Jak jste si možná někteří všimli, čekáme narození prvního potomka a tak jsem začal vybírat úsporného rodinného kombíka. A jak to dopadlo?..
Představuji vám Volvíka XC90 V8 . Všem tedy známá spacifikace- objem 4,4, pohon 4x4, převodovka 6q, 232kw. Datum narození 6. 4. 2005.
Fotky jsou na zimních 18-tkách"plecháčích". Letní k tomu mám 18-tky, samozřejmě origo . Nějaké detaily- úplná servisní historie ve Volvu. Díky tomu, že Volvo z počátku tvrdilo, že se v automatu olej nemění, tak má Volvík úplně novou automatku. Výbavu vidíte na fotkách- moc mě těší muzika- dolby je fakt bomba! Origo couvací senzory jsou pro přítelkyni (a i pro mě ) perfektní a pak příjemnosti jako sedadla v elektrice, el. sklápěcí zrcátka, tempomat, DSTC s novým kroužkem pod volantem, atd. atd.... auto je opravdu v super stavu a je znát, že předchozí majitel prostě finance měl a nebál se je investovat. Podtrženo sečteno- jsem spokojený jako želva a nebojím se, až bude přítelkyně jezdit s prckem, že se jim něco stane.
Mates- V480 ES + V70 R AWD+XC90 V8
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 34
- Příspěvky: 364
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno / Dolní Kounice
- Vůz: Lynk & Co 01
#101 Mates- V480 ES + V70 R AWD
_________________
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12089
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#102 Mates- V480 ES + V70 R AWD
Gratulace veliká. Tušim, že jsem jí někde na inzerci zahlédl, ale zcela vypustil, protože má myslim 5 míst.
Pro prcky je ještě dobrý tam napráskat nějaký "prahy". Měl sem to na autě a dobrý, bohužel když na to šlápla choť, tak se rez projevil naplno a "stupačka" padla. Od tý doby prcci nechtěli autem jezdit, páč se jim na jedný straně blbě nastupovalo i přes to, že bylo malýmu už 5. Tříleta holka bez prahu nebyla schopna nastoupit vůbec. S nim v pohodě.
Pro prcky je ještě dobrý tam napráskat nějaký "prahy". Měl sem to na autě a dobrý, bohužel když na to šlápla choť, tak se rez projevil naplno a "stupačka" padla. Od tý doby prcci nechtěli autem jezdit, páč se jim na jedný straně blbě nastupovalo i přes to, že bylo malýmu už 5. Tříleta holka bez prahu nebyla schopna nastoupit vůbec. S nim v pohodě.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 34
- Příspěvky: 364
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno / Dolní Kounice
- Vůz: Lynk & Co 01
#103 Mates- V480 ES + V70 R AWD+XC90 V8
Nene, tato v inzerci nebyla, tak rychlé to bylo Jinak prahy uvidíme časem, ale takto se mi to zatím líbí
_________________
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#104 Mates- V480 ES + V70 R AWD+XC90 V8
Vítej v klubu úsporných kombíků
Jediné, co jsi nezmínil je to nešťastné ložisko vyvažovací hřídele. Datum narození máš někde kolem 14. týdne a to je přesně to kritické období, kdy se to lámalo. Pošleš mi VINko, že bych se juknul? Máš někde záznam, že se to opravovalo?
Druhý fail je k*k*tsky umístěný regulátor PEM pro palivovou pumpu: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=43385 - tak tohle taky prověř.
A třetí - má oblíbená CEMka: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=50451
Když tyhle tři puntíky budeš mít čisté, tak pak už jen zbývá úsporně jezdit
P.
Jediné, co jsi nezmínil je to nešťastné ložisko vyvažovací hřídele. Datum narození máš někde kolem 14. týdne a to je přesně to kritické období, kdy se to lámalo. Pošleš mi VINko, že bych se juknul? Máš někde záznam, že se to opravovalo?
Druhý fail je k*k*tsky umístěný regulátor PEM pro palivovou pumpu: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=43385 - tak tohle taky prověř.
A třetí - má oblíbená CEMka: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=50451
Když tyhle tři puntíky budeš mít čisté, tak pak už jen zbývá úsporně jezdit
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 34
- Příspěvky: 364
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno / Dolní Kounice
- Vůz: Lynk & Co 01
#105 Mates- V480 ES + V70 R AWD+XC90 V8
Máš SZ . Za chvíli bychom si mohli založit speciální kolonku na V8 a tam řešit naše mazlíky. Ale předpokládám, že po opravě výše uvedených "prkotin" by už vlastně nebylo co probírat. Teda doufám.. Asi to znáte všichni, ale s tímto autiskem si (zase, opět, konečně!) užívám cestování a jízda mě hrozně baví. Je to možná také tím, že přes týden jezdím s pracovní oktávkou . Tak ať nám to jezdí!
_________________
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#106 Mates- V480 ES + V70 R AWD+XC90 V8
Závidím
Snad, jak budu vybírat pro sebe, ještě nějaké V8 budou.
Snad, jak budu vybírat pro sebe, ještě nějaké V8 budou.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#107 Mates- V480 ES + V70 R AWD+XC90 V8
Jako samozvaný král V8 jsem si dovolil tuhle rubriku založit: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=53997mates píše:Za chvíli bychom si mohli založit speciální kolonku na V8 a tam řešit naše mazlíky. Ale předpokládám, že po opravě výše uvedených "prkotin" by už vlastně nebylo co probírat.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 34
- Příspěvky: 364
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno / Dolní Kounice
- Vůz: Lynk & Co 01
#108 Mates- V480 ES + V70 R AWD+XC90 V8
Do dětí je potřeba tuto Volvo-lásku vštěpovat od mala...ale chytit ji pro nějakou pěknou fotku prostě nejde..
_________________
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 34
- Příspěvky: 364
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno / Dolní Kounice
- Vůz: Lynk & Co 01
#109 Mates- V480 ES + V70 R AWD+XC90 V8
Díky všem za rady, povedlo se . Cratusy jsou původně na XC60 a ta má menší středovou díru. Díky šikovné firmě diskservisklobasa.cz (těmto opravdu rád udělám reklamu) je vše vyřešeno. Auto sice trochu šmucik, ale musel jsem se pochlubit, mám obrovskou radost
_________________
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 15 Odpovědi
- 9598 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Warcz
-
- 203 Odpovědi
- 41996 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Chase
-
- 25 Odpovědi
- 4600 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od doktor
-
- 17 Odpovědi
- 3736 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mikupe
-
- 107 Odpovědi
- 13863 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda