údržba pomocí mokrého hadru také funguje. :Yahoo!:


Přílohy:
3.jpg
3.jpg [ 84.3 KiB | Zobrazeno 9330 krát ]
1.jpg
1.jpg [ 79.96 KiB | Zobrazeno 9330 krát ]
2.jpg
2.jpg [ 72.19 KiB | Zobrazeno 9330 krát ]

_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 542 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR
Ferrita


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.125s | 22 Queries | GZIP : Off ]