Tak zase jsme něco provedli sice mi to trvalo mám stále s něčím zpoždění ,ale mám docela radost sedanek je připraven a tento týden ho odvezu klukum co mi ho převezou na TK značky jsou totiž stále v depozitu (při jízdách jsem si musel pujčovat SPZ z atmosfery aspoň tam sedí barva
) akorát se udělala tenkrát evidenčka ,aby se to dohlásilo .
Takže sice jsem v srpnu nastartoval ,ale to jsem nevěděl ,že mě zdrží ostatní auta a stále doma práce dost takže co se v průběhu půl roku dělalo :
Zprovoznění ABS+Tracs přeletováno ,výměna brzdové pumpy dráty do pumpy byly asi v důsledku zkratu totálně rozpadlé až do útrob.
Zprovoznění stěračů čelního skla výměna celého mechanismu původní byl celej zkroucenej důvod nevím.
Zprovoznění ostřikování,výměna nefunkčních motorků stěračů světel ty zadní krycí plasty byly odpadlé a zpět se jim moc nechtělo někdo se v tom asi už šťoural ,zprovoznění zámku kufru ,kterej jsem myslel ,že budu muset celej vyměnit dva dny čištění a po kouskách zprovozňování byl totálně zaoxidovanej jako vše ,namontovány 302mm kotouče Pagid + ATE desky při výměně za větší držáky zjištěny popraskané hadičky výměna no a samo i trubky nevydžely povolování a lisování konců na autě mi moc nejde
,dále při brzdách zjištěna prasklá manžeta poloosy takže jsem raději vyměnil vnitřní i vnější ,když už jsem byl v tom tak rovnou gumy stabilizační tyče ,a tyčky Lemforder ,nové obutí FEDERAL SS-595 EVO 205/45 ZR17 88Y XL při jízdě mi přijdou ,že lépe sedí než Pirelli P ZERO ,origo držáky křídla kufru ,zprovoznění radia nebyl kod ,ale něco mi říkalo ,že v tom bordelu a samejch papírkách by mohl být ukrytej sice až na podruhý po čekání ty dvě hodiny při zadání špatného kodu,ale povedlo se no a na něco jsem ještě určitě zapomněl .
jo ještě výměna pravých předních dveří a zadních v barvě taky plus u těch zadních předělávka na elektrické stahování .
Takže oni kluci nebudou zas tak rychlý ,ale držte mi palce ať už konečně mám SPZ a můžu prudit na silnici legálně
.